Календарно-тематичне планування з англійської мови для 1 класу за підручником Г.К. Мітчелл. 2 години на тиждень. Розроблено на основі планування MM Pablications.
№ уроку |
дата |
тематична сфера і ситуація спілкування |
мовленнєві функції |
мовна компетенція |
мовленнєва компетенція |
інтегровані змістові лінії (соціокультурна/ соціолінгвістична компетенція |
|||
лексика |
граматика |
аудіювання/ читання |
письмо / говоріння |
||||||
І семестр. |
|||||||||
Друзі (Friends) |
|||||||||
1 |
|
Module 1 Hello Lesson 1a |
Вітатися та представлятися |
Hello, Goodbye, Hi, Bye
|
I’m + name
|
Слухати нові слова Слухати пісню
|
Вимова нових слів Вказувати правильну відповідь Співати пісню |
Особливості привітання |
|
2 |
|
Module 1 Hello Lesson 1b |
Розрізняти імена героїв книги |
Імена героїв: Betty, Ron |
I’m…What’s your name? My name’s …
|
Слухати нові слова, вказувати правильну відповідь |
Вимова нових слів. Вказувати правильну відповідь Діалогічне мовлення Р – P |
Особливості отримання інформації |
|
3 |
|
Module 1 Hello Lesson 1c |
Розпізнавати числівники від 1 до 5 |
Числівники від 1 до 5 |
Числівники від 1 до 5 |
Слухати нові слова, вказувати правильну відповідь |
Вимова нових слів. Вимова римівки |
Розуміння та виконання інструкцій |
|
4 |
|
Module 1 Hello Let’s play
|
Розуміти та виконувати вказівки |
Рахунок від 1 до 5 |
Числівники від 1 до 5 |
Слухати слова |
Повторювати нові слова Вказувати відповідний малюнок Монологічне мовлення |
Уміння уважно слухати |
|
5 |
|
Module 1 Hello Project |
Розуміти усну мову, відповідно реагувати |
Закріплення лексики
|
Закріплення конструкцій |
Слухати слова, вказувати відповідний малюнок |
Вказувати відповідний малюнок Зробити паперову ляльку Діалогічне мовлення Р – P (гра) |
Активно використовувати мову, що вивчається |
|
6 |
|
REVISION Smart Time 1 |
Рахувати від 1 до 5 |
Числівники від 1 до 5 |
Числівники від 1 до 5 |
Слухати слова |
Обводити відповідний малюнок Діалогічне мовлення Т – P (гра) |
Розуміння значення мови для розширення кругозору. |
|
7 |
|
Module 1 Hello REVISION |
Повторення структур, представлених у розділі |
Повторення лексики |
Повторення граматичних структур |
Слухати і вказувати правильну відповідь |
Діалогічне мовлення Р – P (гра) Діалогічне мовлення Т – P (гра) |
Активно використовувати мову, що вивчається |
|
8 |
|
Module 1 Hello
|
Повторення структур, представлених у розділі
|
Привітання, імена героїв, числівники від 1 до 5
|
I’m + name I’m…What’s your name? My name’s Числівники від 1 до 5 |
Слухати та вказувати відповідний малюнок |
Відмічати правильну відповідь (ТВ р.140) |
Виконання тестових завдань |
|
У школі (At school) |
|||||||||
9 |
|
Module 2 School Lesson 2a
|
Розпізнавати кольори Задавати запитання та давати відповідь про назву кольору |
red, blue, yellow, green |
What colour is it? |
Слухати нові слова Слухати пісню
|
Вимова нових слів. Вказувати правильну відповідь Діалогічне мовлення Т – P Робота в групах: гра Співати пісню |
Уміння уважно слухати |
|
10 |
|
Module 2 School Lesson 2b
|
Називати шкільне приладдя Ставити і відповідати на запитання про шкільне приладдя |
pencil, book, ruler, pen |
What’s this? It’s a… |
Слухати нові слова
|
Вимова нових слів. Вказувати правильну відповідь. Діалогічне мовлення Р – P (гра) |
Називати шкільне приладдя Ставити і відповідати на запитання про шкільне приладдя |
|
11 |
|
Module 2 School Lesson 2 c |
Ставити і відповідати на запитання про шкільне приладдя |
desk, computer, rubber, apple |
What’s that? It’s a/an … |
Слухати нові слова
|
Вимова нових слів. Вибирати правильну відповідь. |
Ставити і відповідати на запитання про шкільне приладдя |
|
12 |
|
Module 2 School Let’s play
|
Запитувати і відповідати на запитання про шкільне приладдя |
pencil, book, ruler, pen desk, computer, rubber, apple
|
Is it a…? Yes, it is. / No, it isn’t |
Слухати слова |
Повторювати слова Вказувати відповідний малюнок Діалогічне мовлення Р – P (гра) |
Запитувати і відповідати на запитання про шкільне приладдя |
|
13 |
|
Module 2 School
|
Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати |
Повторення лексики
|
Повторення конструкцій |
Слухати слова |
Повторювати слова Вказувати відповідний малюнок |
Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати |
|
14 |
|
REVISION Smart World 2 |
Ознайомлення із культурою інших країн |
pencil, book, ruler, pen desk, computer, rubber, apple |
Закріплення вивчених структур |
Слухати пісню |
Розфарбовувати автобус. Співати пісню |
Ознайомлення із культурою інших країн |
|
15 |
|
Module 2 School REVISION |
Повторення структур, представлених у розділі |
Повторення лексики |
Повторення граматичних структур |
Слухати і вказувати правильну відповідь |
Діалогічне мовлення Р – P (гра) Діалогічне мовлення Т – P (гра) |
Активно використовувати мову, що вивчається |
|
16 |
|
Module 2 School
|
Повторення структур, представлених у розділі
|
pencil, book, ruler, pen desk, computer, rubber, apple
|
What colour is it? What’s this? It’s a… What’s that? It’s a/an … Is it a…? Yes, it is. / No, it isn’t |
Слухати та вказувати відповідний малюнок |
Розфарбовувати, відмічати правильну відповідь (ТВ р.141) |
Повторення структур, представлених у розділі
|
|
Сім'я та друзі (Family and Friends) |
|||||||||
17 |
|
Module 3 Family and Friends Lesson 3a |
Називати членів сім’ї |
father, mother, brother, sister |
This is my … |
Слухати нові слова. Слухати пісню
|
Вимова нових слів. Відмічати правильну відповідь Співати пісню Діалогічне мовлення Т – P (гра) |
Повага до родини |
|
18 |
|
Module 3 Family and Friends Lesson 3 b |
Запитувати і відповідати на запитання про належність |
grandfather, grandmother, pony |
Who’s that? It’s my … |
Слухати нові слова
|
Вимова нових слів. Вказувати правильну відповідь. Діалогічне мовлення Р – P (гра) |
Повага до людей старшого віку |
|
19 |
|
Module 3 Family and Friends Lesson 3 c |
Називати домашніх тварин |
cat dog, bird, fish |
This is my … |
Слухати нові слова Слухати монологи
|
Вимова нових слів. Вибирати правильну відповідь. Монологічне мовлення |
Повага до домашніх тварин |
|
20 |
|
Module 3 Family and Friends Let’s play |
Запитувати і відповідати на запитання про членів сім’ї |
father, mother, brother, sister, grandfather, grandmother |
Is that your …? Yes, it is. / No, it isn’t |
Слухати слова |
Повторювати нові слова Вказувати відповідний малюнок Діалогічне мовлення Р – P (гра) |
Уміння уважно слухати |
|
21 |
|
Module 3 Family and Friends |
Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати |
Повторення лексики
|
Повторення конструкцій |
Слухати слова |
Повторювати слова Вказувати відповідний малюнок |
Активно використовувати мову, що вивчається |
|
22 |
|
REVISION Smart Time 3 |
Розрізняти назви тварин та їх дітей |
father, mother, baby |
Закріплення вивчених структур |
Слухати слова |
З’єднувати малюнки, Називати їх Намалювати родину тварин та розказати про них |
Розуміння значення мови для розширення кругозору |
|
23 |
|
Module 3 Family and Friends REVISION |
Повторення структур, представлених у розділі |
Повторення лексики |
Повторення граматичних структур |
Слухати і вказувати правильну відповідь |
Діалогічне мовлення Р – P (гра) Діалогічне мовлення Т – P (гра) |
Активно використовувати мову, що вивчається |
|
24 |
|
Module 3 Family and Friends
|
Повторення структур, представлених у розділі
|
father, mother, brother, sister, grandfather, grandmother, pony, cat dog, bird, fish |
This is my … Who’s that? It’s my …
|
Слухати та вказувати відповідний малюнок |
Нумерувати, відмічати правильну відповідь (ТВ р.142) |
Виконання тестових завдань |
|
Ти і я (You and Me) |
|||||||||
25 |
|
Module 4 You and Me Lesson 4 a
|
Розпізнавати числівники від 6 до 10 |
Числівники від 6 до 10 |
How old are you? I’m / You’re … |
Слухати нові слова. Слухати пісню
|
Вимова нових слів. Відмічати правильну відповідь Співати пісню Діалогічне мовлення Т – P (гра) Групова робота |
Етика спілкування з однолітками |
|
26 |
|
Module 4 You and Me Lesson 4 b
|
Ставити і відповідати на запитання про настрій та стан |
hungry, thirsty, happy, sad |
Are you … ? Yes, I am. / No, I’m not. |
Слухати нові слова
|
Вимова нових слів. Вказувати правильну відповідь. Діалогічне мовлення Р – P (імітувати настрій, стан) |
Уміння уважно слухати співрозмовника |
|
27 |
|
Module 4 You and Me Lesson 4 c
|
Говорити про зовнішність |
big, small, fat, thin |
He’s / She’s / It’s … |
Слухати нові слова Слухати монологи
|
Вимова нових слів. Вибирати правильну відповідь. Намалювати людину/тварину/річ та описати її (монологічне мовлення) |
Формування навичок самооцінки |
|
28 |
|
Module 4 You and Me Let’s play
|
Ставити і відповідати на запитання про настрій та зовнішність |
boy, girl, short, tall |
Is he/she …? Yes, he/she is. / No, he/she isn’t. |
Слухати нові слова |
Повторювати слова Вказувати відповідний малюнок. Вирізати ляльок (с. 89) Діалогічне мовлення Р – P (гра) |
Особливості спілкування під час виконання мовних ігор |
|
29 |
|
Module 4 You and Me
|
Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати |
Повторення лексики
|
Повторення конструкцій |
Слухати слова |
Відмічати або закреслювати варіанти відповідей
|
Активно використовувати мову, що вивчається |
|
30 |
|
REVISION Smart World 4 |
Розрізняти національні костюми різних народів |
big, small, fat, thin, boy, girl, short, tall |
Закріплення вивчених структур |
Слухати слова |
З’єднувати малюнки. Називати їх. |
Повага до традицій інших народів |
|
31 |
|
Module 4 You and Me REVISION |
Повторення структур, представлених у розділі |
Повторення лексики |
Повторення граматичних структур |
Слухати і вказувати правильну відповідь |
Діалогічне мовлення Р – P (гра) Діалогічне мовлення Т – P (гра) |
Активно використовувати мову, що вивчається |
|
32 |
|
Module 4 You and Me
|
Повторення структур, представлених у розділі
|
Числівники від 6 до 10 hungry, thirsty, happy, sad, big, small, fat, thin, boy, girl, short, tall
|
How old are you? I’m / You’re … Are you … ? Yes, I am. / No, I’m not. He’s / She’s / It’s … Is he/she …? Yes, he/she is. / No, he/she isn’t. |
Слухати та вказувати відповідний малюнок |
Відмічати правильну відповідь (ТВ р.143) |
Виконання тестових завдань |
|
ІІ семестр. |
|||||||||
Давай пограємось! (Let’s play!) |
|||||||||
33 |
|
Module 5 Toys and Games Lesson 5 a |
Розуміти та виконувати прості вказівки |
stand up, sit down, clap your hands |
Наказовий спосіб дієслів |
Слухати нові слова. Слухати пісню
|
Вимова нових слів. Відмічати правильну відповідь Співати пісню Діалогічне мовлення Т – P (гра) |
Уміння уважно слухати |
|
34 |
|
Module 5 Toys and Games Lesson 5 b |
Називати іграшки |
bike, kite, plane |
I have got a … |
Слухати нові слова Слухати монологи
|
Вимова нових слів. Вказувати правильну відповідь. Діалогічне мовлення Р – P |
Формування дбайливого ставлення до речей |
|
35 |
|
Module 5 Toys and Games Lesson 5 c |
Говорити про приналежність |
ball, train, robot |
I haven’t got a … |
Слухати нові слова Слухати монологи
|
Вимова нових слів. Вибирати правильну відповідь. |
Етика спілкування з однолітками |
|
36 |
|
Module 5 Toys and Games Let’s play |
Ставити і відповідати на запитання про приналежність |
bike, kite, plane, ball, train, robot
|
Have you got a …? Yes, I have. / No, I haven’t. |
Слухати нові слова |
Повторювати слова Вказувати відповідний малюнок. Вирізати картинки (с. 91) Діалогічне мовлення Р – P (гра) |
Уміння уважно слухати |
|
37 |
|
Module 5 Toys and Games
|
Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати |
Повторення лексики
|
Повторення конструкцій |
Слухати слова |
Вибирати варіанти відповідей
|
Активно використовувати мову, що вивчається |
|
38 |
|
REVISION Smart Time 5 |
Ознайомитись із культурою інших країн |
Назви видів спорту Additional: tennis, swimming, running, basketball |
What’s that? It’s a/an … Is it a…?
|
Слухати слова |
Розфарбувати малюнки. Називати їх. |
Розуміння значення мови для розширення кругозору, міжпредметні зв’язки |
|
39 |
|
Module 5 Toys and Games REVISION |
Повторення структур, представлених у розділі |
Повторення лексики |
Повторення граматичних структур |
Слухати і вказувати правильну відповідь |
Діалогічне мовлення Р – P (гра) Діалогічне мовлення Т – P (гра) |
Активно використовувати мову, що вивчається |
|
40 |
|
Module 5 Toys and Games
|
Повторення структур, представлених у розділі
|
stand up, sit down, clap your hands, bike, kite, plane, ball, train, robot |
Наказовий спосіб дієслів I have got a … I haven’t got a … Have you got a …? Yes, I have. / No, I haven’t. |
Слухати та вказувати відповідний малюнок |
Відмічати правильну відповідь (ТВ р.144) |
Виконання тестових завдань |
|
Частини тіла (My Body) |
|||||||||
41 |
|
Module 6 My Body Lesson 6 a |
Розпізнавати і називати частини обличчя |
ears, eyes, mouth, nose |
Наказовий спосіб дієслів
|
Слухати нові слова. Слухати пісню
|
Вимова нових слів. Відмічати правильну відповідь Співати пісню Діалогічне мовлення Т – P (гра) |
Етика спілкування з однолітками |
|
42 |
|
Module 6 My Body Lesson 6 b |
Розпізнавати і називати частини тіла та описувати зовнішність |
head, arms, legs, hands |
He/She/It has got? |
Слухати нові слова Слухати монологи
|
Вимова нових слів. Вказувати правильну відповідь. Намалювати смішного монстра та описати її (монологічне мовлення) |
Формування навичок самооцінки |
|
43 |
|
Module 6 My Body Lesson 6 c |
Розпізнавати і називати частини тіла та описувати зовнішність Говорити про приналежність |
feet, fingers, toes, teeth |
He/She/It hasn’t got |
Слухати нові слова Слухати монологи
|
Вимова нових слів. Вибирати правильну відповідь. Діалогічне мовлення Р – P (гра) |
Етика спілкування про зовнішність |
|
44 |
|
Module 6 My Body Let’s play
|
Виконувати прості вказівки
|
ears, eyes, mouth, nose, head, arms, legs, hands, feet, fingers, toes, teeth
|
He/She/It has got …? He/She/It hasn’t got …
|
Слухати співрозмовника |
Повторювати слова Вказувати відповідний малюнок. Вгадувати та запитувати співрозмовника Діалогічне мовлення Р – P (гра) |
Уміння уважно слухати |
|
45 |
|
Module 6 My Body
|
Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати |
Повторення лексики
|
Повторення конструкцій |
Слухати слова |
Вибирати правильні варіанти відповідей
|
Активно використовувати мову, що вивчається |
|
46 |
|
REVISION Smart World 6 |
Ознайомлення з тваринним світом інших країн
|
Назви тварин Additional: polar bear, kangaroo, toucan, camel, gorilla |
It’s a … It has got … |
Слухати та вказувати відповідний малюнок |
Розказати, що є на малюнку. Намалювати тварину з іншої країни та розповісти про неї |
Повага до традицій інших народів |
|
47 |
|
Module 6 My Body REVISION |
Повторення структур, представлених у розділі |
Повторення лексики |
Повторення граматичних структур |
Слухати і вказувати правильну відповідь |
Діалогічне мовлення Р – P (гра) Діалогічне мовлення Т – P (гра) |
Активно використовувати мову, що вивчається |
|
48 |
|
Module 6 My Body
|
Повторення структур, представлених у розділі
|
ears, eyes, mouth, nose, head, arms, legs, hands, feet, fingers, toes, teeth |
Наказовий спосіб дієслів He/She/It has got? He/She/It hasn’t got |
Слухати та вказувати відповідний малюнок |
Відмічати правильну відповідь (ТВ р.145) |
Виконання тестових завдань |
|
Їжа (Food) |
|||||||||
49 |
|
Module 7 Food Lesson 7 a |
Розпізнавати і називати фрукти |
bananas, grapes, strawberries, oranges |
I like … |
Слухати нові слова. Слухати пісню
|
Вимова нових слів. Відмічати правильну відповідь Співати пісню Діалогічне мовлення Т – P (гра) |
Формування навичок здорового харчування
|
|
50 |
|
Module 7 Food Lesson 7 b |
Розпізнавати і називати їжу Виражати уподобання |
carrots, rice, eggs, beans |
I like … |
Слухати нові слова Слухати монологи
|
Вимова та правопис нових слів. Вказувати правильну відповідь. Діалогічне мовлення Р – P |
Культура вживання їжі |
|
51 |
|
Module 7 Food Lesson 7 c |
Говорити про уподобання у їжі |
pizza, burger, ice cream, pasta |
I don’t like … |
Слухати нові слова Слухати монологи
|
Вимова та правопис нових слів. Вибирати правильну відповідь. Намалювати улюблену їжу. Розказати про неї Діалогічне мовлення Р – P (гра) |
Етика спілкування з однолітками |
|
52 |
|
Module 7 Food Let’s play
|
Запитувати ввічливо та дякувати |
bananas, grapes, strawberries, oranges, carrots, rice, eggs, beans, pizza, burger, ice cream, pasta |
I like / I don’t like … |
Слухати діалог |
Діалогічне мовлення Р – P (гра) |
Вживання привітань та форм ввічливості |
|
53 |
|
Module 7 Food
|
Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати |
Повторення лексики
|
Повторення конструкцій |
Слухати та вказувати відповідний малюнок |
Вибирати та з’єднувати правильні варіанти відповідей
|
Активно використовувати мову, що вивчається |
|
54 |
|
REVISION Smart Time 7 |
Ознайомлення з видами походження їжі |
Продукти та їх походження Additional: milk, yoghurt, meat, orangesб apples, cheese, cow, tree |
Закріплення вивчених структур |
Слухати монолог |
Повторювати слова. Вибирати та з’єднувати правильні варіанти відповідей
|
Розуміння значення мови для розширення кругозору, міжпредметні зв’язки |
|
55 |
|
Module 7 Food REVISION |
Повторення структур, представлених у розділі |
Повторення лексики |
Повторення граматичних структур |
Слухати і вказувати правильну відповідь |
Діалогічне мовлення Р – P (гра) Діалогічне мовлення Т – P (гра) |
Активно використовувати мову, що вивчається |
|
56 |
|
Module 7 Food
|
Повторення структур, представлених у розділі
|
bananas, grapes, strawberries, oranges, carrots, rice, eggs, beans, pizza, burger, ice cream, pasta |
I like / I don’t like … |
Читати, слухати та вказувати відповідний малюнок |
Відмічати правильну відповідь. Малювати правильну відповідь (ТВ р.146) |
Виконання тестових завдань |
|
Мій будинок (My House) |
|||||||||
57 |
|
Module 8 My House Lesson 8 a
|
Називати кімнати у будинку |
bedroom, kitchen, bathroom, living room |
Where’s the …? In the … |
Слухати нові слова. Слухати монологи Слухати пісню
|
Вимова нових слів. Відмічати правильну відповідь Співати пісню. Вибирати та з’єднувати правильні варіанти відповідей Діалогічне мовлення Р – P (гра) |
Особливості отримання інформації |
|
58 |
|
Module 8 My House Lesson 8 b |
Запитувати і відповідати на запитання про місцезнаходження предметів |
on, under, bad, wardrobe |
Where’s the (ball)? It’s on/under the … |
Слухати нові слова Слухати діалог та монолог
|
Вимова нових слів. Вказувати правильну відповідь. Діалогічне мовлення Р – P (гра) |
Сприйнятливість до мови та її використання
|
|
59 |
|
Module 8 My House Lesson 8 c |
Розпізнавати і називати предмети одягу |
in, table, shoes, shirt |
Where is/are the …? It’s/They’re on /in/under the … |
Слухати нові слова Слухати монологи
|
Вимова нових слів. Вибирати правильну відповідь. Діалогічне мовлення Р – P |
Етика спілкування про зовнішній вигляд |
|
60 |
|
Module 8 My House Let’s play
|
Описувати зовнішній вигляд |
bedroom, kitchen, bathroom, living room, on, under, bad, wardrobe, in, table, shoes, shirt |
His/Her … is/are … |
Слухати слова |
Повторювати слова Вказувати відповідний малюнок. Вирізати картинки (с. 95) Діалогічне мовлення Р – P (гра) |
Вміння висловлювати дружні почуття |
|
61 |
|
Module 8 My House REVISION |
Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати |
Повторення лексики
|
Повторення конструкцій |
Слухати слова |
Повторювати слова. Діалогічне мовлення Р – P
|
Активно використовувати мову, що вивчається |
|
62 |
|
REVISION Smart World 8 |
Опис прапорів та культурних пам’яток США, Франції та Великобританії |
Країни та видатні місця Additional: Statue of Liberty, Big Ben, Eiffel Tower, the USA, France, the UK |
Закріплення вивчених структур |
Слухати назви країн та культурних пам’яток |
Повторювати назви країн та культурних пам’яток. Вибирати та з’єднувати правильні варіанти відповідей
|
Повага до традицій інших народів |
|
63 |
|
Module 8 My House REVISION |
Повторення структур, представлених у розділі |
Повторення лексики |
Повторення граматичних структур |
Слухати і вказувати правильну відповідь |
Діалогічне мовлення Р – P (гра) Діалогічне мовлення Т – P (гра) |
Активно використовувати мову, що вивчається |
|
64 |
|
Module 8 My House
|
Повторення структур, представлених у розділі
|
Предмети одягу. Будинок та умеблювання |
Where’s the …? In the … It’s on/under the … His/Her … is/are … |
Слухати та вказувати відповідний малюнок |
Відмічати правильну відповідь. Поєднувати малюнки (ТВ р.147) |
Виконання тестових завдань |
|
65 |
|
REVISION |
|
Повторення лексики
|
Повторення вивчених граматичних конструкцій |
Слухати та вказувати відповідний малюнок |
Відмічати правильну відповідь. Поєднувати малюнки (ТВ р.148-149) |
Використання мовної і комунікативної компетенції під час виконання письмових завдань |
|
66 |
|
REVISION Hello. School |
Повторення структур, представлених у розділі |
Повторення лексики |
Повторення граматичних структур |
Слухати і вказувати правильну відповідь |
Діалогічне мовлення Р – P (гра) Діалогічне мовлення Т – P (гра) |
Активно використовувати мову, що вивчається |
|
67 |
|
REVISION Family and Friends. You and Me |
Повторення структур, представлених у розділі |
Повторення лексики |
Повторення граматичних структур |
Слухати і вказувати правильну відповідь |
Діалогічне мовлення Р – P (гра) Діалогічне мовлення Т – P (гра) |
Активно використовувати мову, що вивчається |
|
68 |
|
REVISION Toys and Games. My Body |
Повторення структур, представлених у розділі |
Повторення лексики |
Повторення граматичних структур |
Слухати і вказувати правильну відповідь |
Діалогічне мовлення Р – P (гра) Діалогічне мовлення Т – P (гра) |
Активно використовувати мову, що вивчається |
|
69 |
|
REVISION Food. My House |
Повторення структур, представлених у розділі |
Повторення лексики |
Повторення граматичних структур |
Слухати і вказувати правильну відповідь |
Діалогічне мовлення Р – P (гра) Діалогічне мовлення Т – P (гра) |
Активно використовувати мову, що вивчається |
|
70 |
|
REVISION |
Повторення структур, представлених у розділі |
Повторення лексики |
Повторення граматичних структур |
Слухати і вказувати правильну відповідь |
Діалогічне мовлення Р – P (гра) Діалогічне мовлення Т – P (гра) |
Активно використовувати мову, що вивчається |
|