Календарно-тематичне планування з англійської мови 11 клас за Карпюк О.

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з англійської мови 11 клас за Карпюк О. Планування містить очікувані результати. Розраховано на 2 години в тиждень.
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування з англійської мови у 11 класі

 - І семестр – (2 години на тиждень)

Підручник - Карп’юк О. Д. Англійська мова: Підручник для 11 класу загальноосвітніх шкіл., 2019.

 

 

Дата

 

Тема уроку

 

Урок у НМК

Мовний інвентар

Лексика

Граматика

1

 

Англійська мова як мова міжнародного спілкування.

 

Focus on

Reading+

Develop Your

Vocabulary

 

to get a qualification, to have an access to, , mother tongue, examination, preparation, widespread, to require, to study abroad, language course

 

2

 

Вивчення

англійської мови.

Focus on

Speaking

leisure activities, personality, timetable, get rusty, private lessons

 

Unit 1.  Шкільне життя Being a student /Освітня cферa спiлкування

3

 

Учнівська автономія у вивченні мови

Focus on

Reading+

Develop

Your

 

Vocabulary

a resource. A strategy, a target, to access, autonomous, favou-red, memorable, precisely, to get exposure, to take responsi-bilty for, to assist, to attend, to get to know, to join, to find out

Conditi­

onals

I and II

(Revision)

 

4

 

Підготовка до іспитів

Build

Up Your

Grammar

if, even if, unless

 

 

 

5

 

Іноземна мова – мова для життя

Focus On

Listening

 

an assessment, a distraction, a

superstition, to boost, to cheat, to reckon, to pace, average, exhausted, to steer clear of

58311_html_6f7ce7ae

6

 

Ким я буду?

Focus On

Speaking

 

 

 

7

 

Написання нотаток

Focus On

Writing

notes, a paragraph,

a flowchart, a listing,

a summary

 

8

 

Повторення вивченого матеріалу

ТО 1

Use Your

Skills

 

Активізація мовного і

Мовленнєвого матеріалу

 

Unit 2.  Робота і професії Make up your mind

9

 

Професійні уміння і здібності людини

Focus on

Reading+

Develop Your

Vocabulary

a confidence, an employer, a fee, a founder, persistence,

a volunteer, to mature, to trust, extended, faint-hearted, isolated, remote, tough, overseas, to conduct a survey, to get insight into, to work on a project, a possibility, an occassion, an opportunity, a career, an employee, to assist,

to employ, to occupy, to retire, to succeed

Direct

Speech.

Reported

Speech.

Future-in-

the-Past.

10

 

Вимоги праце давців

Build

Up Your

Grammar

 

 

11

 

Вибір майбутньої професії

Focus On

Listening

diversity, freedom, a graduate, liberty, appealing, renowned,

foundation course, publicly funded, to be well regarded

 

12

 

Навчання після школи та закордоном

Focus On

Speaking

 

definite, suited, constantly, attractive, to hesitate, an occupation, a generation, stressful, time off, shift work, to work overtime, an annual pay, status

 

13

 

Написання формального листа

Focus On

Writing

application letter, formal greeting, introductory parag-raph, body paragraph, conclu-ding paragraph, formal ending

Активіза-ція

мовного

і мовлен-

нєвого

матеріалу

14

 

Мій вибір

ТО 2

 

 

 

 

Комунікативна компетентність

 

Змістові лінії

Зорове сприймання

Сприймання на слух

Усне продукування

Писемне продукування

SB ex.5,

pp.9-10;

ex.8, pp.11- 12.

 

Описание: Описание: Ученикам — Учимся с удовольствием!

SB

ex.6, 7 p.11,

 

 

Визначає свої пріоритети та обґрунтовує план дій щодо можливості досягнення успіху у навчанні, вивченні іноземної мови.

SB

ex.1, p.13

 

 

ex.2, p.13;

ex.3b, p.14;

ex.4a, p.15;

ex.5, p.16

SB

ex. 4c, p.16

Unit 1.  Шкільне життя Being a student /Освітня cферa спiлкування

SB

ex.2 pp.18- 19;

ex.3, 4 p. 21;

ex.1,2  p.22;

 

 

 

SB

ex.1, p.18;

 

 

Підприємливість та фінансова грамотність

Аналізує стосунки з однолітками. Розуміє важливість принципів рівноправного спілкування. Обговорює та порівнює способи протидії агресії та насиллю у підлітковому середовищі в Україні та в країнах виучуваної мови. Демонструє обізнаність з міжнародними освітніми програмами. Оцінює та обирає ефективний спосіб підготовки до випускних іспитів з точки зору розумового навантаження. Обговорює та оцінює фінансові перспективи на майбутнє навчання.Усвідомлення важливості безперервної

Освіти Усвідомлення

Важливості пошуку ефективних навчальних

Стратегій

SB

ex.1 - 5, pp.23-25

 

 

 

 

SB

ex.2a, 3 p.26;

 

SB

ex.4, 5 p.27;

 

 

SB

ex.1, p.25;

ex.2b, p.26

 

 

SB

ex.2, p.29

 

 

SB

ex.1, p.28.

ex. 3, p.29

 

SB

ex.1, p.30;ex.2a,b,c, p.31;ex.3, 4, 5 p.32;

 

SB

ex.2, p.30

 

 

SB ex.1, p.33;

ex.2, p.34;

Описание: Человечки, #аватары, #картинки, #авы, https://avatarko.ru/kartinka ...

SB ex.3, 4

pp.34-35

 

Unit 2.  Робота і професії Make up your mind

SB

ex. 2 - 5, pp.42-46;

ex.1, p. 47;

ex.2,3, p.48;

 

 

 

Текст «Fill

That Gap», pp. 42-44

 

SB

ex.1, p.42;

ex.6, p.46

 

 

Підприємливість та фінансова грамотність

Оцінює свої здібності та можливості на шляху до мети. Дискутує навколо важливості емоційного комфорту в майбутній професії. Обговорює матеріальні критерії та мотиви для вибору професії. Оцінює фінансові можливості сучасних професій.

ex.1, p.49;ex.2,p.51;

ex.3, p.52;ex.5,p.54,

ex.7, p.55

 

SB

ex.4, pp.52-

53

SB

ex.6, p.54

 

SB

ex.3, p.56,

ex.4b, 57

 

SB

ex.2, p.56;

ex.4a, p.57

 

SB

ex.1, p.55.

 

 

SB

ex.3, p.58

 

 

SB

ex.1,2,4,

pp.58-59

 

 

ex.1, p.59;

ex.3, p.60;

ex.4a, p.62

 

 

SB

ex.2, p.60;

ex.4b,p.62

SBex.2, p.63;

ex.3, p.64;

 

ex.4, 5b, p.65,

ex.6b, p.66

ex.1, p.63

 

 

Unit 3.  Я, моя сім’я, друзі  Family relationship / Особистісна cферa спiлкування

15

 

Психологи про родинні стосунки

Focus On

Reading

+ Develop Your

Vocabulary

 

an adolescent, to assault, to blame, to escape, to interfere, to obey, to prevent, to reject, to remain, to resent,inevitable, rebellious, to be grounded, to be jailed, to run out of, in order to

Conditional III

 

16

 

Конфлікт поколінь

Build

Up Your

Grammar

 

 

17

 

Дружна сім’я

Focus On

Listening

an approach, a generation, an intention, a judgement,a negotiation, to annoy, o assume, to overcome, irritating, to bring up

 

18

 

Підтримка в родині

Focus On

Speaking

a community, innocence,

a madman, to avoid something, to disturb, to encourage, to overcome, to recognise

 

19

 

Лист до редактора

Focus On

Writing

a letter to the editor

 

 

20

 

Родина у моїх поглядах

ТО 3

Use Your

Skills

 

Активізація

мовного і мовленнєвого матеріалу

Unit 4 Eating out – Харчування

21

 

Харчування в Києві

Focus On

Reading+

Develop Your

Vocabulary

a fixed price,a quality,

abundant,customary, distinc- tive,garnished, inferior, interior, minced, relatively, rapidly, dish,meal, made with,range of, stuff with, roast, bake, served with, vegetarian

 

22

 

Система громадського харчування

Build

Up Your

Grammar

 

Reported

Speech

Повторення

23

 

Типи закладів харчування

Focus On

Listening

a bistro, a ressing, a reservation,staff, veggie,

sophisticated,undercooked

 

24

 

Замовлення їжі у кафе

Focus On

Speaking

a customer, nutritions, a passion, canned,

enthusiastic, beforehand Повторення

 

25

 

Написання звіту оцінки

Focus On

Writing

an assessment report,  a proposal report, a survey report, an introduction,  a body, a conclusion

 

26

 

Моє харчування Узагальнення

ТО 4

Use Your

Skills

Активізація мовного і мовленнєвого матеріалу

Повторення

 

27

 

 

Контроль аудіювання: текст для аудіювання із завданнями до тексту

 

Use Your Skills

Описание: Описание: Ученикам — Учимся с удовольствием!

 

28

 

 

Контроль читання: тексти для читання із тестовими завданнями.

 

Use Your Skills

 

29

 

 

Контроль письма: граматичний тест.

 

Use Your Skills

 

30

 

 

Контроль говоріння: розмовні теми.

 

Use Your Skills

 

31

 

Повторення матеріалу семестру

 

 

 

32

33

 

Повторення вивченого матеріалу

 

 

 

 

 

 

 

 

Unit 3.  Я, моя сім’я, друзі  Family relationship / Особистісна cферa спiлкування

SB

ex.2,3,

pp.73-75,

ex.1,2, p.77

 

SB тексти

«Teen Terror»p.73;

«George’s

Story»,р.74

SB

ex.1, p.72,

ex.4,6, p.76

 

SB ex.5, p.76

 

Громадянська відповідальність Пояснює необхідність гуманного ставлення до тварин. Усвідомлює права людини, важливість толерантного ставлення до поглядів і переконань з урахуванням інтересів і потреб інших. Усвідомлює різні стилі розв’язання конфліктів, адекватно поводить себе у конфіліктних ситуаціях. Аналізує та оцінює приклади доброчинності з власного досвіду.

Визначає життєві уміння, необхідні для удосконалення характеру. Демонструє розуміння прав та обов’язків молоді.  Толерантно спілкується з однолітками

SB

ex.1, p.78;

ex.2, p.79;ex.6, p.80

 

 

SBex.3,4,5,pp.79-80

SB

ex.2, p.81

 

SB

ex.3,4a,

pp.81-82

SB

ex.1, p.81;

ex.4b, p. 82

 

SB

ex.4,5a,

pp.83-84

 

SB

ex.1,2,3,5b,

pp.82-84

 

x.1, p.85;

ex.3,5, p.87

 

SBex. 2,4,

pp.86-87

 

SB ex.1,p.88;

ex.3, p.89;

ex.4, p.90;

ex.7, p.91

 

SB

ex.6,p.90;

ex.8,p.91;

 

SB

ex.2,

p.88;

 

Unit 4 Eating out – Харчування

SB ex.2,3,

pp. 96-98;

ex.5, p.99,

ex.1 - 3;

pp.100-101

SB

Текст

‘Eating Out

in Kyiv’

 

SB

ex.1, p.96

 

Повторення

Висловлення власної думки щодо закладів

Громадського харчування

Аналізує та складає харчовий раціон відповідно до енергетичних затрат власного організму. Висловлює власні судження щодо пріоритетів у харчуванні для нормального розвитку і збереження здоров’я. Обґрунтовує корисність раціонального харчування і підтверджує це відповідними прикладами.

SB

ex.1, p.102

 

 

SB

ex.3, 4 p102;

 

SB ex.2,

p.102

 

SB

ex.4a, p.105

ex.2a,3a,

p.104

ex.1, p.103;

ex.2b, p.104

SBex.3b, 4b,p.105

 

SBex.2, p.106;

 

 

ex.1, p.106;

ex.3, p.107,

SB

ex.4, p.107

 

 

 

 

 

 

SB

ex.1a, p.112;

ex.3a, p.113

 

SBex.2,p.113;

ex.3b, p.113;

ex.4, 5 p.114

SB

ex.6,p.114

 

 

 

 

 

 

 

 

Демонструє обізнаність з міжнародними освітніми програмами.

 

 

Оцінює та обирає ефективний спосіб підготовки до випускних іспитів з точки зору розумового навантаження.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування з англійської мови у 11 класі

 - ІІ семестр – (2 години на тиждень)

Підручник - Карп’юк О. Д. Англійська мова: Підручник для 11 класу загальноосвітніх шкіл., 2019.

з/п

Дата

Підтема

Змістова

лінія

Мовний інвентар

Лексика

Граматика

Наука і технічний прогрес

34

 

Важливі винаходи

Екологічна безпека тт. сталий розвиток: обговорює важливість сучасних засобів комунікації та КТ, аналізує вплив НТП на життя людини і довкілля Здоров’я і безпека: оцінює позитивні тт. негативні наслідки певних винаходів для здоров’я. Підприємливість тт. фінансова грамотність: аналізує та оцінює шляхи фінансування

 

Handset, range, victim, cellular, digital

p.122

Adverb Clauses with Time

35

 

Винаходи і винахідники

 

 

Adverb Clauses with Time

36

 

Сучасні технології

 

p.129

Adverb Clauses with Time

37

 

Вплив винаходів на життя людини

 

 

38

 

Написання статі

 

 

 

39

 

Повторення

 

 

Adverb Clauses with Time

40

 

Підсумковий урок

ТО 5

 

 

Природа і довкілля

41

 

Національні парки та заповідники/ заказники

Екологічна безпека та сталий розвиток: усвідомлює причинно-наслідкові зв’язки у взаємодії людини, суспільства і природи; Здоров’я і безпека: демонструє розуміння впливу екологічних чинників на здоров’я людини  Підприємливість тт. фінансова грамотність: демонструє необхідність використання енергозбережувальних технологій; Громадянська відповідальність:

 

Heritage, recreation, reserve, virgin, varying, preserve

Defining and Non-defining relative clause

42

 

Захист навколишнього середовища

 

Defining and Non-defining relative clause

43

 

Проблеми навколишнього середовища

Extinction, shortage, waste disposal,escape

Defining and Non-defining relative clause

44

 

Проблеми навколишнього середовища

Complain, remind, harmful, renewable

Defining and Non-defining relative clause

45

 

Написання есе

 

 

Defining and Non-defining relative clause

46

 

Повторення

 

 

 

47

 

Підсумковий урок

ТО 6

 

 

Мистецтво

48

 

Опис картини

 

Громадянська відповідальність: висловлює власні почуття та емоції викликані творами мистецтва

Здоров’я і безпека:дискутує довкола питання впливу мистецтва на емоційний стан Підприємливість тт. фінансова грамотність: співвідносить можливість відвідування мистецьких заходів з власною фінансовою спроможністю

Shadow, absorb, enliven, catch sbth’s breath

The Participle

49

 

Види та жанри мистецтва

Entertain, art

The Participle

50

 

Враження від фільму, вистави, картини

Approval, fiction film, must-see movie, striking

 

51

 

Враження від вистави

 

 

 

52

 

Огляд фільму, вистави

Опис картини

 

The Participle

53

 

Повторення

 

 

The Participle

54

 

Підсумковий урок

ТО 7

 

 

 

 

 

 

 

Мовленнєва компетенція

 

Домашнє завдання

Читання

Аудіювання

Говоріння

Письмо

 

 

 

 

 

Ex. 1,2 p. 120-122

Ex. 3 p. 122-123

 

Ex. 3,4 p. 125

Ex. 5 p. 125-126

 

p.126

Ex. 2 p. 127

 

Ex. 5 p. 128

Ex. 3,4 p. 128

Ex. 3 p. 128

Ex. 2c p. 129

Ex. 4 p. 130

 

Ex. 2,3 p. 129-130

Ex. 6 p. 131

Ex. 5 p. 131

Ex. 7 p. 131

Ex. 4 p. 133

 

 

 

Ex. 1,2,3 p. 132

 

Ex. 5 p. 134

p.135

Ex. 1,2 p. 135

TED-Talks

Ex.21 p. 135

Ex. 4 p. 136

Ex. 4 p. 136

Ex. 2 p. 137

 

 

 

Ex. 3, 4 p. 137-138

Ex. 1 p. 137

Ex. 1,2 p. 140

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ex. 2 p. 146-148

 

p.145

Ex. 3 p. 149

Ex. 3 p. 151

Ex. 1, 2p. 150

Ex. 1 p. 153

 

TED-Talks

Ex. 2 p. 153

Ex. 4, 5 p. 154-55

Ex. 7 p. 155

Ex. 1,3 p. 156-157

 

 

 

Ex. 2 p. 156

Ex. 2 p. 156

Ex. 3 p. 157

Ex. 3 p. 157

 

Ex. 2 p. 158-159

 

 

 

