КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ уроків за підручником з інформатики для 4 класу

Про матеріал
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ уроків за підручником з інформатики для 4 класу (автори: Ганна Ломаковська, Галина Проценко)
Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

уроків за підручником з інформатики для 4 класу

(автори: Ганна Ломаковська, Галина Проценко)

 

  уроку

Дата

Рубрики та сторінки підручника

Навчальний зміст

Робота з комп’ютером

РОЗДІЛ 1. Інформація навколо мене

Урок 1.

Інструктаж з БЖД

Інформаційні процеси і комп’ютер

01.09

Дослідження 1.

Як ми отримуємо інформацію?

 Інформаційні процеси; Що вивчає інформатика (с. 6-8)

Повторення: що таке інформація, як людина отримує інформацію, як люди можуть використовувати інформацію; що таке інформаційні процеси. Інформаційні процеси у довкіллі. Підбиття підсумків: що вивчає інформатика?

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі.

 ПР:  Робота в клавіатурному тренажері RapidTyping (Працюємо з буквеною частиною клавіатури)

Урок 2.

Інструктаж з БЖД

Повідомлення і дані

08.09

Дослідження 2.

Як відбуваються перетворення інформації? (с. 9–11)

Повторення: які існують способи подання інформації? Обговорення: як і навіщо люди перетворюють інформацію; як зробити її зрозумілою для адресатів. Знайомство з сучасним комбінованим способом подання інформації — інфографікою. Дослідження зразків інфографіки.

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі.

 ПР:  Робота в клавіатурному тренажері RapidTyping (Працюємо з цифровою частиною клавіатури)

Урок 3.

Інструктаж з БЖД

Пам'ять комп’ютера 

15.09

Дослідження 3.

Як побудовано комп’ютер? Процесор та пам’ять (с. 12–14)

Повторення матеріалу про основні складові комп’ютера. Системний блок та його складові. Носії інформації та їх використання. Обмін інформацією між складовими комп’ютера

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі.

 ПР:  Робота в клавіатурному тренажері RapidTyping (тренуємося вводити текст за допомогою клавіатури)

Урок 4.

Інструктаж з БЖД

Файли і папки 

22.09.

Дослідження 4.

Як зберігаються дані в комп’ютері?

Файли і папки  (с. 15–17)

Повторення  матеріалу про файл і папку, диск, значки, пошук збережених в комп'ютері файлів,

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі.

 ПР: Досліджуємо, які носії є на комп’ютері

Урок 5.

Інструктаж з БЖД

Створення папок 

29.09.

Дослідження 5.

Для чого використовують папки? Що може в міститися в них?

 Створення папок  (с. 18–20)

Повторити базові поняття інформатики: дані, файли, папки, носії. Вправлятися у  створені папки, використовуючи контекстне меню.

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі.

 ПР: Тренуємося створювати нову папку в зазначеній папці

Урок 6.

Інструктаж з БЖД

Копіювання папок і файлів 

06.10.

Дослідження 6.
Чи знайомий Ти з командами «Копіювати» та «Вставити» ?

Копіювання папок і файлів 

(с. 21–23)

Повторити базові поняття диск, дисковод, ім'я диска, файл, створювати нову папку, копіювати файли та папки;

 

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі.

ПР: Копіюємо папку в зазначений носій 

Урок 7. Інструктаж з БЖД

Видалення папок і файлів 

13.10.

Дослідження 7.
Які дії можна здійснювати над файлами ?

Видалення папок і файлів 

(с. 24–26)

Набути практичних навичок в роботі з файлами та папками; створення, видалення ; команди : «перегляд», «створення»,  «редагування», «копіювання», «видалення»

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі.

ПР:  Виконуємо дії з файлами і папками

РОЗДІЛ 2. Текстовий редактор

Урок 8.

Інструктаж з БЖД

Текстовий редактор

20.10.

Дослідження 8.
Які функції мають програми редактори?

Текстовий редактор (с. 30–32)

Повторення знань про використання текстових редакторів. Порівняння різних програм редакторів: на комп’ютері та гаджетах, офлайн і онлайн.

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі.

ПР:  Створи текстовий документ, який міститиме твої персональні дані

Урок 9.

Інструктаж з БЖД

Введення текстів

27.10.

Дослідження 9.
Які дії можна здійснювати над файлами ?

Введення текстів (с. 33–36)

Ознайомлення із зовнішніми пристроями комп’ютера. Пристрої введення та виведення інформації, їх використання.

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі.

ПР:  Робота в текстовому редакторі WordPad  - Алгоритм збереження текстового документа

Урок 10.

Інструктаж з БЖД

Редагування текстів

03.11.

Дослідження 10.
Як ти розумієш, що таке редагування тексту?

Редагування текстів (с. 37–40)

ознайомити учнів з правилами введення і редагування тексту; сформувати вміння вводити і редагувати текст; удосконалювати навички роботи з текстовим процесором;

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі.

ПР:  Робота в текстовому редакторі WordPadВідредагуй запропонований текст

Урок 11.

Інструктаж з БЖД

Форматування абзацу

03.11.

Дослідження 11.
Якими бувають об’єкти текстового документа?

Форматування абзацу (с. 41–44)

ознайомити учнів з принципами форматування символів та абзаців; удосконалювати навички роботи в  текстовому редакторі, вміння змінювати шрифт, розмір, накреслення, колір, вирівнювання, встановлювати відступи абзаца, міжрядковий інтервал;

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі.

ПР:  Робота в текстовому редакторі WordPadВідформатуй запропонований текст

Урок 12.

Інструктаж з БЖД

Копіювання і переміщення фрагментів тексту

10.11.

Дослідження 12.
Чим відрізняються дії копіювання та переміщення фрагментів тексту?

Копіювання і переміщення фрагментів тексту (с. 45–47)

Актуалізувати знання про текст. Розширювати уявлення про середовище текстового редактора. Повторити  з  учнями операції копіювання і переміщення фрагментів тексту, різні способи копіювання і вставлення фрагментів тексту. Навчити учнів виділяти фрагменти тексту (слово, рядок, абзац), застосовувати різні способи копіювання і переміщення фрагментів тексту. Вдосконалювати вміння переміщувати текстовий курсор по тексту з використанням миші та клавіатури, зберігати текстовий документ.

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі.

ПР:  Робота в текстовому редакторі WordPadПерестав частини тексту в потрібному порядку.

Урок 13.

Інструктаж з БЖД

Форматування текстів

17.11.

Дослідження 13.
Які інструменти використовують для форматування тексту?

Форматування текстів (с. 48–51)

Розширювати уявлення про середовище текстового редактора. Ознайомити учнів з операцією форматування тексту. Навчати учнів форматувати текст (розмір, колір, накреслення). Вдосконалювати вміння вводити текст з дотриманням правил орфографії і пунктуації, виділяти слова, фрагменти тексту, переміщувати текстовий курсор по тексту з використанням миші та клавіатури, зберігати текстовий документ.

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі.

ПР:  Робота в текстовому редакторі WordPadВідформатуй запропонований текст

Урок 14.

Інструктаж з БЖД

Створення нового текстового документа

24.11.

Дослідження 14.
З яких етапів створюється текстовий документ?

Створення нового текстового документа (с. 52–54)

розширити та поглибити знання учнів про створення текстового документа у Microsoft Word та збереження у папці.

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі.

ПР:  Робота в текстовому редакторі WordPadСтвори новий текстовий документ

Урок 15.

Інструктаж з БЖД

Створення документа з малюнками

01.12.

Дослідження 15.
Як створити документ із зображенням?

Створення документа з малюнками (с. 55–58)

Дізнаєтеся  призначення графічних зображень у текстовому документі; дізнаєтесь,навчитесь вставляти графічні зображення в текстовий документ.

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі.

ПР:  Робота в текстовому редакторі WordPadНапиши в зошиті невеликий твір «Мій рідний край». За допомогою текстового редактора введи текст твору і збережи його на диску.

РОЗДІЛ 3. Алгоритми і виконавці

Урок 16.

Інструктаж з БЖД

Алгоритми і виконавці

08.12.

Дослідження 16.
Які алгоритми може зрозуміти комп’ютер??

Алгоритми і виконавці (с. 60–63)

повторити і розширити знання учнів про алгоритм і виконавців, вчити складати алгоритми дій з повсякденного життя та з використанням матеріалу навчальних предметів, наводити приклади виконавців алгоритмів та бути ними;

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі.

ПР:  Працюємо у ScratchСтвори власний проект Акваріум, у якому Рибка та Восьминіг плаватимуть, а Рак ходитиме по дну.

Урок 17.

Інструктаж з БЖД

Істинні та хибні висловлювання

15.12.

Дослідження 17.
Які висловлювання є істинними , а які хибними?

Істинні та хибні висловлювання (с. 64–66)

сформувати уявлення про висловлювання; дати учням істинні та хибні висловлювання;

навчити грамотно формулювати запитання й аналізувати відповіді;

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі.

ПР:  Працюємо у Scratchпродовжуємо працювати над проектом  Акваріум.

Урок 18.

Інструктаж з БЖД

Логічне слідування

22.12.

Дослідження 18.
Які висловлювання називають логічним слідуванням?

Логічне слідування (с. 67–70)

Формулювання висловлювань зі словами НЕ, І та АБО. Висловлювання з конструкцією якщо…, то... . Хибність та істинність висловлювань

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі.

ПР:  Працюємо у ScratchАнімуємо рух Восьминіжка

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, 4 клас, Планування
НУШ
Додано
23 вересня 2021
Переглядів
3406
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку