Розробка складається з міні-конспекту. За матеріалами підручника для 7 класу (автори Й. Я . Ривкінд, Т. І. Лисенко, Л. А. Чернікова, В. В. Шакотько )
Тема. Підсумковий урок з розділу «Табличний процесор». Практична робота 9. Створення діаграм. Аналіз даних, поданих на діаграмі.
Мета:
перевірити рівень теоретичних знань про табличний процесор та сформованість практичних навичок роботи у середовищі табличного процесора MS Excel;
розвивати аналітичне мислення, пам’ять та увагу; показати практичне застосування електронних таблиць до розв’язування математичних та економічних задач;
сприяти вихованню самостійності учнів під час роботи з комп’ютером; формувати навички зібраності, уважності, охайності при роботі з електронними таблицями.
Тип уроку: контроль та коригування знань, умінь та навичок.
Обладнання: ПК, Microsoft Office Excel, підключення до мережі Інтернет, програма Test-W, дидактичні матеріали (тест).
Хід уроку
І. Організаційний момент.
Слово «урок» таке звичайне для нас, але дуже вагоме. Скільки слів починається з літер У, Р, О, К. Всі ці слова нам будуть потрібні для успішної роботи. Давайте складемо словник із таких слів:
У – увага
Р – робота
О – обдарованість
К – кмітливість
ІІ. Перевірка домашнього завдання.
Учні проходять перевірку вивченого матеріалу, виконуючи тестові завдання в програмі Test-W. Тест «Табличний процесор»
ІІІ. Формування вмінь та навичок.
Працюємо з комп’ютером
Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтесь правил безпеки і санітарно-гігієнічний норм.
Практична робота 9. Створення діаграм. Аналіз даних, поданих на діаграмі.
а) Скільки рядів даних представлено на кожній діаграмі?
б) За значеннями якого діапазону клітинок побудовано діаграми?
в) Яке найбільше і найменше значення подано на кожній діаграмі
г) Яким об’єктам таблиці вони відповідають?
Гімнастика для очей.
Рефлексія.
Ваші очі втомилися, тому виконаємо декілька вправ для очей:
ІV. Домашнє завдання.
Повторити розділ 4 «Табличний процесор» в підручнику.
V. Підсумок уроку.
Есе
Напишіть, будь ласка, що нового ви сьогодні узнали на уроці, чого навчились, запишіть свої враження від уроку.
Хто з вас бажає прочитати своє письмо?
- Дякую.
Отже, на цьому уроці ми перевірили рівень теоретичних знань про табличний процесор та сформували практичні навички при роботі з діаграмами. Оцінювання учнів.