КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ 4-х КЛАСІВ ЗА ТИПОВОЮ ОСВІТНЬОЮ ПРОГРАМОЮ, РОЗРОБЛЕНОЮ ПІД КЕРІВНИЦТВОМ Р. Б. ШИЯНА.
Навчальний рік __2023-2024_; Семестр __І-ІІ_; Вчитель: Кравець Настя Володимирівна; Класи: 4-А, 4-Б, 4-В; Підручник: Quick Minds 4.
3 ГОДИНИ НА ТИЖДЕНЬ (105 ГОДИН)
№ |
Дата/ уроки
|
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Інтегровані змістові лінії |
Усна і письмова взаємодія |
Мовний інвентар |
Очікувані результати навчання |
Домашнє завдання |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4-А |
4-Б |
4-В |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сприймання на слух/ зорове сприймання |
Усна і письмова взаємодія |
Лексичний діапазон/ Фонетика |
Граматика |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
1. Я, моя родина та друзі . |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1. |
|
|
|
Я, моя родина та друзі. Повторити числа в межах 100. |
Назвати числа 10-100 |
Громадянська відповідальність: вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми. |
Сприйняття слів на слух |
Написання речень з використанням вивченої лексики |
Числівники 10, 20, 30, 40, 50, 60, 70, 80, 90, 100 |
My…is…years old. |
Розуміє деякі слова та вирази, коли люди говорять про себе, родину, школу, хобі або оточення, якщо мовлення повільне й чітке |
AB p.4 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2. |
|
|
|
Я, моя родина та друзі. Повторення граматичного матеріалу. |
Повідомити про рутину і дії. |
Здоров’я і безпека: виявляє відповідальне ставлення до власного здоров’я. |
Прослуховування діалогів |
Діалогічна бесіда, написання короткої розповіді на тему власного розпорядку дня по годинам |
go on advantures, ride a bike, like singing, read books, go swimming, listen to music |
Do you read books? – Yes, I do. |
Ставить і відповідає на прості запитання, ініціює і вербально реагує на прості твердження, які стосуються нагальних потреб і дуже знайомих тем. |
AB p.5 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3. |
|
|
|
Я, моя родина та друзі. Повторення лексики та розвиток усного мовлення. |
Розуміти інструкції, реагувати на інструкції товариша |
|
Прослуховування пісні |
Діалогічна бесіда із залученнями пам’яті, написання окремих речень за темою пісні |
|
|
Виокремлює конкретну інформацію з коротких аудіо- та відеозаписів на знайому повсякденну тематику, якщо мовлення повільне та чітке Ставить та відповідає на запитання про себе та інших людей |
AB p.6 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4. |
|
|
|
Я, моя родина та друзі. Повторення лексики та розвиток навичок читання. |
Повідомляти про дії певної людини |
Громадянська відповідальність: Оцінює власні вчинки та вчинки інших людей. |
Перегляд зображення і пошук правильних відповідей на поставлені питання |
Робота в парах: діалогічне мовлення із залученням пам’яті за темою розглянутого зображення. |
|
Are you listening to the radio? – Yes, I am. Are Chris and Tina sleeping? – No? they aren’t. They are fishing. |
Ставить та відповідає на запитання про себе та інших людей Запитує та надає особисту інформацію у письмовій формі |
AB p.7 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5. |
|
|
|
Я, моя родина та друзі. Розвиток навичок читання. |
Розуміти послідовність дій історії |
Громадянська відповідальність: вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми. |
Прослуховування аудіо-запису історії |
|
mask, wasp, spray, map, symbol |
|
Виокремлює конкретну інформацію з коротких аудіо- та відеозаписів на знайому повсякденну тематику, якщо мовлення повільне та чітке. Розуміє в загальних рисах короткі ілюстровані оповідання, якщо зображення допомагають здогадатися про зміст тексту. |
AB p.8 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6. |
|
|
|
Я, моя родина та друзі. . Повторення граматичних часів. |
Логічно мислити, розв’язувати логічні задачі |
Громадянська відповідальність: Оцінює власні вчинки та вчинки інших людей. |
Прослуховування аудіо-запису на правильну вимову фоніксів |
Усна відповідь на питання за історією та правильна вимова фоніксів |
Вимова комбінації звуків -sks, -sts, -sps, -spr. |
|
Розуміє інструкції, які даються ретельно й повільно, виконує короткі, прості вказівки. |
AB p.9 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7. |
|
|
|
Я, моя родина та друзі. Повторення та узагальнення вивченого. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2. Помешкання. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
8. |
|
|
|
Приходь до мене до дому. Введення лексичних одиниць теми. |
Перерахувати меблі |
Здоров’я і безпека: розуміє необхідність дотримання чистоти та порядку у власному помешканні. |
Сприйняття слів на слух |
Робота в парах: діалогічне мовлення на визначення наявності меблів у кімнаті. |
Furniture words: bookcase, shelf, cupboard, fridge, cushion, pillow, blanket, towel |
Is there a bookcase in your house? – Yes, there is./ No, there is not. |
Розуміє деякі слова та вирази, коли люди говорять про себе, родину, школу, хобі або оточення, якщо мовлення повільне й чітке. Будує прості, здебільшого відокремлені фрази про людей і місця |
AB p.10 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
9. |
|
|
|
Приходь до мене до дому. Меблі. |
Розповісти про звички та рутину |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання на визначення прислівників частоти |
Робота в парах: діалогічне мовлення на визначення частоти рутинних дій |
|
Usually, often, rarely, sometimes |
Взаємодіє у простий спосіб, але комунікація повністю залежить від повторення в уповільненому темпі, перефразування та доповнення. |
AB p.11 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
10. |
|
|
|
Приходь до мене до дому. Розвиток навичок письма. |
Розуміти інструкції, реагувати на інструкції товариша |
Прослуховування пісні |
Написання розпорядку власного дня за запропонованими кліше |
Busy, put clothes on line, feed chicks, lucky |
|
Надає у письмовому вигляді інформацію про себе, використовуючи прості слова та вирази. |
AB p.12 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
11. |
|
|
|
Приходь до мене до дому. Розвиток навичок аудіювання. |
Запитати про звички і частоту їх повторення |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання за піснею |
Робота в парах: діалогічне мовлення на визначення частоти рутинних дій оточуючих |
|
How often do you have lunch at home? – I usually…; I often…; I never… |
Розуміє ретельно й повільно артикульовані запитання та інструкції, звернені безпосередньо до нього/неї, дотримується простих вказівок. Надає у письмовому вигляді інформацію про себе, використовуючи прості слова та вирази. |
AB p.13 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
12. |
|
|
|
Приходь до мене до дому. Введення ЛО теми та розвиток навичок говоріння. |
Розуміти послідовність дій історії |
Прослуховування аудіо-запису історії |
|
Village, come on, golden, rhyme, frame |
|
Виокремлює конкретну інформацію з коротких аудіо- та відеозаписів на знайому повсякденну тематику, якщо мовлення повільне та чітке. Розуміє в загальних рисах короткі ілюстровані оповідання, якщо зображення допомагають здогадатися про зміст тексту. |
AB p.14 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
13. |
|
|
|
Приходь до мене до дому. Розвиток навичок говоріння та аудіювання. |
Логічно мислити, розв’язувати логічні задачі |
Прослуховування аудіо-запису на правильну вимову фоніксів |
Усна відповідь на питання за історією та правильна вимова фоніксів |
Вимова звуку -і у відкритому та закритому складі |
|
Розуміє інструкції, які даються ретельно й повільно, виконує короткі, прості вказівки. |
AB p.15 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
14. |
|
|
|
Гігієна . Догляд за собою. Розвиток навичок говоріння. |
Розуміти опис рутинних справ |
Перегляд зображень і виконання завдання |
Усна відповідь на запитання про здоровий спосіб життя |
|
|
Розуміє ретельно й повільно артикульовані запитання та інструкції, звернені безпосередньо до нього/неї, дотримується простих вказівок |
AB p.16 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
15. |
|
|
|
Гігієна . Догляд за собою. Розвиток навичок читання. |
Опис порядку виконання певної рутинної дії |
Перегляд плакату з описом дій щодо правильного миття рук |
Презентація власного проекту на тему здорової звички |
|
Instructions (imperatives) |
Описує за допомогою простих слів, виразів та кліше предмет чи малюнок,показуючи його іншим, якщо має змогу заздалегідь підготуватися. |
AB p.17 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
16. |
|
|
|
Приходь до мене до дому. Повторення та узагальнення вивченого. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
17. |
|
|
|
Відпочинок і дозвілля. Магазини та інші установи в місті. |
Називати види магазинів |
Здоров’я і безпека: обирає безпечний шлях пересування |
Сприйняття слів на слух |
Робота в парах: діалогічне мовлення на тему розташування об’єктів у місті |
Toy shop, pet shop, bookshop, market square, supermarket, bus station, sports centre, map |
Where is the bookshop? – It’s next to the square, between the train station and the supermarket. |
Розуміє деякі слова та вирази, коли люди говорять про себе, родину, школу, хобі або оточення, якщо мовлення повільне й чітке. Будує прості, здебільшого відокремлені фрази про людей і місця |
AB p.18 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
18. |
|
|
|
Відпочинок і дозвілля. Магазини та інші установи в місті. Введення ЛО теми. |
Повідомляти про розташування об’єктів на карті міста |
Підприємливість та фінансова грамотність: Обирає оптимальний вид транспорту. |
Перегляд зображень та пошук відповідного тексту про місце знаходження об’єктів. |
Робота в парах: діалогічне мовлення за зображенням |
Opposite, near, above, below |
It’s opposite the park. It’s above the bus station. It’s near the library. It’s below the tower. |
Розуміє основний зміст простих інформаційних матеріалів, особливо за наявності ілюстрацій |
AB p.19 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
19. |
|
|
|
Відпочинок і дозвілля. Магазини та інші установи в місті. Розвиток навичок говоріння. |
Розповідати про розташування об’єктів в уявному місті |
Прослуховування пісні |
Робота в парах: діалогічне мовлення на тему розташування об’єктів в уявному місті. |
|
|
Взаємодіє у простий спосіб, але комунікація повністю залежить від повторення в уповільненому темпі, перефразування та доповнення. |
AB p.20 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
20. |
|
|
|
Відпочинок і дозвілля. Магазини та інші установи в місті. Розвиток навичок читання. |
Описувати напрямки руху. |
Здоров’я і безпека: обирає безпечний шлях пересування |
Прослуховування речень з обставинами місця. |
Робота в парах: діалогічне мовлення про розташування об’єктів у школі. |
Inside, outside, upstairs, downstairs, left, right |
Giving instructions (Imperative) |
Розуміє інформацію в путівниках по місту та вказівниках. Ставить і відповідає на прості запитання, ініціює і вербально реагує на прості твердження, які стосуються нагальних потреб і дуже знайомих тем. |
AB p.21 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
21.
|
|
|
|
Відпочинок і дозвілля. Прогулянка містом В тунелі. Розвиток навичок говоріння.
|
Пошук вказівки
|
Прослуховування аудіо-запису історії Прослуховування аудіо-запису на правильну вимову фоніксів |
Усна відповідь на питання за історією та правильна вимова фоніксів |
Вимова дифтонга еə |
|
Виокремлює конкретну інформацію з коротких аудіо- та відеозаписів на знайому повсякденну тематику, якщо мовлення повільне та чітке. Розуміє в загальних рисах короткі ілюстровані оповідання, якщо зображення допомагають здогадатися про зміст тексту. Розуміє інструкції, які даються ретельно й повільно, виконує короткі, прості вказівки. |
AB p.22 AB p.23 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
22. |
|
|
|
Відпочинок і дозвілля. Прогулянка містом |
Логічно мислити, розв’язувати логічні задачі |
Перегляд зображень і пошук відповідників із тексту |
Написання висловлювань згідно з переглянутими зображеннями |
|
|
Розуміє дуже короткі, прості тексти, читаючи їх пофразово, впізнаючи знайомі імена, слова та основні фрази, перечитуючи за потреби |
AB p.24 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
23. |
|
|
|
Відпочинок і дозвілля. Прогулянка містом. Розвиток навичок письма. |
Розуміти інструкції, реагувати на інструкції товариша |
Перегляд зображень карток із текстом |
Робота в парах: діалогічне мовлення на тему орієнтуванні за картою |
|
|
Розуміє повсякденні вирази, вживані для задоволення простих потреб певного типу, якщо співрозмовник доброзичливо звертається безпосередньо до нього/неї, за необхідності повторює сказане, а мовлення чітке й повільне. |
AB p.25 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
24. |
|
|
|
Відпочинок і дозвілля.. Повторення та узагальнення вивченого з теми.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
25. |
|
|
|
Харчування. Обід в ресторані . Введення ЛО теми. |
Розповідати про улюблену їжу |
Здоров’я і безпека:
|
Сприйняття слів на слух |
Робота в парах: діалогічне мовлення на тему замовлення їжі |
Glass of apple juice, bowl of soup, butter, salad, ham, bottle of water, biscuits, pasta, hungry, thirsty |
Would you like…? |
Розуміє деякі слова та вирази, коли люди говорять про себе, родину, школу, хобі або оточення, якщо мовлення повільне й чітке. Будує прості, здебільшого відокремлені фрази про людей і місця |
AB p.26 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
26. |
|
|
|
Харчування. Обід в ресторані. Розвиток навичок говорінння. |
Розповідати про наявність чи відсутність продуктів у страві |
Прослуховування аудіо-запису діалогу з інгредієнтами страви |
Робота в парах: діалогічне мовлення на тему інгредієнтів страви |
|
Is there any salad? There is some salad. |
Розуміє інструкції, які даються ретельно й повільно, виконує короткі, прості вказівки. Розуміє ретельно й повільно артикульовані запитання та інструкції, звернені безпосередньо до нього/неї, дотримується простих вказівок. |
AB p.27 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
27. |
|
|
|
Харчування. Обід в ресторані. Розвиток навичок письма. |
Відповідати на запитання про наявність чи відсутність продуктів вдома |
Підприємливість та фінансова грамотність: складає просте меню з корисних продуктів. |
Прослуховування пісні |
Написання відповідей на запитання за піснею |
|
|
Виокремлює конкретну інформацію з коротких аудіо- та відеозаписів на знайому повсякденну тематику, якщо мовлення повільне та чітке. Пише прості фрази та речення. |
AB p.28 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
28. |
|
|
|
Харчування. Обід в ресторані. |
Розповідати про інгредієнти страви |
Здоров’я і безпека:
|
Прослуховування аудіо-запису з інгредієнтами страви |
Написання тексту з рецептом страви |
Soup, bread, pasta, peas, onion, carrot, turkey |
I’m going to buy some bread. |
Розуміє інструкції, які даються ретельно й повільно, виконує короткі, прості вказівки. Пише прості фрази та речення |
AB p.29 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
29. |
|
|
|
Харчування. Розвиток навичок аудіювання. |
Пошук вказівок |
Прослуховування аудіо-запису історії |
|
|
|
Виокремлює конкретну інформацію з коротких аудіо- та відеозаписів на знайому повсякденну тематику, якщо мовлення повільне та чітке. Розуміє в загальних рисах короткі ілюстровані оповідання, якщо зображення допомагають здогадатися про зміст тексту. |
AB p.30 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
30. |
|
|
|
Харчування. Обід в ресторані |
Пошук вказівок |
Прослуховування аудіо-запису на правильну вимову фоніксів |
Усна відповідь на питання за історією та правильна вимова фоніксів |
Вимова глухих приголосних |
|
Будує прості, здебільшого відокремлені фрази про людей і місця |
AB p.31 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
31. |
|
|
|
Харчування. Їжа з різних куточків світу. |
Розповідати про класичні національні продукти |
Перегляд зображень і виконання завдання |
Формування висловлювання на тему традиційного сніданку в Україні |
Sausage, bacon, fried tomatoes, north, scrambled eggs, tortilla, watermelon. |
|
Описує себе, те, що робить, місце, де живе. |
AB p.32 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
32. . |
|
|
|
Харчування. Їжа з різних куточків світу.
Quiz Time |
Розповідати про класичні національні страви |
Здоров’я і безпека: |
Перегляд зображення і тексту меню традиційного українського обіду |
Презентувати меню власної розробки |
First course, second course, main course, dessert, crepe |
|
Описує прості аспекти свого повсякденного життя за допомогою низки простих речень, використовуючи прості слова та фрази, якщо має змогу заздалегідь підготуватися. |
AB p.33 AB p.34 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
33. |
|
|
|
Харчування. В ресторані. |
Розповідати про свої уподобання у їжі. |
Підприємливість і фінансова грамотність: раціонально розподіляє кошти під час покупки. |
Зорове сприйняття листівки з піцерії. |
Робота в парах: діалогічне мовлення на тему здійснення замовлення у піцерії |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміє короткі прості повідомлення на листівках. Розуміє повсякденні вирази, вживані для задоволення простих потреб певного типу, якщо співрозмовник доброзичливо звертається безпосередньо до нього/неї, за необхідності повторює сказане, а мовлення чітке й повільне. |
AB p.35 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
34. |
|
|
|
Харчування. Повторення та узагальнення вивченого. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
35. |
|
|
|
Природа та навколишнє середовище.
Плани на канікули. |
Розповідати про погоду |
Здоров’я і безпека: |
Сприйняття слів на слух |
Написання висловлювання про улюблену погоду. |
thunderstorm, lightning, cloud(y), rain(y), wind(y), umbrella, raincoat, fog(gy), boots |
It’s..today. My favourite weather is… |
Розуміє деякі слова та вирази, коли люди говорять про себе, родину, школу, хобі або оточення, якщо мовлення повільне й чітке. Будує прості, здебільшого відокремлені фрази про людей і місця |
AB p.36 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
36. |
|
|
|
Природа та навколишнє середовище. Плани на канікули, природні явища. SB p.37 |
Розповідати про погоду |
Прослуховування аудіо-запису на тему погодних станів |
Робота в парах: діалогічне мовлення на тему прогнозу погоди |
|
It’s not going to be rainy on Tuesday. It’s not going to be sunny on Wednesday |
Розуміє інструкції, які даються ретельно й повільно, виконує короткі, прості вказівки. Бере участь у простій розмові фактологічного характеру на передбачувану тему |
AB p.37 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
37. |
|
|
|
Природа та навколишнє середовище.
Природні явища та погодні умови. |
Розповідати про плани |
Прослуховування пісні |
Усне висловлювання на тему планування найближчих дій |
|
|
Будує прості, здебільшого відокремлені фрази про людей і місця. |
AB p.38 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
38. |
|
|
|
Природа та навколишнє середовище. Розвиток навичок говоріння. |
Розповідати про плани на найближче майбутнє |
Перегляд зображень і пошук відповідників по тексту |
Робота в парах: діалогічне мовлення |
|
Are you going to play lots of football on your holiday? Yes, I am. No, I'm not. |
Описує прості аспекти свого повсякденного життя за допомогою низки простих речень, використовуючи прості слова та фрази. |
AB p.39
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
39
|
|
|
|
Природа та навколишнє середовище. Містичний містер.
|
Виконувати вказівки |
Громадянська відповідальність: Враховує думку товаришів при виборі того чи іншого виду відпочинку |
Прослуховування аудіо-запису на правильну вимову фоніксів |
Усна відповідь на питання за історією та правильна вимова фоніксів |
thief, steal, Eiffel Tower, symbol, escape Вимова дифтонга ɔi |
|
Виокремлює конкретну інформацію з коротких аудіо- та відеозаписів на знайому повсякденну тематику, якщо мовлення повільне та чітке. Розуміє в загальних рисах короткі ілюстровані оповідання, якщо зображення допомагають здогадатися про зміст тексту. Виокремлює конкретну інформацію з коротких аудіо- та відеозаписів на знайому повсякденну тематику, якщо мовлення повільне та чітке. |
AB p.40 AB p.41 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
40. |
|
|
|
Природа та навколишнє середовище. Розвиток навичок письма та говоріння. B p.42-43 |
Описати графік здійснення подорожі |
|
Зорове сприйняття коротких оголошень про шкільні екскурсії |
Написання повідомлення про екскурсію |
|
|
Розуміє основний зміст простих інформаційних матеріалів, особливо за наявності ілюстрацій. Пише прості фрази та речення про себе та уявних людей, про те, де вони живуть і що роблять. |
AB p.42,43 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
41. |
|
|
|
Природа та навколишнє середовище. Повторення та узагальнення вивченого з теми. |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
42. |
|
|
|
Діагностувальна робота письмо |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
43. |
|
|
|
ДІагностувальна робота читання |
Здоров’я і безпека: обирає безпечний шлях пересування |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
44.
|
|
|
|
Діагностувальна робота аудіювання |
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
45 |
|
|
|
Діагностувальна робота говоріння |
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
46 |
|
|
|
Тепер я можу. |
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
47 |
|
|
|
Повторення вивченого |
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
48 |
|
|
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
45 |
|
|
|
Подорож країнами виучуваної мови. Навколо світу, країни |
Називати країни світу |
Сприйняття слів на слух |
Написання висловлювань про країни і їх прапори |
Egypt, Chile, Mexico, China, Spain, Argentina, India, Australia, Turkey, Brazil. |
|
Розуміє деякі слова та вирази, коли люди говорять про себе, родину, школу, хобі або оточення, якщо мовлення повільне й чітке. Будує прості, здебільшого відокремлені фрази про людей і місця |
AB p.44 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
46 |
|
|
|
Подорож країнами виучуваної мови. Навколо світу, країни SB p.45 |
Розповідати про події з минулого
|
Перегляд зображень і пошук відповідників по тексту
|
Формування висловлювання відповідно до поставленого завдання
|
Go by air, far away, flight number. |
|
Розуміє основний зміст простих інформаційних матеріалів, особливо за наявності ілюстрацій. Взаємодіє у простий спосіб, але комунікація повністю залежить від повторення в уповільненому темпі, перефразування та доповнення.
|
AB p.45
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
47 |
|
|
|
Подорож країнами виучуваної мови. Назви столиць Транспорт- p.46 |
Розповідати про подорожі у минулому |
Прослуховування пісні |
Робота у парах: діалогічне мовлення |
|
We went to the beach, but we didn’t go swimming, |
Виокремлює конкретну інформацію з коротких аудіо- та відеозаписів на знайому повсякденну тематику Розуміє ретельно й повільно артикульовані запитання та інструкції, звернені безпосередньо до нього/неї, дотримується простих вказівок. |
AB p.46 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
48. |
|
|
|
Подорож країнами виучуваної мови. Навколо світу, країни |
Розповідати про свої минулі канікули |
|
Прослуховування аудіо-запису речень на пошук відповідників |
Написання тексту про минулі канікули |
|
Did you go shopping? – Yes, I did/ No, I didn’t. |
Розуміє повсякденні вирази, що використовуються для задоволення простих конкретних потреб, якщо співрозмовник доброзичливо звертається безпосередньо до нього/неї, за необхідності повторює сказане, а мовлення чітке й повільне. |
AB p.47
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
49 |
|
|
|
Подорож країнами виучуваної мови. Навколо світу, країни . Музей під відкритим небом . SB p.48-49 |
Виконувати вказівки |
Прослуховування аудіо-запису історії |
|
|
|
Виокремлює конкретну інформацію з коротких аудіо- та відеозаписів на знайому повсякденну тематику, якщо мовлення повільне та чітке. Розуміє в загальних рисах короткі ілюстровані оповідання, якщо зображення допомагають здогадатися про зміст тексту. |
AB p.48 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
50 |
|
|
|
Подорож країнами виучуваної мови. Музей під відкритим небом. Розвиток навичок аудіювання. |
Виконувати вказівки |
Прослуховування аудіо-запису на правильну вимову фоніксів |
Усна відповідь на питання за історією та правильна вимова фоніксів |
Вимова звуків і: та ɪ |
|
Розуміє основний зміст простих інформаційних матеріалів, особливо за наявності ілюстрацій. |
AB p.49 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
51 |
|
|
|
Подорож країнами виучуваної мови.. Столиці. |
Розповідати про столичне місто |
Підприємливість та фінансова грамотність: обирає оптимальний вид транспорту
|
Перегляд зображень визначних пам’яток і їх назв |
Формування висловлювання відповідно до поставленого завдання |
capital, means of transport, cathedral, gate, church |
|
Розуміє короткі ілюстровані розповіді про повсякденне життя, написані простими словами. |
AB p.50 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
52 |
|
|
|
Подорож країнами виучуваної мови. Навколо світу, країни . Столиці. |
Розповідати про столицю власної країни |
Перегляд зображень прапорів і країн |
Презентація постера про столицю власної країни |
|
|
Описує за допомогою простих слів, виразів та кліше предмет чи малюнок,показуючи його іншим, якщо має змогу заздалегідь підготуватися |
AB p.51 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
53 |
|
|
|
Подорож країнами виучуваної мови. Повторення та узагальнення вивченого матеріалу.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
54 |
|
|
|
Подорож Україною.
Світ навколо нас. Природні об’єкти . |
Розповідати про природні об’єкти |
Екологічна безпека та сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до природи
|
Сприйняття слів на слух |
Письмовий опис картини |
mountain, forest, village, lake, island, field, river, path |
|
Розуміє деякі слова та вирази, коли люди говорять про себе, родину, школу, хобі або оточення, якщо мовлення повільне й чітке. Будує прості, здебільшого відокремлені фрази про людей і місця |
AB p.52 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
55 |
|
|
|
Подорож Україною.
Введення ЛО теми |
Давати подальші роз’яснення до висловлювання |
Прослуховування аудіо-запису речень зі словами-зв’язками |
Написання висловлювання зі словами-зв’язками |
but, and, because, so |
Connectors |
Розуміє короткі, прості тексти, читаючи їх пофразово, впізнаючи знайомі імена, слова та основні фрази, перечитуючи за потреби Пише прості фрази та речення. |
AB p.53 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
56 |
|
|
|
Подорож Україною.
Введення ЛО теми. |
Розповідати про подію у минулому |
Прослуховування пісні |
Написання висловлювання за темою пісні |
Through, village, point to smth, atchoo! |
|
Виокремлює конкретну інформацію (наприклад, місце та час) з коротких аудіо- та відеозаписів на знайому повсякденну тематику, якщо мовлення повільне та чітке. |
AB p.54 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
57 |
|
|
|
Подорож Україною. Населені пункти |
Розповідати про події з минулого |
Прослуховування аудіо-запису історії та візуальне прийняття зображень до неї |
Написання історії з власного минулого |
|
I felt awful yesterday. What was the matter? I had a headache. I hurt my foot. |
Описує прості аспекти свого повсякденного життя за допомогою низки простих речень, використовуючи прості слова та фрази, якщо має змогу заздалегідь підготуватися. |
AB p.55 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
58 |
|
|
|
Подорож Україною. Види транспорту. |
Розповідати про своє місцезнаходження в певний момент в минулому |
Прослуховування аудіо-запису історії |
|
|
|
Виокремлює конкретну інформацію з коротких аудіо- та відеозаписів на знайому повсякденну тематику, якщо мовлення повільне та чітке. Розуміє в загальних рисах короткі ілюстровані оповідання, якщо зображення допомагають здогадатися про зміст тексту. |
AB p.56 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
59 |
|
|
|
Подорож Україною.
Людина в машині. Розвиток навичок читання. |
Деталізувати події у минулому |
Прослуховування аудіо-запису на правильну вимову фоніксів |
Усна відповідь на питання за історією та правильна вимова фоніксів |
Вимова звуків ɑː та ɔː |
|
Пише прості фрази та речення. |
AB p.57 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
60 |
|
|
|
Подорож Україною. Розвиток навичок письма.
|
Описувати своє улюблене місце |
Перегляд зображень та виконання завдання на пошук відповідників |
Написання висловлювання про своє улюблене місце |
|
|
Пише прості фрази та речення про себе та уявних людей, про те, де вони живуть і що роблять. |
AB p.58 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
61
|
|
|
|
Подорож Україною. Подорожі. Види транспорту
|
Розповідати про способи пересування під час подорожей та у повсякденному житті |
Зорове сприйняття тексту на картках |
Формування висловлювання про способи подорожувати |
|
|
Бере участь у простій розмові фактологічного характеру на передбачувану тему |
AB p.59
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
62 |
|
|
|
Подорож Україною. Quiz Time (Повторення вивченого матеріалу units 4, 5, 6) SB p.60 |
|
AB p.60 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
63 |
|
|
|
Подорож Україною.
Гра «Подорож» |
Розповідати про країни та природу |
Екологічна безпека та сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до природи |
Перегляд зображень і виконання задання |
Формування висловлювання відповідно до поставленого завдання |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Будує прості, здебільшого відокремлені фрази про людей і місця. |
AB p.61 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
64 |
|
Подорож Україною. Повторення та узагальнення вивченого матеріалу. Діагностувальна робота з аудіювання. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
65 |
|
|
|
Дозвілля. День спорту. |
Розмовляти про спорт |
Здоров’я і безпека: розуміє важливість дотримання правил гігієни, рухового режиму та фізичного навантаження
|
Сприйняття слів на слух |
Робота у парах: діалогічне мовлення на тему спортивних занять |
Throw the ball, hit the ball, win a competition, win a race, bounce the ball, kick the ball, score goals, win a prize |
|
Розуміє деякі слова та вирази, коли люди говорять про себе, родину, школу, хобі або оточення, якщо мовлення повільне й чітке. Будує прості, здебільшого відокремлені фрази про людей і місця |
AB p.62 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
66
|
|
|
|
Дозвілля. День спорту. Введення ЛО теми.
День спорту |
Обговорювати спортивні заняття Розповідати про спортивний інвентар |
Прослуховування аудіо-запису та пошук відповідників у зображеннях Прослуховування пісні |
Робота у парах: діалогічне мовлення на тему спортивних занять Формування висловлювання за темою пісні |
Brilliant, cool, sports hall, play handball |
Would you like to play volleyball? Yes, I would/ No, I wouldn’t |
Виокремлює конкретну інформацію з коротких аудіо- та відеозаписів на знайому повсякденну тематику, якщо мовлення повільне та чітке. Виокремлює конкретну інформацію з коротких аудіо- та відеозаписів на знайому повсякденну тематику, якщо мовлення повільне та чітке. |
AB p.63 AB p.64 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
67 |
|
|
|
Дозвілля. День спорту. Ігри та розваги |
Обговорювати свій емоційний стан |
Прослуховування аудіо-запису на визначення граматичних конструкцій |
Формування висловлювання на тему бажаної поведінки |
I’m (tired, hungry, bored, cold) |
Would you like to play a board game? Yes, I’d like to play chess/ No, thanks. |
Ставить та відповідає на прості запитання, продукує та вербально реагує на прості твердження, що стосуються нагальних потреб чи дуже знайомих тем. |
AB p.65 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
68 |
|
|
|
Дозвілля.
Розвиток навичок говоріння.
|
Обговорювати своє місце розташування Обговорювати своє місце розташування |
Прослуховування аудіо-запису історії Прослуховування аудіо-запису на правильну вимову фоніксів |
Усна відповідь на питання за історією та правильна вимова фоніксів |
Вимова звуків ɪː та е |
|
Виокремлює конкретну інформацію з коротких аудіо- та відеозаписів на знайому повсякденну тематику, якщо мовлення повільне та чітке. Розуміє в загальних рисах короткі ілюстровані оповідання, якщо зображення допомагають здогадатися про зміст тексту. Розуміє короткі, прості тексти, читаючи їх пофразово, впізнаючи знайомі імена, слова та основні фрази, перечитуючи за потреби |
AB p.66 AB p.67 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
69 |
|
|
|
Дозвілля. День спорту. Розвиток навичок письма. |
Розповідати про корисні звички |
Перегляд зображень і виконання задання |
Написання висловлювання на тему обґрунтування власного вибору |
|
|
Пише прості фрази та речення про себе та уявних людей, про те, де вони живуть і що роблять. |
AB p.68 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
70 |
|
|
|
Дозвіддя. День спорту. Розвиток навичок читання. |
Розповідати про визначний день свого життя |
Зорове сприйняття картки |
Презентація проекту |
|
|
Описує за допомогою простих слів, виразів та кліше предмет чи малюнок,показуючи його іншим, якщо має змогу заздалегідь підготуватися. |
AB p.69 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
71 |
|
Дозвілля. Повторення та узагальнення вивченого матеріалу. Діагностувальна робота з читання. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
72 |
|
|
|
Природа та навколишнє середовище. Введення ЛО теми. |
Називати тварин |
Громадянська відповідальність: висловлюється про важливість допомоги тваринам та збереження природи.
|
Сприйняття слів на слух |
Робота у парах: діалогічне мовлення |
cat, kitten, dog, puppy, panda, panda cub, bat, pup, kangaroo, joey, lion, lion cub |
|
Розуміє деякі слова та вирази, коли люди говорять про себе, родину, школу, хобі або оточення, якщо мовлення повільне й чітке. Будує прості, здебільшого відокремлені фрази про людей і місця |
AB p.70 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
73 |
|
|
|
Природа та навколишнє середовище Назви тварин. |
Розказувати про зовнішні характеристики тварин |
Прослуховування аудіо-запису і зорове сприйняття зображень |
Робота у парах: діалогічне мовлення на опис тварин |
|
Degrees of comparison (comparative) |
Будує прості, здебільшого відокремлені фрази про людей і місця. |
AB p.71 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
74
|
|
|
|
Природа та навколишнє середовище. Розвиток граматичних навичок. |
Розповідати про життя та поведінку тварин Розповідати про визначні досягнення членів своєї родини |
Прослуховування пісні Прослуховування аудіо-запису тестового завдання |
Формування висловлювання відповідно до змісту пісні Написання висловлювання про здібності членів моєї родини |
|
Degrees of comparison (superlative) |
Виокремлює конкретну інформацію з коротких аудіо- та відеозаписів на знайому повсякденну тематику, якщо мовлення повільне та чітке. Пише прості фрази та речення. |
AB p.72 AB p.73 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
75 |
|
|
|
Природа та навколишнє середовище. Розвиток навичок аудіювання. |
Вирішувати проблемну ситуацію |
Прослуховування аудіо-запису історії |
|
trap, I have no idea, off to somewhere, climb, trick. |
|
Виокремлює конкретну інформацію з коротких аудіо- та відеозаписів на знайому повсякденну тематику, якщо мовлення повільне та чітке. Розуміє в загальних рисах короткі ілюстровані оповідання, якщо зображення допомагають здогадатися про зміст тексту. |
AB p.74 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
76 |
|
|
|
Природа та навколишнє середовище. Розвиток навичок говоріння. |
Обговорювати прочитану історію |
Прослуховування аудіо-запису на правильну вимову фоніксів |
Усна відповідь на питання за історією та правильна вимова фоніксів |
Вимова дифтонга aɪ |
|
Розуміє дуже короткі, прості тексти, читаючи їх пофразово, впізнаючи знайомі імена, слова та основні фрази, перечитуючи за потреби |
AB p.75 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
77
|
|
|
|
Природа та навколишнє середовище. Природні явища. Віднайди незвичайну тварину |
Відповідати на поставлені запитання Обговорювати уявну істоту |
Зорове сприйняття зображень із варіантами відповідей Зорове сприйняття тексту на картках із завданнями |
Робота у парах: діалогічне мовлення |
|
|
Розуміє інструкції, які даються ретельно й повільно, виконує короткі, прості вказівки. Розуміє ретельно й повільно артикульовані запитання та інструкції, звернені безпосередньо до нього/неї, дотримується простих вказівок. |
AB p.76 AB p.77 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
78 |
|
|
|
Природа та навколишнє середовище. Повторення та узагальнення вивченого матеріалу. Діагностувальна робота з говоріння. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
79 |
|
|
|
Відпочинок та дозвілля. Захоплення, розваги. |
Називати дії під час літніх канікул |
Громадянська відповідальність: враховує думку товаришів при виборі того чи іншого виду відпочинку |
Сприйняття слів на слух |
Робота у парах: діалогічне мовлення на тему планів на вихідні |
play golf, go to the swimming pool, do puzzles, watch a film, go for a walk, go shopping, go rollerblading |
|
Розуміє деякі слова та вирази, коли люди говорять про себе, родину, школу, хобі або оточення, якщо мовлення повільне й чітке. Будує прості, здебільшого відокремлені фрази про людей і місця |
AB p.78 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
80. |
|
|
|
Відпочинок та дозвілля. На пляжі. Введення ЛО теми. |
Пояснювати причину вчинків |
|
Перегляд зображень з різними емоційними станами |
Робота у парах: діалогічне мовлення на тему причин різних вчинків |
Wear sunglasses, swimming pool, clean bike. |
Why are you learning to play golf? – Because I really like it |
Розуміє ретельно й повільно артикульовані запитання та інструкції, звернені безпосередньо до нього/неї, дотримується простих вказівок. |
AB p.79 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
81 |
|
|
|
Відпочинок та дозвілля. На пляжі. Розвиток навичок аудіювання. SB p.80 |
Цікавитися причинами вчинків |
Прослуховування пісні |
Формування висловлювання відповідно до завдання по змісту пісні |
|
|
Виокремлює конкретну інформацію з коротких аудіо- та відеозаписів на знайому повсякденну тематику, якщо мовлення повільне та чітке |
AB p.80 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
82 |
|
|
|
Відпочинок та дозвілля. Захоплення, розваги. Розвиток навичок говоріння.. |
Відповідати на поставлені запитання |
Зорове сприйняття тексту |
Робота у парах: діалогічне мовлення |
|
|
Пише прості фрази та речення. |
AB p.81 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
83 |
|
|
|
Відпочинок та дозвілля. На пляжі. Остання лінія .
На пляжі. Остання лінія . |
Обговорювати як краще вирішити задачу Обговорювати прочитану історію |
Прослуховування аудіо-запису історії Прослуховуван |
Усна відповідь |
Вимовляти |
|
Виокремлює конкретну інформацію з коротких аудіо- та відеозаписів на знайому повсякденну тематику, якщо мовлення повільне та чітке. Розуміє в загальних рисах короткі ілюстровані оповідання, якщо зображення допомагають здогадатися про зміст тексту. Взаємодіє у простий спосіб, але |
AB p.82 AB p.83 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
ня аудіо-запису на правильну вимову фоніксів |
на питання за історією та правильна вимова фоніксів |
ненаголошені слова |
|
комунікація повністю залежить від повторення в уповільненому темпі, перефразування та доповнення. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
84
|
|
|
|
Відпочинок та дозвілля. Плани на канікули .
Плани на канікули
Compare the animals game |
Розповідати про плани на канікули Розповідати про плани на канікули своїх друзів Розповідати про зовнішні характеристики тварин. |
Здоров’я і безпека: обирає безпечний шлях пересування
Громадянська відповідальність: висловлюється про важливість допомоги тваринам та збереження природи. |
Зорове сприйняття макету на тему планів на відпустку Перегляд зображень і виконання завдання Перегляд зображень і виконання завдання |
Написання листівки Презентація постера Формування висловлювання відповідно до поставленого завдання |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Пише прості фрази та речення про себе та уявних людей, про те, де вони живуть і що роблять. Описує за допомогою простих слів, виразів та кліше предмет чи малюнок,показуючи його іншим, якщо має змогу заздалегідь підготуватися. Взаємодіє у простий спосіб, але комунікація повністю залежить від повторення в уповільненому темпі, перефразування та доповнення. |
AB p.84 AB p.85 AB p.87
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
85 |
|
Відпочинок та дозвілля.. Повторення та узагальнення вивченого матеріалу |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
86 |
|
|
|
Свята та традиції в Україні та країн виучуваної мови. День захисника SB p.88 Хеллоуїн. SB p.89 |
Логічно мислити, розв’язувати логічні задачі Розуміти інструкції |
Підприємливість і фінансова грамотність: Розуміє необхідність планування покупок на святкування у межах бюджету Розуміє необхідність планування покупок на святкування у межах бюджету |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Написання тексту вдячності для захисників Формування висловлювання відповідно до поставленого завдання |
Defender’s Day, celebrate, greet, Cossacks Day, infographic Ghost, bat, zombie, vampire, skeleton |
|
Розуміє в загальних рисах короткі ілюстровані оповідання, якщо зображення допомагають здогадатися про зміст тексту. Розуміє інструкції, які даються ретельно й повільно, виконує короткі, прості вказівки. Розуміє в загальних рисах короткі ілюстровані оповідання, якщо зображення допомагають здогадатися про зміст тексту. Розуміє інструкції, які даються ретельно й повільно, виконує короткі, прості вказівки. |
AB p.88 AB p.89 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
87 |
|
|
|
Свята та традиції в Україні та країн виучуваної мови. Різдво |
Визначати правдивість поданої інформації |
Підприємливість і фінансова грамотність: Розуміє необхідність планування покупок на святкування у межах бюджету |
Прослуховування аудіо-запису тексту про новорічну ялинку |
Формування висловлювання на тему правдивості зазначених речень |
|
|
Розуміє в загальних рисах короткі ілюстровані оповідання, якщо зображення допомагають здогадатися про зміст тексту. Розуміє інструкції, які даються ретельно й повільно, виконує короткі, прості вказівки. |
AB p.90 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
88 |
|
|
|
Свята та традиції в Україні та країн виучуваної мови. Новий рік . |
Розповідати про святкування Нового року |
Підприємливість і фінансова грамотність: Розуміє необхідність планування покупок на святкування у межах бюджету |
Перегляд зображень і пошук відповідників по тексту |
Формування висловлювання відповідно прочитаного тексту |
Ceremony, torchlight, procession, dropping, glass ball, bell, circle, hold hands. |
|
Розуміє в загальних рисах короткі ілюстровані оповідання, якщо зображення допомагають здогадатися про зміст тексту. Розуміє інструкції, які даються ретельно й повільно, виконує короткі, прості вказівки. |
AB p.91 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
89 |
|
|
|
Свята та традиції в Україні та країн виучуваної мови. Валентинів день.SB p.92
|
Розповідати про святкування Дня Святого Валентина |
Підприємливість і фінансова грамотність: Розуміє необхідність планування покупок на святкування у межах бюджету |
Прослуховування аудіо-запису тесту і пошук відповідників |
|
Heart in hand card, dinosaur, sponge heart, favourite |
|
Розуміє в загальних рисах короткі ілюстровані оповідання, якщо зображення допомагають здогадатися про зміст тексту. Розуміє інструкції, які даються ретельно й повільно, виконує короткі, прості вказівки. |
AB p.92 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
90 |
|
|
|
Свята та традиції в Україні та країн виучуваної мови. День Землі . |
Розповідати про святкування Паски |
Розуміє необхідність планування покупок на святкування у межах бюджету |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Формування висловлювання відповідно до поставленого завдання |
|
|
Розуміє в загальних рисах короткі ілюстровані оповідання, якщо зображення допомагають здогадатися про зміст тексту.
|
AB p.93 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
91 |
|
|
|
Свята та традиції в Україні та країн виучуваної мови. День матері . |
Розповідяти про святкування Дня Матері |
Підприємливість і фінансова грамотність: Розуміє необхідність планування покупок на святкування у межах бюджету |
Прослуховування аудіо-запису тексту і вірша |
Написання вірша |
Take breakfast in bed. |
|
Розуміє в загальних рисах короткі ілюстровані оповідання, якщо зображення допомагають здогадатися про зміст тексту. Розуміє інструкції, які даються ретельно й повільно, виконує короткі, прості вказівки. |
AB p.94 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
92 |
|
|
|
Свята та традиції в Україні та країн виучуваної мови. Пасха . |
Розказувати про традиції святкування Паски |
Підприємливість і фінансова грамотність: Розуміє необхідність планування покупок на святкування у межах бюджету |
Прослуховування аудіо-запису римованого тексту |
Формування висловлювання відповідно до поставленого завдання по тесту |
Public holiday, bake, to colour, fight. |
|
Розуміє в загальних рисах короткі ілюстровані оповідання, якщо зображення допомагають здогадатися про зміст тексту. Розуміє інструкції, які даються ретельно й повільно, виконує короткі, прості вказівки. |
AB p.95 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
93 |
|
|
|
Свята та традиції в Україні та країн виучуваної мови. День пам’яті. Unit test . Повторення та узагальнення вивченого матеріалу |
Розповідати про традиції святкування Дня пам’яті. |
Підприємливість і фінансова грамотність: Розуміє необхідність планування покупок на святкування у межах бюджету |
Зорове сприйняття тексту |
Формування висловлювання відповідно до поставленого завдання |
|
|
Розуміє в загальних рисах короткі ілюстровані оповідання, якщо зображення допомагають здогадатися про зміст тексту. Розуміє інструкції, які даються ретельно й повільно, виконує короткі, прості вказівки. |
AB p.96 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
94 |
|
|
|
Свята та традиції в Україні та країн виучуваної мови. Діагностувальна робота з письма . |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
95 |
|
|
|
Свята та традиції в Україні та країн виучуваної мови. Свята в Великій Британії |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
96 |
|
|
|
Свята та традиції в Україні та країн виучуваної мови. Свята в Великій Британії |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
97 |
|
|
|
Повторення та узагальнення вивченого з теми «Дозвілля (розваги та спорт)» |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
98 |
|
|
|
Повторення та узагальнення вивченого з теми «Природа та навколишнє середовище» |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
99 |
|
|
|
Повторення та узагальнення вивченого з теми «Відпочинок та дозвілля (захоплення, розваги)» |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
100 |
|
|
|
Повторення та узагальнення вивченого з теми «Свята та традиції в Україні та країн виучуваної мови» |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
101 |
|
|
|
Повторення та узагальнення вивченого з теми «Подорож Україною» |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
102 |
|
|
|
Повторення та узагальнення вивченого з теми «Подорож країнами виучуваної мови» |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
103 |
|
|
|
Повторення та узагальнення вивченого з теми «Свята та традиції в Україні та країн виучуваної мови» |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
104 |
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
105 |
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Календарно-тематичне планування НМК Quick Minds
© Cambridge University Press PHOTOCOPIABLE