Календарно-тематичне планування з англійської мови для 2 класу (3 год. на тиждень) за підручником О.Карп'юк розраховане на 18 робочих тижнів ІІ семестру 2017-2018 навчального року.
№ ур. |
Дата |
Підтема |
Мовленнєві зразки |
Лексика |
Граматика |
Аудіювання/ Фонетика |
Говоріння |
Читання |
Письмо |
Наочність/ ТЗН |
Домашнє завдання |
ІІ семестр Моя сім’я. Unit 5. My Happy Family |
|||||||||||
50. |
|
Це – моя сім’я. |
This is my father. That is my mother. |
daughter, son, father = dad, mother = mum, grandmother = granny, grandfather = grandpa |
Вказівні займенники |
ex. 1, p.72 th[ð], a[æ] |
ex. 2, p.72 |
ex. 1, p.72 |
Завдання на картках |
Aудіозапис, тематичні малюнки, фото, тематичні картки, граматичні таблиці, фонетичний стенд.
|
ex. 1, p.72 (вивчити слова), ex. 3, p.73 (письмово і розповісти)* |
51.
|
|
Наша щаслива родина. |
This is my… We are happy family. |
ex. 1, p.72 |
Verb ‘to be’ |
ex. 4, p.73 y[i], y[ai] |
ex. 3, p.73, ex. 5, p.74 |
ex. 6, p.74 |
ex. 5, p.74 |
Aудіозапис, темат.малюнки, грамат.таблиці, фонет.стенд. |
ex. 7, p.74 (письмово) |
52.
|
|
Що ми зараз робимо. |
He / She is reading a book. |
dancing, painting, playing, watching |
Present Continuous |
ex. 1, p.75 ing[iŋ] |
ex. 2, p.75, ex. 3, p.76 |
ex. 2, p.75 |
ex. 2, p.75 |
Aудіозапис, темат.малюнкиграмат. табл., фонет. стенд. |
ex. 3, p.76 (розповісти за зразком про свою родину) |
53.
|
|
Чим зайнята родина. |
I am a… You are… |
reading, writing, cleaning, cooking, eating, drinking |
Present Continuous Verb ‘to be’ |
ex. 4, p.77, ex. 7, p.78 ir, er, ur [ɜ:] |
ex. 5, p.77 |
ex. 6, p.78 |
ex. 5, p.77 |
Aудіозапис, тематичні малюнки, граматичні таблиці, фонетичний стенд. |
ex. 7, p.78 (вивчити)*, ex. 8, p.78 (письмово)
|
54.
|
|
Активний відпочинок родини. |
Is he / she cooking? “Yes, he/she is.” / “No, he/she is not.” |
walking, talking, playing, reading, fishing |
Present Continuous Запитальні речення |
ex. 1, p.79 h[h], sh[ʃ] |
ex. 2, p.79, ex. 3, p.80 |
ex. 3, p.80 |
Завдання на картках |
Aудіозапис, темат. малюнки, темат. картки, граматичні таблиці, фонетичний стенд. |
ex. 1, p.79 (вивчити і написати запитання) |
55.
|
|
Як родина відпочиває вдома. |
Is he reading? Yes, he/she is. / No, he/she isn’t. |
reading, singing, talking |
Present Continuous Запитання та відповідь |
ex. 6, p.82 ing[iŋ] |
ex. 4, p.81, ex. 7, p.82 |
ex. 5, p.81 |
ex. 4, p.81 |
Aудіозапис, темат.малюнкиграмат. табл., фонет. стенд. |
ex. 7, p.82 (скласти речення)*, ex. 8, p.82(п) |
56.
|
|
Щаслива Білова родина. |
They are happy. They are smiling. |
smiling, swinging |
Дієслово to be у множині |
ex. 1, p.83 ng[ŋ] |
ex. 2, p.84 |
ex. 1, p.83 |
Завдання на картках |
Aудіозапис, картки, темат. мал., грамат. табл., фонет. стенд. |
ex. 2, p.84 (письмово) |
57.
|
|
Що ми робимо. |
Are they happy? |
singing ringing flying smiling |
Present Continuous Запитання та відповідь |
ex. 4, p.85 e, ee, ea [i:] |
ex. 4, p.85
|
ex. 3, p.85 |
ex. 5, p.85 |
Aудіозапис, темат.малюнкиграмат. табл., фонет. стенд.
|
ex. 3, p.85 (читати і письмово) |
58.
|
|
Моя спортивна сім’я. |
There are 12 kites in the toy box. |
eleven, twelve, thirteen, fourteen, fifteen, sixteen, seventeen, nineteen, eighteen, twenty |
Numerals (11-20) |
ex. 1, p.86 s[s],[z] |
ex. 2, p.87, ex. 3, 4, p.88 |
ex. 4, p.88 |
ex. 2, p.87 |
Aудіозапис, тематичні малюнки, тематичні картки, граматичні таблиці, фонетичний стенд. |
ex. 1, p.86 (вивчити) |
59.
|
|
Рахуй зі мною. |
Count the bells. Count with me. |
11-20 |
Множина іменників |
ex. 6, p.89 е[e], ee[i:] |
ex. 6, p.89
|
ex. 5, p.89 |
Завдання на картках |
Aудіозапис, картки, темат. мал.,грамат.таб фонет. стенд. |
ex. 6 (вивч)*, 7 (пис.), p.89 |
Дикі тварини. Unit 6. I Like Animals |
|||||||||||
60.
|
|
Що вміють тварини. |
This is a fox. It can run. Let’s go to the Zoo. |
Run, jump, swim. Повторення ЛО теми «Тварини» |
Дієслово саn. Однина та множина іменників |
ex. 1, p.91 u[Ʌ] ex. 4, p.92 s[s],[z] |
ex. 1,2,p.91 ex. 4, p.92 |
ex. 1, p.91 ex. 3, p.92 |
Завдання на картках ex.5, p.92 |
Aудіозапис, темат.мал., картки, грамат. табл., фонет. стенд. |
ex. 2, p.91 ( письмово) Опис.твар.за зр.: ex. 5, p.92 (п./усн.) |
61.
|
|
Опис тварин. |
A hippo has got a big mouth. |
ears, head, nose, mouth, neck, legs |
Структура has got |
ex. 1, p.93 h[h], g[g] |
ex. 2, p.93, ex. 3, p.94 |
ex. 2, p.93 |
ex. 3, p.94 |
Aудіозапис, темат.мал., грамат. табл., фонет. стенд. |
ex. 4, p.94 (письмово і розповідати) |
62.
|
|
Тварини. |
It is big and strong. |
crazy |
Спеціальне запитання. |
ex. 6, p.95 wh[w] |
Опис тварин |
ex. 5, p.95 |
Завдання на картках |
Aудіозапис, темат.мал., картки, грамат. табл,фон.стенд |
ex.6, p.95 (вивч.)*, ex. 7, p.95(п) |
63.
|
|
Яка це тварина? |
Has it got a tail? |
teeth, tail, body, nose |
Спеціальне та загальне запитання. |
ex. 1, p.96 th[Ɵ] |
ex. 2, 3, p.96-97 |
ex. 2, p.96 |
ex. 3, p.97 |
Aудіозапис, темат.мал., грамат. табл., фонет. стенд. |
еx.1, p.96 (вивчити), ex.3, p.97 (п) |
64.
|
|
Відгадай тварину. |
Guess my animals. |
teeth, tail, body, nose |
Заг. запит. та відповідь |
ex. 5, p.98 th[Ɵ] |
ex. 4, p.97 |
ex. 5, p.98 |
Завдання на картках |
Aудіозапис, темат.мал., картки, грамат. табл,фон.стенд |
ex. 6, p.98 (письмово) |
65.
|
|
Що вміють і не вміють тварини. |
A parrot cannot swim, but it can fly. |
frog, parrot, camel, dolphin, but |
Дієслово саn у розпов. та запер. реченні |
ex. 1, p.99 ph[f] |
ex. 2, p.99 |
ex. 2, p.99 |
Завдання на картках |
Aудіозапис, темат.мал., картки, грамат. табл,фон.стенд |
ex. 1, p.99 (вивч.), ex. 3, p.59* (п.) |
66.
|
|
Що вміють і не вміють тварини. |
I can swim, but cannot run. |
swim, jump, run, hop |
Дієслово саn у розпов. та запер. реченні |
ex. 5, p.101 all[ɔl] |
Розповіді про тварин |
ex.4,p.101 |
Завдання на картках |
Aудіозапис, темат.мал., картки, грамат. табл,фон.стенд |
ex. 6, p.101 (письмово) |
67.
|
|
Що вміють тварини. |
“Can it climb?” “Yes, it can. / No, it cannot.” |
squirrel, snake, hare, climb, crawl, hop |
Запитання з дієсловом can |
ex. 1, p.102 aw[ɔ:] |
ex. 2, p.102 |
ex.1,p.102 |
Завдання на картках |
Aудіозапис, темат.мал., картки, грамат. табл,фон.стенд |
ex.1,p.102 (вивчити) |
68.
|
|
Лісові тварини. |
What animal is this? |
squirrel, snake, hare |
Короткі та повні відповіді на запитання |
ex. 5, p.104 ing[iŋ] |
ex. 3, p.103 |
ex.4,p.103 |
ex.3, p.103 |
Aудіозапис, темат.малюнкиграмат. табл., фонет. стенд.
|
ex.5,p.104 (вивчити)*, ex.6,p.104(п) |
69.
|
|
У зоопарку |
I like these monkeys. They are funny. |
happy, angry, funny, kind |
Вказівні займенники this-these |
ex. 1, p.105 th[ð] |
ex. 2, p.105, ex. 3, p.106 |
ex.2,p.105 |
ex.3, p.106 |
Aудіозапис, темат.малюнкиграмат. табл., фонет. стенд.
|
ex. 1, p.105 (вивч.)*, ex.3,p.106(п) |
70.
|
|
У зоопарку |
They (these) are monkeys. |
birdie |
Дієслово саn. I (don’t) like… |
ex. 5, p.107 ee[i:], oo[u:] |
ex. 3, p.106 |
ex.4,p.107 |
Завдання на картках |
Aудіозапис, темат.мал., картки, грамат. табл,фон.стенд |
ex. 6, p.107 (письмово) |
71.
|
|
Тварини. |
Контрольна робота |
Картки |
|
||||||
Мій одяг. Unit 7. My Clothes |
|||||||||||
72.
|
|
Одяг та взуття. |
His / Her T-shirt is white. His / Her Shorts are blue. |
dress, T-shirt, trousers, skirt, shoes, shorts |
Pronouns; Possessive Adjectives |
ex. 1, p.110 sh[ʃ] |
ex. 2, 3, 4, p.110-111 |
ex.2,p.110 |
ex.3, p.111 |
Aудіозапис, темат.малюнкиграмат. табл., фонет. стенд.
|
ex. 1, p.110 (вивчити)
|
73. |
|
Одяг моєї родини. |
Her dress is red. |
ЛО теми |
Pronouns |
Ex. 7, p.113 sh[ʃ] |
ex. 5, p.113 |
ex.6,p.113 |
ex.5, p.113 |
Aудіозапис, темат.малюнкиграмат. табл., фонет. стенд.
|
Ex.7,p.113* (вивч.), ex. 8, p.113 (пис.)
|
74.
|
|
Де мій одяг? |
It is a sweater. They are jeans. |
jeans, socks, trainers, sweater, blouse, shirt |
Спеціальне запитання |
ex.1, p.114 er[ə] |
ex. 2-4, p.114-115 |
ex.2,p.114 |
ex.4, p.115 |
Aудіозапис, темат.малюнкиграмат. табл., фонет. стенд.
|
ex.1, p.114 (вивч. сл..), ex.4,p.115 (письмово)* |
75.
|
|
Одяг Анни |
They are Ann’s shorts. |
ЛО теми |
Pronouns |
ex.5,p.116 er,ir [ɜ:],or[ɔ] |
Розповіді про одяг |
ex.5,p.116 |
Завдання на картках |
Aудіозапис, темат.мал., картки, грамат. табл,фон.стенд |
ex. 6, p.116 (письмово)
|
76.
|
|
Мій улюблений одяг. |
These are my favourite shoes. My favourite clothes are… |
favourite ЛО теми |
This is/ these are Присвійний відмінок іменників |
ex.1, p.117 s[s],[z] ex. 5, p.118 ee[i:], ea[i:] |
ex.1, 2, p.117 ex.3,p.118 |
ex.1,p.117 ex.4,p.118 |
ex.2, p.117 Завдання на картках |
Aудіозапис, темат.мал., картки, грамат. табл,фон.стенд |
ex. 3, p.118 (письмово і розповідати) ex. 6, p.118 (письмово) |
77.
|
|
Чий це одяг? |
Whose hat is this? Whose mittens are these? |
hat, cap, scarf, mittens, jacket, coat, raincoat |
Питальний займенник whose |
ex. 1, p.119 wh[h] |
ex. 2, 3, p.119 |
ex.2,p.119 |
ex.3, p.119 |
Aудіозапис, темат.малюнкиграмат. табл., фонет. стенд. |
ex. 1, p.119 (вивч. слова)
|
78.
|
|
Одяг моєї ляльки. |
Who is this? Whose scarf is this? It is Jane’s. |
ЛО теми |
Присвійний відмінок іменників |
ex. 6, p.121 oa[əu], wh[w] |
ex. 4, p.120 |
ex.5,p.121 |
Завдання на картках |
Aудіозапис, темат.мал., картки, грамат. табл,фон.стенд |
ex. 6, p.121 (вивчити)*, ex. 7, p.121 (письмово) |
79.
|
|
Відношен-ня до одягу |
She likes this dress. She does not like this skirt. |
ЛО теми |
Present Simple |
ex. 1, p.122 s[s],[z] |
ex. 2, p.122 |
ex.1,p.122 |
ex.2, p.122 |
Aудіозапис, темат.малюнкиграмат. табл., фонет. стенд. |
Розповісти про одяг, який подобається і не подобається. |
80.
|
|
Подарунок на день народження |
He doesn’t like green. |
ЛО теми |
Present Simple |
ex. 3, p.123 s[s],[z] |
ex. 3, p.123 |
ex.4,p.123 |
Завдання на картках |
Aудіозапис, темат.мал., картки, грамат. табл,фон.стенд |
ex. 5, p.123 (письмово) |
81.
|
|
Одяг на день народження |
“Do you like this dress?” “Yes, I do. / No, I don’t.” |
Wear, clothes |
Present Simple |
ex. 1,p.124 th[ð], [Ɵ] |
ex. 1, 2, 3, p.124-125 |
ex.2,p.125 |
ex.3, p.125 |
Aудіозапис, темат.малюнкиграмат. табл., фонет. стенд. |
ex.3,p.125 (письмово)* |
82.
|
|
Одяг улюбленого кольору. |
She / He doesn’t like… |
shout |
Present Simple |
ex. 6, p.126 |
ex. 4, p.126 |
ex.5,p.126 |
Завдання на картках |
Aудіозапис, темат.мал., картки, грамат. табл,фон.стенд |
ex. 6, p.126 (вивчити)*, ex. 7, p.126 (письмово) |
83. |
|
Одяг . |
Контрольна робота |
|
|||||||
Весна. Unit 8. Spring is Green |
|||||||||||
84.
|
|
Весна прийшла. |
Spring is coming. |
sun, sky, flower, cloud, grass, tree |
To be в однині та множині. |
ex. 1, p.128 ar[ɑ:], [ɔ:] |
ex. 2, p.128, ex. 3, 4, p.129 |
ex.2,p.128 |
ex.4, p.129 |
Aудіозапис, темат. мал, темат картки, грамат. таблиці, фонет. стенд. |
ex. 1, p.128 (вивч.слова), ex.4,p.129 (письмово)* |
85.
|
|
Весняні місяці. |
Do you like March? |
March, April, May |
Present Simple |
ex. 5, p.130, ex. 8, p.131 a(ss) [ɑ:] |
ex. 6, p.130 |
ex.7,p.131 |
Завдання на картках |
Aудіозапис, темат. мал, темат картки, грамат. таблиці, фонет. стенд. |
ex. 8, p.131 (вивчити)*, ex. 9, p.131 (письмово)
|
86.
|
|
Весняна погода. |
What is the weather like in spring? |
Weather, shining |
Модальні дієслова may, can |
ex. 1, 2, p.132 ing[iŋ] |
ex. 1, 2, 3, p.132 |
ex.2,p.132 |
Завдання на картках |
Aудіозапис, темат. мал, темат картки, грамат. таблиці, фонет. стенд. |
Розповісти про погоду за малюнком.* |
87.
|
|
Погода навесні. |
Look, the sky is blue. |
shower |
Present Continuous |
ex. 5, p.134 ower, our [auə] |
Розповіді про погоду. |
ex.4,p.133 |
ex.4, p.133 (І част.) |
Aудіозапис, темат.малюнкиграмат. табл., фонет. стенд. |
ex. 5, p.134 (вивчити), ex. 6, p.134 (письмово) |
88.
|
|
З Велико-днем! |
Happy Easter! |
Easter cake, EasterBunny rabbit, Easter bread (paska), Easter eggs (pysankas), candle |
Numerals |
ex. 1, p.135 ea[i:], ea[e] |
ex. 2, p.135, ex. 3, p.136 |
ex.2,p.135 |
ex.3, p.136 |
Aудіозапис, темат.малюнки, грамат. табл., фонет. стенд. |
ex. 1, p.135 (вивчити слова)
|
89.
|
|
Пасхальний кошик. |
Is it an Easter egg? |
Easter basket |
Структура I have got… |
ex. 7, p.138 wh[w], -ask- [ɑ:sk] |
ex. 4, 5, p.137 |
ex.6,p.138 |
ex.5, p.137 |
Aудіозапис, темат.малюнкиграмат. табл., фонет. стенд. |
ex. 7, p.138 (вивчити)*, ex. 8, p.138 (письмово) |
90.
|
|
День матері. |
I love my mum. |
give a hug, love, give a kiss |
Спеціальне запитання та відповідь на нього |
ex. 1, p.139 i[i],[ai] |
ex. 2, 3, p.139 |
ex.2,p.139 |
Завдання на картках |
Aудіозапис, темат. мал, темат картки, грамат. таблиці, фонет. стенд. |
ex. 1, p.139 (вивч.слова), ex. 3, p.139 (письмово)* |
91.
|
|
Привітан-ня для мами. |
I want to say… |
Bookmark heart, pretty |
Присвійний відмінок іменників |
ex. 5, p.140 oo[ʊ] |
ex. 3, p.139 |
ex.4,p.140 |
Завдання на картках |
Aудіозапис, темат. мал, темат картки, грамат. таблиці, фонет. стенд. |
ex. 6, p.140 (підгот.вітальну листівку) |
92.
|
|
Весна. |
Контрольна робота. |
|
|
||||||
Літо. Unit 9. Hello, Summer! |
|||||||||||
93.
|
|
Сьогодні жарко. |
Take off your sweater! Put on your sunhat! |
put on, take off, sunglasses, sandals, sunhat |
Наказовий спосіб |
ex. 1, p.143 u [ʊ], [Ʌ], a [ɑ:], [æ] |
ex. 2, p.143, ex. 3, p.144 |
ex.2,p.143 |
ex.3, p.144 |
Aудіозапис, тематичні малюнки, граматичні таблиці, фонетичний стенд. |
ex.1, p.143 (вивчити слова) |
94.
|
|
Літні місяці. |
It is hot. |
June, July, August |
Present Simple |
ex. 4, p.144, ex. 7, p.146 y[ai], j[ʤ] |
ex. 5, p.145 |
ex.6,p.145 |
ex.6, p.145 |
Aудіозапис, темат.малюнкиграмат. табл., фонет. стенд. |
ex. 7, p.146 (вивчити)*, ex. 8, p.146 (письмово) |
95.
|
|
Літні канікули. |
We are on summer holidays! |
camp, country, woods, sea, river |
Дієслово саn |
ex. 1, p.147 er [ə] |
ex. 2, p.147, ex. 3, p.148 |
ex.2,p.147 |
ex.3, p.148 |
Aудіозапис, темат.малюнкиграмат. табл., фонет. стенд. |
ex. 1, p.147 (вивчити слова) |
96.
|
|
Прощання зі школою. |
It’s summer time. |
Away, soon |
Present Simple |
ex. 6, p.149 ch[ʧ] |
ex. 4, p.148 |
ex.5,p.149 |
Завдання на картках |
Aудіозапис, темат.мал., картки, грамат. табл,фон.стенд |
ex. 4, p.148* (розповідь), ex. 6, p.149* (вивчити), ex. 7, p.149 (письмово) |
97.
|
|
На морі. |
I am at the sea. |
beach, sand, sail in a boat, make a castle, play in the sun |
Present Continuous |
ex. 1, p.150 a[æ], [ei] |
ex. 2, p.150, ex. 3, p.151 |
ex.2,p.150 |
ex.3, p.151 |
Aудіозапис, темат.малюнки, грамат. табл., фонет. стенд. |
ex. 1, p.150 (вивчити слова) |
98.
|
|
Літній табір. |
I like my summer camp. |
Camp, wave |
Present Simple Present Continuous |
ex. 8, p.154 [ei], [ai], [Ʌ], [i:] |
ex. 4, p.152 |
ex. 5, 7, p.152 |
ex.6, р.153 |
Aудіозапис, темат.малюнки, грамат. табл., фонет. стенд. |
ex.6, 153 (письмово і розповісти), ex. 8, p.154 (вивчити)* |
99.
|
|
Reading |
|
||||||||
100.
|
|
Listening |
|
||||||||
101.
|
|
Writing |
|
||||||||
102.
|
|
Speaking |
|
||||||||
103.
|
|
Літо, канікули. |
We are on summer holidays! |
Повторення ЛО теми |
Present Simple Present Continuous |
Завдання на картках |
Розповіді дітей |
Завдання на картках |
Завдання на картках |
Картки, темат малюнки, грамат.табл. |
|