Календарно-тематичне планування уроків інформатики для 9 класу на 2018-2019 навчальний рік.
До підручника «Інформатика 9 клас»
Автори: Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В.
Програму підготували:
Ривкінд Й. | учитель-методист вищої категорії, завідувач кафедри математики та інформатики ліцею № 38 імені В. М. Молчанова м. Києва, заслужений вчитель України; |
Шакотько В. | викладач-методист вищої категорії, заступник директора з навчальної роботи Кременчуцького педагогічного училища ім. А. С. Макаренка. |
Календарно-тематичне планування уроків
інформатики
для 9 класу на 2018-2019 навчальний рік
До підручника «Інформатика 9 клас»
Автори: Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В.
Програму підготували:
Ривкінд Й. |
учитель-методист вищої категорії, завідувач кафедри математики та інформатики ліцею № 38 імені В. М. Молчанова м. Києва, заслужений вчитель України; |
Шакотько В. |
викладач-методист вищої категорії, заступник директора з навчальної роботи Кременчуцького педагогічного училища ім. А. С. Макаренка. |
№ уро-ку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Фактично проведено |
Тема 1. Інформаційні технології у суспільстві (2 години + 1 резерв) |
|||
|
01.09 |
Інформатика та інформаційні технології |
|
|
05.09 |
Інформаційні системи. Інтелектуальна власність та авторське право. |
|
|
10.09 |
Освітні інформаційні ресурси і системи |
|
Тема 2. Мережеві технології (4 години) |
|||
|
12.09 |
Апаратне та програмне забезпечення мереж. Адресація в мережах. |
|
|
17.09 |
Структура Інтернету. Передавання даних в мережі Інтернет. |
|
|
19.09 |
Сучасні сервіси Інтернету |
|
|
24.09 |
Інструменти пошуку в Інтернеті. Тематичне оцінювання |
|
Тема 3. Комп’ютерні презентації (6 годин) |
|||
|
26.09 |
Етапи розробки презентації. Елементи дизайну презентації. |
|
|
01.10 |
Використання схем і діаграм у презентаціях. |
|
|
03.10 |
Гіперпосилання та кнопки дій у презентаціях. Проектування та розробка презентацій за визначеними критеріями. Елементи керування презентаціями. |
|
|
08.10 |
Додавання відео- та аудіоданих у презентацію. |
|
|
10.10 |
Елементи анімації у презентаціях. Розробка презентації з елементами анімації, відео, звуковими ефектами та мовним супроводом. |
|
|
15.10 |
Управління показом презентацій. Друкування презентації. Тематичне оцінювання |
|
Тема 4. Основи інформаційної безпеки. (4 години) |
|||
|
29.10 |
Основи захисту даних у комп’ютерних системах. |
|
|
31.10 |
Безпека в Інтернеті. |
|
|
05.11 |
Безпечне зберігання даних. |
|
|
07.11 |
Налаштування параметрів безпеки в середовищі браузера. |
|
Тема 5. Комп’ютерне моделювання (6 годин) |
|||
|
12.11 |
Поняття комп’ютерної моделі. Види комп’ютерних моделей. |
|
|
14.11 |
Етапи комп’ютерного моделювання. |
|
|
19.11 |
Комп’ютерне моделювання. |
|
|
21.11 |
Поняття карти знань. Середовище редактора карт знань. |
|
|
26.11 |
Створення карти знань. Редагування та форматування вузлів. Збереження, відкривання та закривання карти знань |
|
|
28.11 |
Редагування карти знань. Керування показом карти знань. Тематичне оцінювання |
|
Тема 6. Табличні величини та алгоритми їх опрацювання. (10 години + 2 резерв) |
|||
|
03.12 |
Поняття табличної величини. |
|
|
05.12 |
Елемент керування. Багаторядкове текстове поле. |
|
|
10.12 |
Алгоритм опрацювання табличних величин |
|
|
12.12 |
Відображення даних у табличній формі |
|
|
17.12 |
Обчислення суми значень і кількості елементів табличної величини. |
|
|
19.12 |
Знаходження сум і кількості значень елементів табличних величин за заданими умовами. |
|
|
24.12 |
Найбільший і найменший елементи табличної величини. |
|
|
26.12 |
Повторення і систематизація навчального матеріалу за І семестр. Тематичне оцінювання. Підведення підсумків навчання за І семестр. |
|
|
|
Пошук значень у табличній величині. |
|
|
|
Візуалізація елементів табличної величини за допомогою прямокутників |
|
|
|
Візуалізація елементів табличної величини за допомогою інших примітивів. |
|
|
|
Опрацювання табличних величин Тематичне оцінювання |
|
Тема 7. Комп’ютерні публікації (5 годин) |
|||
|
|
Поняття комп’ютерної публікації. Програми для створення публікацій. |
|
|
|
Робота з графічними і текстовими об’єктами |
|
|
|
Створення простої комп’ютерної публікації на базі шаблону. |
|
|
|
Створення, редагування та форматування комп’ютерних публікацій та їх об’єктів. |
|
|
|
Проектування та створення комп’ютерної публікації для подання результатів самостійного дослідження. Тематичне оцінювання |
|
Тема 8. Комп’ютерна графіка. Векторний графічний редактор (6 годин) |
|||
|
|
Основні поняття комп’ютерної графіки. |
|
|
|
Знайомство з векторним графічним редактором. |
|
|
|
Особливості побудови й опрацювання векторних зображень |
|
|
|
Створення простих векторних зображень. |
|
|
|
Опрацювання векторних зображень |
|
|
|
Створення складених векторних зображень. Тематичне оцінювання |
|
Тема 9. Створення персонального навчального середовища. (8 годин + 1 резерв) |
|||
|
|
Персональне навчальне середовище. Використання хмарних сервісів для зберігання даних. |
|
|
|
Використання онлайн-середовищ для створення електронних документів. |
|
|
|
Офісні веб-програми для створення спільних документів. Опитування з використанням онлайн-форм. |
|
|
|
Етапи створення веб-сайтів. Веб-конструктори. |
|
|
|
Конструювання сайтів. |
|
|
|
Конструювання сайтів з використанням онлайн-систем. |
|
|
|
Розмітка гіпертексту засобами HTML |
|
|
|
Малюнки та гіперпосилання на веб-сторінках. |
|
|
|
Створення таблиць засобами HTML Тематичне оцінювання |
|
Тема 10. Розв’язування компетентнісних задач. Виконання колективного навчального проекту. (7+8 годин) |
|||
|
|
Розв’язування компетентнісних задач з теми «Інформаційні технології у суспільстві» |
|
|
|
Розв’язування компетентнісних задач з теми «Комп’ютерні презентації» |
|
|
|
Розв’язування компетентнісних задач з теми «Основи інформаційної безпеки» |
|
|
|
Розв’язування компетентнісних задач з теми «Табличні величини та алгоритми їх опрацювання» |
|
|
|
Розв’язування компетентнісних задач з теми «Комп’ютерні публікації» |
|
|
|
Розв’язування компетентнісних задач з теми «Комп’ютерна графіка. Векторний графічний редактор» |
|
|
|
Розв’язування компетентнісних задач з теми «Створення персонального навчального середовища» |
|
|
|
Визначення тем навчальних проектів. Розробка планів виконання проектів. |
|
|
|
Виконання індивідуальних і групових проектів. |
|
|
|
Виконання індивідуальних і групових проектів. |
|
|
|
Виконання індивідуальних і групових проектів. |
|
|
|
Виконання індивідуальних і групових проектів. |
|
|
|
Оформлення матеріалів проектів. Підготовка до захисту проектів. |
|
|
|
Захист проектів. |
|
|
|
Тематичне оцінювання Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. |
|
1