ПОГОДЖЕНО
Заступник директора з НВР
_____________ ЗЗСО:
І – ІІІ ступенів
____________ міської ради
_____________ області
Л.Хрін
« » вересня 2023 року
Річний план роботи
асистента вчителя 5 класу
____________ ЗЗСО І – ІІІ ступенів
Ніколаєнко Тетяни Сергіївни
на 2023/2024 навчальний рік
№ з/п |
Зміст роботи |
Терміни виконання |
1 |
Спільно з учителями 5 кл., батьками учня з ООП, практичним психологом , розробити ІПР та індивідуальний навчальний план, його виконання протягом навчального року. |
Вересень 2023, початок січня 2024. |
2 |
Спостереження за дитиною з ООП з метою подальшого вивчення індивідуальних особливостей учня, інтересів і потреб |
Протягом навчального року |
3 |
Ведення учнівського портфоліо для відображення навчальних досягнень дитини з ООП, розвитку його інтересів. |
Протягом навчального року |
4 |
Співпраця з командою супроводу |
Протягом навчального року |
5 |
Постійну співпрацю з батьками учня, який має особливі освітні потреби, їх інформування, педагогічну підтримку, залучення до організації освітнього процесу. |
Протягом навчального року |
6 |
Разом з учителями-предметниками організувати моніторинг навчальних і творчих досягнень учня з ООП. |
Із вересня по квітень |
7 |
Розвиток концентрації уваги, пам’яті. Розвиток пізнавальних інтересів |
Протягом навчального року |
8 |
Розвиток логічного та образного мислення, усного мовлення |
Протягом навчального року |
9 |
Залучати учня з вадами слуху до активної участі у шкільних заходах. |
Протягом навчального року |
10 |
Розвиток інтересу до навчання, спостережливість, естетичні смаки учня з ООП |
Протягом навчального року |
11 |
Формування вміння встановлювати логічні зв’язки між поняттями, діями за правилами |
Протягом навчального року |
12 |
Обговорення з батьками ІПР та ІНП |
Вересень 2023, січень 2024 |
13 |
Проведення роз’яснювальної роботи серед учнів класу, спрямованої на формування позитивного ставлення до учня з ООП |
Кожного місяця (виховні години) |
14 |
Проведення бесід та консультацій з батьками дітей з ООП. Інформування батьків про успішність дитини |
Протягом навчального року |
15 |
Спостереження та аналіз динаміки розвитку учня з ООП |
Протягом навчального року |
16 |
Особистісно зорієнтований підхід до організації освітнього процесу з урахуванням освітніх потреб учня. |
Протягом навчального року |
17 |
Опрацювання новинок педагогічної літератури щодо роботи з дітьми з ООП |
Протягом навчального року |