Урок "Підсумковий урок з розділу «Табличний процесор». Практична робота 9. Створення діаграм. Аналіз даних, поданих на діаграмі"

Про матеріал

Розробка складається з міні-конспекту. За матеріалами підручника для 7 класу (автори Й. Я . Ривкінд, Т. І. Лисенко, Л. А. Чернікова, В. В. Шакотько )

Перегляд файлу

 

Тема. Підсумковий урок з розділу «Табличний процесор». Практична робота 9. Створення діаграм. Аналіз даних, поданих на діаграмі.

Мета:

перевірити рівень теоретичних знань про табличний процесор та сформованість практичних навичок роботи у середовищі табличного процесора MS Excel;

розвивати аналітичне мислення, пам’ять та увагу; показати практичне застосування електронних таблиць до розв’язування математичних та економічних задач;

сприяти вихованню самостійності учнів під час роботи з комп’ютером; формувати навички зібраності, уважності, охайності при роботі з електронними таблицями.

Тип уроку: контроль та коригування знань, умінь та навичок.

Обладнання: ПК, Microsoft Office Excel, підключення до мережі Інтернет,  програма Test-W, дидактичні матеріали (тест).

Хід уроку

І. Організаційний момент.

Слово «урок» таке звичайне для нас, але дуже вагоме. Скільки слів починається з літер У, Р, О, К. Всі ці слова нам будуть потрібні для успішної роботи. Давайте складемо словник із таких слів:

У – увага

Р – робота

О – обдарованість

К – кмітливість

ІІ. Перевірка домашнього завдання.

Учні проходять перевірку вивченого матеріалу,  виконуючи тестові завдання в програмі Test-W. Тест «Табличний процесор» 

ІІІ. Формування вмінь та навичок.

Працюємо з комп’ютером

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтесь правил безпеки і санітарно-гігієнічний норм.

Практична робота 9. Створення діаграм. Аналіз даних, поданих на діаграмі.

  1. Відкрийте вказаний учителем файл.

  1.   Побудуйте на окремому аркуші секторну діаграму щомісячних трат електроенергії.
  2.   Оформіть її за наведеним зразком (мал. 4.75).
  3.   Побудуйте на окремому аркуші стовпчасту діаграму щомісячної е ти за електроенергію.
  4.   Оформіть її за наведеним зразком (мал. 4.76).
  5.  Збережіть книгу у власній папці у файлі з іменем Практична робота 9_2.xlsx.
  6.   Проаналізуйте побудовані діаграми та запишіть у зошит відповіді такі запитання:

а) Скільки рядів даних представлено на кожній діаграмі?

б) За значеннями якого діапазону клітинок побудовано діаграми?

в) Яке найбільше і найменше значення подано на кожній діаграмі

г) Яким об’єктам таблиці вони відповідають?

Гімнастика  для очей.

 Рефлексія.

Ваші очі втомилися, тому виконаємо декілька вправ для очей:

  • зажмурите сильно очі, відкрийте і подивіться в даль;
  • повільно поводіть очима зліва направо і справа наліво 3 рази;
  • повільно перевести погляд вгору-вниз, потім навпаки 3 рази;
  • кругові оберти очима вліво, а потім вправо 3 рази.

ІV. Домашнє завдання.

Повторити розділ 4 «Табличний процесор» в підручнику.

V. Підсумок уроку.

Есе

Напишіть, будь ласка, що нового ви сьогодні узнали на уроці, чого навчились, запишіть свої враження від уроку.

Хто з вас бажає прочитати своє письмо?

-  Дякую.

Отже, на цьому уроці ми перевірили рівень теоретичних знань про табличний процесор та сформували практичні навички при роботі з діаграмами. Оцінювання учнів.

 

 

 

 

docx
Додано
29 липня 2018
Переглядів
1216
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку