Календарно-тематичне планування з англійської мови 2 клас (І семестр)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з англійської мови для 2 класу (І семестр) до підручника О.Д. Карпюк "English with Smiling Sam-2". Розраховано на 3 години на тиждень.
Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО - ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

2 клас (І семестр)

до підручника Карпюк О.Д. Англійська мова: підручник для 2 класу

закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом). —

Тернопіль: «Видавництво Астон», 2019.

(3 години на тиждень)

Дата

Тематика спілкування

 

 

 

Мовленнєві функції

Засоби вираження

Мовний інвентар

Комунікативні уміння

Пісні та римівки

Інтегровані змістові лінії

Лексика

Літери

/

Фонікси

Зорове сприйман-ня (читання)

 

 

Сприйман-ня на слух (аудіювання)

 

 

Усна взаємодія (діалог)

/

Усне продукування (монолог)

Писемна взаємодія

/

Писемне продукування

(письмо)

 

 

 

 

 

 

Онлайн

взаємодія

Екологічна безпека та

сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоровя і безпека

Підприємливість та

фінансова грамотність

І семестр

Тема 1. «Радий знову бачити тебе»

  Unit 1. Starter. Nice to see you again!

(5 годин)

1

 

Пам'ятаєш мене?

Вітається. Називає себе.

Hello! I am

Nice to see you!

Greeting, introduction

 

 

PB t .1,3 – pp.6-7;

PB t.2 – p.6

PB t.3 – p.7

 

 

ABC song

 

Розуміє важливість уміння співпрацювати з іншими та толерантного

ставлення до інших

 

 

2

 

Радий тебе бачити знову!

Розмова з однолітками

Nice to see you!

Share my seat, please. Have a talk.

School supplies, numbers

 

 

PB t.2 – p.8

PB t.1,3 – p.8

PB t.4 – p.8

 

 

 

 

 

 

3

 

Кольорова абетка.

Називає літери алфавіту. Відповідає на питання

 Is it …?

Yes, it is.

No, it isn’t.

Colours, letters

 

 

PB t.1-3 – p.9

PB t.3 – p.9

PB t.4 – p.9

 

 

Colours

 

 

 

4

 

Тварини

Називає літери алфавіту та перші літери в назвах тварин

E is for elephant

Animals

 

 

 

PB t.1,2 – p.10

PB t.3 – p.10

 

 

 

 

 

5

 

Моє імя починається з літери…

Називає себе та  друга. Називає перші літери в іменах

My name begins with letter ….

Names

 

PB t.3 – p.11

PB t.1 – p.11

PB t.1, 2 – p.11

PB t.4 – p.11

 

 

 

 

 

Тема 2. «Це моя родина!»

Unit 2. Here is my family.

(12 годин)

6

(1)

 

Познайомся з

моєю родиною!

Називає

членів родини.

Here’s my family.

My surname is ....

 

surname, children

 

 

PB t.1,2,5 – pp.12- 13

PB t.2-5 – pp.12-13

 

 

Introduction of the Clicks

 

 

 

 

7

(2)

 

Розкажи про себе

Розповідає про себе та свої уподобання

What about you? I like ....

pupil

 

 

PB t.1,2 – p.14

PB t.1,2 – p.14

PB t.3,4 – p.14

 

 

Tracy and Luke

 

Розуміє вжливість допомоги іншим. Формує уміння співпрацювати та приймати спільні рішення

 

 

8

(3)

 

Я вмію читати.

Правила читання

 

frog

a [æ], u [y], o [A], i [i], e [e]

PB t.3,4 – p.15

PB t.1-3 – p.15

PB t.1 – p.15

PB t.5 – p.15

 

 

 

 

 

9

(4)

 

Де твій будинок?

Розмова з однолітками

Where is your house? My house is in ....

house

 

 

PB t.1 – p.16

PB t.1,2 – p.16

PB t.3,4 – p.16

 

 

 

 

 

 

10

(5)

 

Де твоя мама?

Розмова з однолітками

Where is your mum? Do you like?

at school, at work, at home

 

 

PB t.1,2 – p.17

PB t.2,3 – p.17

PB t.4,5 – p.17

PB t.6 – p.17

 

 

 

 

 

11

(6)

 

 Це гарний

велосипед!

Правила читання

I am Kate. His name is Mike. It is nice.

case, take, nice, smile

a_e [ei] i_e [ai]

PB t.2,4,5 – p.18

PB t.1,2,4 – p.18

 

PB t.3 – p.18

 

 

 

 

 

12

(7)

 

Сім'я твого двоюрідного брата (сестри)

Розповідає про сім'ю кузенів

Here is my family tree. He is a doctor.

family tree, aunt, cousin, photographer, teacher

 

 

PB t.1,4,5 – p.19

PB t.3-5 – p.19

PB t.2 – p.19

 

My name is Greta. I’m a vet.

 

 

 

13

(8)

 

Story Time.

Сюзі загубилася.

Розповідає історію за малюками

Where is your home?

mummy, daddy

 

 

PB t.1,2 – p.20

PB t.2,3 – p.20

PB t.4 – p.20

 

 

 

 

 

 

14

(9)

 

Into Your Portfolio. Моя сімя.

Розповідає про свою родину

 

family portrait

 

 

 

PB t.2 – p.21

PB t.1 – p.21

 

 

 

 

 

 

15

(10)

 

Into Your Portfolio. Мені подобається…

Розповідає про свої уподобання

 

draw, picture

 

 

 

PB t.4 – p.21

PB t.5 – p.21

PB t.3,6 – p.21

 

 

 

 

 

 

16

(11)

 

Це моя родина

Розповідає про свою родину

 

 

 

 

 

PB t.1,2 – p.22

PB t.2 – p.22

 

 

 

 

 

 

17

(12)

 

Це моя родина. Узагальнення матеріалу

Перевірка розуміння вивченого матеріалу

 

interview

 

PB t.6 – p.23

PB t.3 – p.23

PB t.4,5 – p.23

 

 

 

 

 

 

 

Тема 3. «Мої друзі»

Unit 3. My friends.

(12 годин)

18

(1)

 

Я та мої друзі

Розповідає про свої уподобання та уподобаня друзів

We play together. They swim together

I, he, she, we, they

 

 

PB t.1,2 – p.24

PB t.2-4,6 – pp.24-25

PB t.7 – p.25

PB t.5 – p.24

 

I like my friend and she likes me

 

Вибудовує товариські стосунки з іншими

 

 

19

(2)

 

Ми – друзі

Розповідає про себе та свого друга

We are friends.

Friend

 

 

PB t.1 – p.26

PB t.1,2,4 – p.26

PB t.3,5 – p.26

 

 

 

 

 

20

(3)

 

Почитай про

мене та мого

друга!

Правила читання

Sue, take a tube.

tube

u_e, ue, u [ju] tube, Sue, pupil e_e, e [і:] Pete, we

PB t.2,3 – p.27

PB t.1,2 – p.27

 

PB t.4 – p.27

 

 

 

 

 

21

(4)

 

Хто твій друг?

Описує свого друга

Who is your friend? My best friend is ....

funny, clever, nice, pretty, best friend

 

 

PB t.1,2 – p.28

PB t.1 – p.28

PB t.2,3 – p.28

PB t.5 – p.28

 

 

 

 

 

22

(5)

 

Мій найкращий

друг

Розповідає про свого друга

She is pretty. She is clever too. She can say, ....

tall, short, good friend

 

 

PB t.1,2 – p.29

PB t.2,3,4 – p.29

 

 

 

 

 

 

23

(6)

 

Почитай про

сім'ю Люка!

Правила читання

Go home! I am Nick.

nose

o_e, o [oU] home, go ck [k] Mick

PB t.2,4,5 – p.30

PB t.1,2,4 – p.30

 

PB t.3 – p.30

 

 

 

 

 

24

(7)

 

Тарас любить комп'ютерні ігри

 

Ставить запитання та дає відповіді

Ann likes ....

 

 

 

PB t.1 – p.31

PB t.2-4 – p.31

 

 

 

 

 

 

25

(8)

 

Story Time.

Сюзі, хто це?

Розповідає історію за малюками

Who is this?

new

 

 

PB t.1,2 – p.32

PB t.2-5 – p.32-33

 

 

 

 

 

 

26

(9)

 

Into Your Portfolio. Коло друзів.

Розповідає про друзів

 

friendship circle

 

 

 

 

PB t.1 – p.34

 

 

 

 

 

27

(10)

 

Into Your Portfolio. Мої друзі.

Розповідає про друзів

 

paper friends

 

 

 

PB t.2 – p.34

PB t.3 – p.34

 

 

 

 

 

28

(11)

 

Мої друзі.

Розмова з однолітками

Meet my friend.

 

 

PB t.3 – p.35

PB t.1 – p.35

PB t.1,2,3 – p.35

 

 

 

 

 

 

 

29

(12)

 

Мої друзі. Узагальнення матеріалу

Перевірка розуміння вивченого матеріалу

Is Greta a teacher?

 

 

 

 

PB t.4 – pp.36-37

 

 

 

 

 

 

 

Тема 4. «У моєму класі»

Unit 4. In my classroom.

(12 годин)

30

(1)

 

Моя класна кімната

Називає речі в класі

Point to the door. Touch the floor.

door, floor, chair, hair, window, blackboard

 

 

PB t.1,2,4,6 – pp.38-39

PB t.2,3,4,5,6 – pp.38- 39

PB t.7 – p.39

 

 

 

 

Використовує модель поведінки, яка не суперечить правилам шкільного життя

 

 

31

(2)

 

Котра година?

Називає час

It’s 11 o’clock. I am in the classroom.

in the classroom

 

 

PB t.1,3,4 – p.40

PB t.1, 2,4,5,7 – p.40

PB t.6 – p.40

 

 

 

 

 

32

(3)

 

Я у своєму класі

 

Правила читання

Look, it is my desk.

shelf, sky, desk

sh [S] oo [u:] y [ai]

 

PB t.2,4,5 – p.41

PB t.1,2,4 – p.41

PB t.3 – p.41

 

 

 

 

 

33

(4)

 

Моє шкільне

приладдя

Називає шкільне обладнання

What is this? What is that? That is a ....

this, that, back, hand, knees

 

 

PB t.1,2,5 – p.42

PB t.2,3,4,5 – p.42

 

 

My bag is on my back

 

 

 

34

(5)

 

Це мої олівці

Розмовляє з однолітком про речі в класі

These are my pencils.

Those are my pens.

these, those

 

 

PB t.1,2,5 – p.43

PB t.2,3,4,5 – p.43

 

 

 

 

 

 

35

(6)

 

Почитай про моє шкільне приладдя

Правила читання

They are in the garden.

garden

th [ ð] this ar [a:] car er [ə]

PB t.2,4,5 – p.44

PB t.1,2,4 – p.44

 

PB t.3 – p.44

 

 

 

 

 

 

36

(7)

 

Трейсі та Люк у кімнаті

Задає питання та відповідає на них

Who are those? They are Tracy and Luke.

 

 

 

PB t.1,2 – p.45

PB t.2,3,4 – p.45

 

 

 

 

 

 

 

37

(8)

 

Story Time.

Нова робота.

Розповідає історію за малюками

What’s up? Come here! Let’s have a look.

everybody, kitchen, job

 

 

PB t.1,2 – p.46

PB t.2,3,4 – p.46

 

 

 

 

 

 

 

38

(9)

 

Into Your Portfolio. Час.

Називає час

It’s 8 o’clock.

It’s half past ten.

time

 

 

 

PB t.2 – p.47

PB t.1 – p.47

 

 

 

 

 

 

39

(10)

 

Into Your Portfolio. Котра година?

Називає час

What’s the time, please?

 

 

 

 

PB t.2 – p.47

PB t.3 – p.47

 

 

 

 

 

 

40

(11)

 

Моя класна кімната

Розмова з однолітками

 

 

 

 

PB t.1 – p.48

PB t.1,2 – p.48

 

 

 

 

 

 

 

41

(12)

 

Моя класна кімната. Узагальнення матеріалу

Перевірка розуміння вивченого матеріалу

 

 

 

 

 

 

 

PB t.4 – p.49

 

PB t.3 – p.49

 

 

 

 

 

 

 

Тема 5. «Ми щасливі»

Unit 5. We are happy.

(7 годин)

42

(1)

 

Я щасливий вранці.

Ставити питаня та давати відповіді

I am hot. Are you thirsty? No, I am not./ Yes, I am

in the morning, at noon, in the evening, in the dark.

 

 

PB t.1-4 – pp.50-51

PB t.1,2,4 – p.50

PB t.5 – p.51

 

 

I’m happy in the morning.

 

Виявляє повагу до рідних та близьких

 

 

43

(2)

 

Настрій

Висловлювати свої емоції

Look at our Xmas Tree!

look at

 

 

PB t.1 – p.52

PB t.1,2,3 – p.52

 

 

We are happy!

 

 

 

44

(3)

 

Листівка для бабусі.

Правила читання

Merry X-mas!

merry

y- [j] yes -y [i] teddy

PB t.2-4 – p.53

PB t.1-3 – p.53

 

PB t.5 – p.53

 

 

 

 

 

45

(4)

 

Я не можу знайти.

Розмова з однокласиками

I can’t find my ....

in, on, under, here

 

 

PB t.1,2 – p.54

PB t.2,3,4 – p.54

 

 

 

 

Виявляє повагу до рідних та близьких

 

 

46

(5)

 

Порахуй зі мною.

Вміє рахувати та називати предмети

Count with me. It isn’t there

13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, there

 

 

PB t.1 – p.55

PB t.1-4 – p.55

PB t.6 – p.55

PB t.5 – p.55

 

 

 

 

 

47

(6)

 

Джей та його

сестра Саллі

Правила читаня

Play with toys

say

ey, ay [ei] grey oy [ ɔi] boy

PB t.2,4,5 – p.56

PB t.1,2,4 – p.56

 

PB t.3 – p.56

 

 

 

 

 

48

(7)

 

Я вмію рахувати.

Називає номери малюнків, виконує інструкції

 

13-20

 

PB t.1,2 – p.57

PB t.1 – p.57

PB t.2,3 – p.57

PB t.4 – p.57

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Корженюк Марина Владиславівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Бреславець Аліна Олексіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 2 клас, Планування
НУШ
До підручника
Англійська мова (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 2 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
18 серпня 2020
Переглядів
16404
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку