КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
уроків за підручником з інформатики для 4 класу
(автори: Ганна Ломаковська, Галина Проценко)
№ уроку |
Дата |
Рубрики та сторінки підручника |
Навчальний зміст |
Робота з комп’ютером |
РОЗДІЛ 1. Інформація навколо мене |
||||
Урок 1. Інформаційні процеси і комп’ютер |
01.09 |
Дослідження 1. Як ми отримуємо інформацію? Інформаційні процеси; Що вивчає інформатика (с. 6-8) |
Повторення: що таке інформація, як людина отримує інформацію, як люди можуть використовувати інформацію; що таке інформаційні процеси. Інформаційні процеси у довкіллі. Підбиття підсумків: що вивчає інформатика? |
Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі. ПР: Робота в клавіатурному тренажері RapidTyping (Працюємо з буквеною частиною клавіатури) |
Урок 2. Повідомлення і дані |
08.09 |
Дослідження 2. Як відбуваються перетворення інформації? (с. 9–11) |
Повторення: які існують способи подання інформації? Обговорення: як і навіщо люди перетворюють інформацію; як зробити її зрозумілою для адресатів. Знайомство з сучасним комбінованим способом подання інформації — інфографікою. Дослідження зразків інфографіки. |
Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі. ПР: Робота в клавіатурному тренажері RapidTyping (Працюємо з цифровою частиною клавіатури) |
Урок 3. Пам'ять комп’ютера |
15.09 |
Дослідження 3. Як побудовано комп’ютер? Процесор та пам’ять (с. 12–14) |
Повторення матеріалу про основні складові комп’ютера. Системний блок та його складові. Носії інформації та їх використання. Обмін інформацією між складовими комп’ютера |
Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі. ПР: Робота в клавіатурному тренажері RapidTyping (тренуємося вводити текст за допомогою клавіатури) |
Урок 4. Файли і папки |
22.09. |
Дослідження 4. Як зберігаються дані в комп’ютері? Файли і папки (с. 15–17) |
|
Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі. ПР: Досліджуємо, які носії є на комп’ютері |
Урок 5. Створення папок |
29.09. |
Дослідження 5. Для чого використовують папки? Що може в міститися в них? Створення папок (с. 18–20) |
|
Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі. ПР: Тренуємося створювати нову папку в зазначеній папці |
Урок 6. Копіювання папок і файлів |
06.10. |
Дослідження 6. Копіювання папок і файлів (с. 21–23) |
|
Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі. ПР: Копіюємо папку в зазначений носій |
Урок 7. Видалення папок і файлів |
13.10. |
Дослідження 7. Видалення папок і файлів (с. 24–26) |
|
Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі. ПР: Виконуємо дії з файлами і папками |
РОЗДІЛ 2. Текстовий редактор |
||||
Урок 8. Текстовий редактор |
20.10. |
Дослідження 8. Текстовий редактор (с. 30–32) |
Повторення знань про використання текстових редакторів. Порівняння різних програм редакторів: на комп’ютері та гаджетах, офлайн і онлайн. |
Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі. ПР: Створи текстовий документ, який міститиме твої персональні дані |
Урок 9. Введення текстів |
27.10. |
Дослідження 9. Введення текстів (с. 33–36) |
|
Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі. ПР: Робота в текстовому редакторі WordPad - Алгоритм збереження текстового документа |
Урок 10. Редагування текстів |
03.11. |
Дослідження 10. Редагування текстів (с. 37–40) |
|
Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі. ПР: Робота в текстовому редакторі WordPad – Відредагуй запропонований текст |
Урок 11. Форматування абзацу |
03.11. |
Дослідження 11. Форматування абзацу (с. 41–44) |
|
Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі. ПР: Робота в текстовому редакторі WordPad – Відформатуй запропонований текст |
Урок 12. Копіювання і переміщення фрагментів тексту |
10.11. |
Дослідження 12. Копіювання і переміщення фрагментів тексту (с. 45–47) |
|
Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі. ПР: Робота в текстовому редакторі WordPad – Перестав частини тексту в потрібному порядку. |
Урок 13. Форматування текстів |
17.11. |
Дослідження 13. Форматування текстів (с. 48–51) |
|
Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі. ПР: Робота в текстовому редакторі WordPad – Відформатуй запропонований текст |
Урок 14. Створення нового текстового документа |
24.11. |
Дослідження 14. Створення нового текстового документа (с. 52–54) |
|
Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі. ПР: Робота в текстовому редакторі WordPad – Створи новий текстовий документ |
Урок 15. Створення документа з малюнками |
01.12. |
Дослідження 15. Створення документа з малюнками (с. 55–58) |
|
Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі. ПР: Робота в текстовому редакторі WordPad – Напиши в зошиті невеликий твір «Мій рідний край». За допомогою текстового редактора введи текст твору і збережи його на диску. |
РОЗДІЛ 3. Алгоритми і виконавці |
||||
Урок 16. Алгоритми і виконавці |
08.12. |
Дослідження 16. Алгоритми і виконавці (с. 60–63) |
|
Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі. ПР: Працюємо у Scratch– Створи власний проект Акваріум, у якому Рибка та Восьминіг плаватимуть, а Рак ходитиме по дну. |
Урок 17. Алгоритми і виконавці |
15.12. |
Дослідження 17. Алгоритми і виконавці (с. 60–63) |
|
Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі. ПР: Працюємо у Scratch– Створи власний проект Акваріум, у якому Рибка та Восьминіг плаватимуть, а Рак ходитиме по дну. |
Урок 18. Істинні та хибні висловлювання |
15.12. |
Дослідження 18. Істинні та хибні висловлювання (с. 64–66) |
|
Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі. ПР: Працюємо у Scratch– продовжуємо працювати над проектом Акваріум. |
Урок 19. Логічне слідування |
22.12. |
Дослідження 19. Логічне слідування (с. 67–70) |
|
Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі. ПР: Працюємо у Scratch– Анімуємо рух Восьминіжка |
|
|
|
|
|