Календарно-тематичне планування уроків ЯДС .

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків ЯДС у 3 класі за програмою О.Савченко до підручника Н.Бібік, Г.Бондарчук на 2024-2025 н. р.
Перегляд файлу

Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ

           За підручником «Я досліджую світ. Частина 1» 

Н.М.Бібік, Г.П.Бондарчук

Видавництво «Ранок», 2020 рік

 (3 години на тиждень)

№ уроку

Дата

уроку

Тема уроку

Стор. підр.,зош.

І СЕМЕСТР

  1.  

 

Україна — це я, Україна — це ми

 с. 3-5, З.с.2-4

  1.  

 

Твоя школа. Коли і де з’явилися перші школи.

 с. 6, З.с. 5-6

  1.  

 

Твоя школа. Шкільне приладдя: від минулого до сучасного.

 с. 7, З.с.5

  1.  

 

Проєкт-дослідження: «Історія моєї школи».

 с. 8, З.с.7

  1.  

 

Дорога до успіху, до професії.

с.9-10, З.с.8-9

  1.  

 

Приватний і громадський простір.

 с.11-12, З.с.11-12

  1.  

 

Приватний і громадський простір. Правила поведінки в гро­мадських місцях.

 с.13,

З.с.12-13

   8 – 9.

 

Дбаю про свою безпеку.

 с. 14-15,

З.с.14-15

     10.

 

Узагальнення і систематизація знань учнів.

 

     11.

 

Діагностувальна робота №1

 

     12.

 

Аналіз діагностувальної роботи. Природа — частина навколишнього середовища.

 с. 16-17,

З.с.16-18

     13.

 

Дивовижні явища природи.

 с. 18-19, З.с.19-21

     14.

 

Що і як я досліджую.

 с. 20-21,

З.с.22-24

     15.

 

Вчимося спостерігати. Визначаємо висоту Сонця за допо­могою гномона.

 с. 22, З.с.26

     16.

 

Вчимося спостерігати. Шишка-синоптик. Прогнозуємо погоду за хмарами.

 с. 23-24, З.с.25

     17.

 

Тіла навколо нас.

 с. 25-26, З.с.27-29

     18.

 

Сторінка дослідників. Досліджуємо речовини.

с.27- 28,30-31

     19.

 

Вода.

 с. 29-30,

З.с.32-33

     20.

 

Сторінка дослідників. Досліджуємо властивості води.

 с. 31,

З.с.34-35

     21.

 

Колообіг води в природі.

 с. 32-33,

З.с.36-38

     22.

 

Як вода потрапляє в наш дім.

 с. 34

     23.

 

Повітря.

 с. 35,

З.с.39-40

     24.

 

Сторінка дослідників. Досліджуємо властивості повітря.

 с. 36-37,

З.с.41

  25 - 26.

 

Гірські породи. Корисні копалини.

 с. 38-40,

З.с.42

     27.

 

Сторінка дослідників. Досліджуємо властивості корисних копалин.

 с. 41,

З.с.43-45

     28.

 

Ґрунт. Склад і утворення. Догляд.

 с. 42-43,

З.с.46-47

     29.

 

Сторінка дослідників. Досліджуємо властивості ґрунту.

 с. 44,

З.с.48-50

     30.

 

Проєкт-дослідження: «Як я впливаю на моє довкілля».

 с. 45-46,

З.с.51-52

     31.

 

Діагностувальна робота №2

 

     32.

 

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів.

 

 

     33.

 

Ми всі різні: звичаї і традиції.

с. 47-49,53-55

     34.

 

Рослини. Будова рослин.

с.50-51,З.с.56

     35.

 

Рослини — живі організми.

с.51-53,З.с.56

     36.

 

Дерева, кущі, трав’янисті росли­ни.

с.53, З.с.57

 37 – 38.

 

Різноманітність рослин у природі.

 с. 54-56,

З.с.58-59

 39 – 40.

 

Розмноження квіткових рослин. Середовище існування рослини.

 с. 57 – 58,

З.с.59-61

     41.

 

Сторінка дослідників. Як виростити нову рослину. Умови проростання насіння. Умови росту і розвитку рослин.

 с. 59-60,

З.с.62

     42.

 

Сторінка дослідників. Як виростити нову рослину без на­сіння.

 с. 61-62,

З.с.63

     43.

 

Узагальнення і систематизація знань учнів.

 

     44.

 

Діагностувальна робота №3

 

     45.

 

Аналіз діагностувальної роботи.

Підсумок за семестр.

 

ІІ СЕМЕСТР

     46.

 

Тварини.

с. 63-64, З.с.1-2

     47.

 

Як тварини пристосувалися добувати корм.

с. 64-65, З.с.3-4

     48.

 

Різноманітність тварин у природі. Комахи.

с. 66, З.с.5-8

     49.

 

Різноманітність тварин у природі. Риби.

с. 67,З.с.8-10

     50.

 

Різноманітність тварин у природі. Земноводні .

с. 68,З.с.11-12

     51.

 

Різноманітність тварин у природі. Плазуни.

с. 69,З.с.12-14

     52.

 

Різноманітність тварин у природі. Птахи.

с. 70,З.с.14-16

     53.

 

Різноманітність тварин у природі. Звірі.

с. 71-72, З.с.17-18

     54.

 

Сторінка дослідників. Спостерігаю, доглядаю за тварина­ми. Кого поселимо в акваріум?

с. 73-74,

З.с.19-20

     55.

 

Повторення вивченого.

 

     56.

 

 Діагностувальна робота №4

                     

     57.

 

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів.

 

 

     58.

 

Гриби.

с. 75-76, З.с.21-22

     59.

 

Бактерії

З.с.23-24

     60.

 

Природні угруповання. Природне угруповання — ліс.

с. 77-79, З.с.25-28

     61.

 

Природне угруповання — луки

с. 80-81, З.с.29-32

     62.

 

Природне угруповання — прісна водойма.

с. 81-83, З.с.32-34

     63.

 

Природне угруповання — море.

с. 83-85, З.с.35-37

     64.

 

Повторення вивченого.

 

     65.

 

Діагностувальна робота №5

 

     66.

 

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів.

 

 

     67.

 

Людина. Організм людини.

с. 86-87, З.с.38-40

     68.

 

Догляд за тілом.

с. 88-89, З.с.41-43

     69.

 

Як ти ростеш і змінюєшся.

с. 90-91, З.с.45-46

     70.

 

Як бути здоровими.

с. 92-93, З.с.47-49

     71.

 

Людина — частина природи і суспільства.

с. 94-95, З.с.50-52

     72.

 

Символіка. Що це таке ?

с. 96-97, З.с.53-54

     73.

 

Державні символи нашої країни.

с. 98-99, З.с.55-56

     74.

 

Українська мова— державна мова України.

с.99-100, З.с.56

     75.

 

Проєкт-дослідження «Ми— громадяни України».

с. 101-102, З.с.57-58

     76.

 

Діагностувальна робота №6

 

     77.

 

Аналіз діагностувальної роботи.  Узагальнення і систематизація знань учнів. 

 

 

     78.

 

 

Розповідаю про себе та інших.

с. 103-104, З.с.59-60

     79.

 

Зовнішність людини.

с. 105,З.с.61

     80.

 

Що таке характер?

с. 106-107, З.с.62

     81.

 

Я маю право на права. Декларація прав дитини.

с. 108, З.с.63

     82.

 

Я маю право на права. Від чого варто відмовитися, якщо запропонують.

с. 109-110, З.с.64

     83.

 

У природі все взаємопов’язане.

с. 111-113, З.с.65-66

     84.

 

Охорона природи. Червона книга України

с. 114-116, З.с.67-68

     85.

 

Проєкт-дослідження «Пізнаємо рідний край».

с. 117-118, З.с.69-70

     86.

 

Збережемо довкілля.

с. 119,   З.с.71-72

     87.

 

Сторінка дослідників. Нове життя старих речей.

с. 120-121, З.с.73

     88.

 

Ти і світ людей.

с. 122-123, З.с.74-75

     89.

 

Ти і твоя родина. Оформлення родовідного дерева.

с. 124-125, З.с.76-77

     90.

 

Уроки чемності.

с. 126-127, З.с.78

     91.

 

Моє ставлення до інших. Складання розповіді про друга/подругу. Написання листа-звернення до однолітків з іншої школи.

с. 128-129, З.с.79

     92.

 

Народні ремесла. Станьте майстрами. Виготовлення ляльки-мотанки.

с. 130-131, З.с.80-81

     93.

 

Святковий календар.

с. 132-133, З.с.82-83

     94.

 

Україна і світ.

 

с. 134-135, З.с.84-85

     95.

 

Повторення вивченого.

 

     96.

 

Діагностувальна робота №7

 

     97.

 

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів.

 

     98.

 

Проєкт «Славетні українці» (відомі українці з різних сфер життя (мистецтво, спорт, наука).

 

     99.

 

Проводимо дослідження. Що в моєму домі вироблено в інших країнах? Складання мапи маршруту цих товарів.

с.135

100-101.

   

 

Екскурсія – дослідження «Природа рідного краю».

 

 

     102.

 

Твої безпечні канікули влітку.

З.с.86-87

103-104.

 

Резервні уроки.

 

     98.

 

Підсумок за рік.

 

 

 

doc
Додав(-ла)
Грузд Світлана
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Планування
НУШ
Додано
5 листопада
Переглядів
35
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку