№ з/п |
Дата/ клас |
Тематична сфера і ситуація спілкування |
Мовленнєві функції |
Інтегровані змістові лінії |
Соціокультурна/ Соціолінгвістична компетенція |
Мовний інвентар |
Очікувані результати навчання |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1-А
|
Лексика |
Граматика/Фонетика |
Рецептивні |
Інтеракційні/продуктивні |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Привіт! (Hello!) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1. |
|
Знайомство Привітання |
Привітатися |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати писемну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Співати разом |
Hello, Hi Goodbye! |
I am…
|
Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками
|
Представити себе |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2. |
|
Знайомство з англомовними друзями |
Привітатися |
Спілкування мовами: ■ уміння засобами іноземної мови популяризувати Україну, українську культуру, традиції, критично оцінювати їх |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки |
Girl, boy, cat. This is… |
I’m…
|
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього |
Представити когось / щось |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3. |
|
Світ довкола |
Класні інструкції |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки Співати разом |
Dog, bus, clock,phone, chug, meow,tick-tock |
Впр.1-3 ст.8 |
Розуміння ключових слів у висловлюванні |
Вживати слова та базові вислови |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4. |
|
Як справи? |
Привітатися, представити себе дорослим і ровесникам |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання |
Співпрацювати в парі |
How are you? I am fine, thanks. |
Впр.1-3 ст.9 |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього |
Діалогічне мовлення: привітатися, запитати, як справи, давати відповідь |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5. |
|
Знайомство
|
Привітатися, представити себе дорослим і ровесникам |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Особливості привітання та знайомства |
What’s your name?
|
Listen, show and say. |
Пісня “What’s your name?” Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього |
Діалогічне мовлення: привітатися, запитати про чиєсь ім’я та надати відповідь
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6. |
|
Звідки ти? |
Повідомляти про те, звідки ти |
Обізнаність та самовираження у сфері культури: ■ уміння висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання |
Особливості привітання та знайомства |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків Ukraine, bag, flag He is… She is … |
Особові займенники he, she |
Розуміти короткі і прості вказівки
|
Розповісти про себе, використовуючи малюнок.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7. |
|
Вчимося рахувати |
Називати цифри, виконувати прості інструкції |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки
|
Numbers: one, two, three Stand up! Sit down! Clap! Stamp! Number song |
Listen, show and say. Впр.1-5 ст.12-13 |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Називати цифри Розуміти та виконувати прості інструкції |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
8. |
|
Слухаємо історію |
Розуміти послідовність дій |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання |
Розуміти і стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Впр.1 ст.14 |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього |
Реагувати на опис малюнку, показувати правильний персонаж |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
9. |
|
Рахуємо та граємо. Узагальнення вивченого |
Називати цифри, виконувати прості інструкції. Повторення структур, представлених у розділі |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Гра «Класики» |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Розуміти короткі і прості вказівки |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сім’я (Family) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
10. |
|
Сім’я
|
Слухати та відтворювати почуте |
Соціальна: ■ уміння співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
mum |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Chant “My family!” Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього |
Повторювати за прослуханим
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
11. |
|
Моя сім’я
|
Запитувати з метою підтвердження або заперечення інформацію, про яку питають |
Соціальна: ■ уміння співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою |
Розуміти і виконувати мовленнєві зразки
|
Family, mum, dad, sister, brother, mother, father |
This is… That’s… Is that…? Yes, it is. No, it isn’t. |
Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання |
Повторювати за Прослуханим. Називати членів родини Правопис слів
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
12. |
|
Моя сім’я
|
Запитувати з метою підтвердження або заперечення інформацію, про яку питають |
Ініціативність і підприєм-ливість: ■ уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя |
Стежити за презентованою інформацією |
grandmother, grandfather |
Who is thіs? That’s…
|
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні
|
Повторювати за прослуханим Називати членів сім’ї
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
13. |
|
Сім’я
|
Запрошувати інформацію про членів родини |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
What’s her/his name? Her/His name’s… |
Прослуховувати та відповідно реагувати на прослухані висловлювання |
Ставити питання та відповідати на них |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
14. |
|
Вчимося рахувати членів сім’ї
|
Просити про допомогу
|
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки
|
Numbers: one, two, three, four, five
|
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розрізняти мовлення основних діючих осіб |
Повторювати за прослуханим
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
15. |
|
Домашні тварини |
Розповідати про погоду та природні явища |
Соціальна: ■ уміння співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою |
Тварини англійською: природознавство |
Hen, duck, cow |
Впр.1-3 ст.21 |
Розуміння інформації при аудіюванні
|
Повторювати за прослуханим |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
16. |
|
Телефонуємо |
Особливості привітання |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання |
Відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя/диск |
grandma, grandpa |
Who is this? This is…
|
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього |
Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
17. |
|
Слухаємо історію |
Розуміти послідовність дій |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання |
Розуміти і стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Впр.1 ст.24 |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього |
Реагувати на опис малюнкa, показувати правильний персонаж |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
18. |
|
Сім’я Узагальнення вивченого |
Повторення структур, представлених у розділі |
Обізнаність та самовираження у сфері культури: ■ уміння висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження щодо творів мистецтва |
Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя |
mum, dad, sister, brother, , |
This is… That’s… Is that…? Yes, it is. No, it isn’t. What’s her/his name? Her/His name’s… |
Вказувати відповідний малюнок |
Вписувати слова |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Іграшки (Toys)
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
29. |
|
Давайте малювати. Вивчення літери «Hh» |
Описувати предмети |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Співати разом |
horse |
Впр. 1, 2 ст.42-43 |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього
|
Написання літери «Hh» за зразком |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
30. |
|
Слухаємо історію |
Розуміти послідовність дій |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання |
Розуміти і стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Впр.1 ст.44 |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього |
Реагувати на опис малюнкa |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
31. |
|
Давай пограємо! |
Описувати предмети |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання |
Співпрацювати в парі |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Впр.1 ст.45 |
Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу
|
Ставити питання та відповідати на них
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
32. |
|
Узагальнення та систематизація вивченого |
Повторення структур, представлених у розділі |
Ініціативність і підприєм-ливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання |
Стежити за презентованою інформацією |
Привітання, вік Цифри від 1 до 10
|
How old are you? What’s your name?
|
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього |
Ставити питання та відповідати на них |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
№ з/п |
Дата/клас |
Тематична сфера ї ситуація спілкування |
Мовленнєві функції |
Інтегровані змістові лінії |
Соціокультурна/Соціолінгвістична компетенція |
Мовний інвентар |
Очікувані результати навчання |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1-А |
Лексика |
Граматика/Фонетика |
Рецептивні |
Інтеракційні продуктивні |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Свята (Holidays) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
33. |
|
День Святого Миколая |
Називати кольори, описувати предмети, вітати зі святом, опанувати літери та звуки |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки |
present |
Wow! Presents from St. Nick Knock, knock. Dear St. Nicolas |
Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками
|
Пограти у гру «Подарунки» |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
34. |
|
Я маю подарунок. Вивчення літери «Іі» |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання |
Стежити за презентованою інформацією |
Rocket, star, puzzle, car, iguana |
I’ve got a blue robot. |
Прослуховувати та реагувати на прослухане
|
Пограти у гру «Скринька» |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
35. |
|
Подарунки Вивчення літери «Jj» |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання |
Правила ввічливості Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя |
Jaguar, please |
Please, give me a robot Here you are. |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Пограти у гру «У магазині» |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
36. |
|
Опис іграшок. Вивчення літери «Kk» |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки |
Truck, bike, rocket, boat, kstten |
What colour is your rocket? |
Демонструвати розуміння висловлювань
|
Повторювати за прослуханим Пограти у гру «Хвалько» |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
37. |
|
Граємося з подарунками. Вивчення літери «Ll» |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання
|
Стежити за презентованою інформацією |
Little, lion |
My kitten is little |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього |
Пограти у гру «Клубочок»
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
38. |
|
Вивчаємо кольори та літеру «Mm» |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Стежити за презентованою інформацією |
White, brown, black, pink, monkey |
I’ve got a lion. My lion is brown. |
Розуміти короткі і прості вказівки |
Пограти у гру «Музичні крісельця» |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
39. |
|
Опис предмета. Вивчення літери «Nn»
|
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки |
Nest |
What colour are the bears? They’re white. |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього |
Пограти у гру «Морський бій» |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
40. |
|
Новорічне свято. |
Соціальна: ■ уміння співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою |
Стежити за презентованою інформацією |
Christmas tree, Santa Claus, toy box |
I’m Santa Claus. Wow! It’s a Christmas tree. Merry Christmas! |
Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання |
Пограти у гру «Морський бій». Make a lapbook «Christmas» |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
41. |
|
Різдвяні вітання |
Соціальна: ■ уміння співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Christmas tree |
Демонструвати розуміння висловлювань |
Пограти у гру «Доріжка». Crafts work «A Holiday Toy». |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
42. |
|
Узагальнення вивченого матеріалу |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати |
Виконання завдань |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення вивчених граматичних конструкцій |
Вказувати відповідний малюнок |
Відмічати правильну відповідь |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Моє День народження (My birthday)
43.. |
|
У крамниці |
Ставити питання та відповідати на них; вітати зі святом, описувати прості аспекти свого повсякденного життя за допомогою простих речень, слів та фраз; Опанувати літери та звуки. |
Соціальна: ■ уміння співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою |
Стежити за презентованою інформацією Співпрацювати в групі |
Magic, shop |
Oh! It’s a magic shop. Let’s come in. Toy shop. It’s a magic star. |
Chant “Toy shop ” Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього |
Повторювати за прослуханим Пограти у гру «Чарівний магазин». |
44.. |
|
Скільки тобі років? Вивчення літери «Oo» |
Обізнаність та самовираження у сфері культури: ■ уміння висловлювати іноземною мовою свій вік |
Розуміти і виконувати мовленнєві зразки Співпрацювати в парі |
octopus |
How old are you? I’m six. Who are you? I’m Lou. |
Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання |
Ставити питання та відповідати на них. Пограти у гру «Іменинник». |
|
45. |
|
Подарунок на День народження. Вивчення літери «Рр» |
Математична: ■ уміння використовувати математичні методи для виконання комунікативних завдань |
Стежити за презентованою інформацією |
puppy |
How old is Liza? She’s three. |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Ставити питання та відповідати на них. Пограти у гру «Літери». |
|
46. |
|
Святкове меню. Вивчення літери «Qq» |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Розуміти і виконувати мовленнєві зразки |
Cake, ice cream, pizza, tea, queen
|
We like ice cream.
|
Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання |
Пограти у гру «Музичні картки». |
|
47. |
|
Святкове меню. Вивчення літери «Rr» |
Соціальна: ■ уміння співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою |
Стежити за презентованою інформацією |
Apple, pie, juice, orange, rabbit |
Orange juice. Give me, please, some orange juice. |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Пограти у гру «Святкове меню». |
|
48. |
|
Святкування Дня народження. Вивчення літери «Ss» |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання |
Стежити за презентованою інформацією |
Snake |
Apple pie. Happy birthday to you! |
Слухати і розуміти речення |
Пограти у гру «Веселий хоровод». |
|
49. |
|
Продукти. Вивчення літери «Tt» |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання |
Розуміти і виконувати мовленнєві зразки |
Cheese, salad, ham, bread, tiger |
I like cheese.
|
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього
|
Пограти у гру «Клубочок». |
|
50. |
|
Смакові уподобання.
|
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання |
Розуміти і виконувати мовленнєві зразки |
Yummy |
Let’s have pizza. Oh, it’s yummy. |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Make a lapbook «Birthday Presents» |
|
51. |
|
Святкування Дня народження |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю |
Розуміти і виконувати мовленнєві зразки Співпрацювати в парі |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Happy birthday Tommy! |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Пограти у гру «Доріжка». Crafts work «Birthday Box».
|
|
52. |
|
Узагальнення вивченого матеріалу |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати |
Виконання завдань |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення вивчених граматичних конструкцій |
Демонструвати розуміння завдань та вміння їх виконувати |
Відмічати правильну відповідь |
Тварини (Animals)
53. |
|
Рахуємо тварин |
Називати та описувати тварин; розповідати про свої уміння виконувати дії; опанувати абетку; навчитися складати короткі повідомлення за малюнком.
|
Математична: ■ уміння використовувати математичні методи для виконання комунікативних завдань |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу |
How many cats can you see? Look! 5 little ducks.
|
Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання
|
Пограти у гру «Цікава арифметика». |
||
54. |
|
Тварини Вивчення літери «Uu» |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання |
Стежити за презентованою інформацією
|
Bird, mouse, pig, goose, Ukraine |
Big – little. It’s big. It’s little. |
Читати про себе і розуміти речення |
Пограти у гру «Cкринька». |
|||
55. |
|
На прогулянці. Вивчення літери «Vv» |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання |
Стежити за презентованою інформацією |
Crocodile, kangaroo, giraffe, van |
It’s a long/short crocodile. It’s a tall/small giraffe. |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Пограти у гру «Клубочок». |
|||
56. |
|
Свійські тварини. Вивчення літери «Ww» |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя |
Стежити за презентованою інформацією |
Rooster, sheep, chicken, wolf |
Oink-oink! Is it a sheep? |
Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання |
Пограти у гру «Хвалько». |
|||
57. |
|
На фермі. Вивчення літери «Xx» |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання |
Стежити за презентованою інформацією.
|
Fox |
I can walk like a bear.
|
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Ставити питання та відповідати на них
|
|||
58. |
|
На фермі. Вивчення літери «Yy» |
Математична: ■ уміння використовувати математичні методи для виконання комунікативних завдань |
Розуміти і виконувати мовленнєві зразки |
Yak |
I can see 5 chickens. The sheep on the farm go ‘Baa-baa-baa’ |
Розуміти короткі і прості вказівки Розуміння детальної інформації при аудіюванні
|
Пограти у гру «На фермі». |
|||
59. |
|
На прогулянці. Вивчення літери «Zz» |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання |
Розуміти і виконувати мовленнєві зразки |
Zebra |
We can see a wolf. Run, run, run. |
Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання Розуміти короткі і прості вказівки |
Пограти у гру «Морський бій». |
|||
60. |
|
Мій улюбленець. Вивчення абетки. |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя |
Розуміти і виконувати мовленнєві зразки |
Letters of the ABC |
My dog. The ABC song. |
Пісня “The ABC” |
Make a lapbook «My Pet» |
|||
61. |
|
П’ять пташок Узагальнення вивченого матеріалу |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання |
Розуміти і виконувати мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення вивчених граматичних конструкцій |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Пограти у гру «Доріжка». Crafts work «Puzzle». |
|||
62. |
|
Діагностувальна робота: аудіювання. |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати |
Виконання завдань |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення вивчених граматичних конструкцій |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Відмічати правильну відповідь |
|||
|
Школа (School) |
||||||||||
63.. |
|
Ласкаво просимо до школи.
|
Навчитися описувати шкільні предмети та предмети у класній кімнаті; представляти свого вчителя; виражати настрій; опановувати перші фонікси та елементарне читання.
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури: ■ уміння висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження щодо творів мистецтва |
Уважно стежити за презентованою інформацією. Виконання завдань |
School, weicome |
Good morning! I’m Ms Lee. |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього. Елементи читання – презентація слів |
Пограти у гру «Ранкові вітання». |
||
64. |
|
Шкільні речі |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
Pen, pencil, book, ruler |
Let us count, 1 and 2.
|
Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання Розуміти короткі і прості вказівки |
Пограти у гру «Музичні крісельця». |
|||
65.. |
|
Шкільні речі |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Стежити за презентованою інформацією |
Copybook, pencil box, rubber, school bag |
What’s this? It’s a pen. |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні Читати словосполучення та розуміти їх значення |
Повторювати за прослуханим Ставити питання та відповідати на них.
|
|||
66. |
|
Предмети у нашому класі |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Стежити за презентованою інформацією |
Board, window, desk, door |
What colour is the desk? It’s green. |
Розуміти короткі і прості вказівки
|
Ставити питання та відповідати на них. Пограти у гру «Розминка». |
|||
67.. |
|
У класі. Наш клас
|
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки. Виконання завдань |
Teacher, pupil, table, chair |
Good morning! Who is this? This is my teacher. |
Розрізняти мовлення основних дійових осіб, слідкувати за малюнками
|
Make a lapbook «School things» Пограти у гру «Хвалько». |
|||
68. |
|
Діагностувальна робота: говоріння |
Соціальна: ■ уміння співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою |
Розуміння конкретної інформації |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення вивчених граматичних конструкцій |
Розуміння детальної інформації |
Виконання завдань |
|||
69.
|
|
Цікава школа Веселий алфавіт.
|
Соціальна: ■ уміння співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки
|
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення вивчених граматичних конструкцій |
Читати словосполучення та розуміти їх значення Пісня “The ABC”
|
Пограти у гру «Цікава арифметика». Пограти у гру «Веселий алфавіт». |
|||
70. |
|
Узагальнення вивченого матеріалу |
Соціальна: ■ уміння співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою |
Виконання завдань |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення вивчених граматичних конструкцій |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Відмічати правильну відповідь |
|||
71. |
|
Прослуховування історії |
Соціальна: ■ уміння співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою |
Правила ввічливості. Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки
|
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення вивчених граматичних конструкцій |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Пограти у гру «Доріжка». Crafts work «School Holder». |
|||
72. |
|
Підсумковий урок |
Соціальна: ■ уміння співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки
|
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення вивчених граматичних конструкцій |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Ставити питання та відповідати на них |
|||
|
|
||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||