Календарне-тематичне планування уроків англійської мови в 6-А класі

Про матеріал
Календарне-тематичне планування уроків англійської мови в 6-А класі за Державним стандартом базової та повної загальної середньої освіти затвердженого Постановою КМУ від 23 листопада 2011 року № 1392 та Типовою освітньою програмою закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня (базова середня освіта) яка розроблена на виконання Закону України «Про освіту» затвердженою наказом МОН від 20.04.2018 № 408.
Перегляд файлу

Календарне-тематичне  планування уроків англійської мови в 6-А класі

(за підручником А. Несвіт – 3 години на тиждень)

 

№ з/п

Дата

Сфера (тематика) спілку-вання.

Тема

Очікувані результати

 

Інтегрова-ні змістові лінії

Мовний інвентар

Комунікативні види мовленнєвої діяльності

Домашнє завдання

Лексика

Граматика

Рецептивні

Інтерак-ційні

 

Продук-

тивні

 

Зорове сприйняття

Сприйняття на слух

                        ІІ семестр      Тема 5. Подорож     Unit 5. Travelling

47

10.01

Різні види подороджей

Порівнює вартість подорожей різними видами транспорту

Громадянська відповідальність: планує краєзнавчу подорож.

Здоров'я і безпека: пояснює життєво важливу потребу дотримання правил дорожнього  руху; аналізує наслідки порушення правил дорожнього руху.

Підприємливість та фінансова грамотність: порівнює вартість подорожі різними видами транспорту.

ЛО уроку, с. 96

Modal verb can

Впр. 3, с. 96

Short dialogues

Pair work, впр. 2, с. 96;

Впр. 1,2 c. 96

Усне повідомлення за текстом,

с. 96-97

48

12.01

Подорожува-ти цікаво!

Розуміє короткий текст

Means of travelling

Ступені порівняння прикмет-ників

Matching activity

Riddles

Короткі діалоги

Game, p. 97; ex. 5,6, p.97

Впр, 4 c. 79 (п-во)

49

13.01

Подорож містом

Обговорює переваги екологічних видів транспорту

ЛО уроку, с. 98, 99

Ступені порівняння прислівни-ків

Впр. 4 с. 99

Впр. 1

с. 98

Впр. 2 с. 98

Впр. 5 c.99

Повідомл. про переваги подорожі закордоном

50

17.01

Планування подорожі

Аргументує свою думку

ЛО уроку,

с. 11

Теперішній неозна-чений час

Text, p. 99, ex. 4

Впр. 2

с. 16-17

Short dialogues

Mind-Map

Впр. 2 c.54, 55 (РЗ)

 

51

19.01

Моя перша подорож

Бере участь в обговоренні тексту

Exciting, easy, difficult

Ступені порівняння прикмет-ників

Впр.2 с. 101

Повідомлен-ня за текстом

Впр. 1 с. 100

Впр. 3, 4,

c. 101.

 

Впр.3, с. 104 (розп.)

52

20.01

Одяг для подорожей

Свідомо вибирає одяг для подорожей згідно правил гігієни

ЛО уроку,

с. 102

Modal verb should

Впр. 2,4,  

 с. 102

Діалог, c. 103, впр. 3

Short dialogues

Впр. 1, 2,

c. 102

Впр, 1,   

c. 58 (РЗ) – заповнити таблицю

53

24.01

Переваги та недоліки різних видів транспорту

Аргументує свою думку

ЛО уроку,

с. 104

Modal verb should

Впр.5,  с.104

Повідомлен-ня учнів

Mingle

Matching activity

Впр. 6 c. 104 (письмово)

54

26.01

Громадський транспорт

Аналізує наслідки порушення правил дорожнього руху

A return/

single ticket,

a token

Present Perfect

Впр. 2 с. 105

Впр. 1, 2, c. 105 

Впр. 3, c. 106

Впр. 4 (A), c. 107

Скласти та інсценізувати діалог

55

27.01

З історії подорожу-вання

Порівнює вартість подорожей різними видами транспорту

Sociable, caring, gloomy, strict

Загальні та спеціальні запитання

Впр. 4 (B), c. 107

Впр. 5, с. 108

Short dialogues

Впр. 4 (B), c. 107

Переваги та недоліки подорожу-вання (п-во)

56

31.01

Подорожі поїздом

Пояснює життєво важливу потребу дотримання правил дорожнього руху

 

Екологічна

безпека та

сталий розвиток: обговорює

переваги

екологічних видів

транспорту.

ЛО уроку,

с. 110

Ступені порівн. прикрикметників

Впр. 3 с. 109; впр. 5, с. 111

Short dialogues

Group work, ex. 4, p. 110

Short dialogues

Заповнення таблиці,

c. 111

57

02.02

Поїздка по місту

Порівнює вартість подорожей різними видами транспорту

A noticeboard, a ticket machine

Вживання артиклів

Впр. 2 с. 112

Впр. 1 с. 112

Впр. 3 с. 109 (pair work)

Впр. 5,  

с. 114

Впр. 6,  

с. 114 (письмово)

58

03.02

Мандруємо Україною

Підтримує розмову

ЛО уроку, с. 114

Word order in questions

Впр. 1 с. 63 (РЗ)

Впр. 2 с. 115

Short dialogues

Впр. 4 с. 116

Усне повідомлення «Я подорожую»

                                Тема 6. Велика Британія: Лондон     Unit 6. Great Britain: London

59

07.02

Лондон – столиця Великої Британії

Порівнює звичаї, традиції, спосіб життя в різних країнах

Громадянська відповідальність: порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки; розпитує про правила поведінки у великому місті.

Підприємливість та фінансова грамотність: визначає

Орієнтовну вартість перебування в країні виучуваної мови.

ЛО уроку, с. 120, впр. 1

Вживання артиклів

Впр. 2, с. 121

Впр. 3, с. 121

Dialogues

Spidergram “London”; впр. 1,             

с. 64/WB

Опис визнач-ного місця Лондона,

с. 121, впр. 2

60

09.02

Віртуальна мандрівка Лондоном

Описує визначне місце

Tower Bridge, the Tower of London

Adjectives

Впр. 6,

c.122

Впр. 4

c. 34

Situation (p/122)

Опис визначних місць Лондона

Впр. 5, 

c. 121

61

10.02

Вулицями Лондона

Порівнює звичаї, традиції, спосіб життя в різних країнах

ЛО уроку,

с. 123

Артикль

Впр. 3  c. 124

Short dialogues, ex. 3, p. 124

Game, p. 123, ex. 2

Вікторина «Лондон»

Впр.1, 2, c.67 (таблиця)

62

14.02

Визначні місця Лондона

Підтримує розмову

ЛО уроку,

с. 66/PЗ,

впр. 1

I’d like to.,,

Впр. 4  c. 124

Dialogues ,

p. 125, ex. 5

Short dialogues, ex. 6, p. 125  

Короткі діалоги

Скласти та інсценізувати діалог

63

16.02

Музеї Лондона

Веде дискусію

ЛО уроку, с. 127

As…as / not as…as

Впр. 3-6, 

 с. 128, 129

Впр. 2 

c. 128

Впр. 1, c.127 (pair work)

Quiz, p. 70, ex. 1/WB

10 питань для вікторини

64

17.02

Як цікаво провести день у Лондоні

Аргументує свою думку

Phrasal verbs (ex/ 1,p. 130)

Present Simple

Впр. 1, c. 72, 73/РЗ

Dialogues

Впр. 3 c.131

Plan of a street, ex. 2, p. 130

Впр.4, c.132 (письмово)

65

21.02

Сторінка із щоденника мандрівника

Пише повідомлення про проведений день

Географічні назви

Adjectives

Впр. 1,

c. 73/WB

Quiz “Across Great Britain”

Group work (matching activity)

A page from the diary

Повідомл. «Віртуальна подорож»

66

23.02

З історії Лондона

Бере участь в обговоренні про-слуханого тексту

Громадян-ська відпо-відальність: демонструє

розуміння

цінності

культурно-го розмаїття

ЛО попередніх уроків

Past Simple

Picture-based discussion

Text “The great Fire of London”

Mind map

Запитання до тексту

Впр.6, c.132 (письмово)

67

24.02

Парки Лондона

Описує парк

Regent’s Park, a daffodil

Спонукаль-ні речення

Describing pictures

Riddles

Впр. 1-6, 133-136

Впр.  3  c. 135

Впр.  6 

c. 136  (п-во)

68

28.02

Ранок в Гринвічі

Описує місто

The Prime Meridian Line

Present Simple

Text “A Morning in Greenwich”

Quiz “Great Britain”

Впр. 1, с. 73-74/РЗ

Короткі діалоги

Розповісти про Гринвіч

69

02.03

Цікаві факти про Лондон

Ділиться інформацією

ЛО попередніх уроків

Grammar revision

Впр. 6, с. 135

Повідомлен-ня учнів

Робота в групах

Project work

Розповідати про Лондон

                                Тема 7. Україна: Київ     Unit 7. Ukraine: Kyiv

70

03.03

Київ – столиця України

Бере участь в обговоренні тексту

Громадянська відповідальність: порівнює Київ з іншими столицями; робить

повідомлення про основні пам’ятки історії та культури Києва; складає  перелік правил поведінки під час екскурсії.
Здоров'я і безпека: запитує про/пояснює правила безпеки пересування по

Києву.

 

ЛО уроку,

с. 138, впр. 1

Special questions

Text “Kyiv”,

p. 138, ex. 2

Short dialogues, ex. 1, 5,  p. 138

Guessing game, p. 139, ex. 3

Matching activity, ex. 3, p. 76/WB

Розп. про Київ

71

09.03

Визначні місця Києва

Демонструє розу-міння цінності культурної спадщини рідного народу

ЛО уроку, с. 140, впр.1

Present Perfect

Впр. 3,

 c. 141, text “A Trip Around Kyiv”

Повідомлен-ня учнів про Київ

Впр. 2, 4, 5 c.141, 142

Впр. 1, 2,

c. 76, 77/РЗ

Усне повідомлення за текстом, с. 141

72

10.03

Мандрівка Києвом. Дитяча залізниця/WB

Працює в парі

ЛО попередніх уроків

Adjectives

Text “Children’s Railway in Kyiv”/WB, p. 77, ex. 3

Short dialogues

Впр. 4

c. 78/РЗ

Впр. 3, c. 78 (таблиця)

Скласти та інсценізувати діалог

73

12.03

Києво-Печерська Лавра

Описує визначне місце

Впр. 1, с. 143

Present Tenses

Впр. 1, с. 143

Short dialogues,

ex. 3, p. 144

Short dialogues

Matching activity, ex. 1,2 p. 78/WB

7 питань до речення (п-во)

74

14.03

Запитуємо про напрямок

Запитує про напрямок руху у великому місті

ЛО уроку,

с. 146

Adverbs

Впр. 2,  c. 146

Впр. 1,  c. 145

Впр. 3,  c. 147

Quiz, p. 81, ex. 2/WB

Впр. 1, с.80/WB (письмово)

75

16.03

Архітектурні пам’ятки Київа

Описує визначне місце

Architect, receptions, chimeras

Present Simple Passive

Впр.4, c.148

Впр. 5,  c.148

Short dialogues

Describing pictures

Опис визначного місця Києва

76

17.03

Вуличний рух

Запитує про напрямок руху у великому місті

A road sign, a pedestrian, a pavement

Present Tenses

Впр. 1,

 c. 149

Впр. 2,  c. 149

Short dialogues

Впр.1, 2, с.82/РЗ

Впр. 3, с. 83 (заповнити таблицю)

77

21.03

Мандрівка вулицями Києва

Ділиться інформацією

ЛО уроку,

с. 151

Modal verb can

Впр. 4, c.150

Повідом-лення учнів

Впр. 5,  c.151

Впр. 2, с. 83 (matching activity)

7 questions for a board game

78

23.03

Візит до Києва

Бере участь в обговоренні тексту

A guide book, to get lost

Modal verb should

Впр. 1, c.152

Впр. 3, c.152

Впр. 2, c.152

Впр. 4, с.153

Впр. 6, с.154

79

24.03

 

Дитячі розважальні центри Києва

Ділиться інформацією

Екологічна

безпека та

сталий розвиток: пропонує заходи

щодо покращення

екологічної

ситуації в Києві.

 

ЛО уроку,

с. 84/РЗ

General and special questions

Впр. 1, c.84/PЗ

Короткі діалоги

Group work

Впр. 2, с. 85/РЗ

Доповнити текст про Київ

80

04.04

Мандрівка Києвом

Працює в парі

ЛО уроку,

 с. 154

To be going to

Впр. 2, c.155

Впр. 1, c.154

Pair work

Впр. 3, 4,  с.155, 156

Впр. 6, с. 157

81

06.04

Туристичні маршрути Києва/WB

Описує визначне місце

Cardinal numerals

General and special questions

Впр. 1, с. 86/РЗ

Впр. 3, с. 86/РЗ

Short dialogues

Mind Map

Кросворд

                                    Тема 8. Шкільне життя     Unit 8. School Life

82

07.04

Шкільні предмети

Розпитує з метою роз’яснення й уточнення

Екологічна безпека та сталий розвиток: обговорює участь

у шкільних екологічних заходах.

Громадянська відповідальність: демонструє потреби працювати разом; обговорює шкільні правила.

ЛО уроку, с. 160

To be going to

Впр. 3, с. 161

Впр. 1, с. 160

Впр. 2, с. 161

Short dialogues; ex. 1, p. 87/WB

Розп. про свій розклад уроків

83

11.04

Розклад уроків

Висловлює свою точку зору

Watercolours, feelings, emotions

Questions

Впр. 6, с. 162

Повідомлен-ня учнів

Впр. 5, с. 162

Впр. 4, с. 161

Скласти розклад своєї мрії

84

13.04

Улюблений предмет

Аргументує свою думку

ЛО попередніх уроків

Present Simple

Впр. 3, с. 165

Впр. 2, с. 164

Role play

Впр. 1, 3 ,

с. 165; dgh/ 2, c. 89/WB

Впр. 5, с. 166 (e-mail)

85

14.04

Географічні цікавинки

Підтримує розмову

A valley, the Earth, a hill, a volcano

Past Simple Вживання артикля the

Впр.1, c. 167

Riddles

Group work

Впр.2, c. 168

Впр. 1,

c. 91/РЗ (кросворд)

86

18.04

На уроці географії

Веде дискусію

ЛО уроку,

с. 169

Yes/No questions

Впр. 3, c. 79

Short dialogues,

ex. 4, p. 169

Pair work

Впр.2,

c. 91/РЗ

Впр. 3, 4,

c. 92/РЗ

87

20.04

Навіщо ми вчимо географію?

Аргументує свою думку

ЛО уроку,

 с. 171

Контрасту-вання часів

Впр.2-4 c.172

Riddles about continents

Quiz, p. 94/WB, ex. 2

Matching activity, ex. 1, p. 171

Переказ тексту, c. 173

88

21.04

На уроці історії /WB, p. 94

Бере участь у лексичній грі

ЛО уроку,

с. 94/РЗ

Past Simple

Впр. 2,

c. 95

Текст для аудіювання

Dialogues

Впр. 1, с. 94

Скласти кросворд «шкільне життя»

89

27.04

Наш ліцей

Бере участь в обговоренні тексту

ЛО попередніх уроків

Present Simple

Describing pictures

Short dialogues

Group work (matching activity)

Заповнити таблицю (A Class Survey)

Розп. про наш ліцей

90

28.04

На уроці фізкультури

Бере участь в  обговоренні коротких текстів

Громадянська відповідальність: демонструє потреби працювати разом.

Здоров'я і безпека: впорядковує власний робочий

день з дотриманням здорового способу життя.

To climb the wall bar, to do a pull-up

Types of questions

Впр. 3, c, 175

Впр. 1. с. 175

Впр. 2,4.           с. 87-88

Впр. 1,3.         с. 174/ 175

Впр. 4,      

с. 176

91

04.05

Шкільні змагання

Веде діалог

ЛО уроку, впр. 5, с. 177

Articles

Впр. 6, с. 177

Текст для аудіювання

Короткі діалоги

Впр. 5, с. 177

Розп. про минулі змагання

92

05.05

Фітнес – це шлях до здоров’я/WB

Висловлювати своє враження

To cool down, workout, stretching

Контрасту-вання часо-вих форм

Впр. 2, с. 96

Повідомлен-ня учнів

Pair work (matching activity, ex.1)

Заповнення таблиці, с. 97, впр. 3

Переказ тексту “Healthy Fitness”

93

11.05

На уроці англійської мови

Підтримує дискусію

ЛО  уроку,

с. 178

Modal verbs can, must, have to

Впр. 1, с. 178

Впр. 2,с. 179

Onion discussion

Впр. 3, 4,

с. 179

Розп. про уроки англ. мови 

94

12.05

Один день із життя учня

С. 97/РЗ

Аргументує власну думку

ЛО попередніх уроків

Types of questions

Впр.1,

с. 97/РЗ

Діалоги учнів

Впр. 2,              

с. 98/РЗ

Впр. 3,              

с. 98/РЗ

Розп. про свій день у ліцеї

95

16.05

Урок граматики. Вживання артиклів

Працює в парі/групі

ЛО попередніх уроків

Grammar revision

Впр. 2,

с. 101/РЗ

Впр.1 (A, B),

с. 100/РЗ

Впр. 2,

с. 101/РЗ

Впр.1 (C),

с. 100/РЗ

Впр. 1, 2, с. 101, 102/РЗ

96

18.05

Шкільна освіта в Британії

Ділиться інформацією

 

ЛО попередніх уроків

Modal verbs can, must, have to

Текст для читання

Короткі діалоги

Mind Map

Короткі діалоги

Повторити вивчені ЛО

97

19.05

Правила поведінки в школі

Підтримує дискусію

 

ЛО попередніх уроків

Modal verb  must/mustn’t

Обговорення таблиці «School Rules»

Текст для аудіювання

Brainstorming

A list of rules

Постер «School Rules»

98

23.05

Контроль аудіювання

99

25.05

Контроль читання

100

26.05

Контроль письма

101

30.05

Контроль говоріння

102

01.06

Узагальнення вивченого за ІІ семестр

103

02.06

Робота з мовним портфоліо. Творчий проект «Улюблені справи влітку»

104

06.06

Узагальнення вивченого матеріалу за рік

 

За Державним стандартом базової та повної загальної середньої освіти затвердженого Постановою КМУ від 23 листопада 2011 року № 1392 та Типовою освітньою програмою закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня (базова середня освіта) яка розроблена на виконання Закону України «Про освіту» затвердженою наказом МОН від 20.04.2018 № 408.             

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Николишин Віра
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Англійська мова (6-й рік навчання) 6 клас (Несвіт А.М.)
Додано
12 січня 2022
Переглядів
6385
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку