№ |
Дата |
Тема |
Лексика |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
Читання |
Інтегровані змістові лінії |
Домашнє завдання |
|||||||||||||||
Б |
В Г |
|||||||||||||||||||||||
«Природа і навколишнє середовище» |
||||||||||||||||||||||||
33 (1) |
14.01 |
15.01 |
16.01 |
«Природа і навколишнє середовище» Введення та опрацювання лексики. |
Wet, foggy, frosty, leaves |
Ex. 1, p. 98
|
Ex. 2, 4, p. 98–99 |
|
Ex. 3, 5, p. 98–99 |
Екологічна безпека та сталий розвиток
Розглядає природу як цілісну систему |
Lesson 1, p. 49-50 WB |
|||||||||||||
34 (2) |
18.01 |
16.01 |
17.01 |
Пори року. Виконання лексичних вправ. |
Months, seasons |
Ex. 1, p. 100 |
Ex. 2, 3, p. 101 |
|
Ex. 3, p. 101 |
Les.2, p. 51 WB |
||||||||||||||
35 (3) |
21.01 |
22.01 |
23.01 |
Ось і зима прийшла до нас! Повторення The Past Simple Tense. |
Winter activities
|
Ex. 1, p. 103
|
Ex. 3, 4, p. 104 |
|
Ex. 1, 5, p. 103, 105 |
Les.3, p. 52 WB |
||||||||||||||
36 (4) |
25.01 |
23.01 |
24.01 |
Погода в Англії. Введення ступенів порівняння прикметників. |
Weather words |
Ex. 1, p. 106
|
Ex. 4, p. 108
|
Ex. 3, p. 107
|
Ex. 5, p. 108 |
Les.4, p. 53 WB |
||||||||||||||
37 (5) |
29.01 |
29.01 |
30.01 |
Наша домівка — планета Земля Опрацювання ступенів порівняння прикметників. |
Poles, the Earth, desert, tropical forest |
Ex. 1, 2, p. 109 |
Ex 3, p. 109– 110 |
Ex. 4–6, p. 111 |
|
Les.5, p. 54 WB |
||||||||||||||
38 (6) |
01.02 |
30.01 |
31.01 |
Планета Земля. Опрацювання тексту. Виконання вправ. |
North, top, bottom, ice, camel |
Ex. 1, p. 112
|
Ex. 6, 7, p. 115 |
Ex. 3, 4, p. 113– 114 |
Ex. 2, 4, p. 112, 114 |
Les.6, p.55-56WB |
||||||||||||||
39 (7) |
04.02 |
05.02 |
06.02 |
На фермі. Введення та опрацювання лексики. |
Farm animals |
Ex. 1, p. 116 |
Ex. 2, 3, p. 116– 117 |
Ex. 4, p. 117 |
Ex. 5, p. 118 |
Здоров’я і безпека Оцінює вплив навколишнього середовища на здоров’я людей |
Les.7, p. 57 WB |
|||||||||||||
40 (8) |
08.02 |
06.02 |
07.02 |
Опрацювання тексту “Uncle Fred’s Farm”. Виконання вправ. |
Field, drive a car, fat / thin |
Ex. 1, p. 119 |
Ex. 4, 6, p. 120, 121 |
Ex. 5, p. 121 |
Ex. 2, 5, p. 119– 121 |
Les.8, p. 58 WB |
||||||||||||||
41 (9) |
11.02 |
12.02 |
13.02 |
Цікавий світ тварин. Опрацювання Wh-questions |
Wh-questions |
Ex. 1–2, p. 122 |
Ex. 6, p. 125 |
Ex. 4, 5, p. 124– 125 |
Ex. 3, p. 123 |
Les.9, p. 59-60 WB |
||||||||||||||
42 (10 |
15.02 |
13.02 |
14.02 |
Узагальнення вивченого тематичного матеріалу. |
|
|
Ex. 1, 2, p. 126 |
Ex. 4, p. 127
|
Ex. 3, p. 127 |
|
Les.10, p. 61-62 WB |
|||||||||||||
«Помешкання. Я, моя сім’я і друзі (Місце проживання)» |
|
|
20.02 |
|||||||||||||||||||||
43 (1) |
18.02 |
19.02 |
20.02 |
«Помешкання. Я, моя сім’я і друзі (Місце проживання)» Наша домівка. Введення та опрацювання НЛО. |
Furniture |
Ex. 1, p. 128
|
Ex. 2, p. 128
|
Ex. 5, p. 129 |
Ex. 2, 3, p. 128– 129 |
Громадянська відповідаль-ність
Розпитує про правила поведінки в європейських столицях. Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття. |
Les.1, p. 61-62 WB |
|||||||||||||
44 (2) |
22.02 |
20.02 |
21.02 |
Англійські домівки. Опрацювання тексту. Виконання вправ. |
Upstairs, downstairs |
Ex. 1, 2, p. 130 |
Ex. 3, p. 131 |
|
Ex. 2, 4, p. 130– 131 |
Les.2, p. 65 WB |
||||||||||||||
45 (3) |
25.02 |
26.02 |
27.02 |
Місто, де я живу. Написання адреси. |
Kinds of houses |
Ex. 1, 2, p. 132 |
Ex. 3, 5, p. 133 |
|
Ex. 2, p. 132 |
Les.3, p. 67-68 WB |
||||||||||||||
46 (4) |
01.03 |
27.02 |
28.02 |
Визначні місця Лондона. Опрацювання тексту. |
Bridge, city, town, underground |
Ex. 1, p. 134
|
|
Ex. 3, p. 136 |
Ex. 2, 4, p. 134– 136 |
Les.4, p. 69 WB |
||||||||||||||
47 (5) |
04.03 |
05.03 |
06.03 |
Прогулянка містом. Опрацювання лексики та міні-текстів. |
Supermarket, gallery, circus, theatre, |
Ex. 1, p. 137 |
Ex. 2–4, p. 137– 138 |
|
Ex. 2, p. 137–138, |
Les.5, p. 70-71 WB |
||||||||||||||
48 (6) |
11.03 |
06.03 |
07.03 |
Подорож містом. Опрацювання лексики та прийменників місця |
Kinds of houses |
Ex. 1, 2, p. 139– 140 |
Ex. 4, 5, p. 141– 142 |
Ex. 4, p. 141 |
Ex. 3, p. 140 |
Здоров’я і безпека
Розрізняє |
Les.6, p. 72 WB |
|||||||||||||
49 (7) |
15.03 |
12.03 |
13.03 |
Вулиця, на якій я живу. Розвиток навичок читання. |
Kinds of shops |
Ex. 1, p. 143 |
Ex. 3, 4, p. 144– 145 |
|
Ex. 3, p. 144– 145 |
Les.7, p. 73 WB |
||||||||||||||
50 (8) |
18.03 |
13.03 |
14.03 |
Як зорієнтуватися у незнайомому місті. Розвиток діалогічного мовлення. |
Giving and following instructions |
Ex. 1, 2, p. 146– 147 |
Ex. 2, 3, p. 146– 147 |
|
Ex. 4, p. 148 |
Les.8, p. 74-75 WB |
||||||||||||||
51 (9) |
22.03 |
19.03 |
20.03 |
У подорож із картою. Розвиток навичок аудіювання. |
|
Ex. 1, p. 149 |
Ex. 2, 3, p. 149– 150 |
Ex. 4, p. 151 |
|
Les.9, p. 76 WB |
||||||||||||||
52 (10) |
01.04 |
20.03 |
21.03 |
Узагальнення вивченого тематичного матеріалу. |
|
|
Ex. 1–4, p. 152– 155 |
Ex. 5, p. 155 |
Ex. 3, p. 154 |
Les.10, p. 77-78 WB |
||||||||||||||
53
|
05.04 |
02.04 |
03.04 |
Контрольна робота з теми «Помешкання. Я, моя сім’я і друзі (Місце проживання)» |
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
|
«Подорож» |
|
10.04 |
|||||||||||||||||||||
54 (1) |
08.04 |
03.04 |
04.04 |
10.04 |
Transport |
Ex. 1, p. 156 |
Ex. 6, p. 159 |
Ex. 5, p. 158
|
Ex. 2, 3, p. 157– 158 |
Підприємливість та фінансова грамотність
Порівнює вартість подо-рожі різними видами транспорту |
Les.1, p. 79-80 WB |
|||||||||||||
55 (2) |
12.04 |
09.04 |
10.04 |
На вокзалі. Опрацювання тексту. Виконання вправ. |
Arrive, leave, information desk |
Ex. 1, p. 160 |
Ex. 1, p. 160 |
Ex. 2, 3, 5, 6, p. 160– 162 |
Ex. 2, p. 160– 161 |
Les.2, p. 81 WB |
||||||||||||||
56 (3) |
15.04 |
10.04 |
11.04 |
Чому люди подорожують? Розвиток навичок читання. |
Ticket, passenger, suitcase platform, |
Ex. 1, 2, p. 163 |
Ex. 5, p. 165 |
Ex. 3, 4, p. 164– 165 |
Ex. 2, p. 163 |
Les.3, p. 82 WB |
||||||||||||||
57 |
19.04 |
16.04 |
17.04 |
Контроль навичок аудіювання.
|
|
|
|
|
Екологічна безпека та сталий розвиток Обговорює переваги екологічних видів транспорту |
Повторити слова |
||||||||||||||
58 (4,5) |
22.04 |
17.04 |
18.04 |
Міські види транспорту. На вокзалі. Виконання вправ. |
Luggage, ticket office, timetable board, bus station, tram, airport, underground, trolleybus |
Ex. 1, 2, p. 166 Ex. 1, p. 169 |
Ex. 3, 4, p. 167– 168 |
Ex. 5, p. 168 Ex. 3, p. 170 |
Ex. 2, p. 169 |
Les.4,5, p.83,84 WB |
||||||||||||||
59
|
26.04 |
23.04 |
24.04 |
Контроль навичок читання. |
|
|
|
|
|
Прочитати текст |
||||||||||||||
60 (5) |
03.05 |
24.04 |
25.04 |
В аеропорту. Опрацювання тексту. Виконання вправ. |
Journey, voyage, to board, beforehand, |
Ex. 5, p. 171 |
Ex.6,7, p. 173 |
|
Ex. 5, p. 171 |
Громадянська відповідаль-ність Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття. Планує краєзнавчу подорож. |
Les.5, p. 85 WB |
|||||||||||||
61 |
06.05 |
07.05 |
02.05 |
Введення The Present Perfect Tense. Виконання вправ. |
Irregular verbs |
|
|
|
p. 175, 177 |
Перекласти речення |
||||||||||||||
62 (6) |
10.05 |
08.05 |
08.05 |
Мої враження від подорожі по Лондону. Опрацювання тексту, вправ. |
A tour, a tourist, sight, sightseeing, royal |
Ex. 1, p. 174-175 |
Ex.3, p.176 Ex.4, p. 178 |
|
Ex. 1, p. 174-175 |
Les.6, p. 87 WB |
||||||||||||||
63 |
13.05 |
11.05 |
15.05 |
Контроль навичок письма. |
|
|
|
|
|
Повторити правила |
||||||||||||||
64 |
17.05 |
14.05 |
16.05 |
У Нью Йорку. Ситуативне мовлення по темі. |
The Brooklyn Bridge, skyscraper, The Statue of Liberty |
Ex. 1, p. 179 |
Ex. 5, p. 180 |
|
Ex. 1, 4, 5, p. 179, 180 |
Здоров’я і безпека Пояснює життєво важливу потребу дотримання правил дорожнього руху та аналізує наслідки їх порушення. |
Les.7, p. 88-89 WB |
|||||||||||||
65 |
20.05 |
15.05 |
22.05 |
Контроль навичок говоріння. |
|
|
|
|
|
Повторити слова |
||||||||||||||
66 |
24.05 |
21.05 |
----- |
Опрацювання The Present Perfect Tense. Виконання граматичних вправ. |
Irregular verbs |
Ex. 1, p. 184 |
Ex. 1, 4, p. 184– 185 |
|
Ex. 1, p. 184 |
Les.8,9бб p. 90-91 WB |
||||||||||||||
67 |
------- |
22.05 |
23.05 |
Узагальнення вивченого тематичного матеріалу. |
|
|
Ex. 2, 7–9, p. 186, 189 |
Ex. 6, p. 189 |
Ex. 3, 4, 5, p. 187– 189 |
|
||||||||||||||
Вид контролю |
Заплановано |
Проведено |
Контрольна робота з теми «Помешкання. Я, моя сім’я і друзі (Місце проживання)». |
1 |
|
Ведення зошита |
5 |
|
Контроль навичок письма. |
1 |
|
Контроль навичок читання. |
1 |
|
Контроль навичок говоріння. |
1 |
|
Контроль навичок аудіювання. |
1 |
|
Тема |
Заплановано уроків |
Проведено уроків |
Природа і навколишнє середовище |
10 |
|
Помешкання. Я, моя сім’я і друзі (Місце проживання) |
11 |
|
Подорож |
14 |
|