КТП складено у відповідності вимогам МОН. За новою програмою для НУШ. Зі змістовими лініями. До підручника Худик "English with Sally" .Автор Швага Марина Максимівна.
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компетентності |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати |
Домашнє завдання |
|||||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність |
||||||||||
Привіт! |
|||||||||||||
1
|
|
Введення. Ознайомлення з підручником. Починаємо навчання.
|
Hi! Hello! Good morning! What’s your name? My name is.. |
|
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
|
|
Вміє працювати в групах та вітатися. |
|
||
2 |
|
Привітання. Розвиток навичок говоріння.
|
Впр.1.2,3, Стр. 6-7 Hi! Hello! Good morning!
|
|
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
|
|
Вміє працювати в групах |
|
||
3
|
|
Привіт Саллі. Розвиток навичок говоріння. |
Впр.1.2,3,4 Стр. 8-9 Hi! Hello! Good morning! What’s your name? |
|
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
|
|
Вміє називати своє імя. |
|
||
4 |
|
Вітання. Повторення та закріплення. |
Стор.4-9
|
|
Ініціативність і підприємливість
|
|
+ |
|
|
Вміє втатися. |
|
||
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компетентності |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати |
Домашнє завдання |
|||||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність |
||||||||||
5 |
|
Вітння та прощання. |
Впр.1, 2,3,4, Стор.10-11 |
|
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
|
|
Вміти вітатися та прощатися. |
|
||
Я можу. |
|||||||||||||
6
|
|
Я можу. |
Стор.12-13
|
Особові займен-ники. Модальне дієслова. Дієслова. |
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
|
|
Вміти розповідати про те що ти вмієш робити. |
|
||
7 |
|
Ти можеш стрибати? |
Впр.1, 2, 3, ст.13-15 |
|
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
|
|
Вміти розповідати про те що ти вмієш робити. |
|
||
8 |
|
Що я вмію. |
Впр.1,2,3,4, Ст..16-18 |
Yes, сan. No, I can not. |
Ініціативність і підприєм-ливість
|
|
+ |
|
|
Вміти розповідати про те що ти вмієш робити. |
|
||
9 |
|
Я можу. Повторення та закріплення. |
|
Yes, сan. No, I can not. |
Ініціативність і підприєм-ливість |
|
+ |
|
|
Вміти розповідати про те що ти вмієш робити. |
|
||
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компетентності |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати |
Домашнє завдання |
|||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність |
||||||||
Кольори. Числівники. |
|||||||||||
10
|
|
Числівники. |
Стор.18-19 |
|
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
|
|
Вміти рахувати в межах 10. |
|
11 |
|
Кольори. |
Впр.1.2,3,4,5 Стр. 20-21
|
|
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
|
|
Вміти розрізняти кольори та називати їх англ.мовою. |
|
12
|
|
Кольори. |
Впр.1.2,3, Стор.22-23
|
|
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
|
|
Вміти розрізняти кольори та називати їх англ.мовою. |
|
13 |
|
Кольори та числівники. |
Впр.1,2,3,4. Стор.24-25 Літерu Aa, Bb, |
|
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
|
|
Вміти рахувати в межах 10 та розрізняти кольори та називати їх англ.мовою.
|
|
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компетентності |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати |
Домашнє завдання |
|||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність |
||||||||
14 |
|
Числівники. |
Впр.1.2,3,4 Стор.26-27 Літери: Cc, Dd. |
|
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
|
|
Вміє працювати в групах |
|
15 |
|
Числівники. |
Впр.1,2,3,4, Стор.28-29 Літери: Ee, Ff. |
|
Ініціативність і підприємливість
|
|
+ |
|
|
Вміє рахувати в межах 10.
|
|
16 |
|
Кольори та числівники. Повторення та закріплення. |
|
|
Ініціативність і підприємливість
|
|
+ |
|
|
Вміє рахувати в межах 10.
|
|
Дні тижня. |
|||||||||||
17 |
|
Дні тижня. |
Стор.30-31 |
|
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
|
|
Знати дні тижня. |
|
18 |
|
Дні тижня. |
Впр.1,2,3,4, Стор.32-33 |
|
Ініціативність і підприємливість
|
|
+ |
|
|
Знати дні тижня. |
|
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компетентності |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати |
Домашнє завдання |
|||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність |
||||||||
19 |
|
Дні тижня. Закріплення та повторення. |
Стор.30-33 |
|
Ініціативність і підприємливість
|
|
+ |
|
|
Знати дні тижня. |
|
Мої шкільні речи. |
|||||||||||
20 |
|
Мій портфель. |
стор.34-35 |
|
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
|
|
Знати шкільні речи. |
|
21 |
|
Шкільні речи. |
Впр.1,2,3. Стор.36-37 Літери : Gg, Hh. |
|
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
|
|
Вміти називати шкільні речи. |
|
22 |
|
Що є в твоєму портфелі? |
Впр.1,2,3,4, Стор. 38-39 Літери Ii,Jj,
|
|
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
|
|
Вміти працювати в парах. |
|
23
|
|
В моєму портфелі. |
Впр.1,2,3,4, Стор.40-41 Літери: Kk, Ll
|
|
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
|
|
Вміти називати речи які є в твоєму портфелі. |
|
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компетентності |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати |
Домашнє завдання |
|||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність |
||||||||
24 |
|
Збираэмося в школу. |
Впр.1,2,3, Стор.42-43 Лытери: Mm, Nn. |
|
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
|
|
Вміти нази-вати речи які є в твоєму портфелі. |
|
25 |
|
У школі. |
Впр.1,2,3, Стор. 44-45 Літери : Oo, Pp.
|
|
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
|
|
|
|
26
|
|
Шкільні предмети. Повторення та закріплення. |
Стор.34-45 |
|
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
|
|
Вміти називати речи які є в твоєму портфелі.
|
|
Свята. Різдво та Новий рік.
|
|||||||||||
27
|
|
Різдво та Новий рік.
|
Стор.46-47 |
|
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
|
|
Вміти вітати зі святами. |
|
28 |
|
Скоро прийде Санта. |
Впр.1,2,3, Стор.48-49 |
|
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
|
|
Вміти вітати зі святами. |
|
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компетентності |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати |
Домашнє завдання |
|||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність |
||||||||
29 |
|
Побажаємо гарного Різдва та Нового року. |
Впр.1,2,3, Стор.50-51 |
|
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
|
|
Вміти вітати зі святами. |
|
30 |
|
Побажаємо гар-ного Різдва та Нового року. |
За завданнями вчителя. |
|
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
|
|
Вміти вітати зі святами. |
|
31 |
|
Побажаємо гар-ного Різдва та Нового року. Повторення та закріплення. |
Стор.46-51 |
|
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
|
|
Вміти вітати зі святами. |
|
32 |
|
Закріплення вивчених знань за 1 семестр. |
За завданнями вчителя. |
|
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
|
|
Знати матеріал 1 семестру та вміти його застосовувати на практиці. |
|