Календарно-тематичне планування уроків англійської мови із у 4 класі II семестр (2 години на тиждень) за підручником А.Несвіт. Складено відповідно чинній програмі.
Календарно-тематичне планування з англійської мови для 4 класу за підручником А. Несвіт «English»
на II семестр 2017 – 2018 н.р. (2 год. на тиждень)
(«Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням
іноземних мов. 1 – 4 класи», Київ, 2016р.)
№
|
Дата
|
Тема
|
Мовленннєві функції |
Засоби вираження |
Лексика |
Граматика
|
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
Домашнє завдання |
Тема. Природа |
|||||||||||
33 |
|
Природа навколо нас. |
Описувати природу, вдповідати на запитання, уточнювати інформацію |
You live on… You can see… Take care of... |
Mountain, valley, ocean, desert, forest, sea |
Модальні дієслова can, must |
ex.3p.57
|
ex.1p.57 |
ex.2p.57 |
ex.4 p.58 |
ex.5 p.58 відповісти на запитання |
34 |
|
У світі тварин. |
Надавати інформацію про тварин, порівнювати тварини |
A cheetah lives in the savanna. The cheetah is faster than the lion. |
the savanna, a sea, the jungle, a river, a lake,a hippo, a cheetah, a python |
Ступені порівняння прикметників |
|
ex.1 p.58 ex.3 p.59 |
ex.2 p.59 ex.4 p.59 |
|
ex.5 p.60 поставити питання |
35 |
|
Ідемо у зоопарк. |
Описувати тварини та порівнювати їх. Формувати правила поведінки у зоопарках |
Keep the Zoo clean. The elephant is the biggest animal. |
A fence, a cage, a snake dangerous |
Ступені порівняння прикметників |
ex.3 p.61 |
ex.1 p.60 |
ex.2 p.61 |
ex.4 p.61 |
Ex.5 p.62 доповнит речення |
36 |
|
Дикі тварини. |
Надавати інформацію про тварин |
The dog eats meat. The fox lives in the forest. |
A fox, a zebra, a camel, a cage, corn |
Речення у Present Simple |
ex.3 p.62 |
|
ex.1,2 p.62 |
ex.4 p.63 |
ex.5 p.63 записати правильні речення |
37 |
|
На фермі. |
Розповідати про ферму, описувати свійські тварини |
I see a cow on the farm. |
Свійські тварини a meadow |
Present Simple. Множина іменників |
ex.2 p.63 |
|
ex.1 p.63 ex.3, 4 p.64 |
|
ex.5 p.64 |
38 |
|
Домашні улюбленці. |
Описувати домашнього улюбленця |
I've got a pet. |
A hamster, a parrot, a guinea-pig |
Речення у Present Simple |
ex.3 p.65 |
ex.4 p.65 |
ex.1,2 p.64-65 |
|
ex.5 p.65 розповідь про домашн. улюбленц |
39 |
|
Збережемо природу! |
Формувати правила захисту навколишнього середовища |
We must save water. We mustn't pollute oceans. |
To pollute, to hunt animals, to cut down trees |
Модальні дієслова can, must(mustn't) |
ex.3 p.67 |
ex.1 p.66 |
ex.2, 4 p.66, 67 |
|
ex.5 p.67 створити постер |
40
|
|
Природа навколо нас. Пори року. |
Будувати питання та уточнювати інформацію. Описувати пори року, надавати інформацію про погоду |
Where is a ladybird? I'm looking for... When the weather is fine I like... |
A leaf, treasure, a ladybird, a butterfly a stone. Seasons. Weather |
Порядок слів у питальних та розповідних реченнях Стверджувальні та заперечні речення у Present Simple |
ex.2 p.67 |
ex.1b p.69 |
ex.1 p.67 ex.4 p.68 ex.1a p.69 ex.2 p.70 ex.4 p.70 |
ex.3 p.68 |
ex.5 p.68 доповнит речення ex.5 p.70 |
41 |
|
Дикі та свійські тварини. Тематичне оцінювання. |
Надавати інформацію про диких та свійських тварин; порівнювати тварини |
The turtle is slower than the lion. |
Повторити ЛО теми |
Ступені порівняння прикметників |
ex.2 p.71 |
|
ex.1 p.70 |
ex.4 p.71 |
ex.5. p.71 розповідь за малюн |
Тема. Подорож |
|||||||||||
42 |
|
Транспорт. |
Називати види транспорту та способи подорожування; розповідати про плани на майбутнє |
Ann visits her granny every summer. Ann is going to visit her granny next summer. |
A train, a bus, a plane, a ship, a car |
Present Simple. Структура to be going to |
ex.3 p.73 |
ex.1 p.72 |
ex.2 p.72 ex.4 p.73 |
|
ex.5 p.73 скласти речення і записати за таблиц |
43 |
|
У аеропорті. |
Розповідати про аеропорт, ставити питання для уточнення інформації |
We usually travel by car. |
An airport, to wait for, to arrive on time, by plane |
Дієслово to be у Present Simple. |
ex.3a p.74 |
ex.1 p.74 |
ex.2 p.74 |
ex.3b p.75 ex.4 p.75
|
ex.5 p.75 скласти розповідь за малюн |
44
|
|
У місті. Громадські споруди. |
Називати споруди та транспорт у місті; будувати діалог за темою. Називати споруди та вказувати на їх розташування |
I go to school by foot. The bank is next to the bookshop. |
A hospital, a bank, a school, а bank, supermarket, a library, a hotel, a cafe |
Present Simple Прийменники місця |
ex.1 p.75 ex.3 p.77 |
ex.1 p.77 ex.4a p.78 |
ex.3 p.76 ex.5 p.77 ex.4b p.78 |
ex.2 p.76
|
ex.4 p.77 доповнит речення ex.5 p.78 скласти речення |
45 |
|
Споруди великого міста. |
Надавати інформацію про розташування споруд у місті |
Where can I buy food? I can buy food at the supermarket. |
A museum, a sports centre, a stadium, a kindergarden a railway station |
Прийменники місця. Модальне дієслово can |
Ex.3 p.79 |
ex.1 p.78 |
ex.4 p.79 |
ex.2 p.79
|
ex.5 p.80 дати відповідь на питання |
46 |
|
У місті. |
Надавати інформацію про споруди та вказувати на їх розташування; будувати діалог розпитування |
Where is a hotel? Turn left. It's near the market. |
Turn left, turn right, walk along, cross Excuse me. |
Прийменники місця |
ex.4a p.81
|
ex.2 p.81
|
ex.1, 3 p.80-81 |
|
еx.5 p.82 |
47 |
|
Лондон — столиця Британії. |
Розповідати про Лондон; називати визначні місця |
Jane is going to see Big Ben in London. |
A clock tower, a bridge, a square |
Речення у Present Simple |
ex.2 p.83 |
ex.1а p.82 |
ex.1b p.82 ex.3, 4 p.83 |
|
ex.5 p.83 розповід про Лондон |
48 |
|
Київ — столиця України. |
Надавати інформацію про Київ, його споруди |
I'm going to travel by train. Are you going to see…? |
A square, a palace, a cathedral |
Present Simple. Структура to be going to |
ex.2 p.84 |
ex.4 p.85 |
ex.1 p.84 ex.3 p.85 |
|
ex.5 p.85 доповнит розповідь про Київ |
49 |
|
Карта міста. Тематичне оцінювання. |
Називати споруди; надавати інформацію за картою |
Can you help me? |
Повторити ЛО теми |
Present Simple. Прийменники місця |
|
|
Ex.1 p.85 ex.2 p.86 |
|
ex.5 p.86
|
Тема. Свята та традиції |
|||||||||||
50 |
|
День народження. |
Називати дату народження, вказувати на вік |
His birthday is on the first of September. |
Months. Порядкові числівники |
Порядкові числівники |
ex.3 p.87 |
ex.1 p.87 |
ex.2 p.87 ex.4b p.88 ex.4c p.88 |
ex.4 p.88
|
Робочий зошит |
51 |
|
Звичаї та традиції. |
Називати дати різних свят; розповідати про традиції |
We celebrate Easter in April. |
birthday party, tea party, a wedding |
Порядкові числівники. Структура to be going to |
ex.1b p.89
|
ex.1a p.89 |
ex.3 p.90 |
ex.5 p.90 |
ex.2 p.89 |
52 |
|
Підготовка до вечірки. |
Розповідати про підготовку до вечірки; називати дати |
I had a tea party. We invited guests. |
A guest, to arrive, a party, to lay the table |
Речення у Past Simple |
ex.2 p.92 |
|
ex.1 p.91 ex.3 p.92 |
|
ex.5 p.93 |
53 |
|
Підготовка до вечірки. Свята у травні. |
Розповідати про підготовку до майбутньої вечірки. Надавати інформацію про свята та традиції у травні; називати дати |
He will go to the party next Sunday. Ukrainian are going to celebrate May Day on the 1st of May |
To make a cake, to sing a song, Victory Day Mother's Day May Day |
Речення у Present Simple, Future Simple
|
еx.1, 3 p.93, 94 ex.3 p.96 |
ex.2 p.93 ex.2a p.96 |
ex.4 p.94 ex.1 p.95 ex.2b p.96 ex.4 p.97 |
|
еx.5 p.95 ex.5 p.97 |
54 |
|
День гумору. |
Розповідати про традиції святкування дня гумору; будувати діалог-розпитування |
It sounds great! Everyone will have a good time! |
assembly hall |
|
ex.1 p.97 |
|
ex.2 p.98 ex.3 p. 98 |
|
ex.5 p.99 написати запрошення |
55 |
|
Улюблені свята. |
Надавати інформацію про шкільні свята та підготовку до них |
Children will have a fancy dress party. |
To perform a play, to wear a ribbon, to recite a poem, to have a fancy dress party |
Речення у Present Simple, Future Simple |
ex.1b p.99
|
|
Ex.1a p.99 ex.2 p.100 ex.4 p.101 |
ex.3 p.100 |
ex.5 p.101 розповіст про майбутнє шкільне свято |
56 |
|
Готуємось до свята. Тематичне оцінювання. |
Називати дати, розповідати про свято та традиції його святкування; надавати інформацію про підготовку |
We will make cards. |
To make cards, to draw a wall newspaper, to wear a costume, |
Речення у Present Simple, Future Simple |
ex.4, 5 p.103 |
|
ex.2 p.102 |
ex.1 p.101 |
ex.3 p.102 |
Тема. Повсякденні справи |
|||||||||||
57 |
|
Школа у Британії. |
Розповідати про розпорядок британських школярів |
On Monday I have Maths, English, Music. |
Handicrafts Nature Studies a junior school a nursery school do sums |
Речення у Present Simple |
ex.2 p.104 |
ex.1 p.104 |
ex.3, 4 p.105 |
ex.5 p.105 |
вивчити назви шкільних предметів |
58 |
|
Я – школяр. |
Розповідати про шкільні справи, називати шкільні предмети |
We do sums at Maths. |
Шкільні предмети |
Речення у Present Simple, Past Simple |
ex.2 p.106 |
ex.1 p.106 |
ex.3 p.107 |
ex.4 p.107 |
ex.5 p.107 написати лист |
59 |
|
Шкільні правила. |
Формувати правила поведінки у школі |
I must write the words correctly. |
Noisily quickly correctly to behave
|
Модальні дієслова must(mustn't) |
|
ex.1,2 p.108 |
ex.3 p.108 |
|
ex.5 p.109 створити постер “School rules” |
60 |
|
Контроль читання. |
|
|
|
|
|
|
|
|
ex.4 p.109 |
61 |
|
Контроль письма. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Робочий зошит |
62 |
|
Розпорядок дня. Вчорашні справи. |
Розповідати про свої щоденні справи Розповідати про події які відбувалися у минулому
|
I get up at 8 o'clock. I had a very nice day yesterday. |
To get up to watch TV to have breakfast to do the shopping Повторити ЛО теми |
Речення у Present Simple, Past Simple Речення у Past Simple |
ex.1 p.109
|
ex.1 p.111 |
ex.2, 3 p.110 ex.2b p.112 ex.3, 4 p.113 |
ex.4 p.111
|
ex.5 p.111
|
63 |
|
Контроль говоріння. |
|
|
|
|
|
|
|
|
ex.2a p.112 |
64 |
|
Контроль аудіювання. |
|
|
|
|
|
|
|
|
ex.5 p.113 |
65 |
|
На вихідних. |
Розповідати про події, які відбувалися на вихідних, описувати свої враження |
I got at 8 o'clock yesterday. When did you get up yesterday? |
Повторити ЛО теми |
Речення у Past Simple |
ex.1a p.113 |
ex.3, 4 p.114 |
ex.1b p.114 |
|
ex.5 p.115 скласти речення |
66 |
|
На вихідних. |
Розповідати про події, які відбувалися у минулому |
|
Повторити ЛО теми |
Речення у Present Simple, Past Simple |
ex.2 p.116 |
ex.3 p.114
|
ex.1 p.115 |
ex.4 p.117 |
ex. 5 p.117 |