Календарно-тематичне планування з німецької мови у 5 класі (німецька мова як друга іноземна)
на 2017-2018 навчальний рік (ІІ семестр)
2 години на тиждень, I семестр – 30 уроків, II семестр – 36 уроків, на рік – 66 уроків
Використані «Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Друга іноземна мова. 5-11 класи», К., 2017.
+ 4 наскрізні змістовні лінії
Основний підручник: Сидоренко М. М., Палій О. А. Німецька мова (перший рік навчання): підруч. для 5 кл. загальноосвітн. навч. закл. – К.: Грамота, 2013. – 296 с.: іл.
Розглянуто на засіданні МО
«____»_______________ 2018 року
Протокол №__ від _______________
Керівник МО
______________________________
Погоджено Затверджено
«____»___________ 2018 року «____»___________ 2018 року
Заступник директора з НР Директор школи
______________________________ _________________________________
Календарно-тематичне планування з німецької мови у 5 класі
на 2017-2018 навчальний рік (ІІ семестр)
Вчитель німецької мови ____________________________________
____________________________________________________________
2 години на тиждень, I семестр – 30 уроків, II семестр – 36 уроків, на рік – 66 уроків
Використані «Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Друга іноземна мова. 5-11 класи», К., 2017.
Основний підручник: Сидоренко М. М., Палій О. А. Німецька мова (перший рік навчання): підруч. для 5 кл. загальноосвітн. навч. закл. – К.: Грамота, 2013. – 296 с.: іл.
Додатковий підручник:
Giorgio Motta WIR neu A1.- Курс для вивчення німецької мови для молоді. Навчальний посібник. – К., Методика Паблішинг, 2016.
№ уроку |
Дата уроку за розкладом |
Фактична дата |
Тема урока
|
4 наскрізні змістовні лінії: Екологічна безпека та сталий розвиток Громадянська відповідальність Здоров’я і безпека Підприємливість та фінансова грамотність |
Мовний інвентар
|
Очікувані результати, Види мовленнєвої діяльності
|
|
||||||||
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Говоріння |
Читання |
Письмо |
Домашнє читання |
|||||||||
Тема 4. Людина. Одяг. – 10 годин
|
|||||||||||||||
31 |
|
|
Твій одяг. |
Пояснює вибір одягу залежно від погоди. |
Der Rock, das Hemd, der Anorak, (S.116) |
Означені та неозначені артиклі. |
Впр. 2, 6 (с.117)
|
Впр. 1 (с.116)
|
Впр. 5 (с.117) |
Впр. 4 (с.117)
|
Впр. 1, 2 (с.118) Повт. Präsens (er trägt) |
||||
32 |
|
|
Кольори. |
Schwarz, weiß, grün, rot, gelb, grau, braun, orange, violett, eng |
Присвійний відмінок |
Впр. 1, 2, 3 (с.118 - 119)
|
Впр. 4, 6 (с.120) |
Впр. 6 (с.120) |
Впр. 4В (с.120) |
Впр. 1, 2 (с.120) Повт. літери абетки |
|||||
33 |
|
|
Я одягаю капелюх. |
Anhaben, anziehen, umbinden, aufsetzen, der Gürtel, das Tuch |
Відокремлювані префікси |
Впр. 1, 7 (с.122-123) Впр. 6 (с.123) |
Впр.3, 4 (с.122)
|
Впр. 7 (с.123)
|
Впр. 7 (с.15)
|
Впр. 1 (с.124) Повт. Präsens |
|||||
34 |
|
|
В магазині одягу. |
Die Boutique, möchten, einkaufen, gefallen, zahlen |
Числівники до 1000, модальне дієслово möchten |
Впр. 1 (с.124) Впр. 6 (с.126)
|
Впр. 3, 4 (с.1125)
|
Впр. 7 (с.126)
|
Впр. 7 (с.126) Впр. 3 (с.140) |
Впр. 1 (с.127) прочитати та перекласти текст, вивчити нові слова Повт. Präsens |
|||||
35 |
|
|
Одяг на кожен день. |
Für, um, durch, ohne, bis, entlang, aussehen, wann? Ich meine… |
Прийменники, які керують Akkusativ |
Впр. 1 (с.128) Впр. 3 (с.129)
|
Впр. 4 (с.130)
|
Впр. 2 (с.128) Впр. 1, 2 (с.140) |
Впр. 5С (с.130)
|
Впр. 1, 2 (с.131) – вивчити нові слова Повт. Pronomen |
|||||
36 |
|
|
Мій улюблений одяг. |
Zusammen passen, die Kette, der Ohrring, die Uhr, die Krawatte, die Brille |
Словотворення |
Впр. 1 (с.131) Впр. 4 (с.133)
|
Впр. 2 (с.132) Впр. 6 (с.141) |
Впр. 3 (с.132)
|
Впр. 56 (с.134)
|
Впр. 1 (с.134) - заповнити таблицю Повт. числівники 1 -100 |
|||||
37 |
|
|
Одяг, який ми носимо. |
Aussehen, Kleider machen Leute. |
Дієслова з відокремл. префіксами |
Впр. 1 (с.135)
|
Впр. 4 (с.136)
|
Впр. 3 (с.135)
|
Впр. 4В (с.136)
|
Впр. 1 (с.137) Повт. кольори |
|||||
38 |
|
|
Виконання лексико-граматичних вправ з теми |
Schick, modern, doof |
Питальні дієслова |
Впр. 4, с. 133 |
|
|
Грам. тест |
Впр. 4В, с. 136 |
|||||
39 |
|
|
Я і мода. |
Spazieren gehen, wichtig, Meine Meinung nach… Wichtig, unwichtig |
Питальні речення Відокремлювані префікси |
Впр. 1 (с.137)
|
Впр. 2 (с.138) |
Впр. 3 (с.138) |
Впр. 4 (с.139) |
Впр. 1 (с.131) - прочитати та перекласти текст Повт. заперечення |
|||||
40
|
|
|
Підсумковий урок за темою «Одяг» |
≈65 слів |
|
Проведення мовної гри |
|
Домашнє читання |
|
Впр. 1 (с.131) Повт. лексику до теми «Сім’я»
|
|||||
Тема 5. Відпочинок і дозвілля. Мандрівка Україною та Німеччиною. - 11 годин |
|||||||||||||||
41
|
|
|
Мій вільний час |
Пояснює необхідність прибирання за собою під час відпочинку, наводить приклади з власного досвіду.
Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку.
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі. |
Прислівники часу |
Die Freizeit, Inliner, fernsehen, Musik hören (S. 146) |
Впр. 1 (с.146)
|
Впр. 2-4 (с.146)
|
Впр. 6 (с.147)
|
Впр. 6B (с.147)
|
Впр. 1 (с.148) Вивчити нові слова, повт. артиклі |
||||
42
|
|
|
Моє хобі |
Відмінювання дієслів |
Das Hobby, Freunde treffen |
Впр. 1 (с.149) |
Впр. 2 (с.149) |
Впр. 8 (с.150)
|
Впр. 8В (с.150)
|
Впр. 1, 2 (с.150), повт. Präsens |
|||||
43
|
|
|
Я люблю читати |
Відмінювання дієслів |
Gefallen, der Krimi, der Witz, die Comics, das Märchen |
Впр. 1 (с.151) Впр. 4 (с.152) |
Впр. 3В (с.152)
|
Впр. 3А (с.152) |
Впр.6 (с.153) записати інтерв’ю |
Впр. 1 - 4 (с.154) Повт. фрази привітання |
|||||
44
|
|
|
Я люблю танцювати. |
Питальні речення |
Die Volkstänze, die Sporttänze, Spaß bringen |
Впр. 3 (с.155)
|
Впр. 2А (с.155)
|
Впр. 4 (с.156)
|
Впр. 5 (с.156)
|
Впр. 1 (с.156) Повт. питальні слова |
|||||
45 |
|
|
Колекціонування. |
Множина іменників |
Die Puppe, der Teddy, das Schiff, der Aufkleber |
Впр. 1A (с.157) |
Впр. 1 (с.173) |
Впр. 7 (с.158) |
Впр. 5 (с.158) |
Впр. 1, с. 159 Повт. множину іменників |
|||||
46 |
|
|
Спорт – це здоров’я |
Дієслово sein, питальні речення |
Sport treiben, weit springen, vom Sieg träumen |
Впр.1 (с.160) Впр.2В (с.161) |
Впр. 4 (с.160) Впр. 5 (с.162)
|
Впр. 1 (с.160)
|
Впр. 5 (с.162) Записати відповіді |
Впр. 1, 2 (с.162) Повт. Pronomen |
|||||
47 |
|
|
Мандрівка Україною |
Порядок слів в реченні |
Die Ukraine, die Heimat, die Stadt |
Впр. 1 (с.163)
|
Впр. 6 (с.166) |
Впр. 2 (с.163)
|
Впр. 2 (с.173)
|
Впр. 1 (с.152) Повт. Imperativ |
|||||
48 |
|
|
Київ – столиця України |
||||||||||||
Порядок слів в реченні |
Die Hauptstadt |
Впр. 2 (с.50) |
|
|
Впр. 2 (с.173)
|
Напис. міні-твір «Моє рідне місто» |
|||||||||
49 |
|
|
Мандрівка Німеччиною |
Питальні речення |
Die Reise, Deutschland, das Vergnügen, besichtigen |
Впр. 1 (с.167) |
Впр. 3 (с.168)
|
Впр. 2 (с.168) Впр. 7 (с.166) |
Впр. 7В (с.170)
|
Впр. 1, 2 (с.156) Повт. Es gibt + Akk. |
|||||
50 |
|
|
Берлін – столиця Німеччини. |
Питальні слова, множина іменників |
Freude machen, Spaß bekommen, spazieren gehen |
|
Впр. 5 (с.162)
|
|
|
Впр. 1 (с.171)
|
|||||
51 |
|
|
Підсумковий урок за темою |
≈80 слів |
|
|
|
Урок домашнього читання |
|
Повт. ЛО теми, питальні дієслова |
|||||
Тема 6. Природа: весна, літо. Свята і традиції: Великдень. – 11 годин.
|
|||||||||||||||
52 |
|
|
Дикі тварини |
|
Означувані артиклі Питальні речення |
Der Bär, der Wolf, das Krokodil (S. 178) |
Впр. 1 (с.178) Впр. 1 (с.180) |
Впр. 2 - 4 (с.178) Впр. 2 - 4 (с.181) |
Впр. 5 (с.179) Впр. 1 (с.180) |
Впр. 6 (с.179) Впр. 5 (с.181) |
Впр. 1_2 (с.180) Повт. артиклі |
||||
53 |
|
|
Навесні. Весняні квіти |
Розглядає природу як цілісну систему.
Порівнює свята та традиції в різних країнах. |
Порядок слів в реченні Відмінювання сильних дієслів |
Es taut, zurückkommen, blühen, Knospen bekommen, pflügen, das Maiglöckchen |
Впр. 1 (с.182) Впр. 1 (с.184) |
Впр. 3 (с.183) Впр. 6 (с.186) |
Впр. 6 (с.184) Впр. 2 (с.185) |
Впр. 4 (с.183) Впр. 4 (с.186) скласти діалог |
Впр. 1 (с.184) – вивчити нові слова, повт. дні тижня |
||||
54 |
|
|
Весна прийшла |
Відмінювання сильних дієслів |
Versteck spielen, schaukeln, rutschen, Rad fahren |
Впр. 1 (с.189) |
Впр. 3 (с.188) Впр. 5 (с.188) |
Впр. 6 (с.189) |
Впр. 6В (с.189) |
Впр. 1, 2 (с.189) Повт. складні слова |
|||||
55 |
|
|
День народження |
Порядок слів в реченнях |
Der Geburtstag, alles Gute wünschen, feiern, gratulieren D. zu D. |
Впр. 1 (с.190) Впр. 1 (с.202) |
Впр. 3 (с.191) |
Впр. 5, 6 (с.192-193) |
Впр. 6В (с.193) |
Впр. 1 (с.194) Повт. артиклі |
|||||
56 |
|
|
Символи Великодня |
Словотворення |
Das Ostern, der Osterkuchen, das Osterei, die Osterkarte, der Osterhase |
Впр. 1 (с.194) |
Впр. 3-5 (с.195)
|
Впр. 2 (с.194)
|
Впр. 6 (с.195)
|
Впр. 1 (с.196) Повт. ЛО теми «Школа» |
|||||
57 |
|
|
Великдень. |
Словотворення |
das Osternest, der Osterschmuck, backen, färben
|
Впр. 1 (с.197) Впр. 4 (с.198) |
Впр. 3 (с.197) |
Впр. 5 (с.199) |
Впр. 3 (с.202)
|
Впр. 1 (с.199) Повт. множину іменників |
|||||
58 |
|
|
Літо прийшло! На морі |
Стверджувальні речення Відокремлювані префікси |
Baden, zelten, Boot fahren, angelnб segeln, surfen |
Впр. 1 (с.208) Впр. 4 (с.212)
|
Впр. 7 (с.209) Впр. 2 (с.211)
|
Впр. 1 (с.208) Впр. 1 (с.210)
|
Впр. 6 (с.209) Впр. 5В (с.212) |
Впр. 1 (с.210) Повт. Präsens |
|||||
59 |
|
|
Мандрівка в ліс |
Порядок слів в реченнях |
Die Route bestimmen, das Essen kochen |
Впр. 3 (с.216) |
Впр. 6 (с.216) |
Впр. 2 (с.117) |
Впр. 2 (с.215) |
Впр. 1 (с.217) Повт. погоду літом |
|||||
60 |
|
|
На фермі. Домашні птахи |
Прикметники |
Die Kuh, das Schwein, das Pferd, das Schaf Das Geflügel, der Hahn, das Huhn, das Küken |
Впр. 1 (с.218) Впр. 1 (с.221) |
Впр. 5 (с.218) Впр. 1, 2 (с.232)
|
Впр. 7 (с.219) Впр. 75 (с.222) |
(с.109) Впр. 5 (с.233) |
Впр. 1, 2 (с.221) Повт. множину |
|||||
61 |
|
|
Літні канікули |
Прийменники |
Das Regenwetter, der Sonnenschein, die Sommerferien
|
Впр. 1 (с.224) |
Впр. 3 (с.224) |
Впр. 6 (с.225) |
Впр. 2 (с.224) |
Впр. 1 (с.226) Повт. відмінювання іменника |
|||||
62 |
|
|
Підсумковий урок за темою |
Проведення мовної гри |
≈140 слів Всього: ≈ 265 слів |
|
|
|
|
Повт. множину іменників |
|||||
63 |
|
|
Контроль письма. |
Повт. лексику ІІ семестру |
|||||||||||
64 |
|
|
Контроль аудіювання. |
Повт. грам-ку ІІ семестру |
|||||||||||
65 |
|
|
Контроль читання. |
Повт. правила читання |
|||||||||||
66 |
|
|
|
|
Контроль говоріння. |
Повт. правила написання слів |
|||||||||