Календарне планування зі змістовними лініями до підручника Англійська мова 1 клас І.В.Доценко, О.В. Євчук, С.С. Губарєва Нова українська школа на основі нового Державного стандарту початкової освіти НУШ
Календарно - тематичне планування
уроків англійської мови у 1 класі
до підручника “Start up”
Губарєва С.С., Доценко І.В., Євчук О.В.
2 семестр
№ |
Дата |
Тема |
Очікувані результати |
Мовленнєвий матеріал |
Вправи та завдання |
||||||
Рецептивні |
Інтеракційні |
Продуктивні |
|||||||||
Змістова лінія |
Лексика |
Літери і фонікси |
Сприймання на слух |
Зорове сприймання |
Усна взаємодія |
Усне висловлювання |
Писемне висловлювання |
||||
UNIT 4 Тварини Громадянська відповідальність: вибудовує товариські стосунки з оточуючим світом Екологічна безпека: вибудовує взаємозв’язок людини й навколишнього середовища |
|||||||||||
1 |
|
У мене є кролик(Рольові ігри.) |
Називає тварин та птахів,пише літери з опорою на наочність, модель |
Parrot,rabbit,dog,bird, goose,hen
|
Літери Gg,Hh
|
Впр.1,2 с.59 Впр.3 с.60 |
Впр.1-4 с.59-60 |
Впр.5 с.60 |
Впр.4-5 с.60 |
Літери Gg,Hh |
|
2 |
|
Мої домашні улюбленці |
Називає домашніх улюбленців, пише літери з опорою на наочність , модель |
Puppy,kitten,hamster,chinchilla ,insect,jaguar |
Літери Ii,Jj |
Впр.1-3 с. 61-62 |
Впр.1-4 с.61’-62 |
Впр.4-5 с.62 |
Впр.5 с.62 |
Літери Ii,Jj |
|
3 |
|
Велике чи маленьке? |
Називає розміри предметів,порівнює їх, пише літери з опорою на наочність, модель |
Big,small, kangaroo,lion |
Літери Kk,Ll |
Впр.1-3 с.63-64 |
Впр.1,2,4 с.64-65 |
Впр.4-5 с.64-65 |
Впр.1,5 с.63,65 |
Літери Kk,Ll |
|
4 |
|
Це велика свиня? |
Називає тварин та птахів,пише літери з опорою на наочність, модель |
Chicken,pig,cow,sheep Mouse,nut |
Літери Mm,Nn |
Впр.1-3 с.66-67 |
Впр.4 с.67 |
Впр.2,4 с.66-67 |
Впр.2,4 с.66-67 |
Літери Mm,Nn |
|
5 |
|
Наскільки велика свиня? |
Порівнює тварин,запитує про їх розмір, пише літери з опорою на наочність, модель |
Lion,mouse ox,penguin |
Літери Oo,Pp |
Впр.1-3 с.68 |
Впр.2 с.68 |
Впр.4.с.69 |
Впр.5 с.69 |
Літери Oo,Pp |
|
6 |
|
Я вмію бігати |
Порівнює свої дії з діями тварин, здогадується про значення слів,вказує на дії, пише літери з опорою на наочність, модель |
Run,jump,climb,fly Queen,rat |
Літери Qq,Rr |
Впр.1-3 с.70-71 |
Впр.2,4 с.70-71 |
впр.4 с.71 |
Впр.5 с.71 |
Літери Qq,Rr |
|
7 |
|
Ми бачимо вовка |
Розуміє коротні твердження, висловлює власну думку, пише літери з опорою на наочність, модель |
Wolf,monkey,bear,fox Snake,tiger |
Літери Ss,Tt |
Впр.1 с.72 |
Впр.2-3 с.72-73 |
Впр.4 с.73 |
Впр.4 с.73 |
Літери Ss,Tt |
|
8 |
|
Риби вміють плавати |
Здогадується про значення слів з опорою на малюнки, об’єднує назви тварин з літерами |
Giraffe,fish,crocodile,horse
|
|
Впр.1-2 с.74 |
Впр.3 с.75 |
Впр.4 с.75 |
Впр.5 с.75 |
|
|
9 |
|
Повторення вивченого матеріалу |
Розуміє слова, вміє будувати питальні речення, відповідає короткими фразами |
ЛО з теми |
Повторення вивчених літер |
Впр.1 с.76 |
|
Групова робота с.76 |
|
|
|
10 |
|
Повторення вивченого матеріалу |
Розповідає про тварин та називає дії, які вони виконують |
ЛО з теми |
Повторення вивчених літер |
Впр.2 с. 77 |
|
Групова робота с.77 |
|
|
|
11 |
|
Повторення вивченого матеріалу |
Запитує та повідомляє інформацію про тварин |
ЛО з теми |
Повторення вивчених літер |
Впр.3с.77 |
|
Впр.4с.78 |
|
|
|
|
|
UNIT 5 Свята
Громадянська відповідальність: вибудовує товариські стосунки з оточуючим світом Здоров’я і безпека :дотримується здорового способу життя Підприємницька та фінансова грамотність:розуміє необхідність планування покупок |
|||||||||
12 |
|
З Днем народження |
Називає слова з опорою на малюнок, вживає сталі вирази, пише літери з опорою на наочність, модель |
Present,flower,cake,ballon Ukrainian, vase |
Літери Uu,Vv |
Впр.1-3 с.79-80 |
Впр2 с.79 |
Впр.4 с.80 |
Впр.4 с.80 |
Літери Uu,Vv |
|
13 |
|
Скільки тобі років? |
Запитує та відповідає на запитання,пише літери з опорою на наочність, модель |
How old are you ?I am 7 Watch,box |
Літери Ww,Xx |
Впр.1-2 с.81 |
Впр.2-3 с.81-82 |
Впр.4 с.82 |
Впр.5 с.82 |
Літери Ww,Xx |
|
14 |
|
Скільки їй років? |
Запитує та відповідає на запитання,пише літери з опорою на наочність, модель |
How old is she? She is 5 Yo-yo,zoo |
Літери Yy,Zz |
Впр.1-3 с.83-84 |
Впр.2 с.83 |
Впр.4 с.84 |
|
Літери Yy,Zz |
|
15 |
|
Щасливого Великодня |
Розпізнає знайомі слова і фрази під час сприймання інформації |
Easter,basket,Easter Bunny,egg
|
Повторення алфавіту |
Впр.1-2 с.85 |
Впр.3 с.85 |
Впр.4 с.86 |
Впр.5 с.86 |
|
|
16 |
|
Повторення |
Запитує та відповідає на запитання, розуміє короткі твердження |
Повторення лексичного матеріалу |
Повторення алфавіту |
|
Впр.1 с.87 |
|
|
|
|
17 |
|
Повторення (проектна робота) |
Використовує сталі вирази , пише з опорою на модель |
Повторення лексичного матеріалу |
Повторення алфавіту |
|
Впр.2-3 с.88-89 |
Впр.2-3 с.88-89 |
|
|
|
18 |
|
Повторення (проектна робота) |
Використовує сталі вирази, виконує команди |
Повторення лексичного матеріалу |
Повторення алфавіту |
|
Впр.4 с.89 |
Впр.4 с.89 |
|
|
|
|
|
UNIT 5 Їжа Підприємницька та фінансова грамотність: складає просте меню з корисних продуктів Здоров’я і безпека :розрізняє здорову та шкідливу їжу |
|||||||||
19 |
|
У тебе є сандвіч із рибою? |
Називає слова з теми,використовує сталі вирази, читає слова |
Sandwich,meat,fish,cheese |
|
Впр. 1-3 с. 90 |
Впр.4 с.91 |
Впр.3 с.90 |
Впр.5 с.91 |
|
|
20 |
|
Що в твоєму ланч-боксі? |
Називає слова з теми,використовує сталі вирази, читає слова |
Orange,banana,kiwi,lunchbox |
|
Впр.1-3 с.92 |
Впр.2,4 с.92-93 |
Впр.4 с.93 |
Впр.5 с.93 |
|
|
21 |
|
Я люблю чай |
Називає слова з теми,використовує сталі вирази, читає слова |
Potato,tomato,glass of milk,cup of tea |
|
Впр.1-3 с.94 |
Впр.2,4 с.94-95 |
Впр.4 с.95 |
Впр.5 с.95 |
|
|
22 |
|
Що на ланч? |
Розпізнає знайомі слова та фрази під час усного мовлення, читає слова |
Rice,sausage,soup,bread |
|
Впр.1-3 с.96 |
Впр.2-3 с.96, впр.5 с.97 |
Впр.4 с.97 |
|
|
|
23 |
|
Який сьогодні день? |
Розуміє слова з теми використовує лексику під час усного мовлення |
Sunday,Monday,Tuesday,Wednesday, Thursday,Friday,Saturday |
|
Впр.1-2 с.98 |
Впр.3 с.99 |
Впр.5 с.99 |
Впр.4 с.99 |
|
|
24 |
|
Меню |
Розпізнає знайомі слова та фрази під час усного мовлення, читає слова |
Повторення ЛО |
|
Впр.1-2 с.100 |
Впр.3 с.100-101 |
Впр.5 с.101 |
Впр.4 с.101 |
|
|
25 |
|
У кафе |
Розуміє слова з теми використовує лексику під час усного мовлення, читає слова |
Pizza,cola,ice cream, juice |
|
Впр.1-3 с.102 |
Впр.2 с.102, впр.4 с.103 |
Впр.4 с.103 |
Впр.5 с.103 |
|
|
26 |
|
Удома |
Використовує лексичний матеріал під час усного мовлення, читає слова |
Salad,chocolate,biscuit, jam |
|
Впр.1-3 с.104 |
Впр.2-3 с.104 |
Впр.4 с.105 |
Впр.5 с.105 |
|
|
27 |
|
Повторення |
Використовує лексичний матеріал під час усного мовлення |
Повторення ЛО |
|
|
Впр.1 с.106-107 |
Впр.1 с.106-107 |
|
|
|
28 |
|
Повторення (проектна робота) |
Використовує лексичний матеріал під час усного мовлення |
Повторення ЛО |
|
|
|
Впр.2 с.108 |
Впр.2 с.108 |
|
|
29 |
|
Повторення (проектна робота) |
Використовує лексичний матеріал під час усного мовлення |
Повторення команд |
|
|
|
Впр.3 с.108 |
|
|
|
|
UNIT 6 Школа Громадська відповідальність:використовує модель поведінки , яка мне суперечить правилам шкільного життя |
||||||||||
30 |
|
Довге чи коротке? |
Порівнює предмети , використовує лексику в усному мовленні, читає слова |
Pen,pencil,ruler, long, short |
|
Впр.1-2,6 с.109,111 |
Впр.2 с.109 Впр.3 с.110 |
Впр.4 с.111 |
Впр.5 с.111 |
|
|
31 |
|
Що в твоєму портфелі? |
Запитує інших та відповідає на запитання, читає слова |
Book,copybook,pencil case,schoolbag,rubber |
|
Впр.1-2,5 с.112,113 |
Впр.3 с.113 |
Впр.4 с.113 |
|
|
|
32 |
|
Це наша школа |
Використовує лексичний матеріал під час усного мовлення, читає слова |
School,teacher,pupil,blackboard |
|
Впр.1-2,6 с.114,115 |
Впр.3 с.114 |
Впр.4 с.115 |
Впр.5 с.115 |
|
|
33 |
|
Це моя класна кімната |
Повідомляє інформацію про класну кімнату, використовує лексику в усному мовленні,читає слова |
Classroom,table,desk,chair |
|
Впр.1-2,4 с.116,117 |
Впр.2 с.116 |
Впр.3 с.117 |
|
|
|
34 |
|
Розгорни свою книжку |
Виконує команди,використовує знання в усному мовленні |
Open, close, stand up, sit down |
|
Впр.1-2 с.118-119 |
Впр.3 с.120 |
Впр.4 с.120 |
Впр.5 с.120 |
|
|
35 |
|
Повторення (гра «Кубики») |
Використовує лексичний матеріал під час усного мовлення |
Повторення ЛО |
|
|
Впр.1 с.121 |
Впр1 с.121 |
|
|
|
36 |
|
Повторення (проектна робота) |
Запитує та відповідає на запитання , використовує лексику в усному мовленні |
Повторення ЛО |
|
|
Впр.2 с.122 |
Впр.2 с.122 |
|
|
|
37 |
|
Повторення (проектна робота) |
Використовує знання для виконання проекту |
|
|
|
Впр.3 с.122 |
Впр.3 с.122 |
|
|
|
38 |
|
Повторення. Все, що я знаю Узагальнюючий урок |
Використовує знання в усному мовленні |
|
|
Впр.2 с.123 |
Впр.1 с.123 |
Впр.3 с.124 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|