Календарне-тематичне планування уроків англійської мови в 6-А класі
(за підручником А. Несвіт – 3 години на тиждень)
№ з/п |
Дата |
Сфера (тематика) спілку-вання. Тема |
Очікувані результати |
Інтегрова-ні змістові лінії |
Мовний інвентар |
Комунікативні види мовленнєвої діяльності |
Домашнє завдання |
||||
Лексика |
Граматика |
Рецептивні |
Інтерак-ційні |
Продук- тивні
|
|||||||
Зорове сприйняття |
Сприйняття на слух |
||||||||||
ІІ семестр Тема 5. Подорож Unit 5. Travelling |
|||||||||||
47 |
10.01 |
Різні види подороджей |
Порівнює вартість подорожей різними видами транспорту |
ЛО уроку, с. 96 |
Modal verb can |
Впр. 3, с. 96 |
Short dialogues |
Pair work, впр. 2, с. 96; |
Впр. 1,2 c. 96 |
Усне повідомлення за текстом, с. 96-97 |
|
48 |
12.01 |
Подорожува-ти цікаво! |
Розуміє короткий текст |
Means of travelling |
Ступені порівняння прикмет-ників |
Matching activity |
Riddles |
Короткі діалоги |
Game, p. 97; ex. 5,6, p.97 |
Впр, 4 c. 79 (п-во) |
|
49 |
13.01 |
Подорож містом |
Обговорює переваги екологічних видів транспорту |
ЛО уроку, с. 98, 99 |
Ступені порівняння прислівни-ків |
Впр. 4 с. 99 |
Впр. 1 с. 98 |
Впр. 2 с. 98 |
Впр. 5 c.99 |
Повідомл. про переваги подорожі закордоном |
|
50 |
17.01 |
Планування подорожі |
Аргументує свою думку |
ЛО уроку, с. 11 |
Теперішній неозна-чений час |
Text, p. 99, ex. 4 |
Впр. 2 с. 16-17 |
Short dialogues |
Mind-Map |
Впр. 2 c.54, 55 (РЗ)
|
|
51 |
19.01 |
Моя перша подорож |
Бере участь в обговоренні тексту |
Exciting, easy, difficult |
Ступені порівняння прикмет-ників |
Впр.2 с. 101 |
Повідомлен-ня за текстом |
Впр. 1 с. 100 |
Впр. 3, 4, c. 101.
|
Впр.3, с. 104 (розп.) |
|
52 |
20.01 |
Одяг для подорожей |
Свідомо вибирає одяг для подорожей згідно правил гігієни |
ЛО уроку, с. 102 |
Modal verb should |
Впр. 2,4, с. 102 |
Діалог, c. 103, впр. 3 |
Short dialogues |
Впр. 1, 2, c. 102 |
Впр, 1, c. 58 (РЗ) – заповнити таблицю |
|
53 |
24.01 |
Переваги та недоліки різних видів транспорту |
Аргументує свою думку |
ЛО уроку, с. 104 |
Modal verb should |
Впр.5, с.104 |
Повідомлен-ня учнів |
Mingle |
Matching activity |
Впр. 6 c. 104 (письмово) |
|
54 |
26.01 |
Громадський транспорт |
Аналізує наслідки порушення правил дорожнього руху |
A return/ single ticket, a token |
Present Perfect |
Впр. 2 с. 105 |
Впр. 1, 2, c. 105 |
Впр. 3, c. 106 |
Впр. 4 (A), c. 107 |
Скласти та інсценізувати діалог |
|
55 |
27.01 |
З історії подорожу-вання |
Порівнює вартість подорожей різними видами транспорту |
Sociable, caring, gloomy, strict |
Загальні та спеціальні запитання |
Впр. 4 (B), c. 107 |
Впр. 5, с. 108 |
Short dialogues |
Впр. 4 (B), c. 107 |
Переваги та недоліки подорожу-вання (п-во) |
|
56 |
31.01 |
Подорожі поїздом |
Пояснює життєво важливу потребу дотримання правил дорожнього руху |
Екологічна безпека та сталий розвиток: обговорює переваги екологічних видів транспорту. |
ЛО уроку, с. 110 |
Ступені порівн. прикрикметників |
Впр. 3 с. 109; впр. 5, с. 111 |
Short dialogues |
Group work, ex. 4, p. 110 |
Short dialogues |
Заповнення таблиці, c. 111 |
57 |
02.02 |
Поїздка по місту |
Порівнює вартість подорожей різними видами транспорту |
A noticeboard, a ticket machine |
Вживання артиклів |
Впр. 2 с. 112 |
Впр. 1 с. 112 |
Впр. 3 с. 109 (pair work) |
Впр. 5, с. 114 |
Впр. 6, с. 114 (письмово) |
|
58 |
03.02 |
Мандруємо Україною |
Підтримує розмову |
ЛО уроку, с. 114 |
Word order in questions |
Впр. 1 с. 63 (РЗ) |
Впр. 2 с. 115 |
Short dialogues |
Впр. 4 с. 116 |
Усне повідомлення «Я подорожую» |
|
Тема 6. Велика Британія: Лондон Unit 6. Great Britain: London |
|||||||||||
59 |
07.02 |
Лондон – столиця Великої Британії |
Порівнює звичаї, традиції, спосіб життя в різних країнах |
ЛО уроку, с. 120, впр. 1 |
Вживання артиклів |
Впр. 2, с. 121 |
Впр. 3, с. 121 |
Dialogues |
Spidergram “London”; впр. 1, с. 64/WB |
Опис визнач-ного місця Лондона, с. 121, впр. 2 |
|
60 |
09.02 |
Віртуальна мандрівка Лондоном |
Описує визначне місце |
Tower Bridge, the Tower of London |
Adjectives |
Впр. 6, c.122 |
Впр. 4 c. 34 |
Situation (p/122) |
Опис визначних місць Лондона |
Впр. 5, c. 121 |
|
61 |
10.02 |
Вулицями Лондона |
Порівнює звичаї, традиції, спосіб життя в різних країнах |
ЛО уроку, с. 123 |
Артикль |
Впр. 3 c. 124 |
Short dialogues, ex. 3, p. 124 |
Game, p. 123, ex. 2 |
Вікторина «Лондон» |
Впр.1, 2, c.67 (таблиця) |
|
62 |
14.02 |
Визначні місця Лондона |
Підтримує розмову |
ЛО уроку, с. 66/PЗ, впр. 1 |
I’d like to.,, |
Впр. 4 c. 124 |
Dialogues , p. 125, ex. 5 |
Short dialogues, ex. 6, p. 125 |
Короткі діалоги |
Скласти та інсценізувати діалог |
|
63 |
16.02 |
Музеї Лондона |
Веде дискусію |
ЛО уроку, с. 127 |
As…as / not as…as |
Впр. 3-6, с. 128, 129 |
Впр. 2 c. 128 |
Впр. 1, c.127 (pair work) |
Quiz, p. 70, ex. 1/WB |
10 питань для вікторини |
|
64 |
17.02 |
Як цікаво провести день у Лондоні |
Аргументує свою думку |
Phrasal verbs (ex/ 1,p. 130) |
Present Simple |
Впр. 1, c. 72, 73/РЗ |
Dialogues |
Впр. 3 c.131 |
Plan of a street, ex. 2, p. 130 |
Впр.4, c.132 (письмово) |
|
65 |
21.02 |
Сторінка із щоденника мандрівника |
Пише повідомлення про проведений день |
Географічні назви |
Adjectives |
Впр. 1, c. 73/WB |
Quiz “Across Great Britain” |
Group work (matching activity) |
A page from the diary |
Повідомл. «Віртуальна подорож» |
|
66 |
23.02 |
З історії Лондона |
Бере участь в обговоренні про-слуханого тексту |
Громадян-ська відпо-відальність: демонструє розуміння цінності культурно-го розмаїття |
ЛО попередніх уроків |
Past Simple |
Picture-based discussion |
Text “The great Fire of London” |
Mind map |
Запитання до тексту |
Впр.6, c.132 (письмово) |
67 |
24.02 |
Парки Лондона |
Описує парк |
Regent’s Park, a daffodil |
Спонукаль-ні речення |
Describing pictures |
Riddles |
Впр. 1-6, 133-136 |
Впр. 3 c. 135 |
Впр. 6 c. 136 (п-во) |
|
68 |
28.02 |
Ранок в Гринвічі |
Описує місто |
The Prime Meridian Line |
Present Simple |
Text “A Morning in Greenwich” |
Quiz “Great Britain” |
Впр. 1, с. 73-74/РЗ |
Короткі діалоги |
Розповісти про Гринвіч |
|
69 |
02.03 |
Цікаві факти про Лондон |
Ділиться інформацією |
ЛО попередніх уроків |
Grammar revision |
Впр. 6, с. 135 |
Повідомлен-ня учнів |
Робота в групах |
Project work |
Розповідати про Лондон |
|
Тема 7. Україна: Київ Unit 7. Ukraine: Kyiv |
|||||||||||
70 |
03.03 |
Київ – столиця України |
Бере участь в обговоренні тексту |
ЛО уроку, с. 138, впр. 1 |
Special questions |
Text “Kyiv”, p. 138, ex. 2 |
Short dialogues, ex. 1, 5, p. 138 |
Guessing game, p. 139, ex. 3 |
Matching activity, ex. 3, p. 76/WB |
Розп. про Київ |
|
71 |
09.03 |
Визначні місця Києва |
Демонструє розу-міння цінності культурної спадщини рідного народу |
ЛО уроку, с. 140, впр.1 |
Present Perfect |
Впр. 3, c. 141, text “A Trip Around Kyiv” |
Повідомлен-ня учнів про Київ |
Впр. 2, 4, 5 c.141, 142 |
Впр. 1, 2, c. 76, 77/РЗ |
Усне повідомлення за текстом, с. 141 |
|
72 |
10.03 |
Мандрівка Києвом. Дитяча залізниця/WB |
Працює в парі |
ЛО попередніх уроків |
Adjectives |
Text “Children’s Railway in Kyiv”/WB, p. 77, ex. 3 |
Short dialogues |
Впр. 4 c. 78/РЗ |
Впр. 3, c. 78 (таблиця) |
Скласти та інсценізувати діалог |
|
73 |
12.03 |
Києво-Печерська Лавра |
Описує визначне місце |
Впр. 1, с. 143 |
Present Tenses |
Впр. 1, с. 143 |
Short dialogues, ex. 3, p. 144 |
Short dialogues |
Matching activity, ex. 1,2 p. 78/WB |
7 питань до речення (п-во) |
|
74 |
14.03 |
Запитуємо про напрямок |
Запитує про напрямок руху у великому місті |
ЛО уроку, с. 146 |
Adverbs |
Впр. 2, c. 146 |
Впр. 1, c. 145 |
Впр. 3, c. 147 |
Quiz, p. 81, ex. 2/WB |
Впр. 1, с.80/WB (письмово) |
|
75 |
16.03 |
Архітектурні пам’ятки Київа |
Описує визначне місце |
Architect, receptions, chimeras |
Present Simple Passive |
Впр.4, c.148 |
Впр. 5, c.148 |
Short dialogues |
Describing pictures |
Опис визначного місця Києва |
|
76 |
17.03 |
Вуличний рух |
Запитує про напрямок руху у великому місті |
A road sign, a pedestrian, a pavement |
Present Tenses |
Впр. 1, c. 149 |
Впр. 2, c. 149 |
Short dialogues |
Впр.1, 2, с.82/РЗ |
Впр. 3, с. 83 (заповнити таблицю) |
|
77 |
21.03 |
Мандрівка вулицями Києва |
Ділиться інформацією |
ЛО уроку, с. 151 |
Modal verb can |
Впр. 4, c.150 |
Повідом-лення учнів |
Впр. 5, c.151 |
Впр. 2, с. 83 (matching activity) |
7 questions for a board game |
|
78 |
23.03 |
Візит до Києва |
Бере участь в обговоренні тексту |
A guide book, to get lost |
Modal verb should |
Впр. 1, c.152 |
Впр. 3, c.152 |
Впр. 2, c.152 |
Впр. 4, с.153 |
Впр. 6, с.154 |
|
79 |
24.03
|
Дитячі розважальні центри Києва |
Ділиться інформацією |
Екологічна безпека та сталий розвиток: пропонує заходи щодо покращення екологічної ситуації в Києві.
|
ЛО уроку, с. 84/РЗ |
General and special questions |
Впр. 1, c.84/PЗ |
Короткі діалоги |
Group work |
Впр. 2, с. 85/РЗ |
Доповнити текст про Київ |
80 |
04.04 |
Мандрівка Києвом |
Працює в парі |
ЛО уроку, с. 154 |
To be going to |
Впр. 2, c.155 |
Впр. 1, c.154 |
Pair work |
Впр. 3, 4, с.155, 156 |
Впр. 6, с. 157 |
|
81 |
06.04 |
Туристичні маршрути Києва/WB |
Описує визначне місце |
Cardinal numerals |
General and special questions |
Впр. 1, с. 86/РЗ |
Впр. 3, с. 86/РЗ |
Short dialogues |
Mind Map |
Кросворд |
|
Тема 8. Шкільне життя Unit 8. School Life |
|||||||||||
82 |
07.04 |
Шкільні предмети |
Розпитує з метою роз’яснення й уточнення |
ЛО уроку, с. 160 |
To be going to |
Впр. 3, с. 161 |
Впр. 1, с. 160 |
Впр. 2, с. 161 |
Short dialogues; ex. 1, p. 87/WB |
Розп. про свій розклад уроків |
|
83 |
11.04 |
Розклад уроків |
Висловлює свою точку зору |
Watercolours, feelings, emotions |
Questions |
Впр. 6, с. 162 |
Повідомлен-ня учнів |
Впр. 5, с. 162 |
Впр. 4, с. 161 |
Скласти розклад своєї мрії |
|
84 |
13.04 |
Улюблений предмет |
Аргументує свою думку |
ЛО попередніх уроків |
Present Simple |
Впр. 3, с. 165 |
Впр. 2, с. 164 |
Role play |
Впр. 1, 3 , с. 165; dgh/ 2, c. 89/WB |
Впр. 5, с. 166 (e-mail) |
|
85 |
14.04 |
Географічні цікавинки |
Підтримує розмову |
A valley, the Earth, a hill, a volcano |
Past Simple Вживання артикля the |
Впр.1, c. 167 |
Riddles |
Group work |
Впр.2, c. 168 |
Впр. 1, c. 91/РЗ (кросворд) |
|
86 |
18.04 |
На уроці географії |
Веде дискусію |
ЛО уроку, с. 169 |
Yes/No questions |
Впр. 3, c. 79 |
Short dialogues, ex. 4, p. 169 |
Pair work |
Впр.2, c. 91/РЗ |
Впр. 3, 4, c. 92/РЗ |
|
87 |
20.04 |
Навіщо ми вчимо географію? |
Аргументує свою думку |
ЛО уроку, с. 171 |
Контрасту-вання часів |
Впр.2-4 c.172 |
Riddles about continents |
Quiz, p. 94/WB, ex. 2 |
Matching activity, ex. 1, p. 171 |
Переказ тексту, c. 173 |
|
88 |
21.04 |
На уроці історії /WB, p. 94 |
Бере участь у лексичній грі |
ЛО уроку, с. 94/РЗ |
Past Simple |
Впр. 2, c. 95 |
Текст для аудіювання |
Dialogues |
Впр. 1, с. 94 |
Скласти кросворд «шкільне життя» |
|
89 |
27.04 |
Наш ліцей |
Бере участь в обговоренні тексту |
ЛО попередніх уроків |
Present Simple |
Describing pictures |
Short dialogues |
Group work (matching activity) |
Заповнити таблицю (A Class Survey) |
Розп. про наш ліцей |
|
90 |
28.04 |
На уроці фізкультури |
Бере участь в обговоренні коротких текстів |
To climb the wall bar, to do a pull-up |
Types of questions |
Впр. 3, c, 175 |
Впр. 1. с. 175 |
Впр. 2,4. с. 87-88 |
Впр. 1,3. с. 174/ 175 |
Впр. 4, с. 176 |
|
91 |
04.05 |
Шкільні змагання |
Веде діалог |
ЛО уроку, впр. 5, с. 177 |
Articles |
Впр. 6, с. 177 |
Текст для аудіювання |
Короткі діалоги |
Впр. 5, с. 177 |
Розп. про минулі змагання |
|
92 |
05.05 |
Фітнес – це шлях до здоров’я/WB |
Висловлювати своє враження |
To cool down, workout, stretching |
Контрасту-вання часо-вих форм |
Впр. 2, с. 96 |
Повідомлен-ня учнів |
Pair work (matching activity, ex.1) |
Заповнення таблиці, с. 97, впр. 3 |
Переказ тексту “Healthy Fitness” |
|
93 |
11.05 |
На уроці англійської мови |
Підтримує дискусію |
ЛО уроку, с. 178 |
Modal verbs can, must, have to |
Впр. 1, с. 178 |
Впр. 2,с. 179 |
Onion discussion |
Впр. 3, 4, с. 179 |
Розп. про уроки англ. мови |
|
94 |
12.05 |
Один день із життя учня С. 97/РЗ |
Аргументує власну думку |
ЛО попередніх уроків |
Types of questions |
Впр.1, с. 97/РЗ |
Діалоги учнів |
Впр. 2, с. 98/РЗ |
Впр. 3, с. 98/РЗ |
Розп. про свій день у ліцеї |
|
95 |
16.05 |
Урок граматики. Вживання артиклів |
Працює в парі/групі |
ЛО попередніх уроків |
Grammar revision |
Впр. 2, с. 101/РЗ |
Впр.1 (A, B), с. 100/РЗ |
Впр. 2, с. 101/РЗ |
Впр.1 (C), с. 100/РЗ |
Впр. 1, 2, с. 101, 102/РЗ |
|
96 |
18.05 |
Шкільна освіта в Британії |
Ділиться інформацією |
|
ЛО попередніх уроків |
Modal verbs can, must, have to |
Текст для читання |
Короткі діалоги |
Mind Map |
Короткі діалоги |
Повторити вивчені ЛО |
97 |
19.05 |
Правила поведінки в школі |
Підтримує дискусію |
|
ЛО попередніх уроків |
Modal verb must/mustn’t |
Обговорення таблиці «School Rules» |
Текст для аудіювання |
Brainstorming |
A list of rules |
Постер «School Rules» |
98 |
23.05 |
Контроль аудіювання |
|||||||||
99 |
25.05 |
Контроль читання |
|||||||||
100 |
26.05 |
Контроль письма |
|||||||||
101 |
30.05 |
Контроль говоріння |
|||||||||
102 |
01.06 |
Узагальнення вивченого за ІІ семестр |
|||||||||
103 |
02.06 |
Робота з мовним портфоліо. Творчий проект «Улюблені справи влітку» |
|||||||||
104 |
06.06 |
Узагальнення вивченого матеріалу за рік |
За Державним стандартом базової та повної загальної середньої освіти затвердженого Постановою КМУ від 23 листопада 2011 року № 1392 та Типовою освітньою програмою закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня (базова середня освіта) яка розроблена на виконання Закону України «Про освіту» затвердженою наказом МОН від 20.04.2018 № 408.