Календарно-тематичне планування з англійської мови для 1 класу за підручником Г.К. Мітчелл

Про матеріал

Календарно-тематичне планування з англійської мови для 1 класу за підручником Г.К. Мітчелл. 2 години на тиждень. Розроблено на основі планування MM Pablications.


Перегляд файлу

уроку

дата

тематична сфера

і ситуація спілкування

мовленнєві

функції

мовна компетенція

мовленнєва компетенція

інтегровані змістові лінії

(соціокультурна/    соціолінгвістична

компетенція

лексика

граматика

аудіювання/ читання

письмо / говоріння

І семестр.

Друзі (Friends)

1

 

Module 1

Hello

Lesson 1a

Вітатися та представлятися

Hello, Goodbye, Hi, Bye

 

I’m + name

 

Слухати нові слова

Слухати пісню

 

Вимова нових слів

Вказувати правильну відповідь

Співати пісню

Особливості привітання

2

 

Module 1

Hello

Lesson 1b

Розрізняти імена героїв книги

Імена героїв:  Betty, Ron

I’m…Whats your name? My name’s …

 

Слухати нові слова,

вказувати правильну відповідь

Вимова нових слів. Вказувати правильну відповідь

Діалогічне мовлення Р – P

Особливості отримання інформації

3

 

Module 1

Hello

Lesson 1c

Розпізнавати числівники від 1 до 5

Числівники від 1 до 5

Числівники від 1 до 5

Слухати нові слова,

вказувати правильну відповідь

Вимова нових слів.

Вимова римівки

Розуміння та виконання інструкцій

4

 

Module 1

Hello

Let’s play

 

Розуміти та виконувати вказівки

Рахунок від 1 до 5

Числівники від 1 до 5

Слухати слова

Повторювати нові слова

Вказувати відповідний малюнок

Монологічне мовлення

Уміння уважно слухати

5

 

Module 1

Hello

Project

Розуміти усну мову, відповідно реагувати

Закріплення лексики

 

Закріплення конструкцій

Слухати слова, вказувати відповідний малюнок

Вказувати відповідний малюнок

Зробити паперову ляльку

Діалогічне мовлення Р – P (гра)

Активно використовувати мову, що вивчається

6

 

REVISION

Smart Time 1

Рахувати від 1 до 5

Числівники від 1 до 5

Числівники від 1 до 5

Слухати слова

Обводити відповідний малюнок

Діалогічне мовлення Т – P (гра)

Розуміння значення мови для розширення кругозору.

7

 

Module 1

Hello

REVISION

Повторення структур, представлених у розділі

Повторення лексики

Повторення граматичних структур

Слухати  і вказувати правильну відповідь

Діалогічне мовлення Р – P (гра)

Діалогічне мовлення Т – P (гра)

Активно використовувати мову, що вивчається

8

 

Module 1

Hello

 

Повторення структур, представлених у розділі

 

Привітання, імена героїв, числівники від 1 до 5

 

I’m + name

I’m…What’s your name? My name’s

Числівники від 1 до 5

Слухати  та вказувати відповідний малюнок

Відмічати правильну відповідь

(ТВ р.140)

Виконання тестових завдань

У школі (At school)

9

 

Module 2

School

Lesson 2a

 

Розпізнавати кольори

Задавати запитання та давати відповідь про назву кольору

red, blue, yellow, green

What colour is it?

Слухати нові слова

Слухати пісню

 

Вимова нових слів. Вказувати правильну відповідь Діалогічне мовлення Т – P

Робота в групах: гра

Співати пісню

Уміння уважно слухати

10

 

Module 2

School

Lesson 2b

 

Називати шкільне приладдя Ставити і відповідати на запитання про шкільне приладдя

pencil, book, ruler, pen

What’s this? It’s a…

Слухати нові слова

 

Вимова нових слів. Вказувати правильну відповідь. Діалогічне мовлення Р – P (гра)

Називати шкільне приладдя Ставити і відповідати на запитання про шкільне приладдя

11

 

Module 2

School

Lesson 2 c

Ставити і відповідати на запитання про шкільне приладдя

desk, computer, rubber, apple

What’s that? It’s a/an

Слухати нові слова

 

Вимова нових слів. Вибирати правильну відповідь.

Ставити і відповідати на запитання про шкільне приладдя

12

 

Module 2

School

Let’s play

 

Запитувати і відповідати на запитання про шкільне приладдя

pencil, book, ruler, pen

desk, computer, rubber, apple

 

Is it a…?

Yes, it is. / No, it isn’t

Слухати слова

Повторювати слова

Вказувати відповідний малюнок

Діалогічне мовлення Р – P (гра)

Запитувати і відповідати на запитання про шкільне приладдя

13

 

Module 2

School

 

Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати

Повторення лексики

 

Повторення конструкцій

Слухати слова

Повторювати слова

Вказувати відповідний малюнок

Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати

14

 

REVISION

Smart World 2

Ознайомлення із культурою інших країн

pencil, book, ruler, pen

desk, computer, rubber, apple

Закріплення вивчених структур

Слухати пісню

Розфарбовувати автобус. Співати пісню

Ознайомлення із культурою інших країн

15

 

Module 2

School

REVISION

Повторення структур, представлених у розділі

Повторення лексики

Повторення граматичних структур

Слухати  і вказувати правильну відповідь

Діалогічне мовлення Р – P (гра)

Діалогічне мовлення Т – P (гра)

Активно використовувати мову, що вивчається

16

 

Module 2

School

 

Повторення структур, представлених у розділі

 

pencil, book, ruler, pen

desk, computer, rubber, apple

 

What colour is it?

What’s this? It’s a…

What’s that? It’s a/an … Is it a…?

Yes, it is. / No, it isn’t

Слухати  та вказувати відповідний малюнок

Розфарбовувати,  відмічати правильну відповідь

(ТВ р.141)

Повторення структур, представлених у розділі

 

Сім'я та друзі (Family and Friends)

17

 

Module 3

Family and Friends

Lesson 3a

Називати членів сімї

father, mother, brother, sister

This is my …

Слухати нові слова.

Слухати пісню

 

Вимова нових слів. Відмічати правильну відповідь

Співати пісню Діалогічне мовлення Т – P (гра)

Повага до родини

18

 

Module 3

Family and Friends

Lesson 3 b

Запитувати і відповідати на запитання про належність

grandfather, grandmother, pony

Who’s that? It’s my …

Слухати нові слова

 

Вимова нових слів. Вказувати правильну відповідь. Діалогічне мовлення Р – P (гра)

Повага до людей старшого віку

19

 

Module 3

Family and Friends

Lesson 3 c

Називати домашніх тварин

cat dog, bird, fish

This is my …

Слухати нові слова

Слухати монологи

 

Вимова нових слів. Вибирати правильну відповідь.

Монологічне мовлення

Повага до домашніх тварин

20

 

Module 3

Family and Friends

Let’s play

Запитувати і відповідати на запитання про членів сімї

father, mother, brother, sister, grandfather, grandmother

Is that your …?

Yes, it is. / No, it isn’t

Слухати слова

Повторювати нові слова

Вказувати відповідний малюнок

Діалогічне мовлення Р – P (гра)

Уміння уважно слухати

21

 

Module 3

Family and Friends

Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати

Повторення лексики

 

Повторення конструкцій

Слухати слова

Повторювати слова

Вказувати відповідний малюнок

Активно використовувати мову, що вивчається

22

 

REVISION

Smart Time 3

Розрізняти назви тварин та їх дітей

father, mother, baby

Закріплення вивчених структур

Слухати слова

З’єднувати малюнки, Називати їх

Намалювати родину тварин та розказати про них

Розуміння значення мови для розширення кругозору

23

 

Module 3

Family and Friends

REVISION

Повторення структур, представлених у розділі

Повторення лексики

Повторення граматичних структур

Слухати  і вказувати правильну відповідь

Діалогічне мовлення Р – P (гра)

Діалогічне мовлення Т – P (гра)

Активно використовувати мову, що вивчається

24

 

Module 3

Family and Friends

 

Повторення структур, представлених у розділі

 

father, mother, brother, sister, grandfather, grandmother, pony, cat dog, bird, fish

This is my …

Who’s that? It’s my …

 

Слухати  та вказувати відповідний малюнок

Нумерувати, відмічати правильну відповідь

(ТВ р.142)

Виконання тестових завдань

Ти і я (You and Me)

25

 

Module 4

You and Me

Lesson 4 a

 

Розпізнавати числівники від 6 до 10

Числівники від 6 до 10

How old are you?

I’m / You’re …

Слухати нові слова.

Слухати пісню

 

Вимова нових слів. Відмічати правильну відповідь

Співати пісню Діалогічне мовлення Т – P (гра)

Групова робота

Етика спілкування з однолітками

26

 

Module 4

You and Me

Lesson 4 b

 

Ставити і відповідати на запитання про настрій та стан

hungry, thirsty, happy, sad

Are you … ?

Yes, I am. / No, I’m not.

Слухати нові слова

 

Вимова нових слів. Вказувати правильну відповідь. Діалогічне мовлення Р – P (імітувати настрій, стан)

Уміння уважно слухати співрозмовника

27

 

Module 4

You and Me

Lesson 4 c

 

Говорити про зовнішність

big, small, fat, thin

He’s / She’s / It’s …

Слухати нові слова

Слухати монологи

 

Вимова нових слів. Вибирати правильну відповідь. Намалювати людину/тварину/річ та описати її (монологічне мовлення)

Формування навичок самооцінки

28

 

Module 4

You and Me

Let’s play

 

Ставити і відповідати на запитання про настрій та

зовнішність

boy, girl, short, tall

Is he/she …?

Yes, he/she is. / No, he/she isn’t.

Слухати нові слова

Повторювати слова

Вказувати відповідний малюнок. Вирізати ляльок (с. 89)

Діалогічне мовлення Р – P (гра)

Особливості спілкування під час виконання мовних ігор

29

 

Module 4

You and Me

 

Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати

Повторення лексики

 

Повторення конструкцій

Слухати слова

Відмічати або закреслювати варіанти відповідей

 

Активно використовувати мову, що вивчається

30

 

REVISION

Smart World 4

Розрізняти національні костюми різних народів

big, small, fat, thin, boy, girl, short, tall

Закріплення вивчених структур

Слухати слова

З’єднувати малюнки. Називати їх.

Повага до традицій інших народів

31

 

Module 4

You and Me

REVISION

Повторення структур, представлених у розділі

Повторення лексики

Повторення граматичних структур

Слухати  і вказувати правильну відповідь

Діалогічне мовлення Р – P (гра)

Діалогічне мовлення Т – P (гра)

Активно використовувати мову, що вивчається

32

 

Module 4

You and Me

 

Повторення структур, представлених у розділі

 

Числівники від 6 до 10

hungry, thirsty, happy, sad, big, small, fat, thin, boy, girl, short, tall

 

How old are you?

I’m / You’re …

Are you … ?

Yes, I am. / No, I’m not. He’s / She’s / It’s … Is he/she …?

Yes, he/she is. / No, he/she isn’t.

Слухати  та вказувати відповідний малюнок

Відмічати правильну відповідь

(ТВ р.143)

Виконання тестових завдань

ІІ семестр.

Давай пограємось! (Let’s play!)

33

 

Module 5

Toys and Games

Lesson 5 a

Розуміти та виконувати прості вказівки

stand up, sit down, clap your hands

Наказовий спосіб дієслів

Слухати нові слова.

Слухати пісню

 

Вимова нових слів. Відмічати правильну відповідь

Співати пісню Діалогічне мовлення Т – P (гра)

Уміння уважно слухати

34

 

Module 5

Toys and Games

Lesson 5 b

Називати іграшки

bike, kite, plane

I have got a …

Слухати нові слова

Слухати монологи

 

Вимова нових слів. Вказувати правильну відповідь. Діалогічне мовлення Р – P

Формування дбайливого ставлення до речей

35

 

Module 5

Toys and Games

Lesson 5 c

Говорити про приналежність

ball, train, robot

I haven’t got a …

Слухати нові слова

Слухати монологи

 

Вимова нових слів. Вибирати правильну відповідь.

Етика спілкування з однолітками

36

 

Module 5

Toys and Games

Let’s play

Ставити і відповідати на запитання про приналежність

bike, kite, plane,

ball, train, robot

 

Have you got a …?

Yes, I have. / No, I haven’t.

Слухати нові слова

Повторювати слова

Вказувати відповідний малюнок. Вирізати картинки (с. 91)

Діалогічне мовлення Р – P (гра)

Уміння уважно слухати

37

 

Module 5

Toys and Games

 

Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати

Повторення лексики

 

Повторення конструкцій

Слухати слова

Вибирати варіанти відповідей

 

Активно використовувати мову, що вивчається

38

 

REVISION

Smart Time 5

Ознайомитись із культурою інших країн

Назви видів спорту

Additional: tennis, swimming, running, basketball

What’s that? It’s a/an …

Is it a…?

 

Слухати слова

Розфарбувати малюнки. Називати їх.

Розуміння значення мови для розширення кругозору, міжпредметні зв’язки

39

 

Module 5

Toys and Games

REVISION

Повторення структур, представлених у розділі

Повторення лексики

Повторення граматичних структур

Слухати  і вказувати правильну відповідь

Діалогічне мовлення Р – P (гра)

Діалогічне мовлення Т – P (гра)

Активно використовувати мову, що вивчається

40

 

Module 5

Toys and Games

 

Повторення структур, представлених у розділі

 

stand up, sit down, clap your hands, bike, kite, plane, ball, train, robot

Наказовий спосіб дієслів

I have got a …

I haven’t got a …

Have you got a …?

Yes, I have. / No, I haven’t.

Слухати  та вказувати відповідний малюнок

Відмічати правильну відповідь

(ТВ р.144)

Виконання тестових завдань

Частини тіла (My Body)

41

 

Module 6

My Body

Lesson 6 a

Розпізнавати і називати частини обличчя

ears, eyes, mouth, nose

Наказовий спосіб дієслів

 

Слухати нові слова.

Слухати пісню

 

Вимова нових слів. Відмічати правильну відповідь

Співати пісню Діалогічне мовлення Т – P (гра)

Етика спілкування з однолітками

42

 

Module 6

My Body

Lesson 6 b

Розпізнавати і називати частини тіла та описувати зовнішність

head, arms, legs, hands

He/She/It has got?

Слухати нові слова

Слухати монологи

 

Вимова нових слів. Вказувати правильну відповідь. Намалювати смішного монстра та описати її (монологічне мовлення)

Формування навичок самооцінки

43

 

Module 6

My Body

Lesson 6 c

Розпізнавати і називати частини тіла та описувати зовнішність

Говорити про приналежність

feet, fingers, toes, teeth

He/She/It hasn’t got

Слухати нові слова

Слухати монологи

 

Вимова нових слів. Вибирати правильну відповідь. Діалогічне мовлення Р – P (гра)

Етика спілкування про зовнішність

44

 

Module 6

My Body

Let’s play

 

Виконувати прості вказівки

 

ears, eyes, mouth, nose, head, arms, legs, hands, feet, fingers, toes, teeth

 

He/She/It has got …?

He/She/It hasn’t got …

 

Слухати співрозмовника

Повторювати слова

Вказувати відповідний малюнок. Вгадувати та запитувати співрозмовника

Діалогічне мовлення Р – P (гра)

Уміння уважно слухати

45

 

Module 6

My Body

 

 

Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати

Повторення лексики

 

Повторення конструкцій

Слухати слова

Вибирати правильні варіанти відповідей

 

Активно використовувати мову, що вивчається

46

 

REVISION

Smart World 6

Ознайомлення з тваринним світом інших країн

 

Назви тварин

Additional: polar bear, kangaroo, toucan, camel, gorilla

It’s a …

It has got …

Слухати та вказувати відповідний малюнок

Розказати, що є на малюнку. Намалювати тварину з іншої країни та розповісти про неї

Повага до традицій інших народів

47

 

Module 6

My Body

REVISION

Повторення структур, представлених у розділі

Повторення лексики

Повторення граматичних структур

Слухати  і вказувати правильну відповідь

Діалогічне мовлення Р – P (гра)

Діалогічне мовлення Т – P (гра)

Активно використовувати мову, що вивчається

48

 

Module 6

My Body

 

Повторення структур, представлених у розділі

 

ears, eyes, mouth, nose, head, arms, legs, hands, feet, fingers, toes, teeth

Наказовий спосіб дієслів

He/She/It has got?

He/She/It hasn’t got

Слухати  та вказувати відповідний малюнок

Відмічати правильну відповідь

(ТВ р.145)

Виконання тестових завдань

Їжа (Food)

49

 

Module 7

Food

Lesson 7 a

Розпізнавати і називати фрукти

bananas, grapes, strawberries, oranges

I like …

Слухати нові слова.

Слухати пісню

 

Вимова нових слів. Відмічати правильну відповідь

Співати пісню Діалогічне мовлення Т – P (гра)

Формування навичок здорового харчування

 

50

 

Module 7

Food

Lesson 7 b

Розпізнавати і називати їжу

Виражати уподобання

carrots, rice, eggs, beans

I like …

Слухати нові слова

Слухати монологи

 

Вимова та правопис нових слів. Вказувати правильну відповідь. Діалогічне мовлення Р – P

Культура вживання їжі

51

 

Module 7

Food

Lesson 7 c

Говорити про уподобання у їжі

pizza, burger, ice cream, pasta

I  don’t like …

Слухати нові слова

Слухати монологи

 

Вимова та правопис нових слів. Вибирати правильну відповідь. Намалювати улюблену їжу. Розказати про неї Діалогічне мовлення Р – P (гра)

Етика спілкування з однолітками

52

 

Module 7

Food

Let’s play

 

 

Запитувати ввічливо та дякувати

bananas, grapes, strawberries, oranges, carrots, rice, eggs, beans, pizza, burger, ice cream, pasta

I  like / I  don’t like …

Слухати діалог

Діалогічне мовлення Р – P (гра)

Вживання привітань та форм ввічливості

53

 

Module 7

Food

 

Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати

Повторення лексики

 

Повторення конструкцій

Слухати та вказувати відповідний малюнок

Вибирати та з’єднувати правильні варіанти відповідей

 

Активно використовувати мову, що вивчається

54

 

REVISION

Smart Time 7

Ознайомлення з видами походження їжі

Продукти та їх походження

Additional: milk, yoghurt, meat, orangesб apples, cheese, cow, tree

Закріплення вивчених структур

Слухати монолог

Повторювати слова. Вибирати та з’єднувати правильні варіанти відповідей

 

Розуміння значення мови для розширення кругозору, міжпредметні зв’язки

55

 

Module 7

Food

REVISION

Повторення структур, представлених у розділі

Повторення лексики

Повторення граматичних структур

Слухати  і вказувати правильну відповідь

Діалогічне мовлення Р – P (гра)

Діалогічне мовлення Т – P (гра)

Активно використовувати мову, що вивчається

56

 

Module 7

Food

 

Повторення структур, представлених у розділі

 

bananas, grapes, strawberries, oranges, carrots, rice, eggs, beans, pizza, burger, ice cream, pasta

I  like / I  don’t like …

Читати, слухати  та вказувати відповідний малюнок

Відмічати правильну відповідь. Малювати правильну відповідь

(ТВ р.146)

Виконання тестових завдань

Мій будинок (My House)

57

 

Module 8

My House

Lesson 8 a

 

Називати кімнати у будинку

bedroom, kitchen, bathroom, living room

Where’s the …? In the …

Слухати нові слова. Слухати монологи

Слухати пісню

 

Вимова нових слів. Відмічати правильну відповідь

Співати пісню. Вибирати та з’єднувати правильні варіанти відповідей

 Діалогічне мовлення Р – P (гра)

Особливості отримання інформації

58

 

Module 8

My House

Lesson 8 b

Запитувати і відповідати на запитання про місцезнаходження предметів

on, under, bad, wardrobe

Where’s the (ball)? It’s on/under the …

Слухати нові слова

Слухати діалог та монолог

 

Вимова  нових слів. Вказувати правильну відповідь. Діалогічне мовлення Р – P (гра)

Сприйнятливість до мови та її використання

 

59

 

Module 8

My House

Lesson 8 c

Розпізнавати і називати предмети одягу

in, table, shoes, shirt

Where is/are the …?

It’s/They’re on /in/under the …

Слухати нові слова

Слухати монологи

 

Вимова нових слів. Вибирати правильну відповідь. Діалогічне мовлення Р – P

Етика спілкування про зовнішній вигляд

60

 

Module 8

My House

Let’s play

 

Описувати зовнішній вигляд

bedroom, kitchen, bathroom, living room, on, under, bad, wardrobe, in, table, shoes, shirt

His/Her … is/are …

Слухати слова

Повторювати слова

Вказувати відповідний малюнок. Вирізати картинки (с. 95)

Діалогічне мовлення Р – P (гра)

Вміння висловлювати дружні почуття

61

 

Module 8

My House

REVISION

Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати

Повторення лексики

 

Повторення конструкцій

Слухати слова

Повторювати слова. Діалогічне мовлення Р – P

 

Активно використовувати мову, що вивчається

62

 

REVISION

Smart World 8

Опис прапорів та культурних пам’яток США, Франції та Великобританії

Країни та видатні місця

Additional: Statue of Liberty, Big Ben, Eiffel Tower, the USA, France, the UK

Закріплення вивчених структур

Слухати назви країн та культурних пам’яток

Повторювати назви країн та культурних пам’яток. Вибирати та з’єднувати правильні варіанти відповідей

 

Повага до традицій інших народів

63

 

Module 8

My House

REVISION

Повторення структур, представлених у розділі

Повторення лексики

Повторення граматичних структур

Слухати  і вказувати правильну відповідь

Діалогічне мовлення Р – P (гра)

Діалогічне мовлення Т – P (гра)

Активно використовувати мову, що вивчається

64

 

Module 8

My House

 

Повторення структур, представлених у розділі

 

Предмети одягу. Будинок та умеблювання

Where’s the …? In the … It’s on/under the …

His/Her … is/are …

Слухати  та вказувати відповідний малюнок

Відмічати правильну відповідь. Поєднувати малюнки

(ТВ р.147)

Виконання тестових завдань

65

 

REVISION

 

Повторення лексики

 

Повторення вивчених граматичних конструкцій

Слухати  та вказувати відповідний малюнок

Відмічати правильну відповідь. Поєднувати малюнки

(ТВ р.148-149)

Використання мовної і комунікативної компетенції під час виконання письмових завдань

66

 

REVISION Hello. School

Повторення структур, представлених у розділі

Повторення лексики

Повторення граматичних структур

Слухати  і вказувати правильну відповідь

Діалогічне мовлення Р – P (гра)

Діалогічне мовлення Т – P (гра)

Активно використовувати мову, що вивчається

67

 

REVISION Family and Friends. You and Me

Повторення структур, представлених у розділі

Повторення лексики

Повторення граматичних структур

Слухати  і вказувати правильну відповідь

Діалогічне мовлення Р – P (гра)

Діалогічне мовлення Т – P (гра)

Активно використовувати мову, що вивчається

68

 

REVISION

Toys and Games. My Body

Повторення структур, представлених у розділі

Повторення лексики

Повторення граматичних структур

Слухати  і вказувати правильну відповідь

Діалогічне мовлення Р – P (гра)

Діалогічне мовлення Т – P (гра)

Активно використовувати мову, що вивчається

69

 

REVISION

Food. My House

Повторення структур, представлених у розділі

Повторення лексики

Повторення граматичних структур

Слухати  і вказувати правильну відповідь

Діалогічне мовлення Р – P (гра)

Діалогічне мовлення Т – P (гра)

Активно використовувати мову, що вивчається

70

 

REVISION

Повторення структур, представлених у розділі

Повторення лексики

Повторення граматичних структур

Слухати  і вказувати правильну відповідь

Діалогічне мовлення Р – P (гра)

Діалогічне мовлення Т – P (гра)

Активно використовувати мову, що вивчається

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Сергеева Лилия
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Одиниця Інна Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3.  Mila
    Дуже Вам вдячна!Ніде не могла знайти календарне планування!Цікаво, чи у вашому класі вже є нові підручники цього автора?Бо в нашій школі обіцяють їх лише після осінніх канікул.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 1 клас, Планування
НУШ
Додано
9 вересня 2018
Переглядів
26490
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку