Календарно-тематичне планування з англійської мови 1 клас за підручником Т. Б. Будна

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з англійської мови 1 клас за підручником Т. Б. Будна (2 год. на тиждень) складене відповідно до програми О.Я. Савченко зі змістовими лініями (І-ІІ семестри)
Перегляд файлу

№ з/п

Дата/

клас

Тематична сфера

і ситуація спілкування

Мовленнєві

функції

Інтегровані змістові лінії

Соціокультурна/ Соціолінгвістична

компетенція

Мовний інвентар

Очікувані результати навчання

1-А

 

Лексика

Граматика/Фонетика

Рецептивні

Інтеракційні/продуктивні

Привіт! (Hello!)

1.

 

Знайомство

Привітання

Привітатися

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати писемну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Співати разом

Hello, Hi

Goodbye!

I am…

 

Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками

 

 

Представити себе

2.

 

Знайомство

з англомовними друзями

Привітатися

Спілкування мовами:

уміння засобами іноземної мови популяризувати Україну, українську культуру, традиції, критично оцінювати їх

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Girl, boy, cat.

This is…

I’m…

 

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

Представити когось / щось

3.

 

Світ довкола

Класні інструкції

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Співати разом

Dog, bus, clock,phone, chug, meow,tick-tock

Впр.1-3 ст.8

Розуміння ключових слів у висловлюванні

 

Вживати слова та базові вислови

4.

 

Як справи?

Привітатися, представити себе дорослим і ровесникам

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання

Співпрацювати в парі

How are you?

I am fine, thanks.

Впр.1-3 ст.9

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

Діалогічне мовлення: привітатися, запитати, як справи, давати відповідь

5.

 

Знайомство

 

Привітатися, представити себе дорослим і ровесникам

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

Особливості привітання та знайомства

What’s your name?

 

Listen, show and say.

Пісня “What’s your name?”

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

 

Діалогічне мовлення: привітатися, запитати про чиєсь ім’я та надати відповідь

 

6.

 

Звідки ти?

Повідомляти про те, звідки ти

Обізнаність та самовираження у сфері культури:

уміння висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання

Особливості привітання та знайомства

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Ukraine, bag, flag

He is…

She is …

Особові займенники he, she

Розуміти короткі і прості вказівки

 

Розповісти про себе, використовуючи малюнок.

 

7.

 

Вчимося рахувати

Називати цифри,

виконувати прості інструкції

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

 

Numbers: one, two, three

Stand up!

Sit down!

Clap!

Stamp!

Number song

Listen, show and say.

Впр.1-5 ст.12-13

Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні

Називати цифри

Розуміти та виконувати прості інструкції

8.

 

Слухаємо історію

Розуміти послідовність дій

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання

Розуміти і стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Впр.1 ст.14

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

Реагувати на опис малюнку, показувати правильний персонаж

9.

 

Рахуємо та граємо.

Узагальнення вивченого

Називати цифри,

виконувати прості інструкції. Повторення структур, представлених  у розділі

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

                  Гра 

«Класики»

Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні

Розуміти короткі і прості вказівки

 

 Сім’я (Family)

10.

 

Сім’я

 

Слухати та відтворювати почуте

Соціальна:

уміння співпрацювати

 з іншими на результат,

 спілкуючись іноземною

 мовою

Уважно стежити за презентованою інформацією

mum

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Chant “My family!”

Прослуховувати

висловлювання та

реагувати на нього

Повторювати за

прослуханим

 

   11.

 

Моя сім’я

 

Запитувати з

метою

підтвердження або заперечення інформацію,

про яку питають

Соціальна:

уміння співпрацювати

 з іншими на результат,

спілкуючись

іноземною мовою

Розуміти і

виконувати

мовленнєві зразки

 

Family, mum, dad, sister, brother, mother, father

This is…

That’s…

Is that…?

Yes, it is. No, it isn’t.

Прослуховувати та

 реагувати на прослухані висловлювання

Повторювати за

Прослуханим.

Називати членів родини

Правопис слів

 

   12.

 

Моя сім’я

 

Запитувати з

метою

підтвердження або заперечення інформацію,

 про яку питають

Ініціативність і підприєм-ливість:

уміння генерувати

нові ідеї, переконувати

в їх доцільності та

об’єднувати однодумців задля втілення

цих ідей у життя

Стежити за презентованою інформацією

grandmother,

grandfather

Who is thіs?

That’s…

 

Демонструвати розуміння ключових слів у

висловлюванні

 

Повторювати за прослуханим

Називати членів сім’ї

 

   13.

 

Сім’я

 

Запрошувати інформацію

про членів

родини

Ініціативність і

підприємливість:

уміння ініціювати усну

 взаємодію для

розв’язання конкретного комунікативного

завдання

Розуміти і

відтворювати мовленнєві зразки

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

What’s her/his name?

Her/His name’s…

Прослуховувати та

відповідно реагувати на прослухані висловлювання

Ставити питання та

відповідати на них

   14.

 

Вчимося рахувати

членів сім’ї

 

Просити про допомогу

 

Уміння вчитися

упродовж життя:

самостійно працювати

 з підручником

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

 

Numbers: one, two, three, four, five

 

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розрізняти мовлення

основних діючих осіб

Повторювати за

прослуханим

 

   15.

 

Домашні

тварини

Розповідати

про погоду

та природні

явища

Соціальна:

уміння

співпрацювати з

іншими на результат,

 спілкуючись іноземною

 мовою

Тварини

англійською: природознавство

Hen, duck, cow

 

Впр.1-3 ст.21

Розуміння інформації при аудіюванні

 

Повторювати за прослуханим

   16.

 

Телефонуємо

Особливості привітання

Уміння вчитися

упродовж життя:

використовувати

ефективні навчальні

 стратегії для вивчення

 мови відповідно до

власного стилю навчання

Відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя/диск

grandma, grandpa

Who is this?

This is…

 

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

Обмінюватися репліками

на рівні мікродіалогу

 

17.

 

Слухаємо історію

Розуміти послідовність дій

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання

Розуміти і стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Впр.1 ст.24

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

Реагувати на опис малюнкa, показувати правильний персонаж

   18.

 

Сім’я

Узагальнення

вивченого

Повторення структур, представлених  у розділі

Обізнаність та

самовираження у сфері культури:

уміння висловлювати

іноземною мовою власні почуття, переживання і судження щодо творів мистецтва

Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя

mum, dad, sister, brother, ,

This is…

That’s…

Is that…?

Yes, it is. No, it isn’t.

What’s her/his name?

Her/His name’s…

Вказувати відповідний

малюнок

Вписувати слова

Іграшки (Toys)

19.

 

Дозвілля

 

Розповідати про свої іграшки

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

Відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя/диск

toy , bag

It’s great!

Let’s have fun!

Is this a bag?

Пісня “Toy shop”

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

Повторювати за прослуханим

20.

 

Світ іграшок.

Вивчення літери «Аа»

Питати однокласників про іграшки та повідомляти про свої

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя

Doll, bear, hare, ant, ball.

What’s this?

It’s a…

 

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

 

Ставити питання та відповідати на них.

Написання літери  «Aa» за зразком

 

21.

 

Дозвілля

Вивчення літери «Bb»

Називати предмети, зображені  на малюнку

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Впр. 1, 2, 3 ст.30-31

Навчальне відео. Розвивати навички читання

Повторювати за прослуханим

Написання ліетри  «Bb» за зразком

 

22.

 

Іграшка друга

Вивчення літери «Сс»

Називати  й описувати предмети, зображені  на малюнку

Математична:

уміння використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань

Співпрацювати в парі

Ballon, train, kite, plane, cat

It’s my…

It’s your…

Присвійні займенники

his, her, my

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

Розповідаючи про свою іграшку.

Написання літери  «Сс» за зразком

 

 

23.

 

Вчимося рахувати

iграшки.

.

Вивчення літери «Dd»

 

Називати кількість предметів на малюнку

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання

Стежити за презентованою інформацією

 

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

They’re …

How many …?

Читання простих слів та словосполучень

Написання літери  «Dd» за зразком

 

24.

 

Рахуємо іграшки. Вивчення літери «Ее»

 

Називати кількість предметів на малюнку

Соціальна:

уміння співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою

Розуміти  конкретну інформацію

Numbers: six, seven, eight, nine, ten

 

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання

 

Написання літери  «Ee» за зразком

 

25.

 

Скільки іграшок?

Розвиток навичок аудіювання та говоріння

Питати однокласників про кількість іграшок

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розуміння детальної інформації при аудіюванні

 

Ставити питання та відповідати на них Називати  предмет та цифри під час гри.

 

26.

 

Вивчення літери «Ff».

 

Повторення вивчених структур

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання

Розуміти вказівки

 

Написання літери  «Ff» за зразком

 

27.

 

У світі кольорів. Вивчення літери «Gg»

 

Називати кольори предметів

Обізнаність та самовираження у сфері культури:

уміння висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження щодо творів мистецтва

Співати разом

Кольори: red, blue, green, orange,  yellow, grey; colour,

What colour is …?

Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні Написання ліетр  Aa, Bb, Cc, Tt за зразком

Повторювати за прослуханим Написання літери «Gg»  за зразком

28.

 

Виготовлення лепбука (за темою «Іграшки»)

 

Описувати предмети

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

Правила поведінки

 

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

 

Впр.4 ст.41

Вказувати відповідний малюнок

Виготовляти лепбук

29.

 

Давайте малювати. Вивчення літери «Hh»

Описувати предмети

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

Співати разом

horse

Впр. 1, 2 ст.42-43

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

 

Написання літери «Hh»  за зразком

30.

 

Слухаємо історію

Розуміти послідовність дій

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання

Розуміти і стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Впр.1 ст.44

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

Реагувати на опис малюнкa

31.

 

Давай пограємо!

Описувати предмети

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

Співпрацювати в парі

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Впр.1 ст.45

Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу

 

Ставити питання та відповідати на них

 

32.

 

Узагальнення та систематизація вивченого

Повторення структур, представлених  у розділі

Ініціативність і підприєм-ливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання

Стежити за презентованою інформацією

Привітання, вік

Цифри від 1 до 10

 

How old are you?

What’s your name?

 

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

Ставити питання та відповідати на них

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

з/п

Дата/клас

Тематична сфера ї ситуація спілкування

Мовленнєві функції

Інтегровані змістові лінії

Соціокультурна/Соціолінгвістична компетенція

Мовний інвентар

Очікувані результати навчання

1-А

Лексика

Граматика/Фонетика

Рецептивні

Інтеракційні продуктивні

Свята (Holidays)

33.

 

День Святого Миколая

Називати кольори, описувати предмети, вітати зі святом, опанувати літери та звуки

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

present

Wow! Presents from

St. Nick

Knock, knock.

Dear St. Nicolas

Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками

 

Пограти у гру «Подарунки»

34.

 

Я маю подарунок.

Вивчення літери «Іі»

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

Стежити за презентованою інформацією

Rocket, star, puzzle, car, iguana

I’ve got a blue robot.

Прослуховувати та реагувати на прослухане

 

Пограти у гру «Скринька»

35.

 

Подарунки

Вивчення літери «Jj»

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання

Правила ввічливості

Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя

Jaguar,

please

Please, give me a robot

Here you are.

Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні

Пограти у гру «У магазині»

36.

 

Опис іграшок.

Вивчення літери «Kk»

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Truck, bike, rocket, boat, kstten

What colour is your rocket?

Демонструвати розуміння висловлювань

 

Повторювати за прослуханим

Пограти у гру «Хвалько»

37.

 

Граємося з подарунками.

Вивчення літери «Ll»

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

 

Стежити за презентованою інформацією

Little, lion

My kitten is little

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

Пограти у гру «Клубочок»

 

38.

 

Вивчаємо кольори та літеру «Mm»

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

Стежити за презентованою інформацією

White, brown, black, pink, monkey

I’ve got a lion.

My lion is brown.

Розуміти короткі і прості вказівки

Пограти у гру «Музичні крісельця»

39.

 

Опис предмета.

Вивчення літери «Nn»

 

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Nest

What colour are the bears?

They’re white.

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

Пограти у гру «Морський бій»

40.

 

Новорічне свято.

Соціальна:

уміння співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою

Стежити за презентованою інформацією

Christmas tree, Santa Claus, toy box

I’m Santa Claus.

Wow! It’s a Christmas tree.

Merry Christmas!

Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання

Пограти у гру «Морський бій».

Make a lapbook «Christmas»

41.

 

Різдвяні вітання

Соціальна:

уміння співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Christmas tree

Демонструвати розуміння висловлювань

Пограти у гру «Доріжка».

Crafts work «A Holiday Toy».

42.

 

Узагальнення вивченого матеріалу

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати

Виконання  завдань

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення вивчених граматичних конструкцій

Вказувати відповідний малюнок

Відмічати правильну відповідь

Моє День народження (My birthday)

43..

 

У крамниці

Ставити питання та відповідати на них; вітати зі святом, описувати прості аспекти свого повсякденного життя за допомогою простих речень, слів та фраз;

Опанувати літери та звуки.

Соціальна:

уміння співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою

Стежити за презентованою інформацією

Співпрацювати в групі

Magic, shop

Oh! It’s a magic shop.

Let’s come in.

Toy shop.

It’s a magic star.

Chant “Toy shop ”

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

Повторювати за прослуханим

Пограти у гру «Чарівний магазин».

44..

 

Скільки тобі років?

Вивчення літери «Oo»

Обізнаність та самовираження у сфері культури:

уміння висловлювати іноземною мовою свій вік

Розуміти і виконувати мовленнєві зразки Співпрацювати в парі

octopus

How old are you?

I’m six.

Who are you?

I’m Lou.

Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання

Ставити питання та відповідати на них.

Пограти у гру «Іменинник».

45.

 

Подарунок на День народження.

Вивчення літери «Рр»

Математична:

уміння використовувати математичні методи для виконання комунікативних завдань

Стежити за презентованою інформацією

puppy

How old is Liza?

She’s three.

Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні

Ставити питання та відповідати на них.

Пограти у гру «Літери».

46.

 

Святкове меню.

Вивчення літери «Qq»

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

Розуміти і виконувати мовленнєві зразки

Cake, ice cream, pizza, tea, queen

 

We like ice cream.

 

Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання

Пограти у гру «Музичні картки».

47.

 

Святкове меню.

Вивчення літери «Rr»

Соціальна:

уміння співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою

Стежити за презентованою інформацією

Apple, pie, juice, orange, rabbit

Orange juice.

Give me, please, some orange juice.

Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні

Пограти у гру «Святкове меню».

48.

 

Святкування Дня народження.

Вивчення літери «Ss»

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

Стежити за презентованою інформацією

Snake

Apple pie.

Happy birthday to you!

Слухати і розуміти речення

Пограти у гру «Веселий хоровод».

49.

 

Продукти.

Вивчення літери «Tt»

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання

Розуміти і виконувати мовленнєві зразки

Cheese, salad, ham, bread, tiger

I like cheese.

 

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

 

Пограти у гру «Клубочок».

50.

 

Смакові уподобання.

 

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

Розуміти і виконувати мовленнєві зразки

Yummy

Let’s have pizza.

Oh, it’s yummy.

Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні

Make a lapbook «Birthday Presents»

51.

 

Святкування Дня народження

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю

Розуміти і виконувати мовленнєві зразки Співпрацювати в парі

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Happy birthday Tommy!

Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні

Пограти у гру «Доріжка».

Crafts work «Birthday Box».

 

52.

 

Узагальнення вивченого матеріалу

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати

Виконання завдань

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення вивчених граматичних конструкцій

Демонструвати розуміння завдань та вміння їх виконувати

Відмічати правильну відповідь

                                                                                                                                                                  Тварини  (Animals)

53.

 

Рахуємо тварин

Називати та описувати тварин; розповідати про свої уміння виконувати дії; опанувати абетку; навчитися складати короткі повідомлення за малюнком.

 

Математична:

уміння використовувати математичні методи для виконання комунікативних завдань

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного матеріалу

How many cats can you see?

Look! 5 little ducks.

 

Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання

 

Пограти у гру «Цікава арифметика».

54.

 

Тварини

Вивчення літери «Uu»

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання

Стежити за презентованою інформацією

 

Bird, mouse, pig, goose, Ukraine

Big – little.

It’s big.

It’s little.

Читати про себе і розуміти речення

Пограти у гру «Cкринька».

55.

 

На прогулянці.

Вивчення літери «Vv»

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

Стежити за презентованою інформацією

Crocodile, kangaroo, giraffe, van

It’s a long/short crocodile.

It’s a tall/small giraffe.

Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні

Пограти у гру «Клубочок».

56.

 

Свійські тварини.

Вивчення літери «Ww»

Ініціативність і підприємливість:

уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя

Стежити за презентованою інформацією

Rooster, sheep, chicken, wolf

Oink-oink! Is it a sheep?

Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання

Пограти у гру «Хвалько».

57.

 

На фермі.

Вивчення літери «Xx»

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

Стежити за презентованою інформацією.

 

Fox

I can walk like a bear.

 

Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні

Ставити питання та відповідати на них

 

58.

 

На фермі.

Вивчення літери  «Yy»

Математична:

уміння використовувати математичні методи для виконання комунікативних завдань

Розуміти і виконувати мовленнєві зразки

Yak

I can see 5 chickens.

The sheep on the farm go ‘Baa-baa-baa’

Розуміти короткі і прості вказівки

Розуміння детальної інформації при аудіюванні

 

Пограти у гру «На фермі».

59.

 

На прогулянці.

Вивчення літери  «Zz»

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

Розуміти і виконувати мовленнєві зразки

Zebra

We can see a wolf.

Run, run, run.

Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання

Розуміти короткі і прості вказівки

Пограти у гру «Морський бій».

60.

 

Мій улюбленець.

Вивчення абетки.

Ініціативність і підприємливість:

уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя

Розуміти і виконувати мовленнєві зразки

Letters of the ABC

My dog.

The ABC song.

Пісня “The ABC”

Make a lapbook «My Pet»

61.

 

П’ять пташок Узагальнення вивченого матеріалу

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

Розуміти і виконувати мовленнєві зразки

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення вивчених граматичних конструкцій

Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні

Пограти у гру «Доріжка».

Crafts work «Puzzle».

62.

 

Діагностувальна

робота:

аудіювання.

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати

Виконання завдань

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення вивчених граматичних конструкцій

Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні

Відмічати правильну відповідь

 

Школа (School)

  63..

 

Ласкаво

просимо до

школи.

 

Навчитися

описувати

шкільні

предмети та

предмети у

класній

кімнаті;

представляти

свого вчителя;

виражати

настрій;

опановувати

перші фонікси

та

елементарне

читання.

 

Обізнаність та

самовираження у

сфері культури:

уміння

висловлювати

іноземною мовою

власні почуття,

переживання і

судження щодо творів мистецтва

Уважно стежити за презентованою інформацією.

Виконання завдань

School,

weicome

Good morning!

I’m Ms Lee.

Прослуховувати

висловлювання та

реагувати на нього.

Елементи читання –

презентація слів

Пограти у гру «Ранкові

вітання».

  64.

 

Шкільні речі

Ініціативність і

підприємливість:

уміння генерувати нові

ідеї, переконувати в їх

доцільності та

об’єднувати однодумців

задля втілення цих ідей

у життя

Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки

Pen, pencil, book, ruler

Let us count, 1 and 2.

 

Прослуховувати та реагувати

на прослухані висловлювання

Розуміти короткі і прості

вказівки

Пограти у гру «Музичні

крісельця».

  65..

 

Шкільні речі

Ініціативність і

підприємливість:

уміння ініціювати усну

взаємодію для

розв’язання конкретного комунікативного

завдання

Стежити за

презентованою інформацією

Copybook, pencil box,

rubber, school bag

What’s this?

It’s a pen.

Демонструвати розуміння

ключових слів у висловлюванні

Читати словосполучення та

розуміти їх значення

Повторювати за прослуханим

Ставити питання та

відповідати на них.

 

  66.

 

Предмети у

нашому класі

Уміння вчитися упродовж

 життя:

самостійно працювати

з підручником

Стежити за

презентованою інформацією

Board, window, desk, door

What colour is the desk?

It’s green.

Розуміти короткі і прості

вказівки

 

Ставити питання та

відповідати на них.

Пограти у гру «Розминка».

  67..

 

У класі. Наш клас

 

Ініціативність і

підприємливість:

уміння ініціювати усну

взаємодію для

розв’язання конкретного комунікативного

завдання

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки.

Виконання завдань

Teacher, pupil, table, chair

Good morning!

Who is this?

This is my teacher.

Розрізняти мовлення основних

дійових осіб, слідкувати за

малюнками

 

Make a lapbook «School

things»

Пограти у гру «Хвалько».

  68.

 

Діагностувальна

робота:

говоріння

Соціальна:

уміння співпрацювати

з іншими на результат,

спілкуючись іноземною

мовою

Розуміння

конкретної

інформації

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Повторення вивчених

граматичних конструкцій

Розуміння детальної

інформації

Виконання завдань

  69.

 

 

Цікава школа

Веселий алфавіт.

 

Соціальна:

уміння співпрацювати

з іншими на результат,

спілкуючись іноземною

мовою

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

 

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Повторення вивчених

граматичних конструкцій

Читати словосполучення та

розуміти їх значення

Пісня “The ABC”

 

Пограти у гру «Цікава

арифметика».

Пограти у гру «Веселий

алфавіт».

70.

 

Узагальнення

вивченого

матеріалу

Соціальна:

уміння співпрацювати

з іншими на результат,

спілкуючись іноземною

мовою

Виконання завдань

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Повторення вивчених

граматичних конструкцій

Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні

Відмічати правильну

відповідь

71.

 

Прослуховування

історії

Соціальна:

уміння співпрацювати

з іншими на результат,

спілкуючись іноземною

мовою

Правила ввічливості.

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

 

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Повторення вивчених

граматичних конструкцій

Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні

Пограти у гру «Доріжка».

Crafts work «School Holder».

72.

 

Підсумковий урок

Соціальна:

уміння співпрацювати

з іншими на результат,

спілкуючись іноземною

мовою

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

 

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Повторення вивчених

граматичних конструкцій

Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні

Ставити питання та

відповідати на них

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Лоян Олена Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додав(-ла)
Мирончук Інна
Пов’язані теми
Англійська мова, 1 клас, Планування
НУШ
Додано
30 вересня 2022
Переглядів
4816
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку