Календарно-тематичне планування уроків англійської мови 2 клас
за підручником Г. К. Мітчелл «Smart Junior 2»
ІI семестр 2019-2020 н.р. (3 години на тиждень, 105 год на рік)
№ |
Дата план |
Дата факт |
Тема уроку
|
Фонетичний матеріал |
Граматич-ний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
Д.З. |
|
MODULE 5. ANIMALS (12 год) |
||||||||||||
49. |
|
|
Lesson 5a. Природа (тварини) |
Називати тварин |
Повторити цифри |
ЛО теми с.52 |
|
в.1, с.52
|
|
Завдання на аркушах |
|
|
50. |
|
|
Lesson 5a. Природа (тварини) |
Називати кількість тварин |
How many … can you see? I can see… Множина іменників |
ЛО теми с.52
|
|
в.2, с.53 |
в.3, с.53 Ставити і відповідати на запитання |
Завдання на аркушах |
|
|
51. |
|
|
Lesson 5b. Дозвілля |
Називати можливості людини |
Can you…? |
ЛО теми с.54
|
в.1, с.54 |
в.1, с.54 |
в.1, с.54 |
|
|
|
52. |
|
|
Lesson 5b. Дозвілля |
Ставити і відповідати на запитання про можливості людини |
Can you…? – Yes, I can./ No, I can’t. |
ЛО теми с.54
|
в.1, с.54 |
в.2, с.55 |
в.3, с. 55 |
Завдання на аркушах |
|
|
53. |
|
|
Lesson 5c. Природа (дикі тварини) |
Описувати тварин |
It can… It can’t… |
ЛО теми с.56 |
в.1, с.56 |
в.1, с.56 |
|
Завдання на аркушах |
|
|
54. |
|
|
Lesson 5c. Природа (дикі тварини) |
Описувати тварин |
It can… It can’t… |
ЛО теми с.56 |
в.1, с.56 |
в.2, с.57 |
в.3, с.57 |
|
|
|
55. |
|
|
Story time 5. Природа (дикі тварини) |
Описувати тварин |
Сan it…? Can they….? |
ЛО теми с.58, с. 59 |
в.1, с.58 |
в.1, с.58 |
в.1, с.58 |
|
|
|
56. |
|
|
Smart World 5. Природа (дикі тварини) |
Описувати тварин |
Повторити граматичний матеріал |
ЛО теми с.60 |
в.1, с.60 |
в.2, с.60 |
|
в. 3, с.60 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
№ |
Дата План |
Дата факт |
Тема уроку
|
Фонетичний матеріал |
Граматич-ний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
Д.З. |
|
57. |
|
|
Smart Time 5. Природа (дикі тварини) |
Описувати тварин |
Повторити граматичний матеріал |
ЛО теми с.61 |
в.1, с.61 |
в.2, с.61 |
|
в.3, с.61 |
|
|
58. |
|
|
Revision 5. Природа (дикі тварини) |
Описувати тварин |
Повторити конструкції |
ЛО теми
|
|
в.2, с.62 |
в.1, с.62 |
в.3, с.62 |
|
|
59. |
|
|
Now I can. Природа (дикі тварини. Phonics /ʌ/. Улюблені герої
|
Правильно ви-мовляти і чи-тати слoва, які починаються на звук /ʌ/, або мають його у своєму складі с. 104 |
|
duck, jumper, under |
вв.1-4, с.63 |
Слухати і повторюва-ти текст римованої історії |
Співати пісню |
|
|
|
60. |
|
|
Quiz 5 |
|||||||||
MODULE 6. MY TOWN (15 год) |
||||||||||||
61. |
|
|
Lesson 6a. Я, мої друзі та родина (населений пункт) |
Називати місця у місті |
There’s…= There is… |
ЛО теми с.64 |
в.1, с.64 |
|
Співати пісню |
|
|
|
62. |
|
|
Lesson 6a. Я, мої друзі та родина (насе-лений пункт) |
Називати місця у місті |
There’s…= There is… |
ЛО теми с.64
|
|
в.2, с.65 |
в.3, с.65 |
Завдання на аркушах |
|
|
63. |
|
|
Lesson 6b. Я, мої друзі та родина (насе-лений пункт) |
Називати місця у місті |
There are… |
ЛО теми с.66 |
в.1, с.66 |
в.1, с.66 |
|
Завдання на аркушах |
|
|
64. |
|
|
Lesson 6b. Я, мої друзі та родина (населений пункт) |
Називати місця у місті |
Повторення |
Повторити ЛО с.66 |
|
в.2, с.67 |
в.1, с.66 Презентація малюнка в.3, с.67 |
|
|
|
№ |
Дата План |
Дата факт |
Тема уроку
|
Фонетичний матеріал |
Граматич-ний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
Д.З. |
|
65. |
|
|
Lesson 6c. Дозвілля (прогулянка) |
Називати місця у місті |
Is there a…? |
ЛО с.68 |
в.1, с.68
|
|
|
Завдання на аркушах |
|
|
66. |
|
|
Lesson 6c. Дозвілля (прогулянка) |
Називати місця у місті. Стави-ти і відповідати на запитання |
Is there a…? |
ЛО с.68 |
в.1, с.68
|
в.2, с.69
|
в.3, с.69
|
|
|
|
67. |
|
|
Let’s play 6. Дозвілля (прогулянка) |
Називати місця у місті |
Повторення |
Повторення ЛО |
|
|
Грати у гру с.70 |
|
|
|
68. |
|
|
Project 6. Дозвілля (прогулянка) |
Називати місця у місті |
Повторення |
Повторення ЛО |
|
|
в.3, с.71 |
в.2, с.71
|
|
|
69. |
|
|
Project 6. Дозвілля (прогулянка) |
Називати місця у місті |
Повторення |
Повторення ЛО |
|
|
в.3, с.71
|
в.2, с.71
|
|
|
70.
71. |
|
|
Smart World 6. Дозвілля (прогулянка). Київ |
Називати місця у місті Києві |
Повторення |
ЛО теми с.72 |
в.1, с.72
|
в.2, с.72
|
|
в.3, с.72
|
|
|
72. |
|
|
Smart Time 6. Дозвілля (прогулянка). Дорожні знаки |
Надавати і виконувати вказівки |
Повторення |
ЛО теми с.73 |
в.1, с.73
|
|
в.2, с.72
|
в.3, с.73
|
|
|
73. |
|
|
Revision 6 |
Називати місця у місті |
Повторення конструкцій |
Повторити ЛО теми |
в.3, с.74 |
в.1, с.74 |
в.2, с.74
|
|
|
|
74. |
|
|
Now I can. Дозвілля (прогулянка). Phonics /tʃ/, /ʃ/. Улюблені герої
|
Правильно ви-мовляти і чи-тати слoва, які починаються на звуки /tʃ/, /ʃ/, або мають їх у складі. с. 105 |
|
Chimp, chair, peach, sheep, fish, shirt |
вв.1-4, с.75 |
Слухати і повторюва-ти текст ри-мованої історії |
Співати пісню |
|
|
|
75. |
|
|
Quiz 6 |
|||||||||
№ |
Дата План |
Дата факт |
Тема уроку
|
Фонетичний матеріал |
Граматич-ний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
Д.З. |
|
MODULE 7. MY FAVOURITE FOOD (13 год) |
||||||||||||
76. |
|
|
Lesson 7a. Харчування |
Називати продукти |
I like… Множина іменників |
ЛО теми с.77
|
в.1, с.76 |
|
в.1, с.76 |
Завдання на аркушах |
|
|
77. |
|
|
Lesson 7a. Харчування |
Називати продукти |
I like… Множина іменників |
ЛО теми с.77 |
|
в.2, с.77 |
в.3, с.77 |
|
|
|
78. |
|
|
Lesson 7b. Харчування |
Називати продукти |
Do you like…? – Yes, I do. / No, I don’t. I don’t like… |
ЛО теми с.78 |
в.1, с.78 |
в.1, с.78 |
|
Завдання на аркушах |
|
|
79. |
|
|
Lesson 7b. Харчування |
Ставити та відповідати на запитання щодо харчування |
Повторення конструкцій |
ЛО теми с.78
|
в.1, с.78 |
в.2, с.79 |
в.3, с.79 |
Завдання на аркушах |
|
|
80. |
|
|
Lesson 7c. Щоденні справи |
Ставити та від-повідати на за-питання щодо розпорядку |
I get up at… What time do you go…? At… o’clock. |
ЛО теми с.80
|
в.1, с.80 |
|
|
Завдання на аркушах |
|
|
81. |
|
|
Lesson 7c. Щоденні справи |
Ставити та від-повідати на за-питання щодо розпорядку |
I get up at… What time do you go…? At… o’clock. |
ЛО теми с.80
|
в.1, с.80 |
в.2, с.81 |
в.3, с.81 в.4, с.81
|
|
|
|
82. |
|
|
Story Time 7. Харчування. Здорова та шкідлива їжа |
Ставити та відповідати на запитання що-до харчування |
Повторення |
ЛО теми с.82 |
в.1, с.82-83 |
|
|
Записати приклади здорової і шкідливої їжі
|
|
|
83. |
|
|
Smart World 7. Харчування |
Описувати власне харчування |
Закріплення вивчених структур
|
ЛО теми с.84 |
в.1, с.84, в.2, с.84 |
в.2, с.84 |
|
в.3, с.84 |
|
|
№ |
Дата План |
Дата факт |
Тема уроку
|
Фонетичний матеріал |
Граматич-ний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
Д.З. |
|
84.
85. |
|
|
Smart Time 7. Харчування |
Описувати власне харчування |
How much is…? It’s… How much are…? They are… |
ЛО теми с.85
|
|
|
в.1, с.85 |
в.2, с.85 |
|
|
86. |
|
|
Revision 7. Харчування |
Описувати власне харчування |
Повторення конструкцій |
Повторити ЛО теми |
|
в.2, с.86 |
в.1, с.86,
|
в.3, с.86 |
|
|
87. |
|
|
Now I can. Харчування. Phonics /θ/, / ð/. Улюблені герої
|
Правильно ви-мовляти і чита-ти слoва, які починаються на звуки /θ/, /ð/, або мають їх у складі. с. 106 |
|
Thin, thirteen, teeth, this, that, mother |
вв.1-3, с.87 |
Слухати і повторюва-ти текст ри-мованої історії |
Співати пісню |
|
|
|
88. |
|
|
Quiz 7 |
|||||||||
MODULE 8. CLOTHES ( 17 год) |
||||||||||||
89. |
|
|
Lesson 8a. Предмети одягу |
Описувати одяг |
I’m wearing.. You’re wearing… |
ЛО теми с.88
|
в.1, с.88 |
|
в.1, с.88 співати пісню |
Завдання на аркушах |
|
|
90. |
|
|
Lesson 8a. Предмети одягу |
Описувати одяг |
I’m wearing.. You’re wearing… |
ЛО теми с.88
|
|
в.2, с.89 |
в.1, с.88 співати пісню в. 3, с.89 |
Робота в зошитах |
|
|
91. |
|
|
Lesson 8b. Предмети одягу |
Описувати одяг |
He’s wearing She’s wea-ring |
ЛО теми с.90
|
в.1, с.90 |
|
Інсценування діало-гу с.90 |
|
|
|
92. |
|
|
Lesson 8b. Предмети одягу |
Описувати одяг |
He’s wearing She’s wea-ring |
ЛО теми с.90
|
в.1, с.90 |
в.2, с.91 |
в.3, с.91 намалювати і опи-сати |
|
|
|
93. |
|
|
Lesson 8с. Традиційний одяг |
Описувати одяг |
Повторення конструкцій |
ЛО теми с.92 |
в.1, с.92 |
в.1, с.92 |
|
Завдання на аркушах
|
|
|
№ |
Дата План |
Дата факт |
Тема уроку
|
Фонетичний матеріал |
Граматич-ний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
Д.З. |
|
94. |
|
|
Lesson 8с. Традиційний одяг |
Описувати одяг |
Повторення конструкцій |
ЛО теми с.92
|
|
в.2, с.93, в.3, с.93 |
в.4, с.93
|
Робота в зошитах |
|
|
95. |
|
|
Let’s play 8. Предмети одягу |
Описувати одяг. Ставити і відповідати на запитання щодо одягу |
Is he/she wearing…? – Yes, he/she is./No, he/she isn’t. |
ЛО теми, нові ЛО с.94 |
в.1, с.94 |
|
Грати в гру |
|
|
|
96.
97. |
|
|
Project 8. Предмети одягу |
Описувати одяг створеної моделі
|
Повторення конструкцій |
Повторення ЛО |
в.3, с.95 |
|
в.1, с.95, в.3, с.95 |
в.2, с.95
|
|
|
98. |
|
|
Smart World 8. Хобі |
Розповідати про хобі |
Повторення конструкцій |
ЛО теми с.96 |
в.1, с.96, в.2, с.96 |
в.1, с.96, в.2, с.96 |
|
в.3, с.96 |
|
|
99. |
|
|
Smart Time 8. Матеріали |
Описувати, з якого матеріа-лу одяг |
Закріплення вивчених структур |
ЛО теми с.97 |
|
в.1, с.97 |
в.2, с.97 |
в.3, с.97 |
|
|
100 |
|
|
Revision 8. Предмети одягу |
Описувати одяг людини |
Повторення конструкцій |
ПовторитиЛО теми |
в.1, с.98, в.2.с.98 |
в.1, с.98, в.2.с.98 |
в.1, с.98
|
в.2, с.98 |
|
|
101 |
|
|
Now I can. Предмети одягу. Phonics /aɪ/, /oʊ/. Улюблені герої |
Правильно ви-мовляти і чи-тати слoва зі звуками /aɪ/, /oʊ/, с. 106 |
|
White, kite, rice, home, rose, nose |
в.1-5, с.99 |
Слухати і повторюва-ти текст ри-мованої історії |
Співати пісню
|
|
|
|
102 |
|
|
Quiz 8 |
|||||||||
103
104
105 |
|
|
Повторення вивченого матеріалу |
Повторення вивченого матеріалу |
Повторення вивченого матеріалу |
Індивідуальні картки |
Індивідуальні картки |
Індивідуальні картки |
Індивідуальні картки |
Індивідуальні картки |
|
|