Календарно-тематичне планування з англійської мови для 2-го класу, розроблене за підручником Карпюк на І семестр
КАЛЕНДАРНО - ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
2-А клас на І семестр 2024-2025 н.р. (3 год)
до підручника О. Карп’юк “English with Smiling Sam 2” Тернопіль «Астон» 2019 р.
За Державним стандартом початкової освіти, затвердженим постановою КМУ від
21.02.2018 №87 та Типовою освітньою програмою для закладів загальної середньої
освіти, розроблена під керівництвом Савченко О.Я. для (1-2 класи) (Наказ МОН України від 12.08.2022 № 743)
№ |
Дата |
Тема уроку |
Мовленнєві функції |
Експоненти функцій (Засоби вираження) |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
Примітка |
||||||
Лексика |
Букви та звуки |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
Читання |
|||||||||
Тематика ситуативного спілкування: «Я, моя сім’я та друзі» Ключові компетентності: Соціальна та громадянська компетентності Інтегровані змістовні лінії: Громадянська відповідальність: робота в групі, в парі, яка розвиває в учнів готовність до співпраці, толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок, побудова товариських стосунків з іншими
Тема: Introduction. Unit 1 NICE TO SEE YOU AGAIN! Вступ: Радий знову бачити тебе! ( 5 годин) |
||||||||||||||
1 |
02.09 |
Пам’ятаєш мене? Радий зустрічі! |
Вміти: привітатися; прощатися; представити себе / друга / подругу / батьків; називати когось / |
Hello! Goodbye! Bye! |
names greetings |
ABC phonics |
ex. 1-3 p. 6-7 |
ex. 2 p. 6
|
|
|
|
|
||
2 |
03.09 |
Мій друже, я дуже радий тебе бачити! |
Who is he/she? He/She is … |
greetings numbers colours names |
ABC phonics |
ex. 2 p.8 |
ex. 3,4 p. 8 |
|
|
|
|
|||
3 |
06.09 |
Ми пригадаємо букви всі разом! Кольорова абетка. |
щось; запитувати / повідомляти про вік; запитувати / повідомляти про місце проживання. |
How are you? Nice to see you again. |
names greetings instructions numbers, colours, names, |
|
ex. 1, 2, 4 p.9 |
ex. 4,3 p.9 |
|
|
|
|
|||||||||||||
4 |
08.09 |
Раз, два, три! Слово ти скоріш назви! |
Hello. What is your name? |
Names instructions |
ABC phonics |
ex.1, p. 10 |
ex. 2-3, p. 10 |
|
|
|
|
||||||||||||||
5 |
12.09 |
Моє ім’я починається з букви…. |
My name begins with letter … |
Greetings instructions numbers, colours, names, |
ABC phonics |
ex. 1, p. 11 |
ex. 2-3 p. 14 |
ex. 4, p. 11 |
|
|
|
||||||||||||||
Тематика ситуативного спілкування: «Я, моя сім’я та друзі» Ключові компетентності: Соціальна та громадянська компетентності Інтегровані змістовні лінії: Громадянська відповідальність: розвиває в учнів готовність до співпраці, толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок, вибудовує товариські стосунки з іншими
Тема 1: Unit 1 HERE’S MY FAMILY Розділ 1: Це моя родина! (11 годин)
|
|||||||||||||||||||||||||
№ |
Дата |
Тема уроку |
Мовленнєві Функції |
Експоненти функцій (Засоби вираження) |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
Примітка |
|||||||||||||||||
Лексика |
Букви та звуки |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
Читання |
||||||||||||||||||||
6 |
13.09 |
Знайомся – моя сім’я! |
Вміти: запитувати |
Here’s my family. They are …
|
Family words |
|
Ex. 1, 2, 5 p.12 |
Ex. 3-4, p.12 |
|
|
|
|
|||||||||||||
7 |
15.09 |
Я – Трейсі! Будьмо знайомі! Розповідаємо про себе.
|
про предмети; повідомляти про щось; виконувати / віддавати вказівки (команди) описувати когось / щось; відповідати на запитання; робити пропозицію та реагувати на неї; бути уважним |
Where is your house? My house is in … Street. |
Adjectives |
CVC words |
Ex. 1, 2 p.14 |
Ex. 2, p. 14 |
|
|
|
|
8 |
19.09 |
Наша дружна родина: тато, мама і я! |
Where is your …? He?She is at …(work)
|
Jobs of family membes |
CVC words |
Ex. 1,2,3 p. 15 |
Ex.2- 3, p.15 |
Ex. 5 p.15 |
Ex. 4 p.15 |
|
|
|
9 |
20.09 |
Давай дружити! |
Here’s my family. They are …
|
school objects |
CVC words |
Ex. 1, p. 16 |
Ex. 2,3,4 p. 16 |
|
|
|
|
|
10 |
22.09 |
Давай гратися разом! |
Here’s my family. They are … |
Jobs of family membes |
|
Ex. 1-2, p. 17 |
Ex. 3,4,5 p. 17 |
Ex. 6 p.17 |
|
|
|
|
11 |
26.09 |
Наші нові друзі |
I like books. Numbers |
Numbers 1-6 |
CVC words |
Ex. 1,2 p. 18 |
Ex. 2, p. 18 |
Ex. 3 p.18 |
Ex.2,4,5 p.18 |
|
|
|
12 |
27.09 |
У мене велика родина |
|
Open your book. Do you like …? Yes, I do. |
commands |
Long vowel sounds |
Ex. 1, 4, 5 p. 19 |
Ex. 3, 5 p. 19 |
|
|
|
|
13 |
29.09 |
Час цікавих історій. Оповідання «Сьюзі загубилась»
|
|
Sit down! Stand up! |
Jobs of family membes |
|
Ex. 1, 2 p. 20 |
Ex. 3, 4 p. 20 |
|
|
|
|
||||||||||
14 |
03.10 |
Моє портфоліо «Сімейне фото»
|
|
I like books. |
school objects
|
|
|
Ex. 2 p. 21 |
|
|
|
|
||||||||||
15 |
04.10 |
Тепер ти можеш (Повторення) Це моя родина
|
|
Do you like …? Yes, I do. |
school objects |
|
Ex. 1 p. 22 Ex. 3 p. 23 |
Ex. 2 p. 22 Ex.4,5 p. 23 |
|
Ex.6 p. 23 |
|
|
||||||||||
16 |
06.10 |
Діагностувальна робота 1 «Це моя родина» |
||||||||||||||||||||
Тематика ситуативного спілкування: «Я, моя сім’я та друзі» Ключові компетентності: Соціальна та громадянська компетентності Інтегровані змістовні лінії: Інтегровані змістовні лінії: Громадянська відповідальність: формування члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, в парі, розвивати в учнів готовність до співпраці, демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу, проявляти толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок, побудова товариських стосунків з іншими Тема 2: Unit 2 MY FRIENDS Розділ 2: Мої друзі (11 годин) |
||||||||||||||||||||||
№ |
Дата |
Тема уроку |
Мовленнєві Функції |
Експоненти функцій (Засоби вираження) |
Лексика |
Букви та звуки |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
Читання |
Домашнє завдання |
Примітка |
||||||||||
17 |
10.10 |
Знайомся з новими друзями |
Реагувати на репліки вчителя та однокласників Висловлював-ти схвальну / несхвальну оцінку предметам, діям, ситуаціям тощо; вміти: описувати предмети / людей; давати елементарнухарактери- тику комусь / чомусь; |
We are ... |
Friends’ interests and hobbies |
Long vowel sounds ‘ck’ |
Ex. 1, 2 p. 25 |
Ex. 3, 6 p.25 |
|
Ex. 6 p. 25 |
|
|
18 |
11.10 |
Ми – друзі! |
This is my family. They … together. |
Family membes Friends’ interests and hobbies
|
Long vowel sounds |
Ex. 1 pp. 26 |
Ex. 2,4 p. 26 |
Ex. 5 p. 26 |
|
|
|
|
19 |
13.10 |
Наші друзі |
They … together. He/She likes |
Family members Friends’ names |
Long vowel sounds |
Ex. 1,2 p. 27 |
Ex. 1-2, pp. 36 |
Ex. 14 p. 27 |
Ex. 3 p. 27 |
|
|
|
20 |
17.10 |
Давайте пограємося з нашими улюбленцями! |
Who is your friend? |
Family members Friends’ names |
Long vowel sounds |
Ex.1,2 p.28 |
Ex. 3 p. 28 |
Ex. 4 p. 28 |
|
|
|
|
21 |
18.10 |
Познайомтеся з нашими друзями!
|
Who is your friend? |
Friends’ names |
Long vowel sounds |
Ex. 1,2 p. 29 |
Ex. 3, 4 p. 29 |
|
|
|
|
22 |
20.10 |
Моя сім’я. Почитай про сім’ю Люка. |
Реагувати на репліки вчителя та однокласників Висловлював-ти схвальну / несхвальну оцінку предметам, діям, ситуаціям тощо; вміти: описувати предмети / людей; давати елементарну характеристику комусь / чомусь; |
My best friend is … He/She is …(clever). |
Family members Adjectives to describe friends |
|
Ex. 1, 2 p.30 |
Ex. 2, 3 p. 30 |
Ex. 4 p. 30 |
Ex. 3 p. 30 |
|
|
23 |
31.10 |
Уподобання наших друзів. Тарас любить комп’ютерні ігри.
|
Who’s this? He/She is …(clever). |
Friends’ names Adjectives to describe friends |
Long vowel sounds |
Ex. 1 p. 31 |
Ex. 2, 3,4 p. 31 |
|
|
|
|
|
24 |
01.11 |
Час цікавих історій. Оповідання «Родина та друзі Трейсі»
|
Who’s this? |
Family members Friends’ names |
Long vowel sounds |
Ex. 1,2 p. 33 |
Ex. 3, 4 p. 33 |
|
|
|
|
|
25 |
03.11 |
Моє портфоліо «Коло друзів» |
Is this Jane? No, she isn’t. |
Family members Friends’ names |
|
|
Ex. 2 p. 34 |
Ex.3 p. 34 |
|
|
|
|
26 |
07.11 |
Тепер ти можеш (Повторення) Мої друзі. |
|
|
Adjectives to describe friends |
|
Ex. 1 p. 35 |
Ex. 2 p. 35 Ex. 4,5 p. 36 |
|
Ex. 3 p. 35 |
|
|
27 |
08.11 |
Діагностувальна робота №2 «Мої друзі» |
Тематика ситуативного спілкування: «Школа» Ключові компетентності: Соціальна та громадянська компетентності Інтегровані змістовні лінії: Громадянська відповідальність: формування члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, в парі, розвивати в учнів готовність до співпраці, демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу, проявляти толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок, побудова товариських стосунків з іншими Тема 3: Unit 3 IN MY CLASSROOM . Розділ 3: У моєму класі (11 годин) |
||||||||||||||||
№ |
Дата |
Тема уроку |
Мовленнєві Функції |
Експоненти функцій (Засоби вираження) |
Лексика |
Букви та звуки |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
Читання |
Домашнє завдання |
Примітка |
||||
28 |
14.11 |
Це – мій клас!Речі в класній кімнаті. |
Вміти: представляти співрозмов-ників / третіх осіб; запрошувати інформацію про співрозмовни ка / третю особу; описувати когось / щось;
|
Point to … |
Classroom objects and school things |
|
Ex. 1, 2, 4, 6 p.38 |
Ex. 3,5 p. 38 |
|
|
|
|
||||
29 |
15.11 |
Мій розпорядок дня |
It is … o’clock. |
Classroom objects and school things Time
|
|
Ex. 1, 3,4, 7 p.40 |
Ex. 2, 5 p.40 |
Ex. 6 p.40 |
|
|
|
|||||
30 |
17.11 |
Mій клас |
She is in … We/They are in … |
instructions |
|
Ex. 1, 2, 4 p. 41 |
|
Ex. 3, p. 41 |
Ex. 4, 5 p. 41 |
|
|
|||||
31 |
21.11 |
На моїй парті є... Шкільне приладдя
|
Вміти: повідомляти про смаки, уподобання; виражати своє ставлення до когось / чогось; запрошувати на свято, в гості тощо; реагувати на чиєсь запрошення привітатися прощатися; представити себе / друга / подругу / батьків; |
What/Who is that? That is … . |
Instructions Colours |
|
Ex. 1, 2, 5 p. 42 |
Ex. 3,4 p. 42 |
|
|
|
|
32 |
22.11 |
Це - мої речі, я можу поділитися ними з тобою. |
They are… These/Those are … |
|
|
Ex. 1, 2,5 p.43 |
Ex. 3, 4 p. 43 |
|
|
|
|
|
33 |
24.11 |
Читаємо разом! |
These/Those are … |
Location |
‘sh’ ‘th’ ‘oo’ |
Ex. 1,2, 4 p. 44 |
Ex. 1-2 pp. 52-53 |
Ex. 13 p. 44 |
Ex. 2, 4, 5 p. 44 |
|
|
|
34 |
28.11 |
Ти здогадуєшся, хто це?
|
|
Instructions |
‘ar’ ‘-er’ |
Ex. 1,2 p. 45 |
Ex. 3, 4 p. 45 |
|
|
|
|
|
35 |
29.11 |
Час цікавих Історій.Оповідання «Трейсі та Люк їдуть до Африки»
|
These/Those are … |
Location |
|
Ex. 1,2 p. 46 |
Ex. 3, 4 p. 46 |
|
|
|
|
|
36 |
01.12 |
Моє портфоліо «Котра година?» |
It’s … o’clock |
Classroom objects and school things Location |
|
|
Ex. 2 p. 47 |
|
|
|
|
37 |
05.12 |
Тепер ти можеш (Повторення) |
називати когось / щось; запитувати / повідомляти про вік; запитувати / повідомляти про місце проживання |
These/Those are … |
Location Classroom objects and school things |
|
Ex. 1 p. 48 |
Ex. 2, 3 pp. 48 |
|
Ex. 4 p. 49 |
|
|
||
38 |
06.12 |
Діагностувальна робота № 3 «Шкільне життя» |
||||||||||||
Тематика ситуативного спілкування: «Я, моя сім’я, друзі», «Свята», «Відпочинок і дозвілля» Ключові компетентності: Соціальна та громадянська компетентності Громадянська відповідальність: формування відповідального члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді, усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів, розвиває в учнів готовність до співпраці, розуміти потребу працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги, толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок.
Тема 4: Unit 4 WE ARE HAPPY! Розділ 4: Ми щасливі (11 годин)
|
||||||||||||||
№ |
Дата |
Тема уроку |
Мовленнєві Функції |
Експоненти функцій (Засоби вираження) |
Лексика |
Букви та звуки |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
Читання |
Домашнє завдання |
Примітка |
||
39 |
08.12 |
Ми – щасливі! |
Вміти: просити |
Are you thirsty? Yes, I am./No, I’m not. |
Feeling and emotions |
|
Ex. 1, 2, 3, 4 p. 51 |
Ex. 5 p. 51 |
|
|
|
|
||
40 |
12.12 |
Скоро свято! |
повторити інформацію; висловлювати схвальну / несхвальну оцінку предметам, діям, ситуаціям тощо;
прохання та реагувати на нього. представляти співрозмовни ків / третіх осіб;
|
They are scared. Look at … It is in/on/under the … |
Feeling and emotions Prepositio ns |
|
Ex. 1, p. 52 |
Ex. 2, 3 p. 52 |
|
|
|
|
41 |
13.12 |
Лист до бабусі |
It is in/on/under the … Merry Christmas! Happy New Year!
|
Parts of the day Prepositio ns of place |
|
Ex. 1, 2, 3 p. 53 |
|
Ex. 5 p. 53 |
Ex. 4 p. 53 |
|
|
|
42 |
14.12 |
Історія загубленої іграшки |
I can’t find my … Look on/in/under … It isn’t there. Here it is. |
Prepositio ns of place |
y- ey/ay oy |
Ex. 1, 2 p. 54 |
Ex. 3, 4 p. 54 |
|
|
|
|
|
43 |
15.12 |
Вчимося рахувати разом! |
|
Prepositio ns of place Numbers 1-20 |
y- ey/ay oy |
Ex. 1 p. 55 |
Ex. 2, 4 p.55 |
Ex. 3, 5 p. 55 |
|
|
|
|
44 |
19.12 |
Ми любимо гратися разом! |
|
Prepositio ns of place Numbers 1-20 |
|
Ex. 1, 2, 4 p.56 |
Ex. 2, p. 62 |
Ex. 3 p. 55 |
Ex. 4, 5 p. 55 |
|
|
45 |
20.12 |
Рахуємо разом! |
|
|
Prepositio ns of place Numbers 1-20 |
|
Ex. 1 p.57 |
|
Ex. 4 p.57 |
Ex. 2 p.57 |
|
|
46 |
22.12 |
Час цікавих історій. Оповідання «Родина Трейсі в Африці» |
|
|
|
Ex. 1, 2 p. 58 |
Ex. 3, 4 p. 58 |
|
|
|
|
|
47 |
26.12 |
Моє портфоліо «Я Санта Клаус» |
|
|
Prepositio ns of place Numbers 1-20 |
|
Ex. 1, p. 59
|
Ex. 3, p. 59
|
|
|
|
|
48 |
27.12 |
Тепер ти можеш …(повторення) |
|
|
|
Ex. 1 p. 60 |
Ex. 4, 5 p. 60 |
Ex. 5, 8 p. 60 |
Ex. 7 p. 60
|
|
|
|
49 |
29.12 |
Діагностувальна робота № 4 «Відпочинок та дозвілля» |