КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
УРОКІВ МАТЕМАТИКИ У 5 КЛАСІ В РАМКАХ НОВОЇ
УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ
ЗА СИСТЕМОЮ ПЕДАГОГІЧНОГО ПАТРОНАЖУ
за модельною навчальною програмою (автори Бурда М.І., Васильєва Д.В., підручник Григорій Бевз, Валентина Бевз, Дарина Васильєва, Наталія Владімірова)
№ |
Дата |
Корекція дати |
Тема |
Примітка |
ІІ СЕМЕСТР |
||||
ТЕМА 7. ДЕСЯТКОВІ ДРОБИ |
||||
ТЕМА 7.1 ДЕСЯТКОВИЙ ДРІБ. ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ДЕСЯТКОВИХ ДРОБІВ |
||||
1 |
|
|
Повторення і систематизація матеріалу, вивченого в І семестрі |
|
2 |
|
|
Десяткові дроби. Порівняння десяткових дробів. |
|
3 |
|
|
Додавання десяткових дробів Віднімання десяткових дробів |
|
4 |
|
|
Самостійна робота |
|
ТЕМА 7.2 МНОЖЕННЯ ДЕСЯТКОВИХ ДРОБІВ |
||||
5 |
|
|
Множення десяткових дробів. |
|
6 |
|
|
Окремі випадки множення Розв’язування задач і вправ |
|
7 |
|
|
Контрольна робота |
|
ТЕМА 7.3 ДІЛЕННЯ ДЕСЯТКОВОГО ДРОБУ |
||||
8 |
|
|
Ділення десяткового дробу на натуральне число. Ділення натуральних чисел і дробів. |
|
9 |
|
|
Ділення на десятковий дріб |
|
10 |
|
|
Округлення чисел Задачі на дроби (знаходження десяткового дробу від числа і числа за значенням його десяткового дробу |
|
11 |
|
|
Самостійна робота |
|
ТЕМА 8. ОБ’ЄМНІ ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ |
||||
12 |
|
|
Об’ємні фігури. Види та елементи об’ємних фігур |
|
13 |
|
|
Прямокутний паралелепіпед. Його зображення, об’єм площа |
|
14 |
|
|
Куб. Його зображення, об’єм та площа |
|
15 |
|
|
Контрольна робота |
|
ТЕМА 9. ЗАСТОСУВАННЯ МАТЕМАТИКИ |
||||
ТЕМА 9.1 ВІДСОТКИ |
||||
16 |
|
|
Відсотки. Задачі на знаходження відсотку від числа |
|
17 |
|
|
Задачі на знаходження числа за його відсотком |
|
18 |
|
|
Самостійна робота |
|
ТЕМА 9.2 МАСШТАБ. СЕРЕДНЄ АРИФМЕТИЧНЕ. ДІАГРАМИ |
||||
19 |
|
|
Масштаб та його використання. Знаходження відстаней на карті |
|
20 |
|
|
Середнє арифметичне. Середнє значення величини |
|
21 |
|
|
Діаграми та їх види. Побудова лінійних і стовпчастих діаграм |
|
22 |
|
|
Контрольна робота |
|
ТЕМА 10. ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ |
||||
23 |
|
|
Натуральні числа. Дії з натуральними числами. Ознаки подільності. |
|
24 |
|
|
Дробові числа Задачі на дроби |
|
25 |
|
|
Задачі геометричного змісту. Рівняння. Задачі, що зводяться до простіших рівнянь |
|
26 |
|
|
Відсоткові розрахунки Величини. Середнє арифметичне. Середнє значення величини. |
|
27 |
|
|
Контрольна робота |
|
28 |
|
|
Створення моделей до задач та життєвих ситуацій. Розв’язування цікавих задач. Підсумковий урок |
|