Календарно-тематичне планування уроків мистецтва у 4 класі

Про матеріал
Планування розроблене згідно програми з використанням альбому "Маленький художник"
Перегляд файлу

 Календарне планування уроків образотворчого мистецтва в 4 класі

(посібник «Мистецтво» Л. Масол, О.Гайдамака, О. Колотило,

альбом «Маленький художник»)

 

 

№ уроку

 Дата

Тема уроку

Стор. в альбомі

1.

 

Використання правил культури роботи, гігієни і техніки безпеки під час художньо-творчої діяльності. Зображення багатопланової композиції з просторової композиції (пейзаж)

Мій рідний край.

Ст.2

2.

 

Дослідження довкілля, фіксація і використання спостережень із власного досвіду для створення художніх образів. Колективне виконання творчого задуму.

Струнка сосна

Ст.4

3.

 

Жанри образотворчого мистецтва. Використання різних засобів образотворчої виразності для створення образів у натюрморті.

Натюрморт із солодощами .

Ст.6

4.

 

Вільне користування графічними, живописними інструментами та матеріалами під час художньо-творчої діяльності в різних художніх техніках.

Осінній натюрморт

Ст.8

5.

 

Самопізнання і самовираження в художньо-творчій діяльності. Конструювання з природного матеріалу. Види орнаментів за змістом та застосуванням.

Казкова квітка Петриківки

Ст.10

6.

 

Використання видів мистецької діяльності та власних уподобань для задоволення та поліпшення емоційного стану.

Пташка з калиною

Ст.12

7.

 

Сприймання синтетичних образів. Створення синтетичного художнього образу.

Міський пейзаж

Ст.14

8.

 

Дослідження довкілля, фіксація і використання спостережень із власногодосвіду для створення художніх образів.

Прогулянка містом

Ст. 16

9.

 

Зображення багатопланової композиції. Бачення (при спрямуванні вчителя) недоліків у своїй роботі та виправляння їх.

Український танець

Ст.17

10.

 

Поняття про мистецтво архітектури. Мистецькі професії відповідно до видів мистецтва .

Карпатський краєвид

Ст.18

11.

 

Самопізнання через сприймання творів мистецтва.

Морський пейзаж

Ст.20

12.

 

Дослідження довкілля. Проведення паралелей між явищами довкілля і художніми образами в різних видах мистецтва.

Ескіз рекламної вивіски

Ст.22

13.

 

 Проведення паралелей між явищами довкілля і художніми образами в різних видах мистецтва.

Стрічковий орнамент

Ст.24

14.

 

Прикрашання місця, де навчається, живе.

Новорічна прикраса

Ст.26

15.

 

Вербальний опис вражень, емоцій, викликаних творами. Робота з найпростішими джерелами інформації.

Новорічна листівка

Ст27

16.

 

Порівняння сюжетів, вчинків тощо персонажів творів з життєвими ситуаціями. Сприймання творів різних видів мистецтва.

Зимова річка

Ст.28

17.

 

Презентація власних творчих досягнень. Оцінювання власної творчості за поданими орієнтирами. Відстоювання права на самовираження.

Макет годинника

Ст.30

18.

 

Ліплення з пластичних матеріалів пластичним і конструктивним способом. Мистецькі професії відповідно до видів мистецтва.

Веселий гном

Ст.31

19.

 

Поняття про мистецтво архітектури. Мистецькі професії відповідно до видів мистецтва.

Листівка друзям

Ст.32

20.

 

Вирізування з паперу, конструювання з природного матеріалу

Ілюстрація до казки

Ст.34

21.

 

Бачення (при спрямуванні вчителя) недоліків у своїй роботі та виправляння їх.

Карнавал у Венеції

Ст.36

22.

 

Жанри образотворчого мистецтва. Види орнаментів за змістом та застосуванням. Мандрівка до сонячної Італії та Іспанії. Теплі відтінки.

Іспанський танець

Ст.38

23.

 

Мистецькі професії відповідно до видів мистецтва. Скандинавія – суровий і загадковий край. Холодні відтінки.

Полярне сяйво

Ст.40

24.

 

Скандинавія – суровий і загадковий край. Акварель, гуаш.

Тюльпанові поля

Ст.42

25.

 

Зіставлення художніх образів, подібних за сюжетом та втілених у різних видах мистецтва.

Настінний розпис

Ст.44

26.

 

Жанри образотворчого мистецтва. Види орнаментів за змістом та застосуванням

Великодній сувенір

Ст.46

27.

 

Бачення (при спрямуванні вчителя) недоліків у своїй роботі та виправляння їх. Мистецькі візерунки з теплих країв.

Казковий павич

Ст.49

28.

 

Використання творів різних видів мистецтва для задоволення та поліпшення власного емоційного стану. Східні мотиви.

Східний палац

Ст.50

29.

 

Використання видів мистецької діяльності та власних уподобань для задоволення та поліпшення емоційного стану. Східні мотиви

Китайський ліхтар

Ст.52

30.

 

Використання видів мистецької діяльності та власних уподобань для задоволення та поліпшення емоційного стану.

Портрет

Ст.54

31.

 

Бачення (при спрямуванні вчителя) недоліків у своїй роботі та виправляння їх.

Листівка для мами

Ст.56

32.

 

Вільне користування (традиційними та сучасними) графічними, живописними інструментами та матеріалами під час художньо-творчої діяльностів різних художніх техніках.

Африканські тварини

Ст.59

33.

 

Самопізнання через сприймання творів мистецтва. Вербальний опис вражень, емоцій, викликаних творами.

Африканські розмаїття

Ст.60

34.

 

Колективне виконання творчого задуму. Оцінювання і самооцінювання у колективній творчості.

Місто майбутнього

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Пинів Галина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Мистецтво, 4 клас, Планування
Додано
3 вересня 2023
Переглядів
816
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку