Поурочне планування з інформатики в 7 класі за оновленою програмою (2017 р.) до підручника Й. Я. Ривкінда, Т. І. Лисенко, Л. А. Чернікової, В. В. Шакотька на 2018-2019 навчальний рік у вигляді брошури.
«Погоджено»
Голова ШМО
вчителів фізики, математики
Онищенко І. В.
І семестр: ________________
ІІ семестр: ________________
«Затверджую»
Директор школи
Дубінчук Д. М.
І семестр: ________________
ІІ семестр:________________
««Погоджено»
Заступник директора
з навчально-виховної роботи
Лебіга В. А.
І семестр: ________________
ІІ семестр: ________________
КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ ВИВЧЕННЯ
ІНФОРМАТИКИ В / КЛАСІ
35 годин (1 година на тиждень)
(до підручника Й. Я. Ривкінда, Т. І. Лисенко,
Л. А. Чернікової, В. В. Шакотька)
№ |
Зміст навчального матеріалу |
Дата |
|||
|
|
|
|
||
Тема 1. Служби Інтернету (9 год) |
|||||
1 |
Правила поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному класі. Поштові служби Інтернету. Створення електронної скриньки. |
|
|
|
|
2 |
Надсилання, отримання, перенаправлення повідомлень. Пересилання файлів. |
|
|
|
|
3 |
Використання адресної книги та списків розсилки. |
|
|
|
|
4 |
Етикет електронного листування. Правила безпечного користування електронною скринькою. Основні ознаки спаму й фішингу. |
|
|
|
|
5 |
Інструктаж з БЖД. Практична робота 1. «Електронне листування з використанням веб-інтерфейсу. Вкладені файли». |
|
|
|
|
6 |
Використання інтернет-ресурсів для спільної роботи. Рівні та способи доступу до ресурсів. |
|
|
|
|
7 |
Зберігання даних та колективна робота з документами в Інтернеті; керування спільним доступом до них. Хмарні сервіси. Інструктаж з БЖД. Практична робота 2. «Офісні веб-програми для створення спільних документів». |
|
|
|
|
8 |
Онлайнові перекладачі. Інтернет речей. |
|
|
|
|
9 |
Підсумковий урок з теми: «Служби Інтернету». |
|
|
|
|
Тема 2. Опрацювання табличних даних (13 год) |
|||||
10 |
Поняття електронної таблиці. Табличні процесори, їх призначення. Середовище табличного процесора. Об’єкти електронних таблиць – аркуш, клітинка, діапазон клітинок. |
|
|
|
|
11 |
Типи даних: числові, грошові, дати, текст, відсотки. |
|
|
|
|
12 |
Введення та редагування даних основних типів. |
|
|
|
|
13 |
Форматування даних основних типів. |
|
|
|
|
14 |
Інструктаж з БЖД. Практична робота 3. «Уведення, редагування та форматування даних у середовищі табличного процесора». |
|
|
|
|
15 |
Адресація. Формули. |
|
|
|
|
16 |
Використання вбудованих функцій. Редагування та форматування електронних таблиць. |
|
|
|
|
17 |
Копіювання та переміщення клітинок і діапазонів, зокрема тих, що містять формули. |
|
|
|
|
18 |
Автозаповнення та автозавершення. |
|
|
|
|
19 |
Інструктаж з БЖД. Практична робота 4. «Виконання обчислень за даними електронної таблиці». |
|
|
|
|
20 |
Моделі. Типи моделей. Етапи побудови моделей. |
|
|
|
|
21 |
Реалізація математичних моделей. Практична робота 5. «Побудова математичних моделей». |
|
|
|
|
22 |
Підсумковий урок з теми «Опрацювання табличних даних». |
|
|
|
|
Тема 3. Алгоритми та програми (11 год) |
|||||
23 |
Величини. Змінні. Вказівка присвоювання. |
|
|
|
|
24 |
Створення алгоритмів і програм з використанням змінних. |
|
|
|
|
25 |
Створення алгоритмів і програм з використанням лінійної алгоритмічної структури. |
|
|
|
|
26 |
Інструктаж з БЖД. Практична робота 6. «Створення алгоритмів і програм з використанням лінійної алгоритмічної структури» |
|
|
|
|
27 |
Створення алгоритмів і програм з використанням розгалуження. |
|
|
|
|
28 |
Створення алгоритмів і програм з використанням повторення. |
|
|
|
|
29 |
Створення алгоритмів і програм з використанням розгалуження та повторення. |
|
|
|
|
30 |
Інструктаж з БЖД. Практична робота 7. «Створення алгоритмів і програм з використанням розгалуження та повторення». |
|
|
|
|
31 |
Опис моделей у середовищі програмування. |
|
|
|
|
32 |
Практична робота 8. «Опис моделей у середовищі програмування». |
|
|
|
|
33 |
Підсумковий урок з теми «Алгоритми та програми». Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. |
|
|
|
|
34-35 |
Резервний урок. |
|
|
|
|
1