Календарно-тематичне планування з німецької мови у 5 класі (німецька як друга іноземна)
на 2017-2018 навчальний рік (І семестр)
2 години на тиждень, I семестр – 30 уроків
Використані «Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Друга іноземна мова. 5-11 класи», К., 2017.
+ 4 наскрізні змістовні лінії
Основний підручник: Сидоренко М. М., Палій О. А. Німецька мова (перший рік навчання): підруч. для 5 кл. загальноосвітн. навч. закл. – К.: Грамота, 2013. – 296 с.: іл.
Розглянуто на засіданні МО
«____»_______________ 2017 року
Протокол №__ від _______________
Керівник МО
______________________________
Погоджено Затверджено
«____»___________ 2017 року «____»___________ 2017 року
Заступник директора з НР Директор школи
______________________________ _________________________________
Календарно-тематичне планування з німецької мови у 5 класі
на 2017-2018 навчальний рік (І семестр)
Вчитель німецької мови _________________________________________
______________________________________________________-___
2 години на тиждень, I семестр – 30 уроків
Використані «Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Друга іноземна мова. 5-11 класи», К., 2017.
Основний підручник: Сидоренко М. М., Палій О. А. Німецька мова (перший рік навчання): підруч. для 5 кл. загальноосвітн. навч. закл. – К.: Грамота, 2013. – 296 с.: іл.
Додатковий підручник:
Giorgio Motta WIR neu A1.- Курс для вивчення німецької мови для молоді. Навчальний посібник. – К., Методика Паблішинг, 2016.
№ уроку |
Дата уроку за розкладом |
Фактична дата |
Тема урока
|
4 наскрізні змістовні лінії: Екологічна безпека та сталий розвиток Громадянська відповідальність Здоров’я і безпека Підприємливість та фінансова грамотність |
Очікувані результати, Види мовленнєвої діяльності |
Мовний інвентар |
|||||||
Рецептивні |
Інтеракційні |
Продуктивні |
Лексика |
Граматика |
|||||||||
Зорове сприйман-ня |
Сприймання на слух |
Писемна взаємодія |
Усна взаємодія |
Онлайн взаємодія |
Усне продукування |
Писемне продукування |
|||||||
Тема 1. Я, моя родина і друзі. – 10 годин
|
|||||||||||||
1. |
|
|
Привіт, діти!
|
Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток. Розповідає про розподіл обов’язків у
родині. приклади взаємодопомоги членам родини. Аргументує необхідність дотримання
особистої гігієни. розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту.
|
Впр. 3, 4 (с.8)
|
Впр. 1 (с.7) Впр. 2 (с.8) |
Впр. 5 B (с.9) |
Впр. 4 (с.8)
|
ABC Lied |
Dialog zum Thema |
Buchstaben |
Hallo! Guten Morgen! Guten Tag! |
Wie? Woher? |
2. |
|
|
Як справи?
|
Впр. 3 (с.5) Впр. 4 (с.5) |
Впр. 1 В (с.10) Впр. 3 (с.11) |
Впр. 5 (с.12) |
Впр. 2 А (с.10) |
Lied „Guten Tag“ |
Wie geht’s? |
|
Danke, super. Klasse! Prima! |
Frage-wörter |
|
3. |
|
|
Я живу в Берлині. |
Впр. 8 (с.15) Впр. 1, 2 (с.16)
|
Впр. 1 (с.14) Впр. 5, 6 (с.15) |
|
Впр. 4 (с.14)
|
Lied „Eins, zwei – Polizei“ |
Woher kommst du? – Ich komme aus… |
Впр. 3 (с.14)
|
Tschüss! Auf Wiedersehen! |
Präsens Ich wohne – du wohnst |
|
4. |
|
|
Хто це? – Це Еріка. |
Впр. 4 (с.18) Впр. 7 (с.19)
|
Впр. 1B (с.17) Впр. 2 (с.18)
|
Впр. 1 (с.20) Впр. 2 (с.27) |
Впр. 1 (с.17)
|
|
Впр. 2 (с.18)
|
Fragen beantworten |
der Junge, das Mädchen |
Sein (Präsens) |
|
5. |
|
|
Це я. Ти і я. |
Впр. 4 (с.21) Впр. 6 (с.22) |
Впр. 1 (с.20) Впр. 2 (с.21) |
Впр. 1 (с.23) Впр. 5 (с.25)
|
Впр. 4 (с.22) Впр. 5 (с.22)
|
|
Fragen stellen und beantworten |
Visitenkarte |
Nein. Entschuldigung. Bitte. |
Wie? Woher? Wer? Wo?
|
|
6. |
|
|
Це моя сім’я. |
Впр. 4B (с.35)
|
Впр. 1A (с.34)
|
Впр. 4A (с.35)
|
Впр. 3B (с.35)
|
Video „Das ist meine Famolie“ |
Über die Familie erzählen |
Meine Familie |
Die Eltern, der Vater, c. 34 ≈12 слів |
Артикль іменників Wessen..? ... Erikas Mutter |
|
7. |
|
|
Яка людина? Риси характеру людини. |
Впр. 1 (с.36) Впр. 3 (с.38) |
Впр. 4B (с.38) |
Написати свої риси характеру |
Впр. 2 (с.37) |
Spiel „Die Familie“ |
Meine Mutter ist… Mein Vater ist … Ich bin … |
Meine Mutter |
Jung, alt, klein, groß, lustig, |
Genitiv der Subst. |
|
8. |
|
|
Що робить Еріка? – Вона вчиться. |
Впр. 4 (с.41) |
Впр. 1B (с.39) Впр. 2B (с.40) |
Заповнити пропуски у тексті |
Впр. 1D (с.40) Впр. 3 (с.41) |
|
Meine Mutter singt gern. |
|
Lernen, singen, rennen |
Präsens Ich lerne, du lernst, er lernt |
|
9. |
|
|
Я малюю із задоволенням
|
Впр. 4B (с.43) Впр. 5 (с.43) |
Впр. 1 (с.42) Впр. 2B (с.42)
|
Впр. 5 (с.43) Впр. 1 (с.53) |
Впр. 2C (с.43) Впр. 2B (с.52) Впр. 3C (с.54) |
Testaufgaben „Präsens“ |
Dialog zum Thema „Meine Hobbys“ |
Meine Hobbys |
Malen, turnen, spielen
|
Präsens
|
|
10
|
|
|
Це мої батьки. Це мій тато. Він співає? – Ні, він не співає. |
Впр. 1A (с.44) Впр. 2A (с.52)
|
Впр. 2A (с.45) Впр. 3A (с.47)
|
Впр. 1A (HA) (с.46) Впр. 2 (с.47)
|
Впр. 1B (с.44) Впр. 3C (с.47) |
Testaufgaben „Die Familie“ |
Meine Familie. |
Meine Familie. |
Nicht, aber
≈110 слів |
Pronomen Заперечення nicht. das Kind - es |
|
Тема 2. Шкільне життя – 8 годин
|
|||||||||||||
11
|
|
|
Школа. Класна кімната. |
Обговорює участь у шкільних екологічних
заходах. Демонструє розуміння потреби
працювати разом. Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя. |
Впр. 3, 4 (с.65) |
Впр. 1 (с.64) |
Впр. 2C (с.64) |
Впр. 1 (с.64) |
Speil „Das Klassenzimmer“ |
Meine Schule. |
Mein Klassen-zimmer |
die Tafel, der Schwamm c. 64 |
Vorn, hinten, links, rechts, in der Mitte |
12
|
|
|
Мій пенал. Шкільне приладдя. |
Впр. 3 (с.66) |
Впр. 1 (с.66) |
Впр. 1 (с.68) |
Впр. 3 (с.66) |
|
Die Schul-sachen nennen |
Meine Feder-tasche |
Die Federtasche, der Kuli, der Spitzer
|
Множина іменників Заперечення kein |
|
13
|
|
|
Мій портфель. |
Впр. 2A (с.69) |
Впр. 1A (с.69) |
Впр. 3 (с.70) |
Впр. 4B (с.70) |
|
Dialog zum Thema |
|
Das Buch, schwer c. 69 14 слів |
Заперечення kein |
|
14
|
|
|
Що в тебе є? |
Впр. 5 (с.73) |
Впр. 1A (с.71) |
Виконати грам. вправи |
Впр. 3 (с.72) Впр. 4 (с.73) |
|
Dialoge bilden |
|
Haben, brauchenc. 71 10 слів |
Заперечення kein. Haben
|
|
15 |
|
|
Школа. |
Впр. 5 (с.75) |
Впр. 1A (с.74) Текст для аудіюв.+тести |
Впр. 5C (с.76) |
Впр. 2B (с.74) |
|
|
Meine Schule |
Streng, schade c. 74 |
Однина і множина іменників |
|
16 |
|
|
Роби разом з нами! Дні тижня. |
Впр. 6 (с.77)
|
Впр. 1A (с.76) |
Скласти запитання |
Впр. 2 (с.76)
|
Lied „Wochen-tage“ |
Fragen stellen |
Am Wochen- ende…. |
der Montag c. 76 12 слів |
Imperativ |
|
17 |
|
|
У школі. |
Впр. 7 (с.81) |
Впр. 1A (с.79) |
Впр. 1, 2, 3 (с.84)
|
Впр. 2 (с.79) |
|
Fragen beantworten |
|
fleißig, faul, kurz
|
Повт. граматики |
|
18 |
|
|
Проведення мовної гри |
|
|
|
|
Testauf-gaben |
|
|
Активізація ЛО ≈90 слів |
Повт. граматики |
|
Тема 3. Природа. – 8 годин.
|
|
||||||||||||
19. |
|
|
Пори року. Осінь. |
Розглядає природу як цілісну систему. |
Впр. 1 (с.90) Впр. 6 (с.92) |
Впр. 1 (с.90) |
Скласти запитання до Впр. 6 (с.92) |
Впр. 3 (с.91) Впр. 5 (с.91) |
Video |
Das Wetter im Herbst beschreiben |
Im Herbst |
Der Frühling, der Sommer
|
Es ist… |
20. |
|
|
Місяці року. |
Робить повідомлення про складні погодні
умови. Обговорює ефективне та раціональне використання природних
ресурсів.
|
Впр. 4 (с.94) |
Впр. 1 (с.93)
|
Впр. 5 (с.95) |
Впр. 4 (с.94) |
Lied „Die Monate“ |
Mein Lieb-lingsmonat“ |
|
Monate |
der Montag |
21. |
|
|
Осінні свята. |
Впр. 5 (с.110) |
Впр. 1 (с.96) |
Впр. 1 (с.98) |
Впр. 2B (с.96) |
|
|
Der Herbst |
Das Erntedankfest
|
Питальні речення |
|
22. |
|
|
Зима. |
Впр. 7, 8 (с.100) |
Впр. 1 (с.98) |
Впр. 1, 2, 3 (с.109) |
Впр. 3 (с.99)
|
|
Im Winter |
|
Rodeln, Schi laufen, |
Präsens
|
|
23. |
|
|
Різдво. |
Впр. 7(с.104) |
Впр. 1 (с.102) |
Підписати листівку до Різдва |
Дати відповіді на запитання |
Video |
|
|
Weihnachten, der Advent |
Imperativ |
|
24. |
|
|
У грудні. |
Впр. 2 (с.106) |
Впр. 1 (с.105) |
Заповнити пропуски у тексті |
Впр. 6 (с.107) |
|
|
|
Pralinen, es gibt… |
Es gibt + Akk. |
|
25. |
|
|
Зимові свята (Новий рік, Різдво). |
|
|
Впр. 5 (с.110) |
|
Neujahr |
|
Wunschzettel |
Frohe Weihnachten!
|
|
|
26. |
|
|
Мій день народження |
|
|
|
|
|
Mein Geburtstag |
|
≈70 слів ≈270 слів |
Повторення |
|
27 |
|
|
Контроль аудіювання за темою «Природа». |
||||||||||
28 |
|
|
Контроль письма за темами «Я, моя родина і друзі.“, «Шкільне життя», «Природа». |
||||||||||
29 |
|
|
Контроль читання за темою «Я, моя родина і друзі.“ |
||||||||||
30 |
|
|
|
|
Контроль говоріння: скласти розповідь за ключовими словами. ( за темами «Я, моя родина і друзі“, «Шкільне життя», «Природа»). |