за програмою Мацькович М.Р., Бугери Л. Д., Пришляк Л. А.
(За підручником Біленька-Свистович Л.В., Ковалевський Є., Ярмолюк М. О. «Польська мова. 5 клас»)
200__ -200__н.р.
учителя ______________________________________________
______________________________________________________
70 год., 2 год. на тиждень (4 резервні години)
№ |
Дата |
Підтема |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Примітка |
АЛФАВІТ |
|||||
1. |
|
Алфавіт. Читання та писання літер і, о, е, и, у, а, ó. |
|
Голосні звуки. Позначення м’якості у польській мові за допомогою літери і. Фонетичні вправи. |
|
2. |
|
Алфавіт. Читання та писання літер ą, ę. |
|
Носові голосні. Написання та вимова слів зę, ą. Написання слів з eu, au. Фонетичні вправи. |
|
3. |
|
Алфавіт. Читання та писання літер j, l, m, ł. |
Улюблені ігри та забави для дітей. |
Приголосні звуки в польській мові. Тверді та м’які, дзвінкі та глухі приголосні звуки. Дієслово byćв теперішньому часі. Поділ на склади. Фонетичні вправи. |
|
4. |
|
Алфавіт. Читання та писання літер t, k, s, ś, d. |
Казки та легенди Польщі. |
Вживання займенників oniione. Способи позначення м’якості в польській мові. Фонетичні вправи.
|
|
5. |
|
Алфавіт. Читання та писання літер r, b, p. |
Мандрівка Краковом. |
Знайомство з частинами мови. Часові форми дієслів. Вивчення дієслів iść, jechać. Фонетичні вправи.
|
|
6. |
|
Алфавіт. Читання та писання літер w, c, ć. |
Мандрівка Варшавою. |
Способи позначення м’якості в польській мові. Вивчення дієслів iść, jechać. Фонетичні вправи.
|
|
7. |
|
Алфавіт. Читання та писання літер z, ź, ż. |
У селі. |
Написання слів з ż – rz. Фонетичні вправи.
|
|
8. |
|
Алфавіт. Читання та писання літер g, n, ń, f, h.
|
Урок географії. Львів. |
Написання та позначення м’яких літер. Способи передачі м’якості в польській мові. Написання слів з ch i h. Фонетичні вправи.
|
|
9. |
|
Двознаки в польській мові. |
Пори року: осінь. |
Написання двознаків – cz, sz, rz,dz, dź, dżch, szcz. Буквосполучення szcz. Оглушення приголосних в кінці слова, перед глухим приголосним. Фонетичні вправи.
|
|
10. |
|
Алфавіт. |
Дуже важливі слова (слова ввічливості).
|
Формування елементарних навичок читання та письма (фонетичні вправи). Правильна вимова звуків у словах, схожих у вимові до українських та правильне їх графічне відтворення. |
|
ЦЕ МІЙ ДІМ |
|||||
11. |
|
Знайомство. Місце проживання. |
Лексичний словник (тем. блок №1, ст. 72 підручника). |
Знайомство з частинами мови. Використання дієслів byći mieć (теперішній час). Наголос.
|
|
12. |
|
Мій край, мій батьківський дім.
|
Лексичний словник (тем. блок №1, ст. 72 підручника). |
Знайомство з частинами мови. Використання дієслів byći mieć (теперішній час).
|
|
13. |
|
Моя кімната. |
Лексичний словник (тем. блок №1, ст. 72 підручника). |
Знайомство з частинами мови. Особливості вживання особових займенників у протиставному реченні. |
|
14. |
|
Опис кімнати. |
Лексичний словник (тем. блок №1, ст. 72 підручника). |
Знайомство з частинами мови. |
|
15. |
|
Контрольна робота №1. |
|
Тестові завдання за мовними темами. |
|
МОЯ СІМ’Я |
|||||
16. |
|
Моя сім’я. Знайомство.
|
Лексичний словник (тем. блок №2, ст. 87 підручника). |
Роди іменників. Вивчення дієслова mieszkać. Вивчення займенниківmój, twój, swój,moi, twoi, swoi. |
|
17. |
|
Моя сім’я. Професії. |
Лексичний словник (тем. блок №2, ст. 87 підручника; ст. 97, вправа 20). |
Орудний відмінок однини. Вивчення дієслів у теперішньому часі. |
|
18. |
|
Розповідь про себе та сім’ю. |
Лексичний словник (тем. блок №2, ст. 87 підручника). |
Велика літера. Орудний відмінок однини. Вивчення дієслів у теперішньому часі. |
|
19. |
|
Моя країна – Україна. |
Лексичний словник (тем. блок №2, ст. 87 підручника) Назви національностей (ст. 94, впр. 12). |
Числівники від 0 до 10. Велика літера. Орудний відмінок однини. Вивчення дієслів у теперішньому часі. Написання закінчень іменників - ów, - ówka. |
|
20. |
|
Відомі люди Польщі та України. |
Лексичний словник (тем. блок №2, ст. 87 підручника). |
Вивчення дієслів у теперішньому часі. Вивчення займенників on, go, jego, niego. |
|
ТИЖДЕНЬ І ДЕНЬ |
|||||
21. |
|
Мій тиждень. Дні тижня |
Лексичний словник (тем. блок №3, ст. 102підручника). |
Використання дієслів byći mieć (минулий час). Числівники від 10 до 20. |
|
22. |
|
Мій тиждень. Дні тижня, пори доби. |
Лексичний словник (тем. блок №3, ст. 102підручника). |
Використання дієслів byći mieć (минулий час). Числівники від 10 до 20. |
|
23. |
|
Мій день. Час, годинник. |
Лексичний словник (тем. блок №3, ст.102підручника). |
Закінчення дієслів минулого часу.
|
|
24. |
|
Робочий день школяра. Час, годинник. |
Лексичний словник (тем. блок №3, ст. 102 підручника). |
Закінчення дієслів минулого часу. Числівники від 0 до 100. |
|
25. |
|
У вихідні. |
Лексичний словник (тем. блок №3, ст. 102 підручника). |
Написання слів ó i u. Закінчення дієслів минулого часу.
|
|
26. |
|
Мої захоплення. |
Лексичний словник (тем. блок №3, ст. 102 підручника). |
Закінчення дієслів минулого часу. Написання слів ó i u. |
|
27. |
|
Розповідь про свій день (складання висловлювання). |
Лексичний словник (тем. блок №3, ст. 102 підручника). |
Числівники. Закінчення дієслів минулого часу.
|
|
ДВАНАДЦЯТЬ МІСЯЦІВ |
|||||
28. |
|
Дванадцять місяців. |
Лексичний словник (тем. блок №4, ст. 121підручника).
|
Відмінки та числа іменників. Види речень за метою висловлювання. |
|
29. |
|
Пори року: зима. |
Лексичний словник (тем. блок №3, ст. 102 підручника). |
Іменники – назви істот та неістот. |
|
30. |
|
Контрольна робота №2. |
|
Тестові завдання за мовними темами, списування тексту. |
|
31. |
|
Читання, обговорення прочитаного. Слухання, обговорення прослуханого. Поділ тексту на смислові частини. |
|
|
|
32. |
|
Повторення вивченого матеріалу |
|
|
|
Календарно-тематичне планування уроків польської мови
на ІІ семестр _____________________________навчального року
№ |
Дата |
Підтема |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Примітка |
|
ДВАНАДЦЯТЬ МІСЯЦІВ |
||||||
33. |
|
Календар, наповнений радістю |
Назви місяців. Лексичний словник (тем. блок №4 ст. 121 підручника) |
Відмінювання іменників середнього роду в однині |
|
|
34. |
|
Календар, наповнений радістю |
Назви місяців. Лексичний словник (тем. блок №4 ст. 121 підручника) |
Відмінювання іменників середнього роду в однині |
|
|
35. |
|
Моя улюблена пора року |
Назви місяців. Лексичний словник (тем. блок №4 ст. 121 підручника) |
Відмінювання іменників середнього роду в однині Особові та деякі присвійні займенники |
|
|
36. |
|
Свята зимового циклу |
Назви місяців. Лексичний словник (тем. блок №4 ст. 121 підручника) |
Діесловоbyćв майбутньому часі.
|
|
|
37. |
|
Свята зимового циклу. Складаємо прогноз погоди |
|
Позначення м’якості. Написання і-jу словах. |
|
|
ШКОЛА |
||||||
38. |
|
Урок польської мови у школі Дарка |
Лексичний словник (тем. блок №5 ст. 137 підручника) |
Відмінювання іменників жіночого роду, які закінчуються на –а в однині |
|
|
39. |
|
Розклад уроків |
Лексичний словник (тем. блок №5 ст. 137 підручника) |
Відмінювання іменників жіночого роду, які закінчуються на –а в однині |
|
|
40. |
|
Мій день в школі |
Слова ввічливості. Ст. 139 |
Відмінювання іменників жіночого роду, які закінчуються на –а в однині |
|
|
41. |
|
Шкільне приладдя |
Лексичний словник (тем. блок №5 ст. 137 підручника) |
Дієслова 3, 4 дієвідміни (-am, -asz, -em, -esz). |
|
|
42. |
|
Шкільне приладдя. Моє робоче місце |
Лексичний словник (тем. блок №5 ст. 137 підручника) |
Дієслова 3, 4 дієвідміни (-am, -asz, -em, -esz). |
|
|
43. |
|
Робота зі словниками. Переклад |
Написання речень з найбільш вживаними та схожими до української мови словами. |
Дієслова wiedzieć іznać.
|
|
|
44. |
|
Складання колективної розповіді про школу |
Лексичний словник (тем. блок №5 ст. 137 підручника) |
Дієслова 3, 4 дієвідміни (-am, -asz, -em, -esz). |
|
|
45. |
|
Розмовляємо польською мовою |
Лексичний словник (тем. блок №5 ст. 137 підручника) |
Написання слів з ę, оm, op, em, en, ą. Дієслово rosmawia. |
|
|
46. |
|
Контрольна робота №3. |
|
Тестові завдання за мовними темами, списування тексту. |
|
|
РОДИННІ СВЯТА |
||||||
47. |
|
Моє особисте свято |
Лексичний словник (тем. блок №6 ст. 156 підручника) |
Відмінювання іменників жіночого роду (ст. 159 підручника). |
|
|
48. |
|
Складання вітальної листівки |
Вживання звертань, слів ввічливості. |
Відмінювання іменників жіночого роду. Вживання особових займенників в реченні. |
|
|
49. |
|
Святковий стіл (сервірування столу, святкове меню) |
Лексичний словник – назви посуду, столових приборів, страв. |
Відмінювання іменників жіночого роду. Дієслова stawić, nakrywać, postawić, zebrać, zmywać itd.
|
|
|
50. |
|
Святковий стіл (сервірування столу, святкове меню) |
Лексичний словник – назви продуктів та готових страв. |
Дієслова stawić, nakrywać, postawić, zebrać, zmywać itd. Відмінювання прикметників за родами (чоловічого та середнього родів). |
|
|
51. |
|
Ігри та забави |
Лексичний словник – назви дитячих ігор та розваг |
Відмінювання прикметників за родами (жіночого роду). |
|
|
52. |
|
Святкові декорації (кольори) |
Лексичний словник – назви кольорів (ст. 166). |
Дієслова ІІ дієвідміни. Відмінювання дієслів ІІ дієвідміни. |
|
|
53. |
|
Короткий переказ тексту. Переклад тексту українською та польською мовами. |
Використання словника. |
Написання rz – żу словах. |
|
|
СПОРТ |
||||||
54. |
|
Спорт – це здоров’я. Відтворення прочитаного чи прослуханого діалогу. |
Лексичний словник №7 (ст. 172 підручника). |
Дієслова теперішнього часу. |
|
|
55. |
|
Види спорту. |
Назви спортивних дисциплін. |
Відмінювання неособових іменників чоловічого роду. |
|
|
56. |
|
Види спорту. Частини тіла. |
Назви частин тіла людини. |
Відмінювання неособових іменників чоловічого роду. |
|
|
57. |
|
Відомі спортсмени Польщі та України. |
Назви спортивних дисциплін. |
Відмінювання прикметників в однині. |
|
|
58. |
|
Урок фізкультури в нашій школі |
Лексичний словник №7 (ст. 172 підручника). |
Відмінювання дієслів І дієвідміни. |
|
|
59. |
|
Спортивні ігри на свіжому повітрі. |
Лексичний словник №7 (ст. 172 підручника). |
Відмінювання дієслів І дієвідміни. |
|
|
60. |
|
Здорова родина - здорова країна! |
Лексичний словник №7 (ст. 172 підручника). Використання словника. |
Відмінювання дієслів. |
|
|
61. |
|
Короткий переказ тексту. Переклад тексту українською та польською мовами. |
Використання словників. |
Написання ch – hу словах. |
|
|
62. |
|
Повторення вивченого матеріалу |
|
|
|
|
63. |
|
Контрольна робота №4. |
|
Тестові завдання за мовними темами. |
|
|
64. |
|
Казки та легенди. Легенда про Вавельського дракона. |
Ст. 189 підручника. |
Вживання дієслів в минулому часі. |
|
|
65. |
|
Інсценізація легенди про Вавельського дракона. |
Складання діалогів з опорою на текст. (Ст. 189). |
Вживання дієслів в теперішньому часі. |
|
|
66. |
|
Читання, слухання, обговорення прочитаного тексту. Вправи на розуміння тексту. |
Ю. Тувім «Пташине радіо» (ст. 194 підручника). |
Повторення вивченого. |
|
|
67. |
|
Контрольне аудіювання |
|
Аудіювання тексту. |
|
|
68. |
|
Пора року – літо. Опис літнього дня за учнівськими малюнками. |
Використання словників. |
Повторення вивченого. |
|
|
69. |
|
Мої плани на літні канікули. |
Віртуальна мандрівка. |
Повторення вивченого. |
|
|
70. |
|
Урок повторення та узагальнення вивченого. |
|
|
|
|