Календарно-тематичне планування уроків
Я досліджую світ
складено відповідно до Типової освітньої програми, розробленою під керівництвом Савченко О. Я, затвердженою наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 року № 743
Підручник для 4 класу ЗЗСО (у 2-х частинах): Н.М.,Бібік, Г.П. Бондарчук, – Харків : «Ранок», 2021
I семестр
№ уроку |
Тема уроку |
Дата |
1 |
Україна — мій край, моя Батьківщина!(с.4-5) |
|
2 |
Державні символи України (с.6-12) |
|
3 |
Державні символи України (с.6-12) |
|
4 |
Правила життя в суспільстві (с.14-18) |
|
5 |
Правила життя в суспільстві (с.14-18) |
|
6 |
Життя людини — найвища цінність (с. 19-22) |
|
7 |
Життя людини — найвища цінність (с. 19-22) |
|
8 |
Як діяти в небезпечній ситуації ( с. 23) |
|
9 |
Я та інші (с. 25- 26) |
|
10 |
Я та інші (с. 25- 26) |
|
11 |
Зовнішність людини. Акуратність (с. 27 – 29) |
|
12 |
Зовнішність людини. Акуратність (с. 27 – 29) |
|
13 |
Діагностувальна робота з теми «Людина в суспільстві» |
|
14 |
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення та систематизація знань учнів. |
|
15 |
Планета Земля – наш дім у Всесвіті (с. 30 – 33) |
|
16 |
Планета Земля – наш дім у Всесвіті (с. 30 – 33) |
|
17 |
Сонячна система – частина Всесвіту (с. 34 – 36) |
|
18 |
Сонячна система – частина Всесвіту (с. 34 – 36) |
|
19 |
Сонце — джерело світла і тепла на Землі ( с. 37-40) |
|
20 |
Сонце — джерело світла і тепла на Землі ( с. 37-40) |
|
21 |
Земля — планета Сонячної системи (с. 41- 42) |
|
22 |
Місяць — природний супутник Землі(с. 43 – 46) |
|
23 |
Рухи Землі і їх наслідки. Рух Землі навколо своєї осі (с. 47-49) |
|
24 |
Рухи Землі і їх наслідки. Рух Землі навколо своєї осі (с. 47-49) |
|
25 |
Рух Землі навколо Сонця. Теплові пояси (с. 50-55) |
|
26 |
Рух Землі навколо Сонця. Теплові пояси. (с. 50-55) |
|
27 |
Діагностувальна робота з теми «Природа». |
|
28 |
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення та систематизація знань учнів |
|
29 |
Орієнтування на місцевості. (с. 56-57) |
|
30 |
Що таке план і масштаб. (с. 58-60) |
|
31 |
План місцевості. (с.60-63) |
|
32 |
Способи зображення поверхні Землі: глобус, карта (с. 64- 68) |
|
33 |
Способи зображення поверхні Землі: глобус, карта (с. 64- 68) |
|
34 |
Погода. Прогноз погоди (с. 69-75) |
|
35 |
Погода. Прогноз погоди (с. 69-75) |
|
36 |
Природні зони Землі (с. 76-81) |
|
37 |
Природні зони Землі (с. 76-81) |
|
38 |
Материки Землі. Особливості природи материків (с. 82-102) |
|
39 |
Материки Землі. Особливості природи материків (с. 82-102) |
|
40 |
Материки Землі. Особливості природи материків (с. 82-102) |
|
41 |
Материки Землі. Особливості природи материків (с. 82-102) |
|
42 |
Океани Землі. Особливості природи океанів (с. 103 – 106) |
|
43 |
Діагностувальна робота з теми «Природа» |
|
44 |
Аналіз діагностувальної роботи |
|
45 |
Узагальнення вивченого. Підсумковий урок за І семестр. |
|