Календарно-тематичне планування уроків з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» 4 клас (3 години на тиждень), на І семестр

Про матеріал
Пропоную календарно-тематичне планування уроків з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» 4 клас (3 години на тиждень), на І семестр, за програмою О. Я. Савченко, за підручником Т. Гільберг, С. Тарнавська, Л. Грубіян, Н. Павич, частина 1
Перегляд файлу

Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ                                                                                               За підручником «Я досліджую світ. Автори: Т. Гільберг, С. Тарнавська,                            Л. Грубіян, Н. Павич (2021)» для 4 класу                                                                                                                                                                                                   (3 години на тиждень)                                                                                                                                              І семестр

№ уроку

Дата

уроку

Тема уроку

Примітки

  1.                      

05.09

Як наука допомагає нам пізнавати навколишній світ           (с. 4)

 

Природа України

  1.                      

06.09

Наша країна – Україна (с. 8)

 

  1.                      

07.09

Для чого потрібні глобуси і карти (с. 11)

Вхідна діагностувальна робота

 

  1.                      

12.09

Про що розповідають карти (с. 15)

 

  1.                      

13.09

Як орієнтуватися на місцевості (с. 19)

 

  1.                      

14.09

Що таке план місцевості(с. 24)

 

  1.                      

19.09

Що таке масштаб (с. 28)

 

  1.                      

20.09

Яка поверхня України (с. 31)

 

  1.                      

21.09

Що змінює поверхню Землі(с. 35)

 

  1.                 

26.09

Які країни є сусідами України (с. 38)

 

  1.                 

27.09

Ми – громадяни України (с. 44)

 

  1.                 

28.09

Про великі права маленької дитини (с. 47)

 

  1.                 

03.10

Узагальнення та систематизація знань учнів з теми «Природа України»

 

  1.                 

04.10

Діагностувальна робота з теми «Природа України»

 

  1.                 

05.10

Аналіз діагностувальної роботи.

 

Культурна спадщина України

  1.                 

10.10

Що ми знаємо про свою історію (с. 53)

 

  1.                 

11.10

Славетні творці української держави (с. 60)

 

  1.                 

12.10

Де шукати скарби України (с. 63)

 

Багатства України

  1.                 

17.10

На які природні ресурси багата Україна (с. 68)

 

  1.                 

18.10

Які паливні корисні копалини є на території України                 (с. 76)

 

  1.                 

19.10

Де живе енергія (с. 81)

 

  1.                 

31.10

Чим можна замінити корисні копалини(с. 85)

 

  1.                 

01.11

Якими способами оберігає людина себе від холоду(с. 89)

 

  1.                 

02.11

Як заощадити електроенергію (с. 95)

 

  1.                 

07.11

На які водні ресурси багата Україна(с. 99)

 

  1.                 

08.11

Озера і болота України (с. 104)

 

  1.                 

09.11

Діагностувальна робота з теми «Культурна спадщина та багатства України»

 

  1.                 

14.11

Аналіз діагностувальної роботи.

 

  1.                 

15.11

Якою буває погода (с. 107)

 

  1.                 

16.11

Які скарби приховує Чорне море (с. 112)

 

  1.                 

21.11

Які скарби приховує Азовське море (с. 118)

 

  1.                 

22.11

Чому ґрунти є важливим природним ресурсом країни                (с. 122)

 

  1.                 

23.11

Узагальнення та систематизація знань учнів з теми «Культурна спадщина та багатства України»

 

Природні зони України

  1.                 

28.11

Де на Землі спекотно, а де – холодно (с. 125)

 

  1.                 

29.11

Подорожуємо  зонами мішаних і  широколистих лісів                      (с. 130)

 

  1.                 

30.11

Подорожуємо лісостепом (с. 137)

 

  1.                 

05.12

Подорожуємо просторами степу (с. 141)

 

  1.                 

06.12

Сходження на Говерлу (с. 145)

 

  1.                 

07.12

Подорож Кримськими горами (с. 149)

 

  1.                 

12.12

Заповідні території та охорона природи Карпат і Кримських гір(с. 152)

 

  1.                 

13.12

Узагальнення та систематизація знань учнів з теми «Природні зони України»

 

  1.                 

14.12

Діагностувальна робота з теми «Природні зони України»

 

  1.                 

19.12

Аналіз діагностувальної роботи.

 

  1.                 

20.12

Повторення вивченого матеріалу. Проєкт

 

  1.                 

21.12

Підсумковий урок за І семестр

 

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 4 клас, Планування
НУШ
Додано
22 листопада 2022
Переглядів
871
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку