Календарно – тематичне планування уроків англійської мови у 9 - Б класі
за підручником О. Карп’юк
5 годин на тиждень
Програма для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземних мов. Англійська мова. 5-9 класи» ІІ семестр
№ |
|
Тема уроку |
Мовний компонент |
Мовленнєвий компонент |
Домашнє завдання |
Примітка |
|||||||||
Дата |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Аудіювання |
Говоріння |
Читання |
Письмо |
|||||||||
Наука і технічний прогрес Змістові лінії Екологічна безпека та сталий розвиток: Презентує та обґрунтовує проекти щодо збереження довкілля та забезпечення його сталого розвитку. Громадянська відповідальність: Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі. Здоров'я і безпека: Обговорює позитивні та негативні наслідки від певних винаходів.
Громадянська відповідальність: Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі. Здоров'я і безпека: Обговорює позитивні та негативні наслідки від певних винаходів.
|
|
||||||||||||||
76 |
|
Відомі винахідники світу |
An artist, an architect, an engineer, an inventor, a reason, to exist, to launch |
|
Ex. 2 c. p. 119. Ex. 3. p. 119. Ex. 1 a. p. 120. Ex. 7. p. 120 |
Ex. 1, p. 118. Ex. 2 b. p. 119. Ex. 9. p. 123 |
Ex. 7. p. 120 |
Ex. 4 c. p. 120. Ex. 5. p. 120 |
|
|
|||||
77 |
|
Перші відкриття |
Ex. 7d. p. 122-123 |
|
|||||||||||
78 |
|
Видатні науковці |
Geology, chemistry, botany, biology, physics, an invention, a theory, to discover, to invent |
|
|
Ex. 2, p. 124. Ex. 3 a, p. 125. Ex. 6. p. 127 |
|
Ex. 1. p. 124 Ex. 4. p. 126. Ex. 5, p. 126 |
Ex. 3 b, p. 125. |
|
|||||
79-80 |
|
Визначні відкриття |
An explorer, exploration, an observer, observation, to explore, to observe, to succeed |
Present Passive. Past Passive. Ex. 4. p. 131 |
|
Ex. 1 b. p. 1 29. Ex. 3 b. p. 131. Ex. 3 c. p. 131 |
Ex. 1 a. p. 128 Ex. 3 a. p. 130 Ex. 5, p. 132 |
Ex. 3 b. p. 131 |
. |
|
|||||
81 |
|
Академік С. Корольов |
Ex. 2. p. 130 |
|
|||||||||||
82 |
|
Визначні відкриття |
An achievement, cell, humanity, affordable, awesome. harmful. remote |
Passive Voice |
|
Ex. 6. p. 131. Ex. 8. p. 136. Discussion |
Ex. 7 a, p. 134. Ex. 7 b. 135 |
Completing the sentences |
|
|
|||||
83 |
|
Музей науки |
Ex. 9. p. 136 |
|
|||||||||||
84 |
|
Розповідь про винаходи |
Purpose, riddle, to depend on, recent |
Passive Voice |
Ex.З.р. 138 |
Ex. 1 a. p. 136. Ex. 1 b. p, 137. Dialogues |
Ex. 4 a, p. 138 |
Ex. 4 b. p. 138 |
Ex.2, p. 137 |
|
|||||
85 |
|
Поговоримо про майбутнє |
Disease, to apply, curious, overseas, mainly |
Present Passive Past Passive |
Ex. 6 a. p. 142 |
Ex. 6 b. p. 142. Ex. 8. p. 143. Ex. 9 a, p. 144. Ex. 9 b. p. 141 |
Ex. 5a. p. 139. Ex. 10a, p. 144 |
Ex. 10 a. p. 144 |
|
|
|||||
Ex. 5 b, p. 141 |
|
||||||||||||||
86 |
|
Механічний годинник |
|||||||||||||
87 |
|
Винаходи та винахідники |
|
|
|
Ex. 2 b. p. 145. Expressing opinion |
Ex. l, p. 145 |
Writing a para graph. Ex. 2 a. p. 14 5 |
|
|
|||||
88 |
|
Написання біографічної довідки |
Ex. 2 a, p. 145 |
|
|||||||||||
89 |
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
90 |
|
Проектна робота. Винаходи та винахідники |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
Природа і погода Змістові лінії Екологічна безпека та сталий розвиток: Розробляє план дій щодо проведення шкільних екологічних заходів. Здоров'я і безпека: Оцінює вплив навколишнього середовища на здоров’я людей свого регіону.Підприємливість та фінансова грамотність: Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів.
|
|||||||||||||||
91-92 |
|
Яку роль відіграє природа? |
Climate change, rubbish, growing population, |
Present Passive. Past Passive |
|
Discussion. Ex. 3. p. 147. Ex. 5, p. 149. |
Ex.2, p. 146. Ex.4.p.147 |
|
Ex. 1. p. 146. |
|
|||||
93-94 |
|
Земля у нас — єдина! |
Global warming, pollution, the ozone layer, deforestation, recycling, electric car, alternative energy |
Present Passive. Past Passive |
|
Ех.6.р. 150 Ex.8., p. 151. Ex. 9 b. p. 152. Discussion. Environmental quiz |
Ex. 7 h, p. 151 |
Completing the table |
|
|
|||||
95 |
|
Збережемо планету! |
Ex. 9 a, p. 151-152 |
|
|||||||||||
96 |
|
Що ти можеш зробити, аби зберегти планету? |
A container, oxygen, a surface. survival, coastal, waste |
|
Ex. 2 a. b. p. 1 53. Ex. 3 a. p. 153. Ex. 6 a. b |
Ex. 1., p. 152. Ex. 3 b. p. 154 |
Ex. 4, p. 154. |
Complet ing the table |
Ex. 5. p. 155 (оформити проект) |
|
|||||
97 |
|
Екологічний проект Розвиток навич. гов |
закінчити роботу |
|
|||||||||||
98 |
|
Що ми повинні робити? |
|
Modal Verls of: obligation, necessity, ability, advice, suggestion. prohibition |
|
Ex. 4. p. 158. Discussion |
Ex. 1. p. 157. Texts “Pollution“ and “Alternative Energy" |
Ex. 2. p. 157 |
Ех. З, р. 158 |
|
|||||
99 |
|
Альтернативна енергія |
|||||||||||||
100 |
|
Давайте поговоримо! |
Habitat, to preserve, to spill, to survive, extinct, to get rid of, to run out of. endangered, oxygen |
Modal Verbs |
|
Ex. 1. p. 159. Ex. 5 b. p. 163. |
Ex. 2a. p. 159. “Do you know". Ex. 6. p. 164 |
Ex. 2 b. p. 160. Ex. 8. p. 165. Completing the table |
|
|
|||||
101 |
|
Зникаючі види тварин |
Ex. 4. p. 162 (письмово). |
|
|||||||||||
102-103 |
|
Захист навколишнього середовища в Україні |
Picturesque, wildlife, valuable, a predator, a shrinking, to cause, illegal shooting, a lark, a stork, an inhabitant |
Present Passive. Past Passive. Modal Verbs |
|
discussion Ex. 1. p. 167. |
“Do you know?” box. p. 166 167. Article "Environmental Protection in Ukraine" |
Writing a plan. Completing the sentences. |
|
|
|||||
104 |
|
Екологічні проблеми |
Ex. 2, p. 167. |
|
|||||||||||
105-106 |
|
Потурбуємось про екологію разом! |
An award, a consul, a degree, nice, a title, to award, electric welding. boll less, honourable, soviet, to his credit
|
|
Ex. 4 b. p. 170 |
Ex. 1. p. 168. Ex. 4 c. p. 171. Ex. 5. p. 171 |
Ex. 2. p. 168. Ex. 4 a, p. 169 Texts “Why Teach Environ mental Education” |
Ex. 3. p. 169 Completing tlte sentonces. Ex. 9. p. 173. Ex. 11. p. 173 |
|
|
|||||
107-108 |
|
Відмовитися від винаходів аби зберегти планету? |
Ex. 8, p. 173. |
|
|||||||||||
109 |
|
Проектна робота. Всесвітній день Землі |
|
|
|
|
|
|
закінчити роботу |
|
|||||
110-111 |
|
Позакласне читання. Геній Розвиток навичок читання, говоріння |
A genius, a quotient, publicity, relativity, gentle |
Modal Verbs. Present Passive. Past Passive |
Ex. 1. p. 175 |
Ex. 2. p. 177. Ех. З, р. 177. Retelling the text. Ex. 6, p. 177 |
Ex. 1, p. 175 |
Ex. 5. p. 177 |
Ех. 4, р. 177 |
|
|||||
112 |
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу |
|
|
|
|
|
|
Повторити граматичний та лексичний матеріал |
|
|||||
Велична Великобританія Змістова лінія Громадянська відповідальність: Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі. |
|||||||||||||||
113-114 |
|
Карта Великобританії |
Independent, linked, located, governed, diverse, varied, society, the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
Prepositions |
|
Ex 1. p. 182. Ex. 2d. p. 183. Ex. 4. p. 185. Ex. 5a. p. 185 |
Ex. 2b. p. 182. Ex. 3. p. 184 |
Ex. 2 c. p. 182. Ex. 4, p. 185 |
Ex. 2 a. p. 182. |
|
|||||
115-116 |
|
Відомості про Англію |
Sword, shield, traffic, conveniently, sandwich, butler, gambling, accents |
Prepositions. Articles with proper names |
|
Exchanging information. Ex.8. p. 187 |
Ex. 7. p. 18G. Texts
|
Ex. 8. p. 187 (questions) |
. |
|
|||||
Ex. 6. p. 186 |
|
||||||||||||||
117 |
|
Англія – найбільша частина королівства |
|||||||||||||
118-119 |
|
Різноманіття традицій |
Total population, national symbol, national day, the UK, the United Kingdom, Great Britain, Britain |
|
Ex. 2. p. 188. Ex. 3 a. b. p. 189. Ex. 3 c, p. 189. Ex. 3d, p. 190. Ex. 4 a, p. 190 |
Ex. 1, p. 188. |
Ex. 4 b. p. 190 |
Completing the table. Ex. 5 b, p. 191 |
Ex. 5 a, p. 191 |
|
|||||
120-121 |
|
Вчора, позавчора і завтра |
England, Scotland. Wales, Northern Ireland |
Past Tenses revision. Future Tenses revision. Articles with proper names |
|
Ex planation, Ex. 1. p. 192. Defining the verb tenses |
Text "Sir Isaac- New ton ", Ex. 5. p. 194. |
Ex. 3 (sentences 1 8). p. 193. Ex. 4. p. 193. Ex. 6. p. 194 |
Ex. 2. p. 192.
|
|
|||||
122 |
|
Вчора, позавчора і завтра |
Ex. 7. p. 194 |
|
|||||||||||
123-124 |
|
Об’єднане королівство: як ми його бачимо? |
Dinosaur Bark, the bronze age. Snowdon, the Welsh dragon, the underground tour. Cardiff, coal mine, bone cave, Big Pit, patron saint |
Articles with proper names |
Ex. 5 a. p. 198 |
Ex.l.p.194. Ex. 7. p.200 |
Ex. 3 a. p. 196 Ex. 3b.p. 197. Fact file. p. 197 |
Ex. 2, p. 195 Making up a mind-map. Ex. 5 b. p. 198 |
Ex. 6a. p.199-200 |
|
|||||
125 |
|
Уельс |
|||||||||||||
126 |
|
Проєктна робота. Хто найкращий блогер? |
Accommodation, campgrounds, budget hotels, laundry, facilities, Lidl Aidi, |
Past Tenses. Future Tenses. Articles with proper names |
|
Ex. 6 b. p. 200. Ex. 4, p. 198. Ex. 8. p.200. Exchanging information |
Reading the blog's information |
Making noue |
Ex. 1. p.200. |
|
|||||
127-128 |
|
Унікальне місто |
Belfast. Cardiff. London, Edinburgh |
Past Tenses. Future Tenses. Articles with proper names |
« The UK » quiz |
Ex. 1 b. p. 202. Ex. 2. p.204. |
Ex. 1 a. p. 201. Ex. 2. p. 203. Quiz reading |
Making a question list |
|
|
|||||
Ex. 3, p. 204 |
|
||||||||||||||
129-130 |
|
Лондон – серце Великобританії. Розвиток навич.пис |
|||||||||||||
131-132 |
|
Міста Великобританії. Розвиток навичок говоріння |
Highlands, Cambridge. Snowdon, Lake District. Cheviot Hills. Bath, |
Past Tenses. Future Tenses. Articles with proper names |
Ex. 1 a. p. 207. Ex. 2 a. p. 207. Ex 3 a. b. p. 209 |
Ex. 2 b, c. p. 208. Ex.4.p.210 |
|
Ex. 1 b. p. 207. Completing the table |
Ex. 7, p. 207 (підготувати інформацію про Единбург) |
|
|||||
133 |
|
Визначні місця |
|
Present and Past Simple Passive |
|
Speaking dialogue game. Ex. 4 (sentences 1-8). p. 212. Answering questions |
Reading website "Travel to Ukraine. Useful information" |
Ex. l. p. 210. Ex. 3. p. 211-212 |
. |
|
|||||
Ex. 2. p. 211 |
|
||||||||||||||
134-135 |
|
Сторінками історії. Розвиток навичок письма, граматики |
|||||||||||||
136-137 |
|
Розкажи про Великобританію |
Назви міст та пам'яток Історії та культури |
Present and Past Simple Passive. Article with proper names |
|
Asking directions. Giving directions. Ex. 3. p. 215. Ex. 4 b. p. 215 |
Ex. 1. p. 213 Ex. 2. p. 21 4. Ex. 4 a. p. 215. Ex. 6 a. p. 216. Ex. 5. p. 216 |
Making note» |
|
|
|||||
138 |
|
Проектна робота. Одне з визначних місць Великобританії |
Ex. 6 b. p. 217 |
|
|||||||||||
139 |
|
В туристичному агентстві… |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
140 |
|
Кардиф |
пам'ятки історії та культури. If I go to.... I will choose... being in—, I’d like to sec... / I'd prefer to go... among of all of— sights I'd want to- |
Present and Past Simple Passive. Articles with proper names |
Ex. l. p. 218 Ex. 7 b. p. 224 |
Answering questions. Ex. 4, p. 222 Ex. 8. p. 224. Ex. 9. p. 225 |
Ex. 2 a. p. 218. Ex. 3. p. 220 Ex. 6. p. 223. Text “What to See in the UK" |
Ex. 2 b p. 220 |
|
|
|||||
|
|
|
|||||||||||||
141 |
|
Манчестер |
|||||||||||||
142-143 |
|
Визначні міста Великобританії |
|
Ex. 10. p. 225 |
|
||||||||||
144 |
|
Проектна робота. Чотири країни Великобританії |
|
|
|
|
|
|
закінчити роботу |
|
|||||
145 |
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу |
|
|
|
|
|
|
повторити ЛО |
|
|||||
Україна серед європейських країн Змістова лінія Громадянська відповідальність: Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі. |
|||||||||||||||
146-147 |
|
Повернення до України. Розвиток навичок говоріння |
Назви міст та пам'яток історії та культури. Odesa. Truskavets'. Chernyhiv, Kolomyia, Mukacheve, Zaporizhzhia, Uman' |
|
|
Ex. 1. p. 226. City or place description. Ex. 4. p. 233. Answering ques lions. Dialogues |
Ex. 2, p. 226. Text “Odesa" |
Completing the sentences |
Ex. 6. p. 223-224 |
|
|||||
148 |
|
Серце старого Львова |
|||||||||||||
підготувати розповідь |
|
||||||||||||||
149-150 |
|
Ще більше цікавих відомостей про Львів. Розвиток навичок граматики, письма |
|
Past Tenses. Future Tenses. Articles with common and proper names |
“Around Ukraine" quiz |
Dialogue “In a travel agency". Answering questions. Discussion |
Ex. 2. p. 230 Reading the tourist guide booklet “Tunnel of Love" |
|
Ex. 3, p. 232-233.
|
|
|||||
151 |
|
Позакласне читання |
|
|
|
|
|
|
переказ |
|
|||||
152-153 |
|
Київ – столиця України |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
154 |
|
Харків – культурний, науково-освітній центр нашої держави |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
155 |
|
Одеса – перлина Чорного моря |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
156-157 |
|
Розкажи про Україну
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
158 |
|
Визначні місця |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
159 |
|
Моя мала Батьківщина |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
160 |
|
Урок українознавства |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
161-162 |
|
Розвиток навичок граматики, письма |
|
Past Tenses. Future Tenses. Articles |
|
|
|
|
Виконати вправу з посібника |
|
|||||
163 |
|
Проєктна робота |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
164 |
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
165 |
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
166 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
Повторити лексичний матеріал |
|
|||||
167 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
Повторити граматичний матеріал за ІІ семестр |
|
|||||
168 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
Повторити лексичний матеріал за ІІ семестр |
|
|||||
169 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
Повторити лексичний матеріал за ІІ семестр |
|
|||||
170 |
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу |
|
|
|
|
|
|
Підготувати усні теми |
|
|||||
171 |
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу |
|
|
|
|
|
|
Виконати праву з посібника |
|
|||||
172 |
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу |
|
|
|
|
|
|
Виконати праву з посібника |
|
|||||
173 |
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
174 |
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||