КАЛЕНДАРНО ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ 5 КЛАС НУШ ( 3 ГОДИНИ НА ТИЖДЕНЬ) ЗА ПІДРУЧНИКОМ І.ЗАДОРОЖНА, Т. БУДНА, О. ДАЦКІВ “ English” для загальноосвітніх закладів .- Тернопіль Навчальна книга – БОГДАН – 2022 НА ІІ СЕМЕСТР
№ |
Дата |
Тематика спілкування |
На кінець теми учні повинні вміти |
Мовний інвентар |
Комунікативні уміння |
Інтегровані змістові лінії |
Домашнє завдання |
||||
Лексика |
Граматика |
||||||||||
49. |
|
Що одягнути у різну погоду. Який одяг твій улюблений |
Називати різний одяг. Запитувати про улюблений одяг. Розповідати про улюблений одяг. Визначати множину і однину іменника, який описує частину одягу. |
Ex.4, p. 79 |
Ex. 5. p. 79 |
Ex.6, p.79 |
Ex.3, p.78` |
Обирати одяг по погоді; |
Ex. 7, p. 79 написати коментар про улюблений одяг на форумі |
||
50. |
|
Інтерактивний урок. Активізація ЛО теми |
Називати різні частини одягу; розпізнавати одяг по опису; |
Match clothes online activity
|
https://www.youtube.com/watch?v=EIlbpmEciMA Guess the clothes
|
|
|
Solve the crossword
|
|
https://www.youtube.com/watch?v=OVxycNtY00U Вивчити вірш These are my clothes |
|
51. |
|
Які аксесуари пасують до різного одягу. |
Розповідати про аксесуари, які можуть доповнити образ |
Names of clothes and accessories |
Ex.2, p. 82 |
Ex. 1. p. 82 |
Ex.4, 5. p.83 |
Ex.3, p. 82 |
Вираховувати вартість різних аксесуарів; Знати які аксесуари доречні для різних місць |
Ex.6, p. 81 написати список покупок |
|
52. |
|
Закріплення граматичного матеріалу Теперішній неозначений і Теперішній тривалий час |
https://www.youtube.com/watch?v=OXqzeqSHSEE Порівняння теперішнього простого і теперішнього тривалого в англійській мові. Репетитор Англійської
|
https://www.youtube.com/watch?v=aFBfmDjnZsw Present Simple and Present Continuous Quiz |
https://www.youtube.com/watch?v=tk34P1qbgf4 Exercises with Answers
|
|
|
|
https://www.youtube.com/watch?v=tk34P1qbgf4 Present Simple or Present Continuous Перейти за покликанням і виконати вправи |
||
53. |
|
Що одягнути в різну погоду і для різноманітних занять |
Розповідати про погоду в різні пори року і про одяг |
Names of clothes and accessories |
Ex.2, p. 82 |
Ex. 1. p. 82 |
Ex.4, 5. p.83 |
Ex.3, p. 82 |
Обирати одяг по погоді |
Ex. 7, p. 83 заповнити табличку ; написати 4 речення про одяг, який обираєте для прогулянки |
|
54. |
|
Інтерактивний урок. Що одягнути влітку. Виконання тематичних завдань |
https://www.youtube.com/watch?v=PKOVLKo3Z9M Fun Guessing Game ( Guess what clothes are these) |
https://www.youtube.com/watch?v=gFgIc21ZVns Clothes that we wear during summer season |
https://www.google.com/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Fwww.eslways.com%2Fsummer-clothes- Summer Clothes Worksheets and Crosswords |
|
|
|
|
Project work ( Summer Clothes) https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=cOlZDilfGCc Перейти за покликанням, щоб намалювати одяг Перейти за посиланням і зобразити літній одяг |
|
55.
|
|
Вдосконалення діалогічних навичок. Розмова з продавцем у магазині |
Просити продавця про допомогу, про ціну , про заміну одягу |
Names of items of clothes |
Who’s / Whose |
Ex. 3 , p. 84 |
Ex.1, p. 84 Ex. 5, p. 85 |
Ex. 5, 6, p. 85 |
Ex. 4, p. 84 |
Вміти порівнювати ціни на одяг; знати правила поводження із одягом у примірочній |
Ex. 8, p. 85 написати про три речі, які збираєтеся придбати, використати структуру “ be going to”)
|
56. |
|
Урок практикум. Вдосконалення діалогічних навичок. Розмова між продавцем і покупцем. |
|
|
Worksheets on WHO’S / WHOSE |
|
|
Ex. 6, p. 85 ( відтворити діалог в парах, змінюючи ролі) |
|
https://www.youtube.com/watch?v=b5t9K-Mb7wc Shopping for Clothes with Subtitles |
Ex. 3, p. 84 ( Виписати із тексту Clothes which to put on a head; on a body; on legs and feet Поділити сторінку в зошиті на 3 стовпчики |
57.
|
|
Активізація ЛО теми. Чи варто одягати шкільну форму до школи. Прислівники частотності. |
Висловлювати думку щодо необхідності носити шкільну форму |
Names of different items of clothes |
Adverbs of frequency always often usually, rarely, never) |
Ex. 2, p. 86 |
Ex. 3,p. 86 Ex. 5.6, p. 87 |
Ex. 4, p. 87 |
|
Дотримуватися загальношкільних правил; |
Ex. 7.p. 87 написати про улюблений шкільний одяг,відповівши на питання |
58.
|
|
Урок активізація граматичного матеріалу . Прислівники частотноcті. |
|
https://www.youtube.com/watch?v=k2tZrA-xsYU Adverbs of frequency Quiz |
https://www.youtube.com/watch?v=h7ZgwsZp3_o Adverbs of frequency DIFFERENT Exercises |
|
https://www.youtube.com/watch?v=tEVIKyTgL4o How often do you….? |
|
|
https://www.youtube.com/watch?v=VpESOerMY7 Із 1:56 відповідати на питання за зразком із відео і вивчити розповідь |
|
59.
|
|
Вдосконалення навичок читання. Обираємо одяг для різних подій. Активізація Минулого неозначеного часу |
Обирати одяг для вечірок, весільних церемоній, до школи |
Names of festive clothes |
Past Simple |
Ex. 2, p. 88 |
Ex. 1, p. 88 |
Ex. 6, p. 89 |
Ex. 6, p. 89 |
Вміти порівнювати вартість одягу для різних подій |
Ex. 8. p.89 написати запрошення на день народження |
60.
|
|
Інтерактивний урок . Past Simple ( Regular and Irregular Verbs) |
|
https://www.youtube.com/watch?v=jX-xYPzrYqU Утворення Past Simple ( правильні дієслова) |
https://www.youtube.com/watch?v=h0JZ1bLnF8E Test Your English ( Regular and Irregular Verbs) |
https://www.youtube.com/watch?v=8xA3iu-5FQ0 Past Simple Different Exercises |
|
|
|
https://www.youtube.com/watch?v=WjrUdOi5JR8 Irregular Verbs на 7: 17 вивчити і переписати неправильні дієслова Irregular Verbs |
|
61.
|
|
Правило трьох R ( Reduce, Reuse, Recycle) або благодійність і одяг |
Знати правила поводження із одягом, які допомагають зберігати планету чистою |
3 R’s |
Ex. 2, p. 90 |
Ex.5, 6. p 91 |
Ex. 3, p. 90 |
Ex. 3, p. 90 |
Знати який одяг ще можна поносити , віддати на благодійність і віднести на переробку |
Ex. 8. p. 91 заповнити 3стовпчики таблиці ( 1) одяг, який ще можна носити; 2) одяг, для благодійності 3) одяг для переробки |
|
62. |
|
Reduce, Reuse and Recycle Урок використання інтерактивних технологій |
|
https://www.youtube.com/watch?v=mgQd3H_X0OE Recycling Quiz |
https://www.youtube.com/watch?v=5V3ap8QrLJ Song Reduce, Reuse and Recycle |
|
https://www.youtube.com/watch?v=OasbYWF4_S8 Educattional Video for kids
|
|
|
https://www.youtube.com/watch?v=71DmyhloazQ Learn about Recycling . |
https://www.youtube.com/watch?v=WgYNUvwX3_o Are things Recycable or not ( say YES or NO) |
63. |
|
Діагностична контрольна робота № 5 Тематична |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
64.
|
|
Різноманіття їжі. Що їдять на обід у Британських школах |
Називати різну їжу; розповідати про свої прийоми їжі |
Names of different food |
Ex. 4, p. 94 |
Ex. 1.2.3, p. 94 |
Ex. 6, 9. p. 95 |
Ex. 5, p. 95 |
Розрізняти здорову і шкідливу їжу;знати вартість різних продуктів |
Ex. 10, p. 95 написати 4- 5 речень про свій обід в школі |
|
65.
|
|
Який він обід у Британській школі, розглянемо детальніше |
|
https://www.youtube.com/watch?v=bzW_maQrB7s Lunch at British schools |
https://www.youtube.com/watch?v=SLFRflm8U8 Happy Lunch Time |
|
https://www.youtube.com/watch?v=Nt4iB96__YM&t=94 Secondary School Meals |
|
https://www.youtube.com/watch?v=rvezLX_1dgE Video Meals in Great Britain |
https://naurok.com.ua/test/control-of-listening-kontrol-audiyuvannya-6-klas-1-iy-semestr-659122.html Listening Task “ Meals in Britain” |
|
66.
|
|
Йдемо до супермаркету |
Відносити їжу і напої до різних категорій |
Names of different food, drinks , baking, meat, snacks |
Countable and Uncountable nouns |
|
Ex. 2, 4 , p. 96 |
|
Ex, 6. 8, p. 97 |
Знати коли час йти за покупками; надавати перевагу купівлі здорової їжі |
Ex. 7, p. 97 обрати a/an/some |
67. |
|
Урок активізація граматичного матеріалу (Countable and Uncountable Nouns) |
https://www.youtube.com/watch?v=SFaVsTDa_Lc&t=1s Презентація Countable and countable Nouns |
https://www.youtube.com/watch?v=JxA1E396kOg ВШО Do you like this food? |
https://www.youtube.com/watch?v=DdWeA0wDyYI Countable and Uncountable nouns Useful Evercises |
|
https://www.youtube.com/watch?v=CdXgzaSGwsg A dialogue at the supermarket |
https://wordwall.net/resource/9508259/countable-and-uncountable-food-game Food game |
|
|
https://www.youtube.com/watch?v=Z5Ty43EPYg4 Shopping Vocabulary Вивчити слова |
68. |
|
Готуємося до вечірки. Ємності. В чому продається і подається різноманітна їжа |
Називати продукти, їжу у правильних ємностях;складати список покупок |
Names of food containers |
Have/has got interrogative, negative and question) |
Ex. 4, p. 99 |
Ex. 2,3 , p. 98 |
Ex. 5, p. 99 |
Ex. 3, p. 98 |
Купувати продукти у ємностях, які піддаються переробці; Розраховувати суму грошей, щоб вистачало на продукти зі списку |
Ex. 7, p. 99 доповнити речення до тексту |
69. |
|
Вивчаємо ємності і словосполучення які позначають кількість продуктів |
https://www.youtube.com/watch?v=j3RiXGP8gEA Containers and Quantities |
https://www.youtube.com/watch?v=OiC7cm0nK0o Grammar Quiz Food Containers |
https://www.liveworksheets.com/gq3069279xj Live Worksheets |
|
|
https://www.liveworksheets.com Countable and uncountable nouns
|
|
|
Printable Worksheet Containers |
70.
|
|
Прийоми їжі у Великій Британії. Вдосконалення граматичних навичок Can / Could |
Правильно вживати Can / Could у теперішньому і минулому часах; Розповідати про страви і три прийоми їжі( сніданок, обід, вечеря) |
Names of the meals; |
Can/ Could ( Affirmative, negative, questions) |
Ex. 2, p. 100 |
Ex. 1, 2, p. 100 |
Ex. 7, 8, p. 101 |
Ex. 3, p. 100 Ex. 4, p. 101 |
Знати розпорядок прийому сніданку, обіду і вечері; дотримуватись правил прийому їжі |
Ex. 6, p. 101 обрати правильну форму дієслова can/ could |
71. |
|
Активізація граматичних навичок ( Can/ Could. Можливість в теперішньому часі і в минулому) |
|
Can/ Could |
https://www.youtube.com/watch?v=GIhWrGHCJl4Модальні дієслова Can/Could
|
Can / Could |
Can /Could
|
|
|
|
Can/ Could |
72.
|
|
Як приготувати традиційну українську страву- Червоний борщ |
Написати рецепт улюбленої страви |
Names of ingredients of red borshch; cooking verbs |
Ex. 3. p. 102 |
Ex. 8, p. 103 |
Ex. 1, p. 102 |
Ex. 7, p. 103 |
Дотримуватися правил безпеки на кухні; |
Ex. 9. p. 103 (написати рецепт своєї улюбленої страви за зразком Ex. 7, p.103) |
|
73.
|
|
Урок активізація ЛО теми Дієслова приготування страв |
|
https://www.youtube.com/watch?v=SRRtY928zWkCookingg Actions with Tasks
|
https://www.youtube.com/watch?v=oqfh5i5Zfcs&t=40sCooking Verbs
|
https://www.youtube.com/watch?v=ZDJJsNxvQNQCooking Verbs Quiz |
https://www.youtube.com/watch?v=QnhjwnsuM3QCookinfg Verbs (Guessing Game)
|
|
|
|
To write a recipe of a favourite dish using cooking verbs with detailed instructions (написати рецепт улюбленої страви із детальними інструкціями |
74. |
|
Традиції Американської кухні |
Розповідати про свої дії в майбутньому; складати діалог про прийоми їжі ( діалоги пропозиції) |
Names of dishes |
Future Simple ; Will be able to |
|
Ex. 1,2 p. 104 |
Ex. 5, 6, p. 105 |
|
|
Ex. 8, p. 105 написати проте ти , що ти вмієш ( can) робити зараз; що ти вмів ( could) робити коли тобі було 7 років ; що ти зможеш зробити в наступного року ( will be able to) |
75.
|
|
Що Американці їдять на сніданок, обід і вечерю. Вдосконалення діалогічних навичок ( Що у твоєму кошику)
|
|
https://www.youtube.com/watch?v=HJrhy7jGsqk 24 American classical breakfast foods
|
https://www.youtube.com/watch?v=6whvRLlvMyU A typical American breakfast recipe( what are cooking verbs process)
|
https://www.youtube.com/watch?v=dAwgCzh9_bkReal English Conversation Eat with us
|
https://www.youtube.com/watch?v=C-pOf9_almU Green Country Conversation in a shop “ What’s in your basket”
|
|
|
|
https://www.youtube.com/watch?v=C-pOf9_alm Green Country Conversation in a shop “ What’s in your basket” ( виписати із відео назви продуктів)
|
76. |
|
Здорова і не здорова їжа |
Називати здорову і нездорову їжу |
Names of healthy and unhealthy food |
|
Ex.3, p. 106 |
Ex.7, p. 107 |
Ex. 8, p. 107 |
Ex. 2, p. 106 |
Знати корисні продукти, корисну їжу, які./ яку варто включати у свій раціон харчування |
Ex. 4, p. 107 Заповнити пропуски в реченнях до тексту |
77. |
|
Активізація ЛО теми Здорова і нездорова їжа |
|
https://www.youtube.com/watch?v=e1wLP6hByEE&t=27sHealthy and Unhealthy Food |
https://www.youtube.com/watch?v=CO3Pp0e6ZUoHealthy and Unhealthy Food Quiz
|
|
|
|
|
|
Обрати правильний варіант |
.78. |
|
Діагностувальна контрольна робота № 6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
79. |
|
Вільний час. Чим ти любиш займатися на дозвіллі |
Розповідати про різні види хоббі; Запитувати друга про його улюблені заняття |
Names of different leisure activities |
-ing form |
Ex. 2, p. 110 |
Ex. 1, p. 110 |
Ex. 4, p. 111 |
Ex.2, p. 110 |
Організовувати час для заняття улюбленим хоббі; усвідомлювати цінність та вартість для забезпечення занять певними хоббі |
Ex. 5, p. 111 написати електронний лист другу про своє хоббі |
80. |
|
Урок активізація ЛО теми . Різні хоббі на будь-який смак. |
|
https://www.youtube.com/watch?v=N1o4oOXLOZc&t=79s What do you like doing? |
https://www.youtube.com/watch?v=tgVtVoxzwDI&t=114s Talking about hobby
|
https://www.youtube.com/watch?v=1FLRGat2Z6I&t=5s Hobbies and Interests
|
|
|
|
|
|
81. |
|
Чим зайнятися у приміщенні , на вулиці, на стадіоні і на гральному майданчику |
Розповідати про заняття на вулиці і у приміщенні; Правильно вживати should ; |
Names of indoor and outdoor activities |
Should +/ -/ ? |
Ex. 2, p. 112 |
Ex. 6, p, 113 |
Ex. 3, p. 112
|
Ex. 4, p. 113 Ex. 1, p. 112 |
Знати правила безпеки під час різних занять |
Ex. 9, p. 113 написати 5 рекомендацій другу про те, як йому слід / не слід проводити вільний час |
82. |
|
Активізація ЛО теми ( Indoor and Outdoor Activities)
|
|
https://www.youtube.com/watch?v=0SfaZunHUMg Outdoor Activities Real Videos
|
https://www.youtube.com/watch?v=iYkeIkmzYSz4I Indoor and Outdoor Activities Speaking Practice
|
https://www.youtube.com/watch?v=H8Cr9d-rPDMI Indoor and Outdoor Activities Quiz |
|
|
|
|
|
83. |
|
Улюблений вид спорту Влада- футбол. А який твій? |
Розповідати про улюблений вид спорту; Вживати прислівники частотності |
Names of kinds of sport |
Always, often, usually, sometimes, rarely, never |
Ex. 2, p. 114 |
Ex. 6, p. 115 |
Ex.3, p. 114 Ex. 4. p. 115 |
Ex. 5, p. 115 |
Дотримуватись правил безпеки під час гри |
Ex.9, p. 115 написати соціальний медіа пост про свій улюблений вид спорту, відповівши на питання |
84. |
|
Вдосконалення навичок говоріння. Який твій улюблений вид спорту |
https://www.youtube.com/watch?v=tgUSHk6JaTY Educational Children Song
|
https://www.youtube.com/watch?v=s8Hug2lCAfQ My favourite sport is ( Kids Talk about Sport) |
https://www.youtube.com/watch?v=8Gj-yjdA2Qs
Essay My favourite sport “ Football” |
|
|
|
|
|
https://www.youtube.com/watch?v=tgUSHk6JaTY Educational Children Song
|
85. |
|
Діагностувальна контрольна робота № 7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
86. |
|
Природні дива України: Дністерський Каньйон, Подільські Товтри, Озеро Світязь , Асканіяz ва |
Розповідати про одне із природних див України; Використовувати слова теми; Писати сенкан |
Names of natural wonders |
|
Ex. 2, p. 116 |
Ex. 1. p. 116 |
Ex. 4, p. 117 |
Ex. 3, 5 p. 117 |
Розуміти цінність і зберігати красу природи; |
Ex. 6, p. 117 написати вірш із 5 стрічок, який називається сенкан |
87. |
|
Інтерактивна подорож Дністерським Каньйоном і Подільськими Товтрами
|
|
https://www.youtube.com/watch?v=MIBt2vp0UAU7 Wonders of Ukraine |
https://www.youtube.com/watch?v=MIBt2vp0UAU Dniester Canyon Unexplored Ukraine |
https://www.youtube.com/watch?v=Wa0Uqv89y4kThe Podilski Tovtry National Nature Park
|
https://www.youtube.com/watch?v=otU72kT_6_4Askania Nova- 7 Wonder of Ukraine |
|
|
|
|
88. |
|
Що можуть робити люди, щоб зберегти навколишнє середовище |
Розповідати про дії, заходи які допомагають людям зберігати довкілля |
Names of nature phenomena |
Capital letters |
Ex. 2, p. 118 |
Ex. 1. P.118 |
Ex. 4, 5. p 119 |
Ex. 3, p. 119 |
Не забруднювати навколишнє середовище; не чинити дій, які загрожують довкіллю; Брати участь в акціях по збереженню природи |
Ex. 7. P. 119 написати 5 речень про те, що ти робиш задля збереження навколишнього середовища ; використай Ex. 2. p. 118 |
89. |
|
Інтерактивний урок, що можна зробити для збереження довкілля |
|
https://www.youtube.com/watch?v=X2YgM1Zw4_E How to take care of the Environment |
https://www.youtube.com/watch?v=t4GQqzmq9rA 10 Ways to save the environment |
https://www.youtube.com/watch?v=aXQj2Jyz25IS Save Earth Animation |
https://www.youtube.com/watch?v=lJToF8D9bdU SAve the planest song for kids |
https://www.youtube.com/watch?v=pkjJsYsy5cA Geography Nature English Educative Video |
|
|
https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Vocabulary/Nature-GEOGRAPHY_lk1512282kd |
90. |
|
Вивчаємо атмосферні явища і погоду |
Називати природні явища; розповідати про погоду; |
Names of weather phenomena |
Orders affirmative and negative |
Ex. 2, p. 120 |
Ex. 3.4 . p. 121 |
Ex. 6, p. 121 (заповнити табличку « Тиждень погоди» ; написати якою була погода минулого тижня ) |
|
Знати як одягатися по погоді; |
Ex. 4, p. 121 вивчити вірш |
91. |
|
Природні явища, які спричиняють природні катастрофи. |
|
https://www.youtube.com/watch?v=jytk9gNuPYY Natural Phenomena |
https://www.youtube.com/watch?v=mr3Hc6yOrhgNatural Disasters for Kids
|
https://www.youtube.com/watch?v=PyoAaoezAok Can animals predict Natural Disasters |
|
|
|
|
|
92. |
|
Вдосконалення граматичних навичок. Теперішній доконаний час. Прийменники місця. |
Використовувати Теперішній доконаний час на письмі ; Правильно вживати прийменнники місця; |
Prepositions of place |
In front of, behind, in, between, on, under, above
Present Perfect Regular and Irregular Verbs ( see- saw- seen; Be- was/were- been; Sleep- slept- slept; |
Ex. 2, p. 122 |
|
|
Ex. 2. p. 122 |
|
Ex. 4, p. 123 доповнити речення; вивчити неправильні дієслова (see- saw- seen; Be- was/were- been; Sleep- slept- slept) |
93. |
|
Інтерактивна граматика (прийменники місця і Теперішній доконаний час) |
|
https://www.youtube.com/watch?v=kq65VGkVwC8Prepositions of Place |
https://www.youtube.com/watch?v=QoefoWggJ_8Prepositions of Place Quiz |
https://www.youtube.com/watch?v=lFuh4gLlnfIPresent Perfect Easy Explanation
|
https://www.youtube.com/watch?v=TfNgdp9Vi Present Perfect or Past Simple |
|
|
|
|
94. |
|
Діагностувальна контрольна робота № 8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
95. |
|
Чи любиш ти подорожувати |
Висловлювати пропозиції вживаючи « shall”; Знаходити країни на карті Європи; |
Names of countries |
Shall ( offers and suggestions) |
|
Ex.3, p. 126 Ex. 6. p. 127 |
Ex. 1.2. p. 126 Ex. 5,7 p. 127 |
Ex. 4, p. 127 |
Дотримуватись правил поведінки під час відвідування визначних пам’яток; |
Ex. 8. p. 127 ( Ти у закордонній подорожі. Напиши 5 запитань пропозицій і використай shall; за зразок Ex. 7, p. 127 |
96. |
|
Активізація ЛО теми |
https://www.youtube.com/watch?v=3EUyY4JTIXw Travel Vocabulary |
|
https://www.youtube.com/watch?v=7QBA_lFMvHg Anna and her first trip |
https://www.youtube.com/watch?v=SOCme0nkgns Talking about Travelling |
https://www.youtube.com/watch?v=9JqTCy8POL0 Guess the Famous Landmarks Quiz |
|
|
|
https://www.youtube.com/watch?v=t3tMvIedIgU&t=78s Travel Song |
97. |
|
Відпочинок на будь-який смак |
Називати різні види відпочинку; писати листівку із канікул/ відпочинку |
Various kinds of holidays and rest |
|
Ex. 3, p. 128 |
Ex. 1, p. 128 Ex. 5, p. 129 |
Ex. 2. p. 128 Ex. 4, 6 p, 129 |
|
Знати традиції і правила іноземної країни; |
Ex. 7. p 129 написати листівку із відпочинку / канікул із Лондона другу по листуванню |
98.
|
|
Інтерактивний урок. Детальне ознайомлення зі світом подорожі |
|
https://www.youtube.com/watch?v=i3VsRuuRxhET Types of Holidays
|
https://www.youtube.com/watch?v=86NjIFrFml Sightseeing Travel English
|
|
|
https://www.youtube.com/watch?v=CiWI5Eg-on0 Guess the country by its monument
|
|
|
https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Travelling_vocabulary/Talking_about_holidays_vq1985753nl
|
99. |
|
За якими заняттями весело провести час на канікулах |
Називати різні види відпочинку; розповідати про канікули |
Variants of holiday activities |
|
Ex. 4, p. 131 |
Ex. 1, p. 130 |
Ex. 3, p. 130 Ex. 6, 7 p. 131 |
Ex. 2, p. 130 Ex. 5, p. 131 |
Обирати види відпочинку по фінансових можливостях сімї |
Ex. 8, p. 131 написати 5- 6 речень про свої найкращі канукіли за зразком Ex . 4, p. 131 |
100.
|
|
Активізація граматичного матеріалу ( Минулий неозначений і Теперішній доконаний ) |
Правильно вживати Минулий неозначений і Теперішній доконаний час) ; Писати лист другу про канікули |
Words on a topic |
Past Simple and Present Perfect |
Ex. 2, p. 132 |
Ex. 2,3. p. 132 |
Ex.4,5,6, p. 133 |
Ex, 7, 8, p. 133 |
Пам’ятати про загальноприйняті правила поведінки в іноземній країні у людних місцях |
Ex. 9, p. 133 написати електронний лист другу про свої канікули в одному із Європейських міст, використовуючи Ex. 8. з. 133 за зразок |
101.
|
|
Котроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
102.
|
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
103.
|
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
104.
|
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
105. |
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|