Календарне планування з інформатики
(за Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом О.Я.Савченко,
за підручником М.Корнієнко; 1 год на тиждень, 35 год на рік)
№ |
Дата |
Тема |
Очікувані результати |
|||||
Тема 1. Інформація. Дії з інформацією |
||||||||
1 |
|
Вступ. Знайомство з підручником, робочим зошитом |
||||||
2 |
|
Правила поведінки та безпеки |
||||||
3 |
|
Інформація навколо нас |
розрізняє факти і судження; [4 ІФО 1.4]; дотримується правил використання власних і чужих творів [4 ІФО 4.3] |
|||||
4 |
|
Мережа інтернет |
вміє здійснювати простий пошук інформації у мережі Інтернет; [4 ІФО 1.2] знає адреси деяких сайтів, зокрема електронних бібліотек, сайтів з навчальним контентом; [4 ІФО 3.1] добирає належні засоби для спілкування з іншими особами, зокрема з людьми з особливими потребами безпосередньо та через Інтернет; [4 ІФО 4.2] пояснює наслідки використання інформаційних технологій, відповідальність за свою діяльність в Інтернеті; [4 ІФО 4.1] |
|||||
5 |
|
Пошук інформації в інтернеті |
||||||
6 |
|
Спілкування в інтернеті |
||||||
7 |
|
Критичне оцінювання інформації |
розрізняє факти і судження; [4 ІФО 1.4]; висловлює припущення про достовірність інформації, отриманої з різноманітних джерел; [4 ІФО 1.4] |
|||||
8 |
|
Інтернет і навчання |
дотримується правил використання власних і чужих творів [4 ІФО 4.3]; знає адреси деяких сайтів, зокрема електронних бібліотек, сайтів з навчальним контентом; [4 ІФО 3.1] |
|||||
Тема 2. Комп’ютер і його пристрої. Програмне забезпечення комп’ютера |
||||||||
9 |
|
Сучасні комп’ютери та їх пристрої |
наводить приклади сучасних різновидів комп’ютерних пристроїв; [4 ІФО 1.1]; пояснює, як організована робота з даними у будь-якому цифровому пристрої; [4 ІФО 1.2]; контролює час використання цифрових пристроїв [4 ІФО 4.1] |
|||||
10 |
|
Пам’ять комп’ютера. Носії інформації |
зберігає дані на цифрових носіях; [4 ІФО 1.2] |
|||||
11 |
|
Файли і папки |
називає складові об’єкта; [4 ІФО 1.3] називає які дії можна виконувати над об’єктом, які дії може виконувати об’єкт; [4 ІФО 1.3] |
|||||
12 |
|
Робота з файлами та папками |
||||||
13 |
|
Комп’ютерні програми |
вміє відкривати та завершувати роботу у знайомих середовищах для програмування (офлайн та онлайн); [4 ІФО 1.2] називає інструменти середовища та пояснює їх призначення; [4 ІФО 3.2] |
|||||
Тема 3. Створення інформаційних моделей. Алгоритми і програми |
||||||||
14 |
|
Що таке моделювання |
наводить приклади необхідності моделювання для розв’язування конкретних задач; [4 ІФО 1.3] називає етапи створення інформаційної моделі; [4 ІФО 1.3] створює математичні моделі; [4 ІФО 1.3] |
|||||
15 |
|
Алгоритми та способи їх подання |
визначає алгоритмічні структури; Середовище виконання алгоритму. [4 ІФО 2.1]; |
|||||
16 |
|
Підсумковий урок за І семестр |
||||||
17 |
|
Логічні висловлювання |
створює алгоритми з розгалуженням у середовищі алгоритмів з повторенням. програмування; [4 ІФО 2.1] |
|||||
18 |
|
Що таке розгалуження |
||||||
19 |
|
Які бувають розгалуження |
||||||
20 |
|
Що таке алгоритми з повторенням |
розробляє алгоритми (зокрема, для власної чи групової зокрема анімаційних історій. діяльності) з послідовних дій, умов, повторень; Ігри та стратегії перемоги [4 ІФО 2.1]; знаходить помилки в алгоритмах та виправляє їх; [4 ІФО 2.2] |
|||||
21 |
|
Як складати алгоритми з повторенням |
||||||
22 |
|
Як задавати кількість повторень |
аналізує та впорядковує послідовності; [4 ІФО 1.2] |
|||||
23 |
|
Відкриваємо секрети програмування |
вміє відкривати та завершувати роботу у знайомих середовищах для програмування (офлайн та онлайн); [4 ІФО 1.2] |
|||||
24 |
|
Що таке робототехніка |
має уявлення про процес створення роботів; [4 ІФО 1.1] |
|||||
Тема 4. Комп’ютерні презентації. Об’єкти презентації та їхні властивості |
||||||||
25 |
|
Що таке комп’ютерна презентація |
називає інструменти середовища та пояснює їх призначення; [4 ІФО 3.2] |
|||||
26 |
|
Етапи створення комп’ютерної презентації |
називає етапи створення інформаційної моделі; [4 ІФО 1.3]; прогнозує та формулює очікуваний результат; [4 ІФО 2.2] коментує успішні та невдалі кроки у процесі роботи [4 ІФО 2.5] |
|||||
27 |
|
Демонстрування комп’ютерних презентацій |
||||||
28 |
|
Редактор презентацій |
||||||
29 |
|
Текстові об’єкти на слайдах презентацій |
класифікує об’єкти за їх властивостями; зіставляє ознаки моделей реального і цифрового світу; [4 ІФО 1.3] аналізує вплив подій на властивості об’єкта; [4 ІФО 1.3] досліджує об’єкти за допомогою створених моделей; [4 ІФО 1.3]; називає складові об’єкта; [4 ІФО 1.3] називає які дії можна виконувати над об’єктом, які дії може виконувати об’єкт; [4 ІФО 1.3] |
|||||
30 |
|
Графічні об’єкти на слайдах презентацій |
||||||
31 |
|
Як додавати анімаційні ефекти до об’єктів презентації |
вміє створювати просту анімацію [4 ІФО 2.4] |
|||||
32 |
|
Створюємо навчальний проєкт |
вміє розробляти спільний із однокласниками проект під керівництвом вчителя; [4 ІФО 2.5]; описує порядок створення проектів; [4 ІФО 2.3] вміє відкривати готові та зберігати створені проекти [4 ІФО 2.4] |
|||||
33 |
|
Створюємо навчальний проєкт |
||||||
34 |
|
Узагальнення і систематизація знань |
||||||
35 |
|
Підсумковий урок за рік |
||||||