19 квітня о 18:00Вебінар: Як організувати якісний урок літератури для учнів із кліповим мисленням

Календарно-тематичне планування уроків з англійської мови у 1 класі до підручника "Start up" авт. Доценко І.В., Євчук О.В.,Губарєва С.С., на ІІ семестр

Про матеріал
Календарно-тематичне планування було розроблено для 1 класу на ІІ семестр до підручника "Start up" автори І.В.Доценко, О.В.Євчук, С.С.Губарєва для НУШ згідно рекомендації Міністерства Освіти і науки України
Перегляд файлу

 

 

Календарно - тематичне планування

уроків англійської мови у 1 класі

до підручника “Start up”

Губарєва С.С., Доценко І.В., Євчук О.В.

ІI семестр

Дата

Тема

Очікувані результати

Мовленнєвий матеріал

Вправи та завдання

Рецептивні

Інтеракційні

Продуктивні

Змістова лінія

Лексика

Літери і фонікси

Сприймання на слух

Зорове сприймання

Усна взаємодія

Усне висловлювання

Писемне висловлювання

UNIT 4. Animals.Тварини.

Громадянська відповідальність: вибудовує товариські ставлення до тварин

33

 

У мене є кролик. Формування навичок іншомовного мовлення. Рольові ігри.

Розпізнає англійські звуки, ключові слова, називає тварин

Parrot,rabbit,dog,bird

I have got…

Letters G,H

Впр.1,2,3 c.59-60

Впр.4 c.60

Впр.1,2,3,4,5 c.59-60

 

Letters G,H

34

 

Мої домашні улюбленці. Розвиток навичок усного висловлювання. Лічба до 10.

Називає тварин, рахує до 10

Puppy,kitten,hamster,

chinchilla

Letters I,J

Впр.1,2,3 с.61-62

Впр.4 с.62

Впр.1,2,3 c.60-61

Впр.4,5с.61

Letters I,J

35

 

Велике чи маленьке? Розвиток навичок усного висловлювання.

порівнює

Big,small

I’ve got…

Letters K,L

Впр.1,2,3 с.63-64

Впр. 4,5

с.64-65

Впр. 4,5

с.64-65

Впр. 4,5

с.64-65

Letters K,L

36

 

Це велика свиня? Розвиток навичок усної взаємодії. Робота в парах.

Запитує інших та відповідає на запитання про тварин

Chicken, pig, cow,

sheep

Letters M,N

Впр.1,2,3 с.66-67

Впр.4 с.67

Впр.2,4

с.67

Впр.2,4

с.67

Letters M,N

37

 

Наскільки велика свиня? Розвиток навичок сприйняття на слух. Робота в парах.

Запитує інших та відповідає на запитання про тварин, розпізнає знайомі слова повсякденного вжитку у знайомому контексті, розпізнає числа

Mouse, lion, cat

I can see…

Letters O,P

Впр.1,2,3 с.68

 

Впр.4,5 с.69

Впр.4,5  с.69

Letters O,P

38

 

Я вмію бігати. Розвиток навичок усної взаємодії. Рольові ігри.

Запитує та повідомляє інформацію про себе, вживаючи короткі сталі вирази

Run,jump, climb,fly

I can run.

Letters Q,R

Впр.1,2,3 с.70-71

 

Впр.4,5 с.71

Впр.4,5 с.71

Letters Q,R

39

 

Ми бачимо вовка. Розвиток навичок сприйняття на слух. Робота в парах.

Розуміє короткі, прості запитання, виражає свої почуття та думки, вживаючи прості слова та супроводжуючи їх невербально

Wolf, monkey, bear, fox

Letters S,T

Впр.1,2,3 с.72-73

Впр.4 с.73

Впр.2,4 с.73

 

Letters S,T

40

 

Риби вміють плавати.  Розвиток навичок усної взаємодії. Робота з малюнками.

Запитує та повідомляє інформацію про тварин, вживаючи короткі сталі вирази та використовуючи за потребою жести ,

здогадується про значення слів, які  супроводжуються малюнком

 

Giraffe, fish, crocodile, horse

It can walk and swim.

 

Впр.1,2,3 с.74

Впр.4,5

с.75

Впр.1,2,4

с.74-75

Впр.4,5

с.75

 

41

 

Повторення. Розвиток навичок усного висловлювання. Розповіді учнів.

 

Описує тварин, уживаючи прості слова та формульні вирази

Draw, cut out, stick, let’s play

What colour is it?

 

Впр.1,2,3 с.76-77

Впр.1,2 с77

Впр.1,2,4

с.76-78

Впр.2,4 с.78

 

42

 

Повторення. Розвиток навичок усного висловлювання. Лічба до 18.

Описує тварин, уживаючи прості слова та формульні вирази, рахує до 10

Draw, cut out, stick, let’s play

What colour is it?

 

Впр.1,2,3 с76-77

Впр.1,2 с77

 

Впр2,.4 с.78

 

43

 

Повторення. Розвиток навичок усної взаємодії. Рольові ігри.

Запитує інших та відповідає на запитання про тварин

 

Draw, cut out, stick, let’s play

What colour is it?

 

Впр.1,2,3,4 с.76-78

Впр.2,4 с.78

Впр. 4 с.78

Впр.2,4 с.78

 

UNIT 5. Holidays. Свята.

 

Громадянська відповідальність: вибудовує товариські стосунки з іншими

 

Екологічна безпека та сталий розвиток: розуміє необхідність приведення в порядок місця відпочинку

 

44

 

З днем народження!  Розвиток навичок усного висловлювання. Назви іграшок.

Називає іграшки, здогадується про значення слів, які супроводжуються малюнком , запитує інших та відповідає на запитання

 

Present, flower, cake, balloon

Happy birthday, dear.

Letters U,V

Впр.1,2,3 с.79

Впр.1,2,3 с.79-80

Впр.2,4,

с.79-80

Впр.4 с.80

Letters U,V

45

 

Скільки тобі років?  Розвиток навичок сприйняття на слух. Робота з малюнками.

Розуміє короткі, прості запитання та відповідає на них, розпізнає знайомі слова з опорою на наочність

 

How old are you?

Letters W,X

Впр.1,2,3 с.81-82

Впр. 2,4

с.81-82

Впр. 2,4,

с.81-82

Впр. 2,4,

с.81-82

Letters W,X

46

 

Скільки їй років?  Розвиток навичок усного висловлювання. Лічба до 10.

Розпізнає числа, якщо мовлення повільне та чітке, рахує до 10, розпізнає знайомі слова з опорою на наочність

 

How old is she/he?

Letters Y,Z

Впр.1,2,3, с.83-84

Впр.1,2,4 с83-84

 

Впр.1,2,4 с.83-84

Letters Y,Z

47

 

Щасливого Великодня! Розвиток навичок усного висловлювання. Робота з малюнками.

Розпізнає кольори з опорою на наочність

та  під час сприймання усної інформації

 

Easter, basket, Easter Bunny, egg

Happy Easter day!

 

Впр.1,2,3 с.85-86

Впр.4,5

с.86

Впр.4,5 с.86

Впр.4,5 с.86

 

48

 

Повторення. Розвиток навичок усної взаємодії. Рольові ігри.

Запитує інших та відповідає на запитання про кольори та розпізнає їх якщо супроводжуються малюнками

 

What is this? What colour is it?

 

Впр.1,2 с.87-88

Впр.1,2 с.87-88

Впр.1,2  с.87-88

Впр.1,2  с.87-88

 

49

 

Повторення. Розвиток навичок усної взаємодії. Робота в парах.

Розуміє короткі, прості запитання, твердження, реагує на них,

запитує інших та відповідає на запитання про активний відпочинок

 

What is this? What colour is it?

 

Впр.3,4 с.88-89

Впр.3,4 с.88-89

Впр.3,4 с.88-89

 

 

50

 

Повторення.. Розвиток навичок сприйняття на слух. Робота з малюнками.

Розпізнає знайомі слова і фрази під час сприймання усної інформації, здогадується про значення слів, якщо вони супроводжуються малюнком

 

What is this? What colour is it?

 

Впр.1,2,3,4 с.87-89

Впр.1,2,3,4 с.88-89

Впр.1,2,3,4 с.88-89

 

 

UNIT 6. Food.Їжа.

Громадянська відповідальність: вибудовує товариські стосунки з іншими

Екологічна безпека та сталий розвиток: розуміє необхідність приведення в порядок місця відпочинку

51

 

У тебе є сендвіч із рибою? Формування навичок писемного продукування. Літери алфавіту.

 

Пише літери з опорою на наочність, модель

Sandwich, Meat, fish, cheese

Have you got a…?

 

Впр. 1,2,3 с.90

Впр. 3,4 с.90-91

 

Впр. 3,4,5 с.90-91

 

 

52

 

Що в твоєму ланч-боксі? Розвиток навичок усної взаємодії. Робота в парах.

Запитує та повідомляє інформацію про їжу, вживаючи короткі сталі вирази,

уточнює інформацію

Orange, banana, kiwi, lunchbox

What’s in your lunch?

 

Впр.1,2 ,3

с. 92-93

Впр.3,4 с.92-93

Впр.3,4 с.92-93

Впр.3,4,5

с. 92-93

 

53

 

Я люблю чай. Формування навичок писемного продукування.

 

Пише літери з опорою на наочність, модель

Potato, tomato, glass of milk, cup of tea

I like tea.

 

 

Впр. 1,2,3 с.94

 

Впр. 3,4,5 с.94-95

 

Впр. 3,4,5 с.94-95

 

Впр. 3,4,5 с.94-95

 

 

Впр.5 с.95

54

 

Що на ланч? Розвиток навичок усної взаємодії. Робота в парах.

Запитує та повідомляє інформацію про їжу, вживаючи короткі сталі вирази,уточнює інформацію

Rice, sausage, soup, bread

What is for lunch?

 

 

Впр.1,2,3 с.96

Впр.3,4 с.97

Впр.3,4 с.97

Впр. 3,4,5 с.94-97

 

Впр.5 c.97

 

55

 

Який сьогодні день? Формування навичок писемного продукування.

Пише літери з опорою на наочність, модель

Days of week

What day is it today?

 

 

Впр.1,2,3 с.98

Впр.3,4 с.99

 

Впр.4 с.99

 

 

Впр.5 с.99

56

 

Меню. Розвиток навичок сприйняття на слух. Проектна робота.

Реагує на короткі, прості твердження, якщо вони вимовляються повільно й чітко, розпізнає знайомі слова, що супроводжуються малюнками,  описує малюнки

Let’s have lunch!

 

 

Впр.1,2,3 с.100

Впр.3,4,5 с.100-101

Впр.3,4,5 с.101

Впр.4 с.101

Впр.5 с.101

57

 

У кафе. Узагальнення вивченого матеріалу.

Пише літери з опорою на наочність, модель, запитує та повідомляє інформацію про їжу, вживаючи короткі сталі вирази

 

Pizza, cola, ice cream, juice

Give me an ice cream, please.

 

 

Впр. 1,2,3 с.102

Впр.3,4,5

с.102-103

 

Впр.4,5

С.103

Впр.5

С.103

58

 

Удома. Проектна робота.

Уточнює інформацію, уміє привітати зі святом

Salad, chocolate, biscuit, jam

Give me two sausages, please.

 

 

Впр. 1,2,3 с.104

Впр.3,4,5

с.104-105

Впр.3,4,5

с.104-105

Впр.3,4,5

с.104-105

Впр.5

с.104-105

59

 

Повторення. Узагальнення вивченого матеріалу. Підсумковий урок.

Розуміє короткі, прості запитання, твердження та реагує на них.

Розпізнає знайомі слова і фрази під час сприймання усної інформації. Розпізнає знайомі слова з опорою на наочність.

Запитує та повідомляє інформацію про себе, вживаючи короткі сталі вирази.

Описує їжу короткими фразами.

Give me a cake, please

 

 

Впр. 1,2,3 с.106-108

Впр. 1,2,3 с.106-108

Робота в парах

Розповіді учнів

 

 

UNIT 7. School. Школа.

Громадянська відповідальність: вибудовує товариські стосунки з іншими

Екологічна безпека та сталий розвиток: розуміє необхідність приведення в порядок місця відпочинку

60

 

Довге чи коротке? Формування навичок писемного продукування. Літери алфавіту.

 

Пише літери з опорою на наочність, модель

Pen, pencil, ruler, long, short

Is it a long pen?

 

Впр.1,2, 3 с.109-110

Впр. 3,4,5 с.110-111

 

 

Впр. 3,4,5 с.110-111

 

Впр. 5 с.111

 

61

 

Що в твоєму портфелі? Розвиток навичок усної взаємодії. Робота в парах.

Запитує та повідомляє інформацію про шкільні предмети, вживаючи короткі сталі вирази,

уточнює інформацію

Book, copybook, pencil case, schoolbag, rubber

What is in your schoolbag?

 

Впр.1,2,3

с. 112

Впр 2,4 с.112-113

Впр.4,5 с.112-113

Впр.5

с. 113

 

62

 

Це наша школа. Формування навичок писемного продукування. Літери алфавіту.

 

Пише літери з опорою на наочність, модель

School, teacher, pupil, blackboard

This is a pupil.

 

 

Впр.1,2, 3 с.114

 

Впр. 4,5 с.115

 

Впр. 4,5,6 с.115

 

Впр. 4,5,6 с.115

 

 

Впр.6 с.115

63

 

Це моя класна кімната. Розвиток навичок усної взаємодії. Робота в парах.

Запитує та повідомляє інформацію про клас, вживаючи короткі сталі вирази,

уточнює інформацію,

Classroom, table, desk, chair

It is my classroom.

 

 

Впр.1,2,3 с.116-117

Впр.2,3 с.116-117

Впр.2,3,4 с.116-117

 

Впр.4с.117

64

 

Розгорни свою книжку. Формування навичок писемного продукування. Літери алфавіту.

Пише літери з опорою на наочність, модель

Open your book. Close your book!

 

 

Впр.1,2,3 с.118-120

 

Впр.1,2,4 с.118-120

 

Впр 4,5 с.120

 

65

 

Повторення. Розвиток навичок сприйняття на слух. Проектна робота.

Реагує на короткі, прості твердження, якщо вони вимовляються повільно й чітко, розпізнає знайомі слова, що супроводжуються малюнками,  описує малюнки

What is in your schoolbag?

 

 

Впр.1,2 с.121-122

Впр.1,2 с.121-122

Впр.1,2 с.121-122

Впр.1,2 с.121-122

 

66

 

Повторення. Узагальнення вивченого матеріалу.

Пише літери з опорою на наочність, модель, запитує та повідомляє інформацію про шкільні предмети, вживаючи короткі сталі вирази

 

ЛО теми

 

 

Впр. 3 с.122

Впр. 3 с.122

 

Впр. 3  с.122

 

 

67

 

Повторення. Проектна робота.

Уточнює інформацію, уміє назвати шкільні предмети

ЛО теми

 

 

Впр.1,2,3 с.123-124

Впр.1,2,3 с.123-124

 

Впр.1,2,3 с.123-124

 

68

 

Повторення. Все, що я знаю. Узагальнення вивченого матеріалу. Підсумковий урок.

Розуміє короткі, прості запитання, твердження та реагує на них.

Розпізнає знайомі слова і фрази під час сприймання усної інформації. Розпізнає знайомі слова з опорою на наочність.

Запитує та повідомляє інформацію про шкільні предмети, вживаючи короткі сталі вирази.

 

ЛО з вивчених тем

 

 

 

 

Робота в парах

Розповіді учнів

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 1 клас, Планування
НУШ
Додано
12 січня
Переглядів
599
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку