Календарно-тематичне планування з англійської мови для 2 класу за підручником Мітчелл

Про матеріал
Матеріал призначений для вчителів англійської мови загальноосвітніх шкіл. Містить розробку календарного планування у вигляді таблиці.
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків англійської мови 2 клас

за підручником Г. К. Мітчелл «Smart Junior

ІI семестр 2019-2020 н.р. (3 години на тиждень, 105 год на рік)

Дата

план

Дата

факт

 

Тема уроку

 

Фонетичний матеріал

Граматич-ний матеріал

Лексичний матеріал

Читання

Аудіювання

Мовлення

Письмо

Д.З.

MODULE 5. ANIMALS (12 год)

49.

 

 

Lesson 5a. Природа (тварини)

Називати тварин

Повторити цифри

ЛО теми

с.52

 

в.1, с.52

 

 

Завдання на аркушах

 

50.

 

 

Lesson 5a. Природа (тварини)

Називати кількість тварин

How many … can you see?

I can see… Множина іменників

ЛО теми

с.52

 

 

в.2, с.53

в.3, с.53

Ставити і відповідати на запитання

Завдання на аркушах

 

51.

 

 

Lesson 5b. Дозвілля

Називати можливості людини

Can you…?

ЛО теми

с.54

 

в.1, с.54

в.1, с.54

в.1, с.54

 

 

 

52.

 

 

Lesson 5b. Дозвілля

Ставити і відповідати на запитання про можливості людини

Can you…? – Yes, I can./ No, I can’t.

ЛО теми

с.54

 

в.1, с.54

в.2, с.55

в.3, с. 55

Завдання на аркушах

 

53.

 

 

Lesson 5c. Природа (дикі тварини)

Описувати тварин

It can…

It can’t…

ЛО теми

с.56

в.1, с.56

в.1, с.56

 

Завдання на аркушах

 

54.

 

 

Lesson 5c. Природа (дикі тварини)

Описувати тварин

It can…

It can’t…

ЛО теми

с.56

в.1, с.56

в.2, с.57

в.3, с.57

 

 

55.

 

 

Story time 5. Природа (дикі тварини)

Описувати тварин

Сan it…?

Can they….?

ЛО теми с.58, с. 59

в.1, с.58

в.1, с.58

в.1, с.58

 

 

56.

 

 

Smart World 5. Природа (дикі тварини)

Описувати тварин

Повторити граматичний матеріал

ЛО теми с.60

в.1, с.60

в.2, с.60

 

в. 3, с.60

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дата

План

Дата

факт

 

Тема уроку

 

Фонетичний матеріал

Граматич-ний матеріал

Лексичний матеріал

Читання

Аудіювання

Мовлення

Письмо

Д.З.

57.

 

 

Smart Time 5. Природа (дикі тварини)

Описувати тварин

Повторити граматичний матеріал

ЛО теми

с.61

в.1, с.61

в.2, с.61

 

в.3, с.61

 

58.

 

 

Revision 5. Природа (дикі тварини)

Описувати тварин

Повторити конструкції

ЛО теми

 

 

в.2, с.62

в.1, с.62

в.3, с.62

 

59.

 

 

Now I can. Природа (дикі тварини. Phonics /ʌ/. Улюблені герої

 

Правильно ви-мовляти і чи-тати слoва, які починаються на звук /ʌ/, або мають його у своєму складі с. 104

 

duck, jumper, under

вв.1-4, с.63

Слухати і повторюва-ти текст римованої історії

Співати пісню

 

 

60.

 

 

Quiz 5

MODULE 6. MY TOWN (15 год)

61.

 

 

Lesson 6a. Я, мої друзі та родина (населений пункт)

Називати місця у місті

Theres…= There is

ЛО теми

с.64

в.1, с.64

 

Співати пісню

 

 

62.

 

 

Lesson 6a. Я, мої друзі та родина (насе-лений пункт)

Називати місця у місті

Theres…= There is

ЛО теми

с.64

 

 

в.2, с.65

в.3, с.65

Завдання на аркушах

 

63.

 

 

Lesson 6b. Я, мої друзі та родина (насе-лений пункт)

Називати місця у місті

There are…

ЛО теми

с.66

в.1, с.66

в.1, с.66

 

Завдання на аркушах

 

64.

 

 

Lesson 6b. Я, мої друзі та родина (населений пункт)

Називати місця у місті

Повторення

Повторити ЛО с.66

 

в.2, с.67

в.1, с.66

Презентація малюнка в.3, с.67

 

 

Дата

План

Дата

факт

 

Тема уроку

 

Фонетичний матеріал

Граматич-ний матеріал

Лексичний матеріал

Читання

Аудіювання

Мовлення

Письмо

Д.З.

65.

 

 

Lesson 6c. Дозвілля (прогулянка)

Називати місця у місті

Is there a…?

ЛО с.68

в.1, с.68

 

 

 

Завдання на аркушах

 

66.

 

 

Lesson 6c. Дозвілля (прогулянка)

Називати місця у місті. Стави-ти і відповідати на запитання

Is there a…?

ЛО с.68

в.1, с.68

 

в.2, с.69

 

в.3, с.69

 

 

 

67.

 

 

Lets play 6. Дозвілля (прогулянка)

Називати місця у місті

Повторення

Повторення ЛО

 

 

Грати у гру с.70

 

 

 

68.

 

 

Project 6. Дозвілля (прогулянка)

Називати місця у місті

Повторення

Повторення ЛО

 

 

в.3, с.71

в.2, с.71

 

 

69.

 

 

Project 6. Дозвілля (прогулянка)

Називати місця у місті

Повторення

Повторення ЛО

 

 

в.3, с.71

 

в.2, с.71

 

 

70.

 

71.

 

 

Smart World 6. Дозвілля (прогулянка). Київ

Називати місця у місті Києві

Повторення

ЛО теми с.72

в.1, с.72

 

в.2, с.72

 

 

в.3, с.72

 

 

72.

 

 

Smart Time 6. Дозвілля (прогулянка). Дорожні знаки

Надавати і виконувати вказівки

Повторення

ЛО теми с.73

в.1, с.73

 

 

в.2, с.72

 

в.3, с.73

 

 

73.

 

 

Revision 6

Називати місця у місті

Повторення конструкцій

Повторити ЛО теми

в.3, с.74

в.1, с.74

в.2, с.74

 

 

 

74.

 

 

Now I can. Дозвілля (прогулянка). Phonics /tʃ/, /ʃ/.

Улюблені герої

 

Правильно ви-мовляти і чи-тати слoва, які починаються на звуки /tʃ/, /ʃ/, або мають їх у складі. с. 105

 

Chimp, chair, peach, sheep, fish, shirt

вв.1-4, с.75

Слухати і повторюва-ти текст ри-мованої історії

Співати пісню

 

 

75.

 

 

Quiz 6

Дата

План

Дата

факт

 

Тема уроку

 

Фонетичний матеріал

Граматич-ний матеріал

Лексичний матеріал

Читання

Аудіювання

Мовлення

Письмо

Д.З.

MODULE 7. MY FAVOURITE FOOD (13 год)

76.

 

 

Lesson 7a.

Харчування

Називати продукти

I like…

Множина іменників

ЛО теми

с.77

 

в.1, с.76

 

в.1, с.76

Завдання на аркушах

 

77.

 

 

Lesson 7a.

Харчування

Називати продукти

I like…

Множина іменників

ЛО теми

с.77

 

в.2, с.77

в.3, с.77

 

 

 

78.

 

 

Lesson 7b.

Харчування

Називати продукти

Do you like…? Yes, I do. / No, I don’t.

I don’t like…

ЛО теми

с.78

в.1, с.78

в.1, с.78

 

Завдання на аркушах

 

79.

 

 

Lesson 7b.

Харчування

Ставити та відповідати на запитання щодо харчування

Повторення конструкцій

ЛО теми

с.78

 

в.1, с.78

в.2, с.79

в.3, с.79

Завдання на аркушах

 

80.

 

 

Lesson 7c.

Щоденні справи

Ставити та від-повідати на за-питання щодо розпорядку

I get up at…

What time do you go…?

At… o’clock.

ЛО теми

с.80

 

в.1, с.80

 

 

Завдання на аркушах

 

81.

 

 

Lesson 7c.

Щоденні справи

Ставити та від-повідати на за-питання щодо розпорядку

I get up at…

What time do you go…?

At… o’clock.

ЛО теми

с.80

 

в.1, с.80

в.2, с.81

в.3, с.81

в.4, с.81

 

 

 

82.

 

 

Story Time 7.

Харчування. Здорова та шкідлива їжа

Ставити та відповідати на запитання що-до харчування

Повторення

ЛО теми

с.82

в.1, с.82-83

 

 

Записати приклади здорової і шкідливої їжі

 

 

83.

 

 

Smart World 7. Харчування

Описувати власне харчування

Закріплення вивчених структур

 

ЛО теми

с.84

в.1, с.84,

в.2, с.84

в.2, с.84

 

в.3, с.84

 

Дата

План

Дата

факт

 

Тема уроку

 

Фонетичний матеріал

Граматич-ний матеріал

Лексичний матеріал

Читання

Аудіювання

Мовлення

Письмо

Д.З.

84.

 

85.

 

 

Smart Time 7. Харчування

Описувати власне харчування

How much is…? Its

How much are…? They are…

ЛО теми

с.85

 

 

 

в.1, с.85

в.2, с.85

 

86.

 

 

Revision 7.

Харчування

Описувати власне харчування

Повторення конструкцій

Повторити ЛО теми

 

в.2, с.86

в.1, с.86,

 

в.3, с.86

 

87.

 

 

Now I can. Харчування. Phonics /θ/, / ð/.

Улюблені герої

 

Правильно ви-мовляти і чита-ти слoва, які починаються на звуки /θ/, /ð/, або мають їх у складі. с. 106

 

Thin, thirteen, teeth, this, that, mother

вв.1-3, с.87

Слухати і повторюва-ти текст ри-мованої історії

Співати пісню

 

 

88.

 

 

Quiz 7

MODULE 8. CLOTHES ( 17 год)

89.

 

 

Lesson 8a.

Предмети одягу

Описувати одяг

Im wearing..

Youre wearing

ЛО теми

с.88

 

в.1, с.88

 

в.1, с.88

співати пісню

Завдання на аркушах

 

90.

 

 

Lesson 8a.

Предмети одягу

Описувати одяг

I’m wearing..

You’re wearing…

ЛО теми

с.88

 

 

в.2, с.89

в.1, с.88

співати пісню

в. 3, с.89

Робота в зошитах

 

91.

 

 

Lesson 8b.

Предмети одягу

Описувати одяг

He’s wearing

She’s wea-ring

ЛО теми

с.90

 

в.1, с.90

 

Інсценування діало-гу с.90

 

 

92.

 

 

Lesson 8b.

Предмети одягу

Описувати одяг

He’s wearing

She’s wea-ring

ЛО теми

с.90

 

в.1, с.90

в.2, с.91

в.3, с.91

намалювати і опи-сати

 

 

93.

 

 

Lesson 8с.

Традиційний одяг

Описувати одяг

Повторення конструкцій

ЛО теми

с.92

в.1, с.92

в.1, с.92

 

Завдання на аркушах

 

 

Дата

План

Дата

факт

 

Тема уроку

 

Фонетичний матеріал

Граматич-ний матеріал

Лексичний матеріал

Читання

Аудіювання

Мовлення

Письмо

Д.З.

94.

 

 

Lesson 8с.

Традиційний одяг

Описувати одяг

Повторення конструкцій

ЛО теми

с.92

 

 

в.2, с.93,

в.3, с.93

в.4, с.93

 

Робота в зошитах

 

95.

 

 

Lets play 8. Предмети одягу

Описувати одяг. Ставити і відповідати на запитання щодо одягу

Is he/she wearing…? – Yes, he/she is./No, he/she isnt.

ЛО теми, нові ЛО с.94

в.1, с.94

 

Грати в гру

 

 

96.

 

97.

 

 

Project 8.

Предмети одягу

Описувати одяг створеної моделі

 

Повторення конструкцій

Повторення ЛО

в.3, с.95

 

в.1, с.95,

в.3, с.95

в.2, с.95

 

 

98.

 

 

Smart World 8.

Хобі

Розповідати про хобі

Повторення конструкцій

ЛО теми

с.96

в.1, с.96,

в.2, с.96

в.1, с.96,

в.2, с.96

 

в.3, с.96

 

99.

 

 

Smart Time 8.

Матеріали

Описувати, з якого матеріа-лу одяг

Закріплення вивчених структур

ЛО теми

с.97

 

в.1, с.97

в.2, с.97

в.3, с.97

 

100

 

 

Revision 8.

Предмети одягу

Описувати одяг людини

Повторення конструкцій

ПовторитиЛО теми

в.1, с.98,

в.2.с.98

в.1, с.98,

в.2.с.98

в.1, с.98

 

в.2, с.98

 

101

 

 

Now I can. Предмети одягу. Phonics /aɪ/, /oʊ/.

Улюблені герої

Правильно ви-мовляти і чи-тати слoва зі звуками /aɪ/, /oʊ/, с. 106

 

White, kite, rice, home, rose, nose

в.1-5, с.99

Слухати і повторюва-ти текст ри-мованої історії

Співати пісню

 

 

 

102

 

 

Quiz 8

103

 

 

104

 

 

105

 

 

Повторення вивченого матеріалу

Повторення вивченого матеріалу

Повторення вивченого матеріалу

Індивідуальні картки

Індивідуальні картки

Індивідуальні картки

Індивідуальні картки

Індивідуальні картки

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. МИЩЕНКО ІРИНА
    Із таким календарним плануванням дуже легко скласти конспект! Щиро вдячна Вам за кропітку роботу!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
4 січня 2020
Переглядів
8028
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку