Календарно - тематичне планування уроків з англійської мови
на I семестр 2020/2021 навчального року в 1 класі
за підручником “English with Smiling Sam” О.Д. Карпюк
Тернопіль: Астон, - 2018 р.
Тижневе навантаження 2 години
№ уроку |
Дата/ уроки |
Тематична сфера і ситуація спілкування |
Мовленнєві функції |
Соціокультурна/ Соціолінгвістична компетенція |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
||
Лексика |
Граматика/ Фонетика |
Аудіювання/Читання |
Елементи письма/ Говоріння |
|||||
Unit 1 “Hello, Friends!” (Привіт, друзі!) 7 годин |
||||||||
1. |
|
Привіт, я – Смайл! SB p.6 – 9 TF p.111 |
Привітатися, представити себе дорослим і ровесникам |
Особливості привітання та знайомства Співати разом |
Hello, Hi, Bye імена героїв: Smiley |
What’s your name? My name’s/I’m… Nice to meet you! |
Пісня“Hello!” Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього |
Представити себе. ‘’Hotpotato” game |
2. |
|
Привіт! SB p.10 TF p.112 |
Привітатися, представити себе дорослим і ровесникам |
Особливості привітання та знайомства Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки |
Імена героїв: Liz, Nick, Vic, Ben, Sue, Harry |
What’s your name? I’m (name) |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього. Ball game |
Діалогічне мовлення: запитати про чиєсь ім’я та надати відповідь
|
3. |
|
Давайте знайомитись. SB p.11 TF p.112 |
Називати імена однокласників |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки Співати разом |
Імена дітей; boys, girls, badges |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Римівка. Mamorygame. Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Робота в парах, діалогічне мовлення; Виготовляти іменні бейджі |
4. |
|
Привіт! Я – Луї! SB p.12 – 13 TF p.112 |
Називати імена героїв. Знайомитись |
Співпрацювати в парі |
Цифри: one, two, three, four, five |
Let’s count the children |
Прослухати висловлювання та повторювати. Співати пісню |
Діалогічне мовлення. Робота в групах і парах
|
5. |
|
Як тебе звати? SB p.14 - 15 TF p.112 – 113 |
Розмова з однолітками |
Особливості привітання та знайомства |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
“Goodbyesong”, Розуміти короткі і прості вказівки. “SayHello!” game. Римівка |
Повторювати за прослуханим Інсценувати історію |
6. |
|
Привіт! Будемо знайомитись! SB p.16 - 17 Test. TF p.113 |
Повторення структур, представлених у розділі |
Особливості знайомства. Рольова гра |
Привітання, вік Цифри від 1 до 10
|
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Вказувати відповідний малюнок. Storytime |
Рольова гра «Знайомство в парку» |
7. |
|
Нові друзі. Revision SB p.18-19 TF p.113 |
Описувати малюнки / називати діїзображені на малюнках |
Ознайомлення з культурою України Співпрацювати в парі |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміти мовлення вчителя з даної теми, короткі інструкції. Вказувати відповідний малюнок |
Обирати відповідь Зіграй роль |
Unit 2. “My school” (Моя школа) 9 годин |
||||||||
8. |
|
Моє шкільне дерево. SB p.20 – 21 TF p.113 |
Назвати предмети в класі |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки |
School; pencil, pen; bag, rubber, book, desk, copybook, ruler, pencil box, |
It is a pen. Open your bag. Close your pencil-box.! your, my |
Римівка. Прослуховувати і вказувати. |
Послухай і повтори назви шкільних предметів |
9. |
|
На уроках англійської мови. SB p.22 TF p.113 |
Назвати предмети в класі |
Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
What’s this? It’s a (ruler). Is it a (ruler)? Yes, it is. No, it isn’t. |
Прослуховувати та реагувати на прослухане. Послухай і повтори (і вкажи)
|
Ставити питання та відповідати на них. Guessing game.
|
10. |
|
Мої шкільн речі. SB p.23 TF p.114 |
Назвати предмети в класі |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
It isn’t my pen. Look at (the desk). Tell me. Show me. |
Пісня “What’s this” Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Повідомляти про належність предметів |
11. |
|
Як ти гадаєш «Що це?» SB p.24 TF p.114 |
Розуміти та виконувати вказівки |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки |
Please Thank you welcome |
Sit (at your desk). Open your (bag). Close your (book). Pass me (a pen). |
Демонструвати розуміння висловлювань. Заспівай “What’s this?” |
Повторювати за прослуханим Даватиінструкції іншим учням |
12. |
|
Час цікавих ігор. SB p.25 TF p.114 |
Розвиток навичок аудіювання Дякувати Просити вибачення |
Правила ввічливості Стежити за презентованою інформацією |
Цифри: six, seven, eight, nine, ten. |
I’m sorry. It’s OK, Pass me the pen. Here you are. Thank you. |
Історія “Watch out, Flash!” Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками |
Guessing game. Повторювати речення |
13. |
|
Давайте рахувати! SB p.26 - 27 TF p.114 |
Називати предмети у множині |
Правила ввічливості Робота в групах і парах |
Desk, table, chair, clap, count |
I can see two tables. This is a bag.
|
Розуміти короткі і прості вказівки. Римівка |
Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу. Полічи і скажи
|
14. |
|
Ми – роботи! SB p.28 - 29 |
Розуміти та виконувати вказівки |
Ввічливість. Робота в групах |
Big, small, short, long |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміти короткі і прості вказівки. Заспівай. |
Описувати предмети. Розіграй історію |
15. |
|
Урок англійської мови. SP p.30 - 31 Test, TF p.115 |
Повторення структур, представлених у розділі |
Виконання тестових завдань. Storytime |
Take, give, sit down, stend up |
Sit (at your desk). Open your (bag). Close your (book). Pass me (a pen).Take a pen. |
Слухай та показуй. Послухай та заспівай. Storytime |
Відмічати правильну відповідь. Повторити прослухане. |
16. |
|
Час оповідань./ Revision. Згадаймо, що ми вивчили SB p.32 – 33 TF p.115 |
Перевірка розуміння вивченого матеріалу |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків
|
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Слухати вчителя та реагувати на прослухані висловлювання. Розуміти вказівки. |
Інсценізувати мікросценку Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу. Грати в гру |
Unit 3 “Family&Friends” (Сім’я та друзі) 9 годин |
||||||||
17. |
|
Моя сім’я. Вивчення літериAa SB p.34 TF p.115 |
Називати членів своєї родини |
Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя. Росказувати про свою родину |
Family, mother, father, sister, brother |
I have a mother. I love my father. |
Читання простих слів з буквою Аа (звук [æ]). Слухати і повторювати вірш “Family” |
Написання ліетриAa за зразком. Віготовлення букви з пластеліну |
18. |
|
Знайомся: це – моя родина. Вивчення літери Bb SB p.35 TF p.116 |
Розповідати про своюродину |
Відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя/диск |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків. He, She, friend |
This is my friend Max. He is my brother. She is my sister. |
Читання простих слів з буквою Bb, звук [b]. Покажи і назви імя свого друга |
Написання літери Bb. Намалюй друга. Рольова гра, міні діалог. |
19. |
|
Моє сімейне дерево. Вивчення літери Сс SB p.36 |
Питати однокласників про членів їх сім’ї та давати відповідь. |
Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Who is this? This is my… |
Читання простих слів з буквою Сс, звук [k]. Послухай і повтори. .Покажи і назви |
Написання літели Сс. Ставити питання та відповідати на них.Намалюй свою родину.Міні діалог |
20. |
|
Моя дружна родина. Вивчення літери Dd SB p.37 - 38 TF p.116 |
Повідомляти про свою родину по фотографії |
Відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя/диск |
Uncle, aunt,cousin, grandmother (Granny), grandfather (Grandpa) |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Читання простих слів з буквою Dd. Звук [d]. Пісня “Family Слухай та показуй. |
Написання літери Dd. Повторювати за прослуханим |
21. |
|
У мене є друг. Вивчення літериEe SB p.39 TF p.116 |
Описувати себе, свої друзів |
Співпрацювати в парі |
He, She, boy, girl |
Iamagirl. Mynameis … ThisisTom. He is a boy. She is a girl. |
Читання простих слів з літерою Ее. Звук [е]. Послухай і повтори. Слухай і показуй. |
Написання букви Ее. Розповідати про себе. Покажи та скажи. |
22. |
|
Знайомся: це – мій друг! Вивчення літери Ff SB p.40 TF p.116 |
Описувати себе, знайомство з новими друзями |
Культура спілкування. Робота в групах. |
Well, bad, so-so |
Nice to meet you! How are you? I’m (fine, ok, well, bad, so-so) |
Читання простих слів з буквою Ff. Звук [f] Послухай та повтори. Добери та скажи. |
Написання букви Ff. Інсценувати історію, поговоріть утрьох |
23. |
|
Хто це? Це – мій друг! Вивчення літери Gg SB p.41 TF p.117 |
Представити свого друга родині. |
Культура спілкування. Робота в групах
|
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Читати прості слова з буквою Gg. Звук [g]. Слухай та показуй |
Написання букви Gg. Інсценувати знайомство. |
24. |
|
Час оповідань. Storytime Вивчення літери Hh. SB p.42 – 43; TF p.117 |
Розповідати про свою родину та друзів |
Розуміти конкретну інформацію |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Читання простих слів з буквою Hh. Звук [h]. Розуміння детальної інформації при аудіюванні |
Написання літери Hh. Ставити питання та відповідати на них Заспівай пісню |
25. |
|
Давайте пограємось! Revision Вивчення літериIi SB p.44 – 45; TFp.117 |
Перевірка розуміння вивченого матеріалу |
Відтворювати мовленнєві зразки. Розуміти конкретну інформацію |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Читання простих слів з буквою Ii. Звук [i]. Послухай та знайди. Пограй у гру. |
Написання букви Іі. Намалюй «родинне дерево» своєї сім’ї |
Unit 4 “My pets” (Мої домашні улюбленці) 7 годин |
||||||||
26. |
|
Наші улюбленці. Вивчення літери Jj SB p.46 -47 TF p.118 |
Знайомство з новою лексикою. |
Відтворювати мовленнєві зразки англійською мовою. |
Pet, hamster, parrot, rabbit, mouse, fish, look |
What is this? – It’s a rabbit. Is it a fish? – Yes, it is./No, it is not. |
Читання простих слів з буквою Jj. Звук [j]. Послухай та покажи. Заспівай пісню про тварин |
Написання букви Jj. Запитай і дай відповідь (міні діалог).Називати тварин під час гри |
27. |
|
Наші улюбленці Вивчення літери Kk SB p.48 – 49 TF p.118 |
Знайомство з новою лексикою. Називати тварин. |
Відтворювати мовленнєві зразки. Розуміти конкретну інформацію |
Dog, cat, pig, bird, turtle, animals |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Читання простих слів з літерою Kk.Звук [k]. Послухай, покажи і повтори. |
Написання літери Kk. Поговори зі своїми друзями про улюблених тварин. Пограй у гру “Pazzle” |
28. |
|
Різнокольоровий світ! Вивчення літери Ll SB p.50 TF p.118 |
Повторення структур, представлених у розділі |
Відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя/диск |
Colours, yellow, brown, blue, pink, red, orange, green, white, black, grey |
My pig is pink. My parrot is blue. |
Читання простих слів з літерою Ll. Звук [l]. Вказувати відповідний малюнок. Заспівай пісню про кольори |
Написання літери Ll. Розповідати про свого улюбленця. |
29. |
|
Наші улюбленці. Вивчення літери Mm SB p.51
|
Розмова з однолітками |
Культура спілкування. Робота в групах
|
Have/has got |
I have got… He/She has got… |
Читання простих слів з літерою Mm. Звук [m]. Слухай та показуй. Заспівай |
Написання літери Mm. Рольва гра «Інтерв’ю» |
30. |
|
Час оповідань. Вивчення літери Nn StoryTime SB p.52 – 53 TF p.118 |
Називати предмети, зображені на малюнку |
Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя |
Big, small, horse, cow, duck, sheep, goose |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Читання простих слів з літерою Nn. Звук [n]. Слухай, повторюй та показуй. Заспівай пісню. |
Написання літери Nn. Зіграй роль |
31. |
|
Світ тварин. Revision Вивчення літери Oo SB p.54 – 55; TF p.118 |
Називати предмети, зображені на малюнку. Повторення структур, представлених у розділі |
Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Читання простих слів з літерою Oo. Звук [o]. Послухай та покажи. Перевірка знань Написання ліетр Aa, Bb, Cc, Tt за зразком |
Написання літери Оо. Послухай та відміть правильну відповідь |
32. |
|
Повторення та узагальнення вивченого протягом семестру матеріалу. Виконання вправ. Повторення пісень та віршів. Перевірка знань. |
1