Календарно-тематичне планування з англійської мови за програмою Р.Б. Шияна. Підручник: Quick Minds 4

Про матеріал
Календарно-тематичне планування розроблене за програмою Р.Б. Шияна для 4 класів НУШ. Вміщує всі теми програми та підручника Quick Minds 4.
Перегляд файлу

 

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ 4-х КЛАСІВ ЗА ТИПОВОЮ ОСВІТНЬОЮ ПРОГРАМОЮ, РОЗРОБЛЕНОЮ ПІД КЕРІВНИЦТВОМ Р. Б. ШИЯНА.

 

Навчальний рік __2023-2024_;   Семестр __І-ІІ_;    Вчитель: Кравець Настя Володимирівна;   Класи: 4-А, 4-Б, 4-В;  Підручник: Quick  Minds 4.

3 ГОДИНИ НА ТИЖДЕНЬ (105 ГОДИН)

Дата/

уроки

 

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві функції

Інтегровані змістові лінії

Усна і письмова взаємодія

Мовний інвентар

Очікувані результати навчання

 

Домашнє завдання

4-А

4-Б

4-В

Сприймання на слух/ зорове сприймання

Усна і письмова взаємодія

Лексичний діапазон/

Фонетика

Граматика

 

 

 

         1.   Я, моя родина та друзі .

1.

 

 

 

Я, моя родина та друзі. Повторити числа в межах 100.
SB p.4

Назвати числа 10-100

Громадянська відповідальність: вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми.

Сприйняття слів на слух

Написання речень з використанням вивченої лексики

Числівники 10, 20, 30, 40, 50, 60, 70, 80, 90, 100

My…is…years old.

Розуміє деякі слова та вирази, коли люди говорять про себе, родину, школу, хобі або оточення, якщо мовлення повільне й чітке

AB p.4

2.

 

 

 

Я, моя родина та друзі.   Повторення граматичного матеріалу.

SB p.5

Повідомити про рутину і дії.

 

 

 

Здоров’я і безпека: виявляє відповідальне ставлення до власного здоров’я.

Прослуховування діалогів

Діалогічна бесіда, написання короткої розповіді на тему власного розпорядку дня по годинам

go on advantures, ride a bike, like singing, read books, go swimming, listen to music

Do you read books? – Yes, I do.
What does Paul do in his free time? – He listens to music

Ставить і відповідає на прості запитання, ініціює і вербально реагує на прості твердження, які стосуються нагальних потреб і дуже знайомих тем.

AB p.5

3.

 

 

 

 Я, моя родина та друзі.  Повторення лексики та розвиток усного мовлення.
SB p.6

Розуміти інструкції, реагувати на інструкції товариша

 

Прослуховування пісні

Діалогічна бесіда із залученнями пам’яті, написання окремих речень за темою пісні

 

 

Виокремлює конкретну інформацію з коротких аудіо- та відеозаписів на знайому повсякденну тематику, якщо мовлення повільне та чітке

Ставить та відповідає на запитання про себе та інших людей

AB p.6

4.

 

 

 

Я, моя родина та друзі.   Повторення лексики та розвиток навичок читання.

SB p.7

Повідомляти про дії певної людини

Громадянська відповідальність: Оцінює власні вчинки та вчинки  інших людей.

Перегляд зображення і пошук правильних відповідей на поставлені питання

Робота в парах: діалогічне мовлення із залученням пам’яті за темою розглянутого зображення.

 

Are you listening to the radio? – Yes, I am.

Are Chris and Tina sleeping? – No? they aren’t. They are fishing.

Ставить та відповідає на запитання про себе та інших людей

Запитує та надає особисту інформацію у письмовій формі

AB p.7

5.

 

 

 

Я, моя родина та друзі. Розвиток навичок читання.
SB p.8-9

Розуміти послідовність дій історії

Громадянська відповідальність: вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми.

Прослуховування аудіо-запису історії

 

mask, wasp, spray, map, symbol

 

Виокремлює конкретну інформацію з коротких аудіо- та відеозаписів на знайому повсякденну тематику, якщо мовлення повільне та чітке.

Розуміє в загальних рисах короткі ілюстровані оповідання, якщо зображення допомагають здогадатися про зміст тексту.

AB p.8

6.

 

 

 

Я, моя родина та друзі. . Повторення граматичних часів.
SB p.8-9

Логічно мислити, розв’язувати логічні задачі

Громадянська відповідальність: Оцінює власні вчинки та вчинки  інших людей.

Прослуховування аудіо-запису на правильну вимову фоніксів

Усна відповідь на питання за історією та правильна вимова фоніксів

Вимова комбінації звуків -sks, -sts, -sps, -spr.

 

Розуміє інструкції, які даються ретельно й повільно, виконує короткі, прості вказівки.

AB p.9

7.

 

 

 

Я, моя родина та друзі. Повторення та узагальнення вивченого.

            2. Помешкання.

8.

 

 

 

Приходь до мене до дому. Введення лексичних одиниць теми.
SB p.10

Перерахувати меблі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Здоров’я і безпека: розуміє необхідність дотримання чистоти та порядку у власному помешканні.

Сприйняття слів на слух

Робота в парах: діалогічне мовлення на визначення наявності меблів у кімнаті.

Furniture words: bookcase, shelf, cupboard, fridge, cushion, pillow, blanket, towel

Is there a bookcase in your house? – Yes, there is./ No, there is not.

Розуміє деякі слова та вирази, коли люди говорять про себе, родину, школу, хобі або оточення, якщо мовлення повільне й чітке.

Будує прості, здебільшого відокремлені фрази про людей і місця

AB p.10

9.

 

 

 

Приходь до мене до дому. Меблі.
SB p.11

Розповісти про звички та рутину

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання на визначення прислівників частоти

Робота в парах: діалогічне мовлення на визначення частоти рутинних дій

 

Usually, often, rarely, sometimes

Взаємодіє у простий спосіб, але комунікація повністю залежить від повторення в уповільненому темпі, перефразування та доповнення.

AB p.11

10.

 

 

 

Приходь до мене до дому. Розвиток навичок письма.
SB p.12

Розуміти інструкції, реагувати на інструкції товариша

Прослуховування пісні

Написання розпорядку власного дня за запропонованими кліше

Busy, put clothes on line, feed chicks, lucky

 

Надає у письмовому вигляді інформацію про себе, використовуючи прості слова та вирази.

AB p.12

11.

 

 

 

Приходь до мене до дому. Розвиток навичок аудіювання.
SB p.13

Запитати про звички і частоту їх повторення

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання за піснею

Робота в парах: діалогічне мовлення на визначення частоти рутинних дій оточуючих

 

How often do you have lunch at home? – I usually…; I often…; I never…

Розуміє ретельно й повільно артикульовані запитання та інструкції, звернені безпосередньо до нього/неї, дотримується простих вказівок.

Надає у письмовому вигляді інформацію про себе, використовуючи прості слова та вирази.

AB p.13

12.

 

 

 

Приходь до мене до дому. Введення ЛО теми та розвиток навичок говоріння.
SB p.14-15

Розуміти послідовність дій історії

Прослуховування аудіо-запису історії

 

Village, come on, golden, rhyme, frame

 

Виокремлює конкретну інформацію з коротких аудіо- та відеозаписів на знайому повсякденну тематику, якщо мовлення повільне та чітке.

Розуміє в загальних рисах короткі ілюстровані оповідання, якщо зображення допомагають здогадатися про зміст тексту.

AB p.14

13.

 

 

 

Приходь до мене до дому. Розвиток навичок говоріння та аудіювання.
SB p.14-15

Логічно мислити, розв’язувати логічні задачі

Прослуховування аудіо-запису на правильну вимову фоніксів

Усна відповідь на питання за історією та правильна вимова фоніксів

Вимова звуку -і у відкритому та закритому складі

 

Розуміє інструкції, які даються ретельно й повільно, виконує короткі, прості вказівки.

AB p.15

14.

 

 

 

Гігієна . Догляд за собою. Розвиток навичок говоріння.

SB p.16

Розуміти опис рутинних справ

Перегляд зображень і виконання завдання

Усна відповідь на запитання про здоровий спосіб життя

 

 

Розуміє ретельно й повільно артикульовані запитання та інструкції, звернені безпосередньо до нього/неї, дотримується простих вказівок

AB p.16

15.

 

 

 

Гігієна . Догляд за собою. Розвиток навичок читання.
SB p.17

Опис порядку виконання певної рутинної дії

Перегляд плакату з описом дій щодо правильного миття рук

Презентація власного проекту на тему здорової звички

 

Instructions (imperatives)

Описує за допомогою простих слів, виразів та кліше предмет чи малюнок,показуючи його іншим, якщо має змогу заздалегідь підготуватися.

AB p.17

16.

 

 

 

Приходь до мене до дому. Повторення та узагальнення  вивченого.

  1.   Відпочинок і дозвілля (крамниці і покупки).

17.

 

 

 

Відпочинок і дозвілля. Магазини та інші установи в місті.
SB p. 18

Називати види магазинів

Здоров’я і безпека: обирає безпечний шлях пересування

Сприйняття слів на слух

Робота в парах: діалогічне мовлення на тему розташування об’єктів у місті

Toy shop, pet shop, bookshop, market square, supermarket, bus station, sports centre, map

Where is the bookshop? – It’s next to the square, between the train station and the supermarket.

Розуміє деякі слова та вирази, коли люди говорять про себе, родину, школу, хобі або оточення, якщо мовлення повільне й чітке.

Будує прості, здебільшого відокремлені фрази про людей і місця

AB p.18

18.

 

 

 

Відпочинок і дозвілля. Магазини та інші установи в місті. Введення ЛО теми.

SB p. 19

Повідомляти про розташування об’єктів на карті міста

 

 

 

Підприємливість та фінансова грамотність: Обирає оптимальний вид транспорту.

Перегляд зображень та пошук відповідного тексту про місце знаходження об’єктів.

Робота в парах: діалогічне мовлення за зображенням

Opposite, near, above, below

It’s opposite the park. It’s above the bus station. It’s near the library. It’s below the tower.

Розуміє основний зміст простих інформаційних матеріалів, особливо за наявності ілюстрацій

AB p.19

19.

 

 

 

Відпочинок і дозвілля. Магазини та інші установи в місті. Розвиток навичок говоріння.
SB p.20

Розповідати про розташування об’єктів в уявному місті

Прослуховування пісні

Робота в парах: діалогічне мовлення на тему розташування об’єктів в уявному місті.

 

 

Взаємодіє у простий спосіб, але комунікація повністю залежить від повторення в уповільненому темпі, перефразування та доповнення.

AB p.20

20.

 

 

 

Відпочинок і дозвілля. Магазини та інші установи в місті. Розвиток навичок читання.
SB p.21

Описувати напрямки руху.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Здоров’я і безпека: обирає безпечний шлях пересування

Прослуховування речень з обставинами місця.

Робота в парах: діалогічне мовлення про розташування об’єктів у школі.

Inside, outside, upstairs, downstairs, left, right

Giving instructions (Imperative)

Розуміє інформацію в путівниках по місту та вказівниках.

Ставить і відповідає на прості запитання, ініціює і вербально реагує на прості твердження, які стосуються нагальних потреб і дуже знайомих тем.

AB p.21

21.

 

 

 

 

Відпочинок і дозвілля. Прогулянка містом В тунелі.  Розвиток навичок говоріння.
SB p.22-23


 

 

Пошук вказівки

 

Прослуховування аудіо-запису історії

Прослуховування аудіо-запису на правильну вимову фоніксів

Усна відповідь на питання за історією та правильна вимова фоніксів

Вимова дифтонга еə

 

Виокремлює конкретну інформацію з коротких аудіо- та відеозаписів на знайому повсякденну тематику, якщо мовлення повільне та чітке.

Розуміє в загальних рисах короткі ілюстровані оповідання, якщо зображення допомагають здогадатися про зміст тексту.

Розуміє інструкції, які даються ретельно й повільно, виконує короткі, прості вказівки.

AB p.22

AB p.23

22.

 

 

 

Відпочинок і дозвілля. Прогулянка містом
SB p.24

Логічно мислити, розв’язувати логічні задачі

Перегляд зображень і пошук відповідників із тексту

Написання висловлювань згідно з переглянутими зображеннями

 

 

Розуміє дуже короткі, прості тексти, читаючи їх пофразово, впізнаючи знайомі імена, слова та основні фрази, перечитуючи за потреби

AB p.24

23.

 

 

 

Відпочинок і дозвілля. Прогулянка містом. Розвиток навичок письма.
SB p.25

Розуміти інструкції, реагувати на інструкції товариша

Перегляд зображень карток із текстом

Робота в парах: діалогічне мовлення на тему орієнтуванні за картою

 

 

Розуміє повсякденні вирази, вживані для задоволення простих потреб певного типу, якщо співрозмовник доброзичливо звертається безпосередньо до нього/неї, за необхідності повторює сказане, а мовлення чітке й повільне.

AB p.25

24.

 

 

 

 Відпочинок і дозвілля.. Повторення та узагальнення вивченого з теми.

 

  1. Харчування.

25.

 

 

 

Харчування. Обід в ресторані . Введення ЛО теми.
SB p.26.

Розповідати про улюблену їжу

 

 

 

 

 

Здоров’я і безпека:
розрізняє здорову та шкідливу їжу.

 

Сприйняття слів на слух

Робота в парах: діалогічне мовлення на тему замовлення їжі

Glass of apple juice, bowl of soup, butter, salad, ham, bottle of water, biscuits, pasta, hungry, thirsty

Would you like…?

Розуміє деякі слова та вирази, коли люди говорять про себе, родину, школу, хобі або оточення, якщо мовлення повільне й чітке.

Будує прості, здебільшого відокремлені фрази про людей і місця

AB p.26

26.

 

 

 

Харчування. Обід в ресторані. Розвиток навичок говорінння.
SB p.27.

Розповідати про наявність чи відсутність продуктів у страві

Прослуховування аудіо-запису діалогу з інгредієнтами страви

Робота в парах: діалогічне мовлення на тему інгредієнтів страви

 

Is there any salad? There is some salad.
Are there any biscuits? – There aren’t any biscuits

Розуміє інструкції, які даються ретельно й повільно, виконує короткі, прості вказівки.

Розуміє ретельно й повільно артикульовані запитання та інструкції, звернені безпосередньо до нього/неї, дотримується простих вказівок.

AB p.27

27.

 

 

 

Харчування. Обід в ресторані. Розвиток навичок письма.
SB p.28.

Відповідати на запитання про наявність чи відсутність продуктів вдома

Підприємливість та фінансова грамотність: складає просте меню з корисних продуктів.

Прослуховування пісні

Написання відповідей на запитання за піснею

 

 

Виокремлює конкретну інформацію з коротких аудіо- та відеозаписів на знайому повсякденну тематику, якщо мовлення повільне та чітке.

Пише прості фрази та речення.

AB p.28

28.

 

 

 

Харчування. Обід в ресторані.
SB p.29

Розповідати про інгредієнти страви

 

 

 

 

 

 

 

 

Здоров’я і безпека:
розрізняє здорову та шкідливу їжу.

 

Прослуховування аудіо-запису з інгредієнтами страви

Написання тексту з рецептом страви

Soup, bread, pasta, peas, onion, carrot, turkey

I’m going to buy some bread.
I’m not going to make pasta.

Розуміє інструкції, які даються ретельно й повільно, виконує короткі, прості вказівки.
 

Пише прості фрази та речення

AB p.29

29.

 

 

 

Харчування. Розвиток навичок аудіювання.
SB p.30-31

Пошук вказівок

Прослуховування аудіо-запису історії

 

 

 

Виокремлює конкретну інформацію з коротких аудіо- та відеозаписів на знайому повсякденну тематику, якщо мовлення повільне та чітке.

Розуміє в загальних рисах короткі ілюстровані оповідання, якщо зображення допомагають здогадатися про зміст тексту.

AB p.30

30.

 

 

 

Харчування. Обід в ресторані
SB p.30-31

Пошук вказівок

Прослуховування аудіо-запису на правильну вимову фоніксів

Усна відповідь на питання за історією та правильна вимова фоніксів

Вимова глухих приголосних

 

Будує прості, здебільшого відокремлені фрази про людей і місця

AB p.31

31.

 

 

 

Харчування. Їжа з різних куточків світу.
SB p.32

Розповідати про класичні національні продукти

Перегляд зображень і виконання завдання

Формування висловлювання на тему традиційного сніданку в Україні

Sausage, bacon, fried tomatoes, north, scrambled eggs, tortilla, watermelon.

 

Описує себе, те, що робить, місце, де живе.

AB p.32

32.

.

 

 

 

Харчування. Їжа з різних куточків світу.
SB p.33

Quiz Time
(Повторення вивченого матеріалу
units 1, 2,3)
SB p.34

Розповідати про класичні національні страви

Здоров’я і безпека:
складає просте меню з корисних продуктів.

Перегляд зображення і тексту меню традиційного українського обіду

Презентувати меню власної розробки

First course, second course, main course, dessert, crepe

 

Описує прості аспекти свого повсякденного життя за допомогою низки простих речень, використовуючи прості слова та фрази, якщо має змогу заздалегідь підготуватися.

AB p.33

AB p.34

33.

 

 

 

Харчування. В ресторані.
(Повторення вивченого матеріалу
units 1, 2,3)
SB p. 35

Розповідати про свої уподобання у їжі.

Підприємливість і фінансова грамотність: раціонально розподіляє кошти під час покупки.

Зорове сприйняття листівки з піцерії.

Робота в парах: діалогічне мовлення на тему здійснення замовлення у піцерії

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розуміє короткі прості повідомлення на листівках.

Розуміє повсякденні вирази, вживані для задоволення простих потреб певного типу, якщо співрозмовник доброзичливо звертається безпосередньо до нього/неї, за необхідності повторює сказане, а мовлення чітке й повільне.

AB p.35

34.

 

 

 

Харчування. Повторення та узагальнення вивченого.

 

  1.   Природа та навколишнє середовище (погода та вибір одягу).

35.

 

 

 

Природа та навколишнє середовище.

Плани на канікули.
SB p.36

Розповідати про погоду

 

 

 

 

 

 

Здоров’я і безпека:
Розуміє базові правила безпечної поведінки.

Сприйняття слів на слух

Написання висловлювання про улюблену погоду.

thunderstorm, lightning, cloud(y), rain(y), wind(y), umbrella, raincoat, fog(gy), boots

It’s..today. My favourite weather is…

Розуміє деякі слова та вирази, коли люди говорять про себе, родину, школу, хобі або оточення, якщо мовлення повільне й чітке.

Будує прості, здебільшого відокремлені фрази про людей і місця

AB p.36

36.

 

 

 

Природа та навколишнє середовище.

Плани на канікули, природні явища. SB p.37

Розповідати про погоду

Прослуховування аудіо-запису на тему погодних станів

Робота в парах: діалогічне мовлення на тему прогнозу погоди

 

It’s not going to be rainy on Tuesday. It’s not going to be sunny on Wednesday

Розуміє інструкції, які даються ретельно й повільно, виконує короткі, прості вказівки.

Бере участь у простій розмові фактологічного характеру на передбачувану тему

AB p.37

37.

 

 

 

Природа та навколишнє середовище.

Природні явища та погодні умови.
SB p.38

Розповідати про плани

Прослуховування пісні

Усне висловлювання на тему планування найближчих дій

 

 

Будує прості, здебільшого відокремлені фрази про людей і місця.

AB p.38

38.

 

 

 

Природа та навколишнє середовище. Розвиток навичок говоріння.
SB p.39

Розповідати про плани на найближче майбутнє

Перегляд зображень і пошук відповідників по тексту

Робота в парах: діалогічне мовлення

 

Are you going to play lots of football on your holiday? Yes, I am. No, I'm not.

Описує прості аспекти свого повсякденного життя за допомогою низки простих речень, використовуючи прості слова та фрази.

AB p.39

 

 

39

 

 

 

 

Природа та навколишнє середовище.  Містичний містер.
SB p.40-41

 

Виконувати вказівки

 

 

 

 

 

 

 

 

Громадянська відповідальність: Враховує думку товаришів при виборі того чи іншого виду відпочинку

Прослуховування аудіо-запису на правильну вимову фоніксів

Усна відповідь на питання за історією та правильна вимова фоніксів

thief, steal, Eiffel Tower, symbol, escape

Вимова дифтонга ɔi

 

Виокремлює конкретну інформацію з коротких аудіо- та відеозаписів на знайому повсякденну тематику, якщо мовлення повільне та чітке.

Розуміє в загальних рисах короткі ілюстровані оповідання, якщо зображення допомагають здогадатися про зміст тексту.

Виокремлює конкретну інформацію з коротких аудіо- та відеозаписів на знайому повсякденну тематику, якщо мовлення повільне та чітке.

AB p.40

AB p.41

40.

 

 

 

Природа та навколишнє середовище. Розвиток навичок письма та говоріння.
S

B p.42-43

Описати графік здійснення подорожі

 

Зорове сприйняття коротких оголошень про шкільні екскурсії

Написання повідомлення про екскурсію

 

 

Розуміє основний зміст простих інформаційних матеріалів, особливо за наявності ілюстрацій.

Пише прості фрази та речення про себе та уявних людей, про те, де вони живуть і що роблять.

AB p.42,43

41.

 

 

 

Природа та навколишнє середовище. Повторення та узагальнення вивченого з  теми.

 

 

42.

 

 

 

Діагностувальна робота письмо

 

 

 

43.

 

 

 

ДІагностувальна робота  читання

 

 

 

Здоров’я і безпека: обирає безпечний шлях пересування

 

 

 

 

 

 

44.

 

 

 

 

Діагностувальна робота аудіювання

 

 

 

 

 

 

45

 

 

 

Діагностувальна робота говоріння

 

 

 

 

 

 

46

 

 

 

Тепер я можу.

 

 

 

 

 

 

47

 

 

 

Повторення вивченого

 

 

 

 

 

 

48

 

 

 

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Подорож країнами виучуваної мови

45

 

 

 

Подорож країнами виучуваної мови. Навколо світу, країни
SB p. 44

Називати країни світу

Сприйняття слів на слух

Написання висловлювань про країни і їх прапори

Egypt, Chile, Mexico, China, Spain, Argentina, India, Australia, Turkey, Brazil.

 

Розуміє деякі слова та вирази, коли люди говорять про себе, родину, школу, хобі або оточення, якщо мовлення повільне й чітке.

Будує прості, здебільшого відокремлені фрази про людей і місця

AB p.44

46

 

 

 

Подорож країнами виучуваної мови. Навколо світу, країни

SB p.45

Розповідати про події з минулого

 

Перегляд зображень і пошук відповідників по тексту

 

Формування висловлювання відповідно до поставленого завдання

 

Go by air, far away, flight number.

 

Розуміє основний зміст простих інформаційних матеріалів, особливо за наявності ілюстрацій.

Взаємодіє у простий спосіб, але комунікація повністю залежить від повторення в уповільненому темпі, перефразування та доповнення.

 

AB p.45

 

47

 

 

 

Подорож країнами виучуваної мови.  Назви столиць

Транспорт- p.46 

Розповідати про подорожі у минулому

Прослуховування пісні

Робота у парах: діалогічне мовлення

 

We went to the beach, but we didn’t go swimming,

Виокремлює конкретну інформацію з коротких аудіо- та відеозаписів на знайому повсякденну тематику

Розуміє ретельно й повільно артикульовані запитання та інструкції, звернені безпосередньо до нього/неї, дотримується простих вказівок.

AB p.46

48.

 

 

 

Подорож країнами виучуваної мови. Навколо світу, країни
SB p.47

Розповідати про свої минулі канікули

 

Прослуховування аудіо-запису речень на пошук відповідників

Написання тексту про минулі канікули

 

Did you go shopping? – Yes, I did/ No, I didn’t.
When did you go home? – Yesterday.

Розуміє повсякденні вирази, що використовуються для задоволення простих конкретних потреб, якщо співрозмовник доброзичливо звертається безпосередньо до нього/неї, за необхідності повторює сказане, а мовлення чітке й повільне.

AB p.47

 

49

 

 

 

Подорож країнами виучуваної мови. Навколо світу, країни . Музей під відкритим небом .

SB p.48-49

Виконувати вказівки

Прослуховування аудіо-запису історії

 

 

 

Виокремлює конкретну інформацію з коротких аудіо- та відеозаписів на знайому повсякденну тематику, якщо мовлення повільне та чітке.

Розуміє в загальних рисах короткі ілюстровані оповідання, якщо зображення допомагають здогадатися про зміст тексту.

AB p.48

50

 

 

 

Подорож країнами виучуваної мови. Музей під відкритим небом. Розвиток навичок аудіювання.
SB p.48-49

Виконувати вказівки

Прослуховування аудіо-запису на правильну вимову фоніксів

Усна відповідь на питання за історією та правильна вимова фоніксів

Вимова звуків і: та ɪ

 

Розуміє основний зміст простих інформаційних матеріалів, особливо за наявності ілюстрацій.

AB p.49

51

 

 

 

Подорож країнами виучуваної мови.. Столиці.
SB p.50

Розповідати про столичне місто

 

 

Підприємливість та фінансова грамотність: обирає оптимальний вид транспорту

 

Перегляд зображень визначних пам’яток і їх назв

Формування висловлювання відповідно до поставленого завдання

capital, means of transport, cathedral, gate, church

 

Розуміє короткі ілюстровані розповіді про повсякденне життя, написані простими словами.

AB p.50

52

 

 

 

Подорож країнами виучуваної мови. Навколо світу, країни . Столиці.
SB p.51

Розповідати про столицю власної країни

Перегляд зображень прапорів і країн

Презентація постера про столицю власної країни

 

 

Описує за допомогою простих слів, виразів та кліше предмет чи малюнок,показуючи його іншим, якщо має змогу заздалегідь підготуватися

AB p.51

53

 

 

 

Подорож країнами виучуваної мови. Повторення та узагальнення вивченого матеріалу.

 

 

  1.  Подорож Україною.

54

 

 

 

Подорож Україною.

Світ навколо нас. Природні об’єкти .
SB p.52

Розповідати про природні об’єкти

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Екологічна безпека та сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до природи

 

Сприйняття слів на слух

Письмовий опис картини

mountain, forest, village, lake, island, field, river, path

 

Розуміє деякі слова та вирази, коли люди говорять про себе, родину, школу, хобі або оточення, якщо мовлення повільне й чітке.

Будує прості, здебільшого відокремлені фрази про людей і місця

AB p.52

55

 

 

 

Подорож Україною.

Введення ЛО теми
SB p.53

Давати подальші роз’яснення до висловлювання

Прослуховування аудіо-запису речень зі словами-зв’язками

Написання висловлювання зі словами-зв’язками

but, and, because, so

Connectors

Розуміє короткі, прості тексти, читаючи їх пофразово, впізнаючи знайомі імена, слова та основні фрази, перечитуючи за потреби

Пише прості фрази та речення.

AB p.53

56

 

 

 

Подорож Україною.

Введення ЛО теми.
SB p.54

Розповідати про подію у минулому

Прослуховування пісні

Написання висловлювання за темою пісні

Through, village, point to smth, atchoo!

 

Виокремлює конкретну інформацію (наприклад, місце та час) з коротких аудіо- та відеозаписів на знайому повсякденну тематику, якщо мовлення повільне та чітке.

AB p.54

57

 

 

 

Подорож Україною. Населені пункти
SB p.55

Розповідати про події з минулого

Прослуховування аудіо-запису історії та візуальне прийняття зображень до неї

Написання історії з власного минулого

 

I felt awful yesterday. What was the matter? I had a headache. I hurt my foot.

Описує прості аспекти свого повсякденного життя за допомогою низки простих речень, використовуючи прості слова та фрази, якщо має змогу заздалегідь підготуватися.

AB p.55

58

 

 

 

Подорож Україною. Види транспорту.
SB p.56-57

Розповідати про

своє

місцезнаходження в певний момент в минулому

Прослуховування аудіо-запису історії

 

 

 

Виокремлює конкретну інформацію з коротких аудіо- та відеозаписів на знайому повсякденну тематику, якщо мовлення повільне та чітке.

Розуміє в загальних рисах короткі ілюстровані оповідання, якщо зображення допомагають здогадатися про зміст тексту.

AB p.56

59

 

 

 

Подорож Україною.

 Людина в машині. Розвиток навичок читання.
SB p.56-57

Деталізувати події у минулому

Прослуховування аудіо-запису на правильну вимову фоніксів

Усна відповідь на питання за історією та правильна вимова фоніксів

Вимова звуків ɑː та ɔː

 

Пише прості фрази та речення.

AB p.57

60

 

 

 

Подорож Україною.  Розвиток  навичок письма.


SB p.58

Описувати своє улюблене місце

Перегляд зображень та виконання завдання на пошук відповідників

Написання висловлювання про своє улюблене місце

 

 

Пише прості фрази та речення про себе та уявних людей, про те, де вони живуть і що роблять.

AB p.58

61

 

 

 

 

Подорож Україною.  Подорожі. Види транспорту
SB p.59

 

 

Розповідати про способи пересування під час подорожей та у повсякденному житті

Зорове сприйняття тексту на картках

Формування висловлювання про способи подорожувати

 

 

Бере участь у простій розмові фактологічного характеру на передбачувану тему

AB p.59

 

 

 

 

62

 

 

 

Подорож Україною.  Quiz Time

(Повторення вивченого матеріалу units 4, 5, 6)

SB p.60

 

 

AB p.60

63

 

 

 

Подорож Україною.

Гра «Подорож»
(Повторення вивченого матеріалу
units 4, 5, 6)
SB p.61

Розповідати про країни та природу

Екологічна безпека та сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до природи

Перегляд зображень і виконання задання

Формування висловлювання відповідно до поставленого завдання

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Будує прості, здебільшого відокремлені фрази про людей і місця.

AB p.61

64

 

Подорож Україною. Повторення та узагальнення вивченого матеріалу. Діагностувальна робота з аудіювання.

  1.      Дозвілля (розваги та спорт)

65

 

 

 

Дозвілля. День спорту.
SB p. 62

Розмовляти про спорт

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Здоров’я і безпека: розуміє важливість дотримання правил гігієни, рухового режиму та фізичного навантаження

 

Сприйняття слів на слух

Робота у парах: діалогічне мовлення на тему спортивних занять

Throw the ball, hit the ball, win a competition, win a race, bounce the ball, kick the ball, score goals, win a prize

 

Розуміє деякі слова та вирази, коли люди говорять про себе, родину, школу, хобі або оточення, якщо мовлення повільне й чітке.

Будує прості, здебільшого відокремлені фрази про людей і місця

AB p.62

66

 

 

 

 

Дозвілля. День спорту. Введення ЛО теми.
SB p.63

День спорту
SB p.64

Обговорювати спортивні заняття

Розповідати про спортивний інвентар

Прослуховування аудіо-запису та пошук відповідників у зображеннях

Прослуховування пісні

Робота у парах: діалогічне мовлення на тему спортивних занять

Формування висловлювання за темою пісні

Brilliant, cool, sports hall, play handball

Would you like to play volleyball? Yes, I would/ No, I wouldn’t

Виокремлює конкретну інформацію  з коротких аудіо- та відеозаписів на знайому повсякденну тематику, якщо мовлення повільне та чітке.

Виокремлює конкретну інформацію  з коротких аудіо- та відеозаписів на знайому повсякденну тематику, якщо мовлення повільне та чітке.

AB p.63

AB p.64

67

 

 

 

Дозвілля. День спорту. Ігри та розваги
SB p.65

Обговорювати свій емоційний стан

Прослуховування аудіо-запису на визначення граматичних конструкцій

Формування висловлювання на тему бажаної поведінки

I’m (tired, hungry, bored, cold)

Would you like to play a board game? Yes, I’d like to play chess/ No, thanks.

Ставить та відповідає на прості запитання, продукує та вербально реагує на прості твердження, що стосуються нагальних потреб чи дуже знайомих тем.

AB p.65

68

 

 

 

Дозвілля.

Розвиток навичок говоріння.
SB p.66-67

 

Обговорювати своє місце розташування

Обговорювати своє місце розташування

Прослуховування аудіо-запису історії

Прослуховування аудіо-запису на правильну вимову фоніксів

Усна відповідь на питання за історією та правильна вимова фоніксів

Вимова звуків ɪː та е

 

Виокремлює конкретну інформацію з коротких аудіо- та відеозаписів на знайому повсякденну тематику, якщо мовлення повільне та чітке.

Розуміє в загальних рисах короткі ілюстровані оповідання, якщо зображення допомагають здогадатися про зміст тексту.

Розуміє короткі, прості тексти, читаючи їх пофразово, впізнаючи знайомі імена, слова та основні фрази, перечитуючи за потреби

AB p.66

AB p.67

69

 

 

 

Дозвілля. День спорту. Розвиток навичок письма.
SB p.68

Розповідати про корисні звички

Перегляд зображень і виконання задання

Написання висловлювання на тему обґрунтування власного вибору

 

 

Пише прості фрази та речення про себе та уявних людей, про те, де вони живуть і що роблять.

AB p.68

70

 

 

 

Дозвіддя. День спорту. Розвиток навичок читання.
SB p.69

Розповідати про визначний день свого життя

Зорове сприйняття картки

Презентація проекту

 

 

Описує за допомогою простих слів, виразів та кліше предмет чи малюнок,показуючи його іншим, якщо має змогу заздалегідь підготуватися.

AB p.69

71

 

Дозвілля.  Повторення та узагальнення вивченого матеріалу. Діагностувальна робота з читання.

  1.    Природа та навколишнє середовище.

72

 

 

 

Природа та навколишнє середовище. Введення ЛО теми.
SB p. 70

Називати тварин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Громадянська відповідальність: висловлюється про важливість допомоги тваринам та збереження природи.

 

Сприйняття слів на слух

Робота у парах: діалогічне мовлення

cat, kitten, dog, puppy, panda, panda cub, bat, pup, kangaroo, joey, lion, lion cub

 

Розуміє деякі слова та вирази, коли люди говорять про себе, родину, школу, хобі або оточення, якщо мовлення повільне й чітке.

Будує прості, здебільшого відокремлені фрази про людей і місця

AB p.70

73

 

 

 

Природа та навколишнє середовище Назви тварин.
SB p.71

Розказувати про зовнішні характеристики тварин

Прослуховування аудіо-запису і зорове сприйняття зображень

Робота у парах: діалогічне мовлення на опис тварин

 

Degrees of comparison (comparative)

Будує прості, здебільшого відокремлені фрази про людей і місця.

AB p.71

74

 

 

 

 

Природа та навколишнє середовище. Розвиток граматичних навичок.
SB p.72
SB p.73

Розповідати про життя та поведінку тварин

Розповідати про визначні досягнення членів своєї родини

Прослуховування пісні

Прослуховування аудіо-запису тестового завдання

Формування висловлювання відповідно до змісту пісні

Написання висловлювання про здібності членів моєї родини

 

Degrees of comparison (superlative)

Виокремлює конкретну інформацію з коротких аудіо- та відеозаписів на знайому повсякденну тематику, якщо мовлення повільне та чітке.

Пише прості фрази та речення.

AB p.72

AB p.73

75

 

 

 

Природа та навколишнє середовище. Розвиток навичок аудіювання.
SB p.74-75

Вирішувати проблемну ситуацію

Прослуховування аудіо-запису історії

 

trap, I have no idea, off to somewhere, climb, trick.

 

Виокремлює конкретну інформацію з коротких аудіо- та відеозаписів на знайому повсякденну тематику, якщо мовлення повільне та чітке.

Розуміє в загальних рисах короткі ілюстровані оповідання, якщо зображення допомагають здогадатися про зміст тексту.

AB p.74

76

 

 

 

Природа та навколишнє середовище. Розвиток навичок говоріння.
SB p.74-75

Обговорювати прочитану історію

Прослуховування аудіо-запису на правильну вимову фоніксів

Усна відповідь на питання за історією та правильна вимова фоніксів

Вимова дифтонга

 

Розуміє дуже короткі, прості тексти, читаючи їх пофразово, впізнаючи знайомі імена, слова та основні фрази, перечитуючи за потреби

AB p.75

77

 

 

 

 

Природа та навколишнє середовище. Природні явища. Віднайди незвичайну тварину
SB p.76.
SB p.77

Відповідати на поставлені запитання

Обговорювати уявну істоту

Зорове сприйняття зображень із варіантами відповідей

Зорове сприйняття тексту на картках із завданнями

Робота у парах: діалогічне мовлення

 

 

Розуміє інструкції, які даються ретельно й повільно, виконує короткі, прості вказівки.

Розуміє ретельно й повільно артикульовані запитання та інструкції, звернені безпосередньо до нього/неї, дотримується простих вказівок.

AB p.76

AB p.77

78

 

 

 

Природа та навколишнє середовище. Повторення та узагальнення вивченого матеріалу. Діагностувальна робота з говоріння.

  1.     Відпочинок та дозвілля (захоплення, розваги).

79

 

 

 

Відпочинок та дозвілля. Захоплення, розваги.
SB p. 78.

Називати дії під час літніх канікул

Громадянська відповідальність: враховує думку товаришів при виборі того чи іншого виду відпочинку

Сприйняття слів на слух

Робота у парах: діалогічне мовлення на тему планів на вихідні

play golf, go to the swimming pool, do puzzles, watch a film, go for a walk, go shopping, go rollerblading

 

Розуміє деякі слова та вирази, коли люди говорять про себе, родину, школу, хобі або оточення, якщо мовлення повільне й чітке.

Будує прості, здебільшого відокремлені фрази про людей і місця

AB p.78

80.

 

 

 

Відпочинок та дозвілля. На пляжі. Введення ЛО теми.
SB p.79.

Пояснювати причину вчинків

 

Перегляд зображень з різними емоційними станами

Робота у парах: діалогічне мовлення на тему причин різних вчинків

Wear sunglasses, swimming pool, clean bike.

Why are you learning to play golf? – Because I really like it

Розуміє ретельно й повільно артикульовані запитання та інструкції, звернені безпосередньо до нього/неї, дотримується простих вказівок.

AB p.79

81

 

 

 

Відпочинок та дозвілля. На пляжі. Розвиток навичок аудіювання. SB p.80

Цікавитися причинами вчинків

Прослуховування пісні

Формування висловлювання відповідно до завдання по змісту пісні

 

 

Виокремлює конкретну інформацію з коротких аудіо- та відеозаписів на знайому повсякденну тематику, якщо мовлення повільне та чітке

AB p.80

82

 

 

 

Відпочинок та дозвілля. Захоплення, розваги. Розвиток навичок говоріння..
SB p.81

Відповідати на поставлені запитання

Зорове сприйняття тексту

Робота у парах: діалогічне мовлення

 

 

Пише прості фрази та речення.

AB p.81

83

 

 

 

Відпочинок та дозвілля. На пляжі. Остання лінія .
SB p.82-83

На пляжі. Остання лінія .
SB p.82-83

Обговорювати як краще вирішити задачу

Обговорювати

прочитану історію

Прослуховування аудіо-запису історії

Прослуховуван

Усна відповідь

Вимовляти

 

Виокремлює конкретну інформацію з коротких аудіо- та відеозаписів на знайому повсякденну тематику, якщо мовлення повільне та чітке.

Розуміє в загальних рисах короткі ілюстровані оповідання, якщо зображення допомагають здогадатися про зміст тексту.

Взаємодіє у простий спосіб, але

AB p.82

AB p.83

 

ня аудіо-запису на правильну вимову фоніксів

на питання за історією та правильна вимова фоніксів

ненаголошені слова

 

комунікація повністю залежить від повторення в уповільненому темпі, перефразування та доповнення.

 

84

 

 

 

 

 

Відпочинок та дозвілля. Плани на канікули .
SB p.84

Плани на канікули
SB p.85

Compare the animals game
(Повторення вивченого матеріалу
units 7,8,9)
SB p.87

Розповідати про плани на канікули

Розповідати про плани на канікули своїх друзів

Розповідати про зовнішні характеристики тварин.

Здоров’я і безпека: обирає безпечний шлях пересування

 

Громадянська відповідальність: висловлюється про важливість допомоги тваринам та збереження природи.

Зорове сприйняття макету на тему планів на відпустку

Перегляд

зображень і виконання завдання

Перегляд зображень і виконання завдання

Написання листівки

Презентація постера

Формування висловлювання відповідно до поставленого завдання

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Пише прості фрази та речення про себе та уявних людей, про те, де вони живуть і що роблять.

Описує за допомогою простих слів, виразів та кліше предмет чи малюнок,показуючи його іншим, якщо має змогу заздалегідь підготуватися.

Взаємодіє у простий спосіб, але комунікація повністю залежить від повторення в уповільненому темпі, перефразування та доповнення.

AB p.84

AB p.85

AB p.87

 

85

 

Відпочинок та дозвілля..  Повторення та узагальнення вивченого матеріалу

  1. Свята і традиції в Україні та країн виучуваної мови

86

 

 

 

Свята та традиції в Україні та країн виучуваної мови. День захисника

 SB p.88

    Хеллоуїн.

SB p.89

Логічно мислити, розв’язувати логічні задачі

Розуміти інструкції

Підприємливість і фінансова грамотність: Розуміє необхідність планування покупок на святкування у межах бюджету Розуміє необхідність планування покупок на святкування у межах бюджету

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Написання тексту вдячності для захисників

Формування висловлювання відповідно до поставленого завдання

Defender’s Day, celebrate, greet, Cossacks Day, infographic

Ghost, bat, zombie, vampire, skeleton

 

Розуміє в загальних рисах короткі ілюстровані оповідання, якщо зображення допомагають здогадатися про зміст тексту.

Розуміє інструкції, які даються ретельно й повільно, виконує короткі, прості вказівки.

Розуміє в загальних рисах короткі ілюстровані оповідання, якщо зображення допомагають здогадатися про зміст тексту.

Розуміє інструкції, які даються ретельно й повільно, виконує короткі, прості вказівки.

AB p.88

AB p.89

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

87

 

 

 

Свята та традиції в Україні та країн виучуваної мови. Різдво
SB p. 90.

Визначати правдивість поданої інформації

Підприємливість і фінансова грамотність: Розуміє необхідність планування покупок на святкування у межах бюджету

Прослуховування аудіо-запису тексту про новорічну ялинку

Формування висловлювання на тему правдивості зазначених речень

 

 

Розуміє в загальних рисах короткі ілюстровані оповідання, якщо зображення допомагають здогадатися про зміст тексту.

Розуміє інструкції, які даються ретельно й повільно, виконує короткі, прості вказівки.

AB p.90

88

 

 

 

Свята та традиції в Україні та країн виучуваної мови. Новий рік .
SB p.91

Розповідати про святкування Нового року

Підприємливість і фінансова грамотність: Розуміє необхідність планування покупок на святкування у межах бюджету

Перегляд зображень і пошук відповідників по тексту

Формування висловлювання відповідно прочитаного тексту

Ceremony, torchlight, procession, dropping, glass ball, bell, circle, hold hands.

 

Розуміє в загальних рисах короткі ілюстровані оповідання, якщо зображення допомагають здогадатися про зміст тексту.

Розуміє інструкції, які даються ретельно й повільно, виконує короткі, прості вказівки.

AB p.91

89

 

 

 

Свята та традиції в Україні та країн виучуваної мови. Валентинів день.SB p.92

 

Розповідати про святкування Дня Святого Валентина

Підприємливість і фінансова грамотність: Розуміє необхідність планування покупок на святкування у межах бюджету

Прослуховування аудіо-запису тесту і пошук відповідників

 

Heart in hand card, dinosaur, sponge heart, favourite

 

Розуміє в загальних рисах короткі ілюстровані оповідання, якщо зображення допомагають здогадатися про зміст тексту.

Розуміє інструкції, які даються ретельно й повільно, виконує короткі, прості вказівки.

AB p.92

90

 

 

 

Свята та традиції в Україні та країн виучуваної мови. День Землі .
SB p.93

Розповідати про святкування Паски

Розуміє необхідність планування покупок на святкування у межах бюджету

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Формування висловлювання відповідно до поставленого завдання

 

 

Розуміє в загальних рисах короткі ілюстровані оповідання, якщо зображення допомагають здогадатися про зміст тексту.

 

AB p.93

91

 

 

 

Свята та традиції в Україні та країн виучуваної мови. День матері .
SB p.94

Розповідяти про святкування Дня Матері

Підприємливість і фінансова грамотність: Розуміє необхідність планування покупок на святкування у межах бюджету

Прослуховування аудіо-запису тексту і вірша

Написання вірша

Take breakfast in bed.

 

Розуміє в загальних рисах короткі ілюстровані оповідання, якщо зображення допомагають здогадатися про зміст тексту.

Розуміє інструкції, які даються ретельно й повільно, виконує короткі, прості вказівки.

AB p.94

92

 

 

 

 Свята та традиції в Україні та країн виучуваної мови.  Пасха .
SB p.95

Розказувати про традиції святкування Паски

Підприємливість і фінансова грамотність: Розуміє необхідність планування покупок на святкування у межах бюджету

Прослуховування аудіо-запису римованого тексту

Формування висловлювання відповідно до поставленого завдання по тесту

Public holiday, bake, to colour, fight.

 

Розуміє в загальних рисах короткі ілюстровані оповідання, якщо зображення допомагають здогадатися про зміст тексту.

Розуміє інструкції, які даються ретельно й повільно, виконує короткі, прості вказівки.

AB p.95

93

 

 

 

Свята та традиції в Україні та країн виучуваної мови. День пам’яті.
SB p.96

Unit test . Повторення та узагальнення вивченого матеріалу

Розповідати про традиції святкування Дня пам’яті.

Підприємливість і фінансова грамотність: Розуміє необхідність планування покупок на святкування у межах бюджету

Зорове сприйняття тексту

Формування висловлювання відповідно до поставленого завдання

 

 

Розуміє в загальних рисах короткі ілюстровані оповідання, якщо зображення допомагають здогадатися про зміст тексту.

Розуміє інструкції, які даються ретельно й повільно, виконує короткі, прості вказівки.

AB p.96

94

 

 

 

Свята та традиції в Україні та країн виучуваної мови. Діагностувальна робота з письма .

95

 

 

 

Свята та традиції в Україні та країн виучуваної мови. Свята в Великій Британії

96

 

 

 

Свята та традиції в Україні та країн виучуваної мови. Свята в Великій Британії

97

 

 

 

Повторення та узагальнення вивченого з теми «Дозвілля (розваги та спорт)»

98

 

 

 

Повторення та узагальнення вивченого з теми «Природа та навколишнє середовище»

99

 

 

 

Повторення та узагальнення вивченого з теми «Відпочинок та дозвілля (захоплення, розваги)»

100

 

 

 

Повторення та узагальнення вивченого з теми «Свята та традиції в Україні та країн виучуваної мови»

101

 

 

 

Повторення та узагальнення вивченого з теми «Подорож Україною»

102

 

 

 

Повторення та узагальнення вивченого з теми «Подорож країнами виучуваної мови»

103

 

 

 

Повторення та узагальнення вивченого з теми «Свята та традиції в Україні та країн виучуваної мови»

104

 

 

 

 

105

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування НМК Quick Minds

© Cambridge University Press PHOTOCOPIABLE

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 4 клас, Планування
НУШ
Додано
17 березня
Переглядів
829
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку