Календарно-тематичне планування з англійської мови 6 клас 3 год на 2 семестр за підручником "Prepare"

Про матеріал

Календарно- тематичне планування для 6 класу на 2 семестр з тижневим навантаженням 3 год за підручником Prepare. НУШ

Перегляд файлу

Дата/

уроки

Тематика ситуативного спілкування

Очікувані результати навчання

Мовленнєві функції

Інтегровані змістові лінії

Ключові компетентності

Усна і письмова взаємодія

Мовний інвентар

 

Домашнє завдання

 

Сприймання на слух/ зорове сприймання

Усна і письмова взаємодія

Лексичний діапазон/

Фонетика

Граматика

ІІ семестр

Eating Out

47

 

Їжа, напої та ресторани

Розпізнає важливі моменти з розповіді й слідкує за сюжетом.

 

Питання і відповіді щодо улюбленої їжі.

Порівняльна характеристика їжі, ресторанів та якості. 

 

 

 

 

 

Спілкування:

•Ефективно ведуть бесіду, використовуючи відповідну мову

•Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови.

Уміння вчитись:

• Використовує метакогнітивні стратегії (тайм-менеджмент, афективний контроль) для посилення успішності в навчанні).

•Визначають власні сильні та слабкі сторони в навчанні.

КК1

КК2

КК5

КК9

Зорове сприймання тексту про їжу та мовленнєвих структур для опису їжі.

Бесіда відповідно до таблиці про свої вподобання в їжі та потреби.

burger

chicken legs

cola

cream

fresh vegetables

grapes

lemonade

mineral water

pasta with tomato sauce

mushroom

salad

soft drinks

strawberry

 

Впр.3 ст.65

Вивчити слова

48

 

Їжа, напої та ресторани

Можуть скласти історію та порівнювати їжу, місця, смак, якість різних речей.

КК1

КК2

КК5

КК9

КК8

Зорове сприймання тексту з порівнянням.

Діалогічне мовлення: запитання про уподобання співрозмовника

 

Порівняльні прикметники

Впр.4 ст.65

49

 

 

Вулична їжа

 

Описує мовними засобами різноманітність вуличної їжі та свої смаки щодо вуличної їжі.

 

Розповідь про свої вподобання у їжі та різноманітність вуличної їжі в інших країнах та своїй.

Створення діалогу з партнером про вуличну їжу.

КК1

КК2

КК5

КК9

КК6

КК11

Зорове сприймання тексту про вуличну їжу. Перегляд відео.

Прослуховування аудіо-розповіді за картинкою

Розповідь про вуличну їжу.

Розмова з партнером про вуличну іжу.

noodles

chilli 

fried onions

omelette

seafood

pancakes

sweets

grilled meat

curry

chips

звуки /ʌ/ і /ɒ/

 

Впр.2 ст.67

Вивчити нові слова

The Latest Technology

50

 

Електронні гаджети

Розпізнає важливі моменти розповіді й слідкує за сюжетом.

Розповідає про свої гаджети та їх використання.

Розповідь про свої гаджети та їх використання.

• Підприємливість та  технологічна грамотність: проявляти обізнаність і своє ставлення до технологічних можливостей у сучасному світі.

КК1

КК2

КК5

КК9

КК7

Перегляд відео про гаджети та поведінку онлайн.

Зорове сприймання тексту.

Розповідь про свої гаджети та їх використання.

e-reader

fitness tracker

games console

headphones

keyboard

laptop

mouse

printer

screen

smartphone

speaker

tablet

 

Впр.4 ст.68

Вивчити нові слова

51

 

Електронні гаджети

Описує мовними засобами гаджети та характеризує їх.

 

КК11

КК2

КК5

КК9

 

Розповідь про гаджети, опис та їх порівняння.

Вимова прикметників найвищого ступеня порівняння.

Прикметники найвищого ступеня порівняння.

 

Впр.4 ст 69

52

 

Комп'ютери та інтернет

Розпізнає інформацію, подану в ілюстрованих тексті, аналізує та використовує нову інформацію в розмові.

Опис комп’ютерів, їх вплив на сучасний світ.

• Здоров’я і безпека: обговорювати вибір гаджетів для використання.

Безпечна поведінка онлайн.

КК1

КК2

КК5

КК9

Зорове сприймання тексту в картинках

Розповідь про інтелект комп’ютерів в порівнянні з людськім.

 

 

Розповісти як ти використовуєш компютер

53

 

Комп'ютери та інтернет

Повідомляє інформацію про власний гаджет, дає рекомендації з приводу використання та можливостей гаджета.

 

КК11

КК2

КК5

КК9

Сприймання на слух тексту.

Написання листа другові з порадами про гаджет.

digital

download

machine

memory

save

software

virus

 

Написати емейл ст..71

Life Skills. ICT literacy

54

 

Створення блогу

Знаходить конкретну передбачувану інформацію у матеріалі про створення блогу, викладеному у письмовій формі.

Презентація створеного проєкту

Аналіз прочитаного.

Самопрезентація.

•Здоров’я і безпека: пояснювати правила безпечної поведінки онлайн.

Критичне мислення:

• можуть аргументувати правдоподібність інформації;

• аналізують причини та наслідки проблемних ситуацій;

• оцінює сильні та слабкі сторони прийнятих рішень.

Спілкування:

• Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання).Співпраця:

• Уважно слухають, коли інші учні щось презентують;

• Ввічливо приймають ідеї, що відрізняються;

КК1

КК2

КК5

КК9

КК6

Зорове сприймання тексту, аналіз визначення невідомих слів з контексту.

Сприймання тексту на слух.

 

activities

animals

fashion

food

life

experiences

music

special days and holidays

sports

travel

 

Впр.4 ст.72

55

 

Створення блогу

Пишуть і розробляють публікацію в блозі та

діляться своїм постом з іншими учнями.

КК1

КК2

КК5

КК9

КК11

Зорове сприймання тексту про створення блогу.

Написання і презентація проєкту

 

 

Написати проект

Healthy Bodies

56

 

Захворювання

Описує простими мовними засобами захворювання та погані звички для здоров’я.

Запитання і відповіді про здоров’я.

Здоров’я і безпека: •впорядковувати власний робочий день, тиждень із дотриманням здорового способу життя.

Критичне мислення:

• можуть аргументувати правдоподібність інформації;

• аналізують причини та наслідки проблемних ситуацій;

 

КК1

КК2

КК5

КК9

Прослуховування аудіо про види захворювань.

Розмова про погані звички для здоров’я.

temperature

eye hurts

cold

headache

pain in my foot.

sick

broken arm

toothache

stomach ache

 

Впр.4 ст.76

Вивчити нові слова

57

 

Захворювання

Визначає мовленнєву ситуацію та зміст короткої розмови про захворювання та рекомендації щодо здоров’я. 

КК1

КК2

КК5

КК9

КК8

Зорове сприймання тексту про захворювання.

 

Побудова діалогу лікар – пацієнт.

Вимова беззвучних приголос-них.

should / shouldn’t

Впр.3 ст.77

58

 

Здоров’я

 

Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому матеріалі, викладеному у письмовій формі.

Описує простими мовними засобами здоровий спосіб життя, дає корисні поради.

Розповідь про біг та його користь.

Поради щодо покращення свого життя.

КК1

КК2

КК5

КК9

Зорове сприйняття тексту про біг і спів-віднесення його до відповідних заголовків.

Сприймання тексту на слух.

Діалогічне мовлення та поради, які корисні для покращення життя.

Здоров’я

 

 

Впр.3 ст.79

59

 

Узагальнення теми. Діагностувальна робота

Getting Around the Town

60

 

Місця міста

Розповідає про місце проживання, описує свої вподобання щодо місця де проживає.

 

Запитання і відповіді про різні місця у місті.

• Здоров’я і безпека: пояснювати життєво важливу потребу дотримуватись правил безпеки в різних місцях.

КК1

КК2

КК5

КК9

КК8

Зорове сприйняття тексту і зображень про різні місця міста.

Розповідь про місце проживання та місця, які там подобаються.

bridges

bus stops

a playground

a roundabout

streets

traffic lights

 

Впр.4 ст.80

Вивчити нові слова

61

 

Місця міста

Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі.

КК1

КК2

КК5

КК9

Сприймання тексту на слух.

Розповідають про маршрут від школи до будь-яких місць.

 

Прийменники місця.

Впр.5 ст.81

62

 

Місця міста

 

• Можуть визначати, що частіше всього люди роблять під час подорожі.

Говорять про подорож до Единбургу.

Бере участь в спілкуванні на базовому рівні, використовуючи шаблонні вирази.

Складання плану подорожі у новому місці. Опис улюблених видів діяльності.

Спілкування:

•Ефективно ведуть бесіду, використовуючи відповідну мову

•Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання).

КК1

КК2

КК5

КК9

Прослуховування аудіо про подорож до Единбургу.

Зорове сприймання тексту про подорож до Единбугру.

Сприймання тексту про різні місця в місті на слух.

Складання діалогів за представленою моделлю.

Написання короткого повідомлення про відомі місця.

Фрази для проведення дозвілля.

Складені іменники

 

Впр.2 ст.82

Culture. Ukraine. Natural Attractions

63

 

Природні визначні пам'ятки України.

Можуть поділитись інформацією про природні пам'ятки України.

Опис природних пам’яток України.

Опис події.

Співпраця:

•Командна робота, розподіл ролей в команді.

Креативність:

•Участь у креативній діяльності, створення нового контенту

Критичне мислення:

•Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту.

Соціальна відповідальність:

•Приймають себе та свою цінність;

•Приймають інших та демонструють повагу до культурного розмаїття, без упереджень чи дискримінаційних поглядів;

•Розуміють вплив роботи на життя людини;

КК6

КК2

КК5

КК9

Зорове сприйняття письмового тексту про природні пам'ятки України.

 

forest

river

lake

sea

mountain

cave

hill

waterfall

 

Впр.4 ст.85

64

 

Природні визначні пам'ятки України.

 

Надають інформацію про відомі пам’ятки та місця своєї країни.

Можуть розповісти про визначні пам’ятки України.

КК11

КК2

КК5

КК9

Сприймання тексту на слух – бесіда про відомі місця країни.

Розповідь про відомі місця країни та їх опис.

Написання і презентація проєкту.

 

 

Розробка проєкту

65

 

Природні визначні пам'ятки України.

Презентують брошуру для залучення відвідувачів визначних пам’яток в Україні.

Презентація проєкту.

КК11

КК2

КК5

КК9

КК10

 

Написання і презентація проєкту.

 

 

Повторити слова

Mysteries in Nature

66

 

Географічні особливості

Описує простими мовними засобами улюблені місця або речі пов’язані з природою.

Розповідь про речі пов’язані з природою.

Розвиток умінь

навчатися впродовж

життя:

•Участь у різних видах

навчальних активностей під час роботи у класі, використовувати

відповідну лексику.

КК1

КК2

КК5

КК9

Зорове сприймання, співвіднесення виразів з відповідними

зображеннями.

 

cliff

field

island

lake

mountain

river

snow

water

 

Впр.5

Ст..86

67

 

Географічні особливості

КК4

КК2

КК5

КК9

Зорове сприймання тексту про похід у гори.

Обговорення подій, що стались в минулому.

Вимова висхідної та спадної інтонації.

Past continuous

Впр.2 ст.87

68

 

Погода

Розпізнає та аналізує інформацію, подану у тексті. Висловлює власну думку за новою інформацією.

Описує простими мовними засобами дивних тварин та дивні речі у природі.

Опис дивні події, аналізує та аргументує свою думку з приводу таких подій. 

Для розвитку критичного мислення:

•Структурує, категоризує інформацію, аргументує вибір.

КК1

КК2

КК5

КК9

КК10

Зорове сприймання тексту про опис чудовисько з озеру Лох-Несс.

Обгартовує та доносить  свою думку за новою інформацією.

Усний опис дивного створіння.

Погода та погодні умови

 

Впр.4 ст.89

Вивчити нові слова

Amazing Animals

69

 

Тварини

Визначає нову інформацію, яка пояснюється у передбачуваній ситуації.

Розповідь про ставлення до тварин.

 

Комунікативні уміння:

• Використовують прості техніки для початку, ведення і завершення розмови різної тривалості;

• Закликають інших до бесіди;

• Пишуть в нормальному темпі;

 

Уміння вчитись:

• Можуть за допомогою записів висловити власну думку, уникаючи плагіату;

 

Критичне мислення:

• Розрізняє основні та підпорядковані аргументи.

• Можуть аргументувати правдоподібність інформації.

КК4

КК2

КК5

КК9

Огляд відео про диких домашніх тварин.

Відповідь на запитання про різних тварин.

bear

chicken

duck

elephant

insect

lion

monkey

mouse

rabbit

rat

 

Впр.6 ст.90

Вивчити нові слова

70

 

Тварини

Демонструє те, що слідкує за ходом думок, і визначає, що потрібно зробити, якщо співбесідник докладе певних зусиль, щоб досягти розуміння.

Опис минулих подій.

КК8

КК2

КК5

КК9

Зорове сприймання тексту.

Діалогічна бесіда-опис минулих подій.

 

Past simple і past continuous

Впр.5 ст.91

71

 

Тварини

Можуть описати тварин-рятувальників спираючись на нову інформацію.

Аналізують інформацію та пишуть історію, зображену на малюнках.

Опис тварин, їх умінь.

КК4

КК2

КК5

КК9

Зорове сприймання тексту, співвідношення слів до проміжків у тексті. 

Сприймання на слух тексту про людей та тварин.

Розповідь про тварин-рятувальників та їх уміння.

Написання історії.

Фразові дієслова. Вимова звуків /u:/ та /ʊ/

 

Впр.3 ст.92

72

 

Узагальнення теми. Діагностувальна робота.

Life Skills. Social responsibility: Protecting Animals

73

 

 

Соціальна відповідальність

 

Знаходить конкретну інформацію у списках та виокремлює необхідні деталі.

Описує простими мовними засобами необідні міри поведінки по захисту тварин.

Презентація створеного проєкту

Екологічна безпека та сталий розвиток: •презентують та обговорюють проєкти щодо збереження довкілля та забезпечення сталого розвитку.

Критичне мислення:

• визначають докази та їхню надійність;

• можуть аргументувати правдоподібність інформації;

• аналізують причини та наслідки проблемних ситуацій;

• оцінює сильні та слабкі сторони прийнятих рішень.

Спілкування:

• Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання).

 

КК11

КК2

КК5

КК9

Зорове сприйняття тексту про захист тварин.

Презентація проєкту

 

 

Розробка проєкту

What Are You Watching?

74

 

Телебачення та розваги

Можуть поділитись інформацією про улюблені види програм, які вони дивляться на телебаченні.

Порівняння різних видів телевізійних програм.

Співпраця:

•Командна робота, розподіл ролей в команді.

Критичне мислення:

•Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту.

Соціальна відповідальність:

•Приймають себе та свою цінність;

 

КК4

КК2

КК5

КК9

Прослуховування діалогу і зорове сприйняття зображень

Розповідь про улюблені  телепередачі.

cartoons

channels

fan

live

on demand

on TV

programme

records

remote control

stream

talent show

the news

 

Впр.2 ст.98

Вивчити нові слова

75

 

Телебачення та розваги

Демонструє те, що слідкує за ходом думок, і визначає, що потрібно зробити, як відреагувати.

КК1

КК2

КК5

КК9

Зорове сприймання короткого тексту.

Усний опис планів із залученням вивченої граматики

 

Future with going to

Впр.5 ст.99

76

 

Телебачення та розваги

Знаходить конкретну інформацію та виокремлює необхідні деталі.
Описує простими мовними засобами талант-шоу, які популярні у країні.

 

Розповідь про популярне талан-шоу.

Громадянська відповідальність:

 • ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді.

КК6

КК2

КК5

КК9

Зорове сприймання тексту про талант-шоу.

Розповідь про популярне талан-шоу.

Розваги

 

Впр.3 ст.100

77

 

Телебачення та розваги

Описує простими мовними засобами розваги.

Бесіда про улюблену програму на телебаченні.

КК1

КК2

КК5

КК9

Сприймання тексту на слух про співаків.

Розповідь про улюблене програму на телебаченні

Розваги

 

Впр.2 ст.101

Magazines And Books

78

 

Журнали, книги, вистави та фільми

Визначає основний зміст простих повідомлень, аналізує та висловлює власну думку.

Обговорює улюблені книги та журнали, фільми та програми.

Спілкування:

• демонструють розуміння щодо того, які теми доцільні для розмови відповідно до різних дискурсів;

Уміння вчитись:

• Використовує метакогнітивні стратегії (тайм-менеджмент, афективний контроль) для посилення успішності в навчанні).

• Планують свій час і можуть розповісти про стандартний розпорядок дня.

КК11

КК2

КК5

КК4

КК9

Огляд відео про книжки та журнали.

Розповідь про улюблені книги та журнали.

advertise-ment

article

cartoon

headline

information

interview

photograph

review

 

Впр.1 ст.102 вивчити нові слова

79

 

Журнали, книги, вистави та фільми

Описує простими мовними засобами улюблені книги, фільми та інші види діяльності.

КК1

КК2

КК5

КК9

Зорове сприймання тексту.

Сприймання тексту на слух.

Внесення пропозицій щодо різних життєвих ситуацій.

 

Making suggestions

Впр.3 ст.103

80

 

Журнали, книги, вистави та фільми

Визначає мовленнєву ситуацію та зміст тексту-опису, аналізує отриману інформацію і робить вибір опираючись на нову інформацію. 

Здоров’я і безпека: розрізняти безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку

КК8

КК2

КК5

КК9

Зорове сприймання тексту про порівняння двох книжок.

Розповідь про книги та персонажів.

Обґрунтування  думки. 

 

 

Впр.3 ст.104

81

 

Журнали, книги, вистави та фільми

Пише свою рецензію на фільм, виставу чи книгу.

КК1

КК2

КК5

КК9

Сприймання тексту на слух про радіо програму.

Написання своєї рецензії на фільм, виставу чи книгу.

 

as, because, so та when

Впр.3 ст.105

Culture. British TV Around The World

82

 

Британські телепрограми

Дізнаються про британські телепрограми.

Опис різних видів телепрограм.

Розповідь про телепрограми представлені у Британії.

Співпраця:

•Командна робота, розподіл ролей в команді.

Креативність:

•Участь у креативній діяльності, створення нового контенту

Критичне мислення:

•Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту.

Соціальна відповідальність:

•Приймають себе та свою цінність;

•Приймають інших та демонструють повагу до культурного розмаїття, без упереджень чи дискримінаційних поглядів;

•Базуючись на фактах, порівнюють свої та інші суспільні риси;

•Розуміють вплив різних культур на власне життя;

КК1

КК2

КК5

КК9

Сприймання письмового тексту про телевізійні програми.

 

scuba diving

natural habitat

miss

planet

acrobatics

 

Впр.4ст.106

83

 

Британські телепрограми

Можуть розповісти про телепрограми Британії.

КК6

КК2

КК5

КК9

 

Розповідь про телепрограми Британії. Опис та власна думка.

 

 

Впр.5 ст.106

84

 

Британські телепрограми

 

Планують розклад телепрограм і

презентують його класу.

 

КК4

КК2

КК5

КК9

Сприймання тексту на слух – бесіда про телепрограми.

Перегляд відео.

Написання і презентація проєкту.

 

 

Створення проєкту

85

 

Узагальнення теми. Діагностувальна робота.

School Can Be Fun!

86

 

У школі

Сприймають інформацію про різноманітні активності під час шкільних поїздок.

Опис активностей під час шкільних поїздок.

Опис справ, які вони повинні та не повинні робити.

Громадянська відповідальність: 

• усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів, активного члена гуртка, спортивної секції, команди

Спілкування:

• демонструють розуміння щодо того, які теми доцільні для розмови відповідно до різних дискурсів;

КК8

КК2

КК5

КК9

Зорове співвіднесення зображень зі словами.

Сприймання тексту на слух.

 

canoeing

cooking on a fire

dancing at a disco

going on a nature walk

going round a museum

going to an amusement park

sailing

visiting a farm

visiting an aquarium

watching a show

 

Впр.2 ст.108

87

 

У школі

Можуть розповісти про власний розпорядок дня і справи, які вони повинні та не повинні робити.

КК1

КК2

КК5

КК9

 

Написання запитань і обговорення їх з партнером.

Вимова have to / has to

have to / don’t have to

Впр.6 ст.109

88

 

У школі

Можуть розповісти про власний розпорядок дня і справи, які вони повинні та не повинні робити.

 

КК1

КК2

КК5

КК9

 

 

 

have to / don’t have to

Написати 5 речень з  have to / don’t have to

89

 

У школі

Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі,викладеному у письмовій формі.

Обговорення різних шкіл та методів навчання.

Громадянська відповідальність: •ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді.

КК11

КК2

КК5

КК9

КК6

Зорове сприйняття тексту.

Відео огляд.

Розповідь про свою школу, що подобається що ні.

 

 

Впр.2 ст.110

90

 

У школі

Можуть розповісти про шкільне життя та власну школу.

КК1

КК2

КК5

КК9

Сприймання тексту на слух про школу-інтернат.

Усні запитання і відповіді про школу та шкільне життя. 

School collocations

 

Впр.2 ст.111

Families

91

 

Сім’я

Сприймає письмовий текст про сім’ю, може визначити взаємозв'язки між різними частинами тексту, категоризувати інформацію в таблиці.

Відповіді на запитання про сім’ю.

Для розвитку критичного мислення:

•Структурує, категоризує інформацію, аргументує вибір.

Критичне мислення:

•Вибір оптимального варіанту з різних запропонованих.

Емоційний розвиток

•Уміння визначати і називати емоції та власні потреби відповідно до стану.

Комунікативні уміння:

• Використовує зрозуміле зв’язне мовлення для послідовного викладення пунктів;

 

КК1

КК2

КК5

КК9

Прослуховування аудіо-тексту і його зорове сприйняття

 

aunt

cousin

grandchild

granddaughter

grandfather

grandmother

grandparent

grandson

nephew

niece

uncle

 

Впр.5 ст.112 вивчити нові слова

92

 

Сім’я

КК1

КК2

КК5

КК9

 

Опис своєї родини за зразком.

Вимова букви і

Adverbs of manner

Впр.4 ст.113

93

 

Сім’я

 

 

КК1

КК2

КК5

КК9

 

Опис однокласників

 

Adverbs of manner

Написати 5 речень опису однокласників

94

 

Сім’я

Може надати інформацію щодо своєї родини і поставити питання співрозмовнику на цю тему.

Бесіда про членів родини.

КК6

КК2

КК8

КК5

КК9

Зорове сприйняття тексту про родину.

Розповідь по свою родину.

Родина

 

Впр.2 ст.114

95

 

Сім’я

Може надати інформацію щодо своєї родини і поставити питання співрозмовнику на цю тему.

КК11

КК2

КК5

КК9

Прослуховування інтерв’ю дітей про родину.

Написання короткого повідомлення-опису своєї родини.

 

Adverbs of degree

Письмо ст..115

Life Skills. Emotional Skills: Being a Good Friend

96

 

Емоційні навички

Можуть проаналізувати текст і порівняти з власним досвідом.

Аналіз прочитаного.

Самопрезентація.

Креативність:

• Можуть створити переконливий постер чи веб-сторінку, користуючись власними творчими ідеями;

• Послуговуються уявою (у формі розповіді, поезії, малюнка) в роботі з подіями сучасності чи історичного минулого, а також різних ідей;

Критичне мислення:

• визначають докази та їхню надійність;

• можуть аргументувати правдоподібність інформації;

• аналізують причини та наслідки проблемних ситуацій;

• оцінює сильні та слабкі сторони прийнятих рішень.

Спілкування:

• Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання).

КК1

КК2

КК5

КК9

Зорове сприйняття тексту про дружбу.

 

essential

close

mark

advice

alone

friendship

 

Розробка проєкту

97

 

Емоційні навички

Презентують індивідуальні проєкти, можуть дати розгорнуту інформацію про себе, своє життя.

КК1

КК2

КК5

КК9

Сприймання тексту на слух та візуально про дружбу.

Висловлення власної думки щодо прочитаного і прослуханого. Монологічне мовлення на основі проєктної роботи.

 

 

Повторити лексику та граматику

98

 

Узагальнення теми. Діагностувальна робота.

99

 

Контроль аудіювання

100

 

Контроль письма

101

 

Контроль читання

102

 

Контроль говоріння

103

 

Повторення вивченого лексичного матеріалу

104

 

Повторення граматичного матеріалу

 

 

 

docx
Додано
9 січня
Переглядів
1481
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку