Календарно-тематичне планування уроків німецької мови на ІІ семестр у 5 класі за підручником С. Сотникової

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків німецької мови на ІІ семестр у 5 класі за підручником С. Сотникової для учителів німецької мови, які викладають німецьку як другу іноземну мову.
Перегляд файлу

N

п/п

Дата

Тематика ситуативного спілкування

 

Очікувані результати

Змістові лінії

Мовний інвентар

Види комунікативної діяльності

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

Здоровя і

безпека

Підприємливість і фінансова грамотність

 

 

 

Лексика

Граматика

Рецептивні

Інтеракційні

Продуктивні

Тема: «Свята і пори року»

1.

21/01

Пори року. Місяці

Називати пори року та місяці та характеризувати їх

 

 

 

 

Порівнює свята й традиції в різних країнах

 

 

die Jahreszeit, der Frühling, der Sommer, der Herbst, der Winter, der Januar, der Februar, der März, der April, Mai, der Juni, der Juli, der August, der September, der Oktober, der November, dauern

Zahlwörter

Впр.1-5, с.65-66

Впр.1-5, с.65-66

Впр.1-5, с.65-66

Впр.6,с.67

2.

22/01

Зимові свята

 

Називати зимові свята. Розповідати , що дарують до цих свят

dasFest, derFeiertag, dasPlätzchen, dasBonbon, dieleckere Speisen, der Tannenbaum, das Geschenk, Weihnachten, Silvester, schmücken

Personal-pronomen im Dativ

Впр.1-7,с.68-69

 

Впр.1-7,с.68-69

Впр.1-7,с.68-69

 

Впр.8, с.69

 

3.

28/01

Ми любимо святкувати

РозповідатипроРіздвотаНовийрік. Писати вітальну листівку та побажання до свят.

 

 

 

 

gratulieren, wünschen, viel Glück, frohe Weihnachten

Gebrauch der Personal-pronomen

Впр.1-6, с.70-71

 

Впр.1-6, с.70-71

 

Впр.1-6, с.70-71

 

Описати Різдво в Україні

4.

29/01

Коли?

Запитувати та відповідати про дату. Порівнюв. календар осн. свят у Німеччині та Україні.

Wann? Am… der Frauentag? der Muttertag

Порядкові числівники

Впр.1-7, с.72-74

 

Впр.1-7,с.72-74

 

Впр.1-7, с.72-74

 

Впр.8, с.74

 

5.

04/02

Весняні

святи

Називати, які свята святкують у Німеччині та Україні. Розп. про свято Великодня у Німеччині.

 

 

 

 

Jstern, die Osterferien, der Osterhase, das Osterei, der Tag des Sieges, suchen

Präpositio-nenmitDativ

Впр.1-7, с.75-77

 

Впр.1-7, с.75-77

 

Впр.1-7, с.75-77

 

Впр.8, с.77

 

6.

05/02

Урок-повторення

Повторення лексичного та граматичного матеріалу

 

 

 

 

c.66-79

 

 

 

с.78-79

с.78-79

7.

11/02

Самостійна робота. (Виконання граматичних завдань та завдань творчого характеру).

Тема: Людина і вільний час.

8.

 

12/02

Хобі

Називати улюблені заняття у вільний час. Розповідати, хто чим любить займатися

Пояснює необхідність прибирання за собою під час відпочинку, наводить приклади з власного досвіду

 

Демонструє знання та наводить приклади дотриманняправил безпеки руху та користування громадським транспортом

 

tanzen, schwimmen, stricken, Musik hören, Klavier spielen, Rad fahren, Rollschuh laufen, Tennis spielen, skaten, turnen, das Hobby

 

Wortfolge im Aussagesatz

Впр.1-5, с.80-82

 

Впр.1-5, с.80-82

 

Впр.1-5, с.80-82

 

Впр.6, с.82

9.

18/02

Дні тижня

Називати дні тижня. Називати день і дату тижня за календарем.

 

Montag, Dienstag, Mittwoch, Donnerstag, Freitag, Samstag, Sonntag

 

Впр.1-5, с.83 - 84

Впр.1-5, с.83 - 84

Впр.1-5, с.83 - 84

 

 

Впр.6, с.84

10.

19/02

Що ти робиш після школи?

Розповідати про свої заняття та заняття друзів щодня після уроків

 

 

 

 

 

 

 

Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку

 

am Computer spielen, Fußball spielen, Gitarre spielen, basteln, ein Buch lesen, ins Kino gehen, faulenzen

Invertierte Wortfolge

Впр.1-4, с.85-86

 

Впр.1-4, с.85-86

 

Впр.1-4, с.85-86

 

Впр.5, с.86

11.

25/02

Котра година?

Розповідати про свій розпорядок дня

der Morgen, der Tag, der Abend, die Nacht, morgen, heute, morgens, abends, fernsehen, aufstehen, mitkommen

Verben mit trennbaren Präfixen

Впр.1-6, с.87-88

Впр.1-6, с.87-88

Впр.1-6, с.87-88

Розповідати про свій розпоря-док дня

12.

26/02

У вихідні

Розповідати про свої вихідні

das Wochenende, Hausaufgaben machen, wandern, Sport treiben, die Wohnung sauber machen, immer, oft, manchmal, selten, nie

Temporal-adverbien

Впр.1-7, с.89-91

Впр.1-7, с.89-91

Впр.1-7, с.89-91

Розповідати про свої вихідні

13.

04/03

«Я люблю мандрувати…»

Розповідати про туристичний похід.

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі

Пояснює життєво важливу потребу дотримання правил дорожнього руху, поведінки на воді та в інших місцях

 

der Fluss, der See, angeln, picknicken, tauchen, Lieder singen, in der Sonne liegen

Präpositionen

 mit Dativ

Впр.1-4, с.92-93

Впр.1-4, с.92-93

Впр.1-4, с.92-93

Впр.5, с.93

 

14.

05/03

Одяг

Розповідатипросвійулюбленийодяг. Описувати одяг іншої людини.

die Mütze, der Pullover, die Jacke, die Hose, der Schuh, der Mantel, die Bluse, der Handschuh, der Rock, der Stiefel, das T-Shirt, das Kleid, die Jeans, das Hemd,der Schal, die Socken

Deklination der Eigennamen

Впр.1-5, с.94-96

Впр.1-5, с.94-96

Впр.1-5, с.94-96

 

Впр.6, с.96

15.

11/03

Який одяг тобі до вподоби? Який одяг ти носиш?

Називати предмети літнього та зимового одягу. Розп. про свої уподобання в одязі.

 

 

Пояснює вибір одягу залежно від погоди

 

anziehen, ausziehen, anhaben, einpacken, tragen, sitzen,

Verben mit trennbaren Präfixen

Впр.1-6, с.97-99

Впр.1-7, с.100-101

Словни-ковий диктант

Впр.7, с.99

16.

12/03

Урок-повторення

Повторення лексичного та граматичного матеріалу

 

 

 

 

c.80-103

 

 

 

с.102-103

с.102-103

17.

18/03

Самостійна робота. (Виконання граматичних завдань та завдань творчого характеру).

Тема 6. Природа і довкілля.

18.

19/03

Ландшафти

Описувати природу у своїй місцевості. Розповідати про ландшафти

Розглядає  природу як цілісну систему

 

Робить повідомлення про складні погодні умови

 

der Teich, das Meer, die See, der Berg, der Wald, die Wiese, die Steppe, das Feld, die Wüste, der Park, tief, hoch, weit

Plural der Substantive

Впр.1-6, с.106-108

 

Впр.1-6, с.106-108

 

Впр.1-6, с.106-108

 

Впр.7,

с.108

19.

01/04

Лісові та дикі тварини

Розповідати про лісових тварин та диких тварин

das Tier, der Hase, der Bär, der Wolf, der Fuchs, das Eichhörnchen, der Igel, der Frosch, der Vogel, der Stachel, plump, gefährlich, der Elefant, das Kamel, der Affe,der Fuchs, das Zebra, das Nilpferd, die Giraffe, der Papagei, das Krokodil, das Nashorn, der Löwe, der Tiger, Fleisch fressen

Typen der Pluralbildung

Gebrauch des Artikels

Впр.1-4,

с.109-110

 с.107

Впр.1-5, с.11-112

Впр.1-5, с.11-112

Впр.5,

 с.110

20.

02/04

У зоопарку.У селі

Описувати зоопарк. Розповідати про улюблених тварин. Описувати сільське подвірۥя та свійських тварин

 

 

 

 

der Zoo, fliegen, springen, klettern, stark, klug,  lustig, die Kuh, das Pferd, das Schaf, die Ziege, die Gans, das Huhn, der Hahn,, das Küken, die Katze, der Hund, das Kalb, das Lamm, die Ente, das Schwein, das Fohlen, das Kanninchen, auf dem Bauernhof

 

Modalverb „mögen“

Впр.1-6, с.113-114

Впр1-5, с.115-116

Впр1-5, с.115-116

Впр.6, с.116

21.

08/04

Домашні твариниНаші тварини

Давати характери-стику своїм домашнім улюбленцям.

Знати як ,,говорять’’ тварини німецькою мовою.

der Wellensittich, die Fische, das Korn, das Meerschweinchen, der Hamster, das Futter, der Kanarienvogel, die Schildkröte, behaltenzwitschern, bellen, schreien, rufen, meckern, krächzen, heulen, wachsen

Deklination der Adjektive

Впр.1-3, с.117-118

Впр.1-5, с.119-121

Впр.1-5, с.119-121

Впр.5,с.118

22.

09/04

Погода

Описувати погоду в різні пори року. Описувати весняну погоду

Das wetter, Es schneit. Es taut. Es regnet. Es ist kalt. Es ist warm. Es ist heiß. Es ist wolkig. Die Sonne scheint.das Gras, das Maiglöckchen, das Schneeglöckchen, das Veilchen, der Klee, die Tauben, die Wiese

Präposition in+Dat.

Впр.1-5, с.122-123

 

Впр.1-4, с.124-125

 

Впр.1-4, с.124-125

 

Впр.5,

с.125

23.

15/04

Влітку.

Усі пори року

 

Розповідати про погоду влітку. Описувати різні пори року.

 

 

 

 

 

 

 

 

Das Gewitter, schwül, ziemlich kühl, der Süden, der Norden

Präsens

Впр.1-6, с.126-127

Впр.1-

 

Впр.4, с.129

24.

16/04

Самостійна робота. (Виконання граматичних завдань та завдань творчого характеру).

Тема: Німеччина та Україна.

25.

22/04

Тут ми живемо.

Розповідати, в яких країнах живуть люди

Пояснює взаємозв’язок людини й навколишнього середовища та залежність її від природних ресурсів

Наводить приклади участі родини у житті місцевої громади

 

 

Deutschland, die Ukraine, Österreich, die Schweiz, die USA, England, Frankreich

 

Впр.1-5, с.132-133

Впр.1-5, с.132-133

Впр.1-5, с.132-133

Впр.6, с.133

 

26.

23/04

Федеративна Республіка Німеччина

Повідомляти основні факти про Німеччину. Розпитувати про Німеччину та давати відповіді.

Die Lage, das Nachbarland, die Flagge, die Hauptstadt, die Bundesrepublik, der Einwohner, in der Mitte, Europa

Gebrauch der Personal-pronomen

Впр.1-6, с.134-135

Впр.1-6, с.134-135

Впр.1-6, с.134-135

Впр.7, с.135

27.

30/04

Україна – моя Батьківщина.

Повідомляти основні факти про Україну.

Moldowa, Polen, Rumänien, die Slowakei, Ungarn, Weißrussland

Possessiv-pronomen

Впр.1-5, с.136-137

Впр.1-5, с.136-137

Впр.1-5, с.136-137

Впр.6, с.137

28.

06/05

У великому місті.

Називати об’єкти у місті. Розповідати про своє рідне місто.

Die Großstadt, die Heimatstadt, der Laden, das Denkmal, das Stadion, die Kirche, das Museum

 

Впр.1-6, с.138-140

Впр.1-6, с.138-140

Впр.1-6, с.138-140

Впр.7, с.140

29.

07/05

Столиця Німеччини.

Називати назви деяких визначних місць Берліна.

Das Tor, der Fernsehturm, der Platz, der Reichstag, das Parlament, die Hauptstraße, die Sehenswürdigkeiten, der Tourist, beliebt

Präpositio-nen mit Dativ

Впр.1-4, с.141-142

Впр.1-4, с.141-142

Впр.1-4, с.141-142

Впр.5, с.142

30.

13/05

У Києві.

 

Називати назви деяких визначних місць Києва.

 

 

 

 

Die Kathedrale, die Sophienkathedrale, die Andreaskirche, besichtigen, empfehlen, in erster Linie

Präsens

Впр.1-4, с.144-145

Впр.1-4, с.144-145

Впр.1-4, с.144-145

Впр.5, с.145

31.

14/05

Самостійна робота. (Виконання граматичних завдань та завдань творчого характеру).

32.

20/05

Контроль писемного мовлення. (Виконання граматичних завдань та завдань творчого характеру).

33.

21/05

Контроль  аудіювання. (Виконання тестових завдань).

34.

27/05

Контроль читання. (Виконання післятекстових завдань).

35.

28/05

Контроль усного мовлення.(Усні монологічні та діалогічні висловлювання за вивченими темами).

Аналіз контрольних робіт. Підсумковий урок.

 

 

docx
Додано
15 січня 2019
Переглядів
1616
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку