Календарно-тематичне планування з німецької мови у 5 класі на 2017-2018 навчальний рік (І семестр)

Про матеріал

Календарно-тематичне планування з німецької мови у 5 класі (німецька як друга іноземна)

на 2017-2018 навчальний рік (І семестр)

2 години на тиждень, I семестр – 30 уроків

Використані «Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Друга іноземна мова. 5-11 класи», К., 2017.

+ 4 наскрізні змістовні лінії

Основний підручник: Сидоренко М. М., Палій О. А. Німецька мова (перший рік навчання): підруч. для 5 кл. загальноосвітн. навч. закл. – К.: Грамота, 2013. – 296 с.: іл.

Перегляд файлу

 

Розглянуто на засіданні МО

«____»_______________ 2017 року 

Протокол №__ від _______________

Керівник МО

______________________________

 

 

Погоджено                                                                                                                                Затверджено         

«____»___________ 2017 року                                                                                                «____»___________ 2017 року

Заступник директора з НР                                                                                                       Директор школи

______________________________                                                                                        _________________________________

 

 

                       Календарно-тематичне планування з німецької мови  у 5 класі                                          

на 2017-2018 навчальний рік (І семестр)

Вчитель німецької мови _________________________________________

______________________________________________________-___

2 години на тиждень, I семестр – 30 уроків

 

Використані «Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Друга іноземна мова. 5-11 класи», К.,   2017.

Основний підручник: Сидоренко М. М., Палій О. А. Німецька мова (перший рік навчання): підруч. для 5 кл. загальноосвітн. навч. закл. – К.: Грамота, 2013. – 296 с.: іл.

Додатковий підручник:

Giorgio Motta WIR neu A1.- Курс для вивчення німецької мови для молоді. Навчальний посібник. – К., Методика Паблішинг, 2016.

 

 

№ уроку

Дата уроку за розкладом

Фактична

дата

 

 

 

 

Тема урока

 

 

4 наскрізні змістовні лінії:

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоров’я і безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

Очікувані результати,

Види мовленнєвої діяльності

Мовний інвентар

Рецептивні

Інтеракційні

Продуктивні

 

 

Лексика

 

 

Граматика

Зорове сприйман-ня

Сприймання на слух

Писемна взаємодія

Усна взаємодія

Онлайн взаємодія

Усне продукування

Писемне продукування

Тема 1. Я, моя родина і друзі. – 10 годин

 

1.

 

 

 

Привіт, діти!

 

Наводить

приклади внеску

своєї родини у

сталий розвиток. Розповідає про

розподіл обов’язків у

родині.
Наводить

приклади

взаємодопомоги

членам родини.

Аргументує

необхідність

дотримання

особистої гігієни.
Демонструє

розуміння

цінності праці та

працьовитості

для досягнення

добробуту.

 

 


 

 

 

 

 

 

 

Впр. 3, 4 (с.8)

 

Впр. 1 (с.7)

Впр. 2 (с.8)

Впр. 5 B (с.9)

Впр. 4 (с.8)

 

ABC Lied

Dialog zum Thema

Buchstaben

Hallo! Guten Morgen! Guten Tag!

Wie? Woher?

2.

 

 

 

Як справи?

 

Впр. 3 (с.5)

Впр. 4 (с.5)

Впр. 1 В (с.10)

Впр. 3  (с.11)

Впр. 5 (с.12)

Впр. 2 А (с.10)

Lied „Guten Tag“

Wie geht’s?

 

Danke, super. Klasse! Prima!

Frage-wörter

3.

 

 

Я живу в Берлині.

Впр. 8 (с.15)

Впр. 1, 2 (с.16)

 

Впр. 1 (с.14)

Впр. 5, 6 (с.15)

 

Впр. 4 (с.14)

 

Lied „Eins, zwei – Polizei“

Woher kommst du? – Ich komme aus…

Впр. 3 (с.14)

 

Tschüss! Auf Wiedersehen!

Präsens

Ich wohne – du wohnst

4.

 

 

Хто це? – Це Еріка.

Впр. 4 (с.18)

Впр. 7 (с.19)

 

Впр. 1B (с.17)

Впр. 2 (с.18)

 

Впр. 1 (с.20)

Впр. 2 (с.27)

Впр. 1 (с.17)

 

 

Впр. 2 (с.18)

 

Fragen beantworten

der Junge, das Mädchen

Sein (Präsens)

5.

 

 

Це я. Ти і я.

Впр. 4 (с.21)

Впр. 6 (с.22)

Впр. 1 (с.20)

Впр. 2 (с.21)

Впр. 1 (с.23)

Впр. 5 (с.25)

 

Впр. 4 (с.22)

Впр. 5 (с.22)

 

 

Fragen stellen und beantworten

Visitenkarte

Nein. Entschuldigung. Bitte.

Wie?

Woher?

Wer?

Wo?

 

6.

 

 

Це моя сімя.

Впр. 4B (с.35)

 

Впр. 1A (с.34)

 

Впр. 4A (с.35)

 

Впр. 3B (с.35)

 

Video „Das ist meine Famolie“

 

Über die Familie erzählen

Meine Familie

Die Eltern, der Vater,

c. 34   12 слів

Артикль іменників

Wessen..?  ... Erikas Mutter

7.

 

 

Яка людина? Риси характеру людини.

Впр. 1 (с.36)

Впр. 3 (с.38)

Впр. 4B (с.38)

Написати свої риси характеру

Впр. 2 (с.37)

Spiel „Die Familie“

Meine Mutter ist… Mein Vater ist … Ich bin …

Meine Mutter

Jung, alt, klein, groß, lustig,

Genitiv der Subst.

8.

 

 

Що робить Еріка? – Вона вчиться.

Впр. 4  (с.41)

Впр. 1B (с.39)

Впр. 2B (с.40)

Заповнити пропуски у тексті

Впр. 1D (с.40)

Впр. 3 (с.41)

 

Meine Mutter singt gern.

 

Lernen, singen, rennen

Präsens

Ich lerne, du lernst, er lernt

9.

 

 

Я малюю із задоволенням

 

 

Впр. 4B (с.43)

Впр. 5 (с.43)

Впр. 1 (с.42)

Впр. 2B (с.42)

 

Впр. 5 (с.43)

Впр. 1 (с.53)

Впр. 2C (с.43) Впр. 2B (с.52)

Впр. 3C (с.54)

Testaufgaben „Präsens“

Dialog zum Thema „Meine Hobbys“

Meine Hobbys

Malen, turnen, spielen

 

Präsens

 

 

10

 

 

 

 

Це мої батьки. Це мій тато. Він співає? – Ні, він не співає.

Впр. 1A (с.44) Впр. 2A (с.52)

 

Впр. 2A (с.45) Впр. 3A (с.47)

 

Впр. 1A (HA) (с.46) Впр. 2 (с.47)

 

Впр. 1B (с.44) Впр. 3C (с.47)

Testaufgaben „Die Familie“

Meine Familie.

Meine Familie.

Nicht, aber

 

≈110 слів

Pronomen Заперечення nicht.

das Kind - es

 

Тема 2. Шкільне життя – 8 годин

 

 

11

 

 

 

Школа. Класна кімната.

Обговорює участь

у шкільних

екологічних

заходах.

 Демонструє

розуміння

потреби

працювати разом.

Впорядковує

власний робочий

день з

дотриманням

здорового

способу життя.

Впр. 3, 4 (с.65)

Впр. 1 (с.64)

Впр. 2C (с.64)

Впр. 1 (с.64)

Speil „Das Klassenzimmer“

Meine Schule.

Mein Klassen-zimmer

die Tafel, der Schwamm c. 64

Vorn, hinten, links, rechts, in der Mitte

 

12

 

 

 

Мій пенал. Шкільне приладдя.

Впр. 3 (с.66)

Впр. 1 (с.66)

Впр. 1 (с.68)

Впр. 3 (с.66)

 

Die Schul-sachen nennen

Meine Feder-tasche

Die Federtasche, der Kuli, der Spitzer

 

Множина іменників

Заперечення kein

 

13

 

 

 

Мій портфель.

Впр. 2A (с.69)

Впр. 1A (с.69)

Впр. 3 (с.70)

Впр. 4B (с.70)

 

Dialog zum Thema

 

Das Buch, schwer

c. 69 14 слів

Заперечення kein

 

 

14

 

 

 

Що в тебе є?

Впр. 5 (с.73)

Впр. 1A (с.71)

Виконати грам. вправи

Впр. 3 (с.72)

Впр. 4 (с.73)

 

Dialoge bilden

 

Haben, brauchenc. 71 10 слів

Заперечення kein. Haben

 

15

 

 

Школа.

Впр. 5 (с.75)

Впр. 1A (с.74)

Текст для аудіюв.+тести

Впр. 5C (с.76)

Впр. 2B (с.74)

 

 

Meine Schule

Streng, schade

c. 74

Однина і множина іменників

 

16

 

 

Роби разом з нами! Дні тижня.

Впр. 6 (с.77)

 

Впр. 1A (с.76)

Скласти запитання

Впр. 2 (с.76)

 

Lied „Wochen-tage“

Fragen stellen

Am Wochen- ende….

der Montag

c. 76 12 слів

Imperativ

17

 

 

У школі.

Впр. 7 (с.81)

Впр. 1A (с.79)

Впр. 1, 2, 3 (с.84)

 

Впр. 2 (с.79)

 

Fragen beantworten

 

fleißig, faul, kurz

 

Повт. граматики

18

 

 

Проведення мовної гри

 

 

 

 

Testauf-gaben

 

 

Активізація ЛО

90 слів

Повт. граматики

                                                                 Тема 3. Природа. – 8 годин.

 

 

19.

 

 

 

 

Пори року. Осінь.

Розглядає 

природу як

цілісну систему.

Впр. 1 (с.90)

Впр. 6 (с.92)

Впр. 1 (с.90)

Скласти запитання до Впр. 6 (с.92)

Впр. 3 (с.91)

Впр. 5 (с.91)

Video

Das Wetter im Herbst beschreiben

Im Herbst

Der Frühling, der Sommer

 

Es ist…

20.

 

 

 

Місяці року.

 

Робить

повідомлення про

складні погодні

умови.

Обговорює

ефективне та

раціональне

використання

природних

ресурсів. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Впр. 4 (с.94)

Впр. 1 (с.93)

 

Впр. 5 (с.95)

Впр. 4 (с.94)

Lied „Die Monate“

Mein Lieb-lingsmonat“

 

Monate

der Montag

21.

 

 

Осінні свята.

 

Впр. 5 (с.110)

Впр. 1 (с.96)

Впр. 1 (с.98)

Впр. 2B (с.96)

 

 

Der Herbst

Das Erntedankfest

 

Питальні речення

22.

 

 

Зима.

Впр. 7, 8 (с.100)

Впр. 1 (с.98)

Впр. 1, 2, 3 (с.109)

Впр. 3 (с.99)

 

 

Im Winter

 

Rodeln, Schi laufen,

 Präsens

 

23.

 

 

Різдво.

Впр. 7(с.104)

Впр. 1 (с.102)

Підписати листівку до Різдва

Дати відповіді на запитання

Video

 

 

Weihnachten, der Advent

Imperativ

24.

 

 

У грудні.

Впр. 2 (с.106)

Впр. 1 (с.105)

Заповнити пропуски у тексті

Впр. 6 (с.107)

 

 

 

Pralinen, es gibt…

Es gibt + Akk.

25.

 

 

Зимові свята (Новий рік, Різдво).

 

 

Впр. 5 (с.110)

 

Neujahr

 

Wunschzettel

Frohe Weihnachten!

 

 

26.

 

 

Мій день народження

 

 

 

 

 

Mein Geburtstag

 

≈70 слів ≈270 слів

Повторення

27

 

 

Контроль аудіювання за темою «Природа».

28

 

 

Контроль письма за темами «Я, моя родина і друзі., «Шкільне життя», «Природа».

29

 

 

Контроль читання за темою «Я, моя родина і друзі.

30

 

 

 

 

Контроль говоріння: скласти розповідь за ключовими словами. ( за темами «Я, моя родина і друзі“, «Шкільне життя», «Природа»).

 

doc
До підручника
Німецька мова (1-й рік навчання) 5 клас (Сидоренко М.М., Палій О.А.)
Додано
16 січня 2018
Переглядів
1817
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку