Календарно-тематичне планування з англійської мови для 4 класу за підручником А.Несвіт

Про матеріал

Календарно-тематичне планування з англійської мови для 4 класу за підручником А.Несвіт. Англійська мова: підручник для 4 класу загальноосвітніх навчальних закладів. А. Несвіт. – Київ: «Генеза», 2015. 2 години на тиждень. З інтегрованими змістовими лініями.

Перегляд файлу

Витяг з Листа МОН України від 17.08.2016 № 1/9-437 «Щодо методичних рекомендацій

про викладання навчальних предметів у загальноосвітніх навчальних закладах»

В 3-4 класах значно ускладнюється тематика мовного та мовленнєвого матеріалу для говоріння. Крім невербальних моделей комунікативної поведінки, діти будуть уживати емоційно-забарвлені комунікативні одиниці розмовної мови, характерні носіям мови, які вони вивчили завдяки використанню автентичних прикладів іноземної мови (народні наспіви, дитяча поезія, казки, оповідання тощо), та які вони будуть уживати під час відтворення власних діалогів, що моделюють реальне спілкування.

У 3-4 класах доцільно застосовувати ситуації, побудовані за принципом діалогу культур, а саме: ситуацій - уявних подорожей до визначних місць країни, мова якої вивчається, ситуацій-обміну думками, пов’язаних з обговоренням отриманих знань про національні реалії іншої та своєї культури, наприклад, про реалії шкільного життя, національні та родинні свята, світу дитячих захоплень тощо.

     На відміну від 1 і 2 класів, в 3-4 класах збільшується доля самостійної роботи учня над мовним та мовленнєвим матеріалом, що дозволяє молодшим школярам реалізувати свої творчі здібності. Особливої уваги заслуговує проектна робота як різновид творчої групової роботи молодших школярів. Завдання-проекти мають допомагати дітям під керівництвом учителя, а далі і самостійно створювати зміст своєї навчальної діяльності і засвоювати його в ході підготовки й захисту кінцевого продукту обраного проекту: колажу, альбому, сторінки з книги, постеру і т.д…

…Учнів необхідно навчати чітко формулювати твердження,  що описують  їхні  емоції  та  відчуття,  висловлювати побажання, говорити про те , що для них важливо та цікаво, виявляти інтерес до співрозмовника, отримувати задоволення від спілкування, позитивно реагувати на важливі для співрозмовника події, уважно та активно слухати, уміти ставити питання та заглиблюватися в деталі.

Для повноцінного забезпечення навчального процесу вчитель може залучати додаткові засоби (аудіо/відео записи, дидактичні копіювальні матеріали, електронні носії інформації тощо) та активно використовувати такі види навчальної діяльності учнів на уроці, як: розучування та відтворювання пісень, музичних римівок, лічилок, віршів, епізодів мультфільмів, адаптованих до умов навчання. Це не тільки урізноманітнить навчальний процес, а й сприятиме підвищенню його ефективності, дозволить індивідуалізувати та диференціювати навчальну діяльність учнів відповідно до їхніх особистісних рис, здібностей та рівнів навченості.

Доцільно активніше впроваджувати у практику школи навчальні інтернет-ресурси, які збагачують соціокультурну компетенцію учнів, знімають психологічний бар’єр перед вивченням іноземної мови, розвивають соціальні й особистісні якості школярів: упевненість у собі і здатність працювати в колективі, а також показують результативність навчання через установлення міжкультурних зв’язків у віртуальному просторі. Можливості використання Інтернет-ресурсів не повинна обмежуватися розташуванням закладу чи його статусом.

Усе це сприятиме реалізації одного з провідних завдань середньої школи – навчати учнів успіху, у нашому випадку – вивчення і використання іноземної мови у міжкультурному спілкуванні.

 

Основні зміни у програмі з «Іноземних мов»:

Лінгвістична лексична компетенція: тема «Дикі та свійські тварини» (вилучено), Present Perfect, структура to be going to (вилучено)

Мовленнєва компетенція (говоріння): обсяг висловлювання 6-7 речень/6 реплік (скорочено до 5-6 речень/5 реплік)

Мовленнєва компетенція (письмо):  обсяг письмового повідомлення 6-7 речень (скорочено до 5-6 речень)

Уточнено тематику ситуативного спілкування:  «Свята і традиції» («Святкування у кафе»)

 

 

№ уроку

дата

вид роботи

тематика ситуативного спілкування

мовний інвентар

інтегровані змістові лінії

лексика

граматика

активна

засоби вираження

1*, 2*, 3*, 4*

І семестр.

Повторення вивченого. Світ навколо (оточення, місце проживання).

1

 

Вступ. Повторення вивченого у попередніх класах. Активація мовних та мовленнєвих навичок.

Знову у школі.

(ст.6-9)

Активація вивчених ЛО.

Активація вивчених мовленнєвих зразків.

Активація вивчених граматичних структур.

2. Демонструє своє місце у соціумі школи.

2

 

Введення нових ЛО, лексичні вправи. Читання, вправи на розуміння змісту прочитаного. Усне мовлення. Письмо.

Знайомство з родиною Паркерів.

A  friendly  family,  younger,

elder/older,  nephew,  niece

Smb is (Comparative Degree) than smb.

Вищий ступінь порівняння прикметників.

2. Демонструє розуміння цінності сім'ї.

3

 

Введення нових ЛО, лексичні вправи. Читання, вправи на розуміння змісту прочитаного. Усне мовлення. Письмо.

Опис зовнішності.

Handsome,

good-looking,

elegant,

pretty

Smb. is a good-looking man with … hair and … eyes. He is (Comparative Degree) then…

Вищий та найвищий ступені порівняння прикметників.

2. Висловлює толерантне ставлення до оточуючих.

4

 

Введення нових ЛО, лексичні вправи. Читання, вправи на розуміння змісту прочитаного. Усне мовлення. Письмо.

Моє місто.

City, town, village, avenue, street, lane.

Where do you live?

I live in the…

What’s your address?

Present Simple.

2. Висловлює ставлення до свого рідного міста.

5

 

Введення нових ЛО, лексичні вправи. Читання, вправи на розуміння змісту прочитаного. To be у Past Simple.

Місто Колчестер.

Deep, shallow, narrow,  castle.

Is-was

Are-were

To be у Past Simple.

2. Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття.

6

 

Читання, вправи на розуміння змісту прочитаного. Граматичні вправи.

Лондон.

Активація ЛО теми.

Відпрацювання мовленнєвих зразків.

To be у Past Simple. Ступені порівнянні прикметників.

2. Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття.

7

 

Введення нових ЛО, лексичні вправи. Читання, вправи на розуміння змісту прочитаного. Граматичні вправи. Письмо.

Київ: минуле і сьогодення.

Shop,

traffic,

the  traffic lights, restaurant, office.

There was/were…

To be у Past Simple. Ступені порівнянні прикметників.

2. Розповідає про столицю України.

8

 

Читання, вправи на розуміння змісту прочитаного. Письмо: написання ел. листа про своє місто. Граматичні вправи.

Визначні місця України.

Carpathian mountains, Hoverla, Roman Kosh

Відпрацюваннямовленнєвих зразків.

To be у Past Simple. Ступені порівнянні прикметників.

2. Робить повідомлення про визначні місця України.

9

 

Повторення та систематизація вивченого. Комунікативні вправи. Самостійна робота.

Місце проживання.

Закріплення лексичних навичок.

Закріплення мовленнєвих зразків.

Закріплення граматичних структур.

2. Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття.

Помешкання

10

 

Введення нових ЛО, лексичні вправи. Усне мовлення. Письмо.

Будинок та кімнати

Balcony, fruit and  vegetable garden, three-rooms flat, lovely view, cottage, to be located on, bank of the river

Do you live in a house or in a flat? Where is it located? I live…

There is/are… It has got (rooms)

Present Simple.

 

11

 

Введення нових ЛО, лексичні вправи. Навчальне аудіювання. Читання. Усне мовлення. Письмо.

Меблі у кімнатах.

Cosy, square, carpet, corner,

There is/are…

Прийменники місця: on the left, on the right, opposite, in front of, at, behind, near, in the corner, in the middle, next to.

3. Виказує розуміння необхідності порядку в оселі.

12

 

Введення нових ЛО, лексичні вправи. Читання, вправи на розуміння змісту прочитаного.

Опис кімнати.

Bedside table, tо keep

There is/are…

Прийменники місця. Present Simple.

3. Виказує розуміння необхідності порядку в оселі.

13

 

Введення нових ЛО, лексичні вправи. Читання, вправи на розуміння змісту прочитаного. Усне мовлення. Письмо.

На кухні.

Cooker, fridge, dishwasher, microwave oven, cupboard.

There is/are…

Прийменники місця. Present Simple.

 

14

 

Введення нових ЛО, лексичні вправи. Present Continuous, граматичні вправи. Усне мовлення. Письмо.

Домашня робота

Household chores, to feed the cat, to vacuum the mat, to clean the room with a broom, t wash the floor, to set the table, to go to the store, to wash up, to take out the peels, to finish the work.

Present Continuous.

2. Розповідає про розподіл домашніх обов'язків.

15

 

Введення нових ЛО, лексичні вправи. Present Continuous, граматичні вправи. Усне мовлення.

Домашня робота.

to sweep the floor, to repare

Відпрацювання мовленнєвих зразків.

Present Continuous. Present Simple.

2. Розповідає про розподіл домашніх обов'язків.

16

 

Повторення та систематизація вивченого. Комунікативні вправи. Самостійна робота.

Мій дім.

Закріплення лексичних навичок.

Закріплення мовленнєвих зразків.

Закріплення граматичних структур.

2. Виказує поважливе ставлення до домашньої роботи.

Відпочинок і дозвілля.

17

 

Введення нових ЛО, лексичні вправи. Читання, вправи на розуміння змісту прочитаного. Усне мовлення. Герундій.

Хобі.

Freetime, hobby, to play the musical instruments, to take photos, to paint/draw, to make things.

I like/enjoy + Gerund.

Present Simple.

Герундій.

2. Формулює особистісні уподобання, порівнює їх з уподобаннями інших людей.

18

 

Активація ЛО теми. Читання, вправи на розуміння змісту прочитаного. Усне мовлення. Письмо.

Пікнік.

Активація ЛО теми.

Відпрацювання мовленнєвих зразків.

Present Continuous. Present Simple.

1. Пояснює необхідність прибирання за собою під час відпочинку.

19

 

Читання, вправи на розуміння змісту прочитаного. Усне мовлення.  Письмо.

Моє хобі.

Активація ЛО теми. Scale modeling, collection.

What do you collect? What are you drawing? What is your hobby?

Present Continuous. Герундій.

2. Формулює особистісні уподобання, порівнює їх з уподобаннями інших людей.

20

 

Введення нових ЛО, лексичні вправи. Читання. Усне мовлення.

Програма телебачення.

Сartoon, quiz show, the news summury, sports programmе,  football match, channel, TV guide, t swich TV on.

Are/is there any … on (TV)? Which channel is the best for..? What channel is it on? It is on channel 1. When does … start?

Present Simple.

2. Демонструє розуміння основ медіа-грамотності.

Зворот to be going to вилучено.

21

 

Активація ЛО теми. Усне мовлення. Письмо.

Моя улюблена телепрограма.

My favourite TV programme isWhat programme do you usually watch? What time do they start? What is the programme about?

Present Simple.

Герундій.

2. Демонструє розуміння впливу телебачення на людину.

22

 

Активація ЛО теми. Усне мовлення. Читання, вправи на розуміння змісту прочитаного. Правильні та неправильні дієслова.

У вільний час.

ІІ форма неправильних дієслів.

 

Відпрацювання мовленнєвих зразків.

Past Simple.

2. Розповідає про соціальну взаємодію у вільний час.

23

 

Активація ЛО теми. Читання, вправи на розуміння змісту прочитаного. Правильні та неправильні дієслова.

Мої колекції.

ІІ форма неправильних дієслів.

 

Відпрацювання мовленнєвих зразків.

Present Simple. Past Simple.

2. Пояснює вибір своїх уподобань.

4. Пояснює фінансову доцільність колекціонування.

24

 

Активація ЛО теми. Читання, вправи на розуміння змісту прочитаного. Правильні та неправильні дієслова

На вихідних.

ІІ форма неправильних дієслів.

Відпрацювання мовленнєвих зразків.

Present Simple. Past Simple. Present Continuous.

2. Розповідає про сімейні традиції.

25

 

Повторення та систематизація вивченого. Комунікативні вправи. Самостійна робота.

Відпочинок і дозвілля.

Закріплення лексичних навичок.

Закріплення мовленнєвих зразків.

Закріплення граматичних структур.

2. Розповідає про сімейні традиції.

26

 

Контроль письма.

 

 

 

 

 

27

 

Контроль читання.

 

 

 

 

 

28

 

Контроль аудіювання.

 

 

 

 

 

29

 

Контроль говоріння.

 

 

 

 

 

30

 

Повторення та систематизація вивченого. Комунікативні вправи

Світ навколо.

Закріплення лексичних навичок.

Закріплення мовленнєвих зразків.

Закріплення граматичних структур.

1. Виказує ставлення до Батьківщини і природи.

31

 

Повторення та систематизація вивченого. Комунікативні вправи

Мій дім.

Закріплення лексичних навичок.

Закріплення мовленнєвих зразків.

Закріплення граматичних структур.

2. Виказує поважливе ставлення до домашньої роботи.

32

 

Підсумковий урок. Комунікативні вправи.

Відпочинок і дозвілля.

Закріплення лексичних навичок.

Закріплення мовленнєвих зразків.

Закріплення граматичних структур.

2. Розповідає про соціальні взаємодії з однолітками.

ІІ семестр.

Природа і навколишнє середовище.

33

 

Активація ЛО теми. Читання, вправи на розуміння змісту прочитаного. Усне мовлення.

Наша планета.

Активація ЛО теми. The Earth, to take care of.

Активація мовленнєвих зразків.

Активація граматичних структур.

1. Розповідає про необхідність збереження планети.

34

 

Активація ЛО теми, лексичні вправи. Усне мовлення. Ступені порівняння прикметників.

Опис зовнішності.

Активація ЛО теми. Cheetah, python, savanna.

A (animal) lives in the (place). The (animal) is faster than the (animal).

(The animal) is the fastest.

Ступені порівняння прикметників.

1. Розповідає про необхідність захисту диких тварин.

35

 

Введення нових ЛО, лексичні вправи. Усне мовлення. Письмо.

Cафарі парк.

Exciting trip, wild animals, dangerous, even, live in the open, live free, fence, important rules.

Відпрацювання мовленнєвих зразків.

Ступені порівняння прикметників (багатоскладові слова)

3. Перераховує правила поведінки у сафарі-парку.

36

 

Активація ЛО теми. Усне мовлення. Читання.

Опис тварини.

Активація ЛО теми.

Відпрацювання мовленнєвих зразків.

Present Simple.

1. Висловлює своє ставлення до домашніх тварин.

37

 

Активація ЛО теми. Читання, вправи на розуміння змісту прочитаного.

На фермі.

Активація ЛО теми. Domestic animals, in the meadow.

Відпрацювання мовленнєвих зразків.

Past Simple.

4. Виказує розуміння значення сільської праці.

38

 

Активація ЛО теми. Усне мовлення. Читання, вправи на розуміння змісту прочитаного.

Домашні улюбленці.

Активація ЛО теми.

Відпрацювання  мовленнєвих зразків.

Present Simple.

1. Висловлює своє ставлення до домашніх тварин.

39

 

Введення нових ЛО, лексичні вправи. Читання. Усне мовлення. Модальні дієслова.

Захист навколишньо-го середовища

To pollute,

to hunt animals,

to cut down trees, to drop litter, to waste, to save nature, to take care of nature to make bird-houses.

mustn’t, can, do not…

1. Перераховує екологічні проблеми, наводить приклади захисту довкілля.

40

 

Введення нових ЛО, лексичні вправи. Читання, вправи на розуміння змісту прочитаного. Письмо.

Чисте подвір'я.

Treasure, ladybird, butterfly, to wonder, to scoop up, a can, to drop into sack, to look for.

Present Simple.

1. Розповідає про дотримання чистоти у громадських місцях.

41

 

Усне мовлення. Present Simple.

Пори року.

Активація ЛО теми.

Відпрацювання   мовленнєвих зразків.

Present Simple.

 

42

 

Повторення та систематизація вивченого. Самостійна робота.

Природа і навколишнє середовище.

Закріплення лексичних навичок.

Закріплення мовленнєвих зразків.

Закріплення граматичних структур.

1. Проектує власні повсякдення дії на захист довкілля.

Подорожі. Транспорт.

Зворот to be going to вилучено. Натомість використовується Future Simple.

43

 

Введення нових ЛО, лексичні вправи. Читання. Future Simple.

Транспорт.

By train, by plane, by bus, by ship, by car, on foot, around the country, places of interest.

Структури з Future Simple.

Future Simple.

4. Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту.

44

 

Введення нових ЛО, лексичні вправи. Читання, вправи на розуміння змісту прочитаного.

В аеропорту.

Airport, to wait for smb./smth., to arrive on time

Відпрацювання мовленнєвих зразків.

Present Simple.

4. Розповідає про замовлення квитків.

45

 

Активація ЛО теми. Читання, вправи на розуміння змісту прочитаного. Усне мовлення.

Подорож містом.

Активація ЛО теми.

Smb. goes tobyIt takes smb. (time) to get to…

Present Simple. Past Simple.

2. Складає путівник по місту.

46

 

Введення нових ЛО, лексичні вправи. Усне мовлення. Письмо. Прийменники місця.

Громадські споруди.

Bank, café,

supermarket, library, hotel,

Where is the..? It’s …

Present Simple. Прийменники місця.

3. Називає правила дорожнього руху.

47

 

Введення нових ЛО, лексичні вправи. Усне мовлення. Прийменники місця.

Громадські споруди.

Railway station, museum, sports centre, stadium, kindergarten

Where can I get/stay/buy/ have..? He/She is looking for…

Present Simple. Present Continuous.

2. Веде діалог щодо подорожі містом.

48

 

Введення нових ЛО, лексичні вправи. Усне мовлення. Прийменники напрямку руху.

Подорож містом.

Where is ...? It is Turn left at the…, turn right at the…, walk along the street, cross the street.

Excuse me.

Відпрацювання граматичних структур.

2. Веде діалог щодо подорожі містом.

49

 

Введення нових ЛО, лексичні вправи. Читання, вправи на розуміння змісту прочитаного

Визначні місця Лондону.

Big Ben, clock towel, Nelson’s Column, Trafalgar Square, Tower Bridge, the River Thames

Відпрацювання   мовленнєвих зразків.

Відпрацювання граматичних структур.

2. Виказує розуміння цінності культурного спадку країн світу.

50

 

Введення нових ЛО, лексичні вправи. Читання, вправи на розуміння змісту прочитаного

Визначні місця Києва.

Square, bridge, palace cathedral, to stand on, over the river, places of interest,sight.

Структури з Future Simple.

Future Simple.

2. Виказує розуміння культурного спадку України.

51

 

Повторення та систематизація вивченого. Комунікативні вправи. Самостійна робота.

Подорожі. Транспорт.

Закріплення лексичних навичок.

Закріплення мовленнєвих зразків.

Закріплення граматичних структур.

1. Пропонує екологічні види транспорту.

Свята та традиції (святкування у кафе).

52

 

Активація ЛО теми. Усне мовлення. Читання. Утворення порядкових числівників.

Коли твій день народження?

Повторення числівників, місяців.

January is the first month of the year. My birthday is on the… of…

Утворення порядкових числівників.

 

53

 

Введення нових ЛО, лексичні вправи. Читання, вправи на розуміння змісту прочитаного. Усне мовлення. Письмо.

Українські та британські свята.

Birthday party, tea party, wedding, customs, traditions, sporting victory, to play an important part in smb’s life, to keep up, national festival, to celebrate (holidays) in…

Порядкові числівники. Present Simple.

2. Порівнює свята та традиції різних країн.

54

 

Введення нових ЛО, лексичні вправи. Читання, вправи на розуміння змісту прочитаного.

Чайна вечірка.

Неправильні дієслова.

Відпрацювання  мовленнєвих зразків.

Past Simple. Неравильні дієслова.

2. Виявляє повагу до традицій Британії.

Час Present Perfect вилучено.

55

 

Введення нових ЛО, лексичні вправи. Усне мовлення. Читання.

Маскарадна вечірка.

Fancy dress party

Відпрацювання  мовленнєвих зразків.

Future Simple. Present Simple.

2. Розповідає про соціальну взаємодію з однолітками.

56

 

Усне мовлення. Письмо: написання оголошення про вечірку.

День гумору.

It sounds great! Everyone will have a good time! Humour Day, school assembly hall.

Зразок оформлення оголошення.

Відпрацювання граматичних структур

2. Розробляє проект оголошення про святковий захід у школі.

57

 

Введення нових ЛО, лексичні вправи. Читання, вправи на розуміння змісту прочитаного. Усне мовлення. Письмо.

Фестиваль стрічок.

Wall newspaper, to invite parents and guests, to make postcards, in the shape of a ribbon, colourful, to perfom a new play, to recite a poem, to wear a ribbon.

Future Simple.

2. Розповідає про організацію свята.

4. Розподіляє обов'язки по організації свята.

58

 

Повторення та систематизація вивченого. Комунікативні вправи. Самостійна робота.

Свята та традиції.

Закріплення лексичних навичок.

Закріплення мовленнєвих зразків.

Закріплення граматичних структур.

2. Порівнює свята та традиції різних країн.

Шкільне життя.

59

 

Введення нових ЛО, лексичні вправи. Читання. Усне мовлення. Письмо.

Школи Британії. Розклад.

To start/to begin to go to school at the age of.., infant school, nursery school, junior school, Handicraft

On Monday I have (subjects). What’s the first lesson on Monday?

Present Simple.

2. Порівнює шкільну освіту в Британії та Україні.

60

 

Введення нових ЛО, лексичні вправи. Читання, вправи на розуміння змісту прочитаного. Усне мовлення. Письмо.

Лист другу про шкільний розпорядок.

Days off, to get on well with friends, to be tired/hungry, it is difficult for me.

Впр. 3, ст. 107

Past Simple. Present Simple.

3.Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя.

61

 

Введення нових ЛО, лексичні вправи. Усне мовлення. Прислівники способу дії, модальне дієслово must.

Шкільні правила.

To behave, quietly, badly, slowly, quickly, carefully, noisily, well, hard, correctly

You/I must/mustn’t…

Прислівники способу дії, модальне дієслово must.

3. Перераховує правила поведінки у школі.

62

 

Читання, вправи на розуміння змісту прочитаного. Усне мовлення.

Розпорядок дня.

Активація ЛО теми.

Відпрацювання мовленнєвих зразків.

Present Simple. Past Simple.

3.Впорядковує власний робочий день .

63

 

Активація ЛО теми. Читання, вправи на розуміння змісту прочитаного.

Учора.

Активація ЛО теми.

Відпрацювання  мовленнєвих зразків.

Past Simple.

 

64

 

Введення нових ЛО, лексичні вправи. Читання, вправи на розуміння змісту прочитаного.  Усне мовлення.

Футбольний матч.

It was fantastic! Other, to be full, to win the game, to score the goal, to head

Відпрацювання  мовленнєвих зразків.

Present Simple. Past Simple.

2. Визначає власні спортивні уподобання.

65

 

Контроль письма

 

 

 

 

 

66

 

Контроль читання

 

 

 

 

67

 

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

68

 

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

69

 

Повторення та систематизація вивченого. Комунікативні вправи. Самостійна робота.

Шкільне життя.

Закріплення лексичних навичок.

Закріплення мовленнєвих зразків.

Закріплення граматичних структур.

 

70

 

Підсумковий урок. Комунікативні вправи.

 

Закріплення лексичних навичок.

Закріплення мовленнєвих зразків.

Закріплення граматичних структур.

 

 

1* - Екологічна безпека та сталий розвиток.

2* - Громадянська відповідальність.

3* - Здоров'я і безпека.

4* - Підприємливість та фінансова грамотність.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Sk Nastya
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Байдаченко Олена Петрівна
    Дякую Вам за чудове календарне планування!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
9 вересня 2018
Переглядів
2842
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку