28 серпня о 18:00Вебінар: Методи і прийоми корекційної педагогіки, які можна використати на будь-якому уроці

Календарно-тематичне планування для 1 класу за підручником Худик зі змістовими лініями

Про матеріал

КТП складено у відповідності вимогам МОН. За новою програмою для НУШ. Зі змістовими лініями. До підручника Худик "English with Sally" .Автор Швага Марина Максимівна.

Перегляд файлу

№ п.п.

Дата

 

Тема уроку

 

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика    

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Інтегровані змістові лінії

Очікувані

результати

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

 

 

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність

Привіт!

 

1

 

 

 

Введення.

Ознайомлення з підручником.

Починаємо навчання.

 

 Hi! Hello!

Good morning!

What’s your name?

My name is..

 

Ініціативність і підприємливість

 

 

+

 

 

Вміє працювати в групах та вітатися.

 

 

2

 

Привітання. Розвиток навичок говоріння.

 

 

Впр.1.2,3,

Стр. 6-7

Hi! Hello!

Good morning!

 

 

Ініціативність і підприємливість

 

 

+

 

 

Вміє працювати в групах

 

 

3

 

 

 

 

Привіт Саллі.

Розвиток навичок говоріння.

Впр.1.2,3,4

Стр. 8-9

Hi! Hello!

Good morning!

What’s your name?

 

Ініціативність і підприємливість

 

 

 

+

 

 

Вміє називати своє імя.

 

 

4

 

Вітання. Повторення та закріплення.

Стор.4-9

 

 

Ініціативність і підприємливість

 

 

 

 

 

+

 

 

Вміє втатися.

 

№ п.п.

Дата

 

Тема уроку

 

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика    

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Інтегровані змістові лінії

Очікувані

результати

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

 

 

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність

 

5

 

Вітння та прощання.

Впр.1, 2,3,4,

Стор.10-11

 

Ініціативність і підприємливість

 

 

 

+

 

 

Вміти вітатися та прощатися.

 

Я можу.

 

6

 

 

 

 

Я можу.

Стор.12-13

 

Особові займен-ники. Модальне дієслова. Дієслова.

Ініціативність і підприємливість

 

 

 

+

 

 

Вміти розповідати про те що ти вмієш робити.

 

 

7

 

Ти можеш стрибати?

Впр.1, 2, 3,

ст.13-15

 

Ініціативність і підприємливість

 

 

 

+

 

 

Вміти розповідати про те що ти вмієш робити.

 

 

8

 

Що я вмію.

Впр.1,2,3,4,

Ст..16-18

Yes, сan.

No, I can not.

Ініціативність і підприєм-ливість

 

 

 

 

+

 

 

Вміти розповідати про те що ти вмієш робити.

 

 

9

 

Я можу.

Повторення та закріплення.

 

Yes, сan.

No, I can not.

Ініціативність і підприєм-ливість

 

 

 

+

 

 

Вміти розповідати про те що ти вмієш робити.

 

 

 

 

 

 

№ п.п.

Дата

 

Тема уроку

 

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика    

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Інтегровані змістові лінії

Очікувані

результати

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

 

 

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність

Кольори. Числівники.

 

10

 

 

 

Числівники.

 Стор.18-19

 

Ініціативність і підприємливість

 

 

+

 

 

Вміти рахувати в межах 10.

 

 

11

 

Кольори.

Впр.1.2,3,4,5

Стр. 20-21

 

 

Ініціативність і підприємливість

 

 

+

 

 

Вміти розрізняти кольори та називати їх англ.мовою.

 

 

12

 

 

 

 

Кольори.

Впр.1.2,3,

Стор.22-23

 

 

Ініціативність і підприємливість

 

 

 

+

 

 

Вміти розрізняти кольори та називати їх англ.мовою.

 

 

13

 

Кольори та числівники.

Впр.1,2,3,4.

Стор.24-25

Літерu Aa, Bb,

 

Ініціативність і підприємливість

 

 

 

+

 

 

Вміти рахувати в межах 10 та

розрізняти кольори та називати їх англ.мовою.

 

 

 

 

№ п.п.

Дата

 

Тема уроку

 

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика    

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Інтегровані змістові лінії

Очікувані

результати

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

 

 

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність

 

14

 

Числівники.

Впр.1.2,3,4

Стор.26-27

Літери: Cc, Dd.

 

Ініціативність і підприємливість

 

 

+

 

 

Вміє працювати в групах

 

 

15

 

Числівники.

Впр.1,2,3,4,

Стор.28-29 Літери: Ee, Ff.

 

Ініціативність і підприємливість

 

 

 

+

 

 

Вміє рахувати в межах 10.

 

 

 

 

 

16

 

Кольори та числівники.

Повторення та закріплення.

 

 

Ініціативність і підприємливість

 

 

 

+

 

 

Вміє рахувати в межах 10.

 

 

 

 

 

Дні тижня.

 

17

 

Дні тижня.

Стор.30-31

 

Ініціативність і підприємливість

 

 

 

+

 

 

Знати дні тижня.

 

 

18

 

Дні тижня.

Впр.1,2,3,4,

Стор.32-33

 

Ініціативність і підприємливість

 

 

 

 

 

+

 

 

Знати дні тижня.

 

 

№ п.п.

Дата

 

Тема уроку

 

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика    

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Інтегровані змістові лінії

Очікувані

результати

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

 

 

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність

 

19

 

Дні тижня. Закріплення та повторення.

Стор.30-33

 

Ініціативність і підприємливість

 

 

 

+

 

 

Знати дні тижня.

 

Мої шкільні речи.

 

20

 

Мій портфель.

стор.34-35

 

Ініціативність і підприємливість

 

 

+

 

 

Знати шкільні речи.

 

 

21

 

Шкільні речи.

Впр.1,2,3.

Стор.36-37

Літери : Gg, Hh.

 

Ініціативність і підприємливість

 

 

 

+

 

 

Вміти називати шкільні речи.

 

 

22

 

Що є в твоєму портфелі?

Впр.1,2,3,4,

Стор. 38-39

Літери Ii,Jj,

 

 

Ініціативність і підприємливість

 

 

 

+

 

 

Вміти працювати в парах.

 

 

23

 

 

В моєму портфелі.

Впр.1,2,3,4,

Стор.40-41

Літери: Kk, Ll

 

 

Ініціативність і підприємливість

 

 

 

+

 

 

Вміти називати речи які є в твоєму портфелі.

 

 

№ п.п.

Дата

 

Тема уроку

 

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика    

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Інтегровані змістові лінії

Очікувані

результати

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

 

 

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність

 

24

 

Збираэмося в школу.

Впр.1,2,3,

Стор.42-43

Лытери: Mm, Nn.

 

Ініціативність і підприємливість

 

 

+

 

 

Вміти нази-вати речи які є в твоєму портфелі.

 

 

25

 

У школі.

Впр.1,2,3,

Стор. 44-45

Літери : Oo, Pp.

 

 

Ініціативність і підприємливість

 

 

 

+

 

 

 

 

 

26

 

 

Шкільні предмети. Повторення та закріплення.

Стор.34-45

 

Ініціативність і підприємливість

 

 

 

+

 

 

Вміти називати речи які є в твоєму портфелі.

 

 

 

Свята. Різдво та Новий рік.

 

 

27

 

 

Різдво та Новий рік.

 

 

Стор.46-47

 

Ініціативність і підприємливість

 

 

 

+

 

 

Вміти вітати зі святами.

 

 

28

 

Скоро прийде Санта.

Впр.1,2,3,

Стор.48-49

 

Ініціативність і підприємливість

 

 

 

+

 

 

Вміти вітати зі святами.

 

 

 

 

№ п.п.

Дата

 

Тема уроку

 

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика    

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Інтегровані змістові лінії

Очікувані

результати

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

 

 

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність

 

29

 

Побажаємо гарного Різдва та Нового року.

Впр.1,2,3,

Стор.50-51

 

Ініціативність і підприємливість

 

 

+

 

 

Вміти вітати зі святами.

 

 

30

 

Побажаємо гар-ного Різдва та Нового року.

За завданнями вчителя.

 

Ініціативність і підприємливість

 

 

 

+

 

 

Вміти вітати зі святами.

 

 

31

 

Побажаємо гар-ного Різдва та Нового року. Повторення та закріплення.

Стор.46-51

 

Ініціативність і підприємливість

 

 

 

+

 

 

Вміти вітати зі святами.

 

32

 

Закріплення вивчених знань за 1 семестр.

За завданнями вчителя.

 

Ініціативність і підприємливість

 

 

 

+

 

 

Знати матеріал 1 семестру та вміти його застосовувати на практиці.

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Pyrcz-Jedlicka Oksana
    все чітко і зрозуміло.планування супер!дякуємо! чи маєте розробку на 2 семестр?
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 1 клас, Інші матеріали
НУШ
Інкл
До підручника
Англійська мова (підручник для спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням англійської мови) 1 клас (Карпюк О. Д., Ростоцька М.Є.)
Додано
16 вересня 2018
Переглядів
1705
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку