Календарно-тематичне планування інтегрованого курсу "Я досліджую світ" для 2 класу (1 семестр) (підручник: М. С. Вашуленко, Г.В.Ломакоська, Т.П.Єресько)
«Я досліджую світ»
М. С. Вашуленко, Г.В.Ломакоська, Т.П.Єресько
І СЕМЕСТР
№ уроку |
Дата
|
Тема |
Стор. підр |
Стор зош. |
|
|
ЗМІНИ |
|
|
1 |
|
Людина серед людей Що означає бути справжньою людиною? |
4-5 |
С.2 № 1-3 |
2 |
|
Вступне заняття. Ознайомлення з правилами організації робочого місця, правилами безпеки під час роботи з ножицями та гострими предметами. Колаж «Про мене». Практична робота: виготовлення оригінального колажу «Про мене» за зразком. |
С.1,3 |
|
3-4 |
|
Що означає бути справжньою людиною? |
4-5 |
С.2 № 1-3 |
5-6 |
|
Я серед людей. |
6-7 |
С.3 № 1-2 |
7-8 |
|
Стандарти поведінки в суспільстві. |
6-7 |
С.3 № 1-2 |
9 |
|
Червонощоке яблучко. Інструктаж з БЖД. Практична робота: виготовлення яблучка з кольорового паперу за зразком. |
С. 2 |
|
10-11 |
|
Моє зовнішнє Я . Частини тіла людини та їх функції. |
10-11 |
С.5 № 1-3 |
12-13 |
|
Моє внутрішнє Я . Моральні норми. |
12-13 |
С. 6 № 1-2 |
14-15 |
|
Я неповторний |
14-15 |
С.7 № 1-2 |
16 |
|
Грибний король. Інструктаж з БЖД. Практична робота: виготовлення сім’ї грибного короля з кольорового паперу за зразком. |
С. 7,5 |
|
17-18 |
|
Досліджую свої можливості. Пізнання себе, своїх можливостей, здорова і безпечна поведінка |
16-17 |
С. 8 № 1-2 |
19-20 |
|
Виявляю мої вподобання . |
20-21 |
С.10 № 1-2 |
21-22 |
|
Захоплення моїх друзів. Турбота про здоров’я |
22-23 |
С.11 № 1-2 |
23 |
|
Сова Соня. Інструктаж з БЖД. Практична робота: виконання аплікації із сухих листочків за зразком. |
С. 8,9,11 |
|
24-25 |
|
Зі мною змінюється мій світ |
24-25 |
С. 12 № 1-2 |
|
|
СПОСОБИ ПІЗНАННЯ |
|
|
26-27 |
|
Я дитина. Турбота про здоров’я. |
28-29 |
С.14 № 1-2 |
28-29 |
|
Підсумковий урок з теми «Я - людина» квест «»Один за всіх і всі за одного» Діагностична робота
|
30-31 |
|
30 |
|
Їжачок. Практична робота: виготовлення їжачка з природного матеріалу та пластиліну за зразком. |
С. 13 |
|
31-32 |
|
Людина і природа Вивчаю об’єкти природи |
32 – 33 |
С.15 № 1-2 |
33-34 |
|
Досліджую навколишній світ |
36-37 |
С. 17 № 1-2 |
35-36 |
|
Земля та її форма. Глобус
|
40-41 |
С.19 № 1-3 |
37 |
|
Слон. Інструктаж з БЖД. Практична робота: виготовлення паперового слона. |
С. 11,14 |
|
38-39 |
|
Спостерігаю за утворенням тіні |
42-43 |
С.20 № 1-2 |
40-41 |
|
Спостерігаю за Сонцем. |
44-45 |
С. 21 № 1-2 |
42-43 |
|
Чому буває день і ніч . Обертання Землі.. Доба.
|
46-47 |
С.22 № 1-3 |
44 |
|
«Черепаха аха-аха …» Практична робота: виготовлення черепашки з пластиліну та декору. |
С. 15 |
|
45-46 |
|
Спостереження за добовими змінами у природі. Хто вночі не спить |
48-49 |
С. 23 № 1-2 |
47-48 |
|
Вплив Сонця на зміни пір року . Обертання Землі. Рік. Місяць. |
52-53 |
С. 25 № 1-3 |
49-50 |
|
Вивчаю пори року . Вплив Сонця на сезонні явища в природі |
54-55 |
С.26 № 1-2 |
51 |
|
Спіймаймо вітерець. Інструктаж з БЖД. Практична робота: виготовлення вітрячка з паперу за зразком. |
С. 16,17 |
|
52-53 |
|
Пори року та їх ознаки. Впізнаю пори року . Спостереження за сезонним змінами у природі. Діагностична робота
|
56-59 |
С.27-28 № 1-3 |
|
|
ТЕРИТОРІЯ |
|
|
54-55 |
|
Природа. Об’єкти природи |
62-63 |
С.30 № 1-2 |
56-57 |
|
Розрізняю об’єкти природи
|
64-65 |
С.31 № 1-2 |
58 |
|
Метеохмаринка. Інструктаж з БЖД. Практична робота: виготовлення хмаринки з кольорового паперу за зразком. |
С. 19-21 |
|
59-60 |
|
Явища природи. Розрізняю явища природи |
66-69 |
С.32 № 1-3 |
61-62 |
|
Природа і погода |
72-73 |
С.34 № 1-2 |
63-64 |
|
Працюю з календарем
|
74-75 |
С.35 № 1-3 |
65 |
|
Глиняний куманець. Практична робота: аплікація куманця та його прикрашання. |
С. 22-25 |
|
66-67 |
|
Як працює термометр? |
76-77 |
С.36 № 1-5 |
68-69 |
|
Розрізняю температуру |
78-79 |
С.37 № 1-3 |
70-71 |
|
Вивчаю стани води. Значення води в природі
|
82-85 |
С.39-40 № 1-3,1-4 |
72 |
|
Кучерява вівця. Практична робота: виготовлення овечки з пластиліну. |
С. 27 |
|
73-74 |
|
Повітря. Що таке вітер? |
86-87 |
С.41 № 1-3 |
75-76 |
|
Грунт. Складники ґрунту. Підсумковий урок з теми. Діагностична робота |
88-93 |
С.42 № 1-4 |
77-78 |
|
Природа восени Осінні явища в неживій природі
|
94-95 |
С.44 № 1-3 |
79 |
|
Паперові прикраси «Жителі царства Нептуна». Інструктаж з БЖД. Практична робота: виготовлення аплікації з картону та паперу за зразком. |
С. 28, 25 |
|
80-81 |
|
Осінні явища в живій природі |
96-97 |
С.45 № 1-2 |
|
|
СПІЛЬНОТА |
|
|
82-83 |
|
Осінні явища в житті рослин |
98-99 |
С. 46 № 1-2 |
84-85 |
|
Поширення плодів і насіння
|
102-103 |
С. 48 № 1-3 |
86 |
|
Корона. Інструктаж з БЖД. Практична робота: виготовлення корони з кольорового паперу за зразком. |
С. 31,29 |
|
87-88 |
|
Розрізняю гриби. Їстівні й отруйні гриби. |
104-107 |
С.49-50 №1-2,1-2 |
89-90 |
|
Життя комах і риб восени |
110-111 |
С.52 № 1-3 |
91-92 |
|
Як звірі готуються до зими? Життя звірів восени
|
112-117 |
С.53-55 № 1-3 |
93 |
|
Янголятко. Інструктаж з БЖД. Практична робота: виготовлення з паперу ангелика за зразком. |
С. 40-41 |
|
94-95 |
|
Життя птахів восени. Як допомогти осілим птахам? |
118-123 |
С. 56-57 №1-3,1-2 |
96-97 |
|
Взаємозв’язки в природі |
124-125 |
С. 59 № 1-3 |
98-99 |
|
Підсумковий урок з теми . Досліджую осінні явища Діагностична робота
|
126-127 |
С. 54,60 № 1-2 |
100 |
|
Гостинці в торбинці. Інструктаж з БЖД. Практична робота: виготовлення з кольорового картону подарункову торбинку. |
С. 43,45 |
|
101-102 |
|
Природа взимку Зимові явища у неживій природі. Зимові явища в житті рослин |
130-133 |
С.61, 62 № 1-3,1-2 |
103-104 |
|
Зимові явища в житті комах і птахів |
134-135 |
С. 58 № 1-3 |
105-106 |
|
Зимові явища в житті звірів. Піклуємося про тварин взимку.
|
136-139 |
С. 63 № 1-4 |
107 |
|
Сніговик-сніговичок. Інструктаж з БЖД. Практична робота: виготовлення гірлянд зі сніговичків. Колективна робота: прикрашання класної кімнати виготовленими гірляндами. |
С. 50, 43 |
|
108-109 |
|
Зимові явища в житті звірів. Піклуємося про тварин взимку.
|
136-139 |
С. 63 № 1-4 |