Ex. 3 p. 160

Ex. 1 p. 158

Ex. 4 p. 160

Ex. 1,3 p. 161-162

 

 

Ex. 2 p. 161-162

Ex. 5 p. 163

Ex. 5 p. 163

Ex. 1,2 p. 164

 

 

 

Ex. 3 p. 166

Ex. 4 p. 165

Ex. 1,2 p. 167-168

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ex. 4 p. 172-174

 

Ex. 4 p. 172-174

Ex. 3 p. 172

Ex. 8 p. 176

Ex. 3 p. 157

Ex. 1,2,3 p. 178

Ex. 2 p. 180

 

Ex. 3, 4 p. 181

Ex. 5,6 p. 182

Ex. 4 p. 178

 

Ex. 7 p. 182

 

Ex. 2 p. 184

 

Ex. 1 p. 183

Ex. 5 p. 186

Ex. 1 p. 186

Ex. 2 p. 187-188

 

 

 

Ex. 3 p. 189

 

Ex. 4 p. 1190

Ex. 1 p. 191

 

 

Ex. 2 p. 192

Ex. 4 p. 193

Ex. 4 p. 193

Ex. 1p. 194

 

 

Ex. 3 p. 201

Ex. 3 p. 196

Ex. 2 p. 195

Ex. 1 p. 200

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Молодь і молодіжна культура. Україна в світі/

55

 

Бути хорошим громадянином своєї держави

Підприємливість та фінансова грамотність: демонструє розуміння важливості благодійної діяльності Громадянська діяльність: усвідомлює роль України у міжнародних організаціях, висловлює власну громадянську позицію щодо соціальних викликів

 

Addict, government, pregnancy, benefit, get dumped

Use of To-Infinitives and Zero-infinitives

56

 

Життя молоді в Україні

 

 

Use of To-Infinitives and Zero-infinitives

57

 

Життя молоді в Україні

 

Envy, handicap, rage, stunt, vulnerable

Use of To-Infinitives and Zero-infinitives

58

 

Емоційна зрілість

 

Abuse, disease, suicide, expose

 

59

 

Повторення

 

 

 

60

 

Україна в світі

 

Favour, advantage, issue, callapse

Infinitive, Gerund

61

 

Міжнародні організації

 

p. 237

Infinitive, Gerund

62

 

Міжнародна співпраця

 

Charity, petition, raise, volunteer

 

63

 

Повторення

 

 

 

64

 

Повторення

ТО8

 

 

 

65

 

Контроль письма

 

 

 

 

66

 

Контроль навичок читання

 

 

 

67

 

Контроль аудіювання

 

 

 

 

68

 

Контроль  говоріння

 

 

 

 

69

 

Повторення

 

 

 

 

70

 

Повторення

 

 

 

 

 

 

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ex. 2, 3 p. 204

 

 

 

Ex. 1 p. 204

Ex. 2 p. 204

Ex. 1p. 208

Ex. 2,3 p. 209

 p. 210

 

Ex. 1, 2p. 210

 

Ex. 3 p. 212

Ex. 4,5 p. 212

 

 

 

Ex.2, 3 p. 213-214

Ex. 1 p. 213

 

Ex. 1 p. 215

Ex. 1 p. 217

 

 

Ex. 2,3 p. 215-216

Ex. 2 p. 218

Ex. 4 p. 218

Ex. 1 p. 219

 

 

Ex. 3 p. 224

Ex. 4 p. 225

Ex. 2 p. 220

Ex. 1, 2 p. 223

Ex. 2 p. 228-229

 

Ex. 4 p. 230

 

Ex. 1, 2p. 232

Ex. 3, 4 p. 233

Ex. 4 p. 236

Ex.2 p. 234

 

Ex. 2,4 p.235-236

Ex. 1 p. 235

Ex. 3 p. 234

Ex. 1 p. 237

Ex. 1p. 237

 

Ex. 2p. 237

 

Ex. 3 p. 238

Ex. 1 p. 239

Ex. 3 p. 240

Ex. 3 p. 240

Ex. 1 p. 241

 

 

Ex. 3, 4 p. 242

Ex. 2 p. 242

Ex. 6 p. 244

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кравченко Антоніна Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Англійська мова (10-й рік навчання, рівень стандарту) 11 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
11 жовтня 2023
Переглядів
4920
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку