Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ За підручником «Я досліджую світ. Автори: Т. Гільберг, С. Тарнавська, Л. Грубіян, Н. Павич (2021)» для 4 класу (3 години на тиждень) І семестр
№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітки |
|
05.09 |
Як наука допомагає нам пізнавати навколишній світ (с. 4) |
|
Природа України |
|||
|
06.09 |
Наша країна – Україна (с. 8) |
|
|
07.09 |
Для чого потрібні глобуси і карти (с. 11) Вхідна діагностувальна робота |
|
|
12.09 |
Про що розповідають карти (с. 15) |
|
|
13.09 |
Як орієнтуватися на місцевості (с. 19) |
|
|
14.09 |
Що таке план місцевості(с. 24) |
|
|
19.09 |
Що таке масштаб (с. 28) |
|
|
20.09 |
Яка поверхня України (с. 31) |
|
|
21.09 |
Що змінює поверхню Землі(с. 35) |
|
|
26.09 |
Які країни є сусідами України (с. 38) |
|
|
27.09 |
Ми – громадяни України (с. 44) |
|
|
28.09 |
Про великі права маленької дитини (с. 47) |
|
|
03.10 |
Узагальнення та систематизація знань учнів з теми «Природа України» |
|
|
04.10 |
Діагностувальна робота з теми «Природа України» |
|
|
05.10 |
Аналіз діагностувальної роботи. |
|
Культурна спадщина України |
|||
|
10.10 |
Що ми знаємо про свою історію (с. 53) |
|
|
11.10 |
Славетні творці української держави (с. 60) |
|
|
12.10 |
Де шукати скарби України (с. 63) |
|
Багатства України |
|||
|
17.10 |
На які природні ресурси багата Україна (с. 68) |
|
|
18.10 |
Які паливні корисні копалини є на території України (с. 76) |
|
|
19.10 |
Де живе енергія (с. 81) |
|
|
31.10 |
Чим можна замінити корисні копалини(с. 85) |
|
|
01.11 |
Якими способами оберігає людина себе від холоду(с. 89) |
|
|
02.11 |
Як заощадити електроенергію (с. 95) |
|
|
07.11 |
На які водні ресурси багата Україна(с. 99) |
|
|
08.11 |
Озера і болота України (с. 104) |
|
|
09.11 |
Діагностувальна робота з теми «Культурна спадщина та багатства України» |
|
|
14.11 |
Аналіз діагностувальної роботи. |
|
|
15.11 |
Якою буває погода (с. 107) |
|
|
16.11 |
Які скарби приховує Чорне море (с. 112) |
|
|
21.11 |
Які скарби приховує Азовське море (с. 118) |
|
|
22.11 |
Чому ґрунти є важливим природним ресурсом країни (с. 122) |
|
|
23.11 |
Узагальнення та систематизація знань учнів з теми «Культурна спадщина та багатства України» |
|
Природні зони України |
|||
|
28.11 |
Де на Землі спекотно, а де – холодно (с. 125) |
|
|
29.11 |
Подорожуємо зонами мішаних і широколистих лісів (с. 130) |
|
|
30.11 |
Подорожуємо лісостепом (с. 137) |
|
|
05.12 |
Подорожуємо просторами степу (с. 141) |
|
|
06.12 |
Сходження на Говерлу (с. 145) |
|
|
07.12 |
Подорож Кримськими горами (с. 149) |
|
|
12.12 |
Заповідні території та охорона природи Карпат і Кримських гір(с. 152) |
|
|
13.12 |
Узагальнення та систематизація знань учнів з теми «Природні зони України» |
|
|
14.12 |
Діагностувальна робота з теми «Природні зони України» |
|
|
19.12 |
Аналіз діагностувальної роботи. |
|
|
20.12 |
Повторення вивченого матеріалу. Проєкт |
|
|
21.12 |
Підсумковий урок за І семестр |
|