Календарно-тематичне планування з англійської мови для 1 класу за підручником Г.К.Мiтчелл Smart junior II семестр зі змістовими лініями. Планування відповідає програмі та змісту підручника
ІІ СЕМЕСТР
№ п/п |
№ Урок з теми |
Дата
клас |
Тематика ситуативно-го мовлення |
Мовленнєві функції
|
Засоби вираження |
Лінгвістична компетентність
|
|||||||
Лексична компетенція |
Граматична компетенція |
Фонетична компетенція |
|||||||||||
|
|
1-а |
1-в |
1-г |
1-д |
|
|||||||
|
|
|
Тема: «Дозвілля » – 13 годин |
||||||||||
31
|
1
|
|
|
|
|
Дозвілля |
- розуміти та виконувати прості вказівки
|
stand up, sit down, clap your hands
|
stand up, sit down, clap your hands
|
Наказовий спосіб дієслова
|
Дотримання апроксимованої вимови з урахуванням особливостей англійської мови під час промовляння слів і висловів (Фокус: звуки: - наближені до звуків української мови; - відрізняються за суттєвими ознаками; - не мають аналогів в українській мові) |
||
32 |
2 |
|
|
|
|
Назви іграшок.
|
-називати іграшки |
Who is this? What is this? What colour is it? bike, kite, plane |
bike, kite, plane |
Спецiальнi запитання |
Дотримання апроксимованої вимови літер Aa, Bb, Cc ,Dd |
||
33 |
3 |
|
|
|
|
Я маю іграшки |
представля- ти свої улюблені іграшки;
|
I have got a bike. I have got a kite. I have got a plane. I have got a doll. I have got a car. |
bike, kite, plane, doll, car. |
Дієслово: have got |
Дотримання апроксимованої вимови літери Ee
|
||
34 |
4 |
|
|
|
|
Iграшки. Кольори. |
Описувати іграшки |
What colour is it? I have got a ball. I haven’t got a ball.
|
ball, train, robot |
Наказовий спосіб дієслова Дієслово: have got-заперечна форма |
Дотримання апроксимованої вимови літери Ff |
||
35 |
5 |
|
|
|
|
Дозвілля. Іграшки, якими ми бавимось
|
Говорити про принале-жність |
I have got a …
|
bike, kite, plane, doll, car, ball, train, robot |
Дієслово: have got Займенники you,we, they. |
Дотримання апроксимованої вимови літери Gg |
||
36
|
6
|
|
|
|
|
Порахуй іграшки.
|
- розуміти та виконувати прості інструкції та дії; |
Count I have got dolls. I have got cars. How many dolls? |
bike, kite, plane, doll, car, ball, train, robot |
Іменник: множина іменників How many?
|
Дотримання апроксимованої вимови літери Hh |
||
37
|
7 |
|
|
|
|
Давай гратись!Дії
|
Ставити і вiдповiдати на запитання |
Have you got a…? Yes, I have. / No, I haven’t. |
Play, ride, fly |
Дієслово: have got |
|
||
38 |
8 |
|
|
|
|
Час для гри. Розважимося? |
|
Is it your …? Is it her … ? Is it his …? |
Your, my, his, her , our,their |
Присвiйнi прикметники: your, our,their, her,his,my |
Дотримання апроксимованої вимови літери Ii |
||
39 |
9 |
|
|
|
|
Днi тижня |
Називати днi тижня |
Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday,Sunday |
Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday,Sunday |
|
|
||
40 |
10 |
|
|
|
|
Проектна робота «Моя улюблена iграшка» |
Називати iграшку, давати опис iграшцi |
|
|
|
Дотримання апроксимованої вимови літери Jj |
||
41 |
11 |
|
|
|
|
Час слухати історію «Toy robot» |
Розуміти усну мову, відповідно реагувати |
Stop. Clap your hands. Turn around, |
Stop. Clap your hands. Turn around, Give me,please, … |
Наказовий спосіб дієслова .
|
Дотримання апроксимованої вимови літери Kk |
||
42 |
12 |
|
|
|
|
Культура iнших країн .Види спорту |
Ознайомитись із культурою інших країн Розуміти усну мову. |
|
drum, doll Назви видів спорту Additional: tennis, swimming, running, basketball |
Закріплення вивчених структур What’s that? It’s a/an … Is it a…? |
Дотримання апроксимованої вимови літери Ll |
||
43 |
13 |
|
|
|
|
Тепер ти можеш.Пiд-сумковий урок з теми «Дозвілля» |
|
|
Повторення лексики
|
Повторення конструкцій |
|
||
|
|
|
|
|
|
|
Тема: |
«Природа» |
– 14 годин |
|
|||
44 |
1 |
|
|
|
|
Природа. Домашнi улюбленцi |
Називати тварин |
This is a dog.This is a cat. I have got a parrot. I have got a rabbit. |
Dog,cat,puppy, kitten, parrot, rabbit, fish |
Дієслово: have got |
Дотримання апроксимованої вимови літери Mm |
||
45 |
2 |
|
|
|
|
Домашнi тварини |
Називати тварин |
We have got…They have got.. He has got …She has got |
Hamster,rat, guiney pig, snail |
Дієслово: have got Займенники:you, we, they,I, he,she. |
Дотримання апроксимованої вимови літери Nn |
||
46 |
3 |
|
|
|
|
У мене є тваринка . |
Розказувати про тварину |
What’s your favourite animal ? |
Lizard, frog, spider,chinchilla |
|
|
||
47 |
4 |
|
|
|
|
Природа. Де ховаються тварини? |
Розказувати про тварину |
|
Water, tree. |
|
Дотримання апроксимованої вимови літери Oo |
||
48 |
5 |
|
|
|
|
Домашнi тварини |
Називати тварин |
How many cows? How many hens ? How many pigs?
|
Animals, cow,pig,hen,cock, Chicken, duck |
Іменник: множина іменників How many?
|
|
||
49 |
6 |
|
|
|
|
Тварини. Розмiр тварин. |
Описувати тварину |
How big is it ? It is not very big. How small is it? It is not very small. It is big. It is small. |
Sheep, horse,very |
How big is it ? It is not very big. How small is it? It is not very small |
Дотримання апроксимованої вимови літери Pp |
||
50 |
7 |
|
|
|
|
Зовнішність
|
Розпізнавати і називати частини обличчя |
Touch your…ears, eyes, mouth, nose |
ears, eyes, mouth, nose |
Наказовий спосіб дієслова .
|
Дотримання апроксимованої вимови літери Qq |
||
51 |
8 |
|
|
|
|
Частини тіла
|
Розпізнавати і називати частини тіла та описувати зовнішність |
He/She/It has got … |
head, arms, legs, hands |
Дієслово: have got |
|
||
52 |
9 |
|
|
|
|
Частини тіла
|
Розпізнавати і називати частини тіла та описувати зовнішність Говорити про приналежність |
He/She/It hasn’t got … |
feet, fingers, toes, teeth |
Дієслово: have got |
Дотримання апроксимованої вимови літери Rr |
||
53 |
10 |
|
|
|
|
Я вмію бігати. |
|
He/She/It has got … He/She/It hasn’t got … I can run. He can can jump. It can fly.
|
Can,run, fly, jump |
Дієслово: can
|
|
||
54 |
11 |
|
|
|
|
Проектна робота «Моя улюблена тварина» |
Розказувати про тварину |
My favourite animal is… It is big. It is grey. It can run. |
|
Дієслово: can Дієслово: be
|
Дотримання апроксимованої вимови літери Ss |
|
55 |
12 |
|
|
|
|
Час слухати історію «Big mouth» |
Розуміти усну мову, відповідно реагувати |
|
Закріплення лексики
|
Закріплення конструкцій
|
|
|
56 |
13 |
|
|
|
|
Тварини свiту |
|
This is a… It lives in…
|
Crocodile, camel, kangaroo, wolf, fox |
|
Дотримання апроксимованої вимови літери Tt |
|
57 |
14 |
|
|
|
|
Тепер ти можеш.Пiд-сумковий урок з теми «Природа» |
|
|
Повторення лексики
|
Повторення конструкцій |
|
|
Тема «Харчування»-13 |
||||||||||||
58 |
1 |
|
|
|
|
Харчування. Фрукти
|
Розпізнавати і називати фрукти |
bananas, grapes, strawberries, oranges I like … |
bananas, grapes, strawberries, oranges |
I like … |
Дотримання апроксимованої вимови літери Uu |
|
59 |
2 |
|
|
|
|
Улюблена їжа
|
Розпізнавати і називати їжу Виражати уподобання |
carrots, rice, eggs, beans I like … |
carrots, rice, eggs, beans |
I like … |
Дотримання апроксимованої вимови літери Vv |
|
60 |
3 |
|
|
|
|
Улюблена їжа |
Говорити про уподобання у їжі |
pizza, burger, ice cream, pasta I don’t like… |
pizza, burger, ice cream, pasta |
I don’t like… |
Дотримання апроксимованої вимови літери Ww |
|
61 |
4 |
|
|
|
|
Просте меню. Давай пограємо |
Запитувати ввічливо |
Give me, please… |
|
|
|
|
62 |
5 |
|
|
|
|
Час слухати історію «Don’t touch the food» |
Розуміти усну мову, відповідно реагувати |
Повторення лексики
|
|
|
Дотримання апроксимованої вимови літери Xx |
|
63 |
6 |
|
|
|
|
Продукти та їх походження
|
|
Продукти та їх походження Additional: milk, yoghurt, meat, oranges, apples, cheese, cow, tree |
milk, yoghurt, meat, oranges, apples, cheese, cow, tree |
I like … |
Дотримання апроксимованої вимови літери Yy |
|
64 |
7 |
|
|
|
|
Вдома |
Називати кімнати у будинку |
bedroom, kitchen, bathroom, living room |
bedroom, kitchen, bathroom, living room |
Where is…? |
Дотримання апроксимованої вимови літери Zz |
|
65 |
8 |
|
|
|
|
У кімнаті
|
Запитувати і відповідати на запитання про місцезнаходження предметів |
Where’s the (ball)? It’s on/under the … |
On, in, bed, wardrobe |
|
|
|
66 |
9 |
|
|
|
|
На столi |
|
Where is / are your/my …? It’s/They’re on / in / under the … |
|
Where is…?Where are ….? |
|
|
67 |
10 |
|
|
|
|
Меню. Складання свого меню. |
|
pizza, burger, ice cream, pasta ,juice |
pizza, burger, ice cream, pasta ,juice
|
|
|
|
68 |
11 |
|
|
|
|
Що на ланч? |
Запитувати |
|
|
What is it? |
|
|
69 |
12 |
|
|
|
|
Проектна робота «Моя улюблена страва» |
Запитувати і відповідати на запитання |
What is your favourite food? My favourite food… |
Закріплення лексики
|
How many? How much?
|
|
|
70 |
13 |
|
|
|
|
Тепер ти можеш. Пiдсумковий урок з теми «Харчування» |
|
|
Повторення лексики
|
Повторення конструкцій |
|
|