Календарно-тематичне планування з англійської мови 2 клас за підручником Карпюк

Про матеріал

Календарно-тематичне планування з англійської мови для 2-го класу, розроблене за підручником Карпюк на І семестр

Перегляд файлу

                                                        

                                                              КАЛЕНДАРНО - ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

                                                  2-А клас на І семестр 2024-2025 н.р. (3 год)

                                                                   

                                                                             до підручника О. Карп’юк “English with Smiling Sam 2” Тернопіль «Астон» 2019 р. 

                                                                               За Державним стандартом початкової освіти, затвердженим постановою КМУ від           

                                                                             21.02.2018 №87 та Типовою освітньою програмою для закладів загальної середньої                  

                                                                              освіти, розроблена під керівництвом  Савченко О.Я. для (1-2 класи) (Наказ МОН України від 12.08.2022 № 743)

Дата

Тема уроку

Мовленнєві      

     функції

Експоненти

функцій (Засоби вираження)

 Мовна компетенція

                      Мовленнєва    компетенція

Домашнє      завдання

 Примітка

Лексика

Букви та звуки

 Аудіювання

 Мовлення

Письмо

Читання

  Тематика ситуативного спілкування: «Я, моя сім’я та друзі»

Ключові компетентності:

Соціальна та громадянська компетентності

Інтегровані змістовні лінії:

 Громадянська відповідальність: робота в групі, в парі, яка розвиває в учнів готовність до співпраці, толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок, побудова товариських стосунків з іншими

 

                                       Тема: Introduction. Unit 1 NICE TO SEE YOU AGAIN! Вступ: Радий знову бачити тебе! ( 5 годин)

1

02.09

 Пам’ятаєш мене?

Радий зустрічі!

 

Вміти: привітатися; прощатися; представити себе / друга / подругу / батьків; називати когось /

Hello!

Goodbye! Bye!

names    greetings

ABC

phonics

ex. 1-3

p. 6-7

ex. 2

p. 6

 

 

 

 

 

 

2

03.09

  Мій друже, я дуже радий тебе бачити!

Who is he/she? He/She is …

greetings numbers colours names

ABC

phonics

ex. 2 p.8

ex. 3,4

p. 8

 

 

 

 


 

 

 

 

 3

 

 06.09

Ми пригадаємо букви всі разом! Кольорова абетка.

щось; запитувати / повідомляти про вік; запитувати / повідомляти про місце проживання.

How are you? Nice to see you again.

names greetings

instructions       numbers, colours,

names,

 

ex. 1, 2, 4

p.9

ex. 4,3 p.9

 

 

 

 

4

08.09

Раз, два, три! Слово ти скоріш назви!

Hello. What is your name?

Names

instructions

ABC

phonics

ex.1,

p. 10

ex. 2-3,

p. 10

 

 

 

 

5

12.09

Моє ім’я починається з букви….

My name begins with letter …

Greetings

instructions    numbers, colours,

names,

ABC

phonics

ex. 1,

p. 11

ex. 2-3

p. 14

ex. 4,

p. 11

 

 

 

                                    Тематика ситуативного спілкування: «Я, моя сім’я та друзі»

Ключові компетентності:

Соціальна та громадянська компетентності

Інтегровані змістовні лінії:

Громадянська відповідальність: розвиває в учнів готовність до співпраці, толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок, вибудовує товариські стосунки з іншими

 

                                                    Тема 1: Unit 1 HERE’S MY FAMILY Розділ 1: Це моя родина!  (11 годин)

 

Дата

Тема уроку

Мовленнєві Функції

Експоненти функцій (Засоби вираження)

Мовна компетенція

           Мовленнєва компетенція

Домашнє      завдання

 Примітка

Лексика

Букви

та звуки

 Аудіювання

 Мовлення

Письмо

Читання

6

13.09

 

Знайомся – моя сім’я!

Вміти:

запитувати

Here’s my family.

They are …

 

Family words

 

Ex. 1, 2, 5 p.12

Ex. 3-4, p.12

 

 

 

 

7

15.09

 

Я – Трейсі! Будьмо знайомі! Розповідаємо про себе.

 

про  предмети; повідомляти про щось; виконувати / віддавати вказівки (команди) описувати когось / щось;

відповідати на запитання;

робити пропозицію та реагувати на неї;

бути уважним

 

Where is your house?

My house is in

… Street.

Adjectives

CVC

words

Ex. 1, 2 p.14

Ex. 2,

p. 14

 

 

 

 

8

19.09

Наша дружна родина: тато, мама і я!

Where is your

…?

He?She is at

…(work)

 

Jobs of family membes

CVC

words

Ex. 1,2,3 p.

15

Ex.2- 3, p.15

Ex. 5 p.15

Ex. 4 p.15

 

 

9

20.09

Давай дружити!

Here’s my family.

They are …

 

school objects

CVC

words

Ex. 1,

p. 16

Ex. 2,3,4

p. 16

 

 

 

 

10

 22.09

 

 

Давай гратися разом!

Here’s my family.

They are …

Jobs of family membes

 

Ex. 1-2,

p. 17

Ex. 3,4,5

p. 17

Ex. 6 p.17

 

 

 

11

26.09

Наші нові друзі

I like books. Numbers

 

Numbers 1-6

CVC

words

Ex. 1,2

p. 18

Ex. 2,

p.  18

Ex. 3 p.18

Ex.2,4,5 p.18

 

 

12

27.09

 

 

У мене велика родина

 

Open your book.

Do you like

…?

Yes, I do.

commands

Long vowel sounds

Ex. 1, 4, 5

p. 19

Ex. 3, 5

p. 19

 

 

 

 

 

13

29.09

Час цікавих історій. Оповідання «Сьюзі загубилась»

 

 

Sit down! Stand up!

Jobs of family membes

 

Ex. 1, 2

p. 20

Ex. 3, 4

p. 20

 

 

 

 

14

03.10

Моє портфоліо

«Сімейне фото»

 

 

I like books.

school

objects

 

 

 

 

Ex. 2

p. 21

 

 

 

 

15

04.10

Тепер ти можеш (Повторення)

Це моя родина

 

 

 

Do you like

…?

Yes, I do.

school objects

 

Ex. 1

p. 22

Ex. 3

p. 23

Ex. 2

p. 22

Ex.4,5

p. 23

 

Ex.6

p. 23

 

 

16

06.10

 

 Діагностувальна робота 1 «Це моя родина»

Тематика ситуативного спілкування: «Я, моя сім’я та друзі»

Ключові компетентності:

Соціальна та громадянська компетентності

Інтегровані змістовні лінії:

Інтегровані змістовні лінії:

 Громадянська відповідальність: формування члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, в парі, розвивати в учнів готовність до співпраці, демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу, проявляти толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок, побудова товариських стосунків з іншими

Тема 2:  Unit 2  MY FRIENDS Розділ 2: Мої друзі (11 годин)

Дата

Тема уроку

Мовленнєві Функції

Експоненти функцій (Засоби вираження)

 

Лексика

Букви

та звуки

 

 Аудіювання

 

 Мовлення

 

Письмо

 

Читання

Домашнє      завдання

 Примітка

 

17

10.10

Знайомся з новими друзями

 

 

 

Реагувати на репліки вчителя та однокласників

Висловлював-ти

схвальну / несхвальну оцінку предметам, діям, ситуаціям тощо; вміти: описувати предмети / людей; давати елементарнухарактери- тику комусь / чомусь;

We are ...

Friends’ interests and hobbies

Long vowel sounds

‘ck’

Ex. 1, 2

p. 25

Ex. 3, 6 p.25

 

Ex. 6

p. 25

 

 

18

11.10

 

Ми – друзі!

This is my family.

They … together.

Family membes

Friends’ interests and hobbies

 

Long vowel sounds

Ex. 1

pp. 26

Ex. 2,4

p. 26

Ex. 5

p. 26

 

 

 

19

13.10

 

 

Наші друзі

They … together.

He/She likes

Family members

Friends’ names

Long vowel sounds

Ex. 1,2

p. 27

Ex. 1-2,

pp. 36

Ex. 14

p. 27

Ex. 3

p. 27

 

 

20

17.10

Давайте пограємося з нашими улюбленцями!

Who is your friend?

Family members

Friends’ names

Long vowel sounds

Ex.1,2 p.28

Ex. 3

p. 28

Ex. 4

p. 28

 

 

 

21

18.10

Познайомтеся з нашими друзями!

 

Who is your friend?

Friends’ names

Long vowel sounds

Ex. 1,2

p. 29

Ex. 3, 4

p. 29

 

 

 

 

 

22

20.10

 

Моя сім’я. Почитай про сім’ю Люка.

 

 

 

Реагувати на репліки вчителя та однокласників

Висловлював-ти

схвальну / несхвальну оцінку предметам, діям, ситуаціям тощо; вміти: описувати предмети / людей; давати елементарну

характеристику комусь / чомусь;

My best friend

is …

He/She is

…(clever).

Family members

Adjectives to describe friends

 

Ex. 1, 2 p.30

Ex. 2, 3

p. 30

Ex. 4

p. 30

Ex. 3

p. 30

 

 

23

31.10

Уподобання наших друзів. Тарас любить комп’ютерні ігри.

 

Who’s this?

He/She is

…(clever).

Friends’ names

Adjectives to describe friends

Long vowel sounds

Ex. 1

p. 31

Ex. 2, 3,4

p. 31

 

 

 

 

24

01.11

Час цікавих історій. Оповідання «Родина та друзі Трейсі»

 

Who’s this?

Family members

Friends’ names

Long vowel sounds

Ex. 1,2

p. 33

Ex. 3, 4

p. 33

 

 

 

 

25

03.11

 

Моє портфоліо

«Коло друзів»

Is this Jane?

No, she isn’t.

Family members

Friends’ names

 

 

Ex. 2

p. 34

Ex.3

p. 34

 

 

 

26

07.11

Тепер ти

можеш (Повторення) Мої друзі.

 

 

Adjectives to describe friends

 

Ex. 1

p. 35

Ex. 2

p. 35

 Ex. 4,5

p. 36

 

Ex. 3

p. 35

 

 

 27

08.11

Діагностувальна робота №2  «Мої друзі»

 

 

Тематика ситуативного спілкування: «Школа»

Ключові компетентності:

Соціальна та громадянська компетентності Інтегровані змістовні лінії:

 Громадянська відповідальність: формування члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, в парі, розвивати в учнів готовність до співпраці, демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу, проявляти толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок, побудова товариських стосунків з іншими

Тема 3: Unit 3 IN MY CLASSROOM . Розділ 3: У моєму класі (11 годин)

Дата

Тема уроку

Мовленнєві Функції

Експоненти функцій (Засоби вираження)

 

Лексика

Букви

та звуки

 

 Аудіювання

 

 Мовлення

 

Письмо

 

Читання

Домашнє      завдання

 Примітка

28

14.11

Це – мій клас!Речі в класній кімнаті.

 

Вміти:

представляти співрозмов-ників / третіх осіб; запрошувати інформацію про   співрозмовни ка / третю особу; описувати когось / щось;

 

 

Point to …

Classroom objects and school things

 

Ex. 1, 2, 4,

6  p.38

Ex. 3,5

p. 38

 

 

 

 

29

15.11

 

Мій розпорядок дня

It is … o’clock.

Classroom objects and school things

Time

 

 

Ex. 1, 3,4,

7  p.40

Ex. 2, 5 p.40

Ex. 6 p.40

 

 

 

30

17.11

 

Mій клас

She is in … We/They are in

instructions

 

Ex. 1, 2, 4

p. 41

 

Ex. 3,

p. 41

Ex. 4, 5

p. 41

 

 

31

21.11

На моїй парті є...

Шкільне приладдя

 

 

Вміти:

повідомляти про смаки, уподобання; виражати своє ставлення до когось / чогось; запрошувати на свято, в гості тощо; реагувати на чиєсь запрошення привітатися прощатися; представити себе / друга / подругу / батьків;

What/Who is that?

That is … .

Instructions Colours

 

Ex. 1, 2, 5

p. 42

Ex. 3,4

p. 42

 

 

 

 

32

22.11

Це - мої речі, я можу поділитися ними з тобою.

They are… These/Those are …

 

 

Ex. 1, 2,5 p.43

Ex. 3, 4

p. 43

 

 

 

 

33

24.11

Читаємо разом!

These/Those are …

Location

‘sh’ ‘th’ ‘oo’

Ex. 1,2, 4

p. 44

Ex. 1-2

pp. 52-53

Ex. 13

p. 44

Ex. 2, 4,

5

p. 44

 

 

34

28.11

Ти     здогадуєшся,

хто це?

 

 

Instructions

‘ar’ ‘-er’

Ex. 1,2

p. 45

Ex. 3, 4

p. 45

 

 

 

 

35

29.11

Час цікавих

Історій.Оповідання «Трейсі та Люк їдуть до Африки»

 

These/Those

are …

Location

 

Ex. 1,2

p. 46

Ex. 3, 4

p. 46

 

 

 

 

36

01.12

Моє портфоліо

«Котра година?»

It’s …

o’clock

Classroom objects and school things Location

 

 

Ex. 2

p. 47

 

 

 

 

 

37

05.12

Тепер ти можеш (Повторення)

називати когось / щось; запитувати / повідомляти про вік; запитувати / повідомляти про місце проживання

These/Those are …

Location Classroom objects and school

things

 

Ex. 1

p. 48

Ex. 2, 3

pp. 48

 

Ex. 4

p. 49

 

 

38

06.12

Діагностувальна робота № 3 «Шкільне життя»

Тематика ситуативного спілкування: «Я, моя сім’я, друзі», «Свята», «Відпочинок і дозвілля»

Ключові компетентності:

Соціальна та громадянська компетентності

Громадянська відповідальність: формування відповідального члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді, усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів, розвиває в учнів готовність до співпраці, розуміти потребу працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги, толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок.

 

                                             Тема 4: Unit 4 WE ARE HAPPY! Розділ 4: Ми щасливі (11 годин)

 

Дата

Тема уроку

Мовленнєві Функції

Експоненти функцій (Засоби вираження)

 

Лексика

Букви

та звуки

 

 Аудіювання

 

 Мовлення

 

Письмо

 

Читання

Домашнє      завдання

 Примітка

39

08.12

 

Ми – щасливі!

 

Вміти: просити

Are you thirsty? Yes, I am./No, I’m not.

Feeling and emotions

 

Ex. 1, 2, 3,

4

p. 51

Ex. 5

p. 51

 

 

 

 

 

40

12.12

Скоро свято!

     повторити

інформацію;

висловлювати

      схвальну /

несхвальну оцінку предметам, діям, ситуаціям тощо;

 

прохання та реагувати на нього. представляти співрозмовни ків / третіх осіб;

 

 

They are scared. Look at … It is

in/on/under the

Feeling and emotions Prepositio ns

 

Ex. 1,

p. 52

Ex. 2, 3

p. 52

 

 

 

 

41

13.12

 

 

Лист до бабусі

It is    in/on/under the

Merry

Christmas! Happy New

Year!

 

Parts of the day Prepositio ns of place

 

Ex. 1, 2, 3

p. 53

 

Ex. 5

p. 53

Ex. 4

p. 53

 

 

42

14.12

 

Історія загубленої іграшки

I can’t find my

Look

on/in/under … It isn’t there. Here it is.

Prepositio ns of place

y- ey/ay oy

Ex. 1, 2

p. 54

Ex. 3, 4

p. 54

 

 

 

 

43

15.12

 

Вчимося рахувати разом!

 

Prepositio ns of place

Numbers 1-20

y- ey/ay

oy

Ex. 1

p. 55

Ex. 2, 4 p.55

Ex. 3, 5

p. 55

 

 

 

44

19.12

Ми любимо гратися разом!

 

 

Prepositio ns of place Numbers

1-20

 

Ex. 1, 2, 4 p.56

Ex. 2,

p. 62

 

Ex. 3

p. 55

Ex. 4, 5

p. 55

 

 

 

 

45

20.12

 

Рахуємо разом!

 

 

Prepositio ns of place Numbers

1-20

 

Ex. 1 p.57

 

Ex. 4 p.57

Ex. 2 p.57

 

 

46

22.12

Час цікавих історій.

Оповідання «Родина Трейсі в Африці»

 

 

 

Ex. 1, 2

p. 58

Ex. 3, 4

p. 58

 

 

 

 

47

26.12

 

Моє портфоліо

«Я Санта Клаус»

 

 

 

Prepositio ns of place Numbers 1-20

 

Ex. 1, p. 59

 

Ex. 3,

p. 59

 

 

 

 

 

48

27.12

Тепер ти можеш …(повторення)

 

 

 

Ex. 1

p. 60

Ex. 4, 5

p. 60

Ex. 5, 8

p. 60

Ex. 7

p. 60

 

 

 

49

29.12

Діагностувальна робота № 4 «Відпочинок та дозвілля»


 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
18 жовтня
Переглядів
441
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку