Календарне планування уроків образотворчого мистецтва в 4 класі
(посібник «Мистецтво» Л. Масол, О.Гайдамака, О. Колотило,
альбом «Маленький художник»)
№ уроку |
Дата |
Тема уроку |
Стор. в альбомі |
1. |
|
Використання правил культури роботи, гігієни і техніки безпеки під час художньо-творчої діяльності. Зображення багатопланової композиції з просторової композиції (пейзаж) Мій рідний край. |
Ст.2 |
2. |
|
Дослідження довкілля, фіксація і використання спостережень із власного досвіду для створення художніх образів. Колективне виконання творчого задуму. Струнка сосна |
Ст.4 |
3. |
|
Жанри образотворчого мистецтва. Використання різних засобів образотворчої виразності для створення образів у натюрморті. Натюрморт із солодощами . |
Ст.6 |
4. |
|
Вільне користування графічними, живописними інструментами та матеріалами під час художньо-творчої діяльності в різних художніх техніках. Осінній натюрморт |
Ст.8 |
5. |
|
Самопізнання і самовираження в художньо-творчій діяльності. Конструювання з природного матеріалу. Види орнаментів за змістом та застосуванням. Казкова квітка Петриківки |
Ст.10 |
6. |
|
Використання видів мистецької діяльності та власних уподобань для задоволення та поліпшення емоційного стану. Пташка з калиною |
Ст.12 |
7. |
|
Сприймання синтетичних образів. Створення синтетичного художнього образу. Міський пейзаж |
Ст.14 |
8. |
|
Дослідження довкілля, фіксація і використання спостережень із власногодосвіду для створення художніх образів. Прогулянка містом |
Ст. 16 |
9. |
|
Зображення багатопланової композиції. Бачення (при спрямуванні вчителя) недоліків у своїй роботі та виправляння їх. Український танець |
Ст.17 |
10. |
|
Поняття про мистецтво архітектури. Мистецькі професії відповідно до видів мистецтва . Карпатський краєвид |
Ст.18 |
11. |
|
Самопізнання через сприймання творів мистецтва. Морський пейзаж |
Ст.20 |
12. |
|
Дослідження довкілля. Проведення паралелей між явищами довкілля і художніми образами в різних видах мистецтва. Ескіз рекламної вивіски |
Ст.22 |
13. |
|
Проведення паралелей між явищами довкілля і художніми образами в різних видах мистецтва. Стрічковий орнамент |
Ст.24 |
14. |
|
Прикрашання місця, де навчається, живе. Новорічна прикраса |
Ст.26 |
15. |
|
Вербальний опис вражень, емоцій, викликаних творами. Робота з найпростішими джерелами інформації. Новорічна листівка |
Ст27 |
16. |
|
Порівняння сюжетів, вчинків тощо персонажів творів з життєвими ситуаціями. Сприймання творів різних видів мистецтва. Зимова річка |
Ст.28 |
17. |
|
Презентація власних творчих досягнень. Оцінювання власної творчості за поданими орієнтирами. Відстоювання права на самовираження. Макет годинника |
Ст.30 |
18. |
|
Ліплення з пластичних матеріалів пластичним і конструктивним способом. Мистецькі професії відповідно до видів мистецтва. Веселий гном |
Ст.31 |
19. |
|
Поняття про мистецтво архітектури. Мистецькі професії відповідно до видів мистецтва. Листівка друзям |
Ст.32 |
20. |
|
Вирізування з паперу, конструювання з природного матеріалу Ілюстрація до казки |
Ст.34 |
21. |
|
Бачення (при спрямуванні вчителя) недоліків у своїй роботі та виправляння їх. Карнавал у Венеції |
Ст.36 |
22. |
|
Жанри образотворчого мистецтва. Види орнаментів за змістом та застосуванням. Мандрівка до сонячної Італії та Іспанії. Теплі відтінки. Іспанський танець |
Ст.38 |
23. |
|
Мистецькі професії відповідно до видів мистецтва. Скандинавія – суровий і загадковий край. Холодні відтінки. Полярне сяйво |
Ст.40 |
24. |
|
Скандинавія – суровий і загадковий край. Акварель, гуаш. Тюльпанові поля |
Ст.42 |
25. |
|
Зіставлення художніх образів, подібних за сюжетом та втілених у різних видах мистецтва. Настінний розпис |
Ст.44 |
26. |
|
Жанри образотворчого мистецтва. Види орнаментів за змістом та застосуванням Великодній сувенір |
Ст.46 |
27. |
|
Бачення (при спрямуванні вчителя) недоліків у своїй роботі та виправляння їх. Мистецькі візерунки з теплих країв. Казковий павич |
Ст.49 |
28. |
|
Використання творів різних видів мистецтва для задоволення та поліпшення власного емоційного стану. Східні мотиви. Східний палац |
Ст.50 |
29. |
|
Використання видів мистецької діяльності та власних уподобань для задоволення та поліпшення емоційного стану. Східні мотиви Китайський ліхтар |
Ст.52 |
30. |
|
Використання видів мистецької діяльності та власних уподобань для задоволення та поліпшення емоційного стану. Портрет |
Ст.54 |
31. |
|
Бачення (при спрямуванні вчителя) недоліків у своїй роботі та виправляння їх. Листівка для мами |
Ст.56 |
32. |
|
Вільне користування (традиційними та сучасними) графічними, живописними інструментами та матеріалами під час художньо-творчої діяльностів різних художніх техніках. Африканські тварини |
Ст.59 |
33. |
|
Самопізнання через сприймання творів мистецтва. Вербальний опис вражень, емоцій, викликаних творами. Африканські розмаїття |
Ст.60 |
34. |
|
Колективне виконання творчого задуму. Оцінювання і самооцінювання у колективній творчості. Місто майбутнього |
|