№ з/п |
Дата |
Тема |
Мовленнєві функції |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
Екзаменаційні навички та мікроуміння, загальнонавчальна компетенція |
||||
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Читання |
Говоріння |
Письмо |
||||||
1 |
|
Історія виникнення мобільних телефонів |
- уміє знаходити необхідну інформацію у тексті - розпізнає зв’язки між окремими частинами тексту - доповнює текст реченнями, яких бракує, розуміючи його структуру - розуміє основну та другорядну інформацію у тексті |
A consumer, a handset, a range, stuff, a victim, to enable, average, cellular, digital, sophisticated, emergency service, to install software |
|
Ex.1a,p.120 |
Ex.1a,p.120, ex.2,p.121, ex.3b,p.122 |
Ex.1b,p.121, ex.3a,p.122, ex.3c,p.123 |
|
Вивчити ЛО |
Стратегії різних видів читання Розуміння структурно-логічних зв’язків у тексті Уміння виокремлювати ключову та другорядну інформацію Розвиток мовної здогадки |
2 |
|
Природничі та соціальні науки |
- розуміє лексико-граматичний контекст - вміє обирати правильне слово відповідно до контексту з низки запропонованих варіантів
|
|
Adverb Clauses with Time |
|
Ex.1,p.124 |
Ex.2-5,p.124-125, ex.1,p.127 |
Ex.2-4,p.127-128 |
Ex.5,p.128 (W) |
Стратегії ознайомлювального та вивчаючого читання Стратегії виконання завдань множинного вибору Розвиток мовної здогадки Уміння працювати в парах |
3 |
|
Яка небезпека від інтернету? |
- розуміє ключову інформацію в тексті - вміє визначати головну думку тексту - встановлює відповідність між заголовками та окремими частинами тексту - знаходить синонімічні вирази у тексті - наводить приклади для обґрунтування власної думки |
|
|
Ex.2b,p.129 |
Ex.5,p.131 |
Ex.1,2a, p.129, ex.3,4, p.130, ex.6,p.131 |
|
Ex.7,p.131 (O) |
Розвиток навичок самостійної роботи Розвиток мовної здогадки Розуміння лексико-граматичного контексту
|
4 |
|
Десять винаходів |
використовуючи активну тематичну лексику та граматичні структури вміє: - висловити і обґрунтувати власну думку, погляди, почуття - представити в логічному порядку аргументи до тези - запитувати і надавати відповіді на питання |
|
|
|
Ex.4a, p.133, ex.2, p.135 |
ex.1-3, p.132-133, ex.4b,5c, p.134 |
Ex.3, p.136 |
Ex.4,p.136 (W) |
Стратегії виконання завдань на встановлення відповідності Розвиток мовної здогадки Стратегії пошукового читання Уміння працювати в парах, групах
|
5 |
|
Написання опису електронного пристрою |
- знає правила та оформлення ессе - розуміє ключову та детальну інформацію в аудіотексті і зазначає правильну відповідь з низки запропонованих варіантів - розуміє прості висловлювання, повідомлені у природньому темпі - розуміє контекст висловлювання - розповідає про події повсякденного життя, коментує їх та обґрунтовує свою думку |
|
|
Ex.4, p.138, ex.3, p.141 |
Ex.2-3, p.137, ex.1,2, p.140 |
Ex.5-6, p.138-139 |
Ex.1, p.137 |
Ex.4, p.141 (O) |
Уміння працювати в парах Уміння брати участь у бесіді Уміння підбирати синоніми
|
6 |
|
Природа і навколишнє середовище |
- розуміє лексико-граматичний контекст - вміє обирати правильне слово відповідно до контексту з низки запропонованих варіантів та пояснити, чому інші варіанти відповіді неправильні |
Conservation, heritage, recreation, reproduction, reserve, value, virgin, to admire, to constitute, to preserve, precious, invaluable, varying |
|
|
Ex.2, p.146, ex.1,2, p.150 |
Ex.1, p.146, ex.3,4, p.149 |
|
Ex.3, p.151 (W), вивчити ЛО |
Розвиток мовної здогадки Уміння аналізувати лексико-граматичний контекст Стратегії переглядового читання |
7 |
|
Вплив діяльності людини на довкілля |
- розуміє лексико-граматичний контекст - вміє обирати правильне слово відповідно до контексту з низки запропонованих варіантів |
|
Defining/ non-defining relative clause |
|
|
Ex.1-3, p.153-154 |
Ex.4,5, p.154 |
Ex.6, p.155 (W) |
Стратегії ознайомлювального та вивчаючого читання Стратегії виконання завдань множинного вибору Розвиток мовної здогадки Уміння працювати в парах |
8 |
|
Екологічні проблеми |
- розуміє ключову інформацію в тексті - вміє визначати головну думку тексту - встановлює відповідність між заголовками та окремими частинами тексту - знаходить синонімічні вирази у тексті - наводить приклади для обґрунтування власної думки |
Acid rain, extinction, a particle, shortage, waste disposal, to escape, to react, damaging |
Defining/ non-defining relative clause |
Ex.2, p.156 |
Ex.8, p.155 |
Ex.1, p.156, ex.3, p.157 |
Ex.7, p.155 |
Ex.4, p.158 (W) |
Стратегії виконання завдань на встановлення відповідності Розвиток мовної здогадки Стратегії пошукового читання Уміння працювати в парах, групах
|
9 |
|
Екологічні проблеми. Обговорення їх видів |
використовуючи активну тематичну лексику та граматичні структури вміє: - висловити і обґрунтувати власну думку, погляди, почуття - представити в логічному порядку аргументи до тези - запитувати і надавати відповіді на питання |
An interference, pesticides, to complain, to convince, to dig, to persuade, to remind, harmful, renewable, sustainable |
|
|
Ex.2a, p.158 |
Ex.1, p.158, ex.2b,3,4, p.160 |
|
Вивчити ЛО |
Уміння працювати в парах Уміння брати участь у бесіді Уміння підбирати синоніми
|
10 |
|
Написання твору-роздуму |
- знає правила та оформлення твору-роздуму - розуміє ключову та детальну інформацію в аудіотексті і зазначає правильну відповідь з низки запропонованих варіантів - розуміє прості висловлювання, повідомлені у природньому темпі - розуміє контекст висловлювання - розповідає про події повсякденного життя, коментує їх та обґрунтовує свою думку |
|
|
|
Ex.3, p.162, ex.5a, p.163 |
Ex.1,2, p.161 |
Ex.4, p.163 |
Ex.5b, p.163 (W) |
Уміння працювати в парах Уміння брати участь у бесіді Уміння підбирати синоніми
|
11 |
|
Еко акції. Проектна робота |
використовуючи активну тематичну лексику та граматичні структури вміє: - висловити і обґрунтувати власну думку, погляди - представити в логічному порядку аргументи до тези |
|
|
|
|
Ex.3,4, p.165, ex.1, p.167 |
Ex.2, p.168 |
Ex.5, p.166 (Project) |
Стратегії виконання завдань множинного вибору Розвиток навичок самостійної роботи Уміння працювати в парах Розвиток мовної здогадки |
12 |
|
Узагальнення та систематизація знань |
|
|
|
Ex.3, p.168 |
Ex.4, p.169 |
Захист проектів |
|
Робота над помилками |
|
13 |
|
Мистецтво. Види мистецтва |
- знає значення, правопис і вимову тематичної лексики активного вжитку - уміє правильно вживати тематичну лексику в типових комунікативних ситуаціях і контекстах - запитує та надає відповіді на питання, пов’язані з мистецтвом - висловлює та обґрунтовує свої думки, почуття, враження, описує власний досвід |
Ban arrangement of, a shadow, a victim, to absorb, to affect, to enliven, to float, sheer, significant, to catch smb’s breath, to feel a lump in smb’s throat, to make smb gasp, to pore over smth with delight, to put into words, to be sinking out of sight |
|
Ex.4a, p.172 |
Ex.4a, p.172 |
Ex.4b, p.174 |
Ex.1, p.172 |
Ex.5, p.175 (O), вивчити ЛО |
Розвиток мовної здогадки Уміння працювати в парах Лексико-граматичний аналіз тексту Стратегії запам’ятовування лексики
|
14 |
|
Мистецтво в житті людини |
знає значення, правопис і вимову тематичної лексики активного вжитку - уміє правильно вживати тематичну лексику в типових комунікативних ситуаціях і контекстах - запитує та надає відповіді на питання, пов’язані з мистецтвом - висловлює та обґрунтовує свої думки, почуття, враження, описує власний досвід |
|
|
|
Ex.1,2, p.177-178 |
Ex.6-8, p.176, ex.3, p.178, ex.5, p.179 |
|
Ex.4, p.178 (O) |
Стратегії переглядового читання Розвиток мовної здогадки Уміння працювати в парах Лексико-граматичний аналіз тексту
|
15 |
|
Видатні англійські митці |
- знає значення, правопис і вимову тематичної лексики активного вжитку - уміє правильно вживати тематичну лексику в типових комунікативних ситуаціях і контекстах - запитує та надає відповіді на питання, пов’язані з роботою - висловлює та обґрунтовує свої думки, почуття, враження, описує власний досвід |
|
The Participle |
|
Ex.1,2a, p.180 |
Ex.2b,3, p.181 |
|
Ex.4, p.181 (W) |
Стратегії переглядового читання Розвиток мовної здогадки Уміння працювати в парах Лексико-граматичний аналіз тексту
|
16 |
|
Кіномистецтво |
розуміє ключову та детальну інформацію в аудіотексті - розуміє прості висловлювання, повідомлені у природньому темпі - визначає правильність / неправильність тверджень відповідно до змісту аудіотексту - питає на надає відповіді стосовно улюбленого фільму, наводячи приклади та аргументи - знаходить синонімічні фрази в аудіотексті |
An approval, a fiction film, a must-see movie, recognition, heartwarming, meaningless, striking, unfavourable, to blend together |
|
Ex.2, p.184 |
|
Ex.6,7, p.182, ex.1, p.183, ex.3, p.184 |
Ex.5, p.182 |
Вивчити ЛО |
Уміння виокремлювати основну думку Стратегії виконання завдань на визначення правильності / неправильності тверджень Стратегії групування лексики Уміння працювати в парах Розвиток мовної здогадки
|
17 |
|
Улюблений фільм |
розуміє ключову та детальну інформацію в аудіотексті - розуміє прості висловлювання, повідомлені у природньому темпі - визначає правильність / неправильність тверджень відповідно до змісту аудіотексту - питає на надає відповіді стосовно улюбленого фільму, наводячи приклади та аргументи - знаходить синонімічні фрази в аудіотексті |
|
|
Ex.5a,b, p.186 |
|
Ex.4, p.185, ex.5c, p.186 |
|
Ex.1, p.186 (O) |
Уміння виокремлювати основну думку Стратегії виконання завдань на визначення правильності / неправильності тверджень Стратегії групування лексики Уміння працювати в парах Розвиток мовної здогадки
|
18 |
|
Після вистави |
- розуміє ключову та детальну інформацію в тексті - визначає головну думку тексту та знаходить в тексті необхідну інформацію - вибирає правильну відповідь з низки запропонованих варіантів - наводить приклади для обґрунтування власної думки |
|
|
|
Ex.3b, p.190 |
Ex.2-4, p.187-190 |
|
Скласти відгук про картину (усно) |
Стратегії ознайомлювального та вивчаючого читання Стратегії виконання завдань множинного вибору Розвиток мовної здогадки Стратегії категоризації лексики |
19 |
|
Рецензія на улюблений фільм |
- знає правила оформлення та структурування рецензії - пише рецензію на улюблений фільм, зважаючи на запропоновані комунікативні умови і докладно їх розвиваючи - використовує активну тематичну лексику і граматичні структури - використовує різні види сполучників для утворення складних речень |
|
|
|
Ex.1a, p.191 |
Ex.1b,2,3, p.191-192 |
Ex.4, p.193 |
Ex.4, p.193 (дописати) |
Уміння структурувати письмове висловлювання Уміння дотримуватись інструкцій Уміння надавати аргументи до висловленої думки
|
20 |
|
Види мистецтв |
- вміє висловити і обґрунтувати власну думку на тему театру - розуміє лексико-граматичний контекст - вміє обирати правильне слово відповідно до контексту з низки запропонованих варіантів та пояснити, чому інші варіанти відповіді неправильні |
|
|
|
Ex.1-3, p.194-196 |
Ex.3, p.197, ex.5, p.198 |
|
Ex.4, p.198 (O) |
Уміння виокремлювати основну думку Стратегії виконання завдань на визначення правильності / неправильності тверджень Стратегії групування лексики Уміння працювати в парах Розвиток мовної здогадки |
21 |
|
Узагальнення та систематизація знань |
|
|
|
Ex.3, p.201 |
Ex.1, p.200, ex.4, p.201 |
Ex.6, p.199 |
Ex.2, p.201 |
Робота над помилками |
|
22 |
|
Бути хорошим громадянином |
- знає значення, правопис і вимову тематичної лексики активного вжитку - уміє правильно вживати тематичну лексику в типових комунікативних ситуаціях і контекстах |
An addict, a citizen, drug, government, hardship, a participant, a pregnancy, to benefit, to handle, exhausting, non-existent, worldwide, to get dumped, to get training on, to raise money for |
|
Ex.2, p.204 |
Ex.2, p.204 |
Ex.1, p.204, ex.3,4, p.206-207 |
|
Ex.5, p.207 (project), вивчити ЛО |
Стратегії ознайомлювального та вивчаючого читання Стратегії виконання завдань множинного вибору Розвиток мовної здогадки Стратегії категоризації лексики |
23 |
|
Молодь та суспільство |
- знає значення, правопис і вимову тематичної лексики активного вжитку - уміє правильно вживати тематичну лексику в типових комунікативних ситуаціях і контекстах - розповідає про суспільство |
|
The Infinitive form |
|
Ex.1, p.210 |
Ex.1-4, p.208-209, ex.2,4, p.211-212 |
Ex.3, p.212 |
Ex.5, p.212 (W) |
Стратегії переглядового читання Розвиток мовної здогадки Уміння працювати в парах Лексико-граматичний аналіз тексту
|
24 |
|
Емоції. Уміння керувати емоціями |
- розуміє ключову інформацію в аудіотексті - розуміє прості висловлювання, повідомлені у природньому темпі - вміє визначати головну думку тексту - вміє визначати намір того, хто говорить, відповідно до контексту - встановлює відповідність між твердженнями та змістом аудіотексту - розповідає про емоції - просить та надає поради, що стосуються особистих проблем |
An anxiety, an envy, a handicap, an intelligence, an illiteracy, a rage, a response, to stunt, contented, vulnerable, to carry away, to gain control, an abuse, bullying, a disease, a disorder, a suicide, to embarrass, to expose, to frustrate, to neglect, outrageous, sexually |
|
Ex.2a, p.213, ex.3, p.214 |
|
Ex.1,2b, p.213, ex.1-3, p.215-216 |
|
Вивчити ЛО |
Уміння виокремлювати основну думку Розуміння текстових референцій Стратегії виконання завдань на встановлення відповідності Уміння працювати в парах та у групі Лексико-граматичний аналіз тексту |
25 |
|
Рішення проблем. Написання твору-рекомендації |
- знає правила та оформлення твору - розуміє ключову та детальну інформацію в аудіотексті і зазначає правильну відповідь з низки запропонованих варіантів - розуміє прості висловлювання, повідомлені у природньому темпі - розуміє контекст висловлювання - розповідає про події повсякденного життя, коментує їх та обґрунтовує свою думку |
|
|
|
|
Ex.1-3, p.217-218 |
Ex.4, p.218 |
Ex.4, p.218 (дописати) |
Уміння працювати в парах Уміння брати участь у бесіді Уміння підбирати синоніми
|
26 |
|
Молодіжна культура |
- знає значення, правопис і вимову тематичної лексики активного вжитку - уміє правильно вживати тематичну лексику в типових комунікативних ситуаціях і контекстах - обґрунтовує власні погляди, думки, почуття - описує власний досвід |
|
|
|
Ex.1, p.219 |
Ex.3, p.220, ex.5, p.221 |
Ex.2, p.220 |
Ex.4, p.221 (O) |
Стратегії переглядового читання Розвиток мовної здогадки Уміння працювати в парах та у групі Лексико-граматичний аналіз тексту
|
27 |
|
Молодіжні організації та громади |
- знає значення, правопис і вимову тематичної лексики активного вжитку - уміє правильно вживати тематичну лексику в типових комунікативних ситуаціях і контекстах - обґрунтовує власні погляди, думки, почуття - описує власний досвід |
|
|
Ex.3, p.224 |
Ex.1, p.223, ex.4a, p.225 |
Ex.6, p.222 |
Ex.2, p.223 |
Ex.4b,c, p.226 (O) |
Стратегії переглядового читання Розвиток мовної здогадки Уміння працювати в парах та у групі Лексико-граматичний аналіз тексту |
28 |
|
Україна від минулого до майбутнього |
- знає значення, правопис і вимову тематичної лексики активного вжитку - уміє правильно вживати тематичну лексику в типових комунікативних ситуаціях і контекстах - описує Україну, як незалежну державу |
Conscious, a favour, nowadays, an advantage, sovereign, a novice, a co-founder, to integrate, to resolve, a security, an issue, dedicated, fundamental, a transparency, to overcome, a collapse, a ranking, a start-up |
|
|
Ex.2,3, p.228-229 |
Ex.1, p.228, ex.4, p.230, ex.7, p.231 |
|
Ex.5, p.230, ex.6, p.231 (O) |
Розвиток мовної здогадки Уміння працювати в парах Лексико-граматичний аналіз тексту Стратегії запам’ятовування лексики Навички категоризації лексики |
29 |
|
Політична система в Британії та США |
- знає значення, правопис і вимову тематичної лексики активного вжитку - уміє правильно вживати тематичну лексику в типових комунікативних ситуаціях і контекстах - описує політичну систему Британії та США - запитує та надає відповіді на питання, пов’язані з політикою |
|
|
|
Ex.1-3, p.232-233 |
Ex.4, p.233, ex.1,2, p.234 |
|
Ex.3, p.234 (O) |
Стратегії переглядового читання Розвиток мовної здогадки Уміння працювати в парах Лексико-граматичний аналіз тексту
|
30 |
|
Рада Європи. З’їзд в Копенгагені |
- вміє висловити і обґрунтувати власну думку на тему міжнародних організацій - розуміє лексико-граматичний контекст - вміє обирати правильне слово відповідно до контексту з низки запропонованих варіантів та пояснити, чому інші варіанти відповіді неправильні - пояснює відмінності у лексичному значенні схожих за значенням слів та використовує їх у реченнях |
An affair, a guideline, headquarters, an integration, jurisdiction, justice, labour, a procedure, violation, to concern, to defend, to promote, legal, human right, voluntary, a member, youth-led, a suggestion, an activist, to donate, a charity, a petition, to raise, to volunteer, to register, to encourage, to approve, to disapprove |
|
Ex.2a, p.235. ex.4, p.236 |
|
Ex.1,3, p.235, ex.1,2, p.237 |
Ex.2b, p.235 |
Ex.3, p.238 (O), вивчити ЛО |
Розвиток мовної здогадки Уміння аналізувати лексико-граматичний контекст Стратегії переглядового читання |
31 |
|
Людина та суспільство. Написання статті |
- розуміє лексико-граматичний контекст - вміє обирати правильне слово відповідно до контексту з низки запропонованих варіантів та пояснити, чому інші варіанти відповіді неправильні - пояснює відмінності у лексичному значенні схожих за значенням слів та використовує їх у реченнях |
|
|
|
Ex.1, p.239, ex.1, p.241 |
Ex.2, p.239 |
Ex.3, p.239 |
Ex.2, p.242 (W), ex.3, p.242 (O) |
Уміння структурувати письмове висловлювання Уміння дотримуватись інструкцій Уміння надавати аргументи до висловленої думки
|
32 |
|
Україна та демократія |
використовуючи активну тематичну лексику та граматичні структури вміє: - висловити і обґрунтувати власну думку, погляди, щодо демократії - розпочати, підтримати та завершити бесіду, отримати та надати пояснення, інформацію, що стосується законів |
|
|
|
Ex.5, p.243, ex.1, p.247 |
Ex.4, p.241 |
Ex.2, p.247 |
Ex.6, p.244 (project) |
Розвиток мовної здогадки Уміння аналізувати лексико-граматичний контекст Стратегії переглядового читання |
33 |
|
Узагальнення та систематизація знань |
|
|
|
Ex.3, p.248 |
Ex.4, p.248 |
Захист проектів |
|
Робота над помилками |
|
34 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчені ЛО |
|
35 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити ЛО, граматику |
|
36 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчені теми |
|
37 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчений матеріал |
|
38 |
|
Аналіз контрольних робіт |
|
|
|
|
|
|
|
Робота над помилками |
|