Календарно-тематичне планування уроків німецької мови на ІІ семестр в 5 класі (2 години)
за підручником М.М.Сидоренко, О.А.Палія «Німецька мова» (перший рік навчання), видавництво «Грамота», Київ, 2013
N п/п |
Дата |
Очікувані результати |
Тематика ситуативного спілкування |
Змістові лінії |
Мовний інвентар |
Види комунікативної діяльності |
Домашнє завдання |
||||||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я і безпека |
Підприємливість і фінансова грамотність |
Лексика |
Граматика |
Рецептивні |
Інтеракційні |
Продуктивні |
ТЕМА: «ОДЯГ» |
|||||||||||||||||||||
1. |
15/01 |
Розповідати про свій одяг |
Одяг, який ти охоче носиш |
|
|
Пояснює вибір одягу залежно від погоди |
Співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету |
Der Rock, der Anorak, der Pullover, der Schal, dasHemd, das Kleid, das T-Shirt, die Hose, die Jacke, die Bluse, die Mütze, der Stiefel, die Jeans, die Socken, der Schuh, die Handschuhe |
Впр.2 Означений та неозначений артиклі. Відмінювання сильного дієслова „tragen“ в теп.часі, с.117 |
|
Впр.5, с.117 |
Впр.6, с.117 |
Впр.1,2, с.118 |
||||||||
2. |
18/01 |
Описувати свій одяг |
Кольори |
|
|
Пояснює вибір одягу залежно від погоди |
Schwarz, weiß, grün, rot, gelb, grau, braun, orange, violett, eng, weit, lang, kurz, modern, elegant, bequem, warm, praktisch, dunkel, hell, sportlich, universal, schick |
Впр.1, с.118 |
|
Впр.4, с.120 |
Впр.3, с.119 |
Впр.1, с.121 |
|||||||||
3. |
22/01 |
Описувати свій одяг
|
Я одягаю капелюх |
|
|
Пояснює вибір одягу залежно від погоди |
|
Anhaben, anziehen, umbinden, aufsetzen, einpacken, der Hut, der Gürtel, das Tuch |
Дієслова з відокремлюваними префіксами Впр.2, с.122 |
|
Впр.4, с.122 Впр.6, с.123 |
Впр.7, с.123 |
Впр.1, с.124 |
||||||||
4. |
25/01 |
Розповідати про відвідування магазину одягу |
В магазині одягу |
|
|
|
Співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету
|
Die Boutique, möchten, einkaufen, gefallen, zahlen |
Числівники до 1000. Модальне дієслово „möchten“Впр.1, 2, с.124 Впр.5, с.125 |
Впр.5в, с.125 |
Впр.3, с.125 |
Впр.7,с.126 |
Впр.2,с.127 |
||||||||
5. |
29/01 |
Розповідати про одягнакожендень |
Одягнакожендень |
|
|
Пояснює вибір одягу залежно від погоди |
Für, um, durch, ohne, bis, entlang, aussehen, wann? Ich meine,…/ Ich glaube… |
Прийменники, які вимагають знахідного відмінка Впр.2, с.128-129 |
Впр.3, с.129 |
Впр.4,5, с.130 |
|
Впр.1, с.131 |
|||||||||
6. |
01/02 |
Описувати зовнішність та одяг людини |
Мій улюблений одяг |
|
|
|
|
Zusammen passen, die Kette, der Ohrring, die Uhr, die Krawatte, die Brille |
Словотвір з часткою «Lieblings-„Впр.2, с.132 |
|
Впр.3, с.132-133 |
Впр.5, с.133-134 |
Впр.1,2, с.134 |
||||||||
|
05/02 |
Описувати зовнішність та одяг людини |
Людину зустрічають по одягу |
|
|
|
|
Spazieren gehen, wichtig, meiner Meinung nach… |
Впр.1, с.135 |
|
Впр.2, с.135 Впр.4, с.136 |
|
Впр.1, с.137
|
||||||||
8. |
08/02 |
Описувати зовнішність та одяг людини, розповідати про відвідування магазину одягу |
Я та мода. Урок-повторення. Підготовка до самостійної роботи. |
|
|
|
Ставить запитання про можливості купівлі товарів та замовлення послуг у мережі Інтернет. |
(un)wichtig, verrückt, doof, komisch |
|
|
Впр.2, с.138 |
Впр.1, с.140 Впр.4, с.139 |
Впр.1, с.139 |
||||||||
9. |
12/02 |
|
Cамостiйна робота. (Виконання граматичних завдань та завдань творчого характуру). |
|
|
ТЕМА: «ДОЗВІЛЛЯ ТА ХОБІ» |
10. |
15/02 |
Розповідати про свій вільний час
|
Мій вільний час
|
Пояснює необхідність прибирання за собою під час відпочинку, наводить приклади з власного досвіду. |
|
Демонструє знання та наводить приклади дотримання правил безпеки руху та користування громадським транспортом. Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку. |
|
Die Freizeit, das Hobby, Inliner/Skateboard/Rad fahren, fernsehen, Bücher lesen, Musik hören, Computerspiele machen, Gitarre spielen, schwimmen, Tennis/Fußball/Volleyball spielen |
Прислівники часу Впр.1, с.146, впр.6а, с.147 |
|
Впр.5, с.147 |
Впр.6в, с.147 |
Впр.1, с.148 |
||||
11. |
19/02 |
Ділитись інформацією з однолітками про свої уподобання та хобі |
Моє хобі |
|
|
Das Hobby, Freunde treffen, verbringen, spazieren, stundenlang, faulenzen, leider |
Відмінювання дієслів Впр.1, с.149 Впр.5а, с.150 |
|
Впр.4, с.149 |
Впр.5в, с.150 |
Впр.1,2, с.150 |
||||||
12. |
22/02 |
Ділитись інформацією з однолітками |
Я люблю читати |
|
|
Gefallen, der Krimi, der Witz, die Comics, das Märchen, die Sciencefiction, die Erzählung, die Anekdote, das Gedicht |
Впр.1, с.151, Впр.3, с.152 |
Впр.4, с.152 |
Впр.2, с.151 |
Впр.5, с.153 |
Врпр.1,4, с.154 |
||||||
1
13 . |
26/02 |
Ділитись інформацією з однолітками |
Я люблю танцювати |
|
|
|
Die Volkstänze, die Sporttänze, der Rock'n'Roll, der Breakdance, der Hip-Hop, Spaß/Freunde machen/bringen |
Питальні речення Впр.1, с.155 Впр.4а, с.156 |
Впр.3, с.155 |
Впр.2, с.155 |
|
Впр.4в, с.156 |
|||||
155
14. |
01/03 |
Ділитись інформацією з однолітками |
Колекціо- нування |
|
|
|
|
Die Spielsache, der Aufkleber, die Puppe, der Teddy, das Puppenhaus, das Schiff, sammeln, das Auto, der Roboter, der Ball |
Питальні речення Впр.1а, с.157 |
|
Впр.6,7, с.158 |
Впр.1с, с.157 |
Впр.1,2, с.159 |
||||
16 15. |
05/03 |
Розповідати про власні спортивні досягнення та щодення фізичні вправи |
Спорт – це здоров’я |
|
Визначає власні спортивні вподобання та потреби. |
Переконує в необхідності дотримання особистої гігієни, займаючись спортом |
|
Sport treiben, weit springen, vom Sieg träumen, Sportsendungen sehen, eine Sportzeitung lesen |
Дієслово sein, питальні речення Впр.1,2а, с.160 |
|
Впр.3,4, с.161 |
Впр.2в, с.161 |
Впр.1,2, с.162 |
||||
16
16. |
12/03 |
Розповідати одноліткам загальні відомості про Україну, Київ. |
Мандрівка Україною |
Обговорює переваги екологічних видів транспорту. |
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі. |
Аналізує наслідки порушення правил дорожнього руху. |
Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту. |
Die Ukraine, die Heimat, die Stadt, die Hauptstadt, die Großstadt, die Flagge, reisen, der Norden, der Osten, der Süden, der Westen |
Порядок слів в реченні Впр.1,2а, с.163-164 Впр.7а, с.166 |
|
Впр.2в, с.165 |
Впр.7в, с.166 |
Впр.1,2, с.167 |
||||
17ю
17. |
15/03 |
Розповідати одноліткам загальні відомості про Німеччину |
Мандрівка Німеччиною Урок-повторення. Підготовка до самостійної роботи.
|
Планує краєзнвчу подорож |
Die Reise, Deutschland, das Vergnügen, besichtigen |
Впр.2, с.168 Впр.7, с.170 |
|
Впр.5,6, с.170 |
Впр.2в, с.169 |
Впр.1,2, с.171 |
|||||||
18. |
19/03 |
|
Cамостiйна робота. (Виконання граматичних завдань та завдань творчого характуру). |
|
|
ТЕМА: «ПРИРОДА І ПОГОДА» |
|
22/03 |
Описувати диких тварин
|
Тварини
|
Розглядає природу як цілісну систему.
Розробляє план проведення шкільних екологічних заходів. |
|
Оцінює вплив навколишнього середовища на здоров’я людей свого регіону. |
|
Der Bär, der Wolf, das Krokodil, der Elefant, die Maus, der Affe, der Hase, der Tiger, das Zebra, der Papagei, das Fleisch klettern, fressen
|
Означений артикльВпр.1, с.178, Впр.5, с.179 |
Впр.6а, с.179 |
Впр.2,4, с.178 |
|
Впр.1,2, с.180 |
20. |
02/04 |
Описувати диких тварин |
Дикі тварини |
|
Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів. |
Das Insekt, gefährlich, fauchen, tauchen, züchten |
Питальні реченняВпр.1, с.180 |
Впр.4, с.181 |
Впр.3, с.181 |
Впр.2, с.181 |
Впр.1, с.82 |
||
21. |
05/04 |
Розповідати про весняні зміни у природі та розваги дітей навесні |
Навесні |
|
Es taut, zurückkommen, blühen, Knospen bekommen, pflügen, säen |
Порядок слів в реченніВпр.1, с.182 |
|
Впр.6, с.184 |
Впр.3,4, с.183 |
Впр.1, с.184 |
|||
22. |
12/04 |
Описувати весняні квіти |
Весняні квіти |
|
Das Schneeglöckchen, das Maiglöckchen, die Tulpe, das Veilchen, die Narzisse, der Krokus, der Flieder |
Відмінювання сильних дієслівВпр.1,2, с.185 |
Впр.5, с.186 |
Впр.4, с.186 |
Впр.6, с.186 |
Впр.1,2, с.187 |
|||
23. |
16/04 |
Розповідати про погоду навесні |
Весна прийшла |
|
|
|
|
Versteck spielen, schaukeln, rutschen, Rad fahren |
Відмінювання сильних дієслівВпр.6а, с.189 |
|
Впр.5, с.188 |
Впр.6в, с.189 |
Впр.1,2, с.189-190 |
24. |
19/04 |
Розповідати про свій останній день народження |
День народження |
|
Порівнювати свята й традиції в різних країнах |
|
|
Der Geburtstag, alles Gute wünschen, feiern, gratulieren D. zu D. Ich bin gespannt. |
Порядок слів в реченніВпр.1, с.190 Впр.6а, с.193 |
Впр.2а, с.190 |
Впр.4, с.192 |
Впр.6в, с.193 |
Впр.1,2, с.194 |
2222225 |
23/04 |
Називати великодні символи |
Великодні символи |
|
|
|
Das Ostern, der Osterkuchen, das Osterei, die Osterkarte, der Osterhase, das Osternest, der Osterschmuck |
СловотвірВпр.1,2, с.194 |
|
Впр.4,5, с.195 |
Впр.6, с.195 |
Впр.1, с.196 |
|
26. |
26/04 |
Розповідати про традиції святкування Великодня |
Великдень |
|
|
|
DieOstermessebesuchen, backen, färben |
Впр.1,2, с.197 |
Впр.4, с.198 |
Впр.3, с.197-198 |
Впр.5а, с.199 |
Впр.1, с.199 |
|
27. |
30/04 |
Розповідати про розваги дітей навесні |
Навесні. Урок-повторення. Підготовка до самостійної роботи.
|
|
|
|
|
|
Впр.3, с.202 |
Впр.2, с.202 |
|
Впр.1, с.202 |
Повторити вивчений лексико-граматичний матеріал |
28. |
03/05 |
Самостійна робота. (Виконання граматичних завдань та завдань творчого характеру) |
|
||||||||||
29. |
07/05 |
Контроль писемного мовлення. (Виконання граматичних завдань та завдань творчого характеру). |
|||||||||||
30. |
10/05 |
Контроль читання. (Виконання пiслятекстових завдань). |
|||||||||||
31. |
14/05 |
Контроль аудiювання. (Виконання тестових завдань). |
|||||||||||
32. |
17/05 |
Контроль усного мовлення. (Уснi дiалогiчнi та монологiчнi висловлювання за вивченими темами). |
|||||||||||
33. |
21/05 |
Аналіз контрольних робiт. |
|||||||||||
34. |
24/05 |
Підсумковий урок. |