N п/п |
Дата |
Очікувані результати |
Тематика ситуативного спілкування |
Змістові лінії |
Мовний інвентар |
Види комунікативної діяльності |
Домашнє завдання |
||||||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я і безпека |
Підприємливість і фінансова грамотність |
Лексика |
Граматика |
Рецептивні |
Інтеракційні |
Продуктивні |
ТЕМА:«У БІБЛІОТЕЦІ» |
|
||||||||||||||
1.
2. |
21/01
25/01
|
Розповідати про шкільну бібліотеку, її обладнання і бібліотечний фонд. |
Unsere Schulbibliothek. |
|
Пояснює правила поведінки у бібліотеці |
|
Обговорюєможливостізамовлення книг онлайн |
Der Bibliotheksbestand, die Bücherausleihe, das Lexikon, das Nachschlagewerk, der Bibliotheksausweis, übernehmen, berechtigen zu (Dat.), sich erfreuen (Gen.), fachübergreifend, ausleihbar |
|
Впр.1-6,с.52-54 (П)
|
|
Впр.1-6,с.52-54 (П) Домашнє читання. |
Впр.7,с.54 (П) Впр.4, с.35 (РЗ) |
||
3. |
26/01 |
Розрізняти літературні жанри і розповідати про свої літературні уподобання. |
LiterarischeGattungenundGenres. |
|
|
Das Drama, die Prosa, das Mythos, darstellen, betreffen, erregen, unheimlich, unwahrscheinlich, heiter |
|
Впр.1-5,с.55-56 (П) |
|
Впр.1-5,с.55-56 (П) |
Впр.6,с.56 (П) Впр.5, с.37 (РЗ) |
||||
4.
5. |
28/01
01/02 |
Представлення видатних творів світової літератури |
DiebekanntestenWerkederWeltliteratur. |
|
Порівнює безпосереднє спілкування з віртуальним |
Надаєрекомендаціїщодовибору книг для читання |
|
Der Autor, das Schaffen, das Meisterstück |
Relativsätze. |
|
Впр.1-6,с.57-58 (П)
|
Впр.1-6,с.57-58 (П)
|
Впр.7,с.58(П) Впр.5, с.39 (РЗ) |
||
6. |
02/02 |
Розповідати про біографії відомих українських письменників. |
BerühmteukrainischeSchriftstellerundDichter |
|
|
Die Gedichtsammlung, mitwirken, herausgeben, veröffentlichen, verfassen, einen Einfluss ausüben auf (Akk.) |
Relativsätze (Wiederholung) |
Впр.1-4,с.59-60 (П)
|
|
Впр.1-4,с.59-60 (П)
|
Впр.5,с.60 (П) Впр.4, с.41 (РЗ) |
||||
7.
|
04/02
|
Розповідати проулюблених авторів та улюблені книжки, висловлювати свої думки/враження щодо прочитаного |
MeineLieblingsautorenund -bücher. |
. |
Обговорюєрозмаїттялітературноїспадщини |
Наводить прикладивпливу книг на здоров’я і самопочуття |
|
empfehlen, die Deutung, die Pflichtlektüre, zeitgenössisch |
Relativsätze (Wiederholung) |
Впр.1-5,с.61-62 (П)
|
|
Впр.1-5,с.61-62 (П) Домашнє читання. |
Впр.6,с.62(П) Впр.4, с.43 (РЗ)
|
||
8. |
08/02 |
Закріпити навички і вміння учнів за темою «Шкільна бібліотека» Підгот. до с.р. |
Урок-повторення. |
|
|
Wiederholung. |
|
|
|
|
Підгот.дос.р.
|
||||
9. |
09/02 |
Самостійна робота. (Виконання граматичних завдань та завдань творчого характеру). |
|||||||||||||
ТЕМА:«МУЗИКА» |
|||||||||||||||||||||||
10. |
11/02 |
Розп. про улюбл. музикантів та муз. інструменти. |
MusikerundMusikinstrumente. |
|
Пояснюєпрвилаповедінки у закладах культури |
Наводить прикладивпливумузики на здоров’я та самопочуття. |
Обговорюєможливостізамовленняквитків онлайн. |
statt+zu+Infinitiv, ohne+zu+Infinitiv, beherrschen, sich entscheiden für (Akk.), bestehen aus(Dat.), der Wettbewerb |
statt+zu+Infinitivohne+zu+Infinitiv um+zu + Infinitiv |
Впр.1-6, с.88-91 (П) Впр.1-3, с.63-64 (РЗ) |
Впр.1-3, с.63-64 (РЗ) |
|
Впр.7,8, с.91 (П) Впр.4, с.64 (РЗ) |
||||||||||
11. |
15/02 |
Бесіда про музичні стилі. |
Welche Musikstile sind besonders beliebt? |
|
bei j-m (Dat.) beliebt sein, gehören zu (Dat.), die Auszeichnung, sich einer Beliebtheit (Gen.) erfreuen |
Infinitivgruppen. |
Впр.1-7, с.92-94 (П)
|
|
Впр.1-3, с.65-66 (РЗ) |
Впр.8, с.94 (П) Впр.4, с.66 (РЗ) |
|||||||||||||
12. |
16/02 |
Бесіда про найвідоміших німецьких та австрійських музикантів та композиторів, та їх твори. |
Berühmte Musiker und Komponisten Deutschlands und Österreichs. |
|
|
|
die Übersiedlung, die Heirat, der Abschluss |
Відмінювання іменників та субстантивованих прикметників. |
Впр.1-5, с.95-97 (П) Впр.1-4, с.67-68 (РЗ) |
Впр.1-4, с.67-68 (РЗ) |
|
Впр.6, с.97 (П) Впр.5, с.68 (РЗ) |
|||||||||||
13. |
18/02 |
Бесіда про найвідоміших українських музикантів та композиторів, та їх твори. |
Berühmte Musiker und Komponisten der Ukraine. |
|
|
|
|
sich beschäftigen mit (Dat.), abbrechen, absolvieren, schaffen, die Tätigkeit, der Nachlass, im Zeitraum, zurückkehren, fördern |
Сполучники als, wenn, nachdem, bevor, bis. |
Впр.1-6, с.98-101 (П) Домашнє читання. |
Впр.1-4, с.69-71 (РЗ)
|
|
Впр.7, с.101 (П) Впр.5, с.71 (РЗ) |
||||||||||
14. |
22/02 |
Бесіда про відомих німецьких виконавців (інтерпретаторів). |
Bekannte deutsche Interpreten. |
|
Пояснюєпрвилаповедінки у закладах культури |
Наводить прикладивпливумузики на здоров’я та самопочуття. |
Обговорюєможливостізамовленняквитків онлайн. |
die Begabung, die Auszeichnung, der Künstler |
Повторення. |
Впр.1-5, с.102-105 (П)
|
|
Впр.1-3, с.72-73 (РЗ) |
Впр.6, с.105 (П) Впр.4, с.73 (РЗ) |
||||||||||
15. |
23/02 |
Висловлювання думок, щодо рецепту успіху музикантів, виконавців, композиторів. |
Rezepte für Erfolg. |
|
|
|
|
Mit Haut undHaaren, sich begeistern für (Akk.), der Anhänger, der Fan, die Bühne, der Auftritt, entweder … oder, überwältigend, beeindruckend, j-m (Dat.) etw. (Akk.) verdanken |
Утворення Partizipien I. |
Впр.1-5, с.106-108 (П) Впр.1-4, с.74-75 (РЗ) |
Впр.1-4, с.74-75 (РЗ) |
|
Впр.6, с.108 (П) Впр.5, с.75 (РЗ) |
||||||||||
16. |
25/02 |
Бесіда про музичні концерти та конкурси. |
Konzerte und Musikwettbewerbe. |
|
|
|
|
der Wettbewerb, der Grand Prix, die Eurovision, das Teilnehmerland |
Повторення. |
Впр.1-5, с.109-111 (П)
|
|
Впр.1-4, с.76-77 (РЗ) |
Впр.6, с.111 (П) |
||||||||||
17. |
01/03 |
Висловлювання думок, щодо відвідування дискотеки. |
In der Disko. |
|
|
|
|
der DJ, auflegen, auftreten, der Plattenspieler, sich orientieren an (Dat.) |
Прийменники an, auf, bis, in, für, mit, von, vor, zu |
Впр.1-5, с.112-114 (П) Впр.1-3, с.78-79 (РЗ) |
Впр.1-3, с.78-79 (РЗ |
|
Впр.6, с.114 (П) Впр.4, с.79 (РЗ) |
||||||||||
18. |
02/03 |
Розвивати вміння проектної роботи. Повторити вивчений матеріал. |
Wiederholungsstunde. (Урок-повторення) |
|
|
|
|
Wiederholung. |
Wiederholung. |
Впр.1-4, с.80-82 (РЗ) с.115-116 (П) Домашнє читання. |
|
|
Впр.5, с.82 (РЗ) Підгот. до с. р. |
||||||||||
19. |
04/03 |
Самостійна робота. (Виконання граматичних завдань та завдань творчого характеру) |
|
||||||||||||||||||||
ТЕМА: «КРАЇНА ВИУЧУВАНОЇ МОВИ» |
|||||||||||||||||
20.
|
09/03 |
Розповідати про клімат та положення Німеччини |
Die Lage und das Klima Deutschlands |
Описуєвидиекотуризму |
Порівнюєтипові для різних культур вербальні та невербальнінормиповедінки. Демонструєрозумінняцінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі. |
|
Визначаєорієнтовнувартістьперебування в країнівиучуваноїмови.
|
grenzen(Akk.), münden in (Akk.), betragen, mild, gemäßigt |
die Relativsätze |
|
Впр.1-3, с.86 (РЗ) |
Впр.1-3, с.117 (П)
|
Впр.6, с.119 (П) Впр.5, с.84 (РЗ) |
||||
21.
|
11/03
|
Бесіда про населення Німеччини |
Deutschland – nicht nur das Land, sondern auch die Menschen |
|
Der Ausländer, dicht besiedelt, verteilt, das Ballungszentrum, die Minderheit, die Lausitz, der Staatsangehörige |
die Relativsätze |
Впр.1-3, с.86 РЗ) |
|
Впр.1-5, с.120-122 (П)
|
Впр.6, с.122 (П) Впр.4, с.86 (РЗ) |
|||||||
22.
23. |
15/03
16/03 |
Бесіда про столицю Німеччини – Берлін |
Die deutsche Hauptstadt |
|
Die Erwähnung, die Entwicklung, schaffen, der Widerstand, der Höhepunkt, vereinigen, die Regierung, sich verwandeln |
Wiederholung |
|
Впр.1-4, с.87-88 (РЗ)
|
Впр.1-5, с.123-125 (П) Домашнє читання. |
Впр.6, с.125 (П) Впр.5, с.88 (РЗ) |
|||||||
24. |
18/03 |
Бесіда про німецькі міста |
Eine deutsche Stadt |
|
Zerstören, das Bauwerk, der Zwinger, der Sitz, die Weltkulturerbestätte |
Wiederholung |
Впр.1-8, с.89-90 |
|
Впр.1-6, с.126-128 (П)
|
Впр.7, с.128 (П) Впр.9, с.91 (РЗ) |
|||||||
25.
|
22/03
|
Представлення визначних пам´яток Німеччини |
Deutsche Sehenswürdigkeiten |
|
|
|
Die Kathedrale, errichten, der Entwurf, das Mahnmal |
Wiederholung |
Впр.1-4, с.92-93 (РЗ) |
|
Впр.1-4, с.129-131 (П)
|
Впр.5, 131 (П) Впр.5, с.93 (РЗ) |
|||||
26. |
23/03 |
Представити уявну подорож Німеччиною |
Eine Reise nach Deutschland |
|
|
|
gelten als (Nom.) |
Die Attributsätze |
|
Впр.1-3, с.94 (РЗ) |
Впр.1-5, с.132-133 (П)
|
Впр.6, с.133 (П) Впр.4, с.95 (РЗ) |
|||||
27.
28. |
01/04
05/04 |
Бесіда про відомих поетів Німеччини |
Das Land der Dichter und Denker |
|
|
|
|
für (Akk.) begeistert sein, leidenschaftlich, neugirerig |
Wiederholung |
Впр.1-4, с.134-135 (П) |
|
Впр.1-4, с.134-135 (П) |
Впр.5, с.135 (П) |
||||
29. |
06/04 |
Розвивати вміння проектної роботи. Повторити вивчений матеріал. Закріпити мовні навички. |
Wiederholungsstunde. (Урок-повторення) |
|
|
|
|
Wiederholung. |
Wiederholung. |
с.135-136 (П)
|
|
Впр.1-4, с.90-92 (РЗ) Домашнє читання. |
Впр.5, с.92 (РЗ) Підгот. до с. р. |
||||
30. |
08/04 |
Самостійна робота. (Виконання граматичних завдань та завдань творчого характеру) |
|
||||||||||||||
ТЕМА: «УКРАЇНА»
|
||||||||||||||
31.
32. |
12/04
13/04
|
Розповідати про клімат та положення України |
Die Lage und das Klima der Ukraine |
Пропонує заходи щодо покращення екологічної ситуації в Україні/ Києві. Обговорює питання пов’язані зі збереженням навколишнього середовища у своєму регіоні та державі. Складає перелік місць для укотуризму у своєму регіоні.
|
Порівнює Київ з іншими європейськими столицями. Робить повідомлення про основні пам’тки історії та культури України/Києва. Складає перелік правил під час екскурсії. Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі. |
Запитує про/пояснює правила безпеки пересування Україною/Києвом.
|
|
maritim, feucht, das Flachland, das Becken, der Stausee |
Die Steigerungsstufe der Adjektive und der Adverbien |
Впр.1-6, с.138-140 (П) Впр.1-5, с.101-102 (РЗ) Домашнє читання. |
Впр.1-5, с.101-102 (РЗ)
|
|
Впр.7, с.141 (П) Впр.6, с.102 (РЗ) |
|
33.
34. |
15/04
19/04
|
Бесіда про населення України |
Die Bevölkerung der Ukraine |
|
Der Ballungsraum, hauptsächlich |
Das Zahlwort (Wiederholung) |
Впр.1-5, с.142-144 (П)
|
|
Впр.1-4, с.103-104 (РЗ) |
Впр.6, с.144 (П) Впр.5, с.104 (РЗ) |
||||
35.
36. |
20/04
22/04 |
Представлення визначних пам´яток України |
Was sehenswertes hat unser Land? |
|
Der Verkehrsknotenpunkt, sehenswert, entfernt sein, zurückblicken auf (Akk.) |
Wiederholung |
Впр.1-5, с.145-147 (П)
|
Впр.1-4, с.105-106 (РЗ) |
|
Впр.6, с.147 (П) Впр.5, с.106 (РЗ) |
||||
37.
38.
|
26/04
27/04
|
Бесіда про відомих українців
|
BerühmteUkrainer.
|
|
Die Übertragung, erneuern, verteidigen, verleihen, die Auszeichnung, überwinden, erfinden
|
|
Впр.1-5, с.148-149 (П)
|
|
|
Впр.6, с.150 (П) Впр.4, с.108 (РЗ) |
||||
39.
|
03/05
|
Розвивати вміння проектної роботи. Повтор. вивчений матеріал. Закріпити мовні навички. |
Wiederholungsstunde. |
|
|
|
|
Wiederholung. |
Wiederholung. |
Wiederholung. Впр.1-5, с.148-150 (П) Домашнє читання. |
|
Впр.1-3, с.107-108 (РЗ)
|
|
|
40. |
04/05 |
Самостійна робота. (Виконання граматичних завдань та завдань творчого характеру). |
|
41. |
06/05 |
Контроль писемного мовлення.(Виконання граматичних завдань та завдань творчого характеру). |
|
42. |
10/05 |
Контроль читання. (Виконання післятекстових завдань). |
|
43. |
11/05 |
Контроль аудіювання. (Виконання тестових завдань). |
|
44. |
13/05 |
Контроль усного мовлення. (Усні монологічні та діалогічні висловлювання за вивченими темами) |
|
45. |
17/05 |
Аналіз контрольних робіт. |
|
46. |
18/05 |
Підсумковий урок |