За підручником «Я досліджую світ. Частина 1»
Н.М.Бібік, Г.П.Бондарчук
Видавництво «Ранок», 2020 рік
(3 години на тиждень)
№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Стор. підр.,зош. |
І СЕМЕСТР |
|||
|
|
Україна — це я, Україна — це ми |
с. 3-5, З.с.2-4 |
|
|
Твоя школа. Коли і де з’явилися перші школи. |
с. 6, З.с. 5-6 |
|
|
Твоя школа. Шкільне приладдя: від минулого до сучасного. |
с. 7, З.с.5 |
|
|
Проєкт-дослідження: «Історія моєї школи». |
с. 8, З.с.7 |
|
|
Дорога до успіху, до професії. |
с.9-10, З.с.8-9 |
|
|
Приватний і громадський простір. |
с.11-12, З.с.11-12 |
|
|
Приватний і громадський простір. Правила поведінки в громадських місцях. |
с.13, З.с.12-13 |
8 – 9. |
|
Дбаю про свою безпеку. |
с. 14-15, З.с.14-15 |
10. |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. |
|
11. |
|
Діагностувальна робота №1 |
|
12. |
|
Аналіз діагностувальної роботи. Природа — частина навколишнього середовища. |
с. 16-17, З.с.16-18 |
13. |
|
Дивовижні явища природи. |
с. 18-19, З.с.19-21 |
14. |
|
Що і як я досліджую. |
с. 20-21, З.с.22-24 |
15. |
|
Вчимося спостерігати. Визначаємо висоту Сонця за допомогою гномона. |
с. 22, З.с.26 |
16. |
|
Вчимося спостерігати. Шишка-синоптик. Прогнозуємо погоду за хмарами. |
с. 23-24, З.с.25 |
17. |
|
Тіла навколо нас. |
с. 25-26, З.с.27-29 |
18. |
|
Сторінка дослідників. Досліджуємо речовини. |
с.27- 28,30-31 |
19. |
|
Вода. |
с. 29-30, З.с.32-33 |
20. |
|
Сторінка дослідників. Досліджуємо властивості води. |
с. 31, З.с.34-35 |
21. |
|
Колообіг води в природі. |
с. 32-33, З.с.36-38 |
22. |
|
Як вода потрапляє в наш дім. |
с. 34 |
23. |
|
Повітря. |
с. 35, З.с.39-40 |
24. |
|
Сторінка дослідників. Досліджуємо властивості повітря. |
с. 36-37, З.с.41 |
25 - 26. |
|
Гірські породи. Корисні копалини. |
с. 38-40, З.с.42 |
27. |
|
Сторінка дослідників. Досліджуємо властивості корисних копалин. |
с. 41, З.с.43-45 |
28. |
|
Ґрунт. Склад і утворення. Догляд. |
с. 42-43, З.с.46-47 |
29. |
|
Сторінка дослідників. Досліджуємо властивості ґрунту. |
с. 44, З.с.48-50 |
30. |
|
Проєкт-дослідження: «Як я впливаю на моє довкілля». |
с. 45-46, З.с.51-52 |
31. |
|
Діагностувальна робота №2 |
|
32. |
|
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів. |
|
33. |
|
Ми всі різні: звичаї і традиції. |
с. 47-49,53-55 |
34. |
|
Рослини. Будова рослин. |
с.50-51,З.с.56 |
35. |
|
Рослини — живі організми. |
с.51-53,З.с.56 |
36. |
|
Дерева, кущі, трав’янисті рослини. |
с.53, З.с.57 |
37 – 38. |
|
Різноманітність рослин у природі. |
с. 54-56, З.с.58-59 |
39 – 40. |
|
Розмноження квіткових рослин. Середовище існування рослини. |
с. 57 – 58, З.с.59-61 |
41. |
|
Сторінка дослідників. Як виростити нову рослину. Умови проростання насіння. Умови росту і розвитку рослин. |
с. 59-60, З.с.62 |
42. |
|
Сторінка дослідників. Як виростити нову рослину без насіння. |
с. 61-62, З.с.63 |
43. |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. |
|
44. |
|
Діагностувальна робота №3 |
|
45. |
|
Аналіз діагностувальної роботи. Підсумок за семестр. |
|
ІІ СЕМЕСТР |
|||
46. |
|
Тварини. |
с. 63-64, З.с.1-2 |
47. |
|
Як тварини пристосувалися добувати корм. |
с. 64-65, З.с.3-4 |
48. |
|
Різноманітність тварин у природі. Комахи. |
с. 66, З.с.5-8 |
49. |
|
Різноманітність тварин у природі. Риби. |
с. 67,З.с.8-10 |
50. |
|
Різноманітність тварин у природі. Земноводні . |
с. 68,З.с.11-12 |
51. |
|
Різноманітність тварин у природі. Плазуни. |
с. 69,З.с.12-14 |
52. |
|
Різноманітність тварин у природі. Птахи. |
с. 70,З.с.14-16 |
53. |
|
Різноманітність тварин у природі. Звірі. |
с. 71-72, З.с.17-18 |
54. |
|
Сторінка дослідників. Спостерігаю, доглядаю за тваринами. Кого поселимо в акваріум? |
с. 73-74, З.с.19-20 |
55. |
|
Повторення вивченого. |
|
56. |
|
Діагностувальна робота №4 |
|
57. |
|
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів. |
|
58. |
|
Гриби. |
с. 75-76, З.с.21-22 |
59. |
|
Бактерії |
З.с.23-24 |
60. |
|
Природні угруповання. Природне угруповання — ліс. |
с. 77-79, З.с.25-28 |
61. |
|
Природне угруповання — луки |
с. 80-81, З.с.29-32 |
62. |
|
Природне угруповання — прісна водойма. |
с. 81-83, З.с.32-34 |
63. |
|
Природне угруповання — море. |
с. 83-85, З.с.35-37 |
64. |
|
Повторення вивченого. |
|
65. |
|
Діагностувальна робота №5 |
|
66. |
|
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів. |
|
67. |
|
Людина. Організм людини. |
с. 86-87, З.с.38-40 |
68. |
|
Догляд за тілом. |
с. 88-89, З.с.41-43 |
69. |
|
Як ти ростеш і змінюєшся. |
с. 90-91, З.с.45-46 |
70. |
|
Як бути здоровими. |
с. 92-93, З.с.47-49 |
71. |
|
Людина — частина природи і суспільства. |
с. 94-95, З.с.50-52 |
72. |
|
Символіка. Що це таке ? |
с. 96-97, З.с.53-54 |
73. |
|
Державні символи нашої країни. |
с. 98-99, З.с.55-56 |
74. |
|
Українська мова— державна мова України. |
с.99-100, З.с.56 |
75. |
|
Проєкт-дослідження «Ми— громадяни України». |
с. 101-102, З.с.57-58 |
76. |
|
Діагностувальна робота №6 |
|
77. |
|
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів. |
|
78. |
|
Розповідаю про себе та інших. |
с. 103-104, З.с.59-60 |
79. |
|
Зовнішність людини. |
с. 105,З.с.61 |
80. |
|
Що таке характер? |
с. 106-107, З.с.62 |
81. |
|
Я маю право на права. Декларація прав дитини. |
с. 108, З.с.63 |
82. |
|
Я маю право на права. Від чого варто відмовитися, якщо запропонують. |
с. 109-110, З.с.64 |
83. |
|
У природі все взаємопов’язане. |
с. 111-113, З.с.65-66 |
84. |
|
Охорона природи. Червона книга України |
с. 114-116, З.с.67-68 |
85. |
|
Проєкт-дослідження «Пізнаємо рідний край». |
с. 117-118, З.с.69-70 |
86. |
|
Збережемо довкілля. |
с. 119, З.с.71-72 |
87. |
|
Сторінка дослідників. Нове життя старих речей. |
с. 120-121, З.с.73 |
88. |
|
Ти і світ людей. |
с. 122-123, З.с.74-75 |
89. |
|
Ти і твоя родина. Оформлення родовідного дерева. |
с. 124-125, З.с.76-77 |
90. |
|
Уроки чемності. |
с. 126-127, З.с.78 |
91. |
|
Моє ставлення до інших. Складання розповіді про друга/подругу. Написання листа-звернення до однолітків з іншої школи. |
с. 128-129, З.с.79 |
92. |
|
Народні ремесла. Станьте майстрами. Виготовлення ляльки-мотанки. |
с. 130-131, З.с.80-81 |
93. |
|
Святковий календар. |
с. 132-133, З.с.82-83 |
94. |
|
Україна і світ.
|
с. 134-135, З.с.84-85 |
95. |
|
Повторення вивченого. |
|
96. |
|
Діагностувальна робота №7 |
|
97. |
|
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів. |
|
98. |
|
Проєкт «Славетні українці» (відомі українці з різних сфер життя (мистецтво, спорт, наука). |
|
99. |
|
Проводимо дослідження. Що в моєму домі вироблено в інших країнах? Складання мапи маршруту цих товарів. |
с.135 |
100-101.
|
|
Екскурсія – дослідження «Природа рідного краю».
|
|
102. |
|
Твої безпечні канікули влітку. |
З.с.86-87 |
103-104. |
|
Резервні уроки. |
|
98. |
|
Підсумок за рік. |
|