Урок. Story time (I can)

Про матеріал
Урок. Story time (I can). До піддручника English with Smiling Sam. 1. Оксани Карпюк.
Перегляд файлу

План-конспект уроку: Story time

Мета: практична: ознайомити діток з новим граматичним матеріалом,  удосконалити вміння правильно запитувати  та відповідати на уроці в парах; формувати в учнів вміння переключатися на різні види діяльності; повторити  лексичний матеріал до теми “I can play”; освітня: поглиблювати збільшення пасивного словника дитини; розвивальна: розвивати лексичні навички та навички мовлення; формувати в учнів вміння переключатися на різні види діяльності; розвивати творче та логічне мислення, спритність та активність учнів в умовах гри;  розвивати різні види пам’яті (слухову і зорову), мовну здогадку, мовленнєву реакцію, навички письма; виховна: виховувати почуття ввічливості, культуру мовлення,  самостійність, інтерес до вивчення англійської мови.

Тип уроку: урок повторення вивченого матеріалу.

Очікувані результати навчального заняття: вивчити нові граматичні конструкції: Who is this? / This is Vicky. What is this? / It’s Nina,  вміти вести діалог, знати лексичний матеріал до теми “I can play”; вміти відповісти на запитання: What do you can? / I can run…; активно працювати в команді, повторити вивчені на попередніх уроках літери.

Обладнання: підручник, робочий зошит, класна дошка, наочний матеріал, телевізор,  роздатковий матеріал, флешка, аудіоматеріали, плакат з алфавітом, наліпки.

Хід уроку:

І. Початок уроку. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення. Організаційний момент. Привітання. Повідомлення теми та мети уроку.

-Take your sits. Glad to see you! T.: I am glad to see you. P.: I am glad to see you too! Учні, сьогодні на уроці ми навчимося говорити англійською про те, що ми вміємо робити,  відповідатимемо на запитання: Who is this? / This is Vicky. What is this? / It’s Nina; виконаємо багато завдань та ігор.

2. Song “Hello”.

3. Робота в парах. Game “Speak to your friend” (How are you?).

4. Повторення лексичного матеріалу на с. 92, 94. Game “Ukrainian-English”.

5. Game “Who is this?” (This is Vicky). “What is this?” ( It’s Nina) (Запам’ятовування та практикування у вимові цих конструкцій).

6. Повторення вивчених на попередніх уроках літер (Ww, Xx, Yy, Zz). Game «Missing letters» “What letter is missing?”

7. Song “A healthy meal”  and “I am thirsty”.

8. Фізкультхвилинка (“What can you do?”. T: Now let’s relax a little. Stand up and be active!

ІІ. Основна частина уроку.

9. Ех. 1, 2,  р. 102;

10. Song (Послухай та заспівай, показуючи на м алюнок на р. 103. Ех. 5).

11. PB t. 4, p. 103. (This is zebra. This is… ).

11. Працюємо в робочому зошиті. ABC  р. 14.

12. Ех. 1, 2 р. 82;

13.  Game “Add a letter”. Робота в командах (Повторити вивчені літери. Вчитель записує на дошці вивчені великі літери, а на маленькі літери залишає місце. Учні по черзі з обидвох команд виходять до дошки та дописують пропущені літери). Переможе ця команда чиї гравці запишуть правильні пропущені літери.

 III. Заключна частина. Підведення підсумків. Т: Що ми робили сьогодні на уроці? Що вам найбільше сподобалося? (Учні висловлюють свої думки.). Діточки, ми все виконали на уроці, що запланували? Що ми зробили сьогодні на уроці? – Ми говорили сьогодні на уроці  про те, що ми вміємо робити,  відповідали на запитання: Who is this? / This is Vicky. What is this? / It’s Nina; виконали багато завдань та ігор, співали пісень, працювали в команді.

T: The lesson is over. Вчитель роздає наліпки за активність та самостійність на уроці.

Goodbye, children! P: Goodbye, teacher!  Song “Goodbye”. See you soon.

 

 

 

 

doc
Додано
1 червня 2021
Переглядів
640
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку