Календарно-тематичне планування з англійської мови 5 клас 3 год 2 семестр за підручником "Prepare"

Про матеріал

Календарно- тематичне планування для 5 класу на 2 семестр, навантаження 3 год на тиждень за підручником Prepare. НУШ

Перегляд файлу

Дата/

уроки

Тематика ситуативного спілкування

Очікувані результати навчання

Мовленнєві функції

Інтегровані змістові лінії

Ключові компетентності

Усна і письмова взаємодія

Мовний інвентар

 

Домашнє завдання

 

Сприймання на слух/ зорове сприймання

Усна і письмова взаємодія

Лексичний діапазон/

Фонетика

Граматика

                                                                                                                                                                                                                                                                                                Семестр IІ

My digital life

47

 

Дозвілля

Розпізнає важливі моменти розповіді й слідкує за сюжетом, якщо мовлення чітке й повільне

 

Питання і відповіді щодо улюблених способів провести дозвілля

Здоров’я і безпека: пояснювати правила безпечної поведінки онлайн

КК1

КК2

КК5

КК9

Прослуховування аудіо

 

Місця для розваг та дозвілля

 

WB c.48

48

 

Дозвілля

Реагує на звернене до нього /неї чітке й

повільне мовлення у простих повсякденних

ситуаціях, якщо співрозмовник докладає

певних зусиль, щоб досягти розуміння.

КК8

КК2

КК5

КК9

 

Діалогічне мовлення: запитання про уподобання співрозмовника

 

Прислівники частоти: always, often, sometimes, never

WB c.49

49

 

Технології

 

Описує простими мовними засобами свою родину, житлові умови, освіту; людей, місця та особисті речі.

 

Розповідь про свої гаджети та їх призначення

Розповідь про діджітал-поведінку друга

КК4

КК2

КК5

КК9

Розгляд картинок та пошук відповідників

Розповідь про речі повсякденного вжитку

Розповідь про друга

Назви гаджетів

How much…?
How many…?

WB c.50

WB c.51

Working life

50

 

Професії

Розпізнає важливі моменти розповіді й слідкує за сюжетом, якщо мовлення чітке й повільне

Розповідь про професії членів родини

Підприємливість та фінансова грамотність: проявляти обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій

КК7

КК2

КК5

КК9

Прослуховування аудіо-розповіді за картинкою

 

Назви професій

 

 

51

 

Професії

Описує простими мовними засобами свою родину, житлові умови, освіту; людей, місця та особисті речі.

 

КК6

КК2

КК5

КК9

 

Розповідь про професії членів своєї родини

 

Present Simple and Present Continuous

WB c.53

52

 

У кафе

 

Розпізнає інформацію, подану в ілюстрованих брошурах і картах.

Повідомляє, яку покупку хоче зробити і в якій

кількості, запитує про ціну, замовляє їжу.

Опис закладу харчування

Здоров’я і безпека: обговорювати вибір продуктів, корисних для здоров’я

КК1

КК2

КК5

КК9

Зорове сприймання тексту в картинках

Написання діалогу-бесіди у ресторані

Назви кухонних предметів/

Intonation

Can: прохання і дозволи

WB c.54

WB c.55

Life Skills. ICT literacy: Being careful on the Internet

53

 

Безпека у інтернеті

Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному  матеріалі, викладеному у письмовій формі.

Презентація створеного проекту

Здоров’я і безпека: пояснювати правила безпечної поведінки онлайн

КК6

КК8

КК2

КК5

КК9

Зорове сприймання тексту, аналіз визначення невідомих слів з контексту.

 

 

 

Розробка Проекту

54

 

Безпека у інтернеті

Розповідає про те, що вміє робити добре й не дуже добре.

КК11

КК2

КК5

КК9

 

Написання і презентація проекту

 

 

 

Places

55

 

У місті

Описує простими мовними засобами людей, місця та особисті речі.

Запитання і відповіді про вихідні у місті

Здоров’я і безпека: впорядковувати власний робочий день, тиждень із дотриманням здорового способу життя

КК1

КК2

КК5

КК9

Прослуховування аудіо

 

Назви локацій у місті

Вимова звуків /s/ та /k/

 

WB c.56

56

 

У місті

Визначає мовленнєву ситуацію та зміст короткої простої розмови, якщо мовлення дуже чітке й повільне

КК1

КК2

КК5

КК9

Прослуховування тексту про перебіг подій

 

Побудова діалогу

 

Is there are…? Are there any…?

WB c.57

57

 

У місті (прикметники)

Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі, викладеному у письмовій формі.

Опис власного місця проживання

КК1

КК2

КК5

КК4

КК9

Зорове сприйняття тексту і співвіднесення його із зображеннями

 

Прикметники на позначення місць

 

WB c.58

58

 

У місті (прикметники)

Описує простими мовними засобами свою родину, житлові умови, освіту; людей, місця та особисті речі.

КК1

КК2

КК5

КК9

КК10

Перегляд відео

Діалогічне мовлення про місце проживання

 

Prepositions: inside, outside, above, below, near

WB c.59

59

 

Узагальнення теми. Діагносту вальна робота

Out and about

60

 

Транспорт

Розповідає про те, що вміє робити добре й не

дуже добре.

Запитання і відповіді про транспорт, яким користується

Здоров’я і безпека: пояснювати життєво важливу потребу дотримуватись правил безпеки в різних місцях.

КК1

КК2

КК5

КК9

КК8

Зорове сприйняття тексту і зображень

 

Види транспорту

 

WB c.60

61

 

Транспорт

Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі, викладеному у письмовій формі.

КК2

КК5

КК9

Зорове сприйняття тексту

 

 

Because, and, but, or

Вимова звуків /m/ i /n/ наприкінці слова

WB c.61

62

 

Дозвілля

 

Розпізнає елементарні інструкції щодо часу, дат, номерів і таке інше, а також щодо виконання повсякденних завдань.

Бере участь в онлайн спілкуванні на базовому рівні, використовуючи шаблонні вирази.

Складання плану вихідних у бесіді з друзями

Здоров’я і безпека: впорядковувати власний робочий день, тиждень із дотриманням здорового способу життя

КК11

КК2

КК3

КК5

КК9

Прослуховування аудіо-бесід

Складання діалогів за представленою моделлю

Написання електронного листа

Фрази для проведення дозвілля

Let’s…?
Shall we…?

WB c.62

WB c.63

Culture. Museums around the world

63

 

 

Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі, викладеному у письмовій формі.

Описує простими мовними засобами людей, місця та особисті речі.

Презентує класу проект

 

 

 

 

Громадянська відповідальність: демонструвати розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі

 

Зорове сприйняття письмового тексту про музеї світу

 

Прикметники на позначення музеїв

 

Розробка проекту

64

 

Музеї світу

КК2

КК5

КК9

КК6

КК8

Підготовка і презентація проекту

 

What shall I wear?

65

 

Одяг

Описує простими мовними засобами людей, місця та особисті речі.

Розповідь про доречний одяг

Здоров’я і безпека: пояснювати вибір одягу залежно від погоди

КК2

КК5

КК9

Прослуховування аудіо і співвіднесення його із зображеннями

 

Назви предметів одягу

 

WB c.64

КК2

КК5

КК8

КК9

Перегляд відео

Прослуховування діалогу про опис зовнішності

Обговорення відео

Вимова звуків /s/, /z/, / IZ /

Характеристики зовнішності людей

Множина

WB c.65

66

 

Людина (фрази)

Розпізнає інформацію, подану в ілюстрованих брошурах і картах.

Опис карнавального костюма

Громадянська відповідальність: усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів, активного члена гуртка, спортивної секції, команди

WB c.66

67

 

Людина (фрази)

Описує простими мовними засобами людей, місця

та особисті речі.

КК8

КК2

КК5

КК9

 

Усний опис карнавального костюма

 

Have got/ has got

WB c.67

Buy it!

68

 

Покупки

 

Визначає в загальних рисах дуже просту інформацію, яка пояснюється у передбачуваній ситуації, якщо мовлення дуже повільне й чітке з тривалими паузами час від часу.

Демонструє те, що слідкує за ходом думок, і визначає, що потрібно зробити, якщо співбесідник докладе певних зусиль, щоб досягти розуміння.

Розповідь про ставлення до покупок

Відповідь на запитання про свої бажання і потреби

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підприємливість та фінансова грамотність: розподіляти кошти на продукти харчування та складати перелік покупок

КК7

КК2

КК5

КК9

Прослуховування діалогу

Діалогічна бесіда про свої потреби

Назви товарів

Need/want

WB c.68

WB c.69

69

 

Гроші і ціни

Визначає мовленнєву ситуацію та зміст короткої простої розмови, якщо мовлення дуже чітке й повільне.

Опис власних звичок щодо покупок

КК7

КК2

КК5

КК9

Зорове співвіднесення тексту із зображенням

 

Позначення ціни

 

WB c.70

70

 

Гроші і ціни

Повідомляє, яку покупку хоче зробити і в якій кількості, запитує про ціну, замовляє їжу.

Пише короткі, прості записки та повідомлення, що стосуються кола нагальних потреб.

КК7

КК2

КК5

КК9

 

Написання діалогу

Вимова звуків /ʃ/ та /s/

too+adjective

WB c.71

Life Skills. Social responsibility: Looking after our world

71

 

Соціальна відповідальність

 

Знаходить конкретну інформацію у списках та виокремлює необхідні деталі.

Описує простими мовними засобами людей, місця

та особисті речі.

Презентація створеного проекту

Екологічна безпека та сталий розвиток: презентувати та обговорювати проекти щодо збереження довкілля та забезпечення сталого розвитку

КК10

КК6

КК2

КК5

КК9

Зорове сприйняття тексту про одяг

Презентація проекту

 

 

Розробка проекту

72

 

Узагальнення теми. Діагносту вальна робота.

Different places

73

 

Природа

Визначає мовленнєву ситуацію та зміст короткої простої розмови, якщо мовлення дуже чітке й повільне.

Порівняння життя у місті і селі

Екологічна безпека та сталий розвиток: розглядати природу як цілісну систему

КК10

КК2

КК5

КК9

Прослуховування діалогу і зорове сприйняття зображень

 

Назви природних об’єктів

 

WB c.72

74

 

Природа

Демонструє те, що слідкує за ходом думок, і визначає, що потрібно зробити, якщо співбесідник докладе певних зусиль, щоб досягти розуміння

КК4

КК2

КК5

КК9

 

Усний опис зображень із залученням вивченої граматики

 

Ступені порівняння: короткі прикметники

WB c.73

75

 

Точки зору (прикметники)

Знаходить конкретну інформацію у списках та виокремлює необхідні деталі.
Описує простими мовними засобами людей, місця та особисті речі.

 

Відповіді на запитання по відео

Громадянська відповідальність: ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді

КК8

КК2

КК5

КК9

Прослуховування аудіо-тексту і перегляд відео про цікаві місця на планеті

Обговорення відео

Прикметники на позначення характеристики

 

WB c.74

76

 

Точки зору (прикметники)

Описує простими мовними засобами людей, місця та особисті речі.

Бесіда про омріяне місце для відвідування

КК8

КК2

КК5

КК9

 

Розповідь про улюблене місце на планеті

 

Ступені порівняння: довгі прикметники

WB c.75

The weather

77

 

Погода

Визначає основний зміст простих електронних повідомлень

Обговорює погоду і пори року

Екологічна безпека та сталий розвиток: обговорювати природні і погодні явища

 

Здоров’я і безпека: оцінювати вплив навколишнього середовища на здоров’я людей свого регіону

КК10

КК2

КК5

КК9

Зорове сприйняття коментарів про погоду

 

Назви видів погоди і пір року

 

WB c.76

78

 

Погода

Описує простими мовними засобами свою родину, житлові умови

КК4

КК2

КК5

КК9

Перегляд відео

Обговорення відео і розповідь класу звички друга

 

Займенник it на позначення погоди

WB c.77

79

 

Свята

Визначає мовленнєву ситуацію та зміст короткої простої розмови, якщо мовлення дуже чітке й повільне

Здоров’я і безпека: розрізняти безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку

КК6

КК2

КК5

КК9

Прослуховування аудіо-повідомлень на телефоні

 

 

 

WB c.78

80

 

Свята

Пише короткі вітальні листівки.

 

Написання листівки з місця відпочинку

Назви атрибутів відпустки

Прийменники with, for, until

WB c.79

Culture. Beach culture in Australia and New Zealand

81

 

Пляжна культура у Австралії і Новій Зеландії

 

Розпізнає інформацію, подану в ілюстрованих брошурах і картах.

Стисло описує свої плани на вихідні або на канікули

Презентація проекту

Здоров’я і безпека: розрізняти безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку

КК8

КК6

КК2

КК5

КК9

 

Зорове сприйняття тексту

Обговорення питань про відпочинок на пляжі з другом

Створення проекту

 

Розробка проекту

82

 

Узагальнення теми. 

83

 

Діагносту вальна  робота

A fantastic concert

84

 

Прикметники (1)

Розпізнає важливі моменти розповіді й слідкує за сюжетом, якщо мовлення чітке й повільне.

Описує простими мовними засобами людей, місця та особисті речі.

Опис дозвілля з друзями

Громадянська відповідальність: усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів, активного члена гуртка, спортивної секції, команди

КК8

КК2

КК5

КК9

Зорове співвіднесення зображень зі словами

 

Difficult, easy, excited, fast, friendly, late, loud, slow

 

WB c.80

85

 

Прикметники (1)

Описує простими мовними засобами людей, місця та особисті речі.

 

Написання запитань і обговорення їх з партнером

Вимова:was

Past Simple: be

WB c.81

86

 

Прикметники (2)

Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі, викладеному уписьмовій формі.

Обговорення подій з минулого

Громадянська відповідальність: ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді

КК8

КК2

КК5

КК9

Зорове сприйняття тексту

 

Brilliant, fun, heavy, new, pleased, quick, ready, strong

 

WB c.82

87

 

Прикметники (2)

Реагує на звернене до нього /неї чітке й повільне мовлення у простих повсякденних ситуаціях, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння.

 

Усні запитання і відповіді про події з минулого

 

Wh- questions

WB c.83

Animals

88

 

Дикі тварини

Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі, викладеному у письмовій формі.

Розповідь про улюблену тварину

Екологічна безпека та сталий розвиток: пояснювати взаємозв’язок людини і навколишнього середовища, у т. ч. з тваринним і рослинним світом

КК10

КК2

КК5

КК9

Прослуховування аудіо-тексту і його зорове сприйняття

 

Назви диких тварин

 

WB c.84

89

 

Дикі тварини

 

Діалогічна бесіда з партнером про минулі вихідні

Вимова: extra syllable

Past Simple (affirmative)

WB c.85

90

 

Домашні тварини

Визначає в загальних рисах дуже просту інформацію, яка пояснюється у передбачуваній ситуації, якщо мовлення дуже повільне й чітке з тривалими паузами час від часу.

Розповідь про домашніх улюбленців

Зорове сприйняття зображень і слів

 

Назви домашніх тварин

 

WB c.86

91

 

Домашні тварини

Пише низку простих фраз та речень про себе, свою родину, житлові умови, освіту; про людей і місця, використовуючи прості, конкретні слова, фрази і речення з простими словами-зв’язками

Прослуховування радіо-інтерв’ю

Написання підсумків шкільного року для сайту

 

Past Simple (negative)

WB c.87

Life Skills. Collaboration: Deciding things together

92

 

Співпраця

Розпізнає інформацію, подану в ілюстрованих брошурах і картах.

Презентація проекту

Громадянська відповідальність: ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді

КК8

КК2

КК5

КК9

Зорове сприйняття тексту про фільми

 

 

 

Розробка проекту

93

 

Співпраця

Розповідає про те, що вміє робити добре й не дуже добре.

Стисло описує свої плани на вихідні або на канікули.

КК8

КК2

КК5

КК9

 

Створення проекту

 

 

 

94

 

Узагальнення теми.

95

 

Діагносту вальна робота.

96

 

Контроль аудіювання

97

 

Контроль письма

98

 

Контроль читання

99

 

Контроль говоріння

100

 

Повторення  лексичного матеріалу

101

 

Повторення  граматичного матеріалу

102

 

Повторення  фонетики

103

 

Узагальнюючий урок

104

 

Узагальнюючий урок

 

 

 

 

docx
Додано
9 січня
Переглядів
1098
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку