Календарно-тематичне планування з англійської мови ( 1І семестр)
для 6 класу за підручником Алли Несвіт
№ |
Дата |
Тема Підтема |
Комунікативні види мовленнєвої діяльності |
Інтегровані змістові лінії |
Мовний інвентар |
Очікувані результати |
Д/з |
||||||
Рецептивні |
Інтерактивні |
Продуктивні |
|||||||||||
Сприйняття на слух |
Зорове сприйняття |
Усна взаємодія |
Писемна взаємодія |
Усне продукування |
Писемне продукування |
Лексика |
Грама тика |
||||||
48 |
|
Подорожі Різні види подороджей |
|
В. 3, с.97 |
В. 2, 4, 5, с.96-97 |
|
В. 5, с.23 |
Впр. 6, С. 97 |
Підприємливість та фінансова грамотність |
ЛО теми |
Прикметник |
Порівнює вартість подорожей різними видами транспорту |
Впр. 1 С. 96 |
49 |
|
Планування подорожі |
В. 6, с.99 |
Впр. 4 С.99 |
В. 2, с. 98 |
|
В. 1, 3, с. 98-99 |
Впр. 7 С. 99 |
Громадянська відповідальність |
ЛО теми |
Часи дієслова |
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі. |
Впр. 7 С. 99 |
50 |
|
Різні види подороджей |
Впр. 2 С.101 |
Впр. 2,3 С.101 |
В. 3, 4с.101 |
|
В. 1, с. 100 |
В. 5, с.101 |
Екологічна безпека та сталий рорзвиток |
ЛО теми, с. 100 |
Часи дієслова |
Обговорює переваги екологічних видів транспорту
|
В. 1, с. 100 |
51 |
|
Одяг для подорожей |
|
В. 2-4, с. 103 |
В. 2-4, с. 103 |
|
Впр. 1 С.102 |
Впр. 4 С.102 |
Здоров’я і безпека |
ЛО теми, с. 102 |
Часи дієслова |
Свідомо вибирає одяг для подорожей згідно правил гігієни
|
Впр. 7 С.32 |
52 |
|
Одяг для подорожей |
В. 5, с. 104 |
В. 5, с. 104 |
В 6, с.104 |
В. 7, с.104 |
|
В. 7, с.104 |
Здоров’я і безпека |
ЛО теми с.102 |
Модальне дієслово should |
Свідомо вибирає одяг для подорожей згідно правил гігієни
|
В. 7, с.104 |
53 |
|
Громадський транспорт |
В. 1, 3 с. 105 |
В. 1- 3 с. 105 |
В.3, с.106 |
|
|
|
Здоров’я і безпека |
ЛО теми с.105 |
Часи дієслова |
Аналізує наслідки порушення правил дорожнього руху
|
Впр. 1, С.105 |
54 |
|
Громадський транспорт |
|
Впр. 4 С.107 |
Впр. 4 С.107 |
|
В. 5, 6, с. 108 |
В. 7, с. 108 |
Здоров’я і безпека |
ЛО теми |
Часи дієслова |
Аналізує наслідки порушення правил дорожнього руху
|
Впр. З зошита |
55 |
|
Подорожі поїздом |
В. 2, с. 109 |
В. 1-3, с. 109 |
В. 1-3, с. 109 |
|
|
Впр. 3 С.109 |
Підприємливість та фінансова грамотність |
ЛО теми |
Часи дієслова |
Порівнює вартість подорожей різними видами транспорту |
Скласти діалог |
56 |
|
Подорожі поїздом |
|
В. 4,5, с. 111 |
В. 4-5, с.111 |
|
В. 5, с.111 |
В. 6, с.111 |
Підприємливість та фінансова грамотність |
ЛО теми |
Часи дієслова |
Порівнює вартість подорожей різними видами транспорту |
В. 6, с.111 |
57 |
|
Поїздки по місту |
В. 1, с. 112 |
В.2,4, с.114 |
В.3, с.114 |
|
В. 5, с.114 |
В.6, с.114 |
Здоров’я і безпека |
ЛО теми |
Часи дієслова |
Пояснює життєво важливу потребу дотримання правил дорожнього руху
|
В. 1, с. 112 |
58 |
|
Урок розвитку усного продукування |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
59 |
|
Поїздки по Україні |
|
Впр. 5, С.116 |
Впр. 2,4, С.115-116 |
|
|
В. 1, 3, с. 115-116 |
Підприємливість та фінансова грамотність |
ЛО теми |
Часи дієслова |
Порівнює вартість подорожей різними видами транспорту |
В. 5, с.116 |
60 |
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
61 |
|
Вільний час |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
62 |
|
Велика Британія. Лондон. Визначні місця Лондона |
В. 1, 2, с. 120-121 |
В. 2, с. 121 |
Впр. 3 С.121 |
|
В. 4, 121 |
|
Громадянська відповідальність |
ЛО теми |
Теперішній неозначений час |
Порівнює звичаї, традиції, спосіб життя в різних країнах
|
В. 1, с.120 |
63 |
|
Визначні місця Лондона |
|
Впр. 5,6 С. 121-122 |
В. 6, с. 122 |
|
|
В. 7, с.122 |
Громадянська відповідальність |
ЛО теми |
Теперішній неозначений час |
Порівнює звичаї, традиції, спосіб життя в різних країнах
|
В. 7, с. 122 |
64 |
|
Віртуальна мандрівка Лондоном |
В. 1, с. 123 |
В. 4, с. 124 |
В. 2,3, с.123-124 |
|
|
|
Громадянська відповідальність |
ЛО теми |
Минулий неозначений час |
Порівнює звичаї, традиції, спосіб життя в різних країнах
|
В.4, с.124 |
65 |
|
Віртуальна мандрівка Лондоном |
Повідомлення учнів |
|
В.5,6, с.125 |
|
В. 7, с.125 |
В. 7, с.125 |
Громадянська відповідальність |
ЛО теми |
Структура to be going to |
Порівнює звичаї, традиції, спосіб життя в різних країнах
|
В. 7, с.125 |
66 |
|
Музеї Лондона |
В. 2, с. 128 |
В. 2, с. 128 |
В. 1, с.128 |
|
В. 2, с. 128 |
В. 3, с. 128 |
Громадянська відповідальність |
ЛО теми |
Минулий неозначений час |
Порівнює звичаї, традиції, спосіб життя в різних країнах
|
В. 2, с. 128 |
67 |
|
Музеї Лондона |
|
|
В. 4, 5, с.129 |
|
|
В. 6, с.129 |
Громадянська відповідальність |
ЛО теми |
Структури as…as, not so as |
Порівнює звичаї, традиції, спосіб життя 67в різних кр68аїнах 696 |
Впр. з зошита |
68 |
|
Обираємо маршрут |
В. 3, с. 131 |
В. 1, 3, с. 131 |
В. 2, с. 131 |
|
|
Вправи з зошита |
Громадянська відповідальність |
ЛО теми |
Часи дієслова |
Порівнює звичаї, традиції, спосіб життя в різних країнах
|
Вивчити діалог |
69 |
|
Обираємо маршрут |
|
Впр. 4, 6, С. 132 |
В. 5, с.132 |
|
|
Впр.6, С. 132 |
Громадянська відповідальність |
ЛО теми |
Минулий неозначений час |
Порівнює звичаї, традиції, спосіб життя в різних країнах
|
В. 5, с.132 |
70 |
|
Парки Лондона |
|
Впр. 1, 2, 5 С. 133-134 |
В. 3, 4, с.134 |
|
В. 4, с.134 |
|
Громадянська відповідальність |
ЛО теми |
Часи дієслова |
Порівнює звичаї, традиції, спосіб життя в різних країнах
|
В. 2, с.134 |
71 |
|
Парки Лондона |
|
Впр. 5, С. 135 |
Впр. 5, С. 135 |
|
|
Впр. 5, С. 135 |
Громадянська відповідальність |
ЛО теми |
Теперішні часи |
Порівнює звичаї, традиції, спосіб життя в різних країнах
|
В. 6, с.135 |
72 |
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
73 |
|
Україна. Київ. Визначні місця Києва |
В. 5, с. 140 |
Впр. 2 С. 138 |
В. 3-5, с. 139-140 |
|
В. 1, с.138 |
В. 6, с.140 |
Громадянська відповідальність |
ЛО теми |
Теперішні часи |
Демонструє розуміння цінності культурної спадщини рідного народу
|
В. 8, с.62 |
74 |
|
Мандрівка Києвом |
Впр. 1, 3 С.140-141 |
Впр.3 С.141 |
В. 2, с.141 |
|
В. 1, с. 140 |
|
Громадянська відповідальність |
ЛО теми |
Теперішні часи |
Демонструє розуміння 74цінності ку75льтурної спа76дщини рідно77го народу78 79 |
Впр.3 С.141 |
75 |
|
Мандрівка Києвом |
|
В. 4, с. 142 |
В. 5, с.142 |
|
|
Впр. 6 С. 142 |
Громадянська відповідальність |
ЛО теми |
Теперішні часи |
Демонструє розуміння цінності культурної спадщини рідного народу
|
Вправа з зошита |
76 |
|
Києво-Печерська Лавра |
Впр. 1 С. 143 |
Впр. 1 С. 143 |
Впр. 2,3 С. 144 |
|
Впр. 4 С. 144 |
Впр. 5 С. 145 |
Громадянська відповідальність |
ЛО теми |
Часи дієслова |
Демонструє розуміння цінності культурної спадщини рідного народу
|
Впр. 1 С. 143 |
77 |
|
Запитуємо про напрямок |
В. 1, с.145 |
В. 2, с.146 |
В. 3, с. 146 |
|
|
Вправа з зошита |
Громадянська відповідальність |
ЛО теми |
Часи дієслова |
Демонструє розуміння цінності культурної спадщини рідного народу
|
Вивчити діалог |
78 |
|
Запитуємо про напрямок |
|
Впр. 4, С.148 |
В. 5, с.148 |
|
Діалоги |
Впр. 4, С.148 |
Громадянська відповідальність |
ЛО теми |
Теперішній неозначений час |
Демонструє розуміння цінності культурної спадщини рідного народу
|
Впр. 4, С.148 |
79 |
|
Вуличний рух |
|
Впр. 1, 2. С.149 |
В. 3, с.149 |
|
|
В. 3, с. 149 |
Громадянська відповідальність |
ЛО теми, с. 149 |
Теперішній неозначений час |
Демонструє розуміння цінності культурної спадщини рідного народу
|
Вивчити лексику |
90 |
|
Вуличний рух |
|
В. 4, с. 150 |
В. 4, с. 150 |
|
В. 5, с. 151 |
В. 5, с. 151 |
Громадянська відповідальність |
ЛО теми |
Часи дієслова |
Демонструє розуміння цінності культурної спадщини рідного народу
|
В. 5, с. 151 |
91 |
|
Візит до Києва |
|
В. 1-3, с. 152-153 |
|
В. 2, с. 152 |
В. 1, 153 |
В. 2, с. 152 |
Громадянська відповідальність |
ЛО теми |
Часи дієслова |
Демонструє розуміння цінності культурної спадщини рідного народу
|
В. 2, с. 152 |
92 |
|
Візит до Києва |
|
В. 4, 5, с. 153-154 |
В. 5, с. 153 |
|
|
В. 6, с. 154 |
Громадянська відповідальність |
ЛО теми |
Часи дієслова |
Демонструє розуміння цінності культурної спадщини рідного народу
|
В. 6, с. 154 |
93 |
|
Мандрівка Києвом |
В. 2, с. 155 |
В. 2, 3, с. 155-156 |
В. 2, 4, 5, с. 154-156 |
|
В. 1, с. 154 |
В. 6, с. 157 |
Громадянська відповідальність |
ЛО теми |
Часи дієслова |
Демонструє розуміння цінності культурної спадщини рідного народу
|
В. 6, с. 157 |
94 |
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Вільний час |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
95 |
|
Шкільне життя Шкільні предмети |
В. 1, с. 160 |
В. 3-6, с. 161-162 |
В. 2,5 с. 161 |
В. 3, с. 161 |
|
В. 6, с. 162 |
Громадянська відповідальність |
ЛО теми |
Часи дієслова |
Показує розуміння необхідності наполегливого навчання |
Вивчити лексику |
96 |
|
Розклад уроків |
|
В. 3, 5, с. 166 |
В. 2, 4, с. 164-165 |
В. 5, с.166 |
В. 1, с. 164 |
В. 5, с.166 |
Громадянська відповідальність |
ЛО теми |
Часи дієслова |
Показує розуміння необхідності наполегливого навчання |
В. 5, с.166 |
97 |
|
Географічні цікавинки |
|
В. 1, 2, с. 167-168 |
В. 3, 4, с. 169 |
|
|
В. 5, 170 |
Громадянська відповідальність |
ЛО теми |
Часи дієслова |
Показує розуміння необхідності наполегливого навчання |
В. 1, 2, с. 168 – вивч. слова |
98 |
|
Географічні цікавинки |
|
В. 1-5, с. 171-173 |
В. 5, с. 172 |
|
|
В. 6, с. 173 |
Громадянська відповідальність |
ЛО теми |
Часи дієслова |
Показує розуміння необхідності наполегливого навчання |
В. 6, 173 |
99 |
|
Урок фізкультури |
В. 1, с. 174 |
В. 2, 3, с. 175 |
|
|
|
В. 3, с. 175 |
Громадянська відповідальність |
ЛО теми |
Часи дієслова |
Показує розуміння необхідності наполегливого навчання |
В. 2, с. 175 |
100 |
|
Урок фізкультури |
|
В. 4, с. 176 |
В. 5, с. 177 |
|
|
В. 6, с. 177 |
Громадянська відповідальність |
ЛО теми |
Часи дієслова |
Показує розуміння необхідності наполегливого навчання |
В. 4, с. 176 |
101 |
|
Урок англійської мови |
В. 2, с. 179 |
В. 1, с. 178 |
|
|
|
В. 3, с. 179 |
Громадянська відповідальність |
ЛО теми |
Часи дієслова |
Показує розуміння необхідності наполегливого навчання |
В. 1, с. 178 |
102 |
|
Урок англійської мови |
|
В. 4, с. 179 |
В. 5, с. 179 |
|
|
В. 6, 180 |
Громадянська відповідальність |
ЛО теми |
Часи дієслова |
Показує розуміння необхідності наполегливого навчання |
Підг до к. р. |
103 |
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
104 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
105 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
106 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
107 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
108 |
|
Узагальнення і систематизація |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Узагальнення і систематизація |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Узагальнення і систематизація |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Узагальнення і систематизація |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|