КТП з інформатики для 4 класу НУШ

Про матеріал
Календарне планування з інформатики (за Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом О.Я.Савченко, за підручником М.Корнієнко; 1 год на тиждень, 35 год на рік)
Перегляд файлу

Календарне планування з інформатики

(за Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом О.Я.Савченко,

за підручником М.Корнієнко; 1 год на тиждень, 35 год на рік)

Дата

Тема

Очікувані результати

Тема 1. Інформація. Дії з інформацією

1

 

Вступ. Знайомство з підручником, робочим зошитом

2

 

Правила поведінки та безпеки

3

 

Інформація навколо нас

розрізняє факти і судження; [4 ІФО 1.4]; дотримується правил використання власних і чужих творів [4 ІФО 4.3]

4

 

Мережа інтернет

вміє здійснювати простий пошук інформації у мережі Інтернет; [4 ІФО 1.2] знає адреси деяких сайтів, зокрема електронних бібліотек, сайтів з навчальним контентом; [4 ІФО 3.1]

добирає належні засоби для спілкування з іншими особами, зокрема з людьми з особливими потребами безпосередньо та через Інтернет; [4 ІФО 4.2]

пояснює наслідки використання інформаційних технологій, відповідальність за свою діяльність в Інтернеті; [4 ІФО 4.1]

5

 

Пошук інформації в інтернеті

6

 

Спілкування в інтернеті

7

 

Критичне оцінювання інформації

розрізняє факти і судження; [4 ІФО 1.4]; висловлює припущення про достовірність інформації, отриманої з різноманітних джерел; [4 ІФО 1.4]

8

 

Інтернет і навчання

дотримується правил використання власних і чужих творів [4 ІФО 4.3]; знає адреси деяких сайтів, зокрема електронних бібліотек, сайтів з навчальним контентом; [4 ІФО 3.1]

Тема 2. Комп’ютер і його пристрої. Програмне забезпечення комп’ютера

9

 

Сучасні комп’ютери та їх пристрої

наводить приклади сучасних різновидів комп’ютерних пристроїв; [4 ІФО 1.1]; пояснює, як організована робота з даними у будь-якому цифровому пристрої; [4 ІФО 1.2]; контролює час використання цифрових пристроїв [4 ІФО 4.1]

10

 

Пам’ять комп’ютера. Носії інформації

зберігає дані на цифрових носіях; [4 ІФО 1.2]

11

 

Файли і папки

називає складові об’єкта; [4 ІФО 1.3] називає які дії можна виконувати над об’єктом, які дії може виконувати об’єкт; [4 ІФО 1.3]

12

 

Робота з файлами та папками

13

 

Комп’ютерні програми

вміє відкривати та завершувати роботу у знайомих середовищах для програмування (офлайн та онлайн); [4 ІФО 1.2] називає інструменти середовища та пояснює їх призначення; [4 ІФО 3.2]

Тема 3. Створення інформаційних моделей. Алгоритми і програми

14

 

Що таке моделювання

наводить приклади необхідності моделювання для розв’язування конкретних задач; [4 ІФО 1.3] називає етапи створення інформаційної моделі; [4 ІФО 1.3] створює математичні моделі; [4 ІФО 1.3]

15

 

Алгоритми та способи їх подання

визначає алгоритмічні структури; Середовище виконання алгоритму. [4 ІФО 2.1];

16

 

Підсумковий урок за І семестр

17

 

Логічні висловлювання

створює алгоритми з розгалуженням у середовищі алгоритмів з повторенням. програмування; [4 ІФО 2.1]

18

 

Що таке розгалуження

19

 

Які бувають розгалуження

20

 

Що таке алгоритми з повторенням

розробляє алгоритми (зокрема, для власної чи групової зокрема анімаційних історій. діяльності) з послідовних дій, умов, повторень; Ігри та стратегії перемоги [4 ІФО 2.1]; знаходить помилки в алгоритмах та виправляє їх; [4 ІФО 2.2]

21

 

Як складати алгоритми з повторенням

22

 

Як задавати кількість повторень

аналізує та впорядковує послідовності; [4 ІФО 1.2]

23

 

Відкриваємо секрети програмування

вміє відкривати та завершувати роботу у знайомих середовищах для програмування (офлайн та онлайн); [4 ІФО 1.2]

24

 

Що таке робототехніка

має уявлення про процес створення роботів; [4 ІФО 1.1]

Тема 4. Комп’ютерні презентації. Об’єкти презентації та їхні властивості

25

 

Що таке комп’ютерна презентація

називає інструменти середовища та пояснює їх призначення; [4 ІФО 3.2]

26

 

Етапи створення комп’ютерної презентації

називає етапи створення інформаційної моделі; [4 ІФО 1.3]; прогнозує та формулює очікуваний результат; [4 ІФО 2.2] коментує успішні та невдалі кроки у процесі роботи [4 ІФО 2.5]

27

 

Демонстрування комп’ютерних презентацій

28

 

Редактор презентацій

29

 

Текстові об’єкти на слайдах презентацій

класифікує об’єкти за їх властивостями; зіставляє ознаки моделей реального і цифрового світу; [4 ІФО 1.3] аналізує вплив подій на властивості об’єкта; [4 ІФО 1.3] досліджує об’єкти за допомогою створених моделей; [4 ІФО 1.3]; називає складові об’єкта; [4 ІФО 1.3] називає які дії можна виконувати над об’єктом, які дії може виконувати об’єкт; [4 ІФО 1.3]

30

 

Графічні об’єкти на слайдах презентацій

31

 

Як додавати анімаційні ефекти до об’єктів презентації

вміє створювати просту анімацію [4 ІФО 2.4]

32

 

Створюємо навчальний проєкт

вміє розробляти спільний із однокласниками проект під керівництвом вчителя; [4 ІФО 2.5]; описує порядок створення проектів; [4 ІФО 2.3] вміє відкривати готові та зберігати створені проекти [4 ІФО 2.4]

33

 

Створюємо навчальний проєкт

34

 

Узагальнення і систематизація знань

35

 

Підсумковий урок за рік

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, 4 клас, Планування
НУШ
Додано
17 вересня 2021
Переглядів
3514
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку