Календарно-тематичне планування
уроків інформатики у 6 класі
(відповідно до модельної навчальної програми «Інформатика» для 5-6 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей із порушеннями інтелектуального розвитку (автор Кликова С. О.)
(70 годин на рік, 2 година на тиждень)
|
|
|
|
|
№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітка |
|
І семестр Змістова лінія «Інформаційні процеси та системи» Тема 1. Знайомство з комп'ютером Год. 23 |
||||
1 |
04.09 |
Техніка безпеки і санітарно гігієнічні норми під час роботи за комп'ютером. Правила поведінки в комп'ютерному класі. |
|
|
2. |
05.09 |
Інформація. Що вивчає наука Інформатика.
|
|
|
3 |
11.09 |
Інформаційні процеси (збирання, опрацювання, передавання, збереження, захист). |
|
|
4 |
12.09 |
Пристрої для роботи з інформацією. Способи подання інформації.
|
|
|
5 |
18.09 |
Носії інформації. Кодування і декодування інформації (на елементарному рівні із застосуванням життєвих прикладів). |
|
|
6 |
19.09 |
Комп’ютер універсальний пристрій для роботи з інформацією. |
|
|
7 25.09 Проект « Комп’ютер у житті людини» Тематичне оцінювання |
||||
8 |
26.09 |
Монітор. Призначення, принцип роботи. |
|
|
9 |
02.10 |
Системний блок. Внутрішні пристрої комп'ютера: процесор, жорсткий диск, пам'ять комп'ютера. |
|
|
10 |
03.10 |
Пристрої введення інформації у пам'ять комп'ютера: Миша. Ліва, права клавіші миші, коліщатко. |
|
|
11 |
09.10 |
Операції перетягування, виділення та копіювання за допомогою «миші». |
|
|
12 |
10.10 |
Клавіатура. Положення рук, прив’язка клавіш до пальців. Поетапне засвоєння клавіш клавіатури. |
|
|
13 |
16.10 |
Групи клавіш: алфавітно-цифрові, спеціальні, функціональні. |
|
|
14 |
17.10 |
Комбінації клавіш. Великі та прописні букви. |
|
|
15 |
30.10 |
Знаки та символи. Цифро-знаковий ряд клавіш. |
|
|
16 |
31.10 Проєкт «Комп’ютер моєї мрії» Тематичне оцінювання |
|||
17 |
06.11 |
Алгоритм - послідовність дій для виконання певного завдання. Команди і виконавці |
|
|
18 |
07.11 |
Відомості про операційну систему Windows. Робочий стіл. Об'єкти Робочого столу. |
|
|
19 |
13.11 |
Вікна Windows. Діалогові вікна. Основні об’єкти вікна. |
|
|
20 |
14.11 |
Комп’ютерне меню та його типи. Головне меню комп’ютера.
|
|
|
21 |
20.11 |
Папки і файли. Знайомство з папками і файлами. Стандартні дії з файлами і папками: (створення, збереження, відкриття,видалення, копіювання, перейменування). |
|
|
22 |
21.11 |
Інструктаж з БЖД. Провідник – диспетчер файлів, призначення, використання. Кошик - призначення, використання. |
|
|
23 |
27.11 |
Проект «Наповнюю особисту папку». Тематичне оцінювання |
|
|
|
Тема 2 Глобальна мережа Інтернет. Безпека та відповідальність. (Год.-7 |
|||
24 |
28.11 |
Загальні уявлення про комп'ютерні мережі. Глобальна комп'ютерна мережа Інтернет – історія створення. |
|
|
25 |
04.12 |
Правила безпечного користування Інтернетом. |
|
|
26 |
05.12 |
Пошук інформаційних матеріалів в Інтернет, гіперпосилання. |
|
|
27 |
11.12 |
Знайомство з Веб-сторінкою, веб-сайтом. Приклади веб сайтів для дітей, для навчання. |
|
|
28 |
12.12 |
Спілкування в Інтернет. Етикет спілкування у цифрових мережах. |
|
|
29-30 |
18-19.12 |
Проект «Цікаві матеріали в інтернеті» Тематичне оцінювання |
|
|
Тема 3 Програмне забезпечення. Прикладні програми Год-36 |
||||
31 |
08.01 |
Комп’ютерна програма. Види програм. |
|
|
32 |
09.01 |
Вікно програми і його основні елементи. |
|
|
33 |
15.01 |
Огляд деяких програм, встановлених на комп'ютері. |
|
|
34 |
16.01 |
Калькулятор. Призначення, можливості, вікно програми, меню програми. |
|
|
35 |
22.01 |
Графічний редактор Paint, призначення та можливості. |
|
|
36 |
23.01 |
Елементи вікна графічного редактора Paint (назва файлу, панель інструментів, рядок меню, палітра, стрічки прокрутки). |
|
|
37 |
29.01 |
Інструменти графічного редактора для малювання. |
|
|
38 |
30.01 |
Інструменти для розмальовування малюнка. Палітра. |
|
|
39 40 41 |
05.02 06.02 12.02 |
Проект « Створення листівки» .Тематичне оцінювання |
|
|
42 |
13.02 |
Опрацювання тексту на комп’ютері. Призначення текстових редакторів.
|
|
|
43 |
19.02 |
Технологія обробки текстової інформації. |
|
|
44 45 |
20.0226.02 |
Основні можливості програми WordPad. Елементи вікна текстового редактора WordPad (меню, панель інструментів, панель форматування). Курсор, текстове поле, лінійки, стрічки прокрутки. |
|
|
46
|
27.02 |
Правила введення тексту.
|
|
|
47 48 |
04.03 05.03 |
Введення тексту. |
|
|
49 |
11.03 |
Редагування тексту. |
|
|
50 |
12.03 |
Форматування тексту. Прийоми форматування тексту: виділення, копіювання, переміщення тексту |
|
|
51 |
18.03 |
Форматування тексту. Прийоми форматування тексту: видалення і вставлення фрагментів тексту |
|
|
52 |
19.03 |
Прийоми доповнення тексту малюнком. Робота з деформованим текстом. |
|
|
53 |
01.04 02.04 |
Проект «Як правильно доглядати за взуттям?» Тематичне оцінювання |
|
|
54 55 |
08.04 |
Редактор презентацій. Поняття презентації. Використання презентацій. |
|
|
56 |
09.04 |
Середовище редактора презентацій. Слайди. |
|
|
57 |
15.04 |
Додавання слайдів до презентації. Текстові і графічні об’єкти слайдів. |
|
|
58 |
16.04 |
Форматування текстових об’єктів слайдів. |
|
|
59 |
22.04 |
Ілюстрування презентації. . |
|
|
60 |
23.04 |
Переміщення об’єктів на слайді |
|
|
61 |
29.04 |
Шаблони оформлення презентації. |
|
|
62 |
30.04 |
Етапи створення презентації. |
|
|
63
|
06.05 |
Перегляд презентації. |
|
|
64 65 66 |
07.06 13.05 14.05 |
Проект « Моя школа». |
|
|
|
|
Повторення ( год. -4) |
|
|
67 |
20.05 |
Інструктаж з БЖД. Комп’ютер. Призначення комп’ютера. |
|
|
68 |
21.05 |
Інструктаж з БЖД. Уявлення про комп’ютерні програми. |
|
|
69 |
27.05 |
Інструктаж з БЖД. Графічний редактор, програми для малювання. |
|
|
70 |
28.05 |
Підсумковий урок. Тематичне оцінювання |
|
|