Конспект уроку 11 клас Іноземна мова -мова для життя.

Про матеріал
Мета уроку: закріплення вивчених ЛО, повторення граматичних форм за темою Conditionals I, розвиток навичок сприймання англомовного тексту на слух, виокремлювати головну думку прослуханого, розвиток навичок комунікації, розвиток мовної здогадки, розвиток навичок роботи в групі та в парах, розвиток мислення, виховувати самостійність та зацікавленість в пошуку потрібної інформації.
Перегляд файлу

Тема: Іноземна мова - мова для життя

Focus on Listening

 

Мета уроку: закріплення вивчених ЛО, повторення граматичних форм за темою Conditionals I, розвиток навичок сприймання англомовного тексту на слух, виокремлювати головну думку прослуханого, розвиток навичок комунікації, розвиток мовної здогадки, розвиток навичок роботи в групі та в парах, розвиток мислення, виховувати самостійність та зацікавленість в пошуку потрібної інформації.

Очікувані результати: в кінці уроку учні можуть прослухати та зрозуміти головну думку, можуть дати пораду у вивченні англійської мови, застосовуючи мовні конструкції з уроку.

 

ХІД  УРОКУ

І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ МАТЕРІАЛУ

Warming Up

Brainstorming

Учні мають швидко назвати способи вивчення англійської мови. Складаємо список порад від учнів.

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
Обговорення

What feelings does the word "exam" evoke?

Використовуємо презентацію (урок 6 ). Учні висловлюють свою думку з приводу екзаменів.

 

Розглядаємо вправу 2 на сторінці 26

(є слайд презентації до вправи)

Учні мають переглянути поради та обрати для себе 3 найголовніші. Потім аргументувати, чому саме ці три поради є пріоритетними.

 

Practice new vocabulary

assessment - оцінка

 average -  середній

 to boost - підвищити (покращити)

 to pace - задавати темп роботи

 distraction - відволікання

 to reckon - вважати

 to steer clear (of) - триматися подалі від

 to cheat - списувати

 superstition - заборони

 exhausted - виснажений

 to revise - переглядати

 

 Учням даємо список нових слів (див. додаток до Unit 1). Учні мають спершу назвати, що за частина мови перед ними. Потім розподілити їх за книжками.

Робота в парах. Роздаємо учням картки із дефініціями. Учні мають розподілити за інтуїцією або використовуючи словник. Потім порівнюють відповіді.

 

Вправа 4 на сторінці 27

Учні мають прослухати та виокремити головну думку - яку поради дав друг - listening for gist

 

Вправа 5 на сторінці 27

Учні слухають вдруге та виконують завдання вправи. Але спершу учні мають прочитати завдання та виділити ті позиції, що вже зрозумілі учням. Потім слухаємо вдруге - listening for details.

Обговорюємо поради, які були озвучені, з якими порадами учні погоджуються, з якими - ні. Чому?

 

Просимо учнів скласти свій список порад підготовки до ЗНО, наприклад. Для цього розділіть учнів на групи. Кожна група  - це певний шкільний предмет. Наприклад, українська мова, математика, історія та англійська мова. Кожна команда обговорює питання та складає список кроків підготовки.

 

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА

Підведення підсумків уроку

Домашнє завдання

Творча робота в командах. Презентувати поради по складанню ЗНО з різних предметів.

 

 

 

docx
Додано
16 жовтня 2023
Переглядів
180
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку