Календарно-тематичне планування з англійської мови у 11 класі
- І семестр – (2 години на тиждень)
Підручник - Карп’юк О. Д. Англійська мова: Підручник для 11 класу загальноосвітніх шкіл., 2019.
№ |
Дата |
Тема уроку |
Урок у НМК |
Мовний інвентар |
|
Лексика |
Граматика |
||||
1 |
|
Англійська мова як мова міжнародного спілкування.
|
Focus on Reading+ Develop Your Vocabulary
|
to get a qualification, to have an access to, , mother tongue, examination, preparation, widespread, to require, to study abroad, language course |
|
2 |
|
Вивчення англійської мови. |
Focus on Speaking |
leisure activities, personality, timetable, get rusty, private lessons |
|
Unit 1. Шкільне життя Being a student /Освітня cферa спiлкування |
|||||
3 |
|
Учнівська автономія у вивченні мови |
Focus on Reading+ Develop Your
|
Vocabulary a resource. A strategy, a target, to access, autonomous, favou-red, memorable, precisely, to get exposure, to take responsi-bilty for, to assist, to attend, to get to know, to join, to find out |
Conditi onals I and II (Revision)
|
4 |
|
Підготовка до іспитів |
Build Up Your Grammar |
if, even if, unless
|
|
5 |
|
Іноземна мова – мова для життя |
Focus On Listening
|
an assessment, a distraction, a superstition, to boost, to cheat, to reckon, to pace, average, exhausted, to steer clear of |
|
6 |
|
Ким я буду? |
Focus On Speaking
|
|
|
7 |
|
Написання нотаток |
Focus On Writing |
notes, a paragraph, a flowchart, a listing, a summary |
|
8 |
|
Повторення вивченого матеріалу ТО 1 |
Use Your Skills
|
Активізація мовного і Мовленнєвого матеріалу |
|
Unit 2. Робота і професії Make up your mind |
|||||
9 |
|
Професійні уміння і здібності людини |
Focus on Reading+ Develop Your Vocabulary |
a confidence, an employer, a fee, a founder, persistence, a volunteer, to mature, to trust, extended, faint-hearted, isolated, remote, tough, overseas, to conduct a survey, to get insight into, to work on a project, a possibility, an occassion, an opportunity, a career, an employee, to assist, to employ, to occupy, to retire, to succeed |
Direct Speech. Reported Speech. Future-in- the-Past. |
10 |
|
Вимоги праце давців |
Build Up Your Grammar |
|
|
11 |
|
Вибір майбутньої професії |
Focus On Listening |
diversity, freedom, a graduate, liberty, appealing, renowned, foundation course, publicly funded, to be well regarded |
|
12 |
|
Навчання після школи та закордоном |
Focus On Speaking
|
definite, suited, constantly, attractive, to hesitate, an occupation, a generation, stressful, time off, shift work, to work overtime, an annual pay, status |
|
13 |
|
Написання формального листа |
Focus On Writing |
application letter, formal greeting, introductory parag-raph, body paragraph, conclu-ding paragraph, formal ending |
Активіза-ція мовного і мовлен- нєвого матеріалу |
14 |
|
Мій вибір ТО 2 |
|
|
Комунікативна компетентність |
Змістові лінії |
|||
Зорове сприймання |
Сприймання на слух |
Усне продукування |
Писемне продукування |
|
SB ex.5, pp.9-10; ex.8, pp.11- 12.
|
|
SB ex.6, 7 p.11,
|
|
Визначає свої пріоритети та обґрунтовує план дій щодо можливості досягнення успіху у навчанні, вивченні іноземної мови. |
SB ex.1, p.13
|
|
ex.2, p.13; ex.3b, p.14; ex.4a, p.15; ex.5, p.16 |
SB ex. 4c, p.16 |
|
Unit 1. Шкільне життя Being a student /Освітня cферa спiлкування |
||||
SB ex.2 pp.18- 19; ex.3, 4 p. 21; ex.1,2 p.22;
|
|
SB ex.1, p.18;
|
|
Підприємливість та фінансова грамотність Аналізує стосунки з однолітками. Розуміє важливість принципів рівноправного спілкування. Обговорює та порівнює способи протидії агресії та насиллю у підлітковому середовищі в Україні та в країнах виучуваної мови. Демонструє обізнаність з міжнародними освітніми програмами. Оцінює та обирає ефективний спосіб підготовки до випускних іспитів з точки зору розумового навантаження. Обговорює та оцінює фінансові перспективи на майбутнє навчання.Усвідомлення важливості безперервної Освіти Усвідомлення Важливості пошуку ефективних навчальних Стратегій |
SB ex.1 - 5, pp.23-25
|
|
|
|
|
SB ex.2a, 3 p.26;
|
SB ex.4, 5 p.27;
|
SB ex.1, p.25; ex.2b, p.26
|
|
|
SB ex.2, p.29
|
|
SB ex.1, p.28. ex. 3, p.29 |
|
|
SB ex.1, p.30;ex.2a,b,c, p.31;ex.3, 4, 5 p.32; |
|
SB ex.2, p.30
|
|
|
SB ex.1, p.33; ex.2, p.34; |
|
SB ex.3, 4 pp.34-35 |
|
|
Unit 2. Робота і професії Make up your mind |
||||
SB ex. 2 - 5, pp.42-46; ex.1, p. 47; ex.2,3, p.48;
|
Текст «Fill That Gap», pp. 42-44
|
SB ex.1, p.42; ex.6, p.46
|
|
Підприємливість та фінансова грамотність Оцінює свої здібності та можливості на шляху до мети. Дискутує навколо важливості емоційного комфорту в майбутній професії. Обговорює матеріальні критерії та мотиви для вибору професії. Оцінює фінансові можливості сучасних професій. |
ex.1, p.49;ex.2,p.51; ex.3, p.52;ex.5,p.54, ex.7, p.55 |
|
SB ex.4, pp.52- 53 |
SB ex.6, p.54
|
|
SB ex.3, p.56, ex.4b, 57
|
SB ex.2, p.56; ex.4a, p.57
|
SB ex.1, p.55.
|
|
|
SB ex.3, p.58
|
|
SB ex.1,2,4, pp.58-59
|
|
|
ex.1, p.59; ex.3, p.60; ex.4a, p.62 |
|
|
SB ex.2, p.60; ex.4b,p.62 |
|
SBex.2, p.63; ex.3, p.64; |
|
ex.4, 5b, p.65, ex.6b, p.66 |
ex.1, p.63
|
Unit 3. Я, моя сім’я, друзі Family relationship / Особистісна cферa спiлкування |
|||||
15 |
|
Психологи про родинні стосунки |
Focus On Reading + Develop Your Vocabulary
|
an adolescent, to assault, to blame, to escape, to interfere, to obey, to prevent, to reject, to remain, to resent,inevitable, rebellious, to be grounded, to be jailed, to run out of, in order to |
Conditional III
|
16 |
|
Конфлікт поколінь |
Build Up Your Grammar |
|
|
17 |
|
Дружна сім’я |
Focus On Listening |
an approach, a generation, an intention, a judgement,a negotiation, to annoy, o assume, to overcome, irritating, to bring up |
|
18 |
|
Підтримка в родині |
Focus On Speaking |
a community, innocence, a madman, to avoid something, to disturb, to encourage, to overcome, to recognise |
|
19 |
|
Лист до редактора |
Focus On Writing |
a letter to the editor
|
|
20 |
|
Родина у моїх поглядах ТО 3 |
Use Your Skills |
|
Активізація мовного і мовленнєвого матеріалу |
Unit 4 Eating out – Харчування |
|||||
21 |
|
Харчування в Києві |
Focus On Reading+ Develop Your Vocabulary |
a fixed price,a quality, abundant,customary, distinc- tive,garnished, inferior, interior, minced, relatively, rapidly, dish,meal, made with,range of, stuff with, roast, bake, served with, vegetarian |
|
22 |
|
Система громадського харчування |
Build Up Your Grammar |
|
Reported Speech Повторення |
23 |
|
Типи закладів харчування |
Focus On Listening |
a bistro, a ressing, a reservation,staff, veggie, sophisticated,undercooked |
|
24 |
|
Замовлення їжі у кафе |
Focus On Speaking |
a customer, nutritions, a passion, canned, enthusiastic, beforehand Повторення |
|
25 |
|
Написання звіту оцінки |
Focus On Writing |
an assessment report, a proposal report, a survey report, an introduction, a body, a conclusion |
|
26 |
|
Моє харчування Узагальнення ТО 4 |
Use Your Skills |
Активізація мовного і мовленнєвого матеріалу Повторення |
|
27 |
|
Контроль аудіювання: текст для аудіювання із завданнями до тексту
|
Use Your Skills
|
|
|
28 |
|
Контроль читання: тексти для читання із тестовими завданнями.
|
Use Your Skills |
|
|
29 |
|
Контроль письма: граматичний тест.
|
Use Your Skills |
|
|
30 |
|
Контроль говоріння: розмовні теми.
|
Use Your Skills |
|
|
31 |
|
Повторення матеріалу семестру |
|
|
|
32 33 |
|
Повторення вивченого матеріалу |
|
|
|
Unit 3. Я, моя сім’я, друзі Family relationship / Особистісна cферa спiлкування |
||||
SB ex.2,3, pp.73-75, ex.1,2, p.77
|
SB тексти «Teen Terror»p.73; «George’s Story»,р.74 |
SB ex.1, p.72, ex.4,6, p.76
|
SB ex.5, p.76
|
Громадянська відповідальність Пояснює необхідність гуманного ставлення до тварин. Усвідомлює права людини, важливість толерантного ставлення до поглядів і переконань з урахуванням інтересів і потреб інших. Усвідомлює різні стилі розв’язання конфліктів, адекватно поводить себе у конфіліктних ситуаціях. Аналізує та оцінює приклади доброчинності з власного досвіду. Визначає життєві уміння, необхідні для удосконалення характеру. Демонструє розуміння прав та обов’язків молоді. Толерантно спілкується з однолітками |
SB ex.1, p.78; ex.2, p.79;ex.6, p.80 |
|
|
SBex.3,4,5,pp.79-80 |
|
SB ex.2, p.81
|
SB ex.3,4a, pp.81-82 |
SB ex.1, p.81; ex.4b, p. 82 |
|
|
SB ex.4,5a, pp.83-84 |
|
SB ex.1,2,3,5b, pp.82-84 |
|
|
x.1, p.85; ex.3,5, p.87 |
|
SBex. 2,4, pp.86-87 |
|
|
SB ex.1,p.88; ex.3, p.89; ex.4, p.90; ex.7, p.91 |
|
SB ex.6,p.90; ex.8,p.91;
|
SB ex.2, p.88;
|
|
Unit 4 Eating out – Харчування |
||||
SB ex.2,3, pp. 96-98; ex.5, p.99, ex.1 - 3; pp.100-101 |
SB Текст ‘Eating Out in Kyiv’
|
SB ex.1, p.96
|
Повторення |
Висловлення власної думки щодо закладів Громадського харчування Аналізує та складає харчовий раціон відповідно до енергетичних затрат власного організму. Висловлює власні судження щодо пріоритетів у харчуванні для нормального розвитку і збереження здоров’я. Обґрунтовує корисність раціонального харчування і підтверджує це відповідними прикладами. |
SB ex.1, p.102
|
|
SB ex.3, 4 p102;
|
SB ex.2, p.102
|
|
SB ex.4a, p.105 |
ex.2a,3a, p.104 |
ex.1, p.103; ex.2b, p.104 |
SBex.3b, 4b,p.105
|
|
SBex.2, p.106;
|
|
ex.1, p.106; ex.3, p.107, |
SB ex.4, p.107 |
|
|
|
|
|
|
SB ex.1a, p.112; ex.3a, p.113 |
|
SBex.2,p.113; ex.3b, p.113; ex.4, 5 p.114 |
SB ex.6,p.114
|
|
|
|
|
|
Демонструє обізнаність з міжнародними освітніми програмами.
Оцінює та обирає ефективний спосіб підготовки до випускних іспитів з точки зору розумового навантаження. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Календарно-тематичне планування з англійської мови у 11 класі
- ІІ семестр – (2 години на тиждень)
Підручник - Карп’юк О. Д. Англійська мова: Підручник для 11 класу загальноосвітніх шкіл., 2019.
№ з/п |
Дата |
Підтема |
Змістова лінія |
Мовний інвентар |
|
Лексика |
Граматика |
||||
Наука і технічний прогрес |
|||||
34 |
|
Важливі винаходи |
Екологічна безпека тт. сталий розвиток: обговорює важливість сучасних засобів комунікації та КТ, аналізує вплив НТП на життя людини і довкілля Здоров’я і безпека: оцінює позитивні тт. негативні наслідки певних винаходів для здоров’я. Підприємливість тт. фінансова грамотність: аналізує та оцінює шляхи фінансування
|
Handset, range, victim, cellular, digital p.122 |
Adverb Clauses with Time |
35 |
|
Винаходи і винахідники
|
|
Adverb Clauses with Time |
|
36 |
|
Сучасні технології
|
p.129 |
Adverb Clauses with Time |
|
37 |
|
Вплив винаходів на життя людини |
|
|
|
38 |
|
Написання статі
|
|
|
|
39 |
|
Повторення
|
|
Adverb Clauses with Time |
|
40 |
|
Підсумковий урок ТО 5 |
|
|
|
Природа і довкілля |
|||||
41 |
|
Національні парки та заповідники/ заказники |
Екологічна безпека та сталий розвиток: усвідомлює причинно-наслідкові зв’язки у взаємодії людини, суспільства і природи; Здоров’я і безпека: демонструє розуміння впливу екологічних чинників на здоров’я людини Підприємливість тт. фінансова грамотність: демонструє необхідність використання енергозбережувальних технологій; Громадянська відповідальність:
|
Heritage, recreation, reserve, virgin, varying, preserve |
Defining and Non-defining relative clause |
42 |
|
Захист навколишнього середовища |
|
Defining and Non-defining relative clause |
|
43 |
|
Проблеми навколишнього середовища |
Extinction, shortage, waste disposal,escape |
Defining and Non-defining relative clause |
|
44 |
|
Проблеми навколишнього середовища |
Complain, remind, harmful, renewable |
Defining and Non-defining relative clause |
|
45 |
|
Написання есе
|
|
Defining and Non-defining relative clause |
|
46 |
|
Повторення
|
|
|
|
47 |
|
Підсумковий урок ТО 6 |
|
|
|
Мистецтво |
|||||
48 |
|
Опис картини
|
Громадянська відповідальність: висловлює власні почуття та емоції викликані творами мистецтва Здоров’я і безпека:дискутує довкола питання впливу мистецтва на емоційний стан Підприємливість тт. фінансова грамотність: співвідносить можливість відвідування мистецьких заходів з власною фінансовою спроможністю |
Shadow, absorb, enliven, catch sbth’s breath |
The Participle |
49 |
|
Види та жанри мистецтва |
Entertain, art |
The Participle |
|
50 |
|
Враження від фільму, вистави, картини |
Approval, fiction film, must-see movie, striking |
|
|
51 |
|
Враження від вистави
|
|
|
|
52 |
|
Огляд фільму, вистави Опис картини |
|
The Participle |
|
53 |
|
Повторення
|
|
The Participle |
|
54 |
|
Підсумковий урок ТО 7 |
|
|
Мовленнєва компетенція
|
Домашнє завдання |
|||
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
|
|
|
|
|
|
Ex. 1,2 p. 120-122 |
Ex. 3 p. 122-123 |
|
Ex. 3,4 p. 125 |
Ex. 5 p. 125-126
|
p.126 Ex. 2 p. 127 |
|
Ex. 5 p. 128 |
Ex. 3,4 p. 128 |
Ex. 3 p. 128 |
Ex. 2c p. 129 Ex. 4 p. 130
|
Ex. 2,3 p. 129-130 |
Ex. 6 p. 131 |
Ex. 5 p. 131 |
Ex. 7 p. 131 |
Ex. 4 p. 133
|
|
Ex. 1,2,3 p. 132 |
|
Ex. 5 p. 134 |
p.135 Ex. 1,2 p. 135 |
TED-Talks |
Ex.21 p. 135 |
Ex. 4 p. 136 |
Ex. 4 p. 136 |
Ex. 2 p. 137
|
|
Ex. 3, 4 p. 137-138 |
Ex. 1 p. 137 |
Ex. 1,2 p. 140 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ex. 2 p. 146-148 |
|
p.145 Ex. 3 p. 149 |
Ex. 3 p. 151 |
Ex. 1, 2p. 150 |
Ex. 1 p. 153
|
TED-Talks |
Ex. 2 p. 153 |
Ex. 4, 5 p. 154-55 |
Ex. 7 p. 155 |
Ex. 1,3 p. 156-157
|
Ex. 2 p. 156 |
Ex. 2 p. 156 |
Ex. 3 p. 157 |
Ex. 3 p. 157 |
|
Ex. 2 p. 158-159
|
Ex. 3 p. 160 |
Ex. 1 p. 158 |
Ex. 4 p. 160 |
Ex. 1,3 p. 161-162
|
|
Ex. 2 p. 161-162 |
Ex. 5 p. 163 |
Ex. 5 p. 163 |
Ex. 1,2 p. 164
|
|
Ex. 3 p. 166 |
Ex. 4 p. 165 |
Ex. 1,2 p. 167-168 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ex. 4 p. 172-174
|
Ex. 4 p. 172-174 |
Ex. 3 p. 172 |
Ex. 8 p. 176 |
Ex. 3 p. 157 |
Ex. 1,2,3 p. 178 Ex. 2 p. 180 |
|
Ex. 3, 4 p. 181 |
Ex. 5,6 p. 182 |
Ex. 4 p. 178
Ex. 7 p. 182 |
|
Ex. 2 p. 184
|
Ex. 1 p. 183 |
Ex. 5 p. 186 |
Ex. 1 p. 186 |
Ex. 2 p. 187-188
|
|
Ex. 3 p. 189 |
|
Ex. 4 p. 1190 |
Ex. 1 p. 191
|
|
Ex. 2 p. 192 |
Ex. 4 p. 193 |
Ex. 4 p. 193 |
Ex. 1p. 194
|
Ex. 3 p. 201 |
Ex. 3 p. 196 |
Ex. 2 p. 195 |
Ex. 1 p. 200 |
|
|
|
|
|
Молодь і молодіжна культура. Україна в світі/ |
|||||
55 |
|
Бути хорошим громадянином своєї держави |
Підприємливість та фінансова грамотність: демонструє розуміння важливості благодійної діяльності Громадянська діяльність: усвідомлює роль України у міжнародних організаціях, висловлює власну громадянську позицію щодо соціальних викликів
|
Addict, government, pregnancy, benefit, get dumped |
Use of To-Infinitives and Zero-infinitives |
56 |
|
Життя молоді в Україні
|
|
Use of To-Infinitives and Zero-infinitives |
|
57 |
|
Життя молоді в Україні
|
Envy, handicap, rage, stunt, vulnerable |
Use of To-Infinitives and Zero-infinitives |
|
58 |
|
Емоційна зрілість
|
Abuse, disease, suicide, expose |
|
|
59 |
|
Повторення
|
|
|
|
60 |
|
Україна в світі
|
Favour, advantage, issue, callapse |
Infinitive, Gerund |
|
61 |
|
Міжнародні організації
|
p. 237 |
Infinitive, Gerund |
|
62 |
|
Міжнародна співпраця
|
Charity, petition, raise, volunteer |
|
|
63 |
|
Повторення
|
|
|
|
64 |
|
Повторення ТО8 |
|
|
|
65 |
|
Контроль письма
|
|
|
|
66 |
|
Контроль навичок читання |
|
|
|
67 |
|
Контроль аудіювання
|
|
|
|
68 |
|
Контроль говоріння
|
|
|
|
69 |
|
Повторення
|
|
|
|
70 |
|
Повторення
|
|
|
|
|
|
Підсумковий урок
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ex. 2, 3 p. 204
|
Ex. 1 p. 204 |
Ex. 2 p. 204 |
Ex. 1p. 208 |
Ex. 2,3 p. 209 |
p. 210
|
Ex. 1, 2p. 210 |
|
Ex. 3 p. 212 |
Ex. 4,5 p. 212 |
|
Ex.2, 3 p. 213-214 |
Ex. 1 p. 213 |
|
Ex. 1 p. 215 |
Ex. 1 p. 217
|
|
Ex. 2,3 p. 215-216 |
Ex. 2 p. 218 |
Ex. 4 p. 218 |
Ex. 1 p. 219
|
Ex. 3 p. 224 |
Ex. 4 p. 225 |
Ex. 2 p. 220 |
Ex. 1, 2 p. 223 |
Ex. 2 p. 228-229
|
Ex. 4 p. 230 |
|
Ex. 1, 2p. 232 |
Ex. 3, 4 p. 233 |
Ex. 4 p. 236 Ex.2 p. 234
|
Ex. 2,4 p.235-236 |
Ex. 1 p. 235 |
Ex. 3 p. 234 |
Ex. 1 p. 237 |
Ex. 1p. 237
Ex. 2p. 237 |
|
Ex. 3 p. 238 Ex. 1 p. 239 |
Ex. 3 p. 240 |
Ex. 3 p. 240 |
Ex. 1 p. 241
|
|
Ex. 3, 4 p. 242 |
Ex. 2 p. 242 |
Ex. 6 p. 244 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|