№ уроку |
Дата/ уроки |
Тематична сфера і ситуація спілкування |
Мовленнєві функції |
Інтегровані змістові лінії |
Соціокультурна/ Соціолінгвістична компетенція |
Мовний інвентар |
Очікувані результати навчання |
||||||
Лексика |
Граматика/Фонетика |
Рецептивні |
Інтеракційні/ продуктивні |
||||||||||
Introduction. Meet The explorers! Зустрічаймо дослідників! |
|||||||||||||
1. |
|
Молодці, дослідники! SB p.4 |
Називати числа 10-100 |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну гру |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки Співпрацювати в парі |
numbers:10-100 |
My…is…years old. |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Називати слова по літерах, називати вік старших членів родини |
||||
2. |
|
Що я роблю у вільний час? SB p.5 |
Повідомляти про дії людей, їх уподобання |
Здоров’я і безпека: розумітинеобхідність дозвілля для повноцінного розвитку особистості |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки |
Swimming. Listening to music, riding bikes, free time |
Present Simple: Do you read books? Yes, I do. / No, I don’t. Does Emma go swimming? Yes, she does. / No she doesn’t. What do you do in your free time? We ride our bikes. What does Paul do in his free time? He listens to music. |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього |
Питати та повідомляти про повсякденні дії та хоббі |
||||
3. |
|
Пісня “The explorers SB p.6 |
Розуміти інструкції, відповідати на питання товариша |
Громадянська відповідальність: уміння вчитися упродовж життя, використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки Співати разом |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Пісня “The explorers” Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Повторювати за прослуханим |
||||
4. |
|
Що ти робиш? Теперішній тривалий час. SB p.7 |
Повідомляти про приналежність речей певній людині |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Співпрацювати в парі |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Present Continuous: Are you listening to the radio? Yes, I am. Are Chris and Tina sleeping? No, they aren’t. They’re fishing. Is the journalist talking to a girl? Yes, she is. Is Peter having lunch? No, he isn’t. He’s watching TV. |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього |
Зіграти у гру “Меморі”: |
||||
5. |
|
Історія «The map» SB p.8-9 |
Повідомляти про досягнення |
Підприємливість та фінансова грамотність: необхідність розвитку певних рис характеру для вирішення складних ситуацій |
Співпрацювати разом |
wait here, They’ve got, Let’s get them! get (the book) back, go away, silly, We’ve got, Well done |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками |
Реагувати на повідомлення |
||||
6. |
|
Історія «The map» SB p.8-9 |
Повідомляти про проблему, реагувати на повідомлення |
Підприємливість та фінансова грамотність: Співпрацювати разом для вирішення складних задач |
Співпрацювати разом |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
They wear masks when they do tests on wasps with the new spray. |
Розуміти короткі і прості вказівки |
Розповісти історію, використовуючи малюнок. |
||||
1. Come to my house. Приходь до мене додому. |
|||||||||||||
|
|||||||||||||
7. |
|
Меблі. SB p.10 |
Називати меблі в різних кімнатах квартири чи будинку |
Здоров’я і безпека: розуміти необхідність порядку та органіхації простору навколо себе |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки Співпрацювати в парі |
Furnture: shelf, cupboard, fridge, pillow, bookcase, towel, blanket, cushion |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього |
Перераховувати меблі у квартирі чи будинку під час взаємодії в парі |
||||
8. |
|
Приходь до мене додому.Прислівники частоти. SB p.11 |
Розповідати про частоту певних дій та явищ |
Здоров’я і безпека: розуміти вплив клімату проживання на спосіб життя та щоденні звички для здорового способу життя |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки |
Furnture: shelf, cupboard, fridge, pillow, bookcase, towel, blanket, cushion |
We usually keep our food in the fridge. It’s often very cold here in winter. He rarely draws pictures, but he sometimes reads in bed. |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього |
Розповідати про перожичність жій та подій |
||||
9. |
|
Пісня «Sheʹs always very busy» SB p.12 |
Розповідати про події, заплановані протягом тижня
|
Здоров’я і безпека: розуміти необхідність розпорядку, плану, організаціх совго часу |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Повідомляти про події протягом тижня |
||||
10. |
|
Прислівники частоти.Питальні речення. SB p.13 |
Запитувати про події протягом тижня |
Громадянська відповідальність: уміти ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
How often do you have lunch at home? I usually have lunch at home. I often have lunch at home. I rarely have lunch in a restaurant. |
Демонструвати розуміння висловлювань |
Ставити запитання та реагувати на запитання однокласників |
||||
11. |
|
Історія «The golden apple» SB p.14-15 |
Розуміти послідовність дій історії |
Здоров’я і безпека: розуміти необхідність звертатися по допомогу при необхідності |
Стежити за презентованою інформацією |
Village, over there, behind the picture in the frame |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміти короткі і прості вказівки |
Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу |
||||
12. |
|
Історія «The golden apple» SB p.14-15
|
Логічно мислити, розв’язувати логічні задачі |
Підприємливість і фінансова грамотність: уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки |
An iguana eating ice cream in an igloo. |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміти короткі і прості вказівки |
Інсценувати діалог |
||||
13. |
|
Гігієна Догляд за собою SB p.16-17 |
Розуміти правила гігієни |
Здоров’я і безпека: розуміти необхідність дотримуватися правил гігієни |
Відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя/диск |
use a new toothbrush, keep food in the fridge, wash your hands often, eat five small meals a day, go out with dry hair |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміти короткий ствердження та реагувати на них |
Відповідати на питання щодо прави гігієни та дотримання цих правил |
||||
14. |
|
День захисника України SB p.88 |
Говорити про своє помешкання |
Громадянська відповідальність: Уміти оцінювати власну діяльність |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміти короткі і прості вказівки |
Ставити запитання про події протягом тижня та відповідати на них |
||||
15. |
|
Діагностувальна робота: сприймання на слух та зорове сприймання. |
|||||||||||
16. |
|
Підсумковий урок з вивченої теми SB p.97 |
Говорити про своє помешкання |
Громадянська відповідальність: Уміти оцінювати власну діяльність |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміти короткі і прості вказівки |
Ставити запитання про події протягом тижня та відповідати на них |
||||
2. Around town. Прогулянка містом |
|||||||||||||
17 |
|
Прогулянка містом SB p.18 |
Називати магазини та інші установи в місті |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки |
toy shop, pet shop, bus station, market square, supermarket, sports centre, map, bookshop |
Where is the book shop? It’s next to the square, between the train station and the supermarket. |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Повторювати за прослуханим |
||||
18. |
|
Магазини та інші установи в місті Прийменники. SB p.19 |
Повідомляти про місцезнаходження певних установ та магазинів |
Громадянська відповідальність: уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Співпрацювати в парі |
toy shop, pet shop, bus station, market square, supermarket, sports centre, map, bookshop |
It’s opposite the park. It’s near the library. It’s above the bus station. It’s below the tower. |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього |
Повідомляти про місцезнаходження магазинів та різних установ в місті |
||||
19. |
|
Пісня «Upside down» SB p.20
|
Розповідати про своє місцезнаходження |
Підприємливість і фінансова грамотність: вмісти уважно ставитися до задачі та деталей для досягнення мети |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх занять |
Повторення мовного матеріалу з попередніх занять |
Пісня. Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Розповідати про своє місцезнаходження |
||||
20. |
|
Як пройти до класу? SB p.21 |
Описувати предмети |
Підприємливість і фінансова грамотність: вмісти уважно ставитися до задачі та деталей для досягнення мети |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки |
the pet shop, the toy shop, the sports centre, the classroom |
Open the door and go inside. Go outside. Go upstairs. Go downstairs. Turn left. Turn right. |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього |
Діалогічне мовлення |
||||
21. |
|
Історія «The tunnel» SB p.22-23 |
Пошук вказівки |
Підприємливість і фінансова грамотність: пошук не нестандартних та креативних способів рішення задачі |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки |
Tickets, tunnel, escape |
Повторення мовного матеріалу з попередніх занять |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього |
Відтворюваи історію за допомогою малюнку |
||||
22. |
|
Історія «The tunnel» SB p.22-23 |
Пошук вказівки |
Пiдприємливість і фінансова грамотність: використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання |
Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя |
Bears on stairs, bears on chairs, hairy bears are everywhere! |
Повторення мовного матеріалу з попередніх занять |
Прослуховувати та реагувати на прослухане |
Інсценувати історію |
||||
23. |
|
Магазини та інші установи в місті SB p.24 |
Стежити за презентованою інформацією, розуміти певні деталі |
Підприємливість і фінансова грамотність: розвиток аналітичного мислення |
Знаходити деталі в тетксті |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Повідомляти про день, місце і імена гостей дня народження |
||||
24. |
|
Покупки в місті SB p.25 |
Стежити за презентованою інформацією, розуміти основну ідею |
Підприємливість і фінансова грамотність: використовувати власні ресурси і креативність для досягнення поставлених цілей |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Excuse me. Can you help me, please? Yes, of course. Where’s the … ? I’m sorry. I don’t know. No problem! The … is opposite / next to / below / between the … Thank you. That’s very kind. You’re welcome! |
Демонструвати розуміння висловлювань Діалогісне мовлення |
Діалогічне мовлення |
||||
25. |
|
Діагностувальна робота: усне та писемне продукування. |
|||||||||||
26. |
|
Підсумковий урок з вивченої теми SB p.98 |
Стежити за презентованою інформацією, розуміти основну ідею |
Громадянська відповідальність: Уміти оцінювати власну діяльність |
Відтворювати мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення матеріалу з попередніх уроків |
Повторення матеріалу з попередніх уроків |
Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу |
||||
3. Eating out. Обід в ресторані |
|||||||||||||
27. |
|
Обід в ресторані SB p.26 |
Розповідати про продукти харчування, уподобання та харчові звички |
Здоров’я та безпека: розуміти необхідність правильного харчування |
Відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя/запис
|
glass of apple juice, biscuits, bottle of water, bowl of soup, pasta, butter, salad, ham |
I’m hungry. Would you like…? |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього |
Повторювати за прослуханим |
||||
28. |
|
Продукти харчування SB p.27 |
Розповідати про наявність чи відсутність певних продуктів харчування |
Здоров’я та безпека: розуміти необхідність правильного харчування |
Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя |
glass of apple juice, biscuits, bottle of water, bowl of soup, pasta, butter, salad, ham |
Is there any salad? Are there any biscuits? There isn’t any salad. There aren’t any biscuits. There is some salad. There are some biscuits. |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього |
Обмінюватися репліками про наявність чи відсутність певних продуктів харчування |
||||
29. |
|
Пісня «Is there any pasta?» SB p.28 |
Розповідати про наявність чи відсутність певних продуктів харчування |
Здоров’я та безпека: розуміти необхідність правильного харчування |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Is there…? Are there…? |
Пісня. Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Повторювати за прослуханим |
||||
30. |
|
Пролдукти для супу SB p.29 |
Повідомляти про наміри |
Підприємливість і фінансова грамотність: Розуміння необхідності планувати свої дії |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
I’m going to buy some bread. I’m not going to make pasta. |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього |
Грати в гру «Зроби салат з другом» |
||||
31. |
|
Історія «At the restaurant» SB p.30-31 |
Пошук вказівки |
Підприємливість і фінансова грамотність: уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Стежити за презентованою інформацією |
A rhino writing a rescue sign on an island |
Повторення мовного матеріалу з попередніх занять |
Розрізняти мовле ння основних діючих осіб, слідкувати за малюнками.Читати речення з історії. Розуміти короткі і прості вказівки |
Інсценувати історію |
||||
32 |
|
Історія «At the restaurant» SB p.30-31 |
Пошук вказівки |
Підприємливість і фінансова грамотність:шукати нестанлдартні й ефективні шляхи вирішення задач, бути уважним |
Співпрацювати в парі |
restaurant, waiter, careful |
Повторення мовного матеріалу з попередніх занять |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього |
Повторювати за прослуханим |
||||
33. |
|
Їжа з різних куточків світу SB p.32 |
Стежити за презентованою інформацією, розуміти основну ідею |
Громадянська відповідальність: усвідомлення важливості культурної спадщини і цінності різних країн |
Розуміти конкретну інформацію |
bread,cheese, cake, watermelon, mango, sausages, scrambled eggs, beans toast, tomatoes |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміння детальної інформації при читанні |
Реагувати на повідомлення |
||||
34. |
|
Повторення вивченого матеріалу SB p.34 |
Обирати правильну опцію |
Громадянська відповідальність: уміння вчитися упродовж життя, використовавати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання |
Розуміти конкретну інформацію |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміти короткі і прості вказівки |
Розв’язувати завдання вікторини |
||||
35. |
|
Святкування в ресторані SB p.35
|
Замовляти їжу |
Громадянська відповідальність: Взаємодія з іншими членами суспільства |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки Співпрацювати в парі |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Can I help you? I’d like a … Sorry, we haven’t got any … Have you got any … ? How about … ? I don’t like … Can I have … ? |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу |
||||
36. |
|
Діагностувальна робота: сприймання на слух та зорове сприймання. |
|||||||||||
37. |
|
Підсумковий урок з вивченої теми SB p.99 |
Розповідати про продукти харчування |
Здоров’я та безпека: розуміти необхідність правильного харчування |
Розуміти конкретну інформацію |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміти короткі і прості вказівки |
Описувати малюнки |
||||
4. Holiday plans. Плани на канікули
38. |
|
Плани на канікули SB p.36 |
Розповідати про погодні умови |
Здоров’я і безпека: Обирати правильний одяг залежно від погодних умов |
Стежити за презентованою інформацією Співпрацювати в групі |
thunderstorm rain(y), cloud(y) lightning, wind(y), fog(gy), raincoat, umbrella, boots |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього |
Повторювати за прослуханимНазивати погодні явища Грати у гру«Меморі» |
39. |
. |
Природні явища та погодні умови SB p.37 |
Розповідати прогноз погоди та свої плани |
Громадянська відповідальність: взаємодія з іншими членами суспільства |
Розуміти і виконувати мовленнєві зразки |
thunderstorm rain(y), cloud(y) lightning, wind(y), fog(gy), raincoat, umbrella, boots |
I’m going to play in the garden all day. It’s not going to be rainy on Tuesday. I’m going to cook pizza for dinner. It’s not going to be sunny on Wednesday. |
Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання |
Гра Ставити питання та відповідати на них |
40. |
|
Пісня «Супер канікули» SB p.38 |
Розповідати про плани на майбутнє |
Підприємливість і фінансова грамотність: планування свого часу |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
I’m going to… |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні Прослуховування пісні
|
Грати у гру «Сніжний ком» |
41. |
|
Канікули моїх друзів SB p.39 |
Питати про плани на майбутнє |
Підприємливість і фінансова грамотність: планування свого часу |
Розуміти і виконувати мовленнєві зразки Співпрацювати в парі |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Are you going to play lots of fooball in the holidays? Yes, I am. Are you going to help your dad in the garden? No, we don’t like gardening. |
Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання |
Гра Ставити питання та відповідати на них |
42. |
|
Історія «The mysterious H» SB p.40-41 |
Пошук вказівки |
Підприємливість і фінансова грамотність: уміння використовувати нестандартне мислення для досягнення мети |
Нестандартне мислення |
Mysterious, steal, painting, crown, jewellery |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнка ми. Читати речення з історії |
Інсценувати історію |
43. |
|
Історія «The mysterious H» SB p.40-41 |
Планувати дії разом |
Громадянська відповідальність: співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою |
Нестандартне мислення |
The boys hate noise, but Joyce enjoys noise. |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Читати про себе і розуміти речення, опрацьовані усно |
Реагувати на повідомлення |
44. |
|
Шкільне оголошення SB p.42 |
Планувати шкільну подорож |
Громадянська відповідальність: взаємодія з іншими членами суспільства |
Стежити за презентованою інформацією |
trip, school notice, date, meeting point, meeting time, cost, return time |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Вказувати відповідне повідомлення |
Реагувати на повідомлення |
45 |
|
Діагностувальна робота: усне та писемне продукування. |
|||||||
46 |
|
Аналіз діагностувальної роботи.Разом з однокласниками SB p.43 |
Планувати спільну подорож |
Підприємливість і фінансова грамотність: Вчитися планувати час та майбутні події |
Використовувати певні мовленнєві зразки |
I would like to go to … I don’t want to go to … OK. What about … ? Yes, that’s a good idea. We could … Do you like … ? Yes, I do. / No, I don’t. |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Реагувати на висловлювання інших |
Планувати подорож |
47 |
|
Christmas and New Year’s Eve SB p.90-91 |
Планувати дії разом |
Громадянська відповідальність: співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою |
Використовувати певні мовленнєві зразки |
Christmss Tree, carol, square |
Повторення мовного матеріалу |
Читати мовчки і розуміти прочитане |
Відповідати на питання по тексту |
48 |
|
Підсумковий урок з вивченої теми SB p.100 |
Описувати погоду та природні явища |
Екологічна безпека і сталий розвиток: розуміння законів природи |
Використовувати певні мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Відповідати на питання про погодні явища |
49. |
|
Підсумковий урок за перший семестр.
|