календарне планування до підручника Англійська мова 1 клас І.В.Доценко 2 семестр

Про матеріал

Календарне планування зі змістовними лініями до підручника Англійська мова 1 клас І.В.Доценко, О.В. Євчук, С.С. Губарєва Нова українська школа на основі нового Державного стандарту початкової освіти НУШ

Перегляд файлу

                                                                         Календарно - тематичне планування

уроків англійської мови у 1 класі

до підручника “Start up

Губарєва С.С., Доценко І.В., Євчук О.В.

2 семестр

Дата

Тема

Очікувані результати

Мовленнєвий матеріал

Вправи та завдання

Рецептивні

Інтеракційні

Продуктивні

Змістова лінія

Лексика

Літери і фонікси

Сприймання на слух

Зорове сприймання

Усна взаємодія

Усне висловлювання

Писемне висловлювання

UNIT 4 Тварини

Громадянська відповідальність: вибудовує товариські стосунки з оточуючим світом

Екологічна безпека: вибудовує взаємозв’язок людини й навколишнього середовища

1

 

У мене є кролик(Рольові ігри.)

Називає тварин та птахів,пише літери з опорою  на наочність, модель

Parrot,rabbit,dog,bird,

goose,hen

 

Літери

Gg,Hh

 

Впр.1,2 с.59

Впр.3 с.60

Впр.1-4 с.59-60

Впр.5 с.60

Впр.4-5 с.60

Літери

Gg,Hh

2

 

Мої домашні улюбленці

Називає домашніх улюбленців, пише літери з опорою на наочність , модель

Puppy,kitten,hamster,chinchilla

,insect,jaguar

Літери 

Ii,Jj

Впр.1-3 с. 61-62

Впр.1-4

с.61’-62

Впр.4-5 с.62

Впр.5 с.62

Літери

Ii,Jj

3

 

Велике чи маленьке?

Називає розміри предметів,порівнює їх, пише літери з опорою на наочність, модель

Big,small,

kangaroo,lion

Літери Kk,Ll

Впр.1-3

с.63-64

Впр.1,2,4 с.64-65

Впр.4-5 с.64-65

Впр.1,5 с.63,65

Літери

Kk,Ll

4

 

Це велика свиня?

Називає тварин та птахів,пише літери з опорою  на наочність, модель

Chicken,pig,cow,sheep

Mouse,nut

Літери

Mm,Nn

Впр.1-3 с.66-67

Впр.4 с.67

Впр.2,4 с.66-67

Впр.2,4 с.66-67

Літери

Mm,Nn

5

 

Наскільки велика свиня?

Порівнює тварин,запитує про їх розмір, пише літери з опорою на наочність, модель

Lion,mouse

ox,penguin

Літери

Oo,Pp

Впр.1-3

с.68

Впр.2 с.68

Впр.4.с.69

Впр.5 с.69

Літери

Oo,Pp

6

 

Я вмію бігати

Порівнює свої дії з діями тварин, здогадується про значення слів,вказує на дії, пише літери з опорою на наочність, модель

Run,jump,climb,fly

Queen,rat

Літери

Qq,Rr

Впр.1-3 с.70-71

Впр.2,4

с.70-71

впр.4 с.71

Впр.5 с.71

Літери

Qq,Rr

7

 

Ми бачимо вовка

Розуміє коротні твердження, висловлює власну думку, пише літери з опорою на наочність, модель

Wolf,monkey,bear,fox

Snake,tiger

Літери

Ss,Tt

Впр.1 с.72

Впр.2-3 с.72-73

Впр.4 с.73

Впр.4 с.73

Літери

Ss,Tt

8

 

Риби вміють плавати

Здогадується про значення слів з опорою на малюнки, об’єднує назви тварин з літерами

Giraffe,fish,crocodile,horse

 

 

Впр.1-2 с.74

Впр.3 с.75

Впр.4 с.75

Впр.5 с.75

 

9

 

Повторення вивченого матеріалу

Розуміє слова, вміє будувати питальні речення, відповідає короткими фразами

ЛО з теми

Повторення вивчених літер

Впр.1 с.76

 

Групова робота с.76

 

 

10

 

Повторення вивченого матеріалу

Розповідає про тварин та називає дії, які вони виконують

ЛО з теми

Повторення вивчених літер

Впр.2 с. 77

 

Групова робота с.77

 

 

11

 

Повторення вивченого матеріалу

Запитує та повідомляє інформацію про тварин

ЛО з теми

Повторення вивчених літер

Впр.3с.77

 

Впр.4с.78

 

 

 

 

 

 

UNIT 5 Свята

 

Громадянська відповідальність: вибудовує товариські стосунки з оточуючим світом

                                                        Здоровя і безпека :дотримується здорового способу життя

                                                   Підприємницька та фінансова  грамотність:розуміє необхідність планування покупок

12

 

З Днем народження

Називає слова з опорою на малюнок, вживає сталі вирази, пише літери з опорою на наочність, модель

Present,flower,cake,ballon

Ukrainian, vase

Літери Uu,Vv

Впр.1-3 с.79-80

Впр2 с.79

Впр.4 с.80

Впр.4 с.80

Літери

Uu,Vv

13

 

Скільки тобі років?

Запитує та відповідає на запитання,пише літери з опорою на наочність, модель

How old are you ?I am 7 Watch,box

Літери Ww,Xx

Впр.1-2 с.81

Впр.2-3 с.81-82

Впр.4 с.82

Впр.5 с.82

Літери

Ww,Xx

14

 

Скільки їй років?

Запитує та відповідає на запитання,пише літери з опорою на наочність, модель

How old is she? She is 5

Yo-yo,zoo

Літери Yy,Zz

Впр.1-3 с.83-84

Впр.2 с.83

Впр.4 с.84

 

Літери

Yy,Zz

15

 

Щасливого Великодня

Розпізнає знайомі слова і фрази під час сприймання інформації

Easter,basket,Easter Bunny,egg

 

Повторення алфавіту

Впр.1-2 с.85

Впр.3 с.85

Впр.4 с.86

Впр.5 с.86

 

16

 

Повторення

Запитує та відповідає на запитання, розуміє короткі твердження

Повторення лексичного матеріалу

Повторення алфавіту

 

Впр.1 с.87

 

 

 

17

 

Повторення (проектна робота)

Використовує сталі вирази , пише з опорою на модель

Повторення лексичного матеріалу

Повторення алфавіту

 

Впр.2-3 с.88-89

Впр.2-3 с.88-89

 

 

18

 

Повторення (проектна робота)

Використовує сталі вирази, виконує команди

Повторення лексичного матеріалу

Повторення алфавіту

 

Впр.4 с.89

Впр.4 с.89

 

 

 

 

 

UNIT 5 Їжа

Підприємницька та фінансова грамотність: складає просте меню з корисних продуктів

                                                        Здоровя і безпека :розрізняє здорову та шкідливу їжу

19

 

У тебе є сандвіч із рибою?

Називає слова з теми,використовує сталі вирази, читає слова

Sandwich,meat,fish,cheese

 

Впр. 1-3 с. 90

Впр.4 с.91

Впр.3 с.90

Впр.5 с.91

 

20

 

Що в твоєму ланч-боксі?

Називає слова з теми,використовує сталі вирази, читає слова

Orange,banana,kiwi,lunchbox

 

Впр.1-3 с.92

Впр.2,4 с.92-93

Впр.4 с.93

Впр.5 с.93

 

21

 

Я люблю чай

Називає слова з теми,використовує сталі вирази, читає слова

Potato,tomato,glass of milk,cup of tea

 

Впр.1-3 с.94

Впр.2,4 с.94-95

Впр.4 с.95

Впр.5 с.95

 

22

 

Що на ланч?

Розпізнає знайомі слова та фрази під час усного мовлення, читає слова

Rice,sausage,soup,bread

 

Впр.1-3 с.96

Впр.2-3 с.96, впр.5 с.97

Впр.4 с.97

 

 

23

 

Який сьогодні день?

Розуміє слова з теми використовує лексику під час усного мовлення

Sunday,Monday,Tuesday,Wednesday, Thursday,Friday,Saturday

 

Впр.1-2 с.98

Впр.3 с.99

Впр.5 с.99

Впр.4 с.99

 

24

 

Меню

Розпізнає знайомі слова та фрази під час усного мовлення, читає слова

Повторення ЛО

 

Впр.1-2 с.100

Впр.3 с.100-101

Впр.5 с.101

Впр.4 с.101

 

25

 

У кафе

Розуміє слова з теми використовує лексику під час усного мовлення, читає слова

Pizza,cola,ice cream, juice

 

Впр.1-3 с.102

Впр.2 с.102, впр.4 с.103

Впр.4 с.103

Впр.5 с.103

 

26

 

Удома

Використовує лексичний матеріал під час усного мовлення, читає слова

Salad,chocolate,biscuit, jam

 

Впр.1-3 с.104

Впр.2-3 с.104

Впр.4 с.105

Впр.5 с.105

 

27

 

Повторення

Використовує лексичний матеріал під час усного мовлення

Повторення ЛО

 

 

Впр.1 с.106-107

Впр.1 с.106-107

 

 

28

 

Повторення (проектна робота)

Використовує лексичний матеріал під час усного мовлення

Повторення ЛО

 

 

 

Впр.2 с.108

Впр.2 с.108

 

29

 

Повторення

(проектна робота)

Використовує лексичний матеріал під час усного мовлення

Повторення команд

 

 

 

Впр.3 с.108

 

 

 

UNIT 6 Школа

Громадська відповідальність:використовує модель поведінки , яка мне суперечить правилам шкільного життя

30

 

Довге чи коротке?

Порівнює предмети , використовує лексику в усному мовленні, читає слова

Pen,pencil,ruler, long, short

 

Впр.1-2,6 с.109,111

Впр.2 с.109

Впр.3 с.110

Впр.4 с.111

Впр.5 с.111

 

31

 

Що в твоєму портфелі?

Запитує інших та відповідає на запитання, читає слова

Book,copybook,pencil case,schoolbag,rubber

 

Впр.1-2,5 с.112,113

Впр.3 с.113

Впр.4 с.113

 

 

32

 

Це наша школа

Використовує лексичний матеріал під час усного мовлення, читає слова

School,teacher,pupil,blackboard

 

Впр.1-2,6 с.114,115

Впр.3 с.114

Впр.4 с.115

Впр.5 с.115

 

33

 

Це моя класна кімната

Повідомляє інформацію про класну кімнату, використовує лексику в усному мовленні,читає слова

Classroom,table,desk,chair

 

Впр.1-2,4 с.116,117

Впр.2 с.116

Впр.3 с.117

 

 

34

 

Розгорни свою книжку

Виконує команди,використовує знання в усному мовленні

Open, close, stand up, sit down

 

Впр.1-2 с.118-119

Впр.3 с.120

Впр.4 с.120

Впр.5 с.120

 

35

 

Повторення (гра «Кубики»)

Використовує лексичний матеріал під час усного мовлення

 Повторення ЛО

 

 

Впр.1 с.121

Впр1 с.121

 

 

36

 

Повторення (проектна робота)

Запитує та відповідає на запитання , використовує лексику в усному мовленні

Повторення ЛО

 

 

Впр.2 с.122

Впр.2 с.122

 

 

37

 

Повторення (проектна робота)

Використовує знання для виконання проекту

 

 

 

Впр.3 с.122

Впр.3 с.122

 

 

38

 

Повторення. Все, що я знаю

Узагальнюючий урок

Використовує знання в усному мовленні

 

 

Впр.2 с.123

Впр.1 с.123

Впр.3 с.124

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Лябах Людмила Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Касянчук Зореслава Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Франкова Анна Володимирівна
    Дуже дякую за матеріал! Чи немає у вас календарного планування на 1 семестр?
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Уманська Жанна Олександрівна
    Дуже вдячна за можливість економити час.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 1 клас, Планування
НУШ
Додано
7 січня 2019
Переглядів
18653
Оцінка розробки
5.0 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку