Календарно-тематичне планування уроків німецької мови на ІІ семестр в 5 класі за підручником М.М.Сидоренко, О.А.Палія «Німецька мова» (перший рік навчання)

Про матеріал

Календарно-тематичне планування уроків німецької мови на ІІ семестр в 5 класі (2 години)

за підручником М.М.Сидоренко, О.А.Палія «Німецька мова» (перший рік навчання), видавництво «Грамота», Київ, 2013

Перегляд файлу

N

п/п

Дата

Очікувані результати

Тематика ситуативного спілкування

Змістові лінії

Мовний інвентар

Види комунікативної діяльності

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

Здоровя і безпека

Підприємливість і фінансова грамотність

Лексика

Граматика

Рецептивні

Інтеракційні

Продуктивні

 

ТЕМА: «ОДЯГ»

1.

15/01

Розповідати про свій одяг

Одяг, який ти       охоче носиш

 

 

Пояснює вибір одягу залежно від погоди

 

 

 

 

Співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету

Der Rock, der Anorak, der Pullover, der Schal, dasHemd, das Kleid, das T-Shirt, die Hose, die Jacke, die Bluse, die Mütze, der Stiefel, die Jeans, die Socken, der Schuh, die Handschuhe

Впр.2 Означений та неозначений артиклі.

Відмінювання сильного дієслова „tragen“ в теп.часі, с.117

 

Впр.5, с.117

Впр.6, с.117

Впр.1,2, с.118

2.

18/01

Описувати свій одяг

Кольори

 

 

Пояснює вибір одягу залежно від погоди

Schwarz, weiß, grün, rot, gelb, grau, braun, orange, violett, eng, weit, lang, kurz, modern, elegant, bequem, warm, praktisch, dunkel, hell, sportlich, universal, schick

Впр.1, с.118

 

Впр.4, с.120

Впр.3, с.119

Впр.1, с.121

3.

22/01

Описувати свій одяг

 

Я одягаю

капелюх

 

 

Пояснює вибір одягу залежно від погоди

 

Anhaben, anziehen, umbinden, aufsetzen, einpacken, der Hut, der Gürtel, das Tuch

Дієслова з відокремлюваними префіксами Впр.2, с.122

 

Впр.4, с.122

Впр.6, с.123

Впр.7, с.123

Впр.1, с.124

4.

25/01

Розповідати про відвідування магазину одягу

В магазині одягу

 

 

 

 

 

Співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету

 

Die Boutique, möchten, einkaufen, gefallen, zahlen

Числівники до 1000. Модальне дієслово „möchtenВпр.1, 2, с.124

Впр.5, с.125

Впр.5в, с.125

Впр.3, с.125

Впр.7,с.126

Впр.2,с.127

5.

29/01

Розповідати про одягнакожендень

Одягнакожендень

 

 

Пояснює вибір одягу залежно від погоди

Für, um, durch, ohne, bis, entlang, aussehen, wann? Ich meine,…/ Ich glaube…

Прийменники, які вимагають знахідного відмінка Впр.2, с.128-129

Впр.3, с.129

Впр.4,5, с.130

 

Впр.1, с.131

6.

01/02

Описувати зовнішність та одяг людини

Мій улюблений одяг

 

 

 

 

Zusammen passen, die Kette, der Ohrring, die Uhr, die Krawatte, die Brille

Словотвір з часткою «Lieblings-„Впр.2, с.132

 

Впр.3, с.132-133

Впр.5, с.133-134

Впр.1,2, с.134

  1. 7777

05/02

Описувати зовнішність та одяг людини

Людину зустрічають по одягу

 

 

 

 

Spazieren gehen, wichtig, meiner Meinung nach…

Впр.1, с.135

 

Впр.2, с.135

Впр.4, с.136

 

Впр.1, с.137

 

  1.  

 

 

8.

08/02

Описувати зовнішність та одяг людини, розповідати про відвідування магазину одягу

Я та мода.

Урок-повторення. Підготовка до самостійної роботи.

 

 

 

Ставить запитання про можливості купівлі товарів та замовлення послуг у мережі Інтернет.

(un)wichtig, verrückt, doof, komisch

 

 

Впр.2, с.138

Впр.1, с.140

Впр.4, с.139

Впр.1, с.139

9.

12/02

 

Cамостiйна робота. (Виконання граматичних завдань та завдань творчого характуру).

 

 

ТЕМА: «ДОЗВІЛЛЯ ТА ХОБІ»

10.

15/02

Розповідати про свій вільний час

 

Мій вільний час

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пояснює необхідність прибирання за собою під час відпочинку, наводить приклади з власного досвіду.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Демонструє знання та наводить приклади дотримання правил безпеки руху та користування громадським транспортом. Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку.

 

Die Freizeit, das Hobby, Inliner/Skateboard/Rad fahren, fernsehen, Bücher lesen, Musik hören, Computerspiele machen, Gitarre spielen, schwimmen, Tennis/Fußball/Volleyball spielen

Прислівники часу Впр.1, с.146, впр.6а, с.147

 

Впр.5, с.147

Впр.6в, с.147

Впр.1, с.148

11.

19/02

Ділитись інформацією з однолітками  про свої уподобання та хобі

Моє хобі

 

 

Das Hobby, Freunde treffen, verbringen, spazieren, stundenlang, faulenzen, leider

Відмінювання дієслів Впр.1, с.149

Впр.5а, с.150

 

Впр.4, с.149

Впр.5в, с.150

Впр.1,2, с.150

12.

22/02

Ділитись інформацією з однолітками

Я люблю читати

 

 

Gefallen, der Krimi, der Witz, die Comics, das Märchen, die Sciencefiction, die Erzählung, die Anekdote, das Gedicht

Впр.1, с.151,

Впр.3, с.152

Впр.4, с.152

Впр.2, с.151

Впр.5, с.153

Врпр.1,4, с.154

1

 

13

.

26/02

Ділитись інформацією з однолітками

Я люблю танцювати

 

 

 

Die Volkstänze, die Sporttänze, der Rock'n'Roll, der Breakdance, der Hip-Hop, Spaß/Freunde machen/bringen

Питальні речення Впр.1, с.155

Впр.4а,

с.156

Впр.3, с.155

Впр.2, с.155

 

Впр.4в, с.156

155

 

 

14.

01/03

Ділитись інформацією з однолітками

Колекціо-

нування

 

 

 

 

Die Spielsache, der Aufkleber, die Puppe, der Teddy, das Puppenhaus, das Schiff, sammeln, das Auto, der Roboter, der Ball

Питальні речення Впр.1а, с.157

 

Впр.6,7, с.158

Впр.1с, с.157

Впр.1,2, с.159

16

15.

05/03

Розповідати про власні спортивні досягнення та щодення фізичні вправи

Спорт – це здоров’я

 

Визначає власні спортивні вподобання та потреби.

Переконує в необхідності дотримання особистої гігієни, займаючись спортом

 

Sport treiben, weit springen, vom Sieg träumen, Sportsendungen sehen, eine Sportzeitung lesen

Дієслово sein, питальні речення Впр.1,2а, с.160

 

Впр.3,4, с.161

Впр.2в, с.161

Впр.1,2, с.162

16

 

 

16.

12/03

Розповідати одноліткам загальні відомості про Україну, Київ.

Мандрівка Україною

 

 

 

Обговорює переваги екологічних видів транспорту.

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі.

 

 

 

 

 

 

Аналізує наслідки порушення правил дорожнього руху.

 

 

Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту.

Die Ukraine, die Heimat, die Stadt, die Hauptstadt, die Großstadt, die Flagge, reisen, der Norden, der Osten, der Süden, der Westen

Порядок слів в реченні Впр.1,2а, с.163-164

Впр.7а, с.166

 

Впр.2в, с.165

Впр.7в, с.166

Впр.1,2, с.167

17ю

 

 

 

 

 

 

 

17.

15/03

Розповідати одноліткам загальні відомості про Німеччину

Мандрівка Німеччиною

Урок-повторення. Підготовка до самостійної роботи.

 

 

 

 

 

Планує краєзнвчу подорож

Die Reise, Deutschland, das Vergnügen, besichtigen

Впр.2, с.168

Впр.7, с.170

 

Впр.5,6, с.170

Впр.2в, с.169

Впр.1,2, с.171

18.

19/03

 

Cамостiйна робота. (Виконання граматичних завдань та завдань творчого характуру).

 

 

ТЕМА: «ПРИРОДА І ПОГОДА»

  1. 11

22/03

Описувати диких тварин

 

Тварини

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розглядає природу як цілісну систему.

 

Розробляє план проведення шкільних екологічних заходів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оцінює вплив навколишнього середовища на здоров’я людей свого регіону.

 

Der Bär, der Wolf, das Krokodil, der Elefant, die Maus, der Affe, der Hase, der Tiger, das Zebra, der Papagei, das Fleisch klettern, fressen

 

Означений артикльВпр.1, с.178,

Впр.5, с.179

Впр.6а, с.179

Впр.2,4, с.178

 

Впр.1,2, с.180

20.

02/04

Описувати диких тварин

Дикі тварини

 

 

 

 

 

 

 

 

Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів.

Das Insekt, gefährlich, fauchen, tauchen, züchten

Питальні реченняВпр.1, с.180

Впр.4, с.181

Впр.3, с.181

Впр.2, с.181

Впр.1, с.82

21.

05/04

Розповідати про весняні зміни у природі та розваги дітей навесні

Навесні

 

Es taut, zurückkommen, blühen, Knospen bekommen, pflügen, säen

Порядок слів в реченніВпр.1, с.182

 

Впр.6, с.184

Впр.3,4, с.183

Впр.1, с.184

22.

12/04

Описувати весняні квіти

Весняні квіти

 

Das Schneeglöckchen, das Maiglöckchen, die Tulpe, das Veilchen, die Narzisse, der Krokus, der Flieder

Відмінювання сильних дієслівВпр.1,2, с.185

Впр.5, с.186

Впр.4, с.186

Впр.6, с.186

Впр.1,2, с.187

23.

16/04

Розповідати про погоду навесні

Весна прийшла

 

 

 

 

Versteck spielen, schaukeln, rutschen, Rad fahren

Відмінювання сильних дієслівВпр.6а, с.189

 

Впр.5, с.188

Впр.6в, с.189

Впр.1,2, с.189-190

24.

19/04

Розповідати про свій останній день народження

День народження

 

 

 

 

 

Порівнювати свята й традиції в різних країнах

 

 

Der Geburtstag, alles Gute wünschen, feiern, gratulieren D. zu D. Ich bin gespannt.

Порядок слів в реченніВпр.1, с.190

Впр.6а, с.193

Впр.2а, с.190

Впр.4, с.192

Впр.6в, с.193

Впр.1,2, с.194

2222225

23/04

Називати великодні символи

Великодні символи

 

 

 

Das Ostern, der Osterkuchen, das Osterei, die Osterkarte, der Osterhase, das Osternest, der Osterschmuck

СловотвірВпр.1,2, с.194

 

Впр.4,5, с.195

Впр.6, с.195

Впр.1, с.196

26.

26/04

Розповідати про традиції святкування Великодня

Великдень

 

 

 

DieOstermessebesuchen, backen, färben

Впр.1,2, с.197

Впр.4, с.198

Впр.3, с.197-198

Впр.5а, с.199

Впр.1, с.199

27.

30/04

Розповідати про розваги дітей навесні

Навесні. Урок-повторення. Підготовка до самостійної роботи.

 

 

 

 

 

 

Впр.3, с.202

Впр.2, с.202

 

Впр.1, с.202

Повторити вивчений лексико-граматичний матеріал

28.

03/05

Самостійна робота. (Виконання граматичних завдань та завдань творчого характеру)

 

29.

07/05

Контроль писемного мовлення. (Виконання граматичних завдань та завдань творчого характеру).

30.

10/05

Контроль читання. (Виконання пiслятекстових завдань).

31.

14/05

Контроль аудiювання. (Виконання тестових завдань).

32.

17/05

Контроль усного мовлення. (Уснi дiалогiчнi та монологiчнi висловлювання за вивченими   темами).

33.

21/05

Аналіз контрольних робiт.

34.

24/05

Підсумковий урок.

 

 

 

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
docx
До підручника
Німецька мова (1-й рік навчання) 5 клас (Сидоренко М.М., Палій О.А.)
Додано
14 січня
Переглядів
337
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку