КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ уроків за підручником з інформатики для 4 класу

Про матеріал
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ уроків за підручником з інформатики для 4 класу (автори: Ганна Ломаковська, Галина Проценко)
Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

уроків за підручником з інформатики для 4 класу

(автори: Ганна Ломаковська, Галина Проценко)

 

  уроку

Дата

Рубрики та сторінки підручника

Навчальний зміст

Робота з комп’ютером

РОЗДІЛ 1. Інформація навколо мене

Урок 1. Інформаційні процеси і комп’ютер

01.09

Дослідження 1.

Як ми отримуємо інформацію?

 Інформаційні процеси; Що вивчає інформатика (с. 6-8)

Повторення: що таке інформація, як людина отримує інформацію, як люди можуть використовувати інформацію; що таке інформаційні процеси. Інформаційні процеси у довкіллі. Підбиття підсумків: що вивчає інформатика?

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі.

 ПР:  Робота в клавіатурному тренажері RapidTyping (Працюємо з буквеною частиною клавіатури)

Урок 2. Повідомлення і дані

08.09

Дослідження 2.

Як відбуваються перетворення інформації? (с. 9–11)

Повторення: які існують способи подання інформації? Обговорення: як і навіщо люди перетворюють інформацію; як зробити її зрозумілою для адресатів. Знайомство з сучасним комбінованим способом подання інформації — інфографікою. Дослідження зразків інфографіки.

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі.

 ПР:  Робота в клавіатурному тренажері RapidTyping (Працюємо з цифровою частиною клавіатури)

Урок 3. Пам'ять комп’ютера 

15.09

Дослідження 3.

Як побудовано комп’ютер? Процесор та пам’ять (с. 12–14)

Повторення матеріалу про основні складові комп’ютера. Системний блок та його складові. Носії інформації та їх використання. Обмін інформацією між складовими комп’ютера

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі.

 ПР:  Робота в клавіатурному тренажері RapidTyping (тренуємося вводити текст за допомогою клавіатури)

Урок 4. Файли і папки 

22.09.

Дослідження 4.

Як зберігаються дані в комп’ютері?

Файли і папки  (с. 15–17)

 

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі.

 ПР: Досліджуємо, які носії є на комп’ютері

Урок 5. Створення папок 

29.09.

Дослідження 5.

Для чого використовують папки? Що може в міститися в них?

 Створення папок  (с. 18–20)

 

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі.

 ПР: Тренуємося створювати нову папку в зазначеній папці

Урок 6. Копіювання папок і файлів 

06.10.

Дослідження 6.
Чи знайомий Ти з командами «Копіювати» та «Вставити» ?

Копіювання папок і файлів 

(с. 21–23)

 

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі.

ПР: Копіюємо папку в зазначений носій 

Урок 7. Видалення папок і файлів 

13.10.

Дослідження 7.
Які дії можна здійснювати над файлами ?

Видалення папок і файлів 

(с. 24–26)

 

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі.

ПР:  Виконуємо дії з файлами і папками

РОЗДІЛ 2. Текстовий редактор

Урок 8.

Текстовий редактор

20.10.

Дослідження 8.
Які функції мають програми редактори?

Текстовий редактор (с. 30–32)

Повторення знань про використання текстових редакторів. Порівняння різних програм редакторів: на комп’ютері та гаджетах, офлайн і онлайн.

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі.

ПР:  Створи текстовий документ, який міститиме твої персональні дані

Урок 9.

Введення текстів

27.10.

Дослідження 9.
Які дії можна здійснювати над файлами ?

Введення текстів (с. 33–36)

 

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі.

ПР:  Робота в текстовому редакторі WordPad  - Алгоритм збереження текстового документа

Урок 10.

Редагування текстів

03.11.

Дослідження 10.
Як ти розумієш, що таке редагування тексту?

Редагування текстів (с. 37–40)

 

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі.

ПР:  Робота в текстовому редакторі WordPadВідредагуй запропонований текст

Урок 11.

Форматування абзацу

03.11.

Дослідження 11.
Якими бувають об’єкти текстового документа?

Форматування абзацу (с. 41–44)

 

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі.

ПР:  Робота в текстовому редакторі WordPadВідформатуй запропонований текст

Урок 12.

Копіювання і переміщення фрагментів тексту

10.11.

Дослідження 12.
Чим відрізняються дії копіювання та переміщення фрагментів тексту?

Копіювання і переміщення фрагментів тексту (с. 45–47)

 

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі.

ПР:  Робота в текстовому редакторі WordPadПерестав частини тексту в потрібному порядку.

Урок 13.

Форматування текстів

17.11.

Дослідження 13.
Які інструменти використовують для форматування тексту?

Форматування текстів (с. 48–51)

 

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі.

ПР:  Робота в текстовому редакторі WordPadВідформатуй запропонований текст

Урок 14.

Створення нового текстового документа

24.11.

Дослідження 14.
З яких етапів створюється текстовий документ?

Створення нового текстового документа (с. 52–54)

 

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі.

ПР:  Робота в текстовому редакторі WordPadСтвори новий текстовий документ

Урок 15.

Створення документа з малюнками

01.12.

Дослідження 15.
Як створити документ із зображенням?

Створення документа з малюнками (с. 55–58)

 

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі.

ПР:  Робота в текстовому редакторі WordPadНапиши в зошиті невеликий твір «Мій рідний край». За допомогою текстового редактора введи текст твору і збережи його на диску.

РОЗДІЛ 3. Алгоритми і виконавці

Урок 16.

Алгоритми і виконавці

08.12.

Дослідження 16.
Які алгоритми може зрозуміти комп’ютер??

Алгоритми і виконавці (с. 60–63)

 

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі.

ПР:  Працюємо у ScratchСтвори власний проект Акваріум, у якому Рибка та Восьминіг плаватимуть, а Рак ходитиме по дну.

Урок 17.

Алгоритми і виконавці

15.12.

Дослідження 17.
Що таке команди алгоритму?

Алгоритми і виконавці (с. 60–63)

 

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі.

ПР:  Працюємо у ScratchСтвори власний проект Акваріум, у якому Рибка та Восьминіг плаватимуть, а Рак ходитиме по дну.

Урок 18.

Істинні та хибні висловлювання

15.12.

Дослідження 18.
Які висловлювання є істинними , а які хибними?

Істинні та хибні висловлювання (с. 64–66)

 

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі.

ПР:  Працюємо у Scratchпродовжуємо працювати над проектом  Акваріум.

Урок 19.

Логічне слідування

22.12.

Дослідження 19.
Які висловлювання називають логічним слідуванням?

Логічне слідування (с. 67–70)

 

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі.

ПР:  Працюємо у ScratchАнімуємо рух Восьминіжка

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, 4 клас, Планування
НУШ
Додано
13 вересня 2021
Переглядів
3489
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку