Урок"Machen wir uns bekannt"

Про матеріал
Урок-подорож з німецької мови у 5 класі з теми « Machen wir uns bekannt. Woher kommst du?».Мета: формувати навички читання та діалогічного мовлення; повторення літер німецького алфавіту; читання назв німецьких міст; повторення кількісних числівників.
Перегляд файлу

 

     Сколівська загальноосвітня школа І-ІІІ ст.

 

             http://www.school-185.ru/img/prava_rebenka/1-nov.gif

 

  Урок-подорож з німецької мови «Machen wir uns bekannt    («Давайте познайомимось!»)                    для учнів 5кл. (1-й рік навчання)

 

  Підготувала

                                          вчитель німецької мови

                                                          Диркавець Н.С.

 

 

 

 

 Урок-подорож з німецької мови з теми « Machen wir uns bekannt. Woher kommst du?»

(Давайте познайомимось).

Мета: формувати навички читання та діалогічного мовлення; повторення літер     німецького алфавіту; читання назв німецьких міст; повторення кількісних числівників.

Обладнання: інтерактивна дошка, роздавальний матеріал, плакат із зображенням планети гарного настрою.

Хід уроку

І. Початковий етап

  1. Повідомлення теми та мети урока.

L: Guten Tag, liebe Kinder und liebe Gäste! Ich freue mich euch alle zu sehen und ich hoffe, dass ihr gute Zeit haben werdet. Also, beginnen wir unsere Stunde und das heutiges Thema heiβt? « Der Mensch. Machen wir uns bekannt».

ІІ. Основна частина.

  1. Повторення літер.

L: Діти скажіть, ви любите мандрувати? (відповіді дітей).

Сьогодні я пропоную вам здійснити незвичну подорож. Я напевно знаю, що ви там ще не були. А ось куди ми з вами відправимось, ви повинні відгадати. Для цього вам потрібно зробити завдання. Вчитель роздає учням картки з літерами, з яких учні повинні скласти слово (DER PLANET).

 

  1. L: Ну що ж діти, ви успішно виконали завдання. Отже, ми відправляємось на планету. На єкрані з’являється  слайд 1. Діти, наша подорож незвична. На одній із планет побудована міжнародна дитяча станція. На екрані з’являється слайд2 із зображенням дитячої станції DRUSHBA.

Діти, хто може прочитати це слово (учні читають слово). Там знаходяться наші німецькі друзі, вони займаються вивченням космоса і чекають нас. Може й нам вдасться відкрити планету!?. Діти, як ви вважаєте, на чому ми з вами полетимо?. (відповіді дітей)

На екрані з’являється  слайд 3 із зображенням ракети.

L: Діти, але щоб зайняти місце в ракеті, потрібно назвати своє ім’я. Діти по черзі називають своє ім’я. Отже, ми відправляємось у космос.

На екрані з’являється слайд4 із зображенням ракети, що стартує.

  1. Повторення слів

L: Діти, подорож у нас казкова і пролітати ми будемо також повз незвичних планет. А ось і перша планета, але щоб дізнатися, що на ній знаходиться, потрібно виконати завдання.

Завдання « Подивись, запам’ятай і запиши»(завдання на повторення назв предметів, розвиток орфографічних навичок). Учитель готує 6-8 маленьких предметів, або малюнків предметів, назви яких учні вже знають. На початку гри вчитель розкладає ці предмети(малюнки предметів) на столі і дає можливість усім учням дивитися на них протягом 20 секунд. Потім вчитель накриває стіл скатертиною і пропонує учням записати назви предметів, які вони запам’ятали. Після цього вчитель запитує в кожного учня, скільки записано слів. . Перемогає той, хто записав правильно і найбільшу кількість слів.

На екрані з’являється слайд 5  із зображенням планети слів (Wőrterplanet).

Ну що ж діти, ви добре зробили це завдання. L: Also, wir reisen weiter. Слайд6 (із зображенням ракети, що стартує). Слайд7. На екрані з’являється слайд із зображенням метеорита. L: Ой, діти, дивіться, нам загрожує небезпека. Назустріч нам рухається метеорит. Das ist ein Meteorit. Es ist sehr schrecklich. Щоб уникнути зустрічі з метеоритом нам потрібно виконати завдання.

  1. На екрані з’являється слайд8 із завданням. Учні йдуть до дошки і складають речення.
  1. Tag, guten!
  2. du, wie, heiβt?
  3. du, und?
  4. kommst, du, woher?
  5. aus  Mȕnchen, ich, komme
  6. bist, wie alt, du?
  7. bin, 10,ich, Jahre alt
  8. das, wer,ist?
  9. Sind, das, Anna und Otto
  10. Maler, ist, das.
  1. Фізкультхвилинка

L: Wahrscheinlich seid ihr schon mȕde. Wir turnen.

Turnpause

1,2,3,4

Alle, alle turnen wir!

Mit den Händen klapp, klapp, klapp

Mit den Beinen trapp, trapp, trapp

Mit den Fingern tick, tick, tick

Mit dem Kőpchen nick, nick, nick

1,2,3,4

Alle, alle turnen wir!

 

  1. Повторення числівників.

На екрані з’являється  слайд9 (ракета, що летить).

Наш політ на міжнародну дитячу станцію, де нас очікують друзі із Німеччини продовжується.

На екрані з’являється  слайд10  (Ein Planet der Zahlen).

Was ist das? Ein Planet versperrt uns den Weg. На нашому шляху стає перепона. Це планета. Ми повинні сісти на планету чисел. Мабуть, цю планету відкрили математики. Щоб летіти далі, ми повинні виконати завдання. Wir sollen eine Aufgabe machen.  Слайд11.

  1. Повторення і читання назв німецьких міст.

На екрані з’являється  слайд 12 (станція).

Діти, із якої країни чекають нас діти (відповіді учнів).

Із Німеччини. L: Хто пригадає, як німецькою мовою називається ця країна? Wie ist auf Deutsch?

Sch: Deutschland

L: Und aus welchen Städten sind die Kinder? Kőnnt ihr diese Städte lesen?

Слайд 13  ( назви німецьких міст).

Woher kommst du? Ich komme aus…

Spandau

Berlin

Gőttingen

Bonn

Kőln

Stuttgart

Учні по черзі промовляють речення „ Ich komme aus…“, вставляючи назви міст.

  1. Аудіювання з теми «Знайомство».

L: Wollt ihr wissen, was die Kinder ȕber sich selbst erzählen?. На екрані з’являється слайд 14(хлопчик і дівчинка).

Текст

  1. Guten Tag!

Ich heiβe Monika. Ich komme aus Bonn. Ich bin 10 Jahre alt.

  1. Hallo!

Ich heiβe Otto. Ich bin 11 Jahre alt. Ich komme aus Kőln.

L:Beantworte meine Fragen.

  1. Wie heiβt das Mädchen
  2. Wie alt ist sie?
  3. Woher kommt sie?
  4. Wie heiβt der Junge?
  5. Wie alt ist er?
  6. Woher kommt er?

 

  1. Робота з діалогами.

L: Діти, наші німецькі друзі розповіли про себе. Вони хочуть дізнатися, звідки ви, як вас звуть, скільки вам років?

L: Wie heiβt ihr? Woher kommt ihr? Wie alt seid ihr?

Завдання

Перша група отримує діалог із відсутніми словами. Вони повинні заповнити пропуски.

 

Tag, heiβe, du, komme, Sehr, woher

 

Guten_____! Ich_____  .

Und wie heiβt______?

Ich heiβe Klaus. Ich _______ aus Berlin.

Und_____ kommst du?

Ich komme aus Skole .

______ angenehm!

Freut mich!

 

Wie, Guten, Ich, kommst, Freut, Berlin

 

______Tag! _______heiβe Nastja.

Und____ heiβt du?

Ich heiβe Klaus. Ich komme aus________.

Und woher_____ du?

Ich komme aus Skole.

Sehr   angenehm!

_____         mich!

 

III Заключна частина.

1.Hausaufgabe.

    Wiederholt alles!

2.Zusammenfassung.

L: Unsere Reise ist zu Ende. Діти, наша подорож підходить до завершення. Ми долетіли до дитячої космічної станції. Вам сподобалась подорож? Діти, я вважаю, що ми відкрили з вами нову планету. Це планета гарного настрою. На дошці висить намальована планета. Якщо  учням сподобався урок, вони кріплять до планети зірку. Якщо урок не сподобався – кріплять чорну діру.

 

 

 

docx
Додано
16 січня 2019
Переглядів
791
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку