КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
УРОКІВ МАТЕМАТИКИ У 5 КЛАСІ В РАМКАХ НОВОЇ
УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ
ЗА СИСТЕМОЮ ПЕДАГОГІЧНОГО ПАТРОНАЖУ
за модельною навчальною програмою (автори Бурда М.І., Васильєва Д.В., підручник Григорій Бевз, Валентина Бевз, Дарина Васильєва, Наталія Владімірова)
№ |
Дата |
Корекція дати |
Тема |
Примітка |
І СЕМЕСТР |
||||
ТЕМА 1. АКТУАЛІЗАЦІЯ ДОСВІДУ І ОПОРНИХ ЗНАНЬ ЗА ПОЧАТКОВУ ШКОЛУ |
||||
1 |
|
|
Актуалізація досвіду і опорних знань за початкову школу |
|
2 |
|
|
Діагностична контрольна робота |
|
ТЕМА 2.1 ДІЇ ПЕРШОГО СТУПЕНЯ З НАТУРАЛЬНИМИ ЧИСЛАМИ |
||||
3 |
|
|
Натуральні числа і цифри. Мільйон. |
|
4 |
|
|
Порівняння натуральних чисел. Нерівності |
|
5 |
|
|
Додавання та віднімання натуральних чисел. Округлення чисел |
|
6 |
|
|
Контрольна робота |
|
ТЕМА 2.2. КООРДИНАТНІ ПРОМЕНІ І ШКАЛИ. МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ |
||||
7 |
|
|
Пряма. Площина. Відрізки, ламані та їх довжини. Координатні промені і шкали |
|
8 |
|
|
Кути та їх міри. Вимірювання та побудова кутів. Взаємне розміщення прямих |
|
9 |
|
|
Множення натуральних чисел |
|
10 |
|
|
Самостійна робота |
|
ТЕМА 2.3. ДІЛЕННЯ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ. ОЗНАКИ ПОДІЛЬНОСТІ. СТЕПІНЬ ЧИСЛА З НАТУРАЛЬНИМ ПОКАЗНИКОМ. РІВНЯННЯ |
||||
11 |
|
|
Ділення натуральних чисел. |
|
12 |
|
|
Ознаки подільності на 2, 5, 10. Ознаки подільності на 3 і 9 |
|
13 |
|
|
Прості та складені числа. Розкладання чисел на прості множники |
|
14 |
|
|
Квадрат і куб числа. Степінь числа з натуральним показником. Числові й буквені вирази. Формули |
|
15 |
|
|
Рівняння. Розв’язування задач за допомогою рівнянь. |
|
16 |
|
|
Контрольна робота |
|
ТЕМА 3. ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ ТА ВЕЛИЧИНИ |
||||
17 |
|
|
Многокутники. Трикутники і чотирикутники. Кути трикутника і чотирикутника |
|
18 |
|
|
Рівні фігури. Симетрія. Величини та їх значення |
|
19 |
|
|
Самостійна робота |
|
ТЕМА 4. ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ (12 ГОДИН) |
||||
20 |
|
|
Дробові числа і звичайні дроби. Порівняння звичайних дробів |
|
21 |
|
|
Задачі на знаходження дробу від числа і числа за значенням його дробу |
|
22 |
|
|
Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками |
|
23 |
|
|
Контрольна робота
|
|