Календарно-тематичне планування з англійської мови для 1 класу за підручником Г.К.Мiтчелл Smart junior II семестр

Про матеріал

Календарно-тематичне планування з англійської мови для 1 класу за підручником Г.К.Мiтчелл Smart junior II семестр зі змістовими лініями. Планування відповідає програмі та змісту підручника


Перегляд файлу

ІІ СЕМЕСТР

№ п/п

№ Урок з теми

Дата

 

 

                 клас

Тематика ситуативно-го мовлення

Мовленнєві функції

 

Засоби вираження

Лінгвістична компетентність

 

 

Лексична компетенція

Граматична компетенція

Фонетична компетенція

 

 

1-а

1-в

1-г

1-д

 

 

 

 

Тема: «Дозвілля » – 13 годин

31

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дозвілля

- розуміти та виконувати прості вказівки

 

 

stand up, sit down, clap your hands

 

 

stand up, sit down, clap your hands

 

 

 

Наказовий спосіб дієслова

 

 

 

Дотримання апроксимованої

вимови з урахуванням

особливостей англійської

 мови під час

 промовляння слів і висловів

(Фокус: звуки:

- наближені до звуків

української

 мови; 

- відрізняються за суттєвими

ознаками;

- не мають аналогів в

українській

 мові)

32

2

 

 

 

 

Назви іграшок.

 

-називати іграшки

Who is this?

What is this?

What colour  is it?

bike, kite, plane

bike, kite, plane

Спецiальнi запитання

Дотримання апроксимованої

вимови літер

Aa, Bb, Cc ,Dd

33

3

 

 

 

 

Я маю іграшки

представля-

ти свої улюблені іграшки;

 

I have got a bike.

I have got a kite.

I have got a plane.

I have got a doll.

I have got a car.

bike, kite, plane, doll, car.

Дієслово:  

have got

Дотримання апроксимованої

вимови літери  Ee

 

34

4

 

 

 

 

Iграшки. Кольори.

Описувати іграшки

What colour  is it?

I have got a ball.

I haven’t got a ball.

 

ball, train, robot

Наказовий спосіб дієслова

Дієслово:  

have got-заперечна форма

Дотримання апроксимованої

вимови літери  Ff

35

5

 

 

 

 

Дозвілля. Іграшки, якими ми бавимось

 

Говорити про принале-жність

I have got a …

 

 

bike, kite, plane, doll, car, ball, train, robot

Дієслово: 

have got

Займенники you,we, they.

Дотримання апроксимованої

вимови літери  Gg

36

 

 

6

 

 

 

 

 

 

Порахуй іграшки.

 

 

- розуміти та виконувати прості інструкції та дії;

Count

I have got dolls.

I have got cars. How many dolls?

bike, kite, plane, doll, car, ball, train, robot

Іменник: множина іменників

How many?

 

 

 

Дотримання апроксимованої

вимови літери  Hh

37

 

 

7

 

 

 

 

Давай гратись!Дії

 

 

 

Ставити і вiдповiдати на запитання

Have you got a…?

Yes, I have. / No, I haven’t.

Play, ride, fly

Дієслово:  

have got

 

38

8

 

 

 

 

Час для гри. Розважимося?

 

 

 

Is it your …?

Is it her … ?

 Is it  his …?

Your, my, his, her ,

our,their

Присвiйнi прикметники: your, our,their, her,his,my

Дотримання апроксимованої

вимови літери  Ii

39

9

 

 

 

 

Днi тижня

Називати днi тижня

Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday,Sunday

Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday,Sunday

 

 

40

10

 

 

 

 

Проектна робота «Моя улюблена iграшка»

Називати iграшку, давати опис iграшцi

 

 

 

Дотримання апроксимованої

вимови літери  Jj

41

11

 

 

 

 

Час слухати історію «Toy robot»

Розуміти усну мову, відповідно реагувати

Stop. Clap your hands. Turn around,

Stop. Clap your hands. Turn around, Give me,please, …

Наказовий спосіб дієслова .

 

Дотримання апроксимованої

вимови літери  Kk

42

12

 

 

 

 

Культура iнших

країн .Види спорту

Ознайомитись із культурою інших країн

Розуміти усну мову.

 

drum, doll

Назви видів спорту

Additional: tennis, swimming, running, basketball

Закріплення вивчених структур

 Whats that? It’s a/an …

Is it a…?

Дотримання апроксимованої

вимови літери  Ll

43

13

 

 

 

 

Тепер ти можеш.Пiд-сумковий урок з теми

«Дозвілля»

 

 

Повторення лексики

 

Повторення конструкцій

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема:

 

 «Природа»

 

 

 – 14 годин

 

44

1

 

 

 

 

Природа. Домашнi улюбленцi

Називати тварин

This is a dog.This is  a cat. I have got a parrot. I have got a rabbit.

Dog,cat,puppy, kitten,

parrot, rabbit, fish

Дієслово:  

have got

Дотримання апроксимованої

вимови літери  Mm

45

2

 

 

 

 

Домашнi тварини

Називати тварин

We have got…They have got..

He has got …She has got

Hamster,rat, guiney pig, snail

Дієслово: 

have got Займенники:you,

we, they,I, he,she.

Дотримання апроксимованої

вимови літери  Nn

46

3

 

 

 

 

У мене є

 тваринка .

Розказувати про тварину

What’s your favourite animal ?

Lizard, frog, spider,chinchilla

 

 

47

4

 

 

 

 

Природа. Де ховаються тварини?

Розказувати про тварину

 

Water, tree.

 

Дотримання апроксимованої

вимови літери  Oo

48

5

 

 

 

 

Домашнi тварини

Називати тварин

How many cows? How many hens ? How many pigs?

 

 

 

Animals, cow,pig,hen,cock,

Chicken, duck

Іменник: множина іменників

How many?

 

 

49

6

 

 

 

 

Тварини. Розмiр тварин.

Описувати тварину

How big is it ? It is not very big. How small is it? It is not very small. It is big. It is small.

Sheep, horse,very

How big is it ? It is not very big. How small is it? It is not very small

Дотримання апроксимованої

вимови літери  Pp

50

7

 

 

 

 

Зовнішність

 

Розпізнавати і називати частини обличчя

Touch your…ears, eyes, mouth, nose

ears, eyes, mouth, nose

Наказовий спосіб дієслова .

 

Дотримання апроксимованої

вимови літери  Qq

51

8

 

 

 

 

Частини тіла

 

Розпізнавати і називати частини тіла та описувати зовнішність

He/She/It has got …

head, arms, legs, hands

Дієслово:  

have got

 

52

9

 

 

 

 

Частини тіла

 

Розпізнавати і називати частини тіла та описувати зовнішність

Говорити про приналежність

He/She/It hasn’t got …

feet, fingers, toes, teeth

Дієслово:  

have got

Дотримання апроксимованої

вимови літери  Rr

53

10

 

 

 

 

Я вмію бігати.

 

He/She/It has got …

He/She/It hasn’t got … I can run. He can can jump. It can fly.

 

Can,run, fly, jump

Дієслово:  can

 

 

 

54

11

 

 

 

 

Проектна робота «Моя улюблена тварина»

Розказувати про тварину

My favourite animal is… It is big. It is grey. It can run.

 

Дієслово:  can

Дієслово:  be

 

Дотримання апроксимованої

вимови літери  Ss

55

12

 

 

 

 

Час слухати історію «Big mouth»

Розуміти усну мову, відповідно реагувати

 

Закріплення лексики

 

Закріплення конструкцій

 

 

56

13

 

 

 

 

Тварини свiту

 

This is a

It lives in

 

Crocodile, camel, kangaroo, wolf, fox

 

Дотримання апроксимованої

вимови літери  Tt

57

14

 

 

 

 

Тепер ти можеш.Пiд-сумковий урок з теми

«Природа»

 

 

Повторення лексики

 

Повторення конструкцій

 

Тема «Харчування»-13

58

1

 

 

 

 

Харчування. Фрукти

 

Розпізнавати і називати фрукти

bananas, grapes, strawberries, oranges

I like …

bananas, grapes, strawberries, oranges

I like …

Дотримання апроксимованої

вимови літери  Uu

59

2

 

 

 

 

Улюблена їжа

 

Розпізнавати і називати їжу

Виражати уподобання

carrots, rice, eggs, beans

 I like …

carrots, rice, eggs, beans

I like …

Дотримання апроксимованої

вимови літери  Vv

60

3

 

 

 

 

Улюблена їжа

Говорити про уподобання у їжі

pizza, burger, ice cream, pasta

I don’t like…

pizza, burger, ice cream, pasta

I don’t like…

Дотримання апроксимованої

вимови літери  Ww

61

4

 

 

 

 

Просте меню.

Давай пограємо

Запитувати ввічливо

Give me, please…

 

 

 

62

5

 

 

 

 

Час слухати історію «Don’t touch the food»

Розуміти усну мову, відповідно реагувати

Повторення лексики

 

 

 

Дотримання апроксимованої

вимови літери  Xx

63

6

 

 

 

 

Продукти та їх походження

 

 

Продукти та їх походження

Additional: milk, yoghurt, meat, oranges, apples, cheese, cow, tree

milk, yoghurt, meat, oranges, apples, cheese, cow, tree

I like …

Дотримання апроксимованої

вимови літери  Yy

64

7

 

 

 

 

Вдома

Називати кімнати у будинку

bedroom, kitchen, bathroom, living room

bedroom, kitchen, bathroom, living room

Where is…?

Дотримання апроксимованої

вимови літери  Zz

65

8

 

 

 

 

У кімнаті

 

Запитувати і відповідати на запитання про місцезнаходження предметів

Where’s the (ball)? It’s on/under the …

On, in, bed, wardrobe

 

 

66

9

 

 

 

 

На столi

 

Where is / are your/my …?

It’s/They’re on  / in / under the …

 

Where is…?Where are ….?

 

67

10

 

 

 

 

Меню. Складання  свого меню.

 

pizza, burger, ice cream, pasta ,juice

pizza, burger, ice cream, pasta ,juice

 

 

 

68

11

 

 

 

 

Що на ланч?

Запитувати

 

 

What is it?

 

69

12

 

 

 

 

Проектна робота «Моя улюблена страва»

Запитувати і відповідати на запитання

What is your favourite food?

My favourite food…

Закріплення лексики

 

How many? How much?

 

 

 

70

13

 

 

 

 

Тепер ти можеш.

Пiдсумковий урок з теми

«Харчування»

 

 

Повторення лексики

 

Повторення конструкцій

 

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 1 клас, Планування
НУШ
Додано
5 січня 2019
Переглядів
7616
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку