Календарно-тематичне планування з англійської мови для 4 класу за підручником А.Несвіт на I семестр. Планування відповідає Програмі та змісту підручника
Календарно-тематичне планування
з англійської мови для 4 класу
за підручником А.Несвіт
I семестр
№ |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Засоби вираження |
Мовний інвентар |
Мовленнєва компетенція |
|||||
Лексика |
Граматика |
Фонетика |
читання |
аудіювання |
говоріння |
письмо |
|||||
Тема : «Я, моя сім’я та друзі» 11 годин |
|||||||||||
1 |
|
Давайте знайомитися! |
Привітатися; прощатися; представити себе / друга / подругу / батьків; називати когось / щось |
My name is… Hello! Back to school. Nice to meet you. |
Summer, meet, Is/are/am |
To be в Present Simple |
Вимова розповідних речень |
Впр.3 с. 7 |
Впр.1 с. 6 |
Впр.2 с.6 Впр.4 с. 7 |
|
2 |
|
Знову до школи. |
Запрошувати та надавати інформацію про об’єкти, описувати об’єкти |
I can see… This/these That/those |
On, under, behind, next to, between |
Прийменники місця |
Вимова розповідних речень |
Впр.4 с. 9 |
|
Впр.1 с. 8 Впр.2 с.8 Впр.3 с.9 Впр.5b с.9 |
|
3 |
|
Знайомство з родиною Паркерів. |
Запрошувати та надавати інформацію про осіб |
A friendly family |
Younger, Elder/older An uncle, an aunt, a nep-hew, a niece |
Ступені порівняння прикметників |
Вимова нових слів |
Впр.1c с. 10 |
Впр.1a с. 10 |
Впр.1b с. 10 Впр.2 с.10 Впр.3 с.11 Впр.4 с.11 |
|
4 |
|
Містер та Місіс Паркери. |
Запрошувати та надавати інформацію про осіб. Описувати осіб |
Always, elegant, a handsome man, a good-looking man |
Handsome, Good-looking, Elegant, pretty |
Прикметники |
Вимова нових слів |
Впр.3 с. 12 |
Впр.2 с. 12 |
Впр.1 с. 12 Впр.4 с.13 Впр.5a с.13 |
|
5 |
|
Полі, Енді та їхня родина. |
Запрошувати та надавати інформацію про осіб. Описувати осіб |
There are… |
|
Ступені порівняння прикметників |
Вимова розповідних речень |
|
|
Впр.1 с. 13 Впр.2 с.14 Впр.3 с.14 Впр.4 с.14 |
|
6 |
|
Місце проживання.
|
Запрошувати та надавати інформацію про місце проживання та адресу |
Where do you live? I live in the… What’s your address? My address is… when did you go there? |
A city, a town, a village, an avenue, a street, a lane
|
Present Simple Tense. |
Вимова нових слів |
Впр.3 с.16
|
Впр.1 с.15 |
Впр.2 с. 15 Впр.4 с.16 |
|
7 |
|
Розповідь бабусі про містечко Колчестер. |
Розповідати про прочитане, почуте, побачене. Описувати місця та об’єкти |
Is-was Are-were |
Deep, shallow, narrow, a castle |
Past Simple Tense |
Вимова нових слів |
Впр.2 с. 17 Впр.5a с.18 |
Впр.1a с. 17 |
Впр.1b с.17 Впр.3 с.17 Впр.4 с.18 |
|
8 |
|
Минуле та сьогодення міста Лондон. |
Розповідати про прочитане, почуте, побачене. Описувати місця та об’єкти |
Many years ago, today |
Longer, smaller, bigger, wider, narrower, cleaner, dirtier, deeper, shallower |
Ступені порівняння прикметників Present Simple Tense та Past Simple Tense |
Вимова нових слів |
Впр.1 с. 19 |
|
Впр.2 с.19 Впр.3 с.19 Впр.4 с.20
|
|
9 |
|
Минуле та сьогодення міста Києва. |
Розповідати про прочитане, почуте, побачене. Описувати місця та об’єкти |
A lot of traffic, There were… |
A shop, Traffic, The traffic lights |
Ступені порівняння прикметників.
|
Вимова розповідних речень |
Впр.1b с.21 |
Впр.1a с. 20 |
Впр.2 с.21 Впр.4 с.22 |
Впр.3 с.22 |
10 |
|
Моє місто. |
Описувати місце проживання та визначні місця. |
Ступені порівняння прикметників. С.22 |
Правила написання листа. |
Ступені порівняння прикметників.
|
|
Впр.2 с.23 Впр.3 с.23 |
Впр.1 с.22 |
Впр.4 с.24 |
|
11 |
|
Мої враження від міста. Узагальнення матеріалу |
Запитувати про чиїсь враження, думки, ставлення. |
What‘s your address? What can you see in the streets of your town/ city? |
Was/ wasn’t Were/ weren’t |
Present Simple Tense та Past Simple Tense |
Наголос питальних речень |
|
|
Впр.1 с.24 Впр.3 с.25 |
Впр.2 с.24 Впр.4 с.25 |
Тема : «Помешкання» 8 годин |
|||||||||||
12 |
|
Де я живу. |
Розповідати про побачене. Розповідати про кімнати в будинку |
To have got, Do you live in a house or in a flat? I live… Where is it? (a city / a town / a village) Do you like to live there? There is/are… |
A country, a city, a village, a living room, a hall, a bedroom, a toilet, a kitchen, a bathroom |
Вживання конструкції There is/are… |
Вимова нових слів |
Впр.1 с.27 |
Впр.4 с.28 |
Впр.2 с.27 Впр.3 с.28 |
|
13 |
|
Квартира |
Розповідати про побачене. Описувати кімнату друга |
There is/are, What is there…? Is this room large or small? |
Повторення назв меблів On the left, on the right, opposite, in front of, at, behind, near, in the corner, in the middle, next to |
Прийменники місця in, on, at
|
Вимова нових слів |
Впр.2 с.29 |
Впр.1a с.29 |
Впр.3 с.30 Впр.4 с.30
|
Впр.1b с.29 |
14 |
|
Спальна кімната |
Запрошувати та надавати інформацію про предмети у кімнаті. Описувати свою кімнату |
What can you see here? What is your bedroom look? What is there? |
Повторення лексики a bedside, table, a wardrobe, a mirror, to keep |
Вживання конструкції There is/are… Модальне дієслово Can |
Вимова вивчених слів |
Впр.2 с.31 |
Впр.1 с.31 |
Впр.3 с.32 Впр.4 с.32 |
|
15 |
|
На кухні. |
Запрошувати та надавати інформацію про предмети на кухні, оцінювати їх. Висловлювати свої враження |
This piece of furniture is in… Is it a sofa? No, it isn’t. Yes, it is. What is your kitchen like? |
Modern, a cooker, a fridge, a dishwasher, a microwave oven, a cupboard |
Вживання конструкції There is/are… Питальні форми та короткі відповіді на них. |
Вимова нових слів |
Впр.2 с.33 |
Впр.1 с.32 |
Впр.3 с.33 Впр.4 с.34
|
|
16 |
|
Робота по дому |
Запрошувати та надавати інформацію про обов’язки по дому. |
What kinds of chores do you usually do? What is Mr Parker doing? |
Chores, Feed, Vacuum, broom, Wash up, Take out, Finish |
Вживання Present Continuous (to be doing smth). Am + ing … now Is + ing … now |
Особливості інтонації |
|
Впр.1 с.34 |
Впр.2 с.35 Впр.3 с.35 |
Впр.4 с.36 |
17 |
|
Домашні обов’язки |
Запрошувати та надавати інформацію про обов’язки по дому. Висловлювати своє ставлення |
I am -ing smth He/ she/ it is -ing smth We/ they / you -ing smth |
…helping about the house now (at the moment) … help about the house every Saturday |
Порівняння Present Simple та Present Continuous
|
Особливості інтонації |
Впр.2 с.37 |
|
Впр.1 с.37 Впр.4 с.38 |
Впр.3 с.38 |
18 |
|
У будинку. |
Описувати та характеризува-ти місце проживання та будинок |
Present Simple Present Continuous c. 37-38 |
ЛО уроку |
Порівняння Present Simple та Present Continuous |
Вимова розповідних речень |
Впр.4 с.40 |
|
Впр. 3 с.39 |
Впр.1 с.38 Впр.2 с.39
|
19 |
|
Помешкання. Узагальнення матеріалу |
Висловлювати свої думки |
|
ЛО теми |
|
|
Завдання на картках |
Завдання на картках |
Завдання на картках |
Завдання на картках |
Тема : «Відпочинок і дозвілля» 9 годин |
|||||||||||
20 |
|
Моє хобі |
Запрошувати та надавати інформацію про свої хобі та інтереси. Характеризувати та оцінюва-ти їх. Виражати настрій |
What is a hobby? What do people collect? What do you usually like doing? instrument Have you got…? |
a hobby. playing the musical instrument, painting, making things, take photos paint / draw |
Вживання Present Continuous (to be doing smth) i Present Simple Like + ing Enjoy + ing I like … + ing |
Вимова нових слів |
Впр.1b с.41 |
Впр.1a с.41 |
Впр.2 с.41 Впр. 3 с.41 Впр.4 с.41 |
|
21 |
|
Пікнік |
Запрошувати та надавати інформацію про уподобання третіх осіб |
Where are the people? The weather is warm today. What does Mr Parker like doing? B: He likes playing the guitar. |
Повторення лексики (ігри, погода) |
|
|
Впр.2 с.43 |
Впр. с. |
Впр.1 с.43 Впр.3 с.43 Впр.4 с.44 |
|
22 |
|
Мої вподобання |
Запрошувати та надавати інформацію про хобі та колекціону-вання. Висловлювати свої враження, думки, ставлення. |
What do you like doing? What is your hobby? I have some hobbies. I like ... |
Лексика з теми Collection, scale modelling |
Вживання Present Continuous (to be doing smth) i Present Simple |
Вимова розповідних речень |
|
|
Впр.1 с.44 Впр.2 с.45 Впр.3 с.45 Впр.4 с.45 |
|
23 |
|
Телебачення |
Запрошувати та надавати інформацію про різні телепередачі та час їх виходу в ефір. Виражати настрій. |
Which programmes do you like? I like watching cartoons. Are there any good films on? |
TV guide, a cartoon, a film, a quiz, a sports programme, the news, a football match |
Годинник, прийменники часу at five o’clock, ten minutes to twelve |
Вимова нових слів |
Впр.3 с.47 |
Впр.1a с.46 |
Впр.1b с.46 Впр.2 с.46 Впр.4 с.47
|
|
24 |
|
Моя улюблена телепередача |
Запрошувати та надавати інформацію про улюблені телепередачі та час їх виходу в ефір.
|
What programme are you going to watch? The film starts at five o’clock. What time do they start? What is the programme about? |
ЛО уроку |
Годинник, прийменники часу |
Вимова розповідних речень |
Впр.3 с.48 |
Впр.1 с.47 |
Впр.2 с.48 Впр.4 с.48 |
|
25 |
|
Ігри та розваги |
Запрошувати та надавати інформацію про улюблені способи проведення вільного часу. |
I played ..... yesterday What did Oleh do yesterday? |
Chess, table tennis, volleyball, football, hide-and-seek, volleyball, computer games, hopscotch.
|
Past Simple, закінчення –ed і знайомство з неправильни-ми дієсловами to make – made to have – had to swim – swam to ride – rode |
Вимова нової лексики |
Впр.3 с.49 |
Впр.1a с.48 |
Впр.1b с.49 Впр.2 с.49 Впр.4 с.50
|
|
26 |
|
Ігри та розваги. Колекціону-вання |
Запрошувати та надавати інформацію про колекціону-вання. Описувати на характеризува-ти свої колекції та колекції третіх осіб |
My hobby is scale modeling. What does he / she collect? How many items are there in his / her collection? Which item is his / her favourite? When did his / her collections start? |
Лексика з теми |
Past Simple, закінчення –ed Неправильні дієслова to win – won to bring – brought |
Читання закінчення –ed (Past Simple)
|
|
Впр.1 с.51 |
Впр.2 с.51 Впр.3 с.51 |
Впр.4 с.52 |
27 |
|
Відпочинок влітку |
Описувати та характеризувати способи відпочинку влітку. Висловлювати свої думки. |
Did you have a nice weekend? Did you have a good time yesterday? Where did you go last Sunday?
|
Закріплення лексики з теми |
Past Simple, закінчення –ed Неправильні дієслова to go – went to eat – ate to drink – drank |
Наголос у словах та реченнях |
|
Впр.1 с.53 |
Впр.2 с.53 Впр.4a с.54 Впр.4b с.54 |
Впр.3 с.53 Впр.4c с.54 |
28 |
|
Підсумкова робота |
Описувати події, що відбувалися в минулому. Виражати настрій |
What did you do after school? yesterday? last summer? etc. |
Закріплення лексики з теми |
Past Simple: ствердження, заперечення, запитання. Сполучник or |
Вимова вивчених слів та виразів |
Впр.2 с.55 |
|
Впр.3 с.56 |
Впр.1 с.55 Впр.4 с.56 |
29 |
|
Контроль аудіювання |
Розуміти та виконувати вказівки |
|
|
|
|
|
Test |
|
|
30 |
|
Контроль читання |
Розуміти та виконувати вказівки |
|
|
|
|
Test |
|
|
|
31 |
|
Контроль письма |
Розуміти та виконувати вказівки |
|
|
|
|
|
|
|
Test |
32 |
|
Контроль говоріння |
Розуміти та виконувати вказівки |
|
|
|
|
|
|
Test |
|
33 |
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|