Календарно-тематичне планування уроків німецької мови на ІІ семестр в 11 класі за підручником С. Сотникової Hallo, Freunde

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків німецької мови на ІІ семестр в 11 класі за підручником С. Сотникової Hallo, Freunde, для вчителів німецької мови, які викладають німецьку як другу іноземну мову
Перегляд файлу

N

п/п

Дата

Очікувані результати

Тематика ситуативного спілкування

Змістові лінії

Мовний інвентар

Види комунікативної діяльності

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

Здоровя і

безпека

Підприємливість і фінансова грамотність

 

 

 

Лексика

Граматика

Рецептивні

Інтеракційні

Продуктивні

ТЕМА:«У БІБЛІОТЕЦІ»

 

1.

 

 

 

 

2.

21/01

 

 

 

 

25/01

 

 

Розповідати про шкільну бібліотеку, її обладнання і бібліотечний фонд.

Unsere

Schulbibliothek.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пояснює правила поведінки у бібліотеці

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Обговорюєможливостізамовлення книг онлайн

Der Bibliotheksbestand, die Bücherausleihe, das Lexikon, das Nachschlagewerk, der Bibliotheksausweis, übernehmen, berechtigen zu (Dat.), sich erfreuen (Gen.), fachübergreifend, ausleihbar

 

Впр.1-6,с.52-54 (П)

 

 

Впр.1-6,с.52-54 (П)

Домашнє читання.

Впр.7,с.54 (П)

Впр.4, с.35 (РЗ)

3.

26/01

Розрізняти літературні жанри і розповідати про свої літературні уподобання.

LiterarischeGattungenundGenres.

 

 

Das Drama, die Prosa, das Mythos, darstellen, betreffen, erregen, unheimlich, unwahrscheinlich, heiter

 

Впр.1-5,с.55-56 (П)

 

Впр.1-5,с.55-56 (П)

Впр.6,с.56 (П)

Впр.5, с.37 (РЗ)

4.

 

 

5.

28/01

 

 

01/02

Представлення видатних творів світової літератури

DiebekanntestenWerkederWeltliteratur.

 

 

 

 

 

 

 

Порівнює

безпосереднє спілкування з віртуальним

 

 

 

 

 

 

Надаєрекомендаціїщодовибору книг для читання

 

Der Autor, das Schaffen, das Meisterstück

Relativsätze.

 

Впр.1-6,с.57-58 (П)

 

Впр.1-6,с.57-58 (П)

 

Впр.7,с.58(П)

Впр.5, с.39 (РЗ)

6.

02/02

Розповідати про біографії відомих українських письменників.

BerühmteukrainischeSchriftstellerundDichter

 

 

Die Gedichtsammlung, mitwirken, herausgeben, veröffentlichen, verfassen, einen Einfluss ausüben auf (Akk.)

Relativsätze (Wiederholung)

Впр.1-4,с.59-60 (П)

 

 

 

Впр.1-4,с.59-60 (П)

 

Впр.5,с.60 (П)

Впр.4, с.41 (РЗ)

7.

 

 

 

 

 

04/02

 

 

 

Розповідати проулюблених авторів та  улюблені книжки, висловлювати свої думки/враження щодо прочитаного

MeineLieblingsautorenund -bücher.

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Обговорюєрозмаїттялітературноїспадщини

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Наводить прикладивпливу книг на здоров’я і самопочуття

 

empfehlen, die Deutung, die Pflichtlektüre, zeitgenössisch

Relativsätze (Wiederholung)

Впр.1-5,с.61-62 (П)

 

 

 

Впр.1-5,с.61-62 (П)

Домашнє читання.

Впр.6,с.62(П) Впр.4,  с.43 (РЗ)

 

8.

08/02

Закріпити навички і вміння учнів за темою «Шкільна бібліотека»

Підгот. до с.р.

Урок-повторення.

 

 

Wiederholung.

 

 

 

 

Підгот.дос.р.

 

9.

09/02

Самостійна робота. (Виконання граматичних завдань та завдань творчого характеру).

ТЕМАМУЗИКА»

10.

11/02

Розп. про улюбл. музикантів та муз. інструменти.

MusikerundMusikinstrumente.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пояснюєпрвилаповедінки у закладах культури

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Наводить прикладивпливумузики на здоров’я та самопочуття.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Обговорюєможливостізамовленняквитків онлайн.

statt+zu+Infinitiv, ohne+zu+Infinitiv, beherrschen, sich entscheiden für (Akk.), bestehen aus(Dat.), der Wettbewerb

statt+zu+Infinitivohne+zu+Infinitiv

um+zu + Infinitiv

Впр.1-6, с.88-91 (П)

Впр.1-3, с.63-64 (РЗ)

Впр.1-3, с.63-64 (РЗ)

 

Впр.7,8, с.91 (П)

Впр.4, с.64 (РЗ)

11.

15/02

Бесіда про музичні стилі.

Welche Musikstile sind besonders beliebt?

 

bei j-m (Dat.) beliebt sein, gehören zu (Dat.), die Auszeichnung, sich einer Beliebtheit (Gen.) erfreuen

Infinitivgruppen.

Впр.1-7, с.92-94 (П)

 

 

Впр.1-3, с.65-66 (РЗ)

Впр.8, с.94 (П)

Впр.4, с.66 (РЗ)

12.

16/02

Бесіда про найвідоміших німецьких та австрійських музикантів та композиторів, та їх твори.

Berühmte Musiker und Komponisten Deutschlands und Österreichs.

 

 

 

die Übersiedlung, die Heirat, der Abschluss

Відмінювання іменників та субстантивованих прикметників.

Впр.1-5, с.95-97 (П)

Впр.1-4, с.67-68 (РЗ)

Впр.1-4, с.67-68 (РЗ)

 

Впр.6, с.97 (П)

Впр.5, с.68 (РЗ)

13.

18/02

Бесіда про найвідоміших  українських музикантів та композиторів, та їх твори.

Berühmte Musiker und Komponisten der Ukraine.

 

 

 

 

sich beschäftigen mit (Dat.), abbrechen, absolvieren, schaffen, die Tätigkeit, der Nachlass, im Zeitraum, zurückkehren, fördern

Сполучники

als, wenn, nachdem, bevor, bis.

Впр.1-6, с.98-101 (П)

Домашнє читання.

Впр.1-4, с.69-71 (РЗ)

 

 

Впр.7, с.101 (П)

Впр.5, с.71 (РЗ)

14.

22/02

Бесіда про відомих німецьких виконавців (інтерпретаторів).

Bekannte deutsche Interpreten.

 

 

 

 

 

 

 

Пояснюєпрвилаповедінки у закладах культури

 

 

 

 

 

Наводить прикладивпливумузики на здоров’я та самопочуття.

 

 

 

 

 

Обговорюєможливостізамовленняквитків онлайн.

die Begabung, die Auszeichnung, der Künstler

Повторення.

Впр.1-5, с.102-105 (П)

 

 

Впр.1-3, с.72-73 (РЗ)

Впр.6, с.105 (П)

Впр.4, с.73 (РЗ)

15.

23/02

Висловлювання думок, щодо рецепту успіху музикантів, виконавців, композиторів.

Rezepte für Erfolg.

 

 

 

 

 

 

Mit Haut undHaaren, sich begeistern für (Akk.), der Anhänger, der Fan, die Bühne, der Auftritt, entweder … oder, überwältigend, beeindruckend, j-m (Dat.) etw. (Akk.) verdanken

Утворення

Partizipien I.

Впр.1-5, с.106-108 (П)

Впр.1-4, с.74-75 (РЗ)

Впр.1-4, с.74-75 (РЗ)

 

Впр.6, с.108 (П)

Впр.5, с.75 (РЗ)

16.

25/02

Бесіда про музичні концерти та конкурси.

Konzerte und Musikwettbewerbe.

 

 

 

 

der Wettbewerb, der Grand Prix, die Eurovision, das Teilnehmerland

Повторення.

Впр.1-5, с.109-111 (П)

 

 

Впр.1-4, с.76-77 (РЗ)

Впр.6, с.111 (П)

17.

01/03

Висловлювання думок, щодо відвідування дискотеки.

In der Disko.

 

 

 

 

der DJ, auflegen, auftreten, der Plattenspieler, sich orientieren an (Dat.)

Прийменники 

an, auf, bis, in, für, mit, von, vor, zu

Впр.1-5, с.112-114 (П)

Впр.1-3, с.78-79 (РЗ)

Впр.1-3, с.78-79 (РЗ

 

Впр.6, с.114 (П)

Впр.4, с.79 (РЗ)

18.

02/03

Розвивати вміння проектної роботи. Повторити вивчений матеріал.

Wiederholungsstunde.

(Урок-повторення)

 

 

 

 

 

Wiederholung.

Wiederholung.

Впр.1-4, с.80-82 (РЗ)

с.115-116 (П)

Домашнє читання.

 

 

Впр.5, с.82 (РЗ)

Підгот. до с. р.

19.

04/03

Самостійна робота. (Виконання граматичних завдань та завдань творчого характеру)

 

ТЕМА: «КРАЇНА ВИУЧУВАНОЇ МОВИ»

20.

 

 

 

09/03

Розповідати про клімат та положення Німеччини

Die Lage und das Klima Deutschlands

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Описуєвидиекотуризму

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Порівнюєтипові для різних культур вербальні та невербальнінормиповедінки.

Демонструєрозумінняцінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Визначаєорієнтовнувартістьперебування в країнівиучуваноїмови.

 

grenzen(Akk.), münden in (Akk.), betragen, mild, gemäßigt

die Relativsätze

 

Впр.1-3, с.86 (РЗ)

Впр.1-3, с.117 (П)

 

Впр.6, с.119 (П)

Впр.5, с.84 (РЗ)

21.

 

 

 

11/03

 

Бесіда про населення Німеччини

Deutschland – nicht nur das Land, sondern auch die Menschen

 

Der Ausländer, dicht besiedelt, verteilt, das Ballungszentrum, die Minderheit, die Lausitz, der Staatsangehörige

die Relativsätze

Впр.1-3, с.86 РЗ)

 

Впр.1-5, с.120-122 (П)

 

Впр.6, с.122 (П)

Впр.4, с.86 (РЗ)

22.

 

 

 

23.

15/03

 

 

 

16/03

Бесіда про столицю Німеччини – Берлін

Die deutsche Hauptstadt

 

Die Erwähnung, die Entwicklung, schaffen, der Widerstand, der Höhepunkt, vereinigen, die Regierung, sich verwandeln

Wiederholung

 

Впр.1-4, с.87-88 (РЗ)

 

Впр.1-5, с.123-125 (П)

Домашнє читання.

Впр.6, с.125 (П)

Впр.5, с.88 (РЗ)

24.

18/03

Бесіда про німецькі міста

Eine deutsche Stadt

 

Zerstören, das Bauwerk, der Zwinger, der Sitz, die Weltkulturerbestätte

Wiederholung

Впр.1-8, с.89-90

 

Впр.1-6, с.126-128 (П)

 

Впр.7, с.128 (П)

Впр.9, с.91 (РЗ)

25.

 

 

 

 

22/03

 

 

 

Представлення визначних пам´яток Німеччини

Deutsche Sehenswürdigkeiten

 

 

 

Die Kathedrale, errichten, der Entwurf, das Mahnmal

Wiederholung

Впр.1-4, с.92-93 (РЗ)

 

Впр.1-4, с.129-131 (П)

 

Впр.5, 131 (П)

Впр.5, с.93 (РЗ)

26.

23/03

Представити уявну подорож Німеччиною

Eine Reise nach Deutschland

 

 

 

gelten als (Nom.)

Die Attributsätze

 

Впр.1-3, с.94 (РЗ)

Впр.1-5, с.132-133 (П)

 

Впр.6, с.133 (П)

Впр.4, с.95 (РЗ)

27.

 

 

28.

01/04

 

 

05/04

Бесіда про відомих поетів Німеччини

Das Land der Dichter und Denker

 

 

 

 

für (Akk.) begeistert sein, leidenschaftlich, neugirerig

Wiederholung

Впр.1-4, с.134-135 (П)

 

Впр.1-4, с.134-135 (П)

Впр.5, с.135 (П)

29.

06/04

Розвивати вміння проектної роботи. Повторити вивчений матеріал. Закріпити мовні навички.

Wiederholungsstunde.

(Урок-повторення)

 

 

 

 

 

Wiederholung.

Wiederholung.

с.135-136 (П)

 

 

Впр.1-4, с.90-92 (РЗ)

Домашнє читання.

Впр.5, с.92 (РЗ)

Підгот. до с. р.

30.

08/04

Самостійна робота. (Виконання граматичних завдань та завдань творчого характеру)

 

ТЕМА: «УКРАЇНА»

 

 31.

 

 

 

 

 

32.

12/04

 

 

 

 

 

13/04

 

 

 

 

 

Розповідати про клімат та положення України

Die Lage und das Klima der Ukraine

Пропонує заходи щодо покращення екологічної ситуації в Україні/ Києві.

Обговорює питання пов’язані зі збереженням навколишнього середовища у своєму регіоні та державі.

Складає перелік місць для укотуризму у своєму регіоні.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Порівнює Київ з іншими європейськими столицями.

Робить повідомлення  про основні пам’тки історії та культури України/Києва.

Складає перелік правил під час екскурсії.

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Запитує про/пояснює правила безпеки пересування Україною/Києвом.

 

 

 

 

 

maritim, feucht, das Flachland, das Becken, der Stausee

Die Steigerungsstufe der Adjektive und der Adverbien

Впр.1-6, с.138-140 (П)

Впр.1-5, с.101-102 (РЗ)

Домашнє читання.

Впр.1-5, с.101-102 (РЗ)

 

 

Впр.7, с.141 (П)

Впр.6, с.102 (РЗ)

33.

 

 

 

34.

15/04

 

 

 

19/04

 

 

Бесіда про населення України

Die Bevölkerung der Ukraine

 

Der Ballungsraum, hauptsächlich

Das Zahlwort (Wiederholung)

Впр.1-5, с.142-144 (П)

 

 

Впр.1-4, с.103-104 (РЗ)

Впр.6, с.144 (П)

Впр.5, с.104 (РЗ)

35.

 

 

36.

20/04

 

 

22/04

Представлення визначних пам´яток України

Was sehenswertes hat unser Land?

 

Der Verkehrsknotenpunkt, sehenswert, entfernt sein, zurückblicken auf (Akk.)

Wiederholung

Впр.1-5, с.145-147 (П)

 

Впр.1-4, с.105-106 (РЗ)

 

Впр.6, с.147 (П)

Впр.5, с.106 (РЗ)

37.

 

38.

 

 

 

26/04

 

27/04

 

 

Бесіда про відомих українців

 

 

BerühmteUkrainer.

 

 

 

 

 

Die Übertragung, erneuern, verteidigen, verleihen, die Auszeichnung, überwinden, erfinden

 

 

 

 

 

 

Впр.1-5, с.148-149 (П)

 

 

 

 

Впр.6, с.150 (П)

Впр.4, с.108 (РЗ)

39.

 

 

 

 

03/05

 

Розвивати вміння проектної роботи. Повтор. вивчений матеріал. Закріпити мовні навички.

Wiederholungsstunde.

 

 

 

 

Wiederholung.

Wiederholung.

Wiederholung.

Впр.1-5, с.148-150 (П)

Домашнє читання.

 

Впр.1-3, с.107-108 (РЗ)

 

 

40.

04/05

Самостійна робота. (Виконання граматичних завдань та завдань творчого характеру).

 

41.

06/05

Контроль   писемного мовлення.(Виконання граматичних завдань та завдань творчого характеру).

42.

10/05

Контроль   читання. (Виконання післятекстових завдань).

43.

11/05

Контроль   аудіювання. (Виконання тестових завдань).

44.

13/05

Контроль   усного мовлення. (Усні монологічні та діалогічні висловлювання за вивченими темами)

45.

17/05

Аналіз контрольних робіт.

46.

18/05

Підсумковий урок

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Антонова Валентина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
15 січня 2019
Переглядів
1223
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку