Розробка уроку на тему Christmas Celebration. Christmas food метою якого є ознайомити учнів із особливостями святкування Різдва у Великобританії. Виховувати толерантне ставлення до культури та традицій країни, мову якої вивчаємо. Розвивати навички усного продукування на основі прослуханого.
Рогальська Л.М. вчитель англійської мови, вчитель І категорії
Заняття №3
Тема: Christmas Celebration. Christmas food.
Мета: Активізувати ЛО по темі та закріпити в УМ ЛО попереднього заняття.
Розвивати навички читання, УМ та аудіювання.
Ознайомити учнів із особливостями святкування Різдва у Великобританії.
Виховувати толерантне ставлення до культури та традицій країни, мову якої вивчаємо.
Обладнання: наочність, малюнки на дошці, аудіо записи, відео.
ХІД ЗАНЯТТЯ
І. Організаційний момент.
1) Оголошення теми та мети заняття.
Teacher: Good morning, children! Today we’ll continue speaking about celebrating Christmas in Britain and its traditions.
ІІ. Мовленнєва зарядка
Mind Map “Christmas”
На дошці намальована схема і учні вписують слова та фрази які пов’язані із Різдвом (закріплення ЛО попереднього заняття)
ІІІ. Введення та застосування ЛО.
Учні дивляться на малюнки на дошці та повторюють за вчителем назви страв, які готують на різдво в Британії: stuffed turkey, mashed potatoes, cranberry sauce, pumpkin pie, plum pudding, and fruitcake, Gingerbread Man, Candy cane.
IV.Гра-вправа «Вгадай слово».
Учні діляться на команди. Викладач зачитує характеристику слова, завдання учнів - вгадати про яке слово йде мова і правильно його вимовити
Pudding is a kind of food that can be either a dessert
Pumpkin pie is a sweet dessert pie with a spiced pumpkin
Mashed potato is a dish prepared by mashing boiled potatoes
A gingerbread man is a biscuit or cookie.
V. Розвиток навичок аудіювання.
Учні прослуховують «Казку про Пряничного Чоловічка» та намагаються зрозуміти з якою казкою рідною мовою вони можуть її порівняти
VI. Фізкультхвилинка.
Прослуховують та виконують пісню «We wish you a Merry Christmas».
VII. Розвиток навичок читання.
Учням роздають листочки, на яких написано рецепт виготовлення Пряничного чоловічка та після цього намагаються виготовити це тісто.
Після цього вчитель роздає учням готових випечених чоловічків і учні розмальовують їх за зразком.
VIII. Розвиток навичок УМ.
Учні переглядають відео The Gingerbread Man без закінчення та у групах по 3-4 учні вигадують своє закінчення.
IX. Підведення підсумків заняття.
Did you like the lesson? Thank you for being active and enthusiastic. I have really
enjoyed working with you. Goodbye